Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: IoannisDr στις Απρίλιος 23, 2020, 12:42:33 μμ

Τίτλος: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 23, 2020, 12:42:33 μμ
Καλημέρα

Ξεκινάω αυτό το τοπικ για να καταγράψουμε ότι αλλαγές εντοπίσουμε στο νέο νομοσχέδιο και να τις συζητήσουμε.
 
Έχει εντοπίσει κανείς αλλαγές για το ωρολόγιο της β/θμιας, στα γυμνάσια ή στα λύκεια;

Πάντως, με μια πρώτη ανάγνωση, η προσθήκη θεματικών κύκλων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, αν δεν έχουμε νέες περικοπές σε ώρες μαθημάτων, παραπέμπει σε αύξηση των συνολικών ωρών της εβδομάδας από 32 που είναι τώρα στα γυμνάσια. -------> άρθρο 1

Επίσης αυξάνονται από 4 σε 7 τα μαθήματα Α ομάδας (εξεταζόμενα) στο γυμνάσιο, με την προσθήκη αρχαίων,βιολογίας, αγγλικών. Η συνταγή των νέων ελληνικών (3ωρη εξέταση σε δύο μαθήματα στην ουσία), από ότι φαίνεται θα ακολουθηθεί και για τα αρχαία. -------> άρθρο 4, παρ.1 και παρ.4

Τέλος στα επαναληπτικά μαθήματα και τις επαναληπτικές εξετάσεις του Ιουνίου. Σεπτέμβρη οι επανεξεταζόμενοι. -------> άρθρο 4, παρ.3 και παρ.6β

Πλέον υποχρεωτικά διαγωνίσματα στο Β΄ Τετράμηνο για τα μαθήματα της Α' (και Β' όπως ίσχυε) ομάδας. -------> άρθρο 4, παρ.2

διετής αποκλεισμός αναπληρωτή σε περίπτωση μη ανάληψης ή παραίτησης. -------> άρθρο 44, παρ.2

Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. -------> άρθρο 42

Στο ίδιο άρθρο, στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται

Επί του άρθρου 42
Με τη ρύθμιση αυτή προσμετράται στο εξής, για διορισμό ή πρόσληψη σε ορισμένο κλάδο,
μόνο η εκπαιδευτική υπηρεσία, που παρέχεται στον κλάδο αυτό.

Ορίζεται προτεραιότητα κάλυψης κενών ΣΜΕΑΕ έναντι των ΤΕ όσον αφορά μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμούς.
Για την τοποθέτηση των αναπληρωτών ισχύει ότι ορίζεται στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019
(Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.) -------> άρθρο 47


Edit: Καλό είναι να αναφέρουμε και σε ποιά άρθρα είναι οι αλλαγές που εντοπίζουμε.

το σχέδιο νόμου (http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2020/04/%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%9F-%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A5-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%A5%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%93%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A5-%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%98%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%A5%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%A9%CE%9D_22.4.2020_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7.pdf)

η αιτιολογική έκθεση (http://www.opengov.gr/ypepth/wp-content/uploads/downloads/2020/04/%CE%91%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97_22.4.20_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-1.pdf)


Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: erietta στις Απρίλιος 23, 2020, 12:59:29 μμ
Αν και ως φιλόλογος θα έπρεπε να υποστηρίζω τα αρχαία, πιστεύω ότι οι μαθητές θα έπρεπε να εξετάζονται στο τέλος στην πληροφορική και όχι στα αρχαία.
Είμαι υπέρ των επαναληπτικών τον Σεπτέμβριο. Η δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου ήταν μια κοροϊδία....έτσι όπως γινόταν, τουλάχιστον στα σχολεία στα οποία ήμουνα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: nikos99 στις Απρίλιος 23, 2020, 01:04:30 μμ
Με τα μαθήματα στη Γενική Παιδεία της Γ' Λυκείου, γνωρίζει κανείς τί θα συμβεί;
Θα επανέλθουν κάποια μαθήματα, ας πουμε; Η Στατιστική ή η Φυσική;
Τελικά, πόσες ώρες θα κάνουν στην κατεύθυνση; Απο 7 θα γίνουν 6 ή 5;
Εκείνο το ''κόντρα'' μάθημα; Θα κάνουν Μαθηματικά οι της Θεωρητικής και Ιστορία οι της Θετικής;
Υπάρχει κάπου αναλυτικά το νομοσχέδιο που τέθηκε προς διαβούλευση;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: pp1970 στις Απρίλιος 23, 2020, 02:46:41 μμ
Δεν υπάρχει τίποτα. Αυτές είναι οι γενικές γραμμές. Μετά θα "μαγειρέψουν" όπως τους βολεύει. Στόχος είναι η μείωση των αναγκών και τίποτα άλλο. Πάλι στην πλάτη του καμπούρη...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Lasid στις Απρίλιος 23, 2020, 03:14:47 μμ
Σε αυτό το άρθρο αναφέρει ότι στη θετική κατεύθυνση τα μαθηματικά και η φυσική θα διδάσκονται από 6 ώρες και η χημεία 5 ώρες την εβδομάδα. Προσωπικό συμπέρασμα: Έτσι, περισσεύουν 4 ώρες από τις οποίες αν θέλουν να κάνουν εξοικονόμηση θα δώσουν 1 ώρα στην ιστορία ως κόντρα μάθημα και έτσι οι ώρες στη Γ Λυκείου μπορούν να γίνουν 32 ώρες την εβδομάδα όπως και στα Γυμνάσια.

https://www.cnn.gr/news/politiki/story/216510/nomosxedio-gia-tin-paideia-oles-oi-allages-apo-to-nipiagogeio-mexri-to-panepistimio
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: chrpap στις Απρίλιος 23, 2020, 03:26:08 μμ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: chrpap στις Απρίλιος 23, 2020, 03:31:00 μμ
Και φυσικά δεν μειώνεται ο αριθμός των υποψήφιων...αλλοίμονο πως θα φτάσουμε τους 50.000 αδιόριστους φιλολόγους , τους 15.000 αδιόριστους Μαθηματικούς , κτλ...σε μια διαρκώς μειωμένη δεξαμενή μαθηματικού δυναμικού...Θέλει πολύ αγώνα ακόμη... ;D
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: die στις Απρίλιος 23, 2020, 03:41:19 μμ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?
Εδώ κάνεις λάθος. Πέφτεις στην παγίδα του κοινωνικού αυτοματισμού όταν καταφέρεσαι εναντίον οποιασδήποτε ειδικότητας και ενισχύεις πρακτικές διαχωρισμού των κλάδων που θέλουν οι εκάστοτε κυβερνώντες για να περάσουν αργότερα ότι θέλουν χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: hkal στις Απρίλιος 23, 2020, 03:48:13 μμ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?

