Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Korina92 στις Απρίλιος 03, 2021, 01:30:49 πμ

Τίτλος: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Korina92 στις Απρίλιος 03, 2021, 01:30:49 πμ
3 μήνες για να ολοκληρωθεί μία χρονιά. Μία χρονιά για όλους δύσκολη. Είναι η πρώτη φορά που  βλέπω τους μαθητές μου κουρασμένους. Ταλαιπωρημένους. Όχι από το αδιάκοπο διάβασμα, αλλά από μία ψυχολογία ασανσέρ. Πολλοί από αυτούς δε διστάζουν να με ρωτήσουν πληροφορίες για τα ιεκ, για τα κολέγια κτλ. "Μήπως να πάω εκεί, αφού λένε ότι αναγνωρίζονται πια". Δεν έχω απάντηση. Ως εκπαιδευτικός προτείνω  και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τις πανελληνίες. Τι πάει να πει όμως αυτή η καραμέλα ότι τα πάντα αναγνωρίζονται πια; Ναι ψηφίστηκε το νομοσχέδιο. Ο ασεπ όμως το δέχτηκε; Τρέμουν όντως οι θέσεις όλων όσων πάλεψαν μέσα σε πανεπιστήμια; Δεν ξέρω...
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 08:59:48 πμ
Δεν θα συνιστούσα εύκολα σε κάποιον να κάνει πχ ψυχολογία σε κολλέγιο αν δεν πιάσει τη βάση για ΑΕΙ, εννοώ για σπουδές πιο θεωρητικές και πιο "επιστημονικές".

Αν μιλάμε όμως για πιο πρακτικά επαγγέλματα, ασυζητητί αν το παιδί το σκεφτόταν, θα το προέτρεπα να αναζητήσει περισσότερες πληροφορέις για τα ΙΕΚ.

Οι πανελλήνιες για πολλά παιδια είναι μια τεράστια σπατάλη χρόνου, κόπου και χρημάτων, με αμφίβολο αποτέλεσμα. Γιατί να ταλαιπωρηθεί και να μπει σε μια σχολή μακριά από το σπίτι του με χαμηλή βάση που μπορεί να μην τον ενδιαφέρει; Η οικογένεια με τα ίδια χρηματα θα μπορούσε να αποταμιεύει για να πάει το παιδι σε ένα ΙΕΚ και να βγει έτοιμο για δουλειά. Κι αν έχει διάθεση, μπορεί να δώσει και αργότερα πανελλήνιες (εδω βέβαια είναι λάθος του συστήματος που δεν προβλέπει τέτοιες περιπτώσεις και πρέπει να αγωνιστουν πολύ για να το πετύχουν).

Το ταμπου των σπουδών πρέπει να σπάσει. Είναι μαθητές που δεν το θέλουν ιδιαίτερα, θα προτιμούσαν να κάνουν κάτι πρακτικό που οδηγεί σε δουλειά. Συνήθως η οικογένεια τους πιέζει.

Δεν είμαι υπέρ κολλεγίων κ ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά μην κοροϊδευόμαστε, ο ιδιωτικός τομέας της εκπαίδευσης κερδίζει πολλά από την προετοιμασία παιδιών για πανελλήνιες. αν είναι να ταλαιπωρείται μια οικογένεια, σε τόσο δύσκολες συνθήκες, καλύτερα να δώσει κάπου αλλού αυτά τα χρήματα.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Logikos-3 στις Απρίλιος 03, 2021, 09:07:59 πμ
Εσύ μάλλον ζεις στο δικό σου μικρόκοσμο. Πολλοί Έλληνες δεν έχουν ψωμί για τα παιδιά τους, στα κολέγια θα τα στείλουν; Προσωπικά από όσα άτομα που ξέρω ότι πήγαν σε ιδιωτικά, το IQ τους είναι χαμηλότερο (ή για να το πω πιο απλά δεν βάζουν το μυαλό τους να κουραστεί) από όσων τελείωσαν σε δημόσιο πανεπιστήμιο. Και αναφέρομαι όχι σε μεταπτυχιακά ιδιωτικών πανεπιστημιων που εκεί όλοι σχεδόν εδώ μέσα έχουμε κάνει από ένα, αλλά αναφέρομαι στο βασικό πτυχίο, είτε είναι ΙΕΚ, είτε είναι ιδιωτικό κολλεγιο..

Τα παιδιά που πάνε στα ιδιωτικά για την απόκτηση bachelor ούτε είναι άριστοι μαθητές στο σχολείο, ούτε αδικημένα. Απλώς δεν σκαμπαζουν... Πολύ απλά. Και επειδή έχουν τα λεφτά από πισω με τη σέσουλα, επαναπαυονται στην ιδιωτική εκπαίδευση.. Δεν τους ενδιαφέρει να βρουν δουλειά, γιατί εχουν κοινωνικό κύκλο που θα τους βρει...Τα καλύτερα μυαλά πάνε στα δημόσια πανεπιστήμια.. Είτε μας αρέσει, είτε όχι..
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: theodora7 στις Απρίλιος 03, 2021, 09:52:19 πμ
Εσύ μάλλον ζεις στο δικό σου μικρόκοσμο. Πολλοί Έλληνες δεν έχουν ψωμί για τα παιδιά τους, στα κολέγια θα τα στείλουν; Προσωπικά από όσα άτομα που ξέρω ότι πήγαν σε ιδιωτικά, το IQ τους είναι χαμηλότερο (ή για να το πω πιο απλά δεν βάζουν το μυαλό τους να κουραστεί) από όσων τελείωσαν σε δημόσιο πανεπιστήμιο. Και αναφέρομαι όχι σε μεταπτυχιακά ιδιωτικών πανεπιστημιων που εκεί όλοι σχεδόν εδώ μέσα έχουμε κάνει από ένα, αλλά αναφέρομαι στο βασικό πτυχίο, είτε είναι ΙΕΚ, είτε είναι ιδιωτικό κολλεγιο..

