Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apri στις Ιούνιος 09, 2021, 06:42:15 μμ
-
Εργαστήρια δεξιοτήτων και αγγλικά στο νηπιαγωγείο
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/351329_ypaith-ergastiria-dexiotiton-kai-agglika-sto-nipiagogeio-i-tropologia
-
Αναβαπτισμένο project με συγκεκριμένες θεματικές ενότητες.
-
Είμαι αντίθετη στα αγγλικά στο νηπιαγωγείο.... Επίσης είδα το ωρολόγιο του Δημοτικού και τρόμαξα... Δεν ήξερα ότι η Α΄ Δημοτικού κάνει αγγλικά και τώρα είδα και τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο Δημοτικό, δηλαδή;;;;;;;; Ποιος θα ελέγχει την υλοποίηση αυτών των δράσεων;
Επίσης έχει διευκρινιστεί ποιες ειδικότητες θα αναλάβουν τα εργαστήρια στο Γυμνάσιο; Όσοι δε συμπληρώνουν ωράριο;
Eπίσης, τεράστιο σφάλμα η έλλειψη θεατρικής αγωγής στην Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, ακριβώς στις ηλικίες που θα βοηθούσαν πραγματικά τα παιδιά.... Ανεμομαζώματα....
-
Υπάρχει το τόπικ https://www.pde.gr/index.php?topic=36171.28 στο οποίο έχουν συζητηθεί πολλά ζητήματα για τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Οι αναθέσεις και άλλες λεπτομέρειες για τα εργαστήρια δεξιοτήτων αναφέρονται αναλυτικά εδώ:
https://www.esos.gr/arthra/68298/fek-efarmogi-tis-pilotikis-drasis-ergastiria-dexiotiton-stin-protovathmia-kai
Α’ Ανάθεση:
ΠΕ08 (ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ)
ΠΕ11 (ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΠΕ78 (ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ)
ΠΕ79 (ΜΟΥΣΙΚΗΣ)
ΠΕ80 (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ)
ΠΕ81 (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ),
ΠΕ82 (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ),
ΠΕ83 (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ),
ΠΕ84 (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ),
ΠΕ85 (ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ),
ΠΕ88 (ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΕ86 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
ΠΕ89 (ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ)
ΠΕ91 (ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ)
Β’ Ανάθεση:
Όλες οι άλλες ειδικότητες
-
Η γεωγραφία σε ε και στ δημοτικού έμειναν με μια ώρα τη βδομάδα. Ρε κάτι μυαλά που έχουμε στο υπουργείο. Ρωτήστε ρε παιδιά κανέναν που έχει μπει σε τάξη και μετά πάρτε αποφάσεις.
-
Πολλά από τα θέματα των εργαστηρίων είναι ύλη μαθημάτων, όπως ήταν εξάλλου κ του πρότζεκτ κ της θεματικής εβδομάδας. Θα μπορούσαμε απλώς να ενθαρρυνθούμε κ βασικά να μας δοθεί ελευθερια, μέσα στο μάθημα να έχουμε κάποιες ώρες που να μπορούμε να κάνουμε κάτι βιωματικό. Αντί να αναβαθμισουμε το μάθημα, διατηρούμε τον παραδοσιακό τρόπο κ απλώς εισάγουμε ξεκάρφωτες «καινοτομίες».
-
Στα εργαστήρια δεξιοτήτων (γυμνάσιο) θα κάνουμε περιγραφική αξιολόγηση για κάθε μαθητή, σύμφωνα με τις δύο "φόρμες" του ΙΕΠ.
Επομένως δεν θα καταθέσουμε και αριθμητική βαθμολογία, όπως στα υπόλοιπα μαθήματα ή δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά;
-
Τώρα που έχουμε καταθέσει βαθμούς το θυμήθηκαν...
Δύο εντελώς διαφορετικοί τρόποι αξιολόγησης για το ίδιο μάθημα, την ίδια χρονική περίοδο δεν έχουν νόημα, καθώς ο ένας αναιρεί τον άλλον. Ας έλεγαν τουλάχιστον στο α΄τετράμηνο περιγραφική (ενδιάμεση) , στο β' αριθμητική (τελική).
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/369326_ergastiria-dexiotiton-sto-gymnasio-dieykriniseis-gia-tin-axiologisi-toy
-
Δεν γνωρίζει η δεξιά τους τι ποιει η ακροδεξιά τους….
Καλό, αλλά ξέφυγες, το θέμα μας είναι τα εργαστήρια ακροδεξιοτήτων ;D
-
Πολλά από τα θέματα των εργαστηρίων είναι ύλη μαθημάτων, όπως ήταν εξάλλου κ του πρότζεκτ κ της θεματικής εβδομάδας. Θα μπορούσαμε απλώς να ενθαρρυνθούμε κ βασικά να μας δοθεί ελευθερια, μέσα στο μάθημα να έχουμε κάποιες ώρες που να μπορούμε να κάνουμε κάτι βιωματικό. Αντί να αναβαθμισουμε το μάθημα, διατηρούμε τον παραδοσιακό τρόπο κ απλώς εισάγουμε ξεκάρφωτες «καινοτομίες».
Ακριβώς. Εισάγεται η "διαθεματικότητα" με κατακερματισμό των μαθημάτων/αντικειμένων :o
-
Σιγά μη ξυπνήσουν και αποσύρουν την εγκύκλιο:
alfavita
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/369594_apithano-ypoyrgeio-paideias-zitisan-xafnika-bathmologisi-ton-dexiotiton-ton
-
Τα αποτελέσματα έρευνας του ΙΕΠ για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων:
alfavita:
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2022-07/%CE%99%CE%95%CE%A0.pdf
Εργαστήρια....χωρίς εργαστήρια.
