Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: fereggyos στις Ιανουάριος 16, 2021, 09:01:26 μμ

Τίτλος: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: fereggyos στις Ιανουάριος 16, 2021, 09:01:26 μμ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 16, 2021, 09:33:47 μμ
Προφανώς είναι μη ρεαλιστικό. Επίσης όλος ο προγραμματισμος μοορει να τιναχτεί στον αερα σε περιπτωση κρούσματος στο τμημα (περαν του οτι δεν εγγυαται κανεις οτι δεν θα ξανακλείσουν τα σχολεια.

Οπως εχω ξαναγράψει, και για να προλαβω λεω οτι δεν θεωρω οτι κατέχω την απολυτη αληθεια, απλως ετσι έκρινα, οταν ειδα οτι στο σχολείο θεωρήθηκε αυτονοητο ιτι θα μπουν διαγωνισματα κ ο συλλογος δεν εξέφρασε μια κοινη σταση, τα εβαλα ηλεκτρονικα, σκεπτόμενη οτι ισως δεν ανοιξουμε (οπως κ εγινε) αλλα κ οτι οταν ανοιξουμε, προεχει το μαθημα κ οχι το διαγώνισμα. Ειχα τις αμφιβολιες μ οταν συνειδητοποιησα οτι καποιοι συναδελφοι απλως δεν πρφραμματθσαν κ ειπαν οτι θα επικαλεστούν ελλειψη χρονου. Οταν ομως βγηκε η εγκύκλιος κ ειδα οτι υποχρεώνει σε διπλο διαγώνισμα, μου περασαν οι αμφιβολιες. Θεωρω οτι ετσι εγκλώβισε συναδελφους που ειχαν αγαθή πρόθεση, να κανουν κατι τελειως αντιπαιδαγωγικό κ ενάντια στα πιστευω τους. Και με την αβεβαιότητα μπροστα μας,, ειναι αμφιβολο αν ολοι θα αποφύγουν τελικα το εξαποστασεως διαγώνισμα....
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: AshenOne στις Ιανουάριος 16, 2021, 09:43:14 μμ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\
Δυστυχώς η εγκύκλιος που εκδόθηκε για τα διαγωνίσματα ανέφερε πως αν για κάποιον λόγο ένας εκπαιδευτικός αδυνατεί να πραγματοποιήσει διαγώνισμα α τετραμήνου τότε πραγματοποιεί 2 στο β τετράμηνο αναφέρεται στις παλιές καλές εποχές, όπου σε ένα μάθημα τοποθετείται αναπληρωτής σε ένα σχολείο τέλη Νοέμβρη-αρχές Δεκέμβρη και ο οποίος δεν έχει σαφή εικόνα της επίδοσης των μαθητών του. Επομένως δεν καταθέτει βαθμούς στο α τετράμηνο και πραγματοποιεί δύο ωριαίες δοκιμασίες στο β. Όλα καλά μέχρις εδώ. Στην παρούσα φάση που βρισκόμαστε, διέφυγε της αντίληψης της πολιτικής ηγεσίας πως αν όλοι οι εκπαιδευτικοί ενός συλλόγου υιοθετήσουν την δυνατότητα αυτή τότε στο β τετράμηνο τα παιδιά θα γράφουν σχεδόν κάθε εβδομάδα από 2 έως 3 διαγωνίσματα και υπό την προϋπόθεση ότι το β τετράμηνο κυλήσει αδιάκοπα (το κόβω λίγο χλωμό). Γι' αυτό και αρκετοί διευθυντές ασκήσαν πίεση σε εκπαιδευτικούς να βάλουν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως (τα οποία φυσικά και δεν κατοχυρώνουν το αδιάβλητο, σε καμία περίπτωση για πολλούς λόγους). Βέβαια οι εντολές και οι οδηγίες του Υπουργείου θέλουν αρκετή προσοχή, γιατί μεταβιβάζουν την όλη ευθύνη για την αξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς χωρίς νομοθετική κάλυψη. Δηλαδή έχεις μαθητή στην εξ αποστάσεως που δεν σου έχει απαντήσει ποτέ σε κάτι ή δεν σου έχει γράψει ποτέ κάτι θα του βάλεις 8 ή 9; Θα σου πει ο γονιός τότε που το στηρίζεις; Στην δια ζώσης είναι απλό γιατί έχεις το γραπτό, το βγάζεις και το κολλάς στην μούρη... τώρα; Διατείνομαι πως φέτος για πρώτη φορά οι μαθητές θα είναι υποψήφιοι για νόμπελ λογοτεχνίας και φυσικής και για το φιλτνς στα μαθηματικά. Επίσης και ολυμπιονίκες στην φυσική αγωγή... που σημαίνει; Τους σπρώχνεις όλους προς τα πάνω και ησυχάζεις. Το πιο ανησυχητικό είναι οι απουσίες της εξ αποστάσεως, οι οποίες σε αρκετούς μαθητές με αδυναμία σύνδεσης κλπ πέφτουν βροχή. Αν στο τέλος της χρονιάς αρκετοί μαθητές φαίνεται να μένουν από απουσίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκεί θα γίνει ο μεγάλος χαμός. Αρκεί μερικοί κηδεμόνες να κάνουν προσφυγή... Προσωπικά αυτό που διαφεύγει από αρκετούς είναι η ανεπαρκής φοίτηση από απουσίες εξ αποστάσεως και όχι η πραγματοποίηση εξ αποστάσεως διαγωνισμάτων και η κατάθεση βαθμολογίας. Και ειλικρινά πιστέψτε το μόνον ολοκληρωτικά ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΠΑΡΑΝΟΜΟ είναι η καταχώρηση εξ αποστάσεως απουσίας του μαθητή (προσωπικά έχω ακούσει συναδέλφους να καταχωρούν απουσία σε μαθητή που δεν απαντά σε ερώτηση του καθηγητή ή δεν γράφει έστω στο chat)... Τον Ιούνιο θα πέφτει ξύλο στα σχολεία... Προσωπικά ξέχασα να αναφέρω πως έκανα διαγωνίσματα από το "εργασίες" στο eclass με χρονικό περιορισμό υποβολής κλπ. Άσχετα που ένας πολύ μικρός αριθμός μαθητών δεν έχει καν γραφεί ακόμη στο ΠΣΔ... όπως και να χει όμως το σημαντικό είναι να έχεις κάνει μία κίνηση "αξιολόγησης" προκειμένου να καταθέσεις βαθμολογία...
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: leon. στις Ιανουάριος 16, 2021, 10:19:44 μμ
Εγώ έχω ήδη δηλώσει πως το διαγώνισμα απαιτεί τάξη (τουλάχιστο στο μάθημά μου τη φυσική) οπότε όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση δεν πρόκειται να βάλω. Άμα κι όποτε ανοίξομε ok. Θα το ρυθμίσω τότε. Κι εννοείται όχι δυο. Ένα κι αρκετό είναι. Δε θ' αφήσομε το γάμο (μάθημα) να γυρεύομε τα πουρνάρια (διαγωνίσματα).
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: fereggyos στις Ιανουάριος 16, 2021, 11:00:46 μμ
Θεωρώ ότι το αργότερο μέχρι το τέλος του μήνα θα ανοίξουμε, σύμφωνα και με τα στοιχεία που βλέπω. Για μένα δεν είναι θέμα να βάλω ακόμα και αύριο, που λέει ο λόγος, 2 και 3 διαγωνίσματα ημερησίως, ούτως ή άλλως έχω προχωρήσει αρκετά στην ύλη και τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη έτοιμα από άλλες χρονιές, απλά ένα "χτένισμα" θα τους κάνω και τέλος. Απλά λέω ότι τα παιδιά θα εμπλακούν σε μια μακρόσυρτη τύπου "εξεταστική" μέχρι  το τέλος της σχολικής χρονιάς κι όποιος αντέξει.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 16, 2021, 11:13:09 μμ
Θεωρώ ότι το αργότερο μέχρι το τέλος του μήνα θα ανοίξουμε, σύμφωνα και με τα στοιχεία που βλέπω. Για μένα δεν είναι θέμα να βάλω ακόμα και αύριο, που λέει ο λόγος, 2 και 3 διαγωνίσματα ημερησίως, ούτως ή άλλως έχω προχωρήσει αρκετά στην ύλη και τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη έτοιμα από άλλες χρονιές, απλά ένα "χτένισμα" θα τους κάνω και τέλος. Απλά λέω ότι τα παιδιά θα εμπλακούν σε μια μακρόσυρτη τύπου "εξεταστική" μέχρι  το τέλος της σχολικής χρονιάς κι όποιος αντέξει.