Τα παιδιά που πάνε στα ιδιωτικά για την απόκτηση bachelor ούτε είναι άριστοι μαθητές στο σχολείο, ούτε αδικημένα. Απλώς δεν σκαμπαζουν... Πολύ απλά. Και επειδή έχουν τα λεφτά από πισω με τη σέσουλα, επαναπαυονται στην ιδιωτική εκπαίδευση.. Δεν τους ενδιαφέρει να βρουν δουλειά, γιατί εχουν κοινωνικό κύκλο που θα τους βρει...Τα καλύτερα μυαλά πάνε στα δημόσια πανεπιστήμια.. Είτε μας αρέσει, είτε όχι..
++++++++++
π.χ. σχολές από κολλέγια,  μεταπτυχιακά Ε.Α.Π., εξωτερικού και κολλεγίων πια. Γιατί όχι; Ήθελα να δω αν θα τα κατάφερναν με εξετάσεις όλοι αυτοί;  Θα τα κατάφερναν; Αυτό είναι μια απάντηση όλα τα λεφτά... Δεν θα πω τίποτα γιατί και εγώ βρήκα μεταπτυχιακό σε φίλη μου με δίδακτρα εξ αποστάσεως. Οπότε...ας όψεται. Ο καθένας όπως βολεύεται ή δύναται, ελεύθερη αγορά έχουμε.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 10:04:19 πμ
Δηλαδή αυτοί που μπαίνουν κακήν κακώς σε πολύ χαμηλόβαθμη σχολή με τα χίλια ζόρια κ συχνά από το επαλ, τι φοβερό επίπεδο έχουν σε σχέση με όποιον πάει στο κολέγιο; κανένα. απλώς αυτοί μπαίνουν σε σχολές χαμηλού κύρους κ κάνουμε ότι δεν τους βλέπουμε, γιατί έχουμε μάθει να μην μας νοιάζει, τους θεωρούμε εξ ορισμού β διαλογής επειδή έχουμε μάθει να υποτιμούμε τα πιο πρακτικά/χειρωνακτικά/εφαρμοσμένα. Φρίττουμε μόνο στην ιδέα ότι σε σπουδές «με κύρος» θα πάει κάποιος σε ένα κολέγιο.

Εγω εν παση περιπτώσει δεν λέω για κολέγια αλλά για τεχνικές-επαγγελματικές σχολές. Τα κολέγια με ενοχλούν ως θεσμός. Όμως δεν είναι ακριβώς θέμα χρημάτων. Το ποσο επιβαρύνει τις φτωχές οικογένειες η προετοιμασια με φροντιστήρια, το σκεφτόμαστε;
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: theodora7 στις Απρίλιος 03, 2021, 10:16:21 πμ
Ο καθείς θα πει ο,τι τον βολεύει. Θα ισοπεδώσει και θα εξισώσει τα  Τ.Ε.Ι με τα Ι.Ε.Κ και θα πει ότι τα δεύτερα υπερισχύουν. Και το ίδιο για τα κολλέγια οι επόμενοι ;). Όταν όμως με τα κολλέγια θα διορίζονται ως αριστούχοι όλοι σε κάθε ειδικότητα, Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας, δεν θα αρέσει σε κανέναν. Αφού το χρήμα όμως κινεί τα πάντα; Ποιά η απορία και η αντίδραση; Δεν θα καθίσω να εξηγήσω και να συνομιλήσω διότι όλοι είμαστε άξιοι της μοίρας μας και των επιλογών μας. Θέλαμε τα έτοιμα, πάρτε τώρα και τα κολλέγια. Και πάει λέγοντας. Όταν οι ανάξιοι και το χρήμα διοικούν εεε;;; Αυτά είναι τα παρεπόμενα. Μας αρέσουν ή όχι. Άντε, στείλτε κανένα τσεκ στα κολλέγια και στα μεταπτυχιακά και μετά σφαγιαστείτε για το ποιο είναι το πιο άξιο. Εγώ πού να ξέρω. Με εξετάσεις στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο μπήκα παντού. Και σε σχολές και σε μεταπτυχιακά!!! Αδαής γαρ
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 10:24:37 πμ
Εμένα δεν με βολεύει τίποτα γιατί κι εγω παντού μπήκα με εξετάσεις, δεν έχω ιδιωτική σχολή, ούτε όμως κάνω καριέρα πατώντας στην αγιοποίηση των πανελληνίων. μ
Και δρν σου λέω για τα κολέγια.

Λέω για τα παιδιά που μπαίνουν με πολύ κόπο κ στερήσεις σε σχολή χαμηλής βάσης που δρν ήταν επιλογή τους κ η οικογένεια φεσωνεται πάλι για να σπουδάσει, που θα δυσκολευτεί να τελειώσει, αν τελειώσει, και θα έχει περάσει τόσα χρόνια κ τόσα έξοδα, ενώ αν είχε πάει σε ένα ιεκ θα ήταν έξω στην αγορά εργασίας πολύ νωρίτερα, χωρίς μεγαλύτερη οικονομική επιβαρυνση, και αν ήθελε θα μπορούσε να αναζητήσει τότε σπουδές.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: erietta στις Απρίλιος 03, 2021, 11:11:24 πμ
Συμφωνώ με Έσπερος. Προκειμένου να περάσεις στην Κεφαλονιά, σε μια σχολή που τελικά μπορεί και να την παρατήσεις, καλύτερα σε ένα ΙΕΚ εργοθεραπείας, για μια καλή και χρήσιμη δουλειά.
Αυτό όμως εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η οικογένεια και κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει το παιδί της. Και κατά πόσο επηρεάζει το παιδί της.
Με την ευκαιρία να μιλήσω και για την παντελή έλλειψη ΣΕΠ στα σχολεία, άλλο ολέθριο λάθος αυτό...
Σχετικά με την αρνητική επιρροή της οικογένειας παραθέτω πρόσφατη δήλωση από μάνα μαθητή: το παιδί μου δεν θέλω να πάει στη Γυμναστική Ακαδημία, καλύτερα να πάει στο πανεπιστήμιο γιατί μπορεί να κάνει πανεπιστημιακή καριέρα!!!!!
Πόσο πίσω είμαστε ακόμη ως νοοτροπία...
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 03, 2021, 11:38:45 πμ
Δεν εχουν ψωμι για τα παιδια τους αλλα εχουν λεφτά για φροντιστήριο απο την ΣΤ Δημοτικού μεχρι την Γ Λυκείου
και μετα σε μια σχολή που μπορεί να μην εχει καν επαγγελματικά δικαιώματα...οταν λειτουργεί βέβαια από τις ατέλειωτες καταλήψεις.... ;D
Στην Ελλάδα η λήψη ενός πτυχίου δεν οδηγεί σε επαγγελματική αποκατάσταση για τους περισσοτέρους....

