Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: ikiki στις Ιούνιος 28, 2021, 08:16:19 μμ

Τίτλος: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: ikiki στις Ιούνιος 28, 2021, 08:16:19 μμ
Γεια σας!

Είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση των σεμιναρίων, για να δοθούν ώρες από τα εργαστήρια δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς από Σεπτέμβρη;

Και πρέπει κάποιος να τα παρακολουθήσει όλα, για να πάρει βεβαίωση ή μονο τα σχετικά με την ειδικότητά του;

Μου έκανε εντύπωση ότι πρέπει να συνδεθούμε μέσω Taxis....

Μακάρι να γνωρίζαμε και την κατανομή των ωρών σε κάθε εργαστήριο για του χρόνου, μου φαίνεται λίγο θολό το τοπίο.

Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 28, 2021, 08:34:06 μμ
Αν έχεις κωδικούς στο ΙΕΠ (πχ αν έχεις κάνει σεμινάριο e-twinning), μπορείς να συνδεθείς και με τους κωδικούς σου.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 28, 2021, 09:20:08 μμ
Γεια σας!

Είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση των σεμιναρίων, για να δοθούν ώρες από τα εργαστήρια δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς από Σεπτέμβρη;

Και πρέπει κάποιος να τα παρακολουθήσει όλα, για να πάρει βεβαίωση ή μονο τα σχετικά με την ειδικότητά του;

Μου έκανε εντύπωση ότι πρέπει να συνδεθούμε μέσω Taxis....

Μακάρι να γνωρίζαμε και την κατανομή των ωρών σε κάθε εργαστήριο για του χρόνου, μου φαίνεται λίγο θολό το τοπίο.

Ευχαριστώ!
Μεχρι στιγμης δεν υπαρχει επιλογη, τα παρακολουθουμε ολα
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 28, 2021, 09:31:18 μμ
Το θέμα είναι ότι οι ειδικότητες (κοινωνιολόγοι, καλλιτεχνικοί) που έχουν α΄ανάθεση τα εργαστήρια δεξιοτήτων (διότι με την κατάργηση των μαθημάτων τους στο λύκειο έχουν μείνει με λιγότερες ώρες) δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση με τις συγκεκριμένες θεματικές. Όσες επιμορφώσεις εξ αποστάσεως και να παρακολουθήσουν, θα δυσκολευτούν να διδάξουν αντικείμενα που δεν έχουν συστηματικά διδαχτεί και οι ίδιοι και δεν μπορούν εύκολα να τα εντάξουν στο δικό τους αντικείμενο.
Θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή περισσότερων θεματικών και σχετικότερων με τις ειδικότητες της α' ανάθεσης.
Το σχόλιό μου δεν έχει να κάνει ούτε με άρνηση, ούτε με τεμπελιά, αλλά με το τι θα είναι καλύτερο για τους μαθητές.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: anneta στις Ιούνιος 29, 2021, 12:50:38 πμ
Δεν είναι τραγικό όμως να δίνονται οι αναθέσεις βάσει ποιες ειδικότητες έχουν περισσότερο ανάγκη από ώρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 29, 2021, 07:52:15 πμ
Δεν είναι τραγικό όμως να δίνονται οι αναθέσεις βάσει ποιες ειδικότητες έχουν περισσότερο ανάγκη από ώρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Είναι. Αυτό, ακριβώς, ήταν και το νόημα του σχολίου μου. Το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούνιος 29, 2021, 04:04:00 μμ
Έχω κάνει αίτηση για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, συνδέθηκα στην πλατφόρμα κι όλα καλά. Επειδή δεν έχω μελετήσει διεξοδικά τις λεπτομέρειες λόγω έλλειψης χρόνου μέχρι στιγμής, μέχρι πότε πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει τη μελέτη, εργασίες κλπ.;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: vanitas στις Ιούνιος 29, 2021, 10:03:06 μμ
Το θέμα είναι ότι οι ειδικότητες (κοινωνιολόγοι, καλλιτεχνικοί) που έχουν α΄ανάθεση τα εργαστήρια δεξιοτήτων (διότι με την κατάργηση των μαθημάτων τους στο λύκειο έχουν μείνει με λιγότερες ώρες) δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση με τις συγκεκριμένες θεματικές. Όσες επιμορφώσεις εξ αποστάσεως και να παρακολουθήσουν, θα δυσκολευτούν να διδάξουν αντικείμενα που δεν έχουν συστηματικά διδαχτεί και οι ίδιοι και δεν μπορούν εύκολα να τα εντάξουν στο δικό τους αντικείμενο.
Θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή περισσότερων θεματικών και σχετικότερων με τις ειδικότητες της α' ανάθεσης.
Το σχόλιό μου δεν έχει να κάνει ούτε με άρνηση, ούτε με τεμπελιά, αλλά με το τι θα είναι καλύτερο για τους μαθητές.
Αγαπητή/ε συνάδελφε. Γνωρίζετε ποιο είναι το αντικείμενο των ΠΕ78 (κοινωνικών επιστημών) και ποια πτυχία εντάσσονται σε αυτόν; Αν κρίνω από το σχόλιό σας προφανώς όχι. Εγώ είμαι νομικός αλλά φαντάζομαι ότι θα ότι θα γνωρίζετε καλύτερα τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για παράδειγμα. Αφήνω ασχολίαστη την άποψή σας για ειδικότητες που βρίσκονται υπό διωγμό. Η λογική "σουπερμάρκετ" κυριαρχεί δυστυχώς στην ελληνική εκπαίδευση.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Debaser στις Ιούνιος 30, 2021, 12:15:04 πμ
Έχω κάνει αίτηση για τα εργαστήρια δεξιοτήτων, συνδέθηκα στην πλατφόρμα κι όλα καλά. Επειδή δεν έχω μελετήσει διεξοδικά τις λεπτομέρειες λόγω έλλειψης χρόνου μέχρι στιγμής, μέχρι πότε πρέπει να έχουμε ολοκληρώσει τη μελέτη, εργασίες κλπ.;

Στην πρόσκληση δεν αναφέρει ημερομηνία λήξης αλλά διάρκεια επιμόρφωσης 20 ωρών.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου (αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το πού αυτήν τη στιγμή) από 22/6 έως 22/8. Μου φαίνεται λογικό πάντως, ΑΝ διακοπεί η πρόσβαση στο υλικό, αυτό να γίνει 1-2 εβδομάδες πριν την έναρξη του διδακτικού έτους.

