Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: ikiki στις Σεπτέμβριος 10, 2021, 06:38:49 μμ

Τίτλος: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: ikiki στις Σεπτέμβριος 10, 2021, 06:38:49 μμ
Γεια σας,

έχετε καταλάβει τι γίνεται με τις ώρες των εργαστηρίων δεξιοτήτων; Ανατίθενται π.χ. στην ειδικότητα και τι κάνουν, για να συμπληρώσουν ωράριο οι δάσκαλοι;

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: DONCORLEONE1 στις Σεπτέμβριος 10, 2021, 06:54:45 μμ
Οι ειδικότητες συμπληρώνουν ωράριο κάνοντας εργαστήριο δεξιοτήτων.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: kyra_daskala στις Σεπτέμβριος 10, 2021, 06:58:51 μμ
Και στο δικό μου σχολείο, τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι των δασκάλων.
Εκτός από τους συναδέλφους/δάσκαλους που προτίμησαν να κατέβουν 2-3 ώρες στο ολοήμερο, οπότε έδωσαν αυτές τις ώρες σε ειδικότητα που δεν συμπλήρωνε ωράριο στο πρωινό.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: happiness στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 10:46:48 πμ
Αναφέρεσαι στην Αθμια προφανώς. Στην Αθμια ξέρω πως είναι 1η ανάθεση στους ΠΕ70 και 2η για όλους τους υπόλοιπους.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: DONCORLEONE1 στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 11:34:47 πμ
Το θέμα με τα εργαστήρια δεξιοτήτων έχει ανοίξει τον ασκό του Αιόλου στα δημοτικά σχολεία.Υπαρχουν συνάδελφοι ειδικοτήτων που συμπληρώνουν ωράριο στο πρωινό ωράριο και θέλουν γραμματειακή υποστήριξη αντί εργαστήριο ειδικοτήτων. Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν γίνεται αυτό αν δεν έχει βγαίνει το ωρολόγιο πρόγραμμα. Επιμορφώνεσαι με τα σεμινάρια που γίνονται αυτό το διάστημα και εκτελείς τα καθήκοντά σου.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: topsy στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 06:05:18 μμ
Σ' εμας ειναι το αντιθετο: οι ειδικότητες εχουν ολοι πιστοποιηθεί, θέλουμε να πάρουμε ωρες, δεν μας τις δινουν οι δάσκαλοι και πάμε ολοημερο με το ζόρι για συμπληρωση ωραρίου επικαλούμενοι το 'κατα προτεραιότητα" που λέει το ΦΕΚ. Εννοείται βεβαια πως δήλωσαν οτι θα χρησιμοποιούν κάποιες απο τις ωρες για να κάνουν γλωσσα και μαθηματικά αντι για δεξιοτητες, οπως ακριβως έκαναν με την ευέλικτη ζώνη...
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: erietta στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 06:14:57 μμ
Και στο Γυμνάσιο δε λείπουν τα προβλήματα. Μουσικός, καλλιτεχνικών ή γυμναστής δε θέλουν τα εργαστήρια, σε μας τουλάχιστον.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: lasard στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 06:21:36 μμ
Και στο Γυμνάσιο δε λείπουν τα προβλήματα. Μουσικός, καλλιτεχνικών ή γυμναστής δε θέλουν τα εργαστήρια, σε μας τουλάχιστον.
Είναι α ανάθεση για αυτές τις ειδικότητες, μπορεί να τους το αναθέσουν χωρίς να ερωτηθουν!
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: TimPap στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 08:42:40 μμ
Εξαιρείται κάποια ειδικότητα; Ή αν χρειάζεται ώρες μπορεί ή αναγκάζεται να πάρει ανεξαρτήτως ειδικότητας;
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: erietta στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 08:46:23 μμ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355836_ergastiria-dexiotiton-oi-anatheseis-didaskalias-sta-gymnasia (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355836_ergastiria-dexiotiton-oi-anatheseis-didaskalias-sta-gymnasia)

Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: lasard στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 09:09:46 μμ
Εξαιρείται κάποια ειδικότητα; Ή αν χρειάζεται ώρες μπορεί ή αναγκάζεται να πάρει ανεξαρτήτως ειδικότητας;
Στο γυμνάσιο η α ανάθεση είναι στις ειδικότητες από ΠΕ08 και κάτω. Μπορεί να το πάρει και άλλη ειδικότητα αν δε συμπληρώνει ωράριο .Όμως με την προϋπόθεση να συμπληρώσουν με εργαστήριο όσοι το έχουν α ανάθεση.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: DONCORLEONE1 στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 09:19:34 μμ
Αν δεν ήταν χρονιά αξιολόγησης κανένας δεν θα είχε πρόβλημα.Ορισμένοι προσπαθούν να γλιτώσουν την προετοιμασία στο σπίτι,τις δράσεις και τη χαρτούρα  στο τέλος της χρονιάς.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Έσπερος στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 12:00:06 πμ
Αν δεν ήταν χρονιά αξιολόγησης κανένας δεν θα είχε πρόβλημα.Ορισμένοι προσπαθούν να γλιτώσουν την προετοιμασία στο σπίτι,τις δράσεις και τη χαρτούρα  στο τέλος της χρονιάς.

Για να είμαστε ειλικρινείς, είναι μεγάλο πακέτο αυτό κ σχεδον τιμωρία για όποιον δεν συμπληρώνει ώρα. άσχετα αντικείμενα ασύνδετα, αποσπασματικά, που κανονικά θα έπρεπε να εντάσσονται στα υπάρχοντα μαθήματα (γιατί πχ εργαστήριο ρομποτικής με τον πρωτο διαθέσιμο κλάδο σε παιδιά που κάνουν υποκογιστες από την α δημοτικού;). και όπως συμβαίνει με αυτά τα τύπου προτζεκτ, ο καθηγητής ξεπατώνεται για να σχεδιάσει κάτι από το οποίο θα μείνει στα παιδθα μια στσλιτσα γνώσης ενώ ο άλλος από πίσω έχει κάνει διατριβή.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Schoolikui στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 12:31:13 πμ
Να ρωτήσω κάτι για τα πειραματικά. Φαίνεται ότι λόγω της παραγωγής έργου οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών σχολείων γίνεται να έχουν μιας μείωση ωραρίου κατά δύο ώρες. Εκτός από τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ που έτυχε τοποθετηθούν εκεί. Μήπως γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω;
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: harac στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 07:55:57 πμ
Για να είμαστε ειλικρινείς, είναι μεγάλο πακέτο αυτό κ σχεδον τιμωρία για όποιον δεν συμπληρώνει ώρα. άσχετα αντικείμενα ασύνδετα, αποσπασματικά, που κανονικά θα έπρεπε να εντάσσονται στα υπάρχοντα μαθήματα (γιατί πχ εργαστήριο ρομποτικής με τον πρωτο διαθέσιμο κλάδο σε παιδιά που κάνουν υποκογιστες από την α δημοτικού;). και όπως συμβαίνει με αυτά τα τύπου προτζεκτ, ο καθηγητής ξεπατώνεται για να σχεδιάσει κάτι από το οποίο θα μείνει στα παιδθα μια στσλιτσα γνώσης ενώ ο άλλος από πίσω έχει κάνει διατριβή.

