Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: diastima στις Φεβρουάριος 26, 2020, 10:33:32 πμ

Τίτλος: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: diastima στις Φεβρουάριος 26, 2020, 10:33:32 πμ
Συνάδελφοι καλημέρα.

Εργάζομαι ως αναπληρωτής ειδικότητας σε δημοτικά. Σε Τμήμα που μπαίνω μία φορά/εβδομάδα, έχω μαθητή που υποστηρίζεται από αναπληρωτή εκπαιδευτικό παράλληλης. Ήσυχος μαθητής, χρειάζεται όμως κατεύθυνση μαθησιακά.

Το πρόβλημα ανέκυψε με τον εκπαιδευτικό παράλληλης. Ανακάλυψα πως στο πρόγραμμά του (24 ώρες) είχε χρεωμένο κανονικά το μάθημά μου, ωστόσο δεν έχει πατήσει ποτέ από την αρχή της χρονιάς!! Κάνει κενό! Μόνος του αυθαίρετα το αποφάσισε. Εγώ (ο αφελής) νόμιζα πως απλώς το μάθημά μου δεν είχε χρεωθεί στο δικό του πρόγραμμα, αλλά το έχει κανονικότατα! Εργάζομαι εγώ, πληρώνεται αυτος.

Για το ότι αυτός -και άλλοι 2 παράλληλοι- δεν τηρούσαν το πρόγραμμά τους, τούς είχε γίνει συζήτηση-σύσταση άλλες 2 φορές με δ/ντή και υποδ/ντρια, αλλά δεν μού μεταφέρθηκε, πηγαίνω σε πολλά σχολεία και με ξέχασαν...
Στις συζητήσεις αυτές έμαθα πως μιλούσε έντονα, βγήκε κι από πάνω και υποστήριξε πως η υποδ/ντρια τούς είπε να μην μπαίνουν στις ώρες των ειδικοτήτων. Θράσος εν ολίγοις. Δλδ, χρεωμένες 24 ώρες και ζήτημα αν έκανε 15.
Αποφασίσανε τότε, δ/ντης-παράλληλοι, να ρωτήσουν τις ειδικότητες, ποιές τούς χρειάζονται στην τάξη και ποιές όχι. Εμένα δεν με ρώτησε ποτέ. Με το ζόρι λέμε ένα γεια εν τω μεταξύ. Ο δ/ντής, (καλοπροαίρετος γνκ, αλλά όχι δυναμικός), μού δήλωσε πως δεν τον απάλλαξε ποτέ απ’ το μάθημά μου και νόμιζε πως εγώ τού είπα να μην μπαίνει ή ότι μπαίνει κανονικά.

Είχα μάθει μέρες πριν -γι’ αυτό υποψιάστηκα- ότι γενικά λουφάρει στα σχολεία που εργάζεται 5-6 χρόνια τώρα. Το ίδιο προσπαθεί και εδώ. Όποτε πηγαίνω τον βλέπω να φεύγει απ’ τις 11παρά... 11:30... (προφανώς οι άλλες ειδικότητες ή ο δάσκαλος, τον έχουν απαλλάξει για δικούς τους λόγους) ενώ έχει χρεωμένα κανονικά 5ωρα (και συνεχόμενα για να μην έχει κενά, δεν ήθελε!) για να συμπληρώνει το 24ωρό.

Θεωρώ τη συμπεριφορά του τέρμα αντισυναδελφική από αναπληρωτή προς αναπληρωτή, προσβολή προς εμένα, το μάθημα, και πάει στο διάλο, εμένα γραμμένο μ’ έχει, προσβολή προς τον μαθητή του. Και όσο και να θέλω να το περάσω ντούκου, δεν είμαι απ’ αυτούς που δεν μιλάνε δυστυχώς σε κάτι τέτοια. Ίσα-ίσα που μού γυρίζει το μάτι όταν βλέπω και τόσο θράσος.