Μα ναι, το κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στα παιδθα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πολλοί συναδελφοι έκριναν ότι παιδαγωγικά ορθό ήταν να μην μπει διαγωνισμα έτσι. Σίγουρα όμως δεν είχαν φανταστεί ότι θα έπρεπε να μπουν διπλά, που αν σ ένα σχολείο το έκαναν πολλοί αυτό, τα παιδθα θα πρέπει να γράφουν συνεχώς. κι αυτά ενώ είναι αμφίβολο αν όντως θα αποφευχθεί κ το ηλεκτρονικό διαγωνισμα, αφού ανά πάσα στιγμή ένα τμήμα μπορεί να μπει σε 14ημερη καραντίνα, ή να κλείσουν ξανά όλα τα σχολεία...
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: TimPap στις Ιανουάριος 16, 2021, 11:32:36 μμ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\
Κάποιοι εκπαιδευτικοί προκάλεσαν φια τους μαθητές τους αυτές τις συνθήκες και όχι το υπουργείο. Θα μπορούσατε να κάνετε τεστ και διαγωνίσματα στην εξαε και να μην υπήρχε καν ο προβληματισμός. Το φεκ βγήκε για να διευκολύνει όσους λόγω ιδιαίτερων συνθηκών δεν κατάφεραν να κάνουν διαγώνισμα στη α τετράμηνο. Όπως κάποιος που ξεκίνησε αργά όντας αναπληρωτής.
Αν όλοι έκαναν τα προβλεπόμενα κανένας δεν θα επιβαρυνόταν. Τα σχολεία μπορεί να ανοίξουν τον Απρίλιο μέχρι τότε όμως λειτουργούν. Δεν κάνουν τα ντουβάρια το σχολείο, αλλά εμείς μαθητές και εκπαιδευτικοί. Και εμείς είμαστε εδώ με όποιο μέσο. Αυτή είναι η ουσία του σχολείου: εμείς. Μόνοι σας πέσατε σε αυτή την κατάσταση. Με δυσάρεστα αποτελέσματα για τους μαθητές προφανώς. Σε τέτοιες περιπτώσεις το καλύτερο είναι το διαγώνισμα να μην είναι σε ευρύ πεδίο, αλλά στο μάθημα της μέρας.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Νησάκι στις Ιανουάριος 16, 2021, 11:50:18 μμ
με μια νεα εγκύκλιο θα αλλαξουν πάλι όλα π.χ.

