Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: fma145 στις Σεπτέμβριος 15, 2021, 07:40:04 μμ
-
Καλησπέρα σας. Στο δημοτικό σχολείο που εργάζομαι μου ανέθεσαν 2 ώρες ΕΔ για την Γ' και Δ' δημοτικού. Μέχρι αύριο πρέπει να στείλουμε έναν πρόχειρο σκελετό με τις προτάσεις μας στην Διεύθυνση του σχολείου. Υπάρχουν κάποια προτεινόμενα θέματα με τα οποία θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε στην Ρομποτική/Stem; Την επιμόρφωση του Ιεπ τώρα θα την παρακολουθήσω, οπότε δεν γνωρίζω πολλά.
Ευχαριστώ.
-
Αρχικά να σου πω ότι εμείς έχουμε ενημερωθεί από τις συμβούλους μας (Δευτεροβάθμια) ότι πρέπει να γίνει σύλλογος ειδικά γι' αυτό το θέμα, πρακτικό και να σταλεί στη Διεύθυνση ως τις 30.9. Σχετικά με το Stem και τη Ρομποτική, σαφώς αφού δεν ξέρουμε τα θέματα δεν θα κάνουμε ρομποτική. Μπορείς όμως να εφαρμόσεις τη μεθοδολογία του πώς λύνουμε ένα πρόβλημα (αυτό είναι, μας είπαν, η λογική του Stem). Μήπως να ψάξεις στη βιβλιοθήκη του ΙΕΠ και να βρεις κάτι; Μας είπαν ακόμη ότι οι δραστηριότητες πρέπει να είναι του ημίωρου και υλοποιούνται σε 6 διδακτικές ώρες η καθεμιά.
http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs/1007-dimiourgo-kainotomo-epixeiro (http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs/1007-dimiourgo-kainotomo-epixeiro)
Δες αυτά, π.χ. διάλεξε το πιο απλό και στείλτο. Αμάν πια, μας έπρηξαν.
Επιμόρφωσέ με, Υπουργείο μου, δωρεάν στη Ρομποτική, και μετά να κάνω και ρομποτική η φιλόλογος!!!!
-
Το έχουμε γράψει και αλλού. Αντί να ενσωματώσουν τις θεματικές σε προϋπάρχοντα μαθήματα (πχ η ρομποτική θα κόλλαγε μια χαρά στην πληροφορική, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το εργαστήριο πληροφορικής) μας βάζουν να κάνουμε αντικείμενα που δεν γνωρίζουμε και μία απλή επιμόρφωση δεν αρκεί να καλύψει. Όση καλή θέληση και αν έχουμε και να προσπαθήσουμε να δούμε το κάθε θέμα διαθεματικά, στην πράξη είναι αλλιώς από τη θεωρία, εκτός αν έχουμε κάνει μεταπτυχιακό στη θεματική :D. Το τι θα κάνει λοιπόν ο καθένας, θα είναι όχι εκείνο που θα γράψει στον σούπερ ντούπερ προγραμματισμό για να στείλει στον σύμβουλο και στο ΙΕΠ, αλλά ότι καλύτερο μπορεί, ανάλογα με τις υποδομές και δυνατότητες που προσφέρει το σχολείο του.
-
harac, αυτές ακριβώς οι ενστάσεις έχουν διατυπωθεί κι από εμάς, και ειδικά το θέμα της ρομποτικής είναι πολύ σοβαρό. Δηλαδή ζητάμε από τον φιλόλογο να κάνει και ρομποτική; Ζητάμε από τον μουσικό να κάνει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αντί του βιολόγου; Υπάρχει κάπου βιβλιογραφία στην οποία στηρίζεται όλο αυτό; Δηλαδή γίνεται σε κάποια χώρα με επιτυχία; Το όλο θέμα κινδυνεύει να εξελιχθεί σε φιάσκο.
-
Θα πετύχει, μόνο στην περίπτωση όπου οι εκπαιδευτικοί που θα το κάνουν, έχουν δύο διαφορετικές ειδικότητες ή μεταπτυχιακό.