Για να ολοκληρώσεις την επιμόρφωση κ' να πάρεις τη βεβαίωση (τελείως τυπικά - διεκπεραιωτικά), δε θέλει πολύ κόπο και χρόνο (~1 απόγευμα για κάθε ενότητα που ανοίγει). Για να μελετήσεις και να αναστοχαστείς, είναι άλλο θέμα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Στην αρχική σελίδα της εισαγωγής αναγράφει:

Έναρξη:   22/06/2021

Λήξη:       22/08/2021

Φόρτος εργασίας:  Ο φόρτος εργασίας για τη μελέτη και την παρακολούθηση του επιμορφωτικού υλικού υπολογίζεται σε 36 ώρες συνολικά.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 30, 2021, 12:33:23 πμ
vanitas,
Δεν είμαι νομικός, ούτε ισχυρίστηκα ότι γνωρίζω καλύτερα τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως φαντάζεστε, καθώς δεν είναι το αντικείμενό μου.   Το θέμα που μας αφορά όλους είναι ότι λίγες θεματικές από τις προτεινόμενες είναι κατάλληλες να διδαχθούν από κάποιες ειδικότητες της α' ανάθεσης, ενώ οι περισσότερες όχι. πχ Δεν μπορούν όλοι να διδάξουν αποτελεσματικά  ρομποτική, ούτε αντίστοιχα κάποιες άλλες ειδικότητες ανθρώπινα δικαιώματα, παρ όλη την επιμόρφωση. Και για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα, εκεί θέλω να καταλήξω. Θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές στα αντικείμενα, ώστε να μπορούν όλοι να ανταποκριθούν επαρκώς.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Debaser στις Ιούνιος 30, 2021, 12:34:58 πμ
Αγαπητή/ε συνάδελφε. Γνωρίζετε ποιο είναι το αντικείμενο των ΠΕ78 (κοινωνικών επιστημών) και ποια πτυχία εντάσσονται σε αυτόν; Αν κρίνω από το σχόλιό σας προφανώς όχι. Εγώ είμαι νομικός αλλά φαντάζομαι ότι θα ότι θα γνωρίζετε καλύτερα τα ζητήματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για παράδειγμα. Αφήνω ασχολίαστη την άποψή σας για ειδικότητες που βρίσκονται υπό διωγμό. Η λογική "σουπερμάρκετ" κυριαρχεί δυστυχώς στην ελληνική εκπαίδευση.

Οι ειδικότητες που έχουν α' ανάθεση τα εργαστήρια, δεν αναλαμβάνουν όλο το "πακέτο" εργαστήρια στο σχολείο. Π.χ. δεν πρόκειται να αναλάβει ένας ΠΕ06 ή ΠΕ80 ή ΠΕ86 (τυχαία αναφέρω αυτές τις ειδικότητες) τα εργαστήρια όλων των θεματικών ενοτήτων.

Εδώ αναδεικνύεται μία ασάφεια / σχετικότητα σχετικά με την υλοποίησή τους. Το ποιός θα αναλάβει τί, το αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων στον πρώτο σύλλογο όπου προγραμματίζονται τα σχετικά της λειτουργίας του σχολείου. Να σημειωθεί επίσης πως ενθαρρύνεται η διαθεματικότητα / διεπιστημονική προσέγγιση και η συνεργασία εκπαιδευτικών. Τώρα, βέβαια, το πώς θα υπολογίζεται σε ποιούς θα καταλογιστούν οι διδακτικές ώρες, πολύ φοβάμαι( ; ) πως θα είναι στη διακριτική ευχέρεια της διεύθυνσης.

Να σημειωθεί πως, εξ όσων έχω παρατηρήσει, το τί γίνεται στο σχολείο με το τί ανακοινώνεται στη ΔΔΕ, έχει μεγάλη απόσταση. Για παράδειγμα, μόνιμη μουσικός που έχει υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες, έκανε 10 και άλλες 10 γραμματεία. Μόνιμη πληροφορικός και δη υποδιευθύντρια, έχει υποχρεωτικό ωράριο 14 ώρες και έκανε 4(!) και τις άλλες 10 παραπονιόταν για το φόρτο εργασίας της υποδιεύθυνσης. Όταν πήρε συνάδελφος αναπληρώτρια από άλλο σχολείο της ίδιας περιφέρειας να ρωτήσει στη ΔΔΕ επί σχετικού θέματος που συνέβαινε στο σχολείο της, της είπαν ορθά-κοφτά πως "τα του προγράμματος τα βρίσκετε μεταξύ σας".
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Debaser στις Ιούνιος 30, 2021, 12:58:15 πμ
Σελ. 32-33 στο "Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Εισαγωγή" https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/resource/view.php?id=16856 (https://elearning.iep.edu.gr/study/mod/resource/view.php?id=16856)

Αρχικός προγραμματισμός των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Κατά την έναρξη του διδακτικού έτους και το αργότερο έως 30 Σεπτεμβρίου εκάστου έτους, στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού της σχολικής μονάδας, πραγματοποιείται ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον καθορισμό του ετήσιου Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.Οι υπεύθυνοι/-νες εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σχεδιάζουν  τα  αντίστοιχα  Προγράμματα  Καλλιέργειας  Δεξιοτήτων.  Ο  σχεδιασμός περιλαμβάνει υποχρεωτικά την υλοποίηση των τεσσάρων (4) Θεματικών Ενοτήτων και δύναται να περιλαμβάνει από 20 ως 28 Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων, δηλαδή 5 έως 7 εβδομάδες ανά Θεματική Ενότητα. Τέλος, συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων, αντίγραφο του οποίου κοινοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο του ΩΠ του νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων προτείνεται να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και να υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία και στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ», σε τρεις (3) διδακτικές ώρες, κατανεμημένες δύο (2) με τρεις (3) φορές την εβδομάδα. Ο/Η νηπιαγωγός έχει την ευελιξία να επιλέγει ανάλογα με το πλαίσιο, τη δυναμική της ομάδας και τα ενδιαφέροντα των νηπίων, τη θεματική που θα διαπραγματεύεται στην τάξη.