ΥΓ...Τα καλύτερα μυαλά πάνε κατευθείαν στο εξωτερικό...πάντως... 8)


Εσύ μάλλον ζεις στο δικό σου μικρόκοσμο. Πολλοί Έλληνες δεν έχουν ψωμί για τα παιδιά τους, στα κολέγια θα τα στείλουν; Προσωπικά από όσα άτομα που ξέρω ότι πήγαν σε ιδιωτικά, το IQ τους είναι χαμηλότερο (ή για να το πω πιο απλά δεν βάζουν το μυαλό τους να κουραστεί) από όσων τελείωσαν σε δημόσιο πανεπιστήμιο. Και αναφέρομαι όχι σε μεταπτυχιακά ιδιωτικών πανεπιστημιων που εκεί όλοι σχεδόν εδώ μέσα έχουμε κάνει από ένα, αλλά αναφέρομαι στο βασικό πτυχίο, είτε είναι ΙΕΚ, είτε είναι ιδιωτικό κολλεγιο..

Τα παιδιά που πάνε στα ιδιωτικά για την απόκτηση bachelor ούτε είναι άριστοι μαθητές στο σχολείο, ούτε αδικημένα. Απλώς δεν σκαμπαζουν... Πολύ απλά. Και επειδή έχουν τα λεφτά από πισω με τη σέσουλα, επαναπαυονται στην ιδιωτική εκπαίδευση.. Δεν τους ενδιαφέρει να βρουν δουλειά, γιατί εχουν κοινωνικό κύκλο που θα τους βρει...Τα καλύτερα μυαλά πάνε στα δημόσια πανεπιστήμια.. Είτε μας αρέσει, είτε όχι..
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: theodora7 στις Απρίλιος 03, 2021, 01:01:03 μμ
Ναι έχω δει στην Ελλάδα τα καλύτερα μυαλά...από εξωτερικό κυρίως ;D ;D ;DΤο γιατί επιστρέφουν οι διάνοιες στην φτωχο-Ελλάδα...να μην το απαντήσω ε;;;μυαλά γαρ!!! Τους έδωσαν θέσεις στη ΝΑΣΑ αλλά...φιλοπατρία εεε;;; Δεν μιλώ για όσους έχτισαν καριέρα έξω με την αξία τους, με χίλιους ανταγωνισμούς, αλλά πόσα ονόματα έχεις να μου παραθέσεις;
Θα μπορούσα να σου εξηγώ ατέρμονα και να μου απαντάς επίσης ατέρμονα. Αλλά τρέφω μια απαξίωση. Ξέρεις γιατί; Διότι ζω, συναναστρέφομαι, διδάσκω, βλέπω. Αλλά ξέχασα. Δίκιο έχεις...αδαής γαρ, να σωθούμε.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: English στις Απρίλιος 03, 2021, 02:46:56 μμ
++++++++++
π.χ. σχολές από κολλέγια,  μεταπτυχιακά Ε.Α.Π., εξωτερικού και κολλεγίων πια. Γιατί όχι; Ήθελα να δω αν θα τα κατάφερναν με εξετάσεις όλοι αυτοί;  Θα τα κατάφερναν; Αυτό είναι μια απάντηση όλα τα λεφτά... Δεν θα πω τίποτα γιατί και εγώ βρήκα μεταπτυχιακό σε φίλη μου με δίδακτρα εξ αποστάσεως. Οπότε...ας όψεται. Ο καθένας όπως βολεύεται ή δύναται, ελεύθερη αγορά έχουμε.
Τα μεταπτυχιακά του ΕΑΠ γιατί τα βάζεις στην ίδια κατηγορία; Θα συμφωνήσω πως κάποια νέα προγράμματα (δε γνωρίζω φυσικά για όλα) είναι πολύ πιο light αλλά μέχρι πολύ πρόσφατα ίδρωνες για να τελειώσεις το ΕΑΠ.

