Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Φεβρουάριος 10, 2021, 11:43:38 μμ
-
Συνάδελφοι δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς "παίζει..."
Στο νέο νομοσχέδιο δνίεται η δυνατότητα με Υ.Α να γίνονται μαθήματα τις διακοπές κλπ για να αναπληρωθούν χαμένες ώρες. Σήμερα ο Κυριάκος είπε ότι έδωσε οδηγία στο Υπουργείο να λάβει τα κάταλληλα μέτρα όπως λιγότερες διακοπές κλπ. Τι ακριβώς γίνεται; Για ποιές χαμένες ώρες μιλάνε; Αφου μόλις έκλεισαν τα σχολεία άρχισε το webeχ. Εννοούν ότι ανεξάρτητα από το αν έχουμε κάνει τις ώρες μας (με webex φυσικά) θα κάνουμε και μαθήματα το Πάσχα κλπ και για να αναπληρώσουμε τι ακριβώς; Ξέρεις κανείς να μου αναλύσει την κατάσταση;
-
Ετοιμαστείτε...Επιβεβαίωση και από τον πρωθυπουργό για αναπλήρωση μαθημάτων.
https://www.esos.gr/arthra/71580/prothypoyrgos-den-vlepo-epanalipsi-tis-hronias-gia-toys-mathites-mathimata-stis-giortes
-
Συνάδελφοι δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς "παίζει..."
Στο νέο νομοσχέδιο δνίεται η δυνατότητα με Υ.Α να γίνονται μαθήματα τις διακοπές κλπ για να αναπληρωθούν χαμένες ώρες. Σήμερα ο Κυριάκος είπε ότι έδωσε οδηγία στο Υπουργείο να λάβει τα κάταλληλα μέτρα όπως λιγότερες διακοπές κλπ. Τι ακριβώς γίνεται; Για ποιές χαμένες ώρες μιλάνε; Αφου μόλις έκλεισαν τα σχολεία άρχισε το webeχ. Εννοούν ότι ανεξάρτητα από το αν έχουμε κάνει τις ώρες μας (με webex φυσικά) θα κάνουμε και μαθήματα το Πάσχα κλπ και για να αναπληρώσουμε τι ακριβώς; Ξέρεις κανείς να μου αναλύσει την κατάσταση;
Σάμπως ξέρουν αυτοί;
Τι περνάει από το δικό μου μυαλό... αφού όντως ΔΕΝ χάθηκαν μαθήματα από την μεταφορά στην τηλεκπαίδευση, σε ποιες περιπτώσεις έχουν όντως χαθεί μαθήματα και θα πρέπει να αναπληρωθούν; Καραντίνες και ασθένειες COVID εκπαιδευτικών;
Υπάρχει νόμος για τον ιδιωτικό τομέα να δουλεύουν παραπάνω ώρες μετά την επιστροφή τους οι εργαζόμενοι που μπαίνουν σε καραντίνα λόγω COVID.
Μήπως ετοιμάζουν το αντίστοιχο για μας τους εκπαιδευτικούς μέσω έξτρα μαθημάτων;
Kαθαρά προσωπική εκτίμηση, δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο.
-
Αυτοαναιρούνται στο αφήγημα της "επιτυχίας" που πείθει μόνο τα κομματόσκυλά τους (περιφέρονται και εδώ μερικά τέτοια).
-
Εργαστήκαμε κανονικά κι η ύλη προχώρησε. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση αναπλήρωσης μαθημάτων!
Ας ζητήσει το Υπουργείο, αν δεν έχει μείνει ικανοποιημένο από τα τηλεμαθήματα, επανάληψη της τάξης από τους μαθητές...
-
Η ύλη προχωρά κανονικά, ίσως σε λίγο αργότερους ρυθμούς, λόγω της δυσκολίας παρακολούθησης από την οθόνη.
Αλλά δεν τίθεται θέμα αναπλήρωσης.
-
Η ύλη προχωράει, απλώς δεν ξέρουμε πόσοι όντως ασχολούνται. Άλλο να περνάς να βλέπεις άδειο το τετράδιο κ να κανεις μια παρατήρηση, άλλο να παρακαλάς να σου στείλουν ασκήσεις κ να σου μιλήσουν. Αλλά φυσικά δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τα παιδθα κ τους μεγάλους, να τα καθηλώνεις όλο το πρωί, να βάζεις τους γονείς να αγοράζουν εξοπλισμό κ να τυπώνουν φυλλάδια κ τόσα έξοδα για να κόψεις μετά κ τις διακοπές. Πιο λογικό είναι, αν θες παράταση, να μεταφέρεις τις διακοπές μέσα στην τηλεκπαίδευση που είναι σπίτι ούτως ή άλλως. Οχ κόβεις μια βδομάδα από το Πάσχα; τη μεταφέρεις πχ αρχές Μαρτίου, μια βδομάδα χωρίς τηλεκπαίδευση. Ή κόβεις τις προαγωγικές, στο γυμνάσιο τουλάχιστον.
-
Βρε παιδια τι αποριες εχετε;;αυξηση εργασιας,,,οι εκπαιδευτικοι καθονται πολυ..εχουν πολλες διακοπες..ετσι δεν λενε ολοι;;;.βρηκαν ευκαιρια και με τον κορονοιο και θα το αυξησουν ....δεν θελει πολυ μυαλο να καταλαβουμε την πονηρια τους που το πανε ..μια χαρα το πηγανε σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μεγαλοαιρετοι και μεγαλοσυνδικαλιστες κι υπουργειο να καταργηθουν κι οι αιρετοι, οχι οτι κανανε και καλα τη δουλεια τους κι αυτοι αλλα τωρα δεν θα υπαρχουν και καθολου...Καποιος μεγαλοσυνδικαλιστης ηδη πηρε μια πολυ ωραια θεσουλα ..τωρα τυχαιο ή εξαργυρωση;;;οτι θελει ας πιστεψει κανεις
-
Οι δάσκαλοι κάνουν πολύ λιγότερες ώρες, ειδικά όσοι έχουν ολοήμερο ή παράλληλη κάνουν στην κυριολεξία διακοπές, χωρίς να μπουν σε αναστολή, με το μισθό τους κανονικά. Μόνο όσες ειδικότητες που έχουν μία ώρα ανά τμήμα κάνουν όλες τις ώρες webex. Απορώ γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καταλάβει ή κάνουν ότι δε καταλαβαίνουν τι ακριβώς παίζει.
-
Βρε παιδια τι αποριες εχετε;;αυξηση εργασιας,,,οι εκπαιδευτικοι καθονται πολυ..εχουν πολλες διακοπες..ετσι δεν λενε ολοι;;;.βρηκαν ευκαιρια και με τον κορονοιο και θα το αυξησουν ....δεν θελει πολυ μυαλο να καταλαβουμε την πονηρια τους που το πανε ..μια χαρα το πηγανε σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μεγαλοαιρετοι και μεγαλοσυνδικαλιστες κι υπουργειο να καταργηθουν κι οι αιρετοι, οχι οτι κανανε και καλα τη δουλεια τους κι αυτοι αλλα τωρα δεν θα υπαρχουν και καθολου...Καποιος μεγαλοσυνδικαλιστης ηδη πηρε μια πολυ ωραια θεσουλα ..τωρα τυχαιο ή εξαργυρωση;;;οτι θελει ας πιστεψει κανεις
Ακριβως!
Και το ξεκινησαν απο περυσι με την «εθελοντικη» διδασκαλια μεσα στο Πασχα! Πολλοι ηταν οι συνεδελφοι που ηθελαν να βοηθησουν τα παιδια και εκαναν μαθημα μεχρι τη Μ. Τεταρτη.....
Επισης, παραταθηκε περυσι το διδακτικο ετος, ξεπερνωντας στην πρωτοβαθμια και το κανονικο σχολικο ετος....