Για το Δημοτικό προτείνεται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων να αντικαταστήσουν τις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης καθώς ο σκοπός τους ταυτίζεται με τον σκοπό και τη θεματολογία της. Η «Ευέλικτη Ζώνη Διαθεματικών και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων», επεδίωξε με την ελεύθερη  και  ενεργητική  της  θεματολογία  να  αντισταθμίσει  την  ανελαστικότητα,  τις μονομέρειες και τον πολυκερματισμό του παραδοσιακού σχολείου και να διαποτίσει με τις αρχές της και τις πρακτικές της την καθημερινή διδακτική πράξη
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 30, 2021, 01:06:59 πμ
Επομένως, κάποιος που παίρνει πχ μία ώρα στην Α' Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους πρέπει να τους κάνει και τις τέσσερις θεματικές ενότητες;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούνιος 30, 2021, 01:12:14 πμ
Στην πρόσκληση δεν αναφέρει ημερομηνία λήξης αλλά διάρκεια επιμόρφωσης 20 ωρών.

Κάπου είχε πάρει το μάτι μου (αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω το πού αυτήν τη στιγμή) από 22/6 έως 22/8. Μου φαίνεται λογικό πάντως, ΑΝ διακοπεί η πρόσβαση στο υλικό, αυτό να γίνει 1-2 εβδομάδες πριν την έναρξη του διδακτικού έτους.

Για να ολοκληρώσεις την επιμόρφωση κ' να πάρεις τη βεβαίωση (τελείως τυπικά - διεκπεραιωτικά), δε θέλει πολύ κόπο και χρόνο (~1 απόγευμα για κάθε ενότητα που ανοίγει). Για να μελετήσεις και να αναστοχαστείς, είναι άλλο θέμα.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Στην αρχική σελίδα της εισαγωγής αναγράφει:

Έναρξη:   22/06/2021

Λήξη:       22/08/2021

Φόρτος εργασίας:  Ο φόρτος εργασίας για τη μελέτη και την παρακολούθηση του επιμορφωτικού υλικού υπολογίζεται σε 36 ώρες συνολικά.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Το βρήκα κι εγώ ψάχνοντας. Βρίσκω ενδιαφέρον το υλικό και δε θέλω να το κάνω διεκπεραιωτικά, γι' αυτό αγχώθηκα λίγο για το χρόνο αλλά θαρρώ θα τα καταφέρω. Άλλωστε και μετά θα έχουμε πρόσβαση στο υλικό.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Debaser στις Ιούνιος 30, 2021, 02:11:37 πμ
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Το βρήκα κι εγώ ψάχνοντας. Βρίσκω ενδιαφέρον το υλικό και δε θέλω να το κάνω διεκπεραιωτικά, γι' αυτό αγχώθηκα λίγο για το χρόνο αλλά θαρρώ θα τα καταφέρω. Άλλωστε και μετά θα έχουμε πρόσβαση στο υλικό.

Είναι όντως ενδιαφέρον αλλά, αφού αναγράφει ημερομηνία λήξης, εγώ, καλού-κακού, τα αποθηκεύω και στον υπολογιστή μου.

Καλή συνέχεια να έχεις.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Debaser στις Ιούνιος 30, 2021, 02:22:29 πμ
Επομένως, κάποιος που παίρνει πχ μία ώρα στην Α' Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους πρέπει να τους κάνει και τις τέσσερις θεματικές ενότητες;

Εδώ βρίσκεται η ασάφεια αλλά και η εξάρτηση με την πρόθεση των διευθυντών στα σχολεία, όπως έγραφα πριν. Έτσι όπως το καταλαβαίνω (και συνεπώς, με κάθε επιφύλαξη), κανονικά (ιδανικά, ίσως), ο σύλλογος θα πρέπει να αναθέσει την ευθύνη των εργαστηρίων σε περισσότερους από έναν εκπαιδευτικούς ώστε, όχι μόνο να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός την ενότητα στην οποία είναι πιο καταρτισμένος αλλά και να σχεδιάσουν από κοινού τη σύνδεση των δραστηριοτήτων / εργαστηρίων με τα όποια άλλα σχετικά μαθήματα / επιστήμες. Όπως αναγράφει και στον οδηγό: "Οι υπεύθυνοι/-νες εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σχεδιάζουν τα αντίστοιχα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων."

Πάντως, από αυτά που έχω δει / ακούσει και έγραψα πριν, παίζει ρόλο ο διευθυντής αλλά κυρίως (και ευτυχώς, ίσως) ο σύλλογος.

Αλήθεια, επειδή δεν το είχα ζήσει, όταν είχανε βάλει τα projects πιο παλιά, πώς τα υλοποιούσαν;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 30, 2021, 07:01:07 πμ
Debaser,
παλαιότερα στο Γυμνάσιο έπαιρνες μία ώρα  project σε ένα αντικείμενο και  κρατούσες το ίδιο θέμα για όλη τη χρονιά. Αν ήθελες μπορούσες στο τρίμηνο να αλλάξεις θέμα, πάντα στο ίδιο τμήμα. Το καλό ήταν ότι μπορούσες να επιλέξεις κάποιο θέμα σχετικό με την ειδικότητα σου και να το δουλέψεις σωστά, ενώ τώρα από ότι φαίνεται τα θέματα είναι πολύ συγκεκριμένα/περιορισμένα και εκεί βρίσκεται η διαφωνία μου. Στο ότι στο υπουργείο νομίζουν ότι με μία απλή επιμόρφωση εξ αποστάσεως είμαστε όλοι ικανοί να διδάξουμε ανθρώπινα δικαιώματα, θέματα υγείας ή ρομποτική. Ελπίζω να το διευκρινίσουν σύντομα, ώστε να γίνει σωστά και να μη καταλήξει άδοξα, ας το γράψω με μια απλή κουβέντα, σε προχειροδουλειά και πασάλειμμα.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: aporias στις Ιούνιος 30, 2021, 08:35:57 πμ
Ελπίζω να το διευκρινίσουν σύντομα, ώστε να γίνει σωστά και να μη καταλήξει άδοξα, ας το γράψω με μια απλή κουβέντα, σε προχειροδουλειά και πασάλειμμα.