Κατά τα άλλα είμαι ξεκάθαρα υπέρ της επαγγελματικής εκπαίδευσης για όσους το επιθυμούν ή δεν μπορούν να σπουδάσουν κάτι άλλο. Ας σταματήσει πια αυτή η ελληνική νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να τελειώσουν πανεπιστήμιο, διότι θεωρείται υποδεέστερο το να πας σε ΙΕΚ.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: ioannis στις Απρίλιος 03, 2021, 03:00:21 μμ
Γεια σας !! Για μένα οι πανελλήνιες είναι ένας θεσμός παρωχημένος και ξεπερασμένος πια από τα πράγματα, τις εξελίξεις και τις δυνατότητες σπουδών και λήψης πτυχίου και από άλλες πηγές ( κολλέγια κτλ κτλ) και έξω από την Ελλάδα ( σπουδές στο εξωτερικό).
Εδώ και πολλά χρόνια αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή κάποιων -ευτυχώς όλο και λιγότερων - γονιών με τις πανελλήνιες.Είναι χάσιμο χρόνου, κόπος άδικος και ανόητος.
και εξηγούμαι :
Οι σχολές που πραγματικά αξίζουν επαγγελματικά πόσες είναι ? μία ιατρική + παραιατρικά, πολυτεχνείο ( περιλαμβάνω όλες τις πολυτεχνικές), νομική πια ντεμι-ντεμί, και άντε 2-3 ( το μάξιμουμ) ακόμη που δεν μου πάει το μυαλό αυτη την στιγμή....Τα υπόλοιπα απλά ως φοιτητές περνούν την ώρα τους ευχάριστα, και μετά στην ζωή τους θα κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που "σπούδασαν"...
Ε, για αυτές τις σχολές ή τα παιδιά χωρίς κόπο μπορούν να πάνε εξωτερικό πχ βουλγαρία , τσεχία κτλ ή να κάνουν εδώ σε ιεκ, σχολή ιδωτική, κολλέγια.
Για ποιο λόγο λοιπόν να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για πανελλήνιες?
Ενώ, τον χρόνο αυτό μπορούν άνετα να τον διαθέσουν για να αποκτήσουν πραγματικά πολύτιμα εφόδια πχ γλώσσες, γυμναστήριο, ή ό,τι άλλο.
Μέσα στην τάξη προσπαθώ να αποτρέψω τα παιδιά από την συμμετοχή τους σε ανόητες ψυχοφθόρες διαδικασίες ξεπερασμένες εδώ και χρόνια....
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: English στις Απρίλιος 03, 2021, 03:08:57 μμ
Γεια σας !! Για μένα οι πανελλήνιες είναι ένας θεσμός παρωχημένος και ξεπερασμένος πια από τα πράγματα, τις εξελίξεις και τις δυνατότητες σπουδών και λήψης πτυχίου και από άλλες πηγές ( κολλέγια κτλ κτλ) και έξω από την Ελλάδα ( σπουδές στο εξωτερικό).
Εδώ και πολλά χρόνια αδυνατώ να καταλάβω την εμμονή κάποιων -ευτυχώς όλο και λιγότερων - γονιών με τις πανελλήνιες.Είναι χάσιμο χρόνου, κόπος άδικος και ανόητος.
και εξηγούμαι :
Οι σχολές που πραγματικά αξίζουν επαγγελματικά πόσες είναι ? μία ιατρική + παραιατρικά, πολυτεχνείο ( περιλαμβάνω όλες τις πολυτεχνικές), νομική πια ντεμι-ντεμί, και άντε 2-3 ( το μάξιμουμ) ακόμη που δεν μου πάει το μυαλό αυτη την στιγμή....Τα υπόλοιπα απλά ως φοιτητές περνούν την ώρα τους ευχάριστα, και μετά στην ζωή τους θα κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που "σπούδασαν"...
Ε, για αυτές τις σχολές ή τα παιδιά χωρίς κόπο μπορούν να πάνε εξωτερικό πχ βουλγαρία , τσεχία κτλ ή να κάνουν εδώ σε ιεκ, σχολή ιδωτική, κολλέγια.
Για ποιο λόγο λοιπόν να χάνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για πανελλήνιες?
Ενώ, τον χρόνο αυτό μπορούν άνετα να τον διαθέσουν για να αποκτήσουν πραγματικά πολύτιμα εφόδια πχ γλώσσες, γυμναστήριο, ή ό,τι άλλο.
Μέσα στην τάξη προσπαθώ να αποτρέψω τα παιδιά από την συμμετοχή τους σε ανόητες ψυχοφθόρες διαδικασίες ξεπερασμένες εδώ και χρόνια....
Ότι δηλαδή ο μαθητής που θα περνούσε εδώ Ιατρική, για παράδειγμα, θα πάει να σπουδάσει Βουλγαρία απλά για να αποφύγει την ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων; Και το να γίνεις γιατρός με σπουδές στη Βουλγαρία χωρίς κόπο είναι κατόρθωμα;
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: ioannis στις Απρίλιος 03, 2021, 03:21:42 μμ
Δυστυχώς ή ευτυχώς και από Βουλγαρία μια χαρά πτυχίο θα πάρει -και πολύ πιο οικονομικά σε σχέση με την Ελλάδα- και μια χαρά θα δουλέψει εδω σε δημόσια νοσοκομεία ή όπου άλλού και μια χαρά χρήματα θα κερδίζει....που είναι το κακό?
Δλδ θα πρέπει τα παιδιά να κάνουν κατόρθωμα για να είναι άξια?
Το να κάνεις το ίδιο πράγμα έξυπνα  δεν είναι μια δεξιότητα που πρέπει να μαθαίνουν και να εξασκούνται σε αυτή?
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 03:59:41 μμ
Εσείς είστε ευχαριστημένοι από το επιπεδο των σπουδών της σχολής σας, της βασικής σχολής σας;
Εννοώ ότι γενικά έχετε μια καλή εικόνα για τις σπουδές που παρέχει το ελληνικό πανεπιστήμιο;
Εγώ σπούδασα φιλολογία Αθήνας, 2001-2005, κατεύθυνση ΜΝΕΦ.
Το επίπεδο των χρόνων εκείνων, το θεωρώ απαράδεκτο.
Οι μισοί καθηγητές ήταν τελείως ανυπόστατοι, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς έργο, και αδιάφοροι συν τοις άλλοις.
ΈΚαναν ένα μάθημα υπαγόρευσης που αν το έκανε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο, θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες, κι όμως είχαν την αίσθηση ότι ήταν κορυφαίοι και επιτελούσαν σπουδαίο έργο, υποτιμώντας μάλιστα τους φοιτητές επειδή ο βασικός τους προορισμός ήταν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι η έρευνα.
Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται νεότεροι, με σπουδές έξω, με δημοσιεύσεις, και πιστεύω ότι τώρα το επίπεδο των διδασκόντων είναι κλάσεις ανώτερο.

Στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ίδιο τμήμα, δωρεάν με εξετάσεις, το 1/3 των σεμιναρίων ήταν επίσης απαράδεκτο.

Γενικά ο,τι σοβαρό έμαθα στην επιστήμη μου, το έμαθα με προσωπική μελέτη κυρίως.

ΠΙστεύω ότι το επίπεδο των σπουδών τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει, όμως επιεδή όλοι είμαστε μιας κάποιας ηλικίας, νομίζω ότι γενικά έχουμε ανάλογες εμπειρίες (ξέρω βέβαια ότι στη φιλολογία τουλάχιστον, όσοι σπούδασαν Θεσσαλονίκη, ΓΙάννενα ή Κρήτη έιχαν πολύ καλύτερους καθηγητές τότε).

Μην θεοποιούμε καταστάσεις. ΤΟ υλικό που φεύγει από εμάς, που ξέρουμε πώς είναι, αυτό το υλικό μπαίνει στο πανεπιστήμιο και αυτό το υλικό βγαίνει. Δεν μεταμορφώνονται ως δια μαγείας στις σχολές. Κι εκέι οι διδάσκοντες προφανώς ρίχνουν τις απαιτήσεις όσο περνάνε τα χρόνια, γιατί κάποιοι πρέπει να παιρνουν πτυχίο. Το θέμα μας λοιπόν είναι αν ο δικός μας μαθητής που ξέρουμε το επίπεδό του, θα πάρει πτυχίο ενός ΑΕΙ ή αν θα το πάρει από Βουλγαρία ή από κολλέγιο; ΤΙ το συγκλονιστικό θα συμβεί που θα του αλλάξει το επίπεδο μέσα στο ελληνικό ΑΕΙ;

Είμαστε μια χώρα όπου σπαταλάται περισσότερη ενέργεια και σκέψη για το πώς θα μπει κανεις σε μια σχολή και όχι για το αν και πώς θα βγει.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: English στις Απρίλιος 03, 2021, 04:39:18 μμ
Εσείς είστε ευχαριστημένοι από το επιπεδο των σπουδών της σχολής σας, της βασικής σχολής σας;
Εννοώ ότι γενικά έχετε μια καλή εικόνα για τις σπουδές που παρέχει το ελληνικό πανεπιστήμιο;
Εγώ σπούδασα φιλολογία Αθήνας, 2001-2005, κατεύθυνση ΜΝΕΦ.
Το επίπεδο των χρόνων εκείνων, το θεωρώ απαράδεκτο.
Οι μισοί καθηγητές ήταν τελείως ανυπόστατοι, χωρίς δημοσιεύσεις, χωρίς έργο, και αδιάφοροι συν τοις άλλοις.
ΈΚαναν ένα μάθημα υπαγόρευσης που αν το έκανε εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο, θα τον έπαιρναν με τις ντομάτες, κι όμως είχαν την αίσθηση ότι ήταν κορυφαίοι και επιτελούσαν σπουδαίο έργο, υποτιμώντας μάλιστα τους φοιτητές επειδή ο βασικός τους προορισμός ήταν η δευτεροβάθμια εκπαίδευση και όχι η έρευνα.
Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται νεότεροι, με σπουδές έξω, με δημοσιεύσεις, και πιστεύω ότι τώρα το επίπεδο των διδασκόντων είναι κλάσεις ανώτερο.