Συνάδελφοι, ποιά η γνώμη σας;

Να τού κάνω συζήτηση με δ/ντή-υποδ/ντρια απλώς; Γιατί κάτι θα κάνω, δεν παίζει μόνο να τον πιάσω μόνος μου. Μιλάμε για τόσους μήνες λούφα. Να εκθέσω και τον ίδιο και το ζήτημα στον Σύλλογο για να δω τί θα πει; Θα αρχίζει να φωνάζει κι εκεί; Θέλει κάτι να τον ταρακουνήσει θαρρώ!
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 26, 2020, 12:59:58 μμ
Πριν από κάποια χρόνια μου είχε συμβεί το ίδιο με μόνιμους!!!! που συμπλήρωναν σε ολοήμερο!!! Ο ένας κάλυπτε τον άλλον. Να σημειώσω ότι οι ίδιοι οι διευθυντές τελικά το αποσιώπησαν για να μην εκτεθούν οι ίδιοι ότι δεν γνώριζαν πως οι καθηγητές τους λούφαραν.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: tiel στις Φεβρουάριος 26, 2020, 01:27:47 μμ
Έχω ξανακούσει για τέτοιο περιστατικό από καθηγητριες ειδικής (τμήματα ένταξης) που κάθονταν κι έπιναν καφέ αντί να κάνουν μάθημα. Δεν στοχοποιώ τους συναδέλφους της ειδικής, το αναφέρω ως παράλληλο περιστατικό.

Προφανώς, ο συγκεκριμένος είναι απ' αυτούς που μπήκαν στο δημόσιο για ν' αράξουν και διάλεξε την ειδική αγωγή-παράλληλη για να το δρομολογήσει ευκολότερα. Το πιο πιθανό είναι ότι θα διοριστεί κιόλας, αφού λες ότι δουλεύει τουλάχιστον 5-6 χρόνια, οπότε μετά θα πιάσει την τσουγγράνα και ξυ-ξυ-ξυ....(!) προφανώς εις βάρος των υπολοίπων.
Κάτι τέτοιοι αλεξιπτωτιστές υπήρχαν και δυστυχώς συνεχίζουν να μπαίνουν στην εκπαίδευση είτε ειδική, είτε γενική.
Και κάτι τέτοιοι παίρνουν στο λαιμό τους και όσους εργάζονται πραγματικά και θέλουν να προσφέρουν όσο καλύτερα μπορούν.
Δεν το συζητώ για την ευθύνη απέναντι στον μαθητή, που είναι ο λόγος για τον οποίον προσλήφθηκε.
Γνώμη μου είναι να το θέσεις ευθέως πρώτα στον διευθυντή, για να μη θεωρηθει ότι παρακάμπτεις και την ιεραρχία και ανάλογα μετά μπορείς να το θέσεις και στον Σύλλογο. Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται κάπως, αλλά η δική του συμπεριφορά είναι τέρμα αντισυναδελφική και αντιεκπαιδευτική και το θέμα είναι ότι το έχει σύστημα όπως λες και προφανώς μέχρι τώρα τη βγάζει καθαρή. ϊσως αυτό να τον ταρακουνήσει.
 
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 26, 2020, 01:30:58 μμ
Καλά όλα αυτά, αλλά αν δεν υπάρχει κάτι γραπτό, ποιος θα ταρακουνηθεί; Μάλλον κανένας!!!! Μιλάω από προσωπική εμπειρία! Και το θέμα αφορά πρώτα-πρώτα τον διευθυντή, που στα παρουσιολόγια τον παρουσιάζει ως παρόντα, έτσι δεν είναι;
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: JURE στις Φεβρουάριος 26, 2020, 03:49:00 μμ
Πράγματι. Γραπτή καταγγελία. Αναφορά. Το μάτι γυρίζει, αλλά θα το έφτανες ως εκεί; Θα σε συγχαρώ αν το κάνεις. Και για κάτι τέτοια η λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός...αλλά...
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: tiel στις Φεβρουάριος 26, 2020, 04:53:01 μμ
Πράγματι. Γραπτή καταγγελία. Αναφορά. Το μάτι γυρίζει, αλλά θα το έφτανες ως εκεί; Θα σε συγχαρώ αν το κάνεις. Και για κάτι τέτοια η λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός...αλλά...
Ναι, έχετε δίκιο...ουσιαστικά ο συνάδελφος καλείται να κάνει ό,τι κανονικά επρεπε να ειχε κανει ο διευθυντης!
Ειπαμε αλληλεγγυη μεταξυ συναδέλφων, αλλά οχι και κάλυψη στη λούφα!
Αυτά μας εφαγαν τοσα χρονια!
Ο γραπτός ανάγκαζε οποιον πραγματικά ηθελε ν ασχοληθει με την εκπαιδευση, να στρωθεί στο διαβασμα, οποτε μειώνονταν οι πιθανοτητες να περασουν οι λουφαδοροι. Αν και δεν ηταν κανόνας.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: kgiannis στις Φεβρουάριος 26, 2020, 05:08:51 μμ
Άντε πάλι με τον γραπτό!!!!!!!
Δηλαδή αν κάποιος διαβάσει μια φορά, θα τον στρώσει και δεν θα λουφαρει στη συνέχεια αφού διορισθεί;;;;;;;
Ποιος σας το είπε αυτό;;;;;; Η λούφα υπάρχει γιατί στο δημόσιο δεν ενδιαφέρονται παρά ελάχιστοι πραγματικά. Και όσο πιο πάνω ιεραρχικά τόσο μεγαλύτερη η αδιαφορία.

Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: tiel στις Φεβρουάριος 26, 2020, 05:59:18 μμ
Άντε πάλι με τον γραπτό!!!!!!!
Δηλαδή αν κάποιος διαβάσει μια φορά, θα τον στρώσει και δεν θα λουφαρει στη συνέχεια αφού διορισθεί;;;;;;;
Ποιος σας το είπε αυτό;;;;;; Η λούφα υπάρχει γιατί στο δημόσιο δεν ενδιαφέρονται παρά ελάχιστοι πραγματικά. Και όσο πιο πάνω ιεραρχικά τόσο μεγαλύτερη η αδιαφορία.
Συνάδελφε, προφανως δεν ειπα κατι τετοιο. 
Γενικευεις για να στηριξεις το επιχειρημα σου.
Το θέμα ειναι αλλο, δεν προκειται να αντιπαρατεθω μαζι σου.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: dimi94 στις Φεβρουάριος 26, 2020, 09:19:15 μμ
Πράγματι. Γραπτή καταγγελία. Αναφορά. Το μάτι γυρίζει, αλλά θα το έφτανες ως εκεί; Θα σε συγχαρώ αν το κάνεις. Και για κάτι τέτοια η λύση είναι ο γραπτός διαγωνισμός...αλλά...
Αν νομίζεις ότι οποιοσδήποτε επιτυγχάνει σε γραπτό διαγωνισμό για το Δημόσιο, σημαίνει αυτόματα ότι είναι 1000% ικανός να αντεπεξέλθει στα καθήκοντα της θέσης για την οποία κρίθηκε/αξιολογήθηκε, μάλλον τα έχεις λίγο μπερδέψει.
Δηλαδή μία γραπτή δοκιμασία μίας/δύο ημερών αυτόματα σε κάνει και σούπερ υπάλληλο;(υπάλληλο γενικά, όχι μόνο εκπαιδευτικό).
Συγνώμη αλλά έχουν δει τα μάτια μου πολλά στην εκπαίδευση, όπως και άλλων.
Στο κάτω- κάτω, άλλο η διαφάνεια ως προς την  διαδικασία επιλογής προσωπικού και τελείως διαφορετικό η ικανότητα του εκάστοτε υποψηφίου να ανταπεξέλθει.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: JURE στις Φεβρουάριος 26, 2020, 10:24:46 μμ
Κάτι δηλώνει και το ότι δεν αποφεύγει κάποιος την αξιολόγηση. Σούπερ δεν είναι κανείς. Διάθεση όμως για εργασία σίγουρα εκδηλώνουν περισσότερο!

Αποφυγή του κόπου. Και όσοι βρήκαν το μεγάλο παράθυρο της ειδικής αγωγής για να αράξουν σίγουρα αν υπήρχε ο γραπτός δεν θα ήταν σε αυτές τις θέσεις. Ξέρω αρκετούς κι εγώ. Στα ειδικά σχολεία να δείτε! Η μεγάλη ξάπλα.
Ελπίζω κάποια στιγμή αυτοί που δουλεύουν για πέντε στο δημόσιο να μιλήσουν.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: michalis στις Φεβρουάριος 27, 2020, 03:49:30 μμ
Εφόσον έχει υπογεγραμμένο το παρουσιολογιο/απουσιολογιο του αν αναφέρεις κάτι δημόσια θα σου κάνει μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και μετά θα τρέχεις.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: kgiannis στις Φεβρουάριος 27, 2020, 04:15:57 μμ
JURE θα ήθελα να καταλάβεις το εξής:

Η αποφυγή του κόπου για γραπτή εξέταση δεν συνεπάγεται αποφυγή του κόπου για εργασία.