Μα  οι  βασικές  δεξιότητες  για  την  εποχή  της  4ης  βιομηχανικής  επανάστασης  είναι  η  πληροφορική  και  τα  αγγλικά (είναι  η  γλώσσα  της  τεχνολογίας)  τα  υπόλοιπα  επονται  μακράν.

Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: georgia06 στις Απρίλιος 23, 2020, 04:18:33 μμ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?

Το να κατηγορείς και να μειώνεις άλλους κλάδους πώς επιχειρηματολογεί υπερ της αναγκαιότητας του δικού σου μαθήματος;

Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: georgia06 στις Απρίλιος 23, 2020, 04:24:59 μμ
Και φυσικά δεν μειώνεται ο αριθμός των υποψήφιων...αλλοίμονο πως θα φτάσουμε τους 50.000 αδιόριστους φιλολόγους , τους 15.000 αδιόριστους Μαθηματικούς , κτλ...σε μια διαρκώς μειωμένη δεξαμενή μαθηματικού δυναμικού...Θέλει πολύ αγώνα ακόμη... ;D

Να συμπληρώσω επίσης ότι λείαν συντόμως θα περισσεύουν και πολλοί άλλοι κλάδοι με ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη και τα νούμερα που φέρνουν για τον αριθμό μαθητών ανα τάξη(απο μέγιστο 22 πάμε σε μέγιστο 26 και για τα 7θσια και πάνω δημοτικά δεν μπορεί να λειτουργεί τμήμα με λιγότερο απο 20 μαθητές-ενώ μέχρι τώρα το κατώτατο όριο ήταν 12 μαθητές ) Και μετά θα πει δεν υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: topsy στις Απρίλιος 23, 2020, 04:38:01 μμ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Απρίλιος 23, 2020, 04:45:54 μμ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι
Πιο ποιοτικό είναι σίγουρα. Αν εννοείς ότι θα έπρεπε να είναι 2 των 24.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: filologos100 στις Απρίλιος 23, 2020, 04:55:14 μμ
 τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Απρίλιος 23, 2020, 05:02:18 μμ
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

Δηλαδή άλλη θεματική μπορεί να διδάσκεται στο ένα μέρος, άλλη στο άλλο μέρος και όλα αυτά με απόφαση τίνος; Του υπουργείου;
Μήπως δεν το ερμηνεύω σωστά; Βοηθήστε.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: die στις Απρίλιος 23, 2020, 05:03:00 μμ
τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πεις τι εννοείς;;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: filologos100 στις Απρίλιος 23, 2020, 05:12:48 μμ
Πρώτα οι τοποθετήσεις στα ειδικά και μετά στα ένταξης. Αν κάποιος δεν δηλώσει ειδικό ρισκάρει αφάνταστα αφού κατατάσσεται τελευταίος και μάλλον παίρνει το πιο μακρινό ειδικό. Αφού ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις στα ειδικά πάνε στα ένταξης μετά.
Δεν ξέρω λεπτομέρειες . Στο περίπου το κατάλαβα και εγώ. Διαβάστε το και ας μας πει κάποιος λεπτομέρειες των θετικών επιστημών γιατί οι φιλόλογοι δεν διαθέτουμε και πολλή μαθηματική σκέψη.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: die στις Απρίλιος 23, 2020, 05:14:52 μμ
Σωστά το ερμηνεύεις. Εγώ άλλο σε ρώτησα, τι εννοείς γλύκα των ειδικών;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: filologos100 στις Απρίλιος 23, 2020, 05:19:04 μμ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: die στις Απρίλιος 23, 2020, 05:22:36 μμ
Ok, κατανοητό είναι όπως το έθεσες. Εγώ ως μόνιμος σε ΣΜΕΑΕ εύχομαι να έρθουν ΜΟΝΟ όσοι πραγματικά αγαπούν την ειδική αγωγή.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: elenitsa1 στις Απρίλιος 23, 2020, 05:50:56 μμ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Ενώ οι κατευθύνσεις για σας δεν είναι παράδεισος!
Κάνοντας σε ένα παιδί παράλληλη για μία 10ετία. Τι λες βρες κοριτσακι μου. Γεράσαμε!
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: sapore στις Απρίλιος 23, 2020, 05:55:38 μμ
Άρα "ωφελημένοι" όσοι "διαλέγουν" τελευταίοι: Πχ οι αναπληρωτές έναντι των αποσπασμένων και αυτοί έναντι των διορισμένων
ΚΑΙ όλοι αυτοί "πάνω" από τους μετατιθέμενους (μαζί με τους αιτούντες βελτίωσης , μάλλον: που δε το λέει).... :)

(https://i.ibb.co/xz8Z4mM/smeae2020.jpg)
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: skathari στις Απρίλιος 23, 2020, 05:55:50 μμ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Ωραίες αντιλήψεις από εκπαιδευτικούς. Εύγε! Το "ως γνωστόν" εσύ το γράφεις. Εσένα χαρακτηρίζει επομένως.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: georgia06 στις Απρίλιος 23, 2020, 06:15:15 μμ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι

Εξαρτάται αν μετράς τη λογική με δείκτη την ποιότητα εκπαίδευσης ή το οικονομικό κόστος.  Δυο απο τα σχολεία που είμαι φέτος έχουν διπλά τμήματα με 18 μαθητές ανα τμήμα  ( είναι δλδ 12θέσια).Με τα νέα δεδομενα θα στοιβαχτούν 26 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 10 που "περισσεύουν" θα πρέπει να εκδιωχθούν σε άλλα σχολεία (με ποιά κριτήρια άραγε;) Αυτό σου φαίνεται λογικό;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 23, 2020, 06:36:59 μμ
Να συμπληρώσω επίσης ότι λείαν συντόμως θα περισσεύουν και πολλοί άλλοι κλάδοι με ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη και τα νούμερα που φέρνουν για τον αριθμό μαθητών ανα τάξη(απο μέγιστο 22 πάμε σε μέγιστο 26 και για τα 7θσια και πάνω δημοτικά δεν μπορεί να λειτουργεί τμήμα με λιγότερο απο 20 μαθητές-ενώ μέχρι τώρα το κατώτατο όριο ήταν 12 μαθητές ) Και μετά θα πει δεν υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση...

Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις σε ποιο άρθρο εντόπισες τα παραπάνω; Θα βοηθήσει να γράψουμε τον αντίλογο στη διαβούλευση, ότι με αυτό τον τρόπο πλήττεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Αν και ως φιλόλογος θα έπρεπε να υποστηρίζω τα αρχαία, πιστεύω ότι οι μαθητές θα έπρεπε να εξετάζονται στο τέλος στην πληροφορική και όχι στα αρχαία.
Είμαι υπέρ των επαναληπτικών τον Σεπτέμβριο. Η δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου ήταν μια κοροϊδία....έτσι όπως γινόταν, τουλάχιστον στα σχολεία στα οποία ήμουνα.

Διαφωνώ. Αν η επανεξέταση μετά τα επαναληπτικά μαθήματα τον Ιούνη ήταν κοροιδία τότε τι να πούμε για το Σεπτέμβρη όπου το βάρος της προετοιμασίας έπεφτε αποκλειστικά στο μαθητή και την οικογένειά του. Από την εμπειρία μου, μαθητής που δεν τα κατάφερνε όλη τη σχολική χρονιά εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ερχόταν το Σεπτέμβρη τελείως αποκομμένος κι αποξενωμένος. Από αυτή την προοπτική, έστω και 5-6 ώρες αφιερωμένες στοχευμένα σε μαθητές που δεν τα κατάφερναν, μόνο καλό έκαναν. Βοηθούσαν και τον μαθητή να κατανοήσει καλύτερα τη θεματολογία αλλά και τον διδάσκοντα να προσαρμόσει τις επαναληπτικές εξετάσεις στον μαθητή.

τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.

Ενδιαφέρον, αν και μου φαίνεται περίεργο να γίνεται επιλογή των προς διάθεση κενών. Παρεπιπτόντως, σε ποιο άρθρο αναφέρεται;
Άκυρο, τώρα πρόσεξα τα παραπάνω ποστ, στο άρθρο 47 είναι.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: georgia06 στις Απρίλιος 23, 2020, 06:39:46 μμ
Μπορείς σε παρακαλώ να γράψεις σε ποιο άρθρο εντόπισες τα παραπάνω; Θα βοηθήσει να γράψουμε τον αντίλογο στη διαβούλευση, ότι με αυτό τον τρόπο πλήττεται η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Ενδιαφέρον, αν και μου φαίνεται περίεργο να γίνεται επιλογή των προς διάθεση κενών. Παρεπιπτόντως, σε ποιο άρθρο αναφέρεται;

άρθρο 49
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: chrpap στις Απρίλιος 23, 2020, 07:50:12 μμ
Θα γελάσουμε πολύ από Σεπτέμβρη...γενικότερα όχι μόνο στην εκπαίδευση... 8)


Παράθεση
Εδώ και δύο χρόνια έχει εξαγγελθεί η δίχρονη προσχολική αγωγή.
Μέχρι τώρα αυτό αποτελεί μια τεράστια φούσκα.Οι μισοί δήμοι δεν το υλοποιούν γιατί δεν υπάρχουν χώροι ,οι άλλοι μισοί στοιβάζουν τα παιδάκια σε κοντέινερ.
Από τον Σεπτέμβριο θα πρέπει σε όλους τους δήμους να υλοποιηθεί η δίχρονη...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 23, 2020, 09:35:02 μμ
Άρθρο 01 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων.

Δηλαδή άλλη θεματική μπορεί να διδάσκεται στο ένα μέρος, άλλη στο άλλο μέρος και όλα αυτά με απόφαση τίνος; Του υπουργείου;
Μήπως δεν το ερμηνεύω σωστά; Βοηθήστε.

Για το μόνο που μπορώ να απαντήσω, με βάση αυτά που αναφέρονται, είναι ότι τα πάντα σχετικά με τους θεματικούς κύκλους (περιεχόμενο,διάρκεια,ανάθεση,αξιολόγηση κλπ) θα είναι με απόφαση της Υπ. Παιδείας.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 23, 2020, 09:40:57 μμ
άρθρο 49

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond
 (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond)

Στα σχόλια πάντως έχει πέσει πολύ κράξιμο για την αύξηση ορίου μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία.Μακάρι να το συμμαζέψουν!
Τελείως οξύμωρος ο τίτλος του νομοσχεδίου, πως γίνεται αναβάθμιση με περισσότερα παιδιά στην τάξη;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: ΡΕΑ.Τ στις Απρίλιος 23, 2020, 10:17:50 μμ
Εννοώ ότι δεν θα υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι για ειδικά γιατί ως γνωστόν το ένταξης είναι παράδεισος μπροστά σε ειδικό. Το καρφί μου είναι για τους αλεξιπτωτιστές της γενικής που θα διοριστούν στην ειδική με τη μεταφορά προϋπηρεσίας και νόμιζαν ότι θα πάνε σε ενταξης να κάνουν διακοπές. Για να δούμε τώρα ποιος αγαπαει πραγματικα την ειδική αγωγή.