Στο μεταπτυχιακό που έκανα στο ίδιο τμήμα, δωρεάν με εξετάσεις, το 1/3 των σεμιναρίων ήταν επίσης απαράδεκτο.

Γενικά ο,τι σοβαρό έμαθα στην επιστήμη μου, το έμαθα με προσωπική μελέτη κυρίως.

ΠΙστεύω ότι το επίπεδο των σπουδών τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει, όμως επιεδή όλοι είμαστε μιας κάποιας ηλικίας, νομίζω ότι γενικά έχουμε ανάλογες εμπειρίες (ξέρω βέβαια ότι στη φιλολογία τουλάχιστον, όσοι σπούδασαν Θεσσαλονίκη, ΓΙάννενα ή Κρήτη έιχαν πολύ καλύτερους καθηγητές τότε).

Μην θεοποιούμε καταστάσεις. ΤΟ υλικό που φεύγει από εμάς, που ξέρουμε πώς είναι, αυτό το υλικό μπαίνει στο πανεπιστήμιο και αυτό το υλικό βγαίνει. Δεν μεταμορφώνονται ως δια μαγείας στις σχολές. Κι εκέι οι διδάσκοντες προφανώς ρίχνουν τις απαιτήσεις όσο περνάνε τα χρόνια, γιατί κάποιοι πρέπει να παιρνουν πτυχίο. Το θέμα μας λοιπόν είναι αν ο δικός μας μαθητής που ξέρουμε το επίπεδό του, θα πάρει πτυχίο ενός ΑΕΙ ή αν θα το πάρει από Βουλγαρία ή από κολλέγιο; ΤΙ το συγκλονιστικό θα συμβεί που θα του αλλάξει το επίπεδο μέσα στο ελληνικό ΑΕΙ;

Είμαστε μια χώρα όπου σπαταλάται περισσότερη ενέργεια και σκέψη για το πώς θα μπει κανεις σε μια σχολή και όχι για το αν και πώς θα βγει.
Το θέμα είναι ότι ο μαθητής που θα περνούσε Ιατρική εδώ δε θα πήγαινε να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό στη Βουλγαρία. Ξέρω άτομο που εδώ έδωσε 3 φορές πανελλαδικές και πέρασε μονο τη μια (δεν υπήρχε τότε η βάση του 10 νομίζω) και την επόμενη χρονιά πήγε Βουλγαρία και σπούδασε Ιατρική. Μάντεψε, ο μαθητής αυτός πέρασε όλα τα μαθήματα και δίχως καθυστέρηση πήρε το πτυχίο του!

Όσο για το επίπεδο σπουδών μου, έμεινα αρκετά ευχαριστημένη θα έλεγα. Στην Αγγλική Φιλολογία δεν περνούσες εύκολα τα μαθήματα και οι πιο πολλοί καθηγητές ήταν πολύ καλοί στον τομέα τους. Δεν είχα ψάξει δημοσιεύσεις που μπορεί να είχαν αλλά δεν κρίνω τώρα πια απαραίτητα την αξία ενός καθηγητή από αυτό μόνο. Φυσικά δεν αντιλέγω πως είναι σημαντικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρκετοί από τους νεότερους που δίδασκαν τότε βλέπω πως έχουν εξελιχθεί με δημοσιεύσεις στο ενεργητικό τους, συμμετοχή σε projects κλπ. Σαφώς και θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν καλύτερη αλλά έμεινα όντως ευχαριστημένη. Δεν το συζητώ ότι η προσωπική μελέτη και η εμβάθυνση που μπορεί να κάνεις μόνος μπορεί να σε πάνε πολλά βήματα παραπέρα, αλίμονο αν τελείωνε η κατάκτηση της γνώσης στο πτυχίο.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 05:23:06 μμ
Το θέμα είναι ότι ο μαθητής που θα περνούσε Ιατρική εδώ δε θα πήγαινε να σπουδάσει το αντικείμενο αυτό στη Βουλγαρία. Ξέρω άτομο που εδώ έδωσε 3 φορές πανελλαδικές και πέρασε μονο τη μια (δεν υπήρχε τότε η βάση του 10 νομίζω) και την επόμενη χρονιά πήγε Βουλγαρία και σπούδασε Ιατρική. Μάντεψε, ο μαθητής αυτός πέρασε όλα τα μαθήματα και δίχως καθυστέρηση πήρε το πτυχίο του!

Όσο για το επίπεδο σπουδών μου, έμεινα αρκετά ευχαριστημένη θα έλεγα. Στην Αγγλική Φιλολογία δεν περνούσες εύκολα τα μαθήματα και οι πιο πολλοί καθηγητές ήταν πολύ καλοί στον τομέα τους. Δεν είχα ψάξει δημοσιεύσεις που μπορεί να είχαν αλλά δεν κρίνω τώρα πια απαραίτητα την αξία ενός καθηγητή από αυτό μόνο. Φυσικά δεν αντιλέγω πως είναι σημαντικό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αρκετοί από τους νεότερους που δίδασκαν τότε βλέπω πως έχουν εξελιχθεί με δημοσιεύσεις στο ενεργητικό τους, συμμετοχή σε projects κλπ. Σαφώς και θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν καλύτερη αλλά έμεινα όντως ευχαριστημένη. Δεν το συζητώ ότι η προσωπική μελέτη και η εμβάθυνση που μπορεί να κάνεις μόνος μπορεί να σε πάνε πολλά βήματα παραπέρα, αλίμονο αν τελείωνε η κατάκτηση της γνώσης στο πτυχίο.
όταν λέω προσωπική μελέτη εννοώ ότι τα βασικά που μ χρειάστηκαν μετά στο μεταπτυχιακό κ το διδακτορικό τα έμαθα μόνη μου, όχι από τη σχολή. Οι καθηγητές του φιλολογικού ήταν άθλιοι.