Δεν έχεις ακόμα επαρκείς ενδείξεις ότι είναι γονατογραφία (από την οργάνωση της "επιμόρφωσης" κιόλας) και μόνο κίνηση για θεαθήναι και αμετροέπεια με έπαρση μάλιστα περί καινοτομίας από πλευράς υπουργού;;;

ενώ θα μπορούσε να γίνει μια σχετικά καλή και ουσιαστική οργάνωση , ώστε με το τέλος του γυμνασίου ΟΛΑ τα παιδιά να έχουν περάσει κάθε χρονιά από συγκεκριμένη θεματική (με έναν έτοιμο κορμό θεμελιωδών γνώσεων και δεξιοτήτων , άντε και ένα επίπεδο αυτενέργειας) : περιβάλλον, δεξιότητες ζωής, πολιτισμός (τέχνη αλλά και καθημερινή συμπεριφορά), αγωγή υγείας και συμπεριφοράς (και σεξουαλική αγωγή , αλλά δε χρειάζεται πονήρεμα, εξάλλου μερικά ξέρουν περισσότερα από 30άρηδες δασκάλους - να ξέρουν τι σημαίνει παιδικότητα, αποπλάνηση με απλά λόγια και κυρίως να κοπούν οι χειριστικές συμπεριφορές και η  φουλ συναισθηματική κακοποίηση). με χαλάρωση της γραφειοκρατίας για διδακτικές επισκέψεις - ποια αυτονομία και βλακείες ; μάζεμα θέλουν οι διευθυντές με τις κλίκες τους-  , με ψυχολόγους στα σχολεία και παραπομπή σε δομές πρόνοιας επίσης (σε ποιες; ) , με νέα προγράμματα και σοβαρά βιβλία αναφοράς στο κυρίως πρόγραμμα (επιμένω , αλλά προτεραιότητα για πολλούς η επιλογή από πολλαπλό. εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν ένα - ξαναγράφω- θα συγκεντρώσουν λίστα με περισσότερα για επιλογή ; αστειευόμαστε ! φοβερό εργαλείο στα χέρια των συλλόγων, πού το βλέπουν κάποιοι; ας δουν το κενό γράμμα του πράγματος στην πράξη. εγώ θα το πάω πιο πέρα : θα ζητάω από τον σύλλογο κάθε κεφάλαιο από άλλο εγχειρίδιο ! ).

απορώ που κάποιοι βλέπουν το υλικό ως χρήσιμο, αχταρμάς εδικά για όσους έχουν δουλέψει θέματα και έχουν βρει υλικό μόνοι τους,  αρκετά αποσπασματικό (το θεωρητικό μπορούσε πολύ καλύτερα - τα βίνδεα είναι αχαρακτήριστα, να μας διαβάζουν τα powerpoint ;;;; σε χαχόλους απευθύνονται; ). και να προσθέσω ότι όλο το πιλοτικό υλικό που δινόταν όλη τη χρονιά δεν παρέχεται ΚΑΙ αυτό στην επιμόρφωση , είναι κλειδωμένο !  (αλήθεια, η έκθεση για την πιλοτική εφαρμογή πού είναι; τόσο καλοσχεδιασμένο ηταν ; )

έχουμε μια εμπειρία πλέον και δεν είναι γκρίνια , είναι απογοήτευση από τη συνεχιζόμενη κοροϊδία. σε όλα τα επίπεδα.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: blueswire στις Ιούνιος 30, 2021, 12:20:44 μμ
Οπως και τα projects στο λυκειο. Σεμιναρια δια ζωσης  σε αλλους νομους, επιμορφωση κλπ και σταδιακα απο δυο καθηγητες στην ταξη πεσαμε στον εναν και μετα καταργηση... και να ξεκινησεις με ορεξη πιστευοντας στο οραμα τους, στη συνεχεια απογοητευεσαι, παντα ετσι συμβαινει...
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: rublev στις Ιούνιος 30, 2021, 05:46:07 μμ
Πραγματικά πρωτοποριακό πρόγραμμα για την πατρίδα μας.Λεω για την πατρίδα μας, γιατί το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η ελληνική εκπαίδευση,δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κατάσταση σε άλλες χώρες.Κάπου εδώ θα αρχίσουν ορισμένοι να επικαλούνται τις πανελλήνιες,τους επιστήμονες του εξωτερικού και άλλα τέτοια γραφικά.Τελος πάντων, επειδή τα δουλέψαμε φέτος πιλοτικά, προτείνω να τα προσεγγίσουν οι συνάδελφοι μακριά από συντεχνίες ειδικοτήτων.Ναι,θα συμπληρώνει κάποιος ώρες με αυτά,αλλά να συμπληρώνει αυτός που έχει όρεξη πραγματικά να τα δουλέψει.Γιατι έχει αρκετή δουλίτσα.Δεν έχει τόση σχέση με το ποια ειδικότητα είναι η κατάλληλη,για να "διδάξει".Δεν θα διδάξεις τίποτα.Αλλη είναι η φιλοσοφία του προγράμματος.
Και το πιο βασικό για εμένα: βάζει τις διαφορετικές ειδικότητες να συνεργάζονται μεταξύ τους.Κατι που σίγουρα λείπει πολύ από το ελληνικό σχολείο.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: markos1976 στις Ιούνιος 30, 2021, 06:49:54 μμ
Καλησπέρα,

Στο σεμινάριο αυτό μπορούν να συμμετάσχουν αναπληρωτές ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούνιος 30, 2021, 07:16:36 μμ
Πραγματικά πρωτοποριακό πρόγραμμα για την πατρίδα μας.Λεω για την πατρίδα μας, γιατί το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η ελληνική εκπαίδευση,δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κατάσταση σε άλλες χώρες.Κάπου εδώ θα αρχίσουν ορισμένοι να επικαλούνται τις πανελλήνιες,τους επιστήμονες του εξωτερικού και άλλα τέτοια γραφικά.Τελος πάντων, επειδή τα δουλέψαμε φέτος πιλοτικά, προτείνω να τα προσεγγίσουν οι συνάδελφοι μακριά από συντεχνίες ειδικοτήτων.Ναι,θα συμπληρώνει κάποιος ώρες με αυτά,αλλά να συμπληρώνει αυτός που έχει όρεξη πραγματικά να τα δουλέψει.Γιατι έχει αρκετή δουλίτσα.Δεν έχει τόση σχέση με το ποια ειδικότητα είναι η κατάλληλη,για να "διδάξει".Δεν θα διδάξεις τίποτα.Αλλη είναι η φιλοσοφία του προγράμματος.
Και το πιο βασικό για εμένα: βάζει τις διαφορετικές ειδικότητες να συνεργάζονται μεταξύ τους.Κατι που σίγουρα λείπει πολύ από το ελληνικό σχολείο.