- ένα διαγώνισμα  + εξετάσεις
- όχι εξετάσεις
- θα αποφασίσει ο σύλλογος για τα διαγωνίσματα κοκ

Γιατί αγχώνεστε από τώρα...  ;D
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 17, 2021, 08:16:29 πμ
@TimPap οι συβαδελφοι ορθά σκέφτηκαν ότι τα εξαποστασεως διαγωνίσματα έχουν πολλά προβλήματα. Που έχουν. Δεν μπορεί να κανεις ότι δεν το βλέπεις. Ειλικρινα δηλαδή, δεν βρήκες τίποτα επικίνδυνο στην κατάσταση αυτή; πχ αντιγραφή μεταξύ τους ή από φροντιστή; ή αν ήταν ηλεκτρονικό, να κοβόταν η σύνδεση κ να το έχαναν; Δεν μπορεί να μην τα σκέφτηκες αυτά. Εγω πάντως τα σκέφτηκα, άσχετο αν τα έβαλα, τα σκέφτηκα και φοβόμουν για το τι θα δουν τα μάτια μου κ νιώθω ανακούφιση που δεν είδα κάτι κραυγαλέο. Εκτός αν έκανες εξέταση με ανοιχτή κάμερα όπως έκαναν στα παν/μια. Αλλά μην παριστάνεις ότι είναι μια ψηφιακή επανάσταση και αυτό. Μια προβληματική κατάσταση που μπάζει από παντού είναι, με την επισημότητα που έχει το διαγωνισμα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Τέλος πάντων, άποψης σου. Αλλά μην κατηγορείς συναδέλφους. καλή πρόθεση είχαν κ ίσως καλύτερη κ από εμένα κ από σένα. Μάλλον κ η Κεραμεως έτσι σκέφτηκε σαν εσένα, κ μ αυτή την εγκύκλιο τους τιμωρεί.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: erietta στις Ιανουάριος 17, 2021, 08:34:35 πμ
Εγώ θα μπορέσω να ανταπεξέλθω, τα παιδιά όμως δεν τα σκέφτηκε κανείς. Αυτό είναι το πρόβλημα. Επίσης, όπως έχω αναφέρει ξανά, παρέλειψαν να πουν σε ποια ύλη θα είναι το α΄ διαγώνισμα. Στου πρώτου τετραμήνου; Εγώ έχω ξεκαθαρίσει από τον Δεκέμβριο την ύλη διαγωνίσματος α΄ τετραμήνου, είναι σαφέστατη και λίγη. Επίσης, θα είναι και ύλη για τις προαγωγικές εξετάσεις. Έτσι διευκολύνω κάπως τα παιδιά.
Διαφωνώ με τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα, γιατί δεν θεωρώ ότι από το κινητό γράφονται φιλολογικά διαγωνίσματα. Βέβαια, ο σύλλογος γονέων του σχολείου έχει διαμαρτυρηθεί για όσους έβαλαν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως και συμφωνώ μαζί τους.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 17, 2021, 08:39:02 πμ
Εγώ θα μπορέσω να ανταπεξέλθω, τα παιδιά όμως δεν τα σκέφτηκε κανείς. Αυτό είναι το πρόβλημα. Επίσης, όπως έχω αναφέρει ξανά, παρέλειψαν να πουν σε ποια ύλη θα είναι το α΄ διαγώνισμα. Στου πρώτου τετραμήνου; Εγώ έχω ξεκαθαρίσει από τον Δεκέμβριο την ύλη διαγωνίσματος α΄ τετραμήνου, είναι σαφέστατη και λίγη. Επίσης, θα είναι και ύλη για τις προαγωγικές εξετάσεις. Έτσι διευκολύνω κάπως τα παιδιά.
Διαφωνώ με τα εξ αποστάσεως διαγωνίσματα, γιατί δεν θεωρώ ότι από το κινητό γράφονται φιλολογικά διαγωνίσματα. Βέβαια, ο σύλλογος γονέων του σχολείου έχει διαμαρτυρηθεί για όσους έβαλαν διαγωνίσματα εξ αποστάσεως και συμφωνώ μαζί τους.

ΕΓώ δεν τα έβαλα από το κινητό. Έδωσα τα θεματα και τα έγραψαν σε χαρτί και μου έστειλαν τη φωτογραφία. Ουσιαστικά σε συνθήκες τάξης έγραψαν. Ούτε είχε σημασία αν κοβόταν το δίκτυο, γιατί το αρχείο των θεμάτων το αποθήκευαν. Ήταν σαν να έγραφαν στην τάξη, αλλά με το μεγάλο ρίσκο να τους απαντήσει άλλος, που ευτυχώς στην περίπτωσή μου δεν συνέβη. Δεν μπορώ να φανταστώ διαγώνισα στο οποίο ζητάς από τα παιδιά να πληκτρολογήσουν κείμενο. Το polling είπαν όλα ότι τους άρεσε πάρα πολύ. αν κ εδώ είχα διαβάσει ότι δεν εμφανίζεται το ίδιο καλά σε όλα τα κινητά. Μάλλον οι μαθητές μας έχουν καλές συσκευές...
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: fereggyos στις Ιανουάριος 17, 2021, 11:59:46 πμ
με μια νεα εγκύκλιο θα αλλαξουν πάλι όλα π.χ.