Η ιατρική είναι μια περίπτωση. δεν θέλουν όλοι όμως ιατρική, υπάρχουν πολλά αλλα παιδιά που θα έβρισκαν μια καλύτερη τύχη σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ταλαιπωρία των πανελληνίων. Αλλά κ αυτοί που σπουδάζουν σε ΑΕΙ κ μάλιστα σε σοβαρές επιστήμες, κ έχουν μπει με 12αροα κ 13αρια, τι καταπληκτικό επίπεδο φανταζόμαστε ότι έχουν; εμείς οι ίδιοι για τα σχολικα μαθήματα τους βάλαμε τέτοιους βαθμούς, πώς περνάνε μετά κ γίνονται επιστήμονες; αυτό το σκεφτήκαμε ποτέ; 
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: harac στις Απρίλιος 03, 2021, 05:30:14 μμ

[...] Δλδ θα πρέπει τα παιδιά να κάνουν κατόρθωμα για να είναι άξια?
Το να κάνεις το ίδιο πράγμα έξυπνα  δεν είναι μια δεξιότητα που πρέπει να μαθαίνουν και να εξασκούνται σε αυτή?

+++
Ναι, θα έπρεπε να μαθαίνουν να κάνουν το ίδιο πράγμα έξυπνα και με άλλο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις.
Όπως "καλές" και "κακές" σχολές υπάρχουν στην Ελλάδα, το ίδιο συμβαίνει και στο εξωτερικό. Και να μην είναι μία σχολή άριστη, αν έχεις όρεξη για μελέτη, μπορείς να αξιοποιήσεις τον χρόνο σου εκεί και να μάθεις αυτό που θες.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: English στις Απρίλιος 03, 2021, 05:36:10 μμ
όταν λέω προσωπική μελέτη εννοώ ότι τα βασικά που μ χρειάστηκαν μετά στο μεταπτυχιακό κ το διδακτορικό τα έμαθα μόνη μου, όχι από τη σχολή. Οι καθηγητές του φιλολογικού ήταν άθλιοι.

Η ιατρική είναι μια περίπτωση. δεν θέλουν όλοι όμως ιατρική, υπάρχουν πολλά αλλα παιδιά που θα έβρισκαν μια καλύτερη τύχη σε οτιδήποτε άλλο εκτός από την ταλαιπωρία των πανελληνίων. Αλλά κ αυτοί που σπουδάζουν σε ΑΕΙ κ μάλιστα σε σοβαρές επιστήμες, κ έχουν μπει με 12αροα κ 13αρια, τι καταπληκτικό επίπεδο φανταζόμαστε ότι έχουν; εμείς οι ίδιοι για τα σχολικα μαθήματα τους βάλαμε τέτοιους βαθμούς, πώς περνάνε μετά κ γίνονται επιστήμονες; αυτό το σκεφτήκαμε ποτέ;
Δε διαφωνώ ότι υπάρχει πολλές φορές καλύτερη τύχη από ένα τμήμα ΑΕΙ. Τα ΙΕΚ μια χαρά επαγγελματική κατάρτιση προσφέρουν. Σημασία έχει κάποιος να κάνει κάτι που του αρέσει αλλά και το σχολείο και η πολιτεία οφείλει να ενημερώνει τους μελλοντικούς σπουδαστές ή φοιτητές για τις τάσεις στην αγορά εργασίας, τις διεξόδους κλπ.
Προσωπικά, έχοντας και την εμπειρία από μεταπτυχιακές σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, θα έλεγα πως εκεί το επίπεδο σπουδών είναι σαφώς προσανατολισμένο στη σύγχρονη εποχή. Εδώ κάποιες φορές τα συγγράματα ήταν απαρχαιωμένα. Για το επίπεδο των διδασκόντων θα έλεγα πως και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό υπήρχαν και οι πολύ καλοί και οι μέτριοι. Άθλιους δεν γνώρισα όσον αφορά στο γνωστικό κομμάτι, στη συμπεριφορά είχα καποιους που είχαν θέματα δυστυχώς.
Και φυσικά δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο, ο μαθητής που είχε δυσκολίες στο σχολείο να γίνει ο άριστος φοιτητής.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Korina92 στις Απρίλιος 03, 2021, 05:40:35 μμ
Δε συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι οι περισσότερες σχολές στην Έλλάδα δεν είναι καλές. Ίσα ίσα με τα
χρόνια θεωρώ πως πολλές σχολές, που κάποτε ήταν στη μαύρη λίστα, ξαφνικά έγιναν σχολές και επαγγέλματα του μέλλοντος.Το παράδειγμα της Βουλγαρίας, απλά είναι ακραία λανθασμένο. Δε θα συγκρίνω με τίποτα σπουδές(5 ετών) με σπουδές 2 ετών και... καληνύχτα... Ούτε συμφωνώ ότι τα καλύτερα μυαλά έφυγαν στο εξωτερικό. Όχι ρε παιδιά για όνομα του Θεόυ. Άπειρα δυνατά μυαλά στη χώρα μας και άνθρωποι που προσπαθούν. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ερώτησή μου είναι... αναγνωρίζονται πια ισότιμα όλα αυτά; πχ μία κοπέλα που βγαίνει νηπιαγωγός από ιεκ ή κολλέγιο, θα έχει τη δυνατότητα να αναμετράται με κάποιον που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο;
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: MiVaLo στις Απρίλιος 03, 2021, 08:35:43 μμ
Οι εξετάσεις έχουν καταστρέψει την ανάπτυξη συνεργατικής εμπειρίας και ομαδικού πνεύματος , μια διαδικασία που έπρεπε να προάγεται με την διδασκαλία και την μάθηση.
Οι Έλληνες είμαστε ατομιστές εκ' παραδόσεως και μοιάζουμε με δεινόσαυρους προς εξαφάνιση στο σύγχρονο περιβάλλον. Γιατί; Γιατί παντού οι άνθρωποι προκόβουν όταν μπορούν να συνεννοούνται και να συνεργάζονται. Γιατί το πνεύμα της δημοκρατίας βρίσκεται στο συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι.
Εδώ η δημοκρατία είναι θέμα Ρουσφετιού, και ο διάλογος θέμα Συνθηματολογίας.
Σε ένα σύλλογο ενός σχολείου να βρεθείς,  καταλαβαίνεις ότι ο καθένας κοιτάει αυστηρά την γραφειοκρατία και τίποτα άλλο...
Αν αξιολογούνταν κανονικά ένα σχολείο θα έπιανε όχι πάτο αλλά απόπατο γιατί οι μαθητές κατ' ουσία εκπαιδεύονται στην "λούφα και την παραλλαγή"
Διαβάζει ο καθένας μόνος του με ιδιαίτερα γιατί "έτσι μόνο μαθαίνει"
Προσέχει πως "ξοδεύει" τις 114 απουσίες χωρίς δικαιολογητικά "για να έχει καβάντζα"
Τον νοιάζει μόνο ο βαθμός που "τον παζαρεύει" με τον εκπαιδευτικό για να μην κάνει "παράταιρο" χαβαλέ
Δίνει στο τέλος πανελλαδικές εξετάσεις "για να ξεπεράσει" σε μόρια τους άλλους
Το σχολείο μιας χώρας παρτάκιδων είναι μια μηχανή αναπαραγωγής κλώνων... 
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 03, 2021, 09:01:44 μμ
Τα κολλεγια δεν αποδιδουν κανενα πτυχιο...Τα κολέγια ειναι Παραρτήματα Πανεπιστήμιων και αυτά αποδίδουν τα πτυχια...Το ΑΤΕΕΝ αποδίδει επαγγελματικη ισοδυναμια μετα απο αιτηση του πτυχιουχου και προφανως δεν εχει δικαιωμα να απορρίψει κανενα τιτλο που εχει απονεμηθεί  οπως οριζουν οι διαδικασιες του αντίστοιχου Πανεπιστήμιου...Δεν αποδιδει ακαδημαικη ισοδυναμια δεν μπορει να συνεχισεις για μεταπτυχιακο η διδακτορικο στην Ελλαδα πραγμα το οποιο παρακάμπτεται με φοιτηση σε αντίστοιχα πρόγραμμα τα στο εξωτερικο...και φυσικα μετα αναγνωριζεται κανονικα απο τον ΔΟΑΤΑΠ...