-
Ακριβως!
Και το ξεκινησαν απο περυσι με την «εθελοντικη» διδασκαλια μεσα στο Πασχα! Πολλοι ηταν οι συνεδελφοι που ηθελαν να βοηθησουν τα παιδια και εκαναν μαθημα μεχρι τη Μ. Τεταρτη.....
Επισης, παραταθηκε περυσι το διδακτικο ετος, ξεπερνωντας στην πρωτοβαθμια και το κανονικο σχολικο ετος....
Θ μου επιτρεψεις να εχω σοβαρες αμφιβολιες αν οι εκπαιδευτικοι που αποδεχονται τα παντα το κανουν για το καλο των παιδιων ή για την αυτοπροβολη τους ποσο τελειοι εκπαιδευτικοι ειναι με ενσυναισθηση κλπ κλπ και για γλειψιμο σε επικειμενες αξιολογησεις ,,προσωπικα κανω τη δουλεια μου χωρις να αυτοπροβάλλομαι ενω αλλοι και μια μουντζουρα των μαθητων τους την ανεβαζουν σε μπλογκς και φεισμπουκ για να δειξουν οτι κατι κανανε....οσοι θελουν να βοηθησουν το κανουν κι αθορυβα.ποση βοηθεια πια προσφερθηκε με τρεις επιπλεον μερες μεχρι Μ.Τεταρτη;;;..μη γελιομαστε ξερουμε τι συναδελφους εχουμε σε μεγαλο βαθμο...βαζουν τα παιδια μπροστα για να δειξουν καλοι και να μη δειξουν τον εαυτο τους ....πχ με τον κορονοιο τι φταινε τα παιδακια να κανουν Πασχα μαθημα..δηλαδη οι ιδιοι για τον εαυτο τους δεν εχουν θεμα και λυπουνται μονο τα παιδια...τι φταινε τα παιδακια να να κινδυνευουν με τον ιο μεσα στα σχολεια..δηλαδη παλι για τον εαυτο τους αλτρουιστες δεν νοιαζονται,,εγω λοιπον λεω οσον αφορα τον ιο φοβαμαι και για τα παιδια αλλα και για μενα και δεν θα διστασω να το πω ..θεωρω απανθρωπο να μας ριχνουν μεσα στην ταξη χωρις μετρα και για τα παιδια αλλά και για τους εκπαιδευτικους και τις οικογενειες τους ..αλλοι οχι μονο τα παιδια βαζουν μπροστα..ποση υποκρισια στην συντριπτικη τους πλειοψηφια καποιοι..και νμετα λεμε δικαιωμα του καθε συναδελφου ,,, ναι αλλα το δικαιωμα τους αυτο δημιουργει προηγουμενο κι επομενο και για τους αλλους...
-
Θ μου επιτρεψεις να εχω σοβαρες αμφιβολιες αν οι εκπαιδευτικοι που αποδεχονται τα παντα το κανουν για το καλο των παιδιων ή για την αυτοπροβολη τους ποσο τελειοι εκπαιδευτικοι ειναι με ενσυναισθηση κλπ κλπ και για γλειψιμο σε επικειμενες αξιολογησεις ,,προσωπικα κανω τη δουλεια μου χωρις να αυτοπροβάλλομαι ενω αλλοι και μια μουντζουρα των μαθητων τους την ανεβαζουν σε μπλογκς και φεισμπουκ για να δειξουν οτι κατι κανανε....οσοι θελουν να βοηθησουν το κανουν κι αθορυβα.ποση βοηθεια πια προσφερθηκε με τρεις επιπλεον μερες μεχρι Μ.Τεταρτη;;;..μη γελιομαστε ξερουμε τι συναδελφους εχουμε σε μεγαλο βαθμο...βαζουν τα παιδια μπροστα για να δειξουν καλοι και να μη δειξουν τον εαυτο τους ....πχ με τον κορονοιο τι φταινε τα παιδακια να κανουν Πασχα μαθημα..δηλαδη οι ιδιοι για τον εαυτο τους δεν εχουν θεμα και λυπουνται μονο τα παιδια...τι φταινε τα παιδακια να να κινδυνευουν με τον ιο μεσα στα σχολεια..δηλαδη παλι για τον εαυτο τους αλτρουιστες δεν νοιαζονται,,εγω λοιπον λεω οσον αφορα τον ιο φοβαμαι και για τα παιδια αλλα και για μενα και δεν θα διστασω να το πω ..θεωρω απανθρωπο να μας ριχνουν μεσα στην ταξη χωρις μετρα και για τα παιδια αλλά και για τους εκπαιδευτικους και τις οικογενειες τους ..αλλοι οχι μονο τα παιδια βαζουν μπροστα..ποση υποκρισια στην συντριπτικη τους πλειοψηφια καποιοι..και νμετα λεμε δικαιωμα του καθε συναδελφου ,,, ναι αλλα το δικαιωμα τους αυτο δημιουργει προηγουμενο κι επομενο και για τους αλλους...
Συμφωνω απολυτα
-
Θ μου επιτρεψεις να εχω σοβαρες αμφιβολιες αν οι εκπαιδευτικοι που αποδεχονται τα παντα το κανουν για το καλο των παιδιων ή για την αυτοπροβολη τους ποσο τελειοι εκπαιδευτικοι ειναι με ενσυναισθηση κλπ κλπ και για γλειψιμο σε επικειμενες αξιολογησεις ,,προσωπικα κανω τη δουλεια μου χωρις να αυτοπροβάλλομαι ενω αλλοι και μια μουντζουρα των μαθητων τους την ανεβαζουν σε μπλογκς και φεισμπουκ για να δειξουν οτι κατι κανανε....οσοι θελουν να βοηθησουν το κανουν κι αθορυβα.ποση βοηθεια πια προσφερθηκε με τρεις επιπλεον μερες μεχρι Μ.Τεταρτη;;;..μη γελιομαστε ξερουμε τι συναδελφους εχουμε σε μεγαλο βαθμο...βαζουν τα παιδια μπροστα για να δειξουν καλοι και να μη δειξουν τον εαυτο τους ....πχ με τον κορονοιο τι φταινε τα παιδακια να κανουν Πασχα μαθημα..δηλαδη οι ιδιοι για τον εαυτο τους δεν εχουν θεμα και λυπουνται μονο τα παιδια...τι φταινε τα παιδακια να να κινδυνευουν με τον ιο μεσα στα σχολεια..δηλαδη παλι για τον εαυτο τους αλτρουιστες δεν νοιαζονται,,εγω λοιπον λεω οσον αφορα τον ιο φοβαμαι και για τα παιδια αλλα και για μενα και δεν θα διστασω να το πω ..θεωρω απανθρωπο να μας ριχνουν μεσα στην ταξη χωρις μετρα και για τα παιδια αλλά και για τους εκπαιδευτικους και τις οικογενειες τους ..αλλοι οχι μονο τα παιδια βαζουν μπροστα..ποση υποκρισια στην συντριπτικη τους πλειοψηφια καποιοι..και νμετα λεμε δικαιωμα του καθε συναδελφου ,,, ναι αλλα το δικαιωμα τους αυτο δημιουργει προηγουμενο κι επομενο και για τους αλλους...
