Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: dstntvip στις Φεβρουάριος 06, 2020, 07:02:00 μμ

Τίτλος: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Αποστολή από: dstntvip στις Φεβρουάριος 06, 2020, 07:02:00 μμ
Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου κατά την δεύτερη εξεταστική Ιουνίου σε μαθήματα Β  ομάδας
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 126 ,
Άρθρο 12 <<Βαθμός ετήσιας επίδοσης>>:

Παρ. 4γ.   ...... Για τα μαθήματα της δεύτερης και της τρίτης ομάδας
οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές ......

Στο μάθημα π.χ της Χημείας Β΄ Γυμνασίου πως θα εξετάσουμε προφορικά αν ο μαθητής ξέρει να δουλεύει τα διαλύματα ή να συμπληρώνει αντιδράσεις; Δεν μπορούμε να του θέσουμε μια άσκηση και να μας την λύσει;

Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Αποστολή από: platonas στις Φεβρουάριος 06, 2020, 07:55:01 μμ
θα πρέπει να γίνει λίγο σαφεστερο τι σημαίνει ξέρει να δουλέυει τα διαλύματα ή να συμπληρώνει αντιδράσεις, για να σου απαντήσω. Εννοείς ασκήσεις  περιεκτικότητα και συντελεστές αντιδράσεων;
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Αποστολή από: dstntvip στις Φεβρουάριος 06, 2020, 09:12:53 μμ
Αν ξέρει να λύνει ασκήσεις περιεκτικότητας, συμπλήρωση συντελεστών αντιδράσεων, εύρεση ατομικού ή μαζικού αριθμού κλπ.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Αποστολή από: platonas στις Φεβρουάριος 06, 2020, 09:41:06 μμ
δεν ξέρω αν το έχεις συνηδειτοποιήσει αλλά άνοιξες ενα τεράστιο κεφάλαιο που αφορά την προφορική εξέταση. Κυρίως το τυπικό μέρος της και όχι το ουσιαστικό.
Φυσικά μπορεί να τον ρωτήσεις όλα αυτά. Δηλαδή να του ζητήσεις να σου γράψει στον πίνακα ή σε ένα χαρτί, σύμβολα, συντελεστές σε δεδομένη αντίδραση, υπολογισμό ατομικού και μαζικου αριθμού και όλα όσα θα ρωτούσες σε γραπτό διαγώνισμα. Απλά στα γράφουν τον πίνακα ή σε ένα χαρτί (το οποίο δεν έχει καμμια άλλη αξία).
Το μεγάλα ερωτήματα είναι (με βάση την έλλειψη οποιουδήποτε νομικού πλασίου)
α) καταθέτεις συγκεκριμένα θέματα στον διευθυντή όπως και στο γραπτό διαγωνισμα; Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλοι όχι
β) Ρωτάς όλους τους μαθητές τα ίδια θέματα βάζοντας τους έναν έναν στην τάξη; Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλο όχι
γ) Δίνεις συγκεκριμένο χρόνο π.χ 2 ωρες για την προφορική εξέταση. Πολλοί διευθυντές το ζητούν εφαρμόζοντας δισταλτικά ότι ισχύει για τα γραπτά άλλο όχι
Με δεδομένη την τεράστια παρέμβαση των γονιων στη εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από αγωγές και προσφυγές τα παραπάνω ερωτήματα αποτελουν βόμβες στα χέρια όσων εξετάζουν προφορικά τους  μετεξεταστέους σε μαθήματα Β και Γ ομάδας
(μιλάω πάντα για του κανονικά εξεταζόμενους και όχι αυτούς με μαθησιακές ανάγκες)
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου
Αποστολή από: dstntvip στις Φεβρουάριος 06, 2020, 09:57:54 μμ
Σου έχω και την εξής απορία   platonas :
Είναι δυνατόν ένα μέρος από τη προφορική εξέταση μεταξεταστέων πέντε μαθητών γυμνασίου να γίνει δίνοντας τους ένα έγγραφο με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής όπου ο καθηγητής εκφωνεί της ερωτήσεις και τις πιθανές απαντήσεις και ο μαθητής σημειώνει την απάντηση του;
Με αυτό τον τρόπο ο καθηγητής δεν χρειάζεται να βρίσκει π.χ τριάντα διαφορετικές ερωτήσεις , άρα  εδώ έξι στο κάθε μαθητή για να τον αξιολογήσει, αλλά κάνει προφορικές ερωτήσεις πολλές προς όλους ταυτόχρονα και ίδιες, και έχει και το αρχείο των απαντήσεων των μαθητών.
Οι μαθητές είναι έτσι τοποθετημένοι που να μην  βλέπει ο ένας την απάντηση του άλλου.
Φυσικά μπορεί να κάνει και προσωπικές ερωτήσεις στον καθένα μαθητή για καλύτερη αξιολόγηση όπως ορισμούς, τύπους κλπ.