-
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το άρθρο του esos
https://www.esos.gr/arthra/79380/deka-ek-eyro-gia-amoives-ekpaideytikon-poy-tha-didaxoyn-ta-ergastiria-dexiotiton-sta
Δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά από πέρυσι.
-
καμία ουσιαστική. απλώς ανακοινώνουμε μεγαλεπήβολα και σε τυχόν σανοφάγους χράτσα χρούτσα ΕΣΠΑ για εκπαιδευτικούς που θα πλερώνουν οι κουτόφραγκοι και σιγά μην καλύπτουν την καινοτομία, θα παγαίνουν όπου θέλει το δοβλέτι και υπάρχει κενό.
-
Πάνε για μία ώρα παραπάνω για τα Ε.Δ. σε κάθε τάξη του Γυμνασίου:
alfavita:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/388387_gymnasia-ayxisi-orologioy-programmatos-logo-ergastirion-dexiotiton
-
Μα η ανακοίνωση του esos (που το θεωρώ εγκυρο) αναφέρει
Σημείωση: Το ωράριο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων δεν αυξάνεται σε σχέση με πέρσι. Παραμένει μία ώρα διδασκαλίας την εβδομάδα.
Ενώ στην Alfavita δεν αναφέρετε πουθενά (με σαφήνεια) ότι τα εργαστήρια θα γίνουν 2 ωρες την εβδομάδα (το αφήνει να εννοηθεί).
Και στα δημοτικά; Αν είναι μία ώρα παραπάνω θα την πάρουν από άλλο μάθημα; Και από ποιο;.
-
Πάνε για μία ώρα παραπάνω για τα Ε.Δ. σε κάθε τάξη του Γυμνασίου:
alfavita:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/388387_gymnasia-ayxisi-orologioy-programmatos-logo-ergastirion-dexiotiton
Το διαβάσαμε αλλά μια ώρα θα είναι όπως προβλεπόταν στα ΩΡΟΛΟΓΙΑ γυμνασίου τουλάχιστον από την ΥΑ 94207/Δ229-07-2021 . Να δούμε το φετινό ωρολόγιο...
-
Εγώ κατάλαβα ότι τα Ε.Δ. θα εξακολουθήσουν να είναι μονόωρο, αλλά προστίθεται μία έξτρα ώρα ακόμα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του γυμνασίου πχ. αν κάνουν μία ημέρα εξάωρο, τώρα θα γίνει εφτάωρο.
-
33 ώρες είχαν ήδη γίνει από πέρσι όμως, και στη Γ 34. Γιατί αυτό που κυκλοφόρησε λέει 33 και απορώ αν έχει αλλάξει κάτι τελικά και αν υπάρχει είδηση.
-
Τα γράψαμε παραπάνω 8) : είδηση είναι να παλαμακροτήσουμε για τα φράγκα (του ΕΣΠΑ ) που μας λέει το μαρούσι ότι "επενδύει" στην εκπαίδευση για τους "εκπαιδευτικούς" ! σανό ξηρό για σανοφάγους... τι ασχολούμαστε; (μας παίζουν άψογα)
-
Γιατί προσλαμβάνει επιπλέον προσωπικό; δεν θα συμπληρωνουμε το ωράριο μας οπως περσυ;
-
προφανώς η "είδηση" θέλει να πει να εξής
Από τα χρήματα που θα διατεθούν εφέτος για την πρόσληψη αναπληρωτών τα 10 εκατομμύρια θα δωθούν επειδή υπάρχουν (δηλαδή θα συνεχίσουν να υπάρχουν) τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Δηλαδή θα συνεχίσει να υπάρχει η περυσινη αύξηση ωραρίου χωρίς αλλαγές εφόσο κρίθηκε πολυ επιτυχημένη. Θέλει δηλαδή να τονίσει ότι θα δωθούν χρήματα για τα εργαστήρια δεξιοτήτων (έτσι απλά για εφε.....)
Διαφορετικά (αν υπάρχει επιπλέον αύξηση) το άθρο του esos δεν είναι σωστό ως προς αυτό το σημείο.
-
Πιθανόν να θέλει να πει το παραπάνω, δηλαδή να αναφέρεται στην περσινή αύξηση του ωραρίου, έτσι για τα likes.
Όπως και να έχει, είναι κακοδιατυπωμένη είδηση, δεν είναι σαφές...
-
πόσες φορές και πιο ξεκάθαρα να το πούμε; το εν λόγω είναι συγκεκριμένο "γραφείο τύπου" ως γνωστόν ... έπεσε μια μπαρούφα για φράγκα από μαρούσι μεριά (για την καινοτομία ντεμέκ, αλλά μάζευε πιστώσεις από όπου... ) και το σέρβιρε ως συνήθως ! μαζί με την άριστη αξιολόγηση ΙΕΠ των εργαστηρίων (μην ξεχνιόμαστε) τύπου "μας δουλεύετε και σας δουλεύουμε"
-
Οποιος δεν ξέρει εντωμεταξύ, από τη διατύπωση της είδησης θα νόμιζε ότι ήταν απευθείας αμοιβές… Σαν μια ειδική κατηγορία ας πούμε, που πληρώνεται με ανάθεση έργου.