Ο μαθητής που μελετάει και γράφει σε μια γραπτή εξέταση άριστα δεν σημαίνει ότι ξέρει να εργάζεται.
Η εργασία απαιτεί πολύ περισσότερες και σημαντικότερες δεξιότητες από ότι η γραπτή εξέταση.
Αυτό ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να το γνωρίζουμε.
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: JURE στις Φεβρουάριος 27, 2020, 04:49:26 μμ
JURE θα ήθελα να καταλάβεις το εξής:

Η αποφυγή του κόπου για γραπτή εξέταση δεν συνεπάγεται αποφυγή του κόπου για εργασία.

Ο μαθητής που μελετάει και γράφει σε μια γραπτή εξέταση άριστα δεν σημαίνει ότι ξέρει να εργάζεται.
Η εργασία απαιτεί πολύ περισσότερες και σημαντικότερες δεξιότητες από ότι η γραπτή εξέταση.
Αυτό ως και οφείλουμε να το γνωρίζουμε.
Συνάδελφε, ως εκπαιδευτικός το γνωρίζω. Και ως υποψήφιος δημόσιος λειτουργός ξέρω καλά ότι όποιος αποφεύγει τον κόπο της αξιοκρατίας για να βολευτεί με χίλιους δυο άλλους τρόπους αδιαφανείς - τρύπες και παράθυρα, στην εργασία του δεν λειτουργεί με γνώμονα την ηθική. Έχει πάντοτε ένα άλλοθι για να συμπεριφερθεί ανήθικα αλλά βολικά. Νόμος! Έτσι, είναι πιο επιρρεπής και στην τεμπελιά. Κάνε την έρευνά σου και θα βγάλεις το συμπέρασμα εύκολα.

Τέλος, τέτοιες περιπτώσεις επαναλαμβανόμενης παράλειψης καθήκοντος πρέπει να καταγγέλλονται. Υπάρχει πολύς κόσμος που χρειάζεται εργασία. Ικανότατος και με κέφι για δουλειά! Είναι βέβαια οι πιο νέοι και φρέσκοι συνήθως, που πια απλώς αποκλείονται από την εκπαίδευση με το νέο σύστημα διορισμών...
Τίτλος: Απ: Πρόβλημα με εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης
Αποστολή από: ΡΕΑ.Τ στις Φεβρουάριος 27, 2020, 05:09:29 μμ
Συνάδελφε, ως εκπαιδευτικός το γνωρίζω. Και ως υποψήφιος δημόσιος λειτουργός ξέρω καλά ότι όποιος αποφεύγει τον κόπο της αξιοκρατίας για να βολευτεί με χίλιους δυο άλλους τρόπους αδιαφανείς - τρύπες και παράθυρα, στην εργασία του δεν λειτουργεί με γνώμονα την ηθική. Έχει πάντοτε ένα άλλοθι για να συμπεριφερθεί ανήθικα αλλά βολικά. Νόμος! Έτσι, είναι πιο επιρρεπής και στην τεμπελιά. Κάνε την έρευνά σου και θα βγάλεις το συμπέρασμα εύκολα.

Τέλος, τέτοιες περιπτώσεις επαναλαμβανόμενης παράλειψης καθήκοντος πρέπει να καταγγέλλονται. Υπάρχει πολύς κόσμος που χρειάζεται εργασία. Ικανότατος και με κέφι για δουλειά! Είναι βέβαια οι πιο νέοι και φρέσκοι συνήθως, που πια απλώς αποκλείονται από την εκπαίδευση με το νέο σύστημα διορισμών...

Συνάδελφε, με το νέο σύστημα διορισμού δεν αποκλείονται μόνο οι νέοι πτυχιούχοι. Δεν το αναλύω περαιτέρω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.