Η ερώτησή μου είναι... αναγνωρίζονται πια ισότιμα όλα αυτά; πχ μία κοπέλα που βγαίνει νηπιαγωγός από ιεκ ή κολλέγιο, θα έχει τη δυνατότητα να αναμετράται με κάποιον που τελείωσε ένα πανεπιστήμιο;
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: bloodymary195 στις Απρίλιος 03, 2021, 09:38:41 μμ
Το θέμα για' μένα είναι εάν τα εργασιακά δικαιώματα που παρέχονται στους πτυχιούχους των ιδιωτικών κολλεγίων είναι ισότιμα με αυτά των κρατικών πανεπιστημίων. Εδώ υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα ξένων χωρών των οποίων οι απόφοιτοι πρέπει να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων εξομοίωσης του πτυχίου τους από το ΔΟΑΤΑΠ, ενώ άλλοι πρέπει να παρακολουθήσουν και κάποια εξάμηνα σπουδών του εδώ τμήματος. Αν μέσες άκρες αυτό είναι αναγκαίο να συμβεί και με ένα πτυχίο από ιδιωτικό κολλέγιο, τότε για μένα είναι δώρον άδωρον. Τώρα το αν θα ήταν καλό ή όχι να υπάρχει πλήρης ισοτιμία των πτυχίων και άρα και των εργασιακών δικαιωμάτων, είναι μία άλλη συζήτηση.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 03, 2021, 09:40:32 μμ
Και κατι επειδη εχουμε συσσωρεύσει πολλούς διδάκτορες και γενικα γραμματιζούμενους ανθρωπους στην χωρα μήπως να καταργηθεί και το άρθρο του Συντάγματος που απαγορεύει τα ιδιωτικά ΑΕΙ... 8)
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 03, 2021, 09:45:10 μμ
Αυτο ισχυει για την ακαδημαϊκή ισοδυναμία...Για την επαγγελματική ισοδυναμία αποφασιζει το ΑΤΕΕΝ που στην ουσια διεκπεραιώνει την κοινοτικη οδηγια που οδηγεί στην επαγγελματική ισοδυναμία με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ...Με αλλα λογια ολα αναγνωρίζονται κανονικά εφοσον πληρουν τις διαδικασιες που θετει το Πανεπιστημιο και οχι η χωρα...

Εδώ υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα ξένων χωρών των οποίων οι απόφοιτοι πρέπει να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων εξομοίωσης του πτυχίου τους από το ΔΟΑΤΑΠ, ενώ άλλοι πρέπει να παρακολουθήσουν και κάποια εξάμηνα σπουδών του εδώ τμήματος.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Έσπερος στις Απρίλιος 03, 2021, 09:53:36 μμ
Και κατι επειδη εχουμε συσσωρεύσει πολλούς διδάκτορες και γενικα γραμματιζούμενους ανθρωπους στην χωρα μήπως να καταργηθεί και το άρθρο του Συντάγματος που απαγορεύει τα ιδιωτικά ΑΕΙ... 8)
Άλλο θέμα αυτό όμως, ειναο ιδεολογικό καθαρα. Αλλά μην κοροϊδευομαστε ότι η εισαγωγή σε αει μέσω πανελληνίων είναι οικονομική διαδικασια, ούτε ότι από μόνη της εξασφαλίζει ποιότητα κ επίπεδο.

Το πρόβλημα έγκειται εκεί: ότι το κράτος πριμοδοτεί διαφορα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κόβοντας θέσεις από τα αει. το ότι αυτό δεν το θεωρούμε σωστό όμως, δεν σημαίνει ότι είναι ασύμφορη επιλογή απαραιτήτως για το παιδί που θα επιλέξει αυτό αντί να δώσει μια περιουσία σε φροντιστήρια κ νοίκια σε μια επαρχιακή πόλη....
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 03, 2021, 10:18:30 μμ
Οταν το ελληνικο κρατος δεν εχει αποδώσει στα ημεδαπά τμηματα ΑΕΙ και ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιωματα θα κατσει να δει τα δικαιωματα των αντίστοιχων ξένων...? Απειλήθηκε με πρόστιμα απο την ΕΕ και για αυτο προχωρησε την διαδικασια...
Προφανως οι κρατιστές που υπαρχουν σε ολο το πολιτικο φασμα στην Ελλαδα...αντισταθηκαν οσο μπορουσαν...βεβαια τα δικα τους παιδια πανε σε ιδιωτικα σχολεια και στα καλυτερα πανεπιστημια του εξωτερικου... :(
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: Δάφνη87 στις Απρίλιος 04, 2021, 12:43:28 μμ
H κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως, με ένα ντενεκέ λάδι αγοράζεις από πτυχίο , μέχρι 2-3 μεταπτυχιακά , διδακτορικά , προφίσενσι, ιταλικά, βουλργαρικα, ρουμανικά, επιμορφωσεις,  τώρα θα σκάσουν κ τα κολλέγια κ θα γίνει μία φούσκα στους πίνακες που βασικά θα τα έχουν αγοράσει όλοι αυτά.