Ο λόγος που το έκαναν δεν είναι παιδαγωγικός, αλλά για να δώσουν ώρες στο γυμνάσιο σε καλλιτεχνικούς, μουσικούς, κοινωνιολόγους κλπ που τους αφαίρεσαν άδικα τις ώρες των μαθημάτων της ειδικότητάς τους από το ΓΕΛ. Το επόμενο βήμα είναι να βαφτίσουν τα μαθήματά τους δεξιότητες, να τα δίνουν ως αναθέσεις και στις υπόλοιπες ειδικότητες και να σβήσουν και άλλες οργανικές από τον χάρτη...
-
harac, έλα όμως που στο Γυμνάσιο οι μουσικοί, καλλιτεχνικών δεν θέλουν την α΄ ανάθεση και προτιμούν τη συμπλήρωση. Συμβαίνει κι αυτό. Κι αν ο γυμναστής συμπληρώνει, δεν μπορείς να τον υποχρεώσεις. Μα και αν κάποιος προσφέρεται να το πάρει ως β΄ ανάθεση, δεν τον αφήνουν.
-
erietta,
τι εννοείς; Μήπως, θέλεις να πεις ότι θα προτιμούσαν να πάρουν τα Ε.Δ., (που τα έχουν ως α' ανάθεση) από το μάθημα ειδικότητας; Δεν νομίζω ότι τους ενθουσιάζει η ιδέα. Ακόμα και σε περίπτωση που το επιθυμούν, πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή πχ ο μουσικός/καλλιτεχνικός κλπ αντί για μουσική/καλλιτεχνικά κλπ, να αφήσει κάποιες ώρες ειδικότητας ακάλυπτες στο σχολείο του και να ζητήσει να κάνει Ε.Δ για συμπλήρωση ωραρίου;
-
Όχι, εννοώ ότι οι μουσικοί, καλλιτεχνικών, κλπ. προτιμούν να πάνε συμπληρώσουν με το μάθημά τους σε άλλα σχολεία, παρά να πάρουν εργαστήρια. Ποιο ΠΥΣΔΕ όμως θα το δεχτεί αυτό; Εκτός αν έχει γίνει δεκτό και καλό θα ήταν να το ξέρουμε. Επίσης αν εγώ για τους δικούς μου λόγους προσφερθώ να πάρω εργαστήρια, δε θα το εγκρίνουν από την Δευτεροβάθμια.
-
erietta,
Οκ. τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Το να θέλει ο εκπαιδευτικός να συμπληρώσει πρώτα το μάθημα της ειδικότητάς του σε άλλα σχολεία από το να κάνει τα Ε.Δ. στο δικό του με αποτέλεσμα να μένουν τα άλλα σχολεία χωρίς καλλιτεχνικά, μουσική, κλπ, το βρίσκω απόλυτα λογικό και έτσι θα έπρεπε να γίνεται. Το σωστότερο είναι πρώτα να διδάσκουμε το αντικείμενό μας στα σχολεία και ναι, μετά αν περισσεύουν ώρες, τότε να κάνουμε κάτι ευρύτερο.
Εκεί ταιριάζει και εκείνο που έγραψα πριν, δηλαδή ότι θέλουν να καταργήσουν κάποια διακριτά αντικείμενα, όπως καλλιτεχνικά και μουσική και να τα εντάξουν στα Ε.Δ., στο βωμό της διαθεματικότητας (στις 4 Cs περιλαμβάνεται και η δημιουργικότητα, εκεί θα το κολλήσουν), που θα τα παίρνει ο κάθε περισσευούμενος, ακόμα και με ένα σεμινάριο. Αν μπορούσαν να καταργήσουν κάποιες ειδικότητες από τη Β/θμια, εντελώς, σε μία νύχτα, θα το είχαν κάνει, αλλά για να μη δώσουν στόχο, σκέφτηκαν αυτόν τον έμμεσο τρόπο.