Θεωρητικά φαίνεται πολύ ωραίο και δημιουργικό: Απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, δεν διδάσκεται τίποτα με την παραδοσιακή μέθοδο, οι μαθητές  ανακαλύπτουν και χτίζουν μόνοι τους τη γνώση κλπ.
Στην α' ενότητα, όμως, τα πολύ πετυχημένα παραδείγματα αφορούν στο νηπιαγωγείο, το οποίο είναι σχεδιασμένο σε άλλες βάσεις, χρησιμοποιώντας  μεθόδους όπως ολιστικό μοντέλο, δεν έχει διακριτές ειδικότητες και συνήθως διαθέτει υποδομές για   βιωματική μάθηση όπως ενιαίο χώρο με γωνιές δραστηριοτήτων, εργαστήρια, έστω και με απλά υλικά κλπ.
Πως, όμως, θα εφαρμοστεί στη β/θμια, όταν όλος ο σχεδιασμός της τάξης, ακόμα και η τοποθέτηση των θρανίων στην αίθουσα είναι δασκαλοκεντρικός;
Μήπως όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά και χρειάζεται ένα μεταβατικό στάδιο;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 30, 2021, 07:38:47 μμ
Ειναι μια εκδοχή του Μείζονος Προγράμματος Επιμορφωσης  (τίποτα το νεότερο, τίποτα το διαφορετικο) μέχρις στιγμης για τις δυο πρωτες θεματικές ενότητες
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούλιος 01, 2021, 08:15:41 πμ
Θεωρητικά φαίνεται πολύ ωραίο και δημιουργικό: Απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, δεν διδάσκεται τίποτα με την παραδοσιακή μέθοδο, οι μαθητές  ανακαλύπτουν και χτίζουν μόνοι τους τη γνώση κλπ.
Στην α' ενότητα, όμως, τα πολύ πετυχημένα παραδείγματα αφορούν στο νηπιαγωγείο, το οποίο είναι σχεδιασμένο σε άλλες βάσεις, χρησιμοποιώντας  μεθόδους όπως ολιστικό μοντέλο, δεν έχει διακριτές ειδικότητες και συνήθως διαθέτει υποδομές για   βιωματική μάθηση όπως ενιαίο χώρο με γωνιές δραστηριοτήτων, εργαστήρια, έστω και με απλά υλικά κλπ.
Πως, όμως, θα εφαρμοστεί στη β/θμια, όταν όλος ο σχεδιασμός της τάξης, ακόμα και η τοποθέτηση των θρανίων στην αίθουσα είναι δασκαλοκεντρικός;
Μήπως όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά και χρειάζεται ένα μεταβατικό στάδιο;

Γιατί αυτά τα ωραία και δημιουργικά να μην γίνονται στα υπερχοντα μαθήματα; Ο μαθητής κάνει βιολογία 1 ρημαδοώρα στο γυμνάσιο κ έχει στην ύλη την αναπαραγωγή, δεν μπορεί εκεί να κάνει με ωραίο κ δημιουργικό τρόπο σεξ.αγωγή; πληροφορική κάνουν από την α δημοτικού, χρειάζεται χωριστό «εργαστήριο δεξιοτήτων» για να κάνει ρομποτική; και πάει λέγοντας. ας μας αφήσουν να κάνουμε ωραία κ δημιουργικά το μάθημα μας εκσυγχρονίζοντας κ τα προγράμματα σπουδών, και μια χαρά αποκτούν τα παιδιά δεξιότητες κάνοντας όλο το πρόγραμμα δημιουργικό κ ευχάριστο.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: liziee στις Ιούλιος 23, 2021, 02:27:13 μμ
Καλησπέρα. Για την επιμόρφωση για τα εργαστήρια αυτή είναι η σελίδα που συνδεόμαστε https://elearning.iep.edu.gr/index.php/el/events# ; Έχω πρόβλημα και δεν μπορώ να συνδεθώ εδώ και μέρες.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 23, 2021, 02:45:02 μμ

liziee,

συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:

https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: liziee στις Ιούλιος 23, 2021, 02:55:11 μμ
liziee,

συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:

https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php


Ωραία. Αφού συνδεθούμε και πάμε στην Πλατφόρμα 21, πού μπορούμε να δούμε το υλικό για κάθε θεματική;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: liziee στις Ιούλιος 23, 2021, 02:57:17 μμ
Πατάω μια από τις θεαματικές για να έχω πρόσβαση και μου λέει ότι δεν μπορώ να εγγραφώ προς το παρόν σε αυτή τη δράση.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: tam tam στις Ιούλιος 23, 2021, 03:02:46 μμ
liziee,

συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:

https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php
Αυτό δεν είναι απαραίτητο εγώ είχα πιο παλιό λογαριασμό στο ΙΕΠ κ μπαίνω με εκείνους τους κωδικούς.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 23, 2021, 03:05:55 μμ
Ναι, μπορείς να μπεις και με τους κωδικούς του ΙΕΠ.
Για να ξεκινήσεις πρέπει να έχεις συμπληρώσει το απογραφικό δελτίο:

https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Lasid στις Ιούλιος 23, 2021, 03:12:07 μμ
Πατάω μια από τις θεαματικές για να έχω πρόσβαση και μου λέει ότι δεν μπορώ να εγγραφώ προς το παρόν σε αυτή τη δράση.
Αν δεν έχεις κάνει εγγραφή εμπρόθεσμα, δεν σου επιτρέπει να συμμετάσχεις στην επιμόρφωση. Την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου θα ανοίξει και πάλι η πλατφόρμα για αιτήσεις νέων επιμορφούμενων.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: liziee στις Ιούλιος 23, 2021, 04:36:36 μμ
Νομίζω λείπει το απογραφικό δελτίο. Μάλλον γι' αυτό δεν δίνει πρόσβαση. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: markos1976 στις Ιούλιος 23, 2021, 04:50:36 μμ
 