- ένα διαγώνισμα  + εξετάσεις
- όχι εξετάσεις
- θα αποφασίσει ο σύλλογος για τα διαγωνίσματα κοκ

Γιατί αγχώνεστε από τώρα...  ;D

Ας ελπίσουμε να σκύψουν οι ιθύνοντες του ΥΠΕΘ λίγο πιο προσεκτικά  πάνω στο θέμα με γνώμονα την ψυχοσυναισθηματική υγεία των παιδιών, και μελλοντικά να διαμορφώσουν μια πιο μετριοπαθή και ρεαλιστική προσέγγιση. Αυτή η σπουδή με τον καταιγισμό εγκυκλίων (π.χ. η εγκύκλιος για την ΕξΑΕ αξιολόγηση, "μαζεύτηκε" λίγο μετά αφότου εκδόθηκε), μόνο επιπόλαιη βιασύνη δείχνει για επίλυση ευαίσθητων ζητημάτων τα οποία προκύπτουν - ας μου επιτραπεί - από αχαρτογράφητα νερά (δλδ, συνθήκες κοβιντ). Ας αντιληφθεί το ΥΠΕΘ ότι τα θέματα παιδείας δεν είναι ξερά μαθηματικά (έχασες ένα διαγώνισμα στο τάδε τετράμηνο, βάζεις δύο στο άλλο τετράμηνο κι όποιον πάρει ο χάρος) και ότι μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς δεν απλές λογιστικές μονάδες, που πρέπει "να βγαίνουν" πάση θυσία, ανεξαρτήτως των συνθηκών. 

Απορώ τέλος, πώς κάποιοι συνάδελφοι εδώ λέτε ότι βάλατε ΕξΑ διαγωνίσματα και είστε σίγουροι ότι διασφαλίστηκε ταυτόχρονα και το αδιάβλητο. Αν εξηγήσετε επαρκώς και σε μας τους αδαείς τη φόρμουλα που χρησιμοποιήσατε, ώστε να εξασφαλίσετε τη  ακεραιότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας, τότε, εντάξει, να βάλω ΕξΑ διαγωνίσματα.  :-\ 
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: gf στις Ιανουάριος 17, 2021, 12:14:09 μμ
Παράθεση
Απορώ τέλος, πώς κάποιοι συνάδελφοι εδώ λέτε ότι βάλατε ΕξΑ διαγωνίσματα και είστε σίγουροι ότι διασφαλίστηκε ταυτόχρονα και το αδιάβλητο. Αν εξηγήσετε επαρκώς και σε μας τους αδαείς τη φόρμουλα που χρησιμοποιήσατε, ώστε να εξασφαλίσετε τη  ακεραιότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας, τότε, εντάξει, να βάλω ΕξΑ διαγωνίσματα.  :-\
Αυτό είναι αδύνατον. Όντως το πιστεύει κανείς;
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: menandros στις Ιανουάριος 17, 2021, 12:31:15 μμ
Τί διαγώνισμα να γράψουν;....εδω τους έχουμε δώσει φύλλα εργασίας από το Νοέμβριο, να τα απαντήσουν με ανοικτά βιβλία και δεν τα έχουν στειλει....τι να συζητάμε; 
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 17, 2021, 02:50:41 μμ
Αυτό είναι αδύνατον. Όντως το πιστεύει κανείς;

Παρολο που ήταν ο μεγάλος φόβος μου, απλώς καταθέτω τι διαπίστωσα με ανακούφιση.

Τα παιδιά έγραψαν στο σύνολο τους όπως έγραφαν πέρσι στα διαγωνίσματα στην τάξη.
Οι ύποπτες εξαιρέσεις μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού σε σύνολο 200 γραπτών.
Το ένα ήταν παιδί δασκάλας... Το μόνο γραπτό που ήταν εμφανέστατα εκτός του βεληνεκούς του μαθητή.
Τα παιδιά που έχω καταλάβει ότι κάνουν φροντιστήριο στα αρχαία είχαν αρκετά λάθη. Τώρα αν αντιγράφουν λάθος, τι να πω....
Απλώς έχω αμφιβολία για μερικούς που θα τους είχα πχ για 17-18 κ μ έγραψαν 19.
Μεταξύ τους ήταν δύσκολη αντιγραφή γιατί είχα 4 ομάδες με 4-5 παιδιά η καθεμία.
Δεν βρέθηκα με γραπτό προκλητικά έξω από τα αναμενόμενα.

Είχα ξεκαθαρίσει όμως ότι ξέρω ότι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, ότι ξέρω ούτως ή άλλως ποιος έχει βοήθεια και ποιος όχι γιατί φαίνεται και στις ασκήσεις για το σπίτι, και ότι οποίος πιστεύει ότι με ξεγέλασε μια φορά, θα φανεί στο β τετράμηνο κ στις εξετάσεις.