Αν δεν αλλάξει το σύστημα να μπει γραπτός ΑΣΕΠ για να μετράνε αυτά ΜΕΤΑ που θα έχεις γράψει εξετάσεις με τα δυο σου του χεράκια ΕΣΥ , απλά είναι πληρωμένη επετηρίδα, ποιός πρόλαβε  κ τα έσκασε πρώτος κ στη συνέχεια πήρε προυπηρεσία με το εξωφρενικό ταβάνι 120 μόρια που δεν υπάρχει πουθενά αλλού σε ΑΣΕΠ.

Προφανώς για να βάζουν μέσα κ τα κολλέγια, κάτι θα αλλάξει  , αλλιώς δουλευομαστε αφού ειδικά Βθμια οι πίνακες έχουν εξωφρενικούς αριθμούς υποψηφιων.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 04, 2021, 08:26:05 μμ
Θα συμφωνήσω απολύτως... ;)


H κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως, με ένα ντενεκέ λάδι αγοράζεις από πτυχίο , μέχρι 2-3 μεταπτυχιακά , διδακτορικά , προφίσενσι, ιταλικά, βουλργαρικα, ρουμανικά, επιμορφωσεις,  τώρα θα σκάσουν κ τα κολλέγια κ θα γίνει μία φούσκα στους πίνακες που βασικά θα τα έχουν αγοράσει όλοι αυτά.

Αν δεν αλλάξει το σύστημα να μπει γραπτός ΑΣΕΠ για να μετράνε αυτά ΜΕΤΑ που θα έχεις γράψει εξετάσεις με τα δυο σου του χεράκια ΕΣΥ , απλά είναι πληρωμένη επετηρίδα, ποιός πρόλαβε  κ τα έσκασε πρώτος κ στη συνέχεια πήρε προυπηρεσία με το εξωφρενικό ταβάνι 120 μόρια που δεν υπάρχει πουθενά αλλού σε ΑΣΕΠ.

Προφανώς για να βάζουν μέσα κ τα κολλέγια, κάτι θα αλλάξει  , αλλιώς δουλευομαστε αφού ειδικά Βθμια οι πίνακες έχουν εξωφρενικούς αριθμούς υποψηφιων.
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: lasard στις Απρίλιος 04, 2021, 08:47:09 μμ
H κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως, με ένα ντενεκέ λάδι αγοράζεις από πτυχίο , μέχρι 2-3 μεταπτυχιακά , διδακτορικά , προφίσενσι, ιταλικά, βουλργαρικα, ρουμανικά, επιμορφωσεις,  τώρα θα σκάσουν κ τα κολλέγια κ θα γίνει μία φούσκα στους πίνακες που βασικά θα τα έχουν αγοράσει όλοι αυτά.

Αν δεν αλλάξει το σύστημα να μπει γραπτός ΑΣΕΠ για να μετράνε αυτά ΜΕΤΑ που θα έχεις γράψει εξετάσεις με τα δυο σου του χεράκια ΕΣΥ , απλά είναι πληρωμένη επετηρίδα, ποιός πρόλαβε  κ τα έσκασε πρώτος κ στη συνέχεια πήρε προυπηρεσία με το εξωφρενικό ταβάνι 120 μόρια που δεν υπάρχει πουθενά αλλού σε ΑΣΕΠ.

Προφανώς για να βάζουν μέσα κ τα κολλέγια, κάτι θα αλλάξει  , αλλιώς δουλευομαστε αφού ειδικά Βθμια οι πίνακες έχουν εξωφρενικούς αριθμούς υποψηφιων.
Να καταθέσω κι εγώ τη γνώμη μου για αυτό που λες! Εγώ χωρίς μεταπτυχιακό 2 φορές ήμουν στους επιτυχόντες του γραπτού ΑΣΕΠ, ενώ 2 γνωστοί μου με μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο αντικείμενο σπουδών τους ούτε καν τη βάση έπιασαν!
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 04, 2021, 10:04:22 μμ
Μια παρατήρηση (από ένα φίλο) για το γεγονός ότι αργούν οι αναγνωρίσεις τίτλων από τους διάφορους κρατικούς φορείς πχ ΔΟΑΤΑΠ κτλ...και ίσως είναι ένας από τους λόγους της δυσλειτουργίας του ελληνικού Κράτους... 8)

Παράθεση

Όταν το κράτος υποχρεούται να βελτιώσει τη λειτουργία του, συνήθως υπό πίεση οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά κατά βάθος δεν θέλει, έχει έτοιμη τη συνταγή.
Νομοθετεί ποιες είναι οι υποχρεώσεις του έναντι των πολιτών αλλά βολικά παραλείπει να συμπεριλάβει στο νομοθέτημα τα υπόλοιπα που απαιτούνται:
Τους εποπτικούς μηχανισμούς που ελέγχουν τη συμμόρφωση με τον νόμο, το ποιοι λογοδοτούν αν δεν τηρηθεί και ποιες οι συνέπειες για όσους δεν τηρήσουν τις υποχρεώσεις αυτές.
Έτσι αν ένας πολίτης προσφύγει στις Αρχές για να διεκδικήσει το δίκιο του δεν υπάρχει προσωποποίηση της ευθύνης και εν τέλει η υποχρέωση του Κράτους παραμένει κενό γράμμα.
Όταν λοιπόν ένα νομοσχέδιο ανεβαίνει προς διαβούλευση υπάρχει ένας γρήγορος τρόπος να διαπιστώσει κανείς αν στοχεύει σε κάτι ή είναι απλώς προσχηματικό.
Αν απουσιάζουν οι παράμετροι της λογοδοσίας και του ελέγχου είναι για τα σκουπίδια!
Τίτλος: Απ: Απορία προς πολλούς
Αποστολή από: apap στις Απρίλιος 06, 2021, 12:32:12 μμ
Σχετική ανακοίνωση από τους αρμοδίους...

https://www.esos.gr/arthra/72352/peaekkanena-skandalo-me-tis-anagnoriseis-titlon-mono-skandalo-einai-oi-praktikes (https://www.esos.gr/arthra/72352/peaekkanena-skandalo-me-tis-anagnoriseis-titlon-mono-skandalo-einai-oi-praktikes)