Αναπληρωτής σε ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ μπορεί να το παρακολουθήσει;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Lasid στις Ιούλιος 23, 2021, 05:09:11 μμ
Αναπληρωτής σε ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ μπορεί να το παρακολουθήσει;
Δεν ξέρω. Κάνε αίτηση και αν σε δεχτεί, παρακολούθησέ το.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: mathchristos στις Ιούλιος 23, 2021, 05:16:09 μμ
Οταν περασουμε και την τελικη αξιολογηση υπαρχει και 2η φαση μετα τις 22/08 η απλα περιμενουμε την βεβαιωση?
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: tam tam στις Ιούλιος 23, 2021, 05:19:47 μμ
Οταν περασουμε και την τελικη αξιολογηση υπαρχει και 2η φαση μετα τις 22/08 η απλα περιμενουμε την βεβαιωση?
Περιμένουμε τη βεβαίωση κάτι έγραφε για Σεπτέμβρη αλλά δεν θυμάμαι τι ακριβώς
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Lasid στις Ιούλιος 23, 2021, 05:21:12 μμ
Οταν περασουμε και την τελικη αξιολογηση υπαρχει και 2η φαση μετα τις 22/08 η απλα περιμενουμε την βεβαιωση?
Απλά περιμένουμε τον Σεπτέμβριο για να συμπληρώσουμε ένα τελικό ερωτηματολόγιο για το ΙΕΠ και το απογραφικό δελτίο εξόδου, για να πάρουμε τη βεβαίωση. Όσοι κάνουν αίτηση για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα σε 2η φάση θα έχουν το δικό τους χρονοδιάγραμμα (2 μήνες για να τελειώσουν με όλες τις θεματικές) και θα πάρουν αργότερα τη βεβαίωσή τους.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 23, 2021, 06:08:10 μμ
Περιμένουμε τη βεβαίωση κάτι έγραφε για Σεπτέμβρη αλλά δεν θυμάμαι τι ακριβώς

Παίρνουμε τη βεβαίωση από 01/09, αφού προηγουμένως θα έχουμε συμπληρώσει και ένα απογραφικό δελτίο εξόδου (διαθέσιμο από την ίδια ημερομηνία).
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 23, 2021, 09:51:28 μμ
Γιατί αυτά τα ωραία και δημιουργικά να μην γίνονται στα υπερχοντα μαθήματα; Ο μαθητής κάνει βιολογία 1 ρημαδοώρα στο γυμνάσιο κ έχει στην ύλη την αναπαραγωγή, δεν μπορεί εκεί να κάνει με ωραίο κ δημιουργικό τρόπο σεξ.αγωγή; πληροφορική κάνουν από την α δημοτικού, χρειάζεται χωριστό «εργαστήριο δεξιοτήτων» για να κάνει ρομποτική; και πάει λέγοντας. ας μας αφήσουν να κάνουμε ωραία κ δημιουργικά το μάθημα μας εκσυγχρονίζοντας κ τα προγράμματα σπουδών, και μια χαρά αποκτούν τα παιδιά δεξιότητες κάνοντας όλο το πρόγραμμα δημιουργικό κ ευχάριστο.

'Εσπερος,
το παραπάνω που προτείνεις θα ήταν και το καλύτερο. Δηλαδή ο κάθε ένας εκπαιδευτικός να μπορεί να ενσωματώσει στο μάθημά του καινοτόμα στοιχεία, βιωματική  μάθηση και ΤΠΕ. Στο Γυμνάσιο θα είναι δύσκολο από μία ειδικότητα έστω και σε ένα τμήμα μέσα σε μια σχολική χρονιά να καταφέρει να κάνει όλα αυτά τις ενδιαφέροντες μεν αλλά ετερόκλητες δε θεματικές. Δεν μπορούμε ταυτόχρονα όλοι να κάνουμε και λίγο φυσική και λίγο κοινωνική και πολιτική αγωγή και λίγο αγωγή υγείας και άλλα που δεν έχουμε ιδέα και πάει λέγοντας. Προβλέπω ότι με το πέρασμα του χρόνου, το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα  θα ατονήσει από την απροθυμία των περισσότερων και τις αντικειμενικές δυσκολίες που θα προκύψουν λόγω έλλειψης υλικοτεχνικών υποδομών στα σχολεία μας. Εκτός αν δοθεί η δυνατότητα επιλογής μίας ή δύο θεματικών, ώστε να μπορέσει να γίνει σοβαρότερη δουλειά.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 30, 2021, 06:42:31 μμ
Μέσα στην τρελή χαρά των διορισμών υπογράφηκε και η Υπουργική απόφαση για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
στην Πρωτοβάθμια.
Ε.Δ. Ο τρόπος διδασκαλίας, το ωρολόγιο πρόγραμμα, το σχέδιο δράσης, οι αναθέσεις και η αξιολόγηση μαθητών/τριών:

https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2021-07/ergasthria-dexiothtwn-programma.pdf

Υποθέτω ότι σε λίγο θα ακολουθήσει και για τη β/θμια.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Matina7 στις Ιούλιος 30, 2021, 07:19:07 μμ
Πρόκειται για σεμινάριο ή κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα; Άλλαξε η νομοθεσία και πλέον χρειάζονται τουλάχιστον δύο σεμινάρια/σχολικό έτος. Εγγράφηκα και στη Σχολική Ψυχολογία του Παν. Αιγαίου, αλλά αφενός είμαι ΠΕ 06 και δεν ξέρω αν θα μετρήσει, αφετέρου η προκαταβολή που κατέθεσα στη Go Learn δε μέτρησε στο αφορολόγητό μου, αν και ο λογαριασμός της εμφανίζεται ως επαγγελματικός.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 30, 2021, 07:28:10 μμ
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων είναι 36ωρο (στην πραγματικότητα χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ περισσότερο χρόνο)  σεμινάριο ασύγχρονης διδασκαλίας εξ αποστάσεως από το ΙΕΠ.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Matina7 στις Ιούλιος 30, 2021, 07:37:57 μμ
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων είναι 36ωρο (στην πραγματικότητα χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ περισσότερο χρόνο)  σεμινάριο ασύγχρονης διδασκαλίας εξ αποστάσεως από το ΙΕΠ.