Εννοειται ότι είχα παρα πολύ άγχος για το τι θα συναντήσω, δεν το κρύβω. Δεν είμαι απ αυτούς που ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασια.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: TimPap στις Ιανουάριος 17, 2021, 04:19:32 μμ
Ποιος ενθουσιάζεται με τη διαδικασία των γραπτών και των διορθωμάτων; Είτε στο διά ζώσης είτε στην εξαε είναι βαρετή και άχαρη εντελώς. Είναι σημαντικό όμως γιατί διαπιστώνουν οι μαθητές τι μπορούν να καταφέρουν. Με τις κατάλληλες ερωτήσεις φαίνεται ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει. Αν τώρα κάποιος θα πληρώσει να του γράψουν το διαγώνισμα για τη β γυμνασίου και την α λυκείου, τι ναπω βρε παιδιά! Χαλαλι του! Για τη συνολική αξιολόγηση πάντοτε δίνω μικρό μέρος στα διαγωνίσματα. Εργασίες, συμμετοχή, εύστοχες απαντήσεις αξιολογούνται περισσότερο. Ακόμη η συνεργατικότητα και η διάθεση για έρευνα και ο ζήλος για το κάτι παραπάνω συνεκτιμώνται. Ξεκάθαρα από την αρχή αυτά τα δεδομένα στους μαθητές ώστε να μη μπερδεύονται. Με τα 5 άρια που πρέπει να κάνω 9άρια προβληματίζομαι. Μακάρι να χαν αντιγράψει να έγραφαν ένα 10 έστω και 8, να τους έβαζα τη βάση. Αλλά δυστυχώς δεν το έκαναν.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 17, 2021, 04:27:02 μμ
Διαστρέφεις λεγόμενα. Δεν ενθουσιάστηκα με τα ηλεκτρονικά για τους προφανείς λόγους που βλέπει κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν  είναι θέμα τεμπελιάς να διορθώσω. Είναι θέμα αμφιβολίας για το τι κάνουν όταν δεβ τους βλέπεις. τα δικά μας πλήρωναν για να στέλνουν ασκήσεις στη προαιρετική τηλεκπαίδευση πέρσι, είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ότι θα γίνει κ στο διαγωνισμα!!!! φαίνεται ότι δεν έγινε όμως. ακόμα κ πράγματα που θα απαντούσαν με ανοιχτό βιβλίο, δεν τα έψαξαν. Ή δεν κατάλαβαν πού να τα βρουν. μ
Πάντως δεν φαίνεσαι να μην δίνεις μεγάλη βάση στο διαγωνισμα. Μάλλον το αντίθετο!!!
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: IoannisDr στις Ιανουάριος 17, 2021, 05:15:19 μμ
Συνάδελφοι καλησπέρα,
Θα ήθελα να εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με την παραπάνω διάταξη που πρόσφατα πήρε ΦΕΚ. Προσωπικά θεωρώ ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τις ιδιαίτερες συνθήκες που βιώνουν τόσο τα παιδιά πρωτίστως, όσο κι εμείς και ολόκληρη η κοινωνία λόγω κόβιντ, (δηλαδή, τη βεβαρημένη ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ολόκληρης της κοινωνίας λόγω των αλλεπάλληλων λοκντάουν / καραντίνας / εγκλεισμού). Θεωρώ μνημείο παντελούς ελλείψεως ευαισθησίας, το γεγονός ότι, όταν κι εφόσον επιστρέψουμε, θα κληθούμε, κυριολεκτικά με τη ψυχή στο στόμα και μέσα το πολύ σε διάστημα 3 μηνών (στην καλύτερη όπως το κόβω) να βάλουμε δύο διαγωνίσματα, συν το τελικό διαγώνισμα της χρονιάς = 3 δοκιμασίες!!! Με άλλα λόγια θα κληθούμε σχεδόν ανά μήνα να βάζουμε από ένα διαγώνισμα!!!!

Κατ' επέκταση, θα ήθελα να ρωτήσω, κατά πόσο εσείς προσωπικά βρίσκετε ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο νομοθέτημα, και κατά πόσο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε επιτυχώς σε ένα τέτοιο "εγχείρημα", ειδικά κάτω από δυσμενείς συνθήκες. τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές σας.  :-\

Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιανουάριος 17, 2021, 05:34:09 μμ
Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας), αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: JURE στις Ιανουάριος 17, 2021, 07:00:46 μμ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας), αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.
Αυτοτιμωρούνται...και όπως πάντα παίρνουν σβάρνα και τους μαθητές. Όλη η εκπαιδευτική διαδικασία έχει περάσει στην τηλεκπαίδευση. Σύλλογοι, ενημερώσεις γονέων και τόσα άλλα γίνονται με τηλεδιασκέψεις. Η αξιολόγηση των μαθητών είναι μέρος των διαδικασιών. Για όλους το ίδιο. Είναι πιο ευνοϊκό σε πολλές περιπτώσεις για τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί πού κωλύονται δεν καταλαβαίνω!!!

Βαφτίστε τώρα τα τεστ διαγωνίσματα...κι αν ανοίξουμε μέσα στον Φλεβάρη! Αν ανοίξουμε Απρίλη ή Μάη; ; ; ; Κάποια θα τα κάνετε στην εξ...δεν βγαίνει αλλιώς. Η άλλη λύση έχει δοθεί προ καιρού. Να χαθεί όλη η χρονιά, να πάμε πάλι από την αρχή του χρόνου. Κανονικότατα!!!
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: IoannisDr στις Ιανουάριος 17, 2021, 09:02:18 μμ
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν δεν έγραψαν αρκετά στο α τετραμηνο, στο β θα γράφουν κάθε βδομάδα από τρία. οι συνάδελφοι θα αγχώνονται για τον προγραμματισμό δυο διαγωνισμάτων (αυτό επηρεάζει την ποιότητα της διδασκαλίας)

στη χειρότερη περίπτωση, πρόκειται για 32 διαγωνίσματα σε περίπου 16 εβδομάδες οπότε αντιστοιχούν 2 κάθε βδομάδα. Δε θα είναι εύκολο σύμφωνοι αλλά με σωστό προγραμματισμό και κατανόηση όλα γίνονται. Ας μη ξεχνάμε την μέχρι πρότινος εναλλακτική.