Έσπερος,
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για Β/θμια. Θα ήταν καλύτερα οι θεματικές να ενταχθούν σε προϋπάρχοντα μαθήματα. Σε εμάς  (καλλιτεχνικούς, κοινωνιολόγους κλπ) που έχουμε τα Ε.Δ. ως α'  ανάθεση, έχουν καταργήσει τα μαθήματά μας, από το Λύκειο  επάνω στο αντικείμενό μας και μας βάζουν να κάνουμε εργαστήριο ρομποτικής ή αγωγή υγείας στο γυμνάσιο, αποσπασματικά και ασύνδετα, θεματικές  που δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό μας αντικείμενο, περιμένοντας πότε θα βρούμε το εργαστήριο πληροφορικής ελεύθερο για να βολέψουμε 25 παιδάκια, ή τον μοναδικό προτζέκτορα του σχολείου στην ώρα μας, χωρίς να τους ενδιαφέρει το παιδαγωγικό αποτέλεσμα. Είναι το "τυράκι" για να μη διεκδικήσουμε τις  ώρες μας, επειδή μας έβγαλαν από τα ΓΕ.Λ.
Έχω κάνει το σεμινάριο και η (ομολογουμένως ενδιαφέρουσα), αλλά πολύ εξειδικευμένη  ύλη είναι για τέσσερα μεταπτυχιακά.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Έσπερος στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:22:47 πμ
Έσπερος,
Συμφωνώ με το σκεπτικό σου για Β/θμια. Θα ήταν καλύτερα οι θεματικές να ενταχθούν σε προϋπάρχοντα μαθήματα. Σε εμάς  (καλλιτεχνικούς, κοινωνιολόγους κλπ) που έχουμε τα Ε.Δ. ως α'  ανάθεση, έχουν καταργήσει τα μαθήματά μας, από το Λύκειο  επάνω στο αντικείμενό μας και μας βάζουν να κάνουμε εργαστήριο ρομποτικής ή αγωγή υγείας στο γυμνάσιο, αποσπασματικά και ασύνδετα, θεματικές  που δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό μας αντικείμενο, περιμένοντας πότε θα βρούμε το εργαστήριο πληροφορικής ελεύθερο για να βολέψουμε 25 παιδάκια, ή τον μοναδικό προτζέκτορα του σχολείου στην ώρα μας, χωρίς να τους ενδιαφέρει το παιδαγωγικό αποτέλεσμα. Είναι το "τυράκι" για να μη διεκδικήσουμε τις  ώρες μας, επειδή μας έβγαλαν από τα ΓΕ.Λ.
Έχω κάνει το σεμινάριο και η (ομολογουμένως ενδιαφέρουσα), αλλά πολύ εξειδικευμένη  ύλη είναι για τέσσερα μεταπτυχιακά.

Έτσι ακριβώς. Και μ ενοχλεί να εχεις στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα περιορισμούς ύλης, βιβλίων, χρόνου, διαγωνισμάτων κλπ κ έτσι να μην μπορείς να κανεις κάτι διαθεματικό ή βιωματικό, κι αντί να διορθώσουμε αυτό, να βάζουμε απλώς μια σφήνα στο πρόγραμμα έτσι. Φυσικά και χρειάζονται δεξιότητες, το ελληνικό σχολείο δεν τις καλλιεργεί δυστυχώς, φυσιξα χρειάζεται σύνδεση με τον κόσμο γύρω μας, γιατί αυτά δεν τα εντάσσουμε στα υπαρχοντα προγράμματα σπουδών; δλδ τα παιδιά θα σωθούν από τη 1 ώρα «εργαστηρίου» ενώ οι άλλες 30 είναι αποστήθιση;
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: donkey στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 08:26:40 πμ
Έτσι ακριβώς. Και μ ενοχλεί να εχεις στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα περιορισμούς ύλης, βιβλίων, χρόνου, διαγωνισμάτων κλπ κ έτσι να μην μπορείς να κανεις κάτι διαθεματικό ή βιωματικό, κι αντί να διορθώσουμε αυτό, να βάζουμε απλώς μια σφήνα στο πρόγραμμα έτσι. Φυσικά και χρειάζονται δεξιότητες, το ελληνικό σχολείο δεν τις καλλιεργεί δυστυχώς, φυσιξα χρειάζεται σύνδεση με τον κόσμο γύρω μας, γιατί αυτά δεν τα εντάσσουμε στα υπαρχοντα προγράμματα σπουδών; δλδ τα παιδιά θα σωθούν από τη 1 ώρα «εργαστηρίου» ενώ οι άλλες 30 είναι αποστήθιση;