Επομένως, προσμετράται στα απαιτούμενα σεμινάρια. Πράγματι, οι 36 ώρες είναι λίγες. Τα τεστ αξιολόγησης που έχει κάθε υποενότητα, εάν κατάλαβα καλά, δε μετράνε. Είναι αυτοαξιολόγησης. Στην τελική αξιολόγηση, πρέπει να λάβουμε 100% ή πάνω από το 50%; Ολοκλήρωσα το κύριο μέρος της 1ης ενότητας και εκκρεμεί το ενδεικτικό πρόγραμμα. Εντόπισα πέντε ενδεικτικά προγράμματα στο σύνολο: 1 για το Νηπιαγωγείο, 2 για το Δημοτικό και 2 για το Γυμνάσιο. Γιατί δεν υπάρχει κάτι, πιο προχωρημένο εννοείται, για το Λύκειο;
Εγώ που διδάσκω ξένη γλώσσα, πώς θα καλυφθώ και για τις τέσσερις προαναφερθείσες βαθμίδες, επιλέγοντας μόνο ένα πρόγραμμα για κάθε ενότητα; Δεν έχω πολύ χρόνο να δω και για την πρωτοβάθμια και για τη δευτεροβάθμια. Μάλλον θα προτιμήσω μία του Γυμνασίου. καθώς καλύπτει και τις τάξεις της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού. Αλλά και πάλι, δεν υπάρχει κάτι ενδεικτικό για τις ξένες γλώσσες. 
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Ιούλιος 30, 2021, 07:55:08 μμ
Matina7,
στην τελική αξιολόγηση πρέπει να πάρεις πάνω από 50% στο τελικό τεστ (10 στις 20 ερωτήσεις).
Θα μπορούσαν να συμπεριλάβουν και το λύκειο, αλλά θέλουν ένα εξετασιοκεντρικό λύκειο, όπου δεξιότητες του 21ου αιώνα όπως η δημιουργικότητα και η συνεργασία δεν έχουν καμία θέση.
Όσοι είμαστε  σε γυμνάσιο (και παρά τον προβαλλόμενο διαθεματικό χαρακτήρα των Ε.Δ.), είναι δύσκολο να τα συσχετίσουμε επαρκώς  με το αντικείμενό μας. Για εμένα που διδάσκω εικαστικά,  η τέχνη στα Ε.Δ. έχει καθαρά εργαλειακό χαρακτήρα και χρησιμοποιείται περιστασιακά και συμπληρωματικά. Συμφωνώ μαζί σου στο  ότι οι ξένες γλώσσες είναι ανύπαρκτες. Καλούμαστε ουσιαστικά να κάνουμε κάτι εντελώς καινούργιο, ενδιαφέρον ως πρόκληση, αλλά και με πολλές αδυναμίες.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούλιος 31, 2021, 12:16:30 πμ
Πρόκειται για σεμινάριο ή κάποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα; Άλλαξε η νομοθεσία και πλέον χρειάζονται τουλάχιστον δύο σεμινάρια/σχολικό έτος. Εγγράφηκα και στη Σχολική Ψυχολογία του Παν. Αιγαίου, αλλά αφενός είμαι ΠΕ 06 και δεν ξέρω αν θα μετρήσει, αφετέρου η προκαταβολή που κατέθεσα στη Go Learn δε μέτρησε στο αφορολόγητό μου, αν και ο λογαριασμός της εμφανίζεται ως επαγγελματικός.
Για τα στελέχη εκπαίδευσης θα μετράνε 2 σεμινάρια. Για τους πίνακες αναπληρωτών, διορισμών κλπ. εξακολουθεί να μετράει ένα σεμινάριο. Φυσικά και θα μετρήσει, αν δεν αλλάξει το σύστημα βέβαια, το σεμινάριο που επέλεξες. Έχε όμως υπόψη ότι το συγκεκριμένο δε σε εντάσσει στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής, αν το επιθυμείς. Απλά το αναφέρω, γιατί κάποιοι συνάδελφοι νόμιζαν ότι σε εντάσσει στον εν λόγω πίνακα όπως και τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούλιος 31, 2021, 12:21:00 πμ
Επομένως, προσμετράται στα απαιτούμενα σεμινάρια. Πράγματι, οι 36 ώρες είναι λίγες. Τα τεστ αξιολόγησης που έχει κάθε υποενότητα, εάν κατάλαβα καλά, δε μετράνε. Είναι αυτοαξιολόγησης. Στην τελική αξιολόγηση, πρέπει να λάβουμε 100% ή πάνω από το 50%; Ολοκλήρωσα το κύριο μέρος της 1ης ενότητας και εκκρεμεί το ενδεικτικό πρόγραμμα. Εντόπισα πέντε ενδεικτικά προγράμματα στο σύνολο: 1 για το Νηπιαγωγείο, 2 για το Δημοτικό και 2 για το Γυμνάσιο. Γιατί δεν υπάρχει κάτι, πιο προχωρημένο εννοείται, για το Λύκειο;
Εγώ που διδάσκω ξένη γλώσσα, πώς θα καλυφθώ και για τις τέσσερις προαναφερθείσες βαθμίδες, επιλέγοντας μόνο ένα πρόγραμμα για κάθε ενότητα; Δεν έχω πολύ χρόνο να δω και για την πρωτοβάθμια και για τη δευτεροβάθμια. Μάλλον θα προτιμήσω μία του Γυμνασίου. καθώς καλύπτει και τις τάξεις της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού. Αλλά και πάλι, δεν υπάρχει κάτι ενδεικτικό για τις ξένες γλώσσες.
Δεν προσμετράται στα απαιτούμενα σεμινάρια αν εννοείς για μοριοδότηση. Αυτά είναι πολύ μεγαλύτερης διάρκειας και σε ώρες και σε μήνες.
Κι εγώ της μιας βαθμίδας το υλικό βλέπω. Δεν έχω τώρα χρόνο για να μελετήσω και τα υπόλοιπα. Θα τα κατεβάσω, ωστόσο, στον υπολογιστή μου ώστε να έχω πρόσβαση στο μέλλον αν χρειαστεί. Για το Λύκειο δεν υπάρχει υλικό διότι εκεί δε θα υπάρχουν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων μιας και το βάρος πέφτει δυστυχώς μόνο στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούλιος 31, 2021, 12:36:30 πμ
 Μιας και σύμφωνα με το Υπουργείο τα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (π.χ. ανάθεση, θεματολογία κλπ.) θα αποφασιστούν από τους συλλόγους διδασκόντων μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, αυτό πρακτικά σημαίνει πως όσοι προσληφθούν μετά τον Σεπτέμβρη δε θα αναλάβουν Εργαστήρια Δεξιοτήτων, σωστά;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Matina7 στις Ιούλιος 31, 2021, 12:26:57 μμ
Για τα στελέχη εκπαίδευσης θα μετράνε 2 σεμινάρια. Για τους πίνακες αναπληρωτών, διορισμών κλπ. εξακολουθεί να μετράει ένα σεμινάριο. Φυσικά και θα μετρήσει, αν δεν αλλάξει το σύστημα βέβαια, το σεμινάριο που επέλεξες. Έχε όμως υπόψη ότι το συγκεκριμένο δε σε εντάσσει στον επικουρικό πίνακα ειδικής αγωγής, αν το επιθυμείς. Απλά το αναφέρω, γιατί κάποιοι συνάδελφοι νόμιζαν ότι σε εντάσσει στον εν λόγω πίνακα όπως και τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής.