αν γίνουν περίπατοι τινάζεται το πρόγραμμα στον αερα, αν κλείσει τμήμα ακόμα χειρότερα. Αν εχεις προγραμματίσει μια ενότητα κ αποδεκατιστεί από γρίπη το μισό τμήμα, θα αναρωτιέσαι αν μπορείς να εξετάσεις μάθημα που το μισό τμήμα δεν έχει διδαχτεί. αυτά ήταν εκνευριστικά  ήδη με το ένα διαγωνισμα, τώρα διπλασιασμένα θα είναι πολύ πιεστικό για όλους.

Αυτά λίγο πολύ συνέβαιναν και προ κοβιντ με τις εποχικές ιώσεις. Εκτός κι αν ξεσπάσει και τρίτο κύμα με νέα καραντίνα οπότε υποθέτω θα μας παραπέμψουν σε διαγωνίσματα εξ αποστάσεως που κανείς δεν τα θέλει.

Τα παιδιά σχεδον κάθε μέρα θα λενε ότι δεν διάβασαν καλά τα αλλε μαθήματα γιατί έγραφαν διαγωνισμα.

Παιδάκια είναι και λαλούν, παιδάκια είναι κι ας λένε. Χωρίς αστεία τώρα κάπου έλεος με τις δικαιολογίες των παιδιών..λίγο στο φιλότιμο αυτά, λίγο εμείς κατανοώντας την περίσταση να ρίξουμε τις απαιτήσεις μας (π.χ. όχι διαγώνισμα σε πολλές ενότητες) λύση θα βρεθεί.

Πραγματικά είναι σαν τιμωρία των συναδέλφων που είχαν ορθές παιδαγωγικές αντιρρήσεις στα εξαποστασεως διαγωνίσματα. και κατ επέκταση τιμωρία των μαθητών.

Εδώ συμφωνώ, θα μπορούσε εκτάκτως να προβλεφθεί αξιολόγηση χωρίς απαραίτητα διαγώνισμα για το Α΄τετράμηνο. Αλλά από την π@π@ριά των εξ αποστάσεως δοκιμασιών καλύτερα η μετάθεσή τους στο Β΄
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: fereggyos στις Ιανουάριος 17, 2021, 09:59:58 μμ
Λίγο υπερβολικά τα βλέπω όλα αυτά. Έπρεπε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα τη διαδικασία και να βάλουμε διαγωνίσματα στο α τετράμηνο, υπήρχαν αντιρρήσεις. Τώρα πλέον προβλέπεται η διεξαγωγή τους στο β τετράμηνο, πάλι αντιρρήσεις.
Δε βλέπω κάτι τραγικό, αντί για ένα διαγώνισμα και ένα τεστ στο τετράμηνο θα μπουν δύο διαγωνίσματα, σιγά τα ωά. Με την προϋπόθεση φυσικά να ανοίξουμε, όχι να βάλουμε δύο εξ αποστάσεως!
Το θέμα είναι να έχουμε κατά νου πως οι συνθήκες της πανδημίας και της καραντίνας έχουν επηρεάσει σίγουρα τους μαθητές μας, όπως και εμάς, και να το λάβουμε υπόψη μας με όποιο τρόπο κι αν τους αξιολογούμε.

Σίγουρα, τώρα όσον αφορά εμένα προσωπικά όλο αυτό δεν με δυσκολεύει και τόσο επειδή (και τόχω ξαναπεί):   α) τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη σχεδόν έτοιμα και β) την ύλη μου την έχω σχεδόν βγάλει. Στο μόνο που ίσως δυσκολευτώ είναι ο προγραμματισμός κι αυτό, αν κι εφόσον, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι έχουν ακολουθήσει τη γραμμή μου (πράγμα το οποίο , εξ' όσων γνωρίζω, δεν ισχύει).

Επίσης, λανθασμένα, κατά τη γνώμη μου, υπολογίζονται 16 υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουμε ένα αρκετά μικρότερο καλαθάκι, καθώς ξεχνάμε διακοπές Πάσχα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, καθώς και τους διάφορους κατά τόπους, περιφέρειες και πόλεις εορτασμούς / αργίες (απελευθερώσεων, πολιούχων και τα συναφή), χωρίς να υπολογίζω πιθανούς περιπάτους (που αυτοί λογικό θα είναι να περικοπούν λόγω παρατεταμένου κλεισίματος). Κι όλα αυτά βέβαια, αν ανοίξουμε τέλος του μήνα.....αν όμως πάει μακρύτερα η βαλίτσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο.