Γιατί δεν εντάσσουμε στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών τις δεξιότητες;

Γιατί ο σκοπός του κούλη και των κουλών μαϊμούδων του που κατοικοεδρεύουν στο ΙΕΠ δεν είναι να προσφέρουν δεξιότητες στους μαθητές. Ο σκοπός τους είναι να έχουν ευελιξία στις τοποθετήσεις για να μειώσουν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς επίσης να έχουν άσχετους με τις δεξιότητες εκπαιδευτικούς να διδάσκουν το μάθημα, έτσι ώστε να κατηγορηθούν για ανεπάρκεια οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μόνοι τους να διδάξουν και τελικά να ανατεθεί συνδιδασκαλία σε αυτά τα μαθήματα σε εξωτερικούς συνεργάτες - ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι οποίες επιχειρήσεις, όταν οι άσχετοι εκπαιδευτικοί τους φωνάζουν να κάνουν αυτοί το μάθημα στα παιδιά, θα αξιολογούνται με άριστα και θα λαμβάνουν μόρια για να διεκδικούν θέσεις κλειδιά στο μαϊμουδοΙΕΠ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο της μαϊμουδιάς και της αναξιοκρατίας.
 
Γιατί η πολιτική κούλη, διαχρονικά, ένα αποκλειστικό στόχο έχει. Το πως θα μικρύνει και θα διαλύσει τον δημόσιο τομέα και το πως θα τα δώσει όλα σε ιδιωτικούς εργολάβους.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: TimPap στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 09:48:03 πμ
Γιατί δεν εντάσσουμε στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών τις δεξιότητες;

Γιατί ο σκοπός του κούλη και των κουλών μαϊμούδων του που κατοικοεδρεύουν στο ΙΕΠ δεν είναι να προσφέρουν δεξιότητες στους μαθητές. Ο σκοπός τους είναι να έχουν ευελιξία στις τοποθετήσεις για να μειώσουν τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς επίσης να έχουν άσχετους με τις δεξιότητες εκπαιδευτικούς να διδάσκουν το μάθημα, έτσι ώστε να κατηγορηθούν για ανεπάρκεια οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούν μόνοι τους να διδάξουν και τελικά να ανατεθεί συνδιδασκαλία σε αυτά τα μαθήματα σε εξωτερικούς συνεργάτες - ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι οποίες επιχειρήσεις, όταν οι άσχετοι εκπαιδευτικοί τους φωνάζουν να κάνουν αυτοί το μάθημα στα παιδιά, θα αξιολογούνται με άριστα και θα λαμβάνουν μόρια για να διεκδικούν θέσεις κλειδιά στο μαϊμουδοΙΕΠ, κλείνοντας έτσι τον κύκλο της μαϊμουδιάς και της αναξιοκρατίας.
 
Γιατί η πολιτική κούλη, διαχρονικά, ένα αποκλειστικό στόχο έχει. Το πως θα μικρύνει και θα διαλύσει τον δημόσιο τομέα και το πως θα τα δώσει όλα σε ιδιωτικούς εργολάβους.
Για τόσο άσχετους μας έχεις! Σιγά την επιμόρφωση που χρειάζεται για να «διδάξεις» δεξιότητες. Σιγά μην ασχοληθεί να δώσει σε ιδιώτες, που πάλι το κράτος θα πληρώνει, μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε ποια ιδεοληψία είσαι εγκλωβισμένος; Το «μαιμοδοιεπ» κάνει έργο. Αυτό που ο κλάδος πρέπει να διεκδικεί είναι καλύτερους μισθούς, εργασία 8-2 για όλους, σκληρός έλεγχος και τομωρία για τους επίορκους που θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα, καλύτερες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (αν και είμαστε πιο καλά από κάθε άλλη χρονιά στο τελευταίο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης).
Παντού φαντάσματα βλέπετε μερικοί.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 10:44:13 πμ
Μάλιστα!
Δηλαδή ο μηχανολόγος μπορεί να διδάξει σεξουαλική αγωγή.
Και ο νηπιαγωγός μπορεί να διδάξει ρομποτική.

όπα, υπαινίσσεσαι κάτι για την ερωτική ζωή και τις εμπειρίες των μηχανολόγων;;;; μην το πάρω προσωπικά και το κάνουμε ακατάλληλο το νήμα, α ! όλα κι όλα !

μα φυσικά η νηπιαγωγός ("ο" σπάνιος, περισσότερο για δεύτερο πτυχίο , για μόρια) μπορεί, αυτά λένε μέντορες των διαγωνισμών ρομποτικής πληροφορικοί. όλο σεμινάρια για νηπιαγωγεία διαφημίζουν με χαρά για τις άριστες παρουσιάσεις με τα "μελισσάκια" κλπ. στη νάσα κατευθείαν τα νήπια της ελλάδος.

(να ήταν μόνο τα εργαστήρια η κατάντια μας, αμ δε που είναι... )
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 10:46:35 πμ
εργασία 8-2 για όλους, σκληρός έλεγχος και τομωρία για τους επίορκους που θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα, καλύτερες υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό (αν και είμαστε πιο καλά από κάθε άλλη χρονιά στο τελευταίο, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης).
Παντού φαντάσματα βλέπετε μερικοί.

αχαχαχαχαχα, να και οι ανεμόμυλοι , Σάντσο...

Εγώ θέλω 9-1 για όλο το δημόσιο και οι εκπαιδευτικοί 7-4 , οι τεμπέληδες ! (παιδοφύλαξη στα δημοτικά και σφουγγάρισμα/καθαριότητα σχολείου) , άκου 8-2 ! 6ωρο ;;;;; απαράδεκτη θέση
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: erietta στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 11:27:06 πμ
Με βάση το ΦΕΚ, οι καλλιτεχνικών προηγούνται στη σεξουαλική αγωγή, με βάση ποιο κριτήριο το αποφάσισαν αυτό; Για πείτε μου...
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: harac στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 12:20:51 μμ
Μας μέτρησαν τη libido! ;D
Σκέψου, αν βάλουμε τα παιδάκια να ζωγραφίσουν, στη σ.α.  τι θα φτιάξουν στο μπλοκ τους! ;D
Το κάνουν για να πουλήσουν σεμινάρια ε.δ.  επί πληρωμή. Έχει γεμίσει ο τόπος (δείτε διαφημίσεις σε γνωστή εκπαιδευτική ιστοσελίδα).
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: ikiki στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:28:08 μμ
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχετε καταλάβει αν πρέπει να τηρηθεί απαραίτητα η σειρά των θεματικών ενοτήτων (Α, Β, Γ, Δ); Κάποιοι συνάδελφοι σκέφτονται να ξεκινήσουν από το Γ και Δ, γιατί έχουν ιδέες, και μας λένε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το Α βάσει του ΦΕΚ. Ισχύει; Δεν το εντόπισα σαν πληροφορία στο ΦΕΚ..

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Έσπερος στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:37:23 μμ
Με βάση το ΦΕΚ, οι καλλιτεχνικών προηγούνται στη σεξουαλική αγωγή, με βάση ποιο κριτήριο το αποφάσισαν αυτό; Για πείτε μου...

Καλλιτέχνες σου λέει, πιο ερωτικοί θα είναι. Πικασο, Νταλί, Καλο…Γιατί οι μουσικοί; δεν είναι γνωστές; να ας πούμε ο Μπαχ είχε 17 παιδιά. Είναι όλα μελετημένα.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: TimPap στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:46:46 μμ
αχαχαχαχαχα, να και οι ανεμόμυλοι , Σάντσο...

Εγώ θέλω 9-1 για όλο το δημόσιο και οι εκπαιδευτικοί 7-4 , οι τεμπέληδες ! (παιδοφύλαξη στα δημοτικά και σφουγγάρισμα/καθαριότητα σχολείου) , άκου 8-2 ! 6ωρο ;;;;; απαράδεκτη θέση
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:49:23 μμ
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.

7-4 παραμονή στο σχολείο, αλλαγή νόμου χτες και υποχρεωτική εκπόνηση διδακτορικού ! κούλαρε, μαζί σου είμαι !
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 01:50:32 μμ


Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.



το διδακτορικό μου στο σχολείο το έκανα εγώ, στα διαλείμματα. κι εσύ;
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Έσπερος στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 03:02:12 μμ
Δεν είναι θέση, είναι νόμος! Ως 6ωρο στο σχολείο. Στην Ευρώπη που έχουν όλοι τουλάχιστον 21 ώρες και οχτάωρο στο σχολείο είναι ηλίθιοι; Κι εσύ ο έξυπνος; Νόμος! Αλλά ούτε τους νόμους δεν γνωρίζετε, αν και εκπαιδευτικοί. Ντροπή! Όλοι στις ώρες που ορίζει ο νόμος. Όχι άλλοι σπίτι από τις 10, ενώ τα καρόιδα βγάζουν τη δουλειά του σχολείου και φεύγουμε 4.

Προλαβαίνει όποιος θέλει να μελετήσει  μέσα στο ωράριό του ακόμη και για διδακτορικό, όχι τώρα για σημειώσεις για τις δεξιότητες. Μας διαβάζουν και άνθρωποι από άλλους χώρουα και συνεχίζετε κάποιοι να ντροπιάζετε τον κλάδο.

Φυσικά όποιος δεν αντέχει, μπορεί να παραιτηθεί.

Ποιος φεύγει από τις 10; Με 18 ώρες το λιγότερο, έχει 3 4ωρα και δύο 3ωρα. Να σκεφτώ ότι τα τρίωρα είναι χωρίς κενό; Ε και πάλι δεν φεύγει στις 10. Τα 4ωρα να τα κάνει κάποιος σερί, απίθανο μου φαίνεται. Μη λέμε αυτά που παπαγαλίζουν όσοι έχουν απωθημένα μαζί μας. ΤΟ ωράριο των περισσοτέρων είναι τέτοιο, που αν όχι μεχρι τις 2, οι περισσότεροι έχουν μάθημα μέχρι 1 και κάτι κάθε μέρα. Γραφεία και υπολογιστές για να κάνουμε δουλειά δεν έχουμε.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 04:08:07 μμ
Ποιος φεύγει από τις 10; Με 18 ώρες το λιγότερο, έχει 3 4ωρα και δύο 3ωρα. Να σκεφτώ ότι τα τρίωρα είναι χωρίς κενό; Ε και πάλι δεν φεύγει στις 10. Τα 4ωρα να τα κάνει κάποιος σερί, απίθανο μου φαίνεται. Μη λέμε αυτά που παπαγαλίζουν όσοι έχουν απωθημένα μαζί μας. ΤΟ ωράριο των περισσοτέρων είναι τέτοιο, που αν όχι μεχρι τις 2, οι περισσότεροι έχουν μάθημα μέχρι 1 και κάτι κάθε μέρα. Γραφεία και υπολογιστές για να κάνουμε δουλειά δεν έχουμε.

Μα απαντάς σοβαρά σε αστειοτητες χιλιοειπωμένες feeding the troll ; χαρά στο κουράγιο σου ! εγώ να προσθέσω ότι καλύτερα μέσα στο ωράριο να κάνει τις δουλειές του σχολείου για να μη μένει μέχρι τις 4 και να διαβάζει χαλαρά σπίτι για το διδακτορικό. αλλά έχει πιο άνετα γραφεία το σχολείο, σωστό και αυτό . και ησυχία !
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: Έσπερος στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 04:14:46 μμ
Μα απαντάς σοβαρά σε αστειοτητες χιλιοειπωμένες feeding the troll ; χαρά στο κουράγιο σου ! εγώ να προσθέσω ότι καλύτερα μέσα στο ωράριο να κάνει τις δουλειές του σχολείου για να μη μένει μέχρι τις 4 και να διαβάζει χαλαρά σπίτι για το διδακτορικό. αλλά έχει πιο άνετα γραφεία το σχολείο, σωστό και αυτό . και ησυχία !

Τις δουλειές του σχολείου: σφουγγάρισμα, βάψιμο, καθάρισμα τζαμιών, συντήρηση κουφωμάτων. Μην ξεχνιόμαστε, δουλειές είναι κι αυτά, δεξιότητες έχουμε, μην πληρώνει ο δήμος κάθε χρόνο. Να κι η εξοικονόμηση πόρων. Άριστα στην αυτοαξιολόγηση. 8-2 όλα τα προφταινουμε.  ;)
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: kyra_daskala στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 04:38:59 μμ
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Έχετε καταλάβει αν πρέπει να τηρηθεί απαραίτητα η σειρά των θεματικών ενοτήτων (Α, Β, Γ, Δ); Κάποιοι συνάδελφοι σκέφτονται να ξεκινήσουν από το Γ και Δ, γιατί έχουν ιδέες, και μας λένε ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από το Α βάσει του ΦΕΚ. Ισχύει; Δεν το εντόπισα σαν πληροφορία στο ΦΕΚ..

Ευχαριστώ
Ομολογουμένως δεν το έχω διαβάσει το ΦΕΚ αλλά από την επιμόρφωση κατάλαβα ότι υπάρχει μια ευελιξία στη σειρά των θεματικών ενοτήτων. Όταν θέλεις να κάνεις στην Α ενότητα (περιβάλλον) κάτι που να έχει σχέση με τη θάλασσα, πιο λογικό είναι να το εντάξεις στο δίμηνο Απριλίου-Μαΐου παρά στο α' δίμηνο (Οκτώβρης -Νοέμβρης).
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: TimPap στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 06:01:42 μμ
Ποιος φεύγει από τις 10; Με 18 ώρες το λιγότερο, έχει 3 4ωρα και δύο 3ωρα. Να σκεφτώ ότι τα τρίωρα είναι χωρίς κενό; Ε και πάλι δεν φεύγει στις 10. Τα 4ωρα να τα κάνει κάποιος σερί, απίθανο μου φαίνεται. Μη λέμε αυτά που παπαγαλίζουν όσοι έχουν απωθημένα μαζί μας. ΤΟ ωράριο των περισσοτέρων είναι τέτοιο, που αν όχι μεχρι τις 2, οι περισσότεροι έχουν μάθημα μέχρι 1 και κάτι κάθε μέρα. Γραφεία και υπολογιστές για να κάνουμε δουλειά δεν έχουμε.
Σε άλλον κόσμο προφανώς. Υπάρχουν άνθρωποι που πετούν να φύγουν πριν το κουδούνι. Δεν έχουν εξωδιδακτικές. Και να έχουν δεν τις κάνουν. Μια αξιολόγηση που να πετά έξω τέτοιους τύπους χρειαζόμαστε. Αυτούς τους λίγους που δίνουν το δικαίωμα σε όσους θέλουν να μας κατηγορήσουν και να υπονομεύσουν το έργο του δημόσιου σχολείου. Νομίζεις ότι όλοι κάνουν το ωράριό τους; Λυπάμαι αλλά είσαι αθώα. Αυτά τα νοσηρά πρέπει πρώτοι να τα αναδείξουμε για την προστασία του κλάδου μας. Έτσι ανακτάς της αξιοπιστία σου στην κοινωνία, όχι βγαίνοντας στους δρόμους να διεκδικείς μη αξιολόγηση!

Επιστροφή των μισθών μας στην προμνημονιακή εποχή! Αλλά κάποιοι θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα και δεν μπαίνουν στον κοινό αγώνα, ούτε καν μιλούν για αυτόν.
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: DONCORLEONE1 στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 06:15:10 μμ
Το πρόγραμμα σε μας φέτος φουλ 4ωρα ,5ωρα σε δασκάλους ,λίγα 3 ώρα και οι ειδικότητες αργά γιατί τους βολεύει και αυτούς. Βέβαια ο διευθυντής όταν είδε το πρόγραμμα μας ζήτησε να μην φεύγουμε νωρίς.Κεραμέως ακούς;
Τίτλος: Απ: Αναθέσεις ωρών και εργαστήρια δεξιοτήτων
Αποστολή από: aporias στις Σεπτέμβριος 12, 2021, 06:48:24 μμ
Σε άλλον κόσμο προφανώς. Υπάρχουν άνθρωποι που πετούν να φύγουν πριν το κουδούνι. Δεν έχουν εξωδιδακτικές. Και να έχουν δεν τις κάνουν. Μια αξιολόγηση που να πετά έξω τέτοιους τύπους χρειαζόμαστε. Αυτούς τους λίγους που δίνουν το δικαίωμα σε όσους θέλουν να μας κατηγορήσουν και να υπονομεύσουν το έργο του δημόσιου σχολείου. Νομίζεις ότι όλοι κάνουν το ωράριό τους; Λυπάμαι αλλά είσαι αθώα. Αυτά τα νοσηρά πρέπει πρώτοι να τα αναδείξουμε για την προστασία του κλάδου μας. Έτσι ανακτάς της αξιοπιστία σου στην κοινωνία, όχι βγαίνοντας στους δρόμους να διεκδικείς μη αξιολόγηση!

Επιστροφή των μισθών μας στην προμνημονιακή εποχή! Αλλά κάποιοι θησαυρίζουν στα ιδιαίτερα και δεν μπαίνουν στον κοινό αγώνα, ούτε καν μιλούν για αυτόν.

αχαχαχαχαχαχαχαχ. λοιπόν, το παραδέχομαι ! δεν κάνω το ωράριό μου, παίρνω τα φράγκα αλλά εξαφανιζόλ (με ψάχνει ο διευθυντής , ουπς εγώ είμαι ο διευθυντής αλλά οκ, παραμύθι λέμε) . έχω παράλληλη δουλειά : ΣΚΟΤΩΝΩ ΔΡΑΚΟΥΣ . γι'αυτό τα παραμύθια ΔΕΝ έχουν.

*φυσικά και υπάρχουν "κρουσματα" τεμπελιάς κλπ κλπ. οι διευθυντές ΤΙ κάνουν ; αυτοί της παράτασης ντε;;;; (γιατί όσοι ξέρω εγώ κυνηγάνε άξιους από εμπάθεια, οι τεμπέληδες πάντα  στην απέξω με ισχυρές πλάτες). οι διευθυντές εκπαίδευσης , οι προσωρινοί ντε οι άριστοι; οι με την fast-track διαδικασία που έχουν φόρτο και δεν μπορούνε να τους ενοχλήσουν ώστε  να γίνουν αιτήσεις για τις νέες κρίσεις, αλλά πρέπει να μείνουν 1-2 χρονάκια ακόμα; και αυτοί - μερικοί μια χαρά βολεύουν με διαθεσούλες διαφόρους-  θα  κάνουν αξιολόγηση; πριν καβατζώσουν 4ετία; και έχει δώσει η Κεραμέως δείγματα αξιοπιστίας στην αξιολόγηση;;;;;;;;; αχαχαχαχαχαχχα

ωχου, κλάφτε τον καημένο τον δράκο που δεν είναι στο παραμύθι !

πολύ πλατειάσαμε . επιστροφή στο νήμα ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