Για τους πίνακες της ΕΑ πρέπει να επιλέξουμε το αντίστοιχο σεμινάριο. Για την ΠΕ06 παίρνουν το πολύ 30 άτομα ετησίως, οπότε δεν έχει νόημα για μένα. Και όσοι έχουν μεταπτυχιακό προηγούνται λόγω μορίων.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: English στις Ιούλιος 31, 2021, 12:34:14 μμ
Για τους πίνακες της ΕΑ πρέπει να επιλέξουμε το αντίστοιχο σεμινάριο. Για την ΠΕ06 παίρνουν το πολύ 30 άτομα ετησίως, οπότε δεν έχει νόημα για μένα. Και όσοι έχουν μεταπτυχιακό προηγούνται λόγω μορίων.
Σωστά! Νομίζω φέτος πήραν στην ΕΑ ελάχιστα φυσικά άτομα από τον επικουρικό πίνακα - μάλλον με μειωμένο ωράριο, δε θυμάμαι. Οπότε προς το παρόν, ένα σεμινάριο που πληροί τις προϋποθέσεις σε καλύπτει.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Matina7 στις Αύγουστος 01, 2021, 05:19:48 μμ
Η επιμόρφωση στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων πώς αξιολογείται;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: run στις Αύγουστος 21, 2021, 07:16:38 μμ
Για όσους τα έχουν β αναθεση πρέπει να έχουν επιμορφωθει για να τα πάρουν;
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: harac στις Αύγουστος 21, 2021, 09:25:41 μμ
Είναι τόσο εξειδικευμένα στη β/θμια, που αν κάποιος δεν έχει επιμορφωθεί, δεν μπορεί να τα κάνει. Εγώ και με την επιμόρφωση, πάλι νομίζω ότι είμαι ανεπαρκής. :-\
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Foufoutos στις Αύγουστος 22, 2021, 06:54:45 μμ
Είναι τόσο εξειδικευμένα στη β/θμια, που αν κάποιος δεν έχει επιμορφωθεί, δεν μπορεί να τα κάνει. Εγώ και με την επιμόρφωση, πάλι νομίζω ότι είμαι ανεπαρκής. :-\

Το απίστευτο είναι να έχεις φουλ επιμορφώσεις (περιβάλλον, επαγγελματικο προσανατολισμό, διατροφή-με ημερομηνίες ολοκληρωσης πριν καν ξέρεις ότι θα μετράνε τα σεμιναρια γενικά και τότε που είχαν ζωντανές παρακολουθήσεις, διπλωματική εργασία και πρακτική-οχι της πλάκας σαν τώρα- έτσι γιατί γουστάρεις να μαθαίνεις) στα περισσότερα από αυτα τα αντικείμενα, να είσαι κάτοχος ΠΕΣΥΠ, να τα αναπτύσσεις μέσω προγραμμάτων και να τα διαχεεις στα μαθήματά σου ( μπορώ να πω και κεφάλαια και παραδείγματα των μαθημάτων που έχω κάνει κι ενσωματώνω δεξιότητες, να μη νομίζετε ότι αερολογω) αλλά να  τα παίρνει ο δάσκαλος α' ανάθεση  ( ή άλλη ειδικότητα δευτεροβάθμια με κριτήριο αν συμπληρώνει ή όχι ωράριο)που από τότε που ψηφίστηκαν έλεγε ότι είναι μπούρδες (δάσκαλοι). Θα πάρει όμως τις ώρες (μην κάνοντας τίποτα φυσικά από τα προβλεπόμενα-καποιοι μάλιστα δάσκαλοι λένε να δείξουμε σεβασμό στους μαθητές και να κάνουμε κανονικό μάθημα, αναρωτιούνται τί διδάσκεις κτλ μιλάμε για 1000 χρόνια πίσω απόψεις-να μην τρέχει σε άλλο σχολείο...Ελλάς το μεγαλείο σου...Καλά θα πάει κι αυτό!  ;D Το απαράδεκτο συντακτικό μου, οφείλεται στα τρελά μου νεύρα. Εκπαιδευτικός σχεδιασμός κουλούρι (μιας και μιλάμε για αξιολόγηση).
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Foufoutos στις Αύγουστος 22, 2021, 07:00:17 μμ
.
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: run στις Αύγουστος 22, 2021, 07:33:41 μμ
Εκείνο που βλέπω να γίνεται είναι να συμπληρώνουν ωράριο άσχετες ειδικότητες με β αναθεση στα γυμνασια
Και το πιο πιθανό είναι να μην απαιτηθεί καν η επιμόρφωση του ιεπ
Άσε που στις ερωτήσεις των κύκλων της επιμόρφωσης απαντάς για πλάκα, δεν χρειάζεται να έχεις μελετήσει το υλικο
Τίτλος: Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
Αποστολή από: Foufoutos στις Αύγουστος 22, 2021, 07:51:33 μμ
Εκείνο που βλέπω να γίνεται είναι να συμπληρώνουν ωράριο άσχετες ειδικότητες με β αναθεση στα γυμνασια
Και το πιο πιθανό είναι να μην απαιτηθεί καν η επιμόρφωση του ιεπ
Άσε που στις ερωτήσεις των κύκλων της επιμόρφωσης απαντάς για πλάκα, δεν χρειάζεται να έχεις μελετήσει το υλικο

Η αλήθεια είναι πως κακώς σχολίασα εδώ στην επιμόρφωση για αυτό το θέμα, απλώς δεν έχει άλλο σχετικό νήμα.