Τέλος όσο για τα 32 διαγωνίσματα, εγώ μόνο έχω να βάλω 10 για το τρέχον και άλλα 10 για το επόμενο τετράμηνο! Αυτά γρήγορα γρήγορα, μας κάνουν 20, να ξεκινήσω να υπολογίζω και των υπολοίπων συναδέλφων (και αυτών που έβαλαν και όσων δεν έβαλαν στο Α τετράμηνο), ή καταλάβατε; ( Εκτός κι αν εγώ δεν καταλαβαίνω καλά τα μαθηματικά του συναδέλφου, οπότε θα τον παρακαλούσα να μου τα εξηγήσει λίγο καλύτερα).
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: TimPap στις Ιανουάριος 18, 2021, 08:43:34 πμ
Διαστρέφεις λεγόμενα. Δεν ενθουσιάστηκα με τα ηλεκτρονικά για τους προφανείς λόγους που βλέπει κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος. Δεν  είναι θέμα τεμπελιάς να διορθώσω. Είναι θέμα αμφιβολίας για το τι κάνουν όταν δεβ τους βλέπεις. τα δικά μας πλήρωναν για να στέλνουν ασκήσεις στη προαιρετική τηλεκπαίδευση πέρσι, είχα κάθε λόγο να φοβάμαι ότι θα γίνει κ στο διαγωνισμα!!!! φαίνεται ότι δεν έγινε όμως. ακόμα κ πράγματα που θα απαντούσαν με ανοιχτό βιβλίο, δεν τα έψαξαν. Ή δεν κατάλαβαν πού να τα βρουν. μ
Πάντως δεν φαίνεσαι να μην δίνεις μεγάλη βάση στο διαγωνισμα. Μάλλον το αντίθετο!!!
Στο βαθμό των παιδιών στο γυμνάσιο δεν υπολογίζεται τόσο το διαγώνισμα. Στα Λύκειο βέβαια και δίνω μεγάλη σημασία. Προετοιμάζονται για το πανεπιστήμιο, αλλιώς δεν θα επέλεγαν να φοιτήσουν σε λύκειο.
Ενθουσιασμός δεν υπάρχει και μιλώ γενικά. Δεν είναι τεμπελιά να μην θέλεις τα διορθώματα. Είναι αγγαρεία από μόνο του. Και αν έχεις 200-250 γραπτά είναι απελπισία. Βάλε ώρες μπροστά στην οθόνη στην δεδομένη περίπτωση. Συμπέρασμα: κανείς μας δεν θέλει τα διαγωνίσματα. Ούτε τις βαθμολογίες. Την ησυχία μας θέλουμε. Για αυτό κάποιοι βάζουν 20 σε όλους και ξεμπερδεύουν με το ζήτημα. Το νόημα στον βαθμό τον δίνουμε εμείς.
Κλείνει σε λίγο καιρό το τετράμηνο. Όλοι έχουμε βρει έναν τρόπο να καταλάβουμε τι ξέρουν και τι δεν ξέρουν αν δουλεύουν και αν δεν. Το διαγώνισμα θέλουν γονείς και παιδιά να το δουν. Αν σε εσάς δεν θέλουν, θεωρώ ότι είναι εξαίρεση.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: IoannisDr στις Ιανουάριος 18, 2021, 09:51:46 πμ
Σίγουρα, τώρα όσον αφορά εμένα προσωπικά όλο αυτό δεν με δυσκολεύει και τόσο επειδή (και τόχω ξαναπεί):   α) τα διαγωνίσματα μου τα έχω ήδη σχεδόν έτοιμα και β) την ύλη μου την έχω σχεδόν βγάλει. Στο μόνο που ίσως δυσκολευτώ είναι ο προγραμματισμός κι αυτό, αν κι εφόσον, και οι υπόλοιποι συνάδελφοι έχουν ακολουθήσει τη γραμμή μου (πράγμα το οποίο , εξ' όσων γνωρίζω, δεν ισχύει).

Επίσης, λανθασμένα, κατά τη γνώμη μου, υπολογίζονται 16 υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και θεωρώ πως πρέπει να κρατήσουμε ένα αρκετά μικρότερο καλαθάκι, καθώς ξεχνάμε διακοπές Πάσχα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, καθώς και τους διάφορους κατά τόπους, περιφέρειες και πόλεις εορτασμούς / αργίες (απελευθερώσεων, πολιούχων και τα συναφή), χωρίς να υπολογίζω πιθανούς περιπάτους (που αυτοί λογικό θα είναι να περικοπούν λόγω παρατεταμένου κλεισίματος). Κι όλα αυτά βέβαια, αν ανοίξουμε τέλος του μήνα.....αν όμως πάει μακρύτερα η βαλίτσα, χαιρέτα μου τον πλάτανο.

Τέλος όσο για τα 32 διαγωνίσματα, εγώ μόνο έχω να βάλω 10 για το τρέχον και άλλα 10 για το επόμενο τετράμηνο! Αυτά γρήγορα γρήγορα, μας κάνουν 20, να ξεκινήσω να υπολογίζω και των υπολοίπων συναδέλφων (και αυτών που έβαλαν και όσων δεν έβαλαν στο Α τετράμηνο), ή καταλάβατε; ( Εκτός κι αν εγώ δεν καταλαβαίνω καλά τα μαθηματικά του συναδέλφου, οπότε θα τον παρακαλούσα να μου τα εξηγήσει λίγο καλύτερα).

Από 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το πρώτο τετράμηνο μέχρι 1 Ιουνίου που ξεκινούν οι εξετάσεις είναι 18 βδομάδες μετρημένες, βγάλε 2 βδομάδες για τις διακοπές του Πάσχα πάμε στις 16. Ακόμα κι αν βάλεις εξτρά αργίες άντε να πέσουμε στις 15. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά με άλλες χρονιές αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε μάθημα Α και Β ομάδας γράφανε τουλάχιστον ένα διαγώνισμα και ένα-δυο τεστ.

Επίσης, μετράμε πόσα διαγωνίσματα θα γράψει το κάθε τμήμα λόγω του περιορισμού τριών τη βδομάδα, όχι πόσα θα βάλουμε εμείς. Το δεύτερο εξαρτάται κυρίως από τις αναθέσεις κι όχι τόσο από την έκτακτη κατάσταση που επικρατεί. Στο γυμνάσιο, τα μαθήματα Α και Β ομάδας στα οποία προβλέπεται διαγώνισμα είναι 16, άρα κάθε τμήμα θα πρέπει να γράψει στην χειρότερη περίπτωση 16x2=32 διαγωνίσματα.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: fereggyos στις Ιανουάριος 18, 2021, 10:35:16 πμ
Από 20 Ιανουαρίου που τελειώνει το πρώτο τετράμηνο μέχρι 1 Ιουνίου που ξεκινούν οι εξετάσεις είναι 18 βδομάδες μετρημένες, βγάλε 2 βδομάδες για τις διακοπές του Πάσχα πάμε στις 16. Ακόμα κι αν βάλεις εξτρά αργίες άντε να πέσουμε στις 15. Δεν θα έχει μεγάλη διαφορά με άλλες χρονιές αν θεωρήσουμε ότι σε κάθε μάθημα Α και Β ομάδας γράφανε τουλάχιστον ένα διαγώνισμα και ένα-δυο τεστ.

Επίσης, μετράμε πόσα διαγωνίσματα θα γράψει το κάθε τμήμα λόγω του περιορισμού τριών τη βδομάδα, όχι πόσα θα βάλουμε εμείς. Το δεύτερο εξαρτάται κυρίως από τις αναθέσεις κι όχι τόσο από την έκτακτη κατάσταση που επικρατεί. Στο γυμνάσιο, τα μαθήματα Α και Β ομάδας στα οποία προβλέπεται διαγώνισμα είναι 16, άρα κάθε τμήμα θα πρέπει να γράψει στην χειρότερη περίπτωση 16x2=32 διαγωνίσματα.

1) Σχετικά με την υπολειπόμενη διάρκεια μαθημάτων: Α) Το θέμα είναι όχι πότε λήγει το Α τετράμηνο (που εννοείται γνωρίζω πολύ καλά) αλλά πότε θα ανοίξουμε, διότι από εκείνην την ημερομηνία και εξής θα πρέπει να ξεκινήσουμε τους υπολογισμούς μας για τις υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και τον προγραμματισμό των διαγωνισμάτων που θα βάλουμε δια ζώσης. Β) Εξ όσων γνωρίζω επίσης, είθισται να κηρύσσεται επίσημη λήξη μαθημάτων στο γυμνάσιο γύρω στις 15 Μάη. Επομένως, τα μαθηματικά φαίνεται να μην βγαίνουν ούτε καν για τις 15 εβδομάδες.

2) Συνακόλουθα, δεδομένης της παραπάνω χρονικής στενότητας, πιθανότατα να υποχρεωθούμε να στριμώξουμε ακόμα και παραπάνω από τρία διαγωνίσματα για κάθε τμήμα ανά βδομάδα, προκειμένου να προλάβουμε να τα βάλουμε, εντός των χρονικών ορίων / λήξης των μαθημάτων.

Επομένως, συνολικά η παρατιθέμενη πρόταση δεν πείθει.
Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: IoannisDr στις Ιανουάριος 18, 2021, 10:49:39 πμ
1) Σχετικά με την υπολειπόμενη διάρκεια μαθημάτων: Α) Το θέμα είναι όχι πότε λήγει το Α τετράμηνο (που εννοείται γνωρίζω πολύ καλά) αλλά πότε θα ανοίξουμε, διότι από εκείνην την ημερομηνία και εξής θα πρέπει να ξεκινήσουμε τους υπολογισμούς μας για τις υπολειπόμενες εβδομάδες μαθημάτων και τον προγραμματισμό των διαγωνισμάτων που θα βάλουμε δια ζώσης. Β) Εξ όσων γνωρίζω επίσης, είθισται να κηρύσσεται επίσημη λήξη μαθημάτων στο γυμνάσιο γύρω στις 15 Μάη. Επομένως, τα μαθηματικά φαίνεται να μην βγαίνουν ούτε καν για τις 15 εβδομάδες.

2) Συνακόλουθα, δεδομένης της παραπάνω χρονικής στενότητας, πιθανότατα να υποχρεωθούμε να στριμώξουμε ακόμα και παραπάνω από τρία διαγωνίσματα για κάθε τμήμα ανά βδομάδα, προκειμένου να προλάβουμε να τα βάλουμε, εντός των χρονικών ορίων / λήξης των μαθημάτων.

Επομένως, συνολικά η παρατιθέμενη πρόταση δεν πείθει.

Η επίσημη λήξη φέτος μπορεί να πάει πιο μετά, όλα είναι στον αέρα μέχρι και τις εξετάσεις ακόμα ανάλογα φυσικά με το πότε θα ανοίξουμε.
Για τα υπόλοιπα έχω ήδη τοποθετηθεί.

Τίτλος: Απ: Εγκύκλιος για δύο υποχρεωτικά διαγωνίσματα κατά το β' τετράμηνο - προβληματισμός
Αποστολή από: erietta στις Ιανουάριος 18, 2021, 02:21:34 μμ
Πάντως, βλέπω ότι στο δικό μου σχολείο χωριζόμαστε σε 2 κατηγορίες. Όσοι έβαλαν διαγώνισμα και όσοι δεν έβαλαν. Όσοι δεν βάλαμε "βομβαρδιζόμαστε" από ερωτήματα για το τι θα γίνει. Ευτυχώς υπάρχουν οι σώφρονες φωνές παιδιών που αναγνωρίζουν ότι φέτος με τις συνθήκες αυτές δεν θα έπρεπε να μπει βαθμολογία στο α΄ τετράμηνο.