Θα συμφωνήσω απόλυτα κι εγώ. Έχω γνωρίσει ουκ ολίγους τέτοιους συναδέλφους. Προσωπικά κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ με τα μέσα που διαθέτω είτε στο δια ζώσης είτε στο εξ αποστάσεως μάθημα. Στην παρούσα φάση προτιμούσα μάλλον να κλείσουν τα σχολεία, γιατί ένιωθα τον κλοιό του ιού να στενεύει και να φοβάμαι για την υγεία και τη δική μου προσωπικά και των μαθητών και των οικογενειών μας. Όσο για αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων, ποια μαθήματα χάθηκαν αφού δουλεύουμε κανονικά; Και μάλιστα όταν η υφυπουργός δηλώνει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν υστερεί σε σχέση με τη δια ζώσης;
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα κι εγώ. Έχω γνωρίσει ουκ ολίγους τέτοιους συναδέλφους. Προσωπικά κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ με τα μέσα που διαθέτω είτε στο δια ζώσης είτε στο εξ αποστάσεως μάθημα. Στην παρούσα φάση προτιμούσα μάλλον να κλείσουν τα σχολεία, γιατί ένιωθα τον κλοιό του ιού να στενεύει και να φοβάμαι για την υγεία και τη δική μου προσωπικά και των μαθητών και των οικογενειών μας. Όσο για αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων, ποια μαθήματα χάθηκαν αφού δουλεύουμε κανονικά; Και μάλιστα όταν η υφυπουργός δηλώνει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν υστερεί σε σχέση με τη δια ζώσης;
Ούτε λεπτό δεν χάθηκε! Περίπατοι, συνελεύσεις, εκλογές, καταλήψεις. Τίποτα από αυτά άρα ούτε λεπτό χαμένο. Προφανώς για όσους δήλωσαν ότι δεν έχουν καλύψει τα προβλεπόμενα. Για όλους θα είναι παράλογο.
-
Μηπως μιλάνε για τις καταλήψεις τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη? Γιατί όντως υπήρχαν σχολεία που ήταν κλειστά.
Επίσης το να γίνει επέκταση μ τους αναπληρωτές δεν τους συμφέρει , εννοω τον Ιουνιο?
Επίσης για το Πάσχα που λέτε, οκ και εγω βαριέμαι να κάνω μάθημα το πάσχα, αλλά πέρυσι στα περισσότερα ΑΕΙ κάναμε μάθημα τη μια από τις δυο εβδομάδες του Πάσχα για να βγει και σε αριθμό ακαδημαικών εβδομάδων το εξάμηνο αλλά και σε ύλη. Μηπως τα κάνετε λίγο πιο τραγικά όλα όσα συμβαίνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω :o έχετε συναίσθηση πόσες ώρες και πόσες μέρες δουλεύουν οι άλλοι άνθρωποι και εδώ και παντού?
-
Μηπως μιλάνε για τις καταλήψεις τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη? Γιατί όντως υπήρχαν σχολεία που ήταν κλειστά.
Επίσης το να γίνει επέκταση μ τους αναπληρωτές δεν τους συμφέρει , εννοω τον Ιουνιο?
Επίσης για το Πάσχα που λέτε, οκ και εγω βαριέμαι να κάνω μάθημα το πάσχα, αλλά πέρυσι στα περισσότερα ΑΕΙ κάναμε μάθημα τη μια από τις δυο εβδομάδες του Πάσχα για να βγει και σε αριθμό ακαδημαικών εβδομάδων το εξάμηνο αλλά και σε ύλη. Μηπως τα κάνετε λίγο πιο τραγικά όλα όσα συμβαίνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω :o έχετε συναίσθηση πόσες ώρες και πόσες μέρες δουλεύουν οι άλλοι άνθρωποι και εδώ και παντού?
Τι εννοείς;
-
@ Δάφνη87 Ως προς την τελευταία σου ερώτηση: Στόχος ενός κοινωνικού κράτους οφείλει να είναι η αλλαγή όλων επί τα βελτίω και όχι η επί τα χείρω κατακρήμνιση όσων κρατάνε ακόμα κάποια κεκτημένα.
-
Δεν μιλάνε γθα καμία χαμένη ώρα. Είναι απλα πρόσχημα για διεύρυνση του διδακτικού έτους κ βασικά για να μας κόψουν τις διακοπές κ να μην έχουν οι γονείς θέμα. τόσο απλό.
-
Σιγά που θα κάνουν παράταση διδακτικού έτους (στη δευτεροβάθμια). Δεν θα πληρώνουν έξτρα τον Ιούλιο..
Για τις διακοπές του Πάσχα, απορώ γιατί.. αφού πάει τόσο καλά η τηλεκπαίδευση... σύμφωνα με την υπουργό φυσικά!
-
Σιγά που θα κάνουν παράταση διδακτικού έτους (στη δευτεροβάθμια). Δεν θα πληρώνουν έξτρα τον Ιούλιο..
Για τις διακοπές του Πάσχα, απορώ γιατί.. αφού πάει τόσο καλά η τηλεκπαίδευση... σύμφωνα με την υπουργό φυσικά!
Πω πω ρε αδελφέ ούτε πιστόλι να ήσουν με πρόλαβες...
Λοιπόν αρκετά με τις μπούρδες του υπουργείου. Αν ανοίξει Πάσχα η χώρα για μετακινήσεις σιγα μην χάσουν μέρα από τον εσωτερικό τουρισμό. Αν δεν ανοίξει θα μας έρθει κανένα εθελοντικό που ειδικά στη δβθμια θα είμαστε τρεις και ο κούκος. Για καλοκαίρι ούτε λόγος να χαθεί ο Ιούλιος και ο Αύγουστος για τον εσωτερικό τουρισμό. Για τη Δβθμια ο Ιούνιος δεν παίζει για παράταση και σιγά μην δώσουν Ιούλιο πανελλήνιες. Για την αβθμια θα πρέπει να δικαιολογήσει γιατί πέρσι με υποτυπώδη τηλεκπαίδευση και μισά μισά τμήματα το πήγε ως 26/6 ενώ φέτος το τραβάει...
Στην πολιτική όσα λέγονται δεν γίνονται και όσα γίνονται δεν λέγονται...
-
Σιγά που θα κάνουν παράταση διδακτικού έτους (στη δευτεροβάθμια). Δεν θα πληρώνουν έξτρα τον Ιούλιο..
Για τις διακοπές του Πάσχα, απορώ γιατί.. αφού πάει τόσο καλά η τηλεκπαίδευση... σύμφωνα με την υπουργό φυσικά!
Κι εγω δεν πολυπιστεύω ότι θα γίνει, αλλά είναι χρήσιμη γι αυτούς συζήτηση. Αν γίνει κ δεν πληρώσουν παραπάνω, όπως δεν πλήρωσαν τους δασκάλους, ή θα ξεφτιλιστούμε ή θα απεργήσουμε κ θα γλιτώσουν τα λεφτά κ θα μας βρίζουν όλοι.
-
Μηπως μιλάνε για τις καταλήψεις τον Σεπτέμβρη-Οκτώβρη? Γιατί όντως υπήρχαν σχολεία που ήταν κλειστά.
Επίσης το να γίνει επέκταση μ τους αναπληρωτές δεν τους συμφέρει , εννοω τον Ιουνιο?
Επίσης για το Πάσχα που λέτε, οκ και εγω βαριέμαι να κάνω μάθημα το πάσχα, αλλά πέρυσι στα περισσότερα ΑΕΙ κάναμε μάθημα τη μια από τις δυο εβδομάδες του Πάσχα για να βγει και σε αριθμό ακαδημαικών εβδομάδων το εξάμηνο αλλά και σε ύλη. Μηπως τα κάνετε λίγο πιο τραγικά όλα όσα συμβαίνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω :o έχετε συναίσθηση πόσες ώρες και πόσες μέρες δουλεύουν οι άλλοι άνθρωποι και εδώ και παντού?
Sorry που θα στο χαλασω..... δεν κανανε μαθηματα ολα τα πανεπιστημια τη μεγαλη εβδομαδα. Επισης, οι αναπληρωσεις για να βγουν τα απαιτουμενα μαθηματα για το εξαμηνο σε μας (ΔΠΘ) εγιναν κανονικα στο τελος του εξαμηνου....
Τελος, επειδη καποιοι δουλευουν δεν σημαινει οτι πρεπει να δουλευουν ολοι.... Καποιοι δουλευουν και το καλοκαιρι, και τις αργιες κλπ κλπ.....
-
Sorry που θα στο χαλασω..... δεν κανανε μαθηματα ολα τα πανεπιστημια τη μεγαλη εβδομαδα. Επισης, οι αναπληρωσεις για να βγουν τα απαιτουμενα μαθηματα για το εξαμηνο σε μας (ΔΠΘ) εγιναν κανονικα στο τελος του εξαμηνου....
Τελος, επειδη καποιοι δουλευουν δεν σημαινει οτι πρεπει να δουλευουν ολοι.... Καποιοι δουλευουν και το καλοκαιρι, και τις αργιες κλπ κλπ.....
Για να το συνεχίσω...
Και κάποιοι σκάβουν τον λάκκο τους πως θα δουλεύουν ως τα 70 τούς!
-
Και σιγά μην παρατείνουν το σχολικό έτος και να πρέπει να πληρώσουν παραπάνω τους αναπληρωτές.
-
Αν δεν κάνουμε εμείς διακοπές, δεν θα κάνουν και οι γονείς. Αν δεν κάνουν οι γονείς διακοπές δεν θα δουλέψουν τα ξενοδοχεία, κατασκηνωσεις, θερινά τμήματα, εσωτερικός τουρισμός κτλ. Όχι για να μην νομίζει κάνεις ότι νομίζουμε ότι μας κάνουν χάρη. Και κάτι άλλο, μην βλέπετε ούτε τους μαθητές σας ούτε τον εαυτό σας όπως είναι τώρα. Γυρίστε στα παιδικά σας χρόνια και διαγράψτε τις καλύτερες καλοκαιρινές διακοπές σας. Έστω έναν χρόνο από αυτές. Και φανταστείτε την ζωή σας σαν να μην συνέβησαν ποτέ.
-
Ναι αλλά οι γονείς δεν έχουν δυο μήνες το καλοκαίρι. Οι περισσότεροι με χαρά θα δέχονταν να έχουν σχολείο τα παιδιά τους τις μισές μέρες Χριστουγέννων κ Πάσχα κ μέχρι τα μέσα Ιουλίου κ ίσως κ από τις 5-6 Σεπτεμβρίου.
-
Ναι αλλά οι γονείς δεν έχουν δυο μήνες το καλοκαίρι. Οι περισσότεροι με χαρά θα δέχονταν να έχουν σχολείο τα παιδιά τους τις μισές μέρες Χριστουγέννων κ Πάσχα κ μέχρι τα μέσα Ιουλίου κ ίσως κ από τις 5-6 Σεπτεμβρίου.
Σαφως και θα το δεχοτανε! Και οχι μονο οι γονεις αλλα και οσοι ειναι πεπεισμενοι οτι οι δασκαλοι (ολων των βαθμιδων) και μεσα στη χρονια καθονται, γιατι η διδασκαλια ειναι κατι το ευκολο!
Γι’ αυτο ολα αυτα τα «εθελοντικα» ειναι πολυ υπουλα και βαζουμε τα χερακια μας και βγαζουμε τα ματακια μας!
-
Ναι αλλά οι γονείς δεν έχουν δυο μήνες το καλοκαίρι. Οι περισσότεροι με χαρά θα δέχονταν να έχουν σχολείο τα παιδιά τους τις μισές μέρες Χριστουγέννων κ Πάσχα κ μέχρι τα μέσα Ιουλίου κ ίσως κ από τις 5-6 Σεπτεμβρίου.
Ναι, αλλά έτσι θα κονταινε η τουριστική σαιζόν. Δεν θα έβγαινε η κατανομή των αδειών στις επιχειρήσεις. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλά ότι θα είναι εις βάρος πολλών και κυρίως των παιδιών. Οι μόνοι που ίσως έχουν κάποιο όφελος είναι οι ψυχολόγοι.
-
Ναι, αλλά έτσι θα κονταινε η τουριστική σαιζόν. Δεν θα έβγαινε η κατανομή των αδειών στις επιχειρήσεις. Δεν λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλά ότι θα είναι εις βάρος πολλών και κυρίως των παιδιών. Οι μόνοι που ίσως έχουν κάποιο όφελος είναι οι ψυχολόγοι.
Μα προφανώς είναι ανοησια κ θα το μετάνιωσαν στην πράξη, όμως η αλήθεια είναι ότι το εύχονται, ειδικά όσοι πληρώνουν summer camps κ τετοια. λες κ παγκοσμίως τα σχολικά έτη διαρκούν περισσότερο...
-
τελικά σύμφωνα με όσα διέρευσαν από το υπουργείο, η παράταση του έτους ή και τα μαθήματα σε μέρες διακοπών δεν θα γίνουν (αν τελικά πργματοποιηθεί κάτι τέτοιο) για αναπλήρωση χαμενων ωρών αλλά για την επαρκή κάλυψη της ύλης. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ αναφέρουν συνέχεια ότι η ύλη δεν μπορεί να καλυφθεί (με επάρκεια) από την εξ αποστάσεως. Το υπουργείο (στην προσπάθεια του να ικανοποιήσει το αίτημα αυτό χα χα) λέει: "Αφού δεν μπορείτε να την καλύψετε , κάντε τώρα ότι μπορείτε για να μην καθονται τα παιδιά και μόλις ανοιξουμε θα σας δώσω εγώ παρανω χρόνο να κανετε αυτό που πρέπει και που έχετε πει ότι θέλετε (δηλαδή κανονικά την ύλη )". Το έχω ξαναπεί . Με τις μαλ..... που λέμε από εδω΄και απο εκεί (προσπάθώντας να κάνουμε τους σοβρούς) μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
-
τελικά σύμφωνα με όσα διέρευσαν από το υπουργείο, η παράταση του έτους ή και τα μαθήματα σε μέρες διακοπών δεν θα γίνουν (αν τελικά πργματοποιηθεί κάτι τέτοιο) για αναπλήρωση χαμενων ωρών αλλά για την επαρκή κάλυψη της ύλης. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ αναφέρουν συνέχεια ότι η ύλη δεν μπορεί να καλυφθεί (με επάρκεια) από την εξ αποστάσεως. Το υπουργείο (στην προσπάθεια του να ικανοποιήσει το αίτημα αυτό χα χα) λέει: "Αφού δεν μπορείτε να την καλύψετε , κάντε τώρα ότι μπορείτε για να μην καθονται τα παιδιά και μόλις ανοιξουμε θα σας δώσω εγώ παρανω χρόνο να κανετε αυτό που πρέπει και που έχετε πει ότι θέλετε (δηλαδή κανονικά την ύλη )". Το έχω ξαναπεί . Με τις μαλ..... που λέμε από εδω΄και απο εκεί (προσπάθώντας να κάνουμε τους σοβρούς) μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
Συμφωνώ απόλυτα. Όσοι δεν έχουν καλύψει την ύλη οπως ισχυρίζονται να διαθέσουν χρόνο. Ικανοποιήθηκε το αίτημά τους.
-
τελικά σύμφωνα με όσα διέρευσαν από το υπουργείο, η παράταση του έτους ή και τα μαθήματα σε μέρες διακοπών δεν θα γίνουν (αν τελικά πργματοποιηθεί κάτι τέτοιο) για αναπλήρωση χαμενων ωρών αλλά για την επαρκή κάλυψη της ύλης. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ αναφέρουν συνέχεια ότι η ύλη δεν μπορεί να καλυφθεί (με επάρκεια) από την εξ αποστάσεως. Το υπουργείο (στην προσπάθεια του να ικανοποιήσει το αίτημα αυτό χα χα) λέει: "Αφού δεν μπορείτε να την καλύψετε , κάντε τώρα ότι μπορείτε για να μην καθονται τα παιδιά και μόλις ανοιξουμε θα σας δώσω εγώ παρανω χρόνο να κανετε αυτό που πρέπει και που έχετε πει ότι θέλετε (δηλαδή κανονικά την ύλη )". Το έχω ξαναπεί . Με τις μαλ..... που λέμε από εδω΄και απο εκεί (προσπάθώντας να κάνουμε τους σοβρούς) μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
Υπάρχουν δύο εντελώς διαφορετικές κατηγορίες εκπαιδευτικών ως προς την εργασιακή τους σχέση. Αν κάποιος το δει ωφελιμιστικά και μόνο, τότε οι μόνιμοι ‘βγάζουν τα μάτια‘ τους όπως λες γιατί θα εργαστούν παραπάνω χωρίς έξτρα πληρωμή, οι αναπληρωτές όμως θα εργαστούν, θα πληρωθούν και θα ασφαλιστούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, λιγότερος χρόνος ανεργίας, κ.λπ.
Φυσικά εννοείται ότι αλίμονο αν επιλέγουμε να αποκρύψουμε την αλήθεια αν διαπιστώσουμε κάτι στραβό, ενεργώντας με ωφελιμιστικά κριτήρια και μόνο. ::)
-
Η επέκταση του σχολικού έτους είναι μια ιδεοληπτική επιλογή της ΝΔ, δεν έχει καμία σχέση με την πανδημία (παρά μόνο ως αφορμή και μια μεγάλη ευκαιρία να εφαρμόσουν τα σχέδιά τους) και φυσικά ήρθε για να μείνει. Με το ίδιο σκεπτικό του χρόνου θα πουν "Επειδή πέρσι και πρόπερσι χάθηκαν ώρες, δουλέψτε φέτος μέχρι 30/6 έχοντα μόνο μια εβδομάδα διακοπές το Πάσχα".
-
Και σιγά μην παρατείνουν το σχολικό έτος και να πρέπει να πληρώσουν παραπάνω τους αναπληρωτές.
Πέρσι το έκαναν.
-
Πέρσι το έκαναν.
Ναι, για τόσο λίγο μπορεί να το κάνουν. Όχι κάτι συνταρακτικό.
-
Ναι, για τόσο λίγο μπορεί να το κάνουν. Όχι κάτι συνταρακτικό.
Ξεκίνησε με την κατάργηση της αργίας των τριών ιεραρχών, θα συνεχιστεί με την κατάργηση της δεύτερης εβδομάδας διακοπών του Πάσχα και την λήξη μαθημάτων στις 30/6. Τι άλλο χρειάζεται να κάνουν δηλαδή...
-
δεν κατάλαβες καλά συνάδελφε μυωπία. Οι αναπληρωτές θα εργαστούν μεχρι 30/6. έτσι και αλλιώς Δεν θα γίνουν μαθήματα τον Ιούνιο. Αντι όπως να εργαζόνται χαλαρά όπως όλοι στο τέλος του Ιουνίου θα εργαστούν κάνοντας μάθημα όπως και στις διακοπές του Πασχα. Που βρήκες την παραπάνω ασφάλιση λοιπόν;
-
Ξεκίνησε με την κατάργηση της αργίας των τριών ιεραρχών, θα συνεχιστεί με την κατάργηση της δεύτερης εβδομάδας διακοπών του Πάσχα και την λήξη μαθημάτων στις 30/6. Τι άλλο χρειάζεται να κάνουν δηλαδή...
Μετα μπορει να πανε και σε «εθελοντικη» απασχοληση των μαθητων το καλοκαιρι......
Αλλωστε εχει καποια χρονια που καποιοι (ποιοι;;;;;) το ζητανε γιατι οι εκπαιδευτικοι 3 μηνες καθονται (που τους ειδαν τους 3;;;;)
-
η αληθεια ειναι μια το δημοσιο σαν καθηγητης ειναι παραδεισος σε σχεση με ολα τα αλλα..
καθηγητης στην καλλιθεα μαθηματικος κανει μαθημα χωρις καμερα χωρις γραφιδα (δεν του τα πηρε και κανεις)
και απλα διαβαζει στον αερα την λυση της ασκησης..
γιατι τα μαθηματικα ..δεν θελουν πινακα..
αυτο δεν θα μπορουσε να γινει πουθενα αλλου...
και δεν ειναι ο μονος..
μονιμη συναδελφος κανει το ιδιο σχεδον..απλα αυτη κανει share λυμενο pdf ..
-
Χημικός σε γυμνάσιο έχει μεταtρέψει το σπίτι του σε εργαστήριο και μεταδίδει live όλα τα πειράματα.
Φυσικός σε λύκειο μεταδίδει από το εργαστήριο με τρεις κάμερες όλα τα πειράματα
Μαθηματικός σε γυμνασιο και λύκειο έκανε φωτισμούς "γυρίσματος" στην τάξη με δανεικούςς προβολείς από studio και μεταδίδει κανονικά το μάθημα από πίνακα της τάξης....
Αυτά είναι λίγα που αναφέρω συναδελφε calman.......
-
η αληθεια ειναι μια το δημοσιο σαν καθηγητης ειναι παραδεισος σε σχεση με ολα τα αλλα..
καθηγητης στην καλλιθεα μαθηματικος κανει μαθημα χωρις καμερα χωρις γραφιδα (δεν του τα πηρε και κανεις)
και απλα διαβαζει στον αερα την λυση της ασκησης..
γιατι τα μαθηματικα ..δεν θελουν πινακα..
αυτο δεν θα μπορουσε να γινει πουθενα αλλου...
και δεν ειναι ο μονος..
μονιμη συναδελφος κανει το ιδιο σχεδον..απλα αυτη κανει share λυμενο pdf ..
πάλι θα θίξουμε το φιλότιμο του Έλληνα καθηγητή; δεν βαρεθήκατε; τόσες φορές έχει αποδείξει ότι βάζει πλάτη, χρόνο και χρήμα. αηδία καταντήσατε παρά τις όποιες εξαιρέσεις, όπου μάλιστα είναι δικαίωμά τους να κάνουν όσα περιγράφεις.
-
η αληθεια ειναι μια το δημοσιο σαν καθηγητης ειναι παραδεισος σε σχεση με ολα τα αλλα..
καθηγητης στην καλλιθεα μαθηματικος κανει μαθημα χωρις καμερα χωρις γραφιδα (δεν του τα πηρε και κανεις)
και απλα διαβαζει στον αερα την λυση της ασκησης..
γιατι τα μαθηματικα ..δεν θελουν πινακα..
αυτο δεν θα μπορουσε να γινει πουθενα αλλου...
και δεν ειναι ο μονος..
μονιμη συναδελφος κανει το ιδιο σχεδον..απλα αυτη κανει share λυμενο pdf ..
Ποιά είναι όλα τα άλλα,θα μας πεις σε παρακαλώ;Μήπως εννοείς κάποιους υπαλλήλους,που μια εβδομάδα πάνε στη δουλειά και δυό δεν πάνε ή μήπως αυτούς που από τις 11 το πρωί ανάβουν φωτιά και ψήνουν λουκάνικα;Και επιτέλους θα σταματήσετε να μας βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι;Έχουμε αγοράσει με δικά μας έξοδα εξοπλισμό για να κάνουμε όσο γίνεται καλύτερα τη δουλειά μας,χωρίς την παραμικρή βοήθεια από το υπουργείο,για το οποίο είμαστε αόρατοι!
-
η αληθεια ειναι μια το δημοσιο σαν καθηγητης ειναι παραδεισος σε σχεση με ολα τα αλλα..
καθηγητης στην καλλιθεα μαθηματικος κανει μαθημα χωρις καμερα χωρις γραφιδα (δεν του τα πηρε και κανεις)
και απλα διαβαζει στον αερα την λυση της ασκησης..
γιατι τα μαθηματικα ..δεν θελουν πινακα..
αυτο δεν θα μπορουσε να γινει πουθενα αλλου...
και δεν ειναι ο μονος..
μονιμη συναδελφος κανει το ιδιο σχεδον..απλα αυτη κανει share λυμενο pdf ..
Aν θες απαντας στα παρακατω ερωτηματα που γεννιουνται απο αυτες τις λιγες γραμμες που εγραψες:
1. Γιατι πληθος εκπαιδευτικων που διοριζονται πανε με μεσο σε διαφορες υπηρεσιες (αποσπασεις) ωστε να γλιτωσουν απο το να κανουν μαθημα στο σχολειο? Εκει δεν καθονται το καλοκαιρι, τα χριστουγεννα και το Πασχα, δικαιουνται μονο τις κανονικες μερες αδειας το χρονο. Αναφερομαι στην περιπτωση που ειναι ηδη στον τοπο τους και οχι οσοι παρουν αποσπαση για να ναι κοντα στο σπιτι τους.
2. Το να κανει share μια λυμενη ασκηση και να τη σχολιαζει η καθηγητρια το θεωρεις τοσο τραγικο ωστε να το αναφερεις? Ισως θεωρει (οπως και εγω στην πορεια των μαθηματων) οτι γλιτωνει χρονο και μπορει να δειξει περισσοτερα πραγματα.
ΥΓ: Αν θεωρεις το δημοσιο καλυτερο απο τον ιδιωτικο τομεα, συμφωνω απολυτα προσωπικα. Αλλα νομιζω οτι εσυ βγαζεις παραδεισο τον καθηγητη δημοσιου σε σχεση με ολα τα αλλα (αρα και υπηρεσιες δημοσιου γενικοτερα) που προσωπικα διαφωνω σε αυτο.
-
οχι δεν ειναι κακο να κανεις share
κακο ειναι να κανεις ολο το μαθημα(παντα μιλαω για το δικο μου μαθημα "μαθηματικα")
με share pdf λυμενο και να κανεις αναγνωση..δεν ειναι ετσι το μαθημα..
δεν μπορεις να κανεις μαθηματικα χωρις πινακα..
εκτος αμα δουλευεις στο δημοσιο..που κανεις δεν θα ασχοληθει τι κανεις και αν κανεις...
για μενα ειναι παραδεισος 9-11 ή το 8-1 ή το 8-2 και 1Κ+μισθο.
οσοι δεν το εχετε καταλαβει..δεν μπορω να πω κατι αλλο..
για μενα θα επρεπε να παρεχουν δωρεαν εξοπλισμο..δεν το κανουν...
να απαντησω στο φιλο που πιστευει οτι ειναι δικαιωμα τους να καθονται και να μην κανουν μαθημα....
οχι φιλε δεν ειναι ετσι..
ειναι υποχρεωση τους να κανουν μαθημα και μαλιστα να κανουν και καλο μαθημα!
και για αυτο ειναι παραδεισος γιατι ο καθενας κανει οτι γουσταρει...θες να κανεις μαθημα κανεις μαθημα... δεν θες... δεν κανεις μαθημα...δεν ξερω να συμβαινει αλλου...
για τον φιλο που λεει βαλαμε πλατη...
θα ηθελα να μαθω τι θελει να πει..
γιατι εγω ξερω στην ελλαδα του τωρα, 4-5 ωρες δουλεια την ημερα με μισθο 1κ+..δεν το λεμε πλατη..αλλα παραδεισο..
-
Είναι άδικο να θεωρούμε ότι κάτι είναι εύκολο και απλό όταν δεν το έχουμε κάνει. Για κάνεις share πρέπει να επιλέξεις ασκήσεις που θεωρείς ότι καλύπτουν τους διδακτικούς στόχους που θέλεις να καλύψεις, να τα λύσεις αναλυτικά ώστε τα παιδιά να το καταλάβουν παρουσιάζοντας την μεθοδολογία και τα βήματα πριν το παρουσιάσεις. Να χρησιμοποιήσεις διαφορετικά χρώματα για να δείξεις τον τρόπο, τα βήματα και την σκέψη που πρέπει να αναπτύξουν τα παιδιά. Μετά να σκαναρεις να διαμοιρασεις και τέλος ελπίζεις πως με τα ανύπαρκτα μέσα που σου δωθηκαν έγινες κατανοητός. Αν νομίζεις συνάδελφε πως αυτά γίνονται 8-2 καθώς και ασκήσεις που θα βάλεις στα παιδιά και ανατροφοδότηση που θα παρέχεις είσαι εκτός τόπου και χρόνου...Ούτε οι διπλάσιες ώρες δεν φτάνουν κάποιες φορές αν όχι όλες τις μέρες!
-
Δεν με ενοχλεί η άγνοια που υπάρχει σε πολλά θέματα. Αυτό που πραγματικά είναι εκνευριστικο είναι τα εύκολα συμπεράσματα...
-
Επίσης για αυτούς που προφανώς δεν έχουν ακόμη οικογένεια και παιδιά στο σπίτι, θα ήθελα να τους προκαλέσω να καταφέρουν να τα κάνουν όλα σωστά όταν έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι και κλαίνε την ώρα της τηλεκπαίδευσης και πρέπει να αντιμετωπίσουν και αυτή την συνιστώσα...
-
Δεν ξέρω τι εννοούν share λυμένες ασκήσεις, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα ppt που εμφανίσεις βήμα βήμα την πορεία επίλυσης κ φυσικά εχεις κοπιάσει να δημιουργήσεις κ δεν υστερεί σε σχέση με τον πίνακα.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν είσαι σιγουριά ότι όλοι αντιγράφουν στο τετραδιό τους κ ότι αντιγράφουν σωστά.
Δεν είναι το μέσο που μας λειπει, είναι η οπτική επαφή. το ότι δεν γνωρίζουμε τι κάνει ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών.
-
οχι δεν ειναι κακο να κανεις share
κακο ειναι να κανεις ολο το μαθημα(παντα μιλαω για το δικο μου μαθημα "μαθηματικα")
με share pdf λυμενο και να κανεις αναγνωση..δεν ειναι ετσι το μαθημα..
δεν μπορεις να κανεις μαθηματικα χωρις πινακα..
εκτος αμα δουλευεις στο δημοσιο..που κανεις δεν θα ασχοληθει τι κανεις και αν κανεις...
για μενα ειναι παραδεισος 9-11 ή το 8-1 ή το 8-2 και 1Κ+μισθο.
οσοι δεν το εχετε καταλαβει..δεν μπορω να πω κατι αλλο..
για μενα θα επρεπε να παρεχουν δωρεαν εξοπλισμο..δεν το κανουν...
να απαντησω στο φιλο που πιστευει οτι ειναι δικαιωμα τους να καθονται και να μην κανουν μαθημα....
οχι φιλε δεν ειναι ετσι..
ειναι υποχρεωση τους να κανουν μαθημα και μαλιστα να κανουν και καλο μαθημα!
και για αυτο ειναι παραδεισος γιατι ο καθενας κανει οτι γουσταρει...θες να κανεις μαθημα κανεις μαθημα... δεν θες... δεν κανεις μαθημα...δεν ξερω να συμβαινει αλλου...
για τον φιλο που λεει βαλαμε πλατη...
θα ηθελα να μαθω τι θελει να πει..
γιατι εγω ξερω στην ελλαδα του τωρα, 4-5 ωρες δουλεια την ημερα με μισθο 1κ+..δεν το λεμε πλατη..αλλα παραδεισο..
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, αλλά για μια μικρή μειοψηφία. Οι ώρες είναι πολύ παραπάνω. Η δουλειά αρκετά απαιτητική. Τέλος, γνωρίζω και σε φροντιστήρια τέτοιες περιπτώσεις που αναφέρεις. Παντού τα πάντα.
Δεν κρίνεται το σύνολο από τις υποπεριπτώσεις όμως. Όσο για πλάτες. Είναι αστειότητες των συνδικαλιστών. Τη δουλειά μας κάναμε όπως οφείλουμε!
-
Όλοι κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε, πειραματιζόμαστε να δούμε τι λειτουργεί στα παιδιά με βάση την ανατροφοδότηση που λαμβάνουμε, κάνεις δεν μας είπε και δεν μας έδειξε ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να πραγματοποιηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και κανείς δεν μας έδωσε τα μέσα για να την κάνουμε! Οπότε ας μην βγάζουμε εύκολα και αυθαίρετα συμπεράσματα!
-
Όσο για τους μαθητές που γυρίζουν πλευρό την ώρα του μαθήματος είναι οι ίδιοι που και στην ώρα του μαθήματος μιλάνε και δεν παρακολουθούν! Όταν όμως βάζεις ασκήσεις να σου στείλουν τότε αρχίζουν οι δικαιολογίες ότι δεν είχαν καλή σύνδεση, δεν είχαν μικρόφωνο και έσπασε η κάμερα του κινητού τους...χαμένη υπόθεση θα έλεγα!
-
Όσο για τους μαθητές που γυρίζουν πλευρό την ώρα του μαθήματος είναι οι ίδιοι που και στην ώρα του μαθήματος μιλάνε και δεν παρακολουθούν! Όταν όμως βάζεις ασκήσεις να σου στείλουν τότε αρχίζουν οι δικαιολογίες ότι δεν είχαν καλή σύνδεση, δεν είχαν μικρόφωνο και έσπασε η κάμερα του κινητού τους...χαμένη υπόθεση θα έλεγα!
Ναι οι ίδιοι είναι. Ομως στην ταξη τουλαχιστον θα αντέγραφαν απο τον πίνακα, θα άνοιγαν το βιβλιο, θα τπυς καναμε μια ερωτηση. Πισω απο την κάμερα μπορεις απλως να το διαπιστώσεις κ να το πεις στους γονεις. Στο σχολείο κατι θα αποκόμιζαν.
-
Φαντάζομαι ξέρετε ότι το μάθημα θέλει αλληλεπιδραση..
Όταν έχεις έτοιμο pdf με βήματα δεν είναι μάθημα αλλά ιστορία...
Αν θες να γράψεις να πεις κάτι δεν μπορείς...
Μάθημα χωρίς γραφίδα είναι.... Κάτι που δεν βοηθάει τα παιδιά..
Αν εσυ τώρα φίλε χημικε θες να μου πεις ότι θα υπάρχει κάποιος που θα σε πλήρωνε για να κάνεις αυτό το μάθημα.. Έτσι όπως το λες... Θα πω το ευγενικά μαύρα μεσάνυχτα!
Οπως είπα και στα παραπάνω... Μόνο ο παράδεισος του δημοσίου.. Γιατί κανείς ότι θέλεις..
-
Εδώ κολλάει το ελα μωρέ θα τους τα μάθει ο επόμενος στις άλλες τάξεις...
-
Αν θες να γράψεις κάτι ανοίγεις ένα word κ γράφεις επι τόπου. θέλει λίγο παραπάνω ώρα για κάποια σύμβολα, τίποτα παραπάνω. μην πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερο. κ οι φιλόλογοι προφανωσ δεν διδάσκουν αρχαία μέσω τσατ, χρειαζόμαστε κανονικό έγγραφο για να μπαίνουν τόνοι. η αλληλεπίδραση είναι το θέμα, όχι το με τι εργαλείο θα γράψεις. η αλληλεπίδραση με το σύνολο πάσχει.
-
για μενα ειναι παραδεισος 9-11 ή το 8-1 ή το 8-2 και 1Κ+μισθο.
Για μένα, παράδεισος είναι το 9-5 με μισθό 2,5Κ+ και χωρίς εξτρά διάβασμα στο σπίτι και με ρυθμούς δουλειάς Ολλανδίας, Γερμανίας κτλ
-
Συνάδελφοι η παράταση του σχολικού έτους -αν εφαρμοστεί- θα ισχύει και για το νηπιαγωγείο;
-
Συνάδελφοι η παράταση του σχολικού έτους -αν εφαρμοστεί- θα ισχύει και για το νηπιαγωγείο;
Δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο!
Εμείς, οι εκπαιδευτικοί, κάναμε κανονικά τη δουλειά μας, με τα μέσα που μάς έδωσε το Υπουργείο και προχωρήσαμε στην ύλη μας. Τώρα, αν δε μένει η Υπουργός ευχαριστημένη απ' αυτή τη δουλειά, ας βγει να πει από τώρα ότι η χρονιά θα επαναληφθεί για όλους τους μαθητές! Ούτε Πανελλαδικές, ούτε τράπεζα θεμάτων!
Μισές διακοπές του Πάσχα και μισός Ιούλιος για μαθήματα, είναι πέρα κι από τη σφαίρα της φαντασίας!
-
Ναι, συμφωνούμε χρήσιμη η γραφίδα αλλά μην το συνεχίζετε συνάδελφοι. Δηλαδή το πρόβλημα της τηλεκπαιδευσης είναι όλο και όλο η έλλειψη γραφίδας; Τα pdf και η προετοιμασία είναι τεμπελιά; Ή μήπως θέλετε την γραφίδα για να βεβαιωθείτε ότι δεν χρειάζεστε προετοιμασία; Στην τάξη παίρνεις τον μαρκαδόρο και λύνεις επιτόπου την άσκηση, άλλωστε έχεις λύσει τις ίδιες ασκήσεις ξανά και ξανά. Και να τύχει να μπεις απροετοιμαστος στην τάξη.... λέμε τώρα.
-
Το μάθημα με το webex είναι το 20% του μαθήματος στην τάξη. Από ολες τις πλευρές.
Τα παιδιά μας χάνουν το πραγματικό μάθημα. Δυστυχώς, η αλήθεια ειναι αυτή.
Η απόστροφη Μητσοτάκη οτι ''δεν θεωρει οτι η χρονιά είναι χαμενη'', τα λέει όλα από μόνη της. Μεταξύ μας, συζητιέται έντονα αν η χρονιά πρέπει να επαναληφθεί. Η παράταση είναι μονόδρομος.
-
Το μάθημα με το webex είναι το 20% του μαθήματος στην τάξη. Από ολες τις πλευρές.
Τα παιδιά μας χάνουν το πραγματικό μάθημα. Δυστυχώς, η αλήθεια ειναι αυτή.
Η απόστροφη Μητσοτάκη οτι ''δεν θεωρει οτι η χρονιά είναι χαμενη'', τα λέει όλα από μόνη της. Μεταξύ μας, συζητιέται έντονα αν η χρονιά πρέπει να επαναληφθεί. Η παράταση είναι μονόδρομος.
Δε νιώθω ότι έδωσα το 20% του εαυτού μου ούτε των προσπάθειών μου στην τηλεκπαίδευση...
Αντίθετα, και δεδομένων των συνθηκών, πιστεύω ότι έκανα ό,τι καλύτερο γινόταν κι ότι εργάστηκα με πολλή όρεξη, γι' αυτό κι η ύλη προχώρησε.
Δεν έχω καμία υποχρέωση να επαναλάβω όσα δίδαξα με τον τρόπο που μου υπέδειξε το Υπουργείο, εν καιρώ πανδημίας.
-
Μέχρι κ έρευνα της καθημερινής λέει ότι οι μαθητες θεωρούν ότι δεν εμπεδώσαν με τον ίδιο τρόπο... αυτό πραγματικά δεν το πιστεύω. αυτοί που ασχολήθηκαν θεωρώ ότι έμαθαν αυτά που ήταν να μάθουν. ίσως απλα προχώρησε λίγο πιο αργά το μάθημα. τίποτα άλλο. το πρόβλημα είναι αυτοί που στο σχολείο εμπέδωναν το 20% του μαθήματος κ τώρα δεν εμπεδώσαν ή δεν άκουσαν καν τίποτα. Λύση γι αυτό θα ήταν περικοπή ύλης για να πάει πιο αργά η συνέχεια κ να κάνουμε λίγες επαναλήψεις. Κ αναδιάταξη της ύλης στις επόμενες τάξεις. πράγματα ούτως ή άλλως αναγκαία.
αυτά για επανάληψη χρονιάς δεν τα σχολιάζω. τα παιδιά -κ όλοι μας-έχουμε χάσει ένα χρόνο από τη ζωή μας. Χωρίς να φταίμε. δεν χρευαζεται να τα εγκλωβίσουνε στο σχολείο μια χρονιά ακόμα, ενώ έχουν όλη τη ζωή μπροστά τους κ έξω έχουμε δουλέψει κ με το παραπάνω.
-
Αν είναι να χαθεί η χρονιά ΓΙΑΤΙ ρισκάρουμε;;;; Την υγεία και την δική μας και των παιδιών μας;
-
Για μένα, παράδεισος είναι το 9-5 με μισθό 2,5Κ+ και χωρίς εξτρά διάβασμα στο σπίτι και με ρυθμούς δουλειάς Ολλανδίας, Γερμανίας κτλ
Και με περισσότερες διακοπές! Γιατί δεν τολμάτε να το πείτε και αυτό; Έχουν μία εβδομάδα επιπλέον. Και στη Γαλλία. Είμαστε ο μόνος κλάδος με επιστημονικό προσωπικό που υπαμείβεται. Όλη η χολή πέφτει πάνω μας για να παραμένουν "δικαιολογημένα" οι μισθοί μας χαμηλά. Με όσα έχω να κάνω στο σχολείο 8-2 βρίσκομαι καθημερινά. Το απόγευμα οι έγνοιες και η προετοιμασία απαιτεί πολύ χρόνο. Βέβαια, όπως και σε κάθε άλλο επάγγελμα, κάποιοι μπορούν να τη βγάλουν πιο χαλαρά...είναι ζήτημα ευσυνειδησίας και μόνο...δεν είναι όλοι έτσι ή αλλιώς!! Όπου σε παίρνει είσαι όμως άνετος ή έστω πιο άνετος...εις βάρος κάποιων άλλων. Όταν κάποιος δεν κάνει κάτι που πρέπει, αυτό το φορτώνεται ένας άλλος. Σε όλες τις δουλειές γίνεται αυτό. Η δουλειά στην τάξη όμως δεν υποφέρεται από όλους...στην τάξη του δημοσίου σχολείου!! Μη συγκρίνουμε τις αίθουσες ενός φροντιστηρίου και τη δουλειά στην ιδιώτευση με την εργασία στην τάξη του ελληνικού δημοσίου σχολείου!!! Όποιος μπορεί, να ορίσει...κάποιοι φεύγουν τρέχοντας.
Εκεί που φταίει ο κλάδος είναι στην ανομία των μονίμων ιδιαιτερατζήδων...σε αυτή την κατηγορία δεν δίνω κανένα ελαφρυντικό!
-
Αν είναι να χαθεί η χρονιά ΓΙΑΤΙ ρισκάρουμε;;;; Την υγεία και την δική μας και των παιδιών μας;
Για να δείξουν πως κάτι έκαναν...
-
Άλλα λέει το υπουργείο Παιδείας και άλλα η κυβερνητική εκπρόσωπος
https://porto-rafti.gr/%ce%b7-%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%b5%cf%81%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf%cf%82-%ce%ac%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%83%ce%b5-%ce%bc%ce%b1%ce%ba/
-
Δεν γνωρίζει η δεξιά τους τι ποιει η ακροδεξιά τους...
-
Για μένα, παράδεισος είναι το 9-5 με μισθό 2,5Κ+ και χωρίς εξτρά διάβασμα στο σπίτι και με ρυθμούς δουλειάς Ολλανδίας, Γερμανίας κτλ
Nαι ναιιιιι, αραχτός είσαι και σε χρυσπληρωνουνε!!! πήγαινε σε περιμένουνε!!!! ;D ;D ;D
ΚΑνεις ένα μεταπτυχιακό με ένα 5χιλιαρο μπαίνεις στην ουρά μεχρι να διοριστείς και μετά σε έχουν κ σε καμαρωνουνε μέχρι να πάρεις σύνταξη!!!
Και σε περιμένουνε ΠΩΣ και ΠΩΣ γι αυτό άλλωστε έχουν φύγει τόσες δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών στο εξωτερικό και έχουν αδειάσει οι πίνακες εδώ!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
Μερικοί απο δω μέσα νομίζουν ότι είναι γιατροί μάλλον !?! αχχαχχχχχχχχχα τι αλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα , ειλικρινά.
-
@Δάφνη 87,
Βγάζεις πολλή χολή κατά των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης. Απαξιώνεις με κάθε ευκαιρία το έργο τους και τις δυσκολίες του. Μάλλον υπάρχει κάποιο απωθημένο και δεν τηρείς το μέτρο. Δεν ξέρω τι σου έχει συμβεί ή αν κερδίζεις από αυτή την απαξίωση, αλλά τα σχόλιά σου είναι άκρως προσβλητικά.
Απορώ με τους συντονιστές που σε αφήνουν.
Γράφεις: "ΚΑνεις ένα μεταπτυχιακό με ένα 5χιλιαρο μπαίνεις στην ουρά μεχρι να διοριστείς και μετά σε έχουν κ σε καμαρωνουνε μέχρι να πάρεις σύνταξη!!! ".
Αναφέρεσαι σε μια ειδική περίπτωση που ίσχυε στην ειδική αγωγή παλιά και γενικεύεις. Γενικεύεις ακόμη περισσότερο προεξοφλώντας πως όλοι αυτοί είναι αναίσθητοι.
Προσπάθησε να κρατήσεις λίγο το μέτρο. Διάβασε, μορφώσου...
-
Έχει άδικο όταν...
α) Όταν το 88% των μονίμων αρνείται την αξιολόγηση ...την στιγμή που οι ίδιοι αξιολογούν μαθητες....
β) Όταν στα Μεσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποκαλείτε άχρηστους οι μισοί τους αλλους μίσους...
γ) Όταν διορίζονται στην εκπαίδευση ατομα με μοναδικό κριτήριο το ποσο καλα γλειψανε για να πάρουν μια θεση ωρομισθιου ... και μένουν έκτος άτομα με 3 -4 επιτυχίες σε γραπτό διαγωνισμό.
δ) Η να δούμε το προϊόν της εκπαίδευσης που πατώνει κάθε χρόνο στις Πανελλαδικές...διότι ο μόνιμος τον φορτώνει με 19αρια και 20αρια γιατί θα του την πέσουν οι γονείς...
@Δάφνη 87,
Βγάζεις πολλή χολή κατά των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης. Απαξιώνεις με κάθε ευκαιρία το έργο τους και τις δυσκολίες του. Μάλλον υπάρχει κάποιο απωθημένο και δεν τηρείς το μέτρο. Δεν ξέρω τι σου έχει συμβεί ή αν κερδίζεις από αυτή την απαξίωση, αλλά τα σχόλιά σου είναι άκρως προσβλητικά.
Απορώ με τους συντονιστές που σε αφήνουν.
Γράφεις: "ΚΑνεις ένα μεταπτυχιακό με ένα 5χιλιαρο μπαίνεις στην ουρά μεχρι να διοριστείς και μετά σε έχουν κ σε καμαρωνουνε μέχρι να πάρεις σύνταξη!!! ".
Αναφέρεσαι σε μια ειδική περίπτωση που ίσχυε στην ειδική αγωγή παλιά και γενικεύεις. Γενικεύεις ακόμη περισσότερο προεξοφλώντας πως όλοι αυτοί είναι αναίσθητοι.
Προσπάθησε να κρατήσεις λίγο το μέτρο. Διάβασε, μορφώσου...