Ωραία τα Ε.Δ. και ενδιαφέροντα, αλλά θα έπρεπε να είχαν ενταχθεί σε αντίστοιχα μαθήματα. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει σωστά ο κάθε ένας και μάλιστα τέσσερις διαφορετικές θεματικές σε μία σχολική χρονιά.
Πάντως, για το τελευταίο που γράφεις, σε ένα από τα σχολεία που πηγαίνω, έχουν δώσει τα Ε.Δ. της Γ' Γυμνασίου σε φιλόλογο, που έχει κάνει την επιμόρφωση.
-
Καταλαβαίνω. Ειδικά για την Γ΄ Γυμνασίου προηγούνται λέει όσοι έχουν μεταπτυχιακό ή επιμόρφωση στον ΣΕΠ έναντι όλων των άλλων. Σε μας δεν έγινε δεκτό να πάρουν φιλόλογοι.
-
Αν δεν θέλεις να τα πάρεις για να συμπληρώσεις ως β αναθεση γίνεται;
-
Αν δεν θέλεις να τα πάρεις για να συμπληρώσεις ως β αναθεση γίνεται;
Αν όσοι έχουν α΄ ανάθεση τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι ήδη με συμπληρωμένο ωράριο, τότε θα τα πάρει κάποιος με β΄ ανάθεση. Παίζει ρόλο και που υπηρετείς. Αν είσαι σε ένα μικρό νησί και πρέπει να συμπληρώσεις ωράριο δεν έχεις επιλογή.
-
Ακόμη κι αν δεν έχεις κάνει την επιμόρφωση;
-
Ακόμη κι αν δεν έχεις κάνει την επιμόρφωση;
Στις αναθέσεις δεν αναφέρει πουθενά ότι αν δεν έχεις κάνει τη επιμόρφωση δεν θα πάρεις το μάθημα.
Κάποιος πρέπει να το κάνει κι αυτό. Αν τηρηθεί η σειρά των αναθέσεων σε ένα σχολείο και έρθει η σειρά σου, πώς θα πεις όχι;
-
Ναι, δεν έχει σημασία η επιμόρφωση. Αυτό που μετράει είναι η σειρά των αναθέσεων και από ποιόν λείπουν ώρες.
-
erietta,
Οκ. τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Το να θέλει ο εκπαιδευτικός να συμπληρώσει πρώτα το μάθημα της ειδικότητάς του σε άλλα σχολεία από το να κάνει τα Ε.Δ. στο δικό του με αποτέλεσμα να μένουν τα άλλα σχολεία χωρίς καλλιτεχνικά, μουσική, κλπ, το βρίσκω απόλυτα λογικό και έτσι θα έπρεπε να γίνεται. Το σωστότερο είναι πρώτα να διδάσκουμε το αντικείμενό μας στα σχολεία και ναι, μετά αν περισσεύουν ώρες, τότε να κάνουμε κάτι ευρύτερο.
Εκεί ταιριάζει και εκείνο που έγραψα πριν, δηλαδή ότι θέλουν να καταργήσουν κάποια διακριτά αντικείμενα, όπως καλλιτεχνικά και μουσική και να τα εντάξουν στα Ε.Δ., στο βωμό της διαθεματικότητας (στις 4 Cs περιλαμβάνεται και η δημιουργικότητα, εκεί θα το κολλήσουν), που θα τα παίρνει ο κάθε περισσευούμενος, ακόμα και με ένα σεμινάριο. Αν μπορούσαν να καταργήσουν κάποιες ειδικότητες από τη Β/θμια, εντελώς, σε μία νύχτα, θα το είχαν κάνει, αλλά για να μη δώσουν στόχο, σκέφτηκαν αυτόν τον έμμεσο τρόπο.
Ωραία τα Ε.Δ. και ενδιαφέροντα, αλλά θα έπρεπε να είχαν ενταχθεί σε αντίστοιχα μαθήματα. Δεν μπορεί να τα υποστηρίξει σωστά ο κάθε ένας και μάλιστα τέσσερις διαφορετικές θεματικές σε μία σχολική χρονιά.
Πάντως, για το τελευταίο που γράφεις, σε ένα από τα σχολεία που πηγαίνω, έχουν δώσει τα Ε.Δ. της Γ' Γυμνασίου σε φιλόλογο, που έχει κάνει την επιμόρφωση.
Αυτο που λες βεβαι ανοιγει σλλον ασκο του Αιολου... να μπορεις να συμπληρωσεις με β αναθεση στο σχολειο αλλα να σε στειλουν να διδαξεις καποιες ωρες 40χλμ μακρια το μαθημα της πρωτης σου αναθεσης...ας ειμαστε προσεκτικοι και ας συμπληρωνουμε στο σχολειο μας τις ωρες μας με α ή β αναθεση οπως προβλεπεται. Ο σκυλος και η πιτα δεν γινεται...
-
Βρε παιδιά εγώ ενώ συμπληρώνω κανονικά το ωράριο μου με στέλνουν και σε άλλο σχολειο υπερωρίες με μάθημα εργαστήρια δεξιοτήτων που το έχω β ανάθεση!!!!! Επιτρεπεται;;;;
-
"Χώνουν" εσένα για να γλιτώσει κάποιος άλλος; Έτσι μου φαίνεται!!!! Γιατί εσύ και όχι κάποιος άλλος;
-
anneta,
υποθέτω ότι εφόσον συμπληρώνεις κανονικά ωράριο και τα έχεις β' ανάθεση, μπορείς να τα αρνηθείς για το σχολείο συμπλήρωσης ωραρίου. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο/συγκεκριμένο, ας το γράψει.
-
Βρε παιδιά εγώ ενώ συμπληρώνω κανονικά το ωράριο μου με στέλνουν και σε άλλο σχολειο υπερωρίες με μάθημα εργαστήρια δεξιοτήτων που το έχω β ανάθεση!!!!! Επιτρεπεται;;;;
Αν δεν συμπλήρωνες το ωράριό σου, θα το καταλάβαινα να σε στείλουν σε άλλο σχολείο.
Αλλά να συμπληρώνεις ωράριο και να σε στέλνουν στο άλλο για υπερωρίες, δεν το καταλαβαίνω.
Ας πάρει υπερωρίες κάποιος με α΄ ανάθεση από εκείνο το σχολείο για να καλυφθούν οι αδιάθετες ώρες του σχολείου.
Δεν το πιστεύω ότι όλοι οι άλλοι συνάδελφοι στα γύρω σχολεία έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους! Για ψάξε λίγο να δεις τι γίνεται!
-
Σας ευχαριστώ παιδιά!
Έχω βαρεθεί κάθε χρόνο να απαιτώ τα αυτονόητα !
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ......
Χώσιμο κανονικό......Σκέφτομαι να κάνω κάτι σαν ένσταση. Πραγματικά οποιαδήποτε πληροφορία συμβουλή, ευπρόσδεκτη.
-
Ο διευθυντής σου με ποια δικαιολογία σε έβαλε να κάνεις υπερωρίες που δεν θες; Βασικά, ποιος σου ανέθεσε αυτές τις υπερωρίες σε άλλο σχολείο;
Παραθέτω από το άρθρο 100 του πρόσφατου ΦΕΚ της Κεραμέως:
3. Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας δύναται να αναθέτει σε εκπαιδευτικό που έχει τοποθετηθεί στη σχολική του μονάδα υπερωριακή διδασκαλία, υποχρεωτική ή προαιρετική, έως πέντε (5) ώρες την εβδομάδα, για την κάλυψη διδακτικών αναγκών.
Η ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας, κατά το προηγούμενο εδάφιο, επιτρέπεται μόνο εφόσον, οι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας που υπηρετούν στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα καλύπτουν πλήρως το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο και δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδια ειδικότητας σε σχολικές μονάδες της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων.