Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: run στις Μάρτιος 13, 2021, 09:12:32 μμ

Τίτλος: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 13, 2021, 09:12:32 μμ
Σε γυμνάσιο με 9 τμήματα μετά από συνταξιοδοτηση χημικου, βγαίνει οργανικό κενό  μόνο για χημικους, δεν βγαίνει καθόλου  η βγαίνει οργανικό γενικά για πε04  συνιπολογιζοντας και βιολογιες, γεωγραφιες που περισσεύουν;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Serraios στις Μάρτιος 13, 2021, 09:30:48 μμ
Σε γυμνάσιο με 9 τμήματα μετά από συνταξιοδοτηση χημικου, βγαίνει οργανικό κενό  μόνο για χημικους, δεν βγαίνει καθόλου  η βγαίνει οργανικό γενικά για πε04  συνιπολογιζοντας και βιολογιες, γεωγραφιες που περισσεύουν;

Το ερωτημα ειναι ποσες ωρες πρωτη αναθεση υπάρχουν εχει πανω απο 11ωρες Χημεια;Βιολογια;Φυσική;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 13, 2021, 09:35:02 μμ
Φυσικός υπάρχει και παίρνει τις ώρες του δηλαδή 15
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Serraios στις Μάρτιος 13, 2021, 09:37:48 μμ
Φυσικός υπάρχει και παίρνει τις ώρες του δηλαδή 15

Αλλο λεω. Ποσες ωρες πρωτη αναθεση υπαρχει σε φυσικη, ποσες σε χημεια ποσες σε βιολογια στο σχολειο σας;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 13, 2021, 09:39:58 μμ
9 τμήματα το έγραψα άρα 15 φυσική 6 χημεία 9 βιολογία και 9 γεωγραφία και από πε04 υπάρχει μόνο ένας φυσικος
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: cgs στις Μάρτιος 13, 2021, 11:12:06 μμ
Υπάρχει οργανικό κενό σε σχολείο όταν οι οργανικά ανήκοντες
δεν καλύπτουν σε Α' ανάθεση 12 ώρες ή περισσότερες ( έλλειμμα ωρών >= 12 ).


Συνεπώς οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο.

https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/76077 (https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/76077)

παρ.18 Άρθρο 36 ΝΟΜΟΣ 4186/2013
18 . Στο άρθρο 14 του Π.∆. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.∆. 100/1997 (Α΄94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Α3+Β3+Γ3 ΤΜΗΜΑΤΑ οι ώρες είναι:
ΠΕ04.01= 3*(1+2+2)= 15 ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗ
ΠΕ04.02= 3*(0+1+1)=   6 ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΕ04.04= 3*(1+1+1)=   9 ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΠΕ04.05= 3*(1+2+0)=   9 ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ.

δεν μπορει να βγει οργανικο κενο ΟΥΤΕ: α) ΒιολόγουΠΕ04.04, β) Γεωλόγου ΠΕ04.05  και γ) Χημικού ΠΕ04.02,
επειδη μένουν/έχουν κάτω απο 12 ωρες Α' ανάθεσης.

Αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.. ατυχώς.



Αν υπήρχε -ας πούμε ΚΑΙ γεωλογος ΠΕ04.05 με 23 ώρες - και υπήρχε έλλειμμα ωρών 12 ώρες Βιολογία με
τμήματα Α4+Β4+Γ4=4*3+4*6+4*4=52 ώρες
ΤΟΤΕ
ΦΥΣΙΚΟΣ=20+ΓΕΩΛΟΓΟΣ=23==>43 ΏΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΑΠΟ 52 ==> 9 ==>ΟΧΙ ΚΕΝΟ



Θέλει ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟ τμήματα ανά Τάξη: (Παραδείγματα..)
1. Α4+Β4+Γ3==>12ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ, 11ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ==>ΟΡΓ/ ΚΕΝΟ ΠΕ04.05 Γεωλόγου

2. Α3+Β4+Γ5==>11ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ, 12ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ==>ΟΡΓ. ΚΕΝΟ ΠΕ04.04 Βιολόγου (ή Φυσιογνώστη πράγμα ΣΗΜΕΡΑ σπανιότατο)

3. Α*+Β6+Γ6==>12ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ ==>ΟΡΓ. ΚΕΝΟ ΠΕ04.02 Χημικού <==>
    <==> Υπ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ <==>γιατί γίνονται ΚΑΙ θαύματα


Επαναλαμβάνω:(συγγνώμη για τον πλεονασμό)

Οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ
αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό ΚΑΙ στο σύνολο.
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 13, 2021, 11:34:13 μμ
και τότε πως εξηγεις οτι θα το πάρει φυσικός;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: cgs στις Μάρτιος 13, 2021, 11:52:26 μμ
και τότε πως εξηγεις οτι θα το πάρει φυσικός;

ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Α3+Β3+Γ3 ΤΜΗΜΑΤΑ οι ώρες είναι:
ΠΕ04.01= 3*(1+2+2)= 15 ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗ
ΠΕ04.02= 3*(0+1+1)=   6 ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΕ04.04= 3*(1+1+1)=   9 ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΠΕ04.05= 3*(1+2+0)=   9 ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ.

δεν μπορει να βγει οργανικο κενο ΟΥΤΕ: α) ΒιολόγουΠΕ04.04, β) Γεωλόγου ΠΕ04.05  και γ) Χημικού ΠΕ04.02,
επειδη μένουν/έχουν κάτω απο 12 ωρες Α' ανάθεσης.

Αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.. ατυχώς.
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Touristakos στις Μάρτιος 14, 2021, 12:04:47 πμ
Παμε λοιπον να δουμε τα παραλογα και μη των οργανικων κενων σε ενα κλασικο συνηθισμενο γυμνασιο 9 τμηματων.
Με το γραμμα του νομου δικαιολογει μονο μια τοποθετηση φυσικου επειδη οντως υπαρχουν πανω απο 12 ωρες φυσικης. Ναι αλλα οι ωρες του ΠΕ.04 ειναι 39 και περισσευουν 19 ωρες! Οχι δε βγαινει δευτερο οργανικο κενο!
Υπαρχει νομιμος τροπος να τοποθετηθει εκπαιδευτικος του ΠΕ.04, ακομη και δευτερος φυσικος ή χημικος που εχει τις λιγοτερες ωρες?
Ναι, γιατι το συγκεκριμενο σχολειο θα δωσει οργανικο κενο (αν εχει μονο ενα τοποθετημενο ΠΕ,04) με περιπου 19 ωρες ΠΕ.04 στους υπεραριθμους της δδε, μονο για τους υπεραριθμους επειδη εκει δεν υπαρχει καμια διακριση στο αν οι ωρες ειναι φυσικη χημεια βιολογια ή γεωλογια.  Οποτε αυτο το κενο θα οδηγηθει προς Σεπτεμβρη ως λειτουργικο αλλιως σε αναπληρωτη.
Επισης σε γυμνασια 6 τμηματων δεν μπορει να τοποθετηθει ουτε καν φυσικος αφου  εχει 10 ωρες φυσικης και μονο υπεραριθμος του ΠΕ.04 μπορει να το παρει!
Φυσικα προσωπικη μου αποψη ειναι οτι σε αυτο το κενο θα ηταν καλο για το σχολειο να τοποθετουταν ενας ΠΕ.04 που ειναι στη διαθεση πυσδε (σπανιο φαινομενο βεβαια για τους ΠΕ.04) εφοσον το επιθυμουσε.
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 14, 2021, 12:11:16 πμ
Πανελλαδικώς σε πάνω από 10 τέτοιες περιπτώσεις κάθε χρόνο τοποθετείται δεύτερος μη υπεράριθμος φυσικός.
Αυτό πως εξηγείται;
Επίσης σε δεκάδες τ'ετοιες πεεριπτώσεις το Σεπτέμβρη τοποθετούνται αναπληρωτές Φυσικοί (δεύτεροι). Αυτό πως εξηγείται?
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 14, 2021, 12:24:33 πμ
Τελικα δεν κατάλαβα θα δοθεί σαν οργανικό στους υπεραριθμους τελικά;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 14, 2021, 12:34:11 πμ
Οχι. αν είναι στην Πρέβεζα, στην Αρτα, στην Δ' αθήνας, στη Δράμα, στην Αργολίδα, στη Δυτική αττική, στο κιλκίς, στη Μεσσηνία, στη πιερία θα το πάρει ή νεομετατεθείς Φυσικός ή από διάθεση ΠΥΣΔΕ ή με βελτίωση. Υπάρχει και μια περίπτωση να το πάρει Φυσικός υπεράριθμος. Αν είναι σχολείο εκτός πόλης μπορεί να το πάρει νεοδιόριστος Φυσικός. Πάντως το πιο πιθανό είναι να το πάρει Φυσικός σύμφωνα με την εμπειρία.
Το θέλεις?
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Touristakos στις Μάρτιος 14, 2021, 12:42:18 πμ
Τελικα δεν κατάλαβα θα δοθεί σαν οργανικό στους υπεραριθμους τελικά;
Nαι θα δοθει σε υπεραριθμους ΠΕ.04, αν υπαρχουν. Αυτο και μονο ειναι το νομιμο. Αγνοησε τις γενικευσεις που γραφονται (απλα εχε τις κατα νου, στην περιπτωση που τυχει καποια παρατυπια που μπορει να σε θιγει) ωστε να κανεις καποια ενσταση. Εσυ κρατα τι ειναι το νομιμο προς το παρον ειτε σε βολευει ειτε οχι.
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 14, 2021, 12:46:21 πμ
Nαι θα δοθει σε υπεραριθμους ΠΕ.04, αν υπαρχουν. Αυτο και μονο ειναι το νομιμο. Αγνοησε τις γενικευσεις που γραφονται (απλα εχε τις κατα νου, στην περιπτωση που τυχει καποια παρατυπια που μπορει να σε θιγει) ωστε να κανεις καποια ενσταση. Εσυ κρατα τι ειναι το νομιμο προς το παρον ειτε σε βολευει ειτε οχι.
Όχι γενικεύσεις. Εξειδικεύσεις. Ξερω τα σχολεία.
Πάντως ναι να κάνει ένσταση ότι δεν μπορεί να πάρει ούτε ο ίδιος το κενο. Καλή ιδέα
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Touristakos στις Μάρτιος 14, 2021, 12:51:25 πμ
Όχι γενικεύσεις. Εξειδικεύσεις. Ξερω τα σχολεία
Μπορεις να ισχυριζεσαι και να πιστευεις οτι επιθυμεις. Εγω αυτα που γραφεις τα θεωρω γενικευσεις και σε καμια περιπτωση αν εχει συμβει στο παρελθον δεν μπορεις να πεις με βεβαιοτητα οτι θα ξανασυμβει στην ιδια περιοχη. Γραφεις τη γνωμη σου και ειναι σεβαστη, μπορω ομως και εγω να το θεωρω γενικευσεις. Καλο σου βραδυ.
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 14, 2021, 12:57:38 πμ
οργανικές τοποθετήσεις μη υπεράριθμων Φυσικών σε περιπτώσεις σαν το τοπικ, μόνο πέρσι:
ΓΕΛ Λυγουρίου
4ο Γυμνάσιο Άργους
Γυμνάσιο Κομποτίου
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
2ο ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
2ο Γ/ΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
ΓΕΛ Ευρωπου
ΓΕΛ Καμπάνης
5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας

ΔΕΝ είναι γνώμη. Είναι δεδομένο. Και επειδή ξέρω και τα σχολεία των προηγούμενων ετών αποδεικνύεται ότι συμβαίνει κάθε χρόνο
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: cgs στις Μάρτιος 14, 2021, 08:32:03 πμ

Οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ
αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό ΚΑΙ στο σύνολο.



Τα ακόλουθα είναι από:
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi (https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi)

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04


Αρ.Πρωτ.111364/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Παν. Μπεκρή 2103442750
Αικ. Δημακοπούλου 2103442278

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για υπεραριθμίες εκπαιδευτικών ΠΕ04.

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄), όπως ισχύει.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) το εξής :

«στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ



Αρ.Πρωτ.111105/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Αικ. Δημακοπούλου : 210 344 2278
Π. Μπεκρή : 210 344 2750

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04.01.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 85, παρ. 6 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄):

6. Το άρθρο 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38) τροποποιείται ως εξής: Στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 4 η φράση «β) αρχίζει από 30.6.2018 για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01.» αντικαθίσταται από τη φράση «β) για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01, αρχίζει από την έναρξη ισχύος του παρόντος.».

Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ότι η αρχαιότητα τοποθέτησης στις σχολικές μονάδες για τους εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ04.01 αρχίζει από την έναρξη ισχύος του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 37 Α΄), ήτοι από 02-03-2018.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΠΕΛΗ




Αρ.Πρωτ.60818/Δ2/27-05-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ
Πληροφορίες:
Α. Γράψα 210-3442010
Β. Στράτου 210-3442116
Ξ. Ρωσσέτη 210-3442116
FAX: 210 3442282
dprb(at)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε

Ύστερα από ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:

1. Ύστερα από την ανακοίνωση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2011 και σχετικά με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04, σας γνωρίζουμε ότι:

1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο.

2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.

Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.

Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας.


2. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών, που κρίνονται υπεράριθμοι λόγω ίδρυσης, συγχώνευσης ή κατάργησης σχολικών μονάδων, ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του ΠΔ50/96 και άρθρο 12 του ΠΔ100/97.

Εφιστούμε την προσοχή σας στο ότι όσοι εξ αυτών έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας (§8 του άρθρου 14 του ΠΔ50/96).

3. Σύμφωνα με την §12 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά τα δύο πρώτα χρόνια του διορισμού τους και οριστικά στο τέλος της διετίας. Ως εκ τούτου οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τοποθετηθούν προσωρινά και για το σχ. έτος 2011-12.

Επειδή προφανώς θα υπάρξουν περιπτώσεις νεοδιόριστων, οι οποίοι θα επανατοποθετηθούν ενδεχομένως προσωρινά σε άλλη σχολική μονάδα, λόγω μη ύπαρξης κενού στη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν προσωρινά κατά το διορισμό τους, η τοποθέτησή τους θα θεωρείται ενιαία για τον υπολογισμό της διετίας, προκειμένου να κριθούν για τη μονιμοποίησή τους.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ



Περισσότερα: https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis (https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis)
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: gvasilis στις Μάρτιος 14, 2021, 09:22:08 πμ
Κανένας από αυτούς τους ρουσφετο νόμους δεν εξήγησε πως κατά εξακολούθηση τοποθετήθηκαν μη υπεράριθμοι φυσικοί σε 0 ώρες φυσικής, όπως απέδειξα, και λογικά προσμένω να ξαναγίνει τον άλλο μήνα
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 14, 2021, 10:51:24 πμ
Nαι θα δοθει σε υπεραριθμους ΠΕ.04, αν υπαρχουν. Αυτο και μονο ειναι το νομιμο. Αγνοησε τις γενικευσεις που γραφονται (απλα εχε τις κατα νου, στην περιπτωση που τυχει καποια παρατυπια που μπορει να σε θιγει) ωστε να κανεις καποια ενσταση. Εσυ κρατα τι ειναι το νομιμο προς το παρον ειτε σε βολευει ειτε οχι.
ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 14, 2021, 11:32:59 πμ


Τα ακόλουθα είναι από:
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi (https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi)

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04


Αρ.Πρωτ.111364/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Παν. Μπεκρή 2103442750
Αικ. Δημακοπούλου 2103442278

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για υπεραριθμίες εκπαιδευτικών ΠΕ04.

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄), όπως ισχύει.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) το εξής :

«στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ



Αρ.Πρωτ.111105/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Αικ. Δημακοπούλου : 210 344 2278
Π. Μπεκρή : 210 344 2750

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04.01.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 85, παρ. 6 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄):

6. Το άρθρο 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38) τροποποιείται ως εξής: Στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 4 η φράση «β) αρχίζει από 30.6.2018 για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01.» αντικαθίσταται από τη φράση «β) για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01, αρχίζει από την έναρξη ισχύος του παρόντος.».

Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ότι η αρχαιότητα τοποθέτησης στις σχολικές μονάδες για τους εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ04.01 αρχίζει από την έναρξη ισχύος του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 37 Α΄), ήτοι από 02-03-2018.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΠΕΛΗ




Αρ.Πρωτ.60818/Δ2/27-05-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ
Πληροφορίες:
Α. Γράψα 210-3442010
Β. Στράτου 210-3442116
Ξ. Ρωσσέτη 210-3442116
FAX: 210 3442282
dprb(at)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε

Ύστερα από ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:

1. Ύστερα από την ανακοίνωση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2011 και σχετικά με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04, σας γνωρίζουμε ότι:

1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο.

2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.

Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.

Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας.


2. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών, που κρίνονται υπεράριθμοι λόγω ίδρυσης, συγχώνευσης ή κατάργησης σχολικών μονάδων, ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του ΠΔ50/96 και άρθρο 12 του ΠΔ100/97.

Εφιστούμε την προσοχή σας στο ότι όσοι εξ αυτών έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας (§8 του άρθρου 14 του ΠΔ50/96).

3. Σύμφωνα με την §12 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά τα δύο πρώτα χρόνια του διορισμού τους και οριστικά στο τέλος της διετίας. Ως εκ τούτου οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τοποθετηθούν προσωρινά και για το σχ. έτος 2011-12.

Επειδή προφανώς θα υπάρξουν περιπτώσεις νεοδιόριστων, οι οποίοι θα επανατοποθετηθούν ενδεχομένως προσωρινά σε άλλη σχολική μονάδα, λόγω μη ύπαρξης κενού στη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν προσωρινά κατά το διορισμό τους, η τοποθέτησή τους θα θεωρείται ενιαία για τον υπολογισμό της διετίας, προκειμένου να κριθούν για τη μονιμοποίησή τους.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ


δηλαδη αν δεν το παρει ως οργανικο υπεραριθμος πε04  , οταν θα βγει ως λειτουργικο θα πρεπει να το παρει οπωσδηποτε χημικος η οποιοσδηποτε πε 04;

Περισσότερα: https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis (https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis)
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 14, 2021, 11:34:26 πμ


δηλαδη αν δεν το παρει ως οργανικο υπεραριθμος πε04  , οταν θα βγει ως λειτουργικο θα πρεπει να το παρει οπωσδηποτε χημικος η οποιοσδηποτε πε 04;
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: Touristakos στις Μάρτιος 14, 2021, 01:40:42 μμ

δηλαδη αν δεν το παρει ως οργανικο υπεραριθμος πε04  , οταν θα βγει ως λειτουργικο θα πρεπει να το παρει οπωσδηποτε χημικος η οποιοσδηποτε πε 04;
Υποθετουμε οτι κανενας υπεραριθμος δεν το δηλωνει. Το οτι την προηγουμενη χρονια υπηρχε χημικος στο σχολειο (δυστυχως για τους χημικους, που ειναι οι πιο αδικημενοι του ΠΕ.04) δεν παιζει κανενα ρολο. Οποτε θα δηλωθουν οι ωρες για το λειτουργικο κενο και η προτεραιοτητα θα δοθει στην ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες. Απο κει και περα αν οι πιο πολλες ωρες ειναι πχ γεωλογιας, δεν το δηλωσει κανενας γεωλογος, ΝΟΜΙΖΩ οτι θα δοθει σε αλλη ειδικοτητα του ΠΕ.04 εφοσον το ζητησει και υπαρχουν 19 ωρες ΠΕ.04. Μην ξεχναμε οτι θα μαστε αρχες Σεπτεμβρη τοτε και οι διευθυντες θελουν να εχουν καθηγητες στα σχολεια τους οσο το δυνατον πιο γρηγορα. 
Τίτλος: Απ: Οργανικό κενο
Αποστολή από: run στις Μάρτιος 14, 2021, 02:07:38 μμ
Υποθετουμε οτι κανενας υπεραριθμος δεν το δηλωνει. Το οτι την προηγουμενη χρονια υπηρχε χημικος στο σχολειο (δυστυχως για τους χημικους, που ειναι οι πιο αδικημενοι του ΠΕ.04) δεν παιζει κανενα ρολο. Οποτε θα δηλωθουν οι ωρες για το λειτουργικο κενο και η προτεραιοτητα θα δοθει στην ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες. Απο κει και περα αν οι πιο πολλες ωρες ειναι πχ γεωλογιας, δεν το δηλωσει κανενας γεωλογος, ΝΟΜΙΖΩ οτι θα δοθει σε αλλη ειδικοτητα του ΠΕ.04 εφοσον το ζητησει και υπαρχουν 19 ωρες ΠΕ.04. Μην ξεχναμε οτι θα μαστε αρχες Σεπτεμβρη τοτε και οι διευθυντες θελουν να εχουν καθηγητες στα σχολεια τους οσο το δυνατον πιο γρηγορα.
Οκ ευχαριστω