Δυστυχώς οι "αλεξιπτωτιστές" είναι πολλοί στην ειδική αγωγή. Δεν το αναλύω περαιτέρω. Ο νοων νοειτω. Είναι γνωστό τοις πάσι το "βολεμα" μέσω ειδικής αγωγής.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: dimitris75 στις Απρίλιος 24, 2020, 10:40:45 πμ
Θα πας 2 χρονάκια και θα γίνεις καπνός ! Και τα 3 θα τα χρωστάς εις τους αιώνας των αιώνων ...σιγά και τι έγινε !
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 24, 2020, 10:55:07 πμ
Καλημέρα

Καλό είναι να μην ξεφεύγουμε και να μένουμε στο θέμα που είναι ο εντοπισμός των αλλαγών και πως αυτές διαμορφώνουν το τοπίο από δω και πέρα.
Έχει βρει κανείς που αναφέρεται το όριο ηλικίας για τους μαθητές των επαλ; Αφορά το μεταλυκειακό έτος; Αλλάζει το 18 ως 24 σε 17 ως 24;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 24, 2020, 11:14:36 πμ
Δυο εξαιρετικά σχόλια που αλίευσα από το Άρθρο 01 για τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

"Δεξιότητες ζωής. Μάλιστα. Πολύ σωστό. Δηλαδή θα μπορούμε στο σχολείο να καθαρίζουμε τις τάξεις μας, το προαύλιο και τις τουαλέτες, να μαγειρεύουμε πρωινό ή δεκατιανό, να καλλιεργούμε λαχανικά, να σκαλιζουμε το ξύλο και να φτιάχνουμε μικροέπιπλα, να ζωγραφίζουμε τους τοίχους, να δένουμε τα κορδόνια μας, και να πλέκουμε σκούφους, να μαθαίνουμε να προσέχουμε τους άλλους, να τους βοηθάμε, να ακούμε και να παρατηρούμε τους άλλους, να αναπνέουμε, να ακουμπάμε και να κοιτάμε βαθιά στα μάτια. Ε λοιπόν, όλα αυτά κι άλλα πολλά ακόμα, σας πληροφορώ ότι δεκάδες δάσκαλοι, εικαστικοί, θεατρολόγοι, γυμναστές, δάσκαλοι Ξ.Γ., μουσικοί, δάσκαλοι ένταξης και παράλληλης στήριξης τα κάνουν εδώ και χρόνια χωρίς σχεδόν καμία βοήθεια από το υπουργείο και χωρίς συχνά αναγνώριση. Ενισχύστε τις υποδομές, φτιάξτε και επισκευάστε τα σχολεία, δώστε αίθουσες στις ειδικότητες, προαύλια και ειδικούς χώρους και θα δείτε τα θαύματα αυτά να πολλαπλασιάζονται."

"Χτίσε νέες ιδέες, δώσε νέες λύσεις

Νεανική Επιχειρηματικότητα
Ρομποτική
STEM/STEAM
Νέες τεχνολογίες
Γνωρίζω τα επαγγέλματα

Πάρα πολύ όμορφα όλα αυτά. Δώστε μας όμως σας παρακαλώ τον ανάλογο εξοπλισμό. Διδάσκω σε εργαστήριο με υπολογιστές 15+ ετών και windows 98, που μας χαρίστηκαν προ πολλών ετών από υπηρεσίες που άλλαξαν τον εξοπλισμό τους [υπέρ μεταχειρισμένοι]. Συντηρώ τους υπολογιστές «με νύχια και με δόντια» και με εκτός του διδακτικού ωραρίου μου, προσωπική εργασία που δεν φαίνεται πουθενά. Στο συγκεκριμένο εργαστήριο κάνουν μάθημα όλοι οι μαθητές μου από 2 συστεγαζόμενα σχολεία [κάτι λιγότερο από 500 παιδιά].Υπό αυτές τις συνθήκες μόνο σε θεωρητικό επίπεδο μπορώ να μιλήσω στα παιδιά για όλα τα όμορφα που αναφέρονται στο άρθρο για το μάθημα Τ.Π.Ε.
Η 1 ώρα την εβδομάδα ανά τάξη είναι απλά κάτι καλύτερο από το τίποτα ειδικά για τις τάξεις Δ,Ε & ΣΤ."


Δυστυχώς, όπως λέει μια παροιμία, με...αέρια δεν βάφονται αυγά.
 
Χρόνια και χρόνια παρακολουθούμε πολιτικούς να υπόσχονται με στόμφο, πως η μεταρρύθμισή τους θα διορθώσει τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης και θα την αναβαθμίσει.
Κοινό σημείο όλων, το...ανέξοδο της προσπάθειας.
 
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: JURE στις Απρίλιος 24, 2020, 11:30:44 πμ
https://www.esos.gr/arthra/67220/liakos-nomoshedio-asheto-me-ta-yparkta-provlimata-tis-ekpaideysis

Αυτή είναι η ουσία του προβλήματος. Δεν νοιάζονται. Δεν ενδιαφέρονται. Για αυτό τον λόγο και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα έχει χαρακτήρα μπλε, ροζ, πράσινο, ανάλογα με τις εξυπηρετήσεις. Μόνο αν υποχρεώνονταν οι Υπουργοί μας να πηγαίνουν τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία (και στα δημόσια νοσοκομεία) θα βλέπαμε μεταρρυθμίσεις. Αυτό δεν μπορεί να γίνει και καλώς. Όσοι εργάζονται στο δημόσιο σχολείο λοιπόν οφείλουν να το ανεβάζουν πολύ ψηλά, ασχέτως υπουργικών αποφάσεων. Η "διαγωγή κοσμιοτάτη" απαιτεί ελεύθερο πνεύμα. Για αυτό το να εργάζεσαι στο ελληνικό δημόσιο σχολείο είναι πολύ πιο δύσκολο από το να εργάζεσαι σε ένα δημόσιο σχολείο της Γαλλίας π.χ. ή σε ιδιωτικό. Το κύρος του δημόσιου σχολείου εξαρτάται από τον δάσκαλο και τον καθηγητή. Βολεύει την εξουσία οι ευθύνες να πέφτουν πάνω στους εκπαιδευτικούς. Αλλά αυτή είναι πραγματικότητα: η ευθύνη είναι των εκπαιδευτικών (τουλάχιστον όσα χρόνια δεν υπάρχει έλεγχός μας).
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Απρίλιος 24, 2020, 02:37:44 μμ
O tempora o mores!!!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319836_dake-adeiazei-kerameos-kataggelei-ti-symperifora-tis-kai-zitaei-aposyrsi (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319836_dake-adeiazei-kerameos-kataggelei-ti-symperifora-tis-kai-zitaei-aposyrsi)
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: lilium1990 στις Απρίλιος 24, 2020, 02:43:15 μμ
με τη μεταφορά από κλάδο σε κλάδο τι ισχύει;

παύει η μεταφορά ειδικής-γενικής;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: happiness στις Απρίλιος 24, 2020, 02:52:38 μμ
Δεν ξέρω τι φαίνεται λογικό και τι παράλογο στον καθένα, εμένα πάντως, που έχω διδάξει από δημοτικό μέχρι ΓΕΛ-ΕΠΑΛ, σε τμήματα από 4 έως 24 μαθητών, παράλογο μου φαίνεται οποιοδήποτε τμήμα έχει πάνω από 10 παιδιά στην τάξη. Παράλογο, απάνθρωπο, αντιπαιδαγωγικό, υπονομευτικό.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: erisec στις Απρίλιος 24, 2020, 03:00:57 μμ
O tempora o mores!!!
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319836_dake-adeiazei-kerameos-kataggelei-ti-symperifora-tis-kai-zitaei-aposyrsi (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/319836_dake-adeiazei-kerameos-kataggelei-ti-symperifora-tis-kai-zitaei-aposyrsi)

Μέχρι και η ΔΑΚΕ κατάλαβε το ύπουλο παιχνίδι της Καμερέως.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Patreas στις Απρίλιος 26, 2020, 03:52:39 μμ
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond
 (http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084#respond)
Στα σχόλια πάντως έχει πέσει πολύ κράξιμο για την αύξηση ορίου μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία.Μακάρι να το συμμαζέψουν!
Τελείως οξύμωρος ο τίτλος του νομοσχεδίου, πως γίνεται αναβάθμιση με περισσότερα παιδιά στην τάξη;

Το χειρότερο για τα Νηπιαγωγεία είναι κάτι που δεν αναφέρεται στο Νομοσχέδιο: από φέτος οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα γίνονται ηλεκτρονικά, σε σύστημα που ετοιμάζει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Εκεί να δείτε γλέντια...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: IoannisDr στις Απρίλιος 28, 2020, 09:51:26 μμ
Σχόλιο για το Άρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου

"ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΡΧΑΙΑ! Ξαναδίνεται έμφαση στα Αρχαία (γίνεται γραπτώς εξεταζόμενο), και εδώ υποκρύπτεται μια συντηρητική θέση και ιδεολογική περιχαράκωση σε παλαιό οχυρό. Τη στιγμή που στην εποχή μας υπάρχει ανάγκη να φύγουμε μπροστά με καλλιέργεια δεξιοτήτων της σύγχρονης εποχής μας, θα αναλωθούν και πάλι ολόκληρες ετήσιες φουρνιές μαθητών με γραμματική Αρχαίων με μεταφράσεις κειμένων, λες και έχουμε και 3η ξένη γλώσσα να μαθαίνουμε πέραν των Αγγλικών και της Γερμανικής/Γαλλικής. Με όλο το σεβασμό στην απαιτούμενη καλλιέργεια της ταυτότητας των νέων Ελλήνων πολιτών, με όλο το σεβασμό στη συνέχεια της γλώσσας και την ετυμολογία της. Δεν υπάρχει ανάγκη να ταλαιπωρείτε τους μαθητές και τη τσέπη των γονιών τους. Θα αρκούσε π.χ. να μαθαίνουν απ’ έξω καμιά πενηνταριά έως εκατό επιλεγμένα αρχαία ρητά και αποφθέγματα (π.χ. «εν οίδα ότι ουδέν οίδα», «μέτρον άριστον», «ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» κτλ.), την μετάφρασή τους, το σοφό νόημά τους και τίποτα παραπέρα. Ας πέσει το βάρος στη σύγχρονη ελληνική γλώσσα, και οι φιλόλογοι ας αναφέρονται, αν θέλουν, και σε ετυμολογικά και γλωσσολογικά ζητήματα κατά τη κρίση τους. Είμαι βέβαιος ότι το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας θα συμφωνούσε να μειωθούν οι ώρες Αρχαίων (και στο Γυμνάσιο και στην Α’ Λυκείου) και θα συμφωνούσε να μην εξετάζονται τα Αρχαία στο Γυμνάσιο. Υπάρχουν πολλοί μαθητές που φτάνουν στο Γυμνάσιο και δεν έχουν κατακτήσει καλά καλά τα βασικά στην (σχετικά δύσκολη) ελληνική γλώσσα και τους δίνουμε και το τελειωτικό χτύπημα με τα Αρχαία για να μισήσουν τελικά και το σχολείο ολόκληρο και τα βιβλία όλα. Ξαναδείτε το θέμα και ζυγιάστε το καλύτερα. Μην θεωρήσετε την υποχώρησή σας σε αυτό το ζήτημα ως ήττα, αλλά ως μια μάλλον ορθή κίνηση που κοιτάζει προς το μέλλον. Θα το εκτιμήσουν ακόμα και οι φιλόλογοι και κάντε, αν θέλετε, και μια κρυφή δημοσκόπηση."

Φιλόλογος δεν είμαι αλλά μου φαίνεται σωστή άποψη. Θα μπορούσαν οι ώρες να αφιερωθούν σε μελέτη κειμένων (αρχαία από μετάφραση) ή/και στη γλώσσα. Εντωμεταξύ γίνεται το ίδιο λάθος με την εξέταση της γλώσσας, δυο μαθήματα εξετάζονται σε 3 ώρες!

Επίσης, στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορούμε να τοποθετηθούμε για την (ανάκληση) του άρθρου 49 που προβλέπει αύξηση των αριθμών των μαθητών ανά τμήμα στην α/θμια.

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5084

Στο τελος της σελιδας υπάρχει φόρμα για σχόλια.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Πελαγονία στις Απρίλιος 28, 2020, 11:13:07 μμ
Κουλάρετε με τα αρχαία! Πέντε πραγματάκια μαθαίνουν τα παιδιά. Η ύλη έχει μειωθεί, υπάρχει έντονος συσχετισμός με τα Νέα Ελληνικά που δείχνει τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας,και επιπλέον τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα πρωτότυπα κείμενα σπουδαίων συγγραφέων.
Κρίμα είναι και για τα παιδιά που πάνε ΕΠΑΛ αν δεν διδαχθούν ποτέ λίγα αρχαία. Τα κινεζάκια πιο πολλά θα ξέρουν για την αρχαία ελληνική Ιστορία και γλώσσα.  :P
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: ΡΕΑ.Τ στις Απρίλιος 29, 2020, 12:14:41 πμ
Κουλάρετε με τα αρχαία! Πέντε πραγματάκια μαθαίνουν τα παιδιά. Η ύλη έχει μειωθεί, υπάρχει έντονος συσχετισμός με τα Νέα Ελληνικά που δείχνει τη συνέχεια της Ελληνικής γλώσσας,και επιπλέον τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα πρωτότυπα κείμενα σπουδαίων συγγραφέων.
Κρίμα είναι και για τα παιδιά που πάνε ΕΠΑΛ αν δεν διδαχθούν ποτέ λίγα αρχαία. Τα κινεζάκια πιο πολλά θα ξέρουν για την αρχαία ελληνική Ιστορία και γλώσσα.  :P

Συμφωνώ απολύτως. Είναι πλέον βαρετό να απολογουμαστε γιατί διδάσκεται η αρχαία ελληνική γλώσσα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Μάιος 01, 2020, 02:18:55 μμ
Είδατε όμως πως παίζεται ένα παιχνίδι επικοινωνίας;
Ρίχνεις ένα προσχέδιο νόμου.
Πετάς μέτρα άρσης καραντίνας.
Πετάς και λίγο σχέδιο επιστροφής των μαθητών στις τάξεις με ολίγον θολό τοπίο για να δημιουργηθεί κουβέντα γύρω από αυτό.
Κατευθύνεις και λίγο τα ΜΜΕ σε αυτές τις συζητήσεις.
Έρχεται η μέρα της ψήφιση και μέσα στην αναμπουμπουλα περνάς το νομοσχέδιο.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Το ενδιαφέρον ήταν αλλού.
Πάμε παρακάτω.... Όλα καλά.  ;)
Καλή Πρωτομαγιά και καλές δια ζώσης διδασκαλίες.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: ΡΕΑ.Τ στις Μάιος 01, 2020, 03:13:01 μμ
Είδατε όμως πως παίζεται ένα παιχνίδι επικοινωνίας;
Ρίχνεις ένα προσχέδιο νόμου.
Πετάς μέτρα άρσης καραντίνας.
Πετάς και λίγο σχέδιο επιστροφής των μαθητών στις τάξεις με ολίγον θολό τοπίο για να δημιουργηθεί κουβέντα γύρω από αυτό.
Κατευθύνεις και λίγο τα ΜΜΕ σε αυτές τις συζητήσεις.
Έρχεται η μέρα της ψήφιση και μέσα στην αναμπουμπουλα περνάς το νομοσχέδιο.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Το ενδιαφέρον ήταν αλλού.
Πάμε παρακάτω.... Όλα καλά.  ;)
Καλή Πρωτομαγιά και καλές δια ζώσης διδασκαλίες.


Συμφωνώ απολύτως. Καλή πρωτομαγιά και σε σένα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: elenamaria1234 στις Μάιος 02, 2020, 12:40:31 πμ
το καινουριο νομοσχέδιο ειναι σε δημόσια διαβούλευση. Ασ μπούμε ολοι να σχολιασουμε και να πουμε τις απόψεισ μας μπας και εισακουστουμε !
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Patreas στις Μάιος 29, 2020, 01:13:34 πμ
https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=9482a9af-3c7d-4b3e-a20c-abc9015ecb30

Η Έκθεση Δημόσιας Διαβούλευσης αποτελείται από ένα αρχείο 6348 σελίδων με όλα τα σχόλια της Διαβούλευσης ανά άρθρο, στο τέλος των οποίων υπάρχει μια απάντηση του ΥΠΑΙΘ.

Για παράδειγμα, στο Άρθρο 49 (και πλέον 50 στο κατατεθέν Σχέδιο Νόμου) αναφέρει η απάντηση:
"Με το κατατεθέν στη Βουλή Σχέδιο Νόμου ο μέγιστος αριθμός νηπίων-προνηπίων καθορίζεται σε είκοσι πέντε (25) ανά τμήμα. Από διθέσιο νηπιαγωγείο και άνω, ο ελάχιστος αριθμός είναι δέκα πέντε (15). Περαιτέρω ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στο δημοτικό καθορίζεται σε είκοσι πέντε (25). Από επταθέσιο σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δέκα πέντε (15) ανά τμήμα. Με αυτόν τον τρόπο καθορίζεται κατά τρόπο ενιαίο ο ανώτατος αριθμός μαθητών στην τάξη σε όλη την πρωτοβάθμια εκπαίδευση."
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: filologos100 στις Μάιος 29, 2020, 09:00:10 πμ
Άρθρο 43
Υπολογισμός προϋπηρεσίας προσωρινών αναπληρωτών στον ίδιο κλάδο
Η περ. στ΄ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:
«στ) Για τον υπολογισμό των μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας λαμβάνεται υπόψη η
συνολική διάρκεια της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας προσωρινού
αναπληρωτή, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002
(Α`152), της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 3762/2009 (Α`75) και της παρ. 4 του άρθρου 23, σε
συνδυασμό με την παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ. 1.β του άρθρου 17 του ν. 3699/2008,
που έχει πραγματοποιηθεί στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα ανεξάρτητα
από την εκπαιδευτική δομή, στην οποία πραγματοποιήθηκε.».

το παραπάνω άρθρο προστέθηκε.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: filologos100 στις Μάιος 29, 2020, 09:04:03 πμ
 του άρθρου 43
Με την εν λόγω ρύθμιση ορίζεται ότι για την πρόσληψη ή τον διορισμό σε ορισμένο κλάδο προσμετράται
η εκπαιδευτική προϋπηρεσία αποκλειστικά στον κλάδο αυτό, ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική δομή,
στην οποία πραγματοποιήθηκε. Οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών καταρτίζονται ανά
κλάδο, σύμφωνα με τα άρθρα 53 επ. του ν. 4589/2019. Είναι εύλογο, επομένως, να μοριοδοτείται κατά
την κατάρτισή τους μόνο η εκπαιδευτική προϋπηρεσία που παρέχεται στον οικείο κλάδο, για τον οποίο
καταρτίζεται ο πίνακας.

η εισηγητική για το παραπάνω εμβόλιμο άρθρο.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: velvet στις Μάιος 29, 2020, 10:19:31 πμ
Πάρα πολύ σωστό.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Ιούνιος 11, 2020, 02:22:37 μμ
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας αναγγειλω ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε.
Η πολυπόθητη αναβάθμιση ήρθε.
Από του χρόνου επιτέλους θα ζήσουμε το σχολείο των ονείρων μας.
Άλλη μια υπουργός αφήνει το στίγμα της.
Αναβάθμιση και τα μυαλά στα κάγκελα.
Θα γίνει της αριστείας λέμε.
Με τις υγείες μας.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: skathari στις Ιούνιος 11, 2020, 02:46:33 μμ
Γιατί υπήρχε περίπτωση να μην το ψηφίσουν? Ηταν δεδομένο ότι θα ψηφιζόταν.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: drakos13 στις Ιούνιος 11, 2020, 04:39:46 μμ
Γνωριζετε τι ψηφιστηκε ακριβως για τα δυσπροσιτα?
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: velvet στις Ιούνιος 11, 2020, 05:41:23 μμ
Δεν άλλαξε νομίζω τίποτα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: drakos13 στις Ιούνιος 11, 2020, 06:28:53 μμ
Δεν άλλαξε νομίζω τίποτα.
Δε θα ισχυσουν 2πλα μορια τελικα?
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Lucifer στις Ιούνιος 11, 2020, 06:49:15 μμ
Απορρίφθηκαν και οι δύο τροπολογίες για τον ΑΣΕΠ 2008 (του ΜΕΡΑ25 και του ΠΑΣΟΚ):

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων):
Η τροπολογία της παράταξης ΜεΡΑ25 αναφορικά με το ΑΣΕΠ, είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 353 και ειδικό αριθμό 26, δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Η συμμόρφωση της διοίκησης αναφορικά ακριβώς με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 περιορίζεται ακριβώς στην ένταξη στους πίνακες. Έχει ήδη γίνει ένταξη στους πίνακες. Οι πίνακες αυτοί έχουν λήξει. Επαναλαμβάνω είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 353 και ειδικό αριθμό 26, η οποία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
....................................
Η τροπολογία με γενικό αριθμό 340 και ειδικό αριθμό 13 αναφορικά και πάλι με το ΑΣΕΠ, με το παλαιό διαγωνισμό και αυτή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Του  Κινήματος Αλλαγής, είναι η τροπολογία με γενικό αριθμό 340 και ειδικό αριθμό 13 δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: nickitol στις Ιούνιος 11, 2020, 07:11:48 μμ
Εν τέλει, το Υπουργείο Παιδείας μοιράζεται μαζί με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ( το οποίο άλλαξε πρόσφατα όνομα)  το Μέγιστο βραβείο της  ανοιχτής παλάμης!

Το παραπάνω βραβείο "απονέμεται" σε υπουργεία κάθε 40 χρόνια για το έργο το οποίο έχουν επιτελέσει και αποτελεί αντικείμενο παγκόσμιου θαυμασμού!

Ειδικά το Υπουργείο Παιδείας κερδίζει δικαιωματικά και ανεξαρτήτως κυβερνήσεων το παραπάνω  επειδή πληρεί τις εξής βασικές προυποθέσεις:

Βασική προυπόθεση 1: Επί 10 συνεχόμενες 4ετίες η Παιδεία να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Βασική προυποθεση 2:  Επί 10 συνεχόμενες 4ετίες η παραπαιδεία να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.

Θα ακολουθήσουν και άλλα υπουργεία ενώ θα υπάρξουν και μικρότερα βραβεία για ομοσπονδίες , συλλόγους κλπ.
Εντελώς τυχαία αναφέρω ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ, ΑΣΓΜΕ κλπ, που θα πρέπει να τύχουν ανάλογης "βραβευσης".

Και για να σοβαρέψω λίγο: Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ούτε το καλό ούτε το κακό. Το καλό θέλει όραμα, προσπάθεια, επιμονή και υπομονή.
Σπανίζει αλλά υπάρχει. Πχ Πιερρακάκης. Τεχνοκρατης που  κατόρθωσε αυτονόητα πράγματα με την έκδοση πιστοποιητικών που οι προηγούμενοι δεν έκαναν.Γιατί δεν το έκαναν? Ρωτήστε τους. Αλλά και αναμεσα μας  ατομα που καταφεραν με αξία τους πολλά πραγματα και μπραβο. Είναι η μειονότητα όμως.
Το κακό? Χμ.. αφθονεί,   δίπλα μας, μέσα μας. Αν δυσκολευόμαστε, όσοι έφυγαν και δεν επέστρεψαν μπορούν να μας απαντήσουν το γιατί. Αρκεί να ρωτήσουμε για να μάθουμε πραγματικά και όχι με διάθεση μεταξύ κουτσομπολιού και αλαζονειας.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 13, 2020, 04:19:27 μμ
Στο alfavita δημοσιεύτηκε νέο ωρολόγιο πρόγραμμα Γυμνασίων. Είναι στον νέο νόμο; Έριξα μια βιαστική ματιά στο ΦΕΚ και δεν το είδα.

Λέει βγαίνει μια ώρα Οικιακής και μπαίνει μια ώρα πληροφορικ΄κης στην Α.
Δηλαδή παραμένουν οι 32 ώρες (πώς το παθαν, θα μπορούσαν να μας κάνουν 40ωρο για να μη λέει ο κόσμος ότι καθόμαστε...).,

Η Βιολογία θα είναι μονόωρο εξεταζόμενο (φοβερή ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος).
Η Πληροφορική στην Α δύο ώρες, η τεχνολογία όμως που έσπαγαν μαζί τα τμήματα, παραμένει μονόωρη.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: dimfil στις Ιούνιος 13, 2020, 05:26:32 μμ
Μήπως πλέον δε θα σπάνε τα τμήματα;;;;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: dimfil στις Ιούνιος 13, 2020, 05:28:23 μμ
ή εκτός αν οι τεχνολόγοι αναγκαστούν να διδάσκουν και τις νέες θεματικές εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα κ.τ.λ.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 13, 2020, 05:39:58 μμ
Είναι άλλο ΦΕΚ.
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL84tQ3Uej7ZmkliYHTRwL0-OJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtfZWydZuUY6bLu8Qn5OIvWYNFPhVC7025FCKLJb1Il25
Υπουργική Απόφαση. Βγήκε χθες, χωρίς να το ξέρουμε, και δεν αναφέρει ούτε τις νέες θεματικές. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Η αυτά θα γίνονται τις 7ες ώρες των υπολοίπων ημερών;

οι οικιακής οικονομίας χάνουν κι άλλες ώρες. Θα κάνουν εκείνοι άραγε τις θεματικές; Βέβαια θα έχουν θέμα και οι πληροφορικάριοι και οι τεχνολόγοι, εκτός αν τους στείλει στα νηπιαγωγεία κι εκείνους.

Πληροφορική στο εργαστήριο χωρίς σπάσιμο τμημάτων πώς θα γίνεται;
Α ξέχασα, μας έχουν φέρει κάτι τάμπλετ. Μάλλον με αυτά. Ή θα γίνεται θεωρητικά το μάθημα, για να παπαγαλίζουν και να γράφουν διαγωνίσματα;

Δεν υπάρχουν λόγια για την ανεκδιήγητη υπουργό.

Τίτλος: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: s93060 στις Ιούνιος 13, 2020, 08:04:56 μμ
Μήπως σπάει μια ώρα με την τεχνολογικά και μια με την οικιακή ....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: erietta στις Ιούνιος 13, 2020, 08:10:23 μμ
Εφόσον δεν υπάρχουν στο νέο ωρολόγιο πού είναι οι νέες θεματικές; Από ποιον θα διδάσκονται; Τα λέει αυτά το νομοσχέδιο κάπου;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 13, 2020, 08:57:02 μμ
Εφόσον δεν υπάρχουν στο νέο ωρολόγιο πού είναι οι νέες θεματικές; Από ποιον θα διδάσκονται; Τα λέει αυτά το νομοσχέδιο κάπου;
Φαιινεται ότι τα πάντα θα ρυθμίζονται με υπουργικές αποφάσεις. Ένας θεός ξέρει.
Επίσης δεν ξέρουμε κάτι για νέα βιβλία.
Στην ιστορία του γυμνασίου πχ, έχουμε νέο πρόγραμμα σπουδών που δεν αντιστοιχούσε με τα παλιά βιβλία, φέτος κάναμε την ύλη του νέου προγράμματος, όμως αν δεν βγει νέο βιβλίο στη Γ Γυμνασίου, τα παιδιά ή θα έχουν κενά, ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το παλιό. Μέχρι να βγάλουν τις οδηγίες τέλος Σεπτεμβρίου, αμφιβάλλω αν θα το έχουν σκεφτεί.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 13, 2020, 08:58:02 μμ
Μήπως σπάει μια ώρα με την τεχνολογικά και μια με την οικιακή ....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μάλλον έτσι θα γίνει. Θα μείνει έτσι και το ωράριο των Οικιακής. Ωραία πασαλείμματα.
Τίτλος: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: s93060 στις Ιούνιος 13, 2020, 09:09:49 μμ
Μπορεί να επιστρέψει και η γεωγραφία ως ανάθεση στους οικιακής


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 13, 2020, 09:42:39 μμ
Μάλλον έτσι θα γίνει. Θα μείνει έτσι και το ωράριο των Οικιακής. Ωραία πασαλείμματα.
Στο δημοτικό και στο λύκειο δεν σπάνε τα τμήματα, οπότε ίσως δεν θα σπανε πλέον και στο γυμνάσιο;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Ιούνιος 13, 2020, 10:13:34 μμ
Στο δημοτικό και στο λύκειο δεν σπάνε τα τμήματα, οπότε ίσως δεν θα σπανε πλέον και στο γυμνάσιο;
Σε αυτή βέβαια την περίπτωση μιλάμε ξεκάθαρα για υποβάθμιση του εργαστηριακού μαθήματος της πληροφορικής καθώς και για αφανισμό ωρών των τεχνολόγων και των καθηγητών οικιακής οικονομίας.
Επίσης, έχω κάποιες απορίες - σκέψεις.
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο γυμνάσιο λογικά θα προστεθούν σαν ώρες στο πρόγραμμα. 1 (αρκετά πιθανό) έως 3 (μάλλον απίθανο).
Ποιος θα καθορίζει το είδος των εκάστοτε εργαστηρίων (σύλλογος, υπουργείο, ΙΕΠ, μαθητές) και ποιος την ανάθεση τους;
Αν βέβαια αυτά ενταχθούν πονηρά στο ήδη υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα ή τεχνηέντως αποδοθούν σε μαθήματα με τυχόν αύξηση ωρών, τότε θα πρόκειται για προκλητική ενέργεια αν όχι και σκωπτική.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Lucifer στις Ιούνιος 13, 2020, 10:18:54 μμ
Μπορεί να επιστρέψει και η γεωγραφία ως ανάθεση στους οικιακής


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι σχέση έχει η Γεωγραφια με την Οικιακή Οικονομία, αν ήταν τουλάχιστον Παγκόσμια και όχι Οικακή να το συζητουσαμε ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 14, 2020, 12:16:46 πμ
[...]
Επίσης, έχω κάποιες απορίες - σκέψεις.
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο γυμνάσιο λογικά θα προστεθούν σαν ώρες στο πρόγραμμα. 1 (αρκετά πιθανό) έως 3 (μάλλον απίθανο).
Ποιος θα καθορίζει το είδος των εκάστοτε εργαστηρίων (σύλλογος, υπουργείο, ΙΕΠ, μαθητές) και ποιος την ανάθεση τους;
Αν βέβαια αυτά ενταχθούν πονηρά στο ήδη υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα ή τεχνηέντως αποδοθούν σε μαθήματα με τυχόν αύξηση ωρών, τότε θα πρόκειται για προκλητική ενέργεια αν όχι και σκωπτική.

Πιθανόν να γίνει ό,τι είχε συμβεί και παλαιότερα με το "πρότζεκτ". Όποιος του λείπουν ώρες, του κάθεται το λόττο.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»
Αποστολή από: Lasid στις Ιούνιος 14, 2020, 12:23:08 πμ
Στο δημοτικό και στο λύκειο δεν σπάνε τα τμήματα, οπότε ίσως δεν θα σπανε πλέον και στο γυμνάσιο;
Στην Α΄ ΕΠΑΛ η πληροφορική σπάει επίσης με την Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία.