Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: ElisaPDE στις Νοέμβριος 25, 2021, 02:23:37 μμ

Τίτλος: Ιστορία - Γυμνάσιο
Αποστολή από: ElisaPDE στις Νοέμβριος 25, 2021, 02:23:37 μμ
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν στο διαγώνισμα ιστορίας στην Β και Γ γυμνασίου, πρέπει να βάζουμε ερωτήσεις από τις οποίες επιλέγουν οι μαθητές για να απαντήσουν. Ή αυτό συμβαίνει μόνο στις τελικές εξετάσεις;
Τίτλος: Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
Αποστολή από: Έσπερος στις Νοέμβριος 25, 2021, 03:24:33 μμ
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν στο διαγώνισμα ιστορίας στην Β και Γ γυμνασίου, πρέπει να βάζουμε ερωτήσεις από τις οποίες επιλέγουν οι μαθητές για να απαντήσουν. Ή αυτό συμβαίνει μόνο στις τελικές εξετάσεις;

Δεν υπάρχει επίσημα νόμος που να λέει ότι το διαγωνισμα σε κάποιο μάθημα είναι όπως οι εξετάσεις. Καλό είναι η γενική δομή να μοιάζει, δλδ να βάλεις κ πηγή ή εικόνα ή ο,τι άλλο. Αν θες βάζεις επιλογή, εγω το θεωρώ μπελά λόγω λιγότερου χρόνου. Δεν μπορείς τη δομή δίωρης εξέτασης να τξ μεταφέρεις αυτούσια σε 40λεπτο.
Τίτλος: Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
Αποστολή από: GLNS στις Νοέμβριος 26, 2021, 07:59:50 μμ
Σε διαδικτυακή συνάντηση που είχαμε την Τρίτη με τη συνάδελφο Συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, μας ζήτησε να είμαστε τυπικοί με τη δομή και στα διαγωνίσματα τετραμήνου, δηλαδή 5 ερωτήσεις στην Α Ομάδα από τις οποίες τα παιδιά θα επιλεγούν τις 3 και στη Β Ομάδα 2/4.
Προσωπικά δεν το ακολουθώ διότι θεωρώ υπερβολή τις 9 ερωτήσεις για 40 λεπτά... μόνο για να τις διαβάσουν, να τις εξηγήσω, να τις κατανοήσουν και να επιλέξουν τις 5 που θα απαντήσουν, θα έχει χαθεί πολύς χρόνος.
Εγώ συνήθως βάζω 4 ερωτήσεις στην Α Ομάδα και ζητώ να απαντηθούν οι 3 και μια "υποχρεωτική" ερώτηση (με παράθεμα ή εικόνα) στη Β Ομάδα.
Τίτλος: Απ: Ιστορία - Γυμνάσιο
Αποστολή από: Έσπερος στις Νοέμβριος 26, 2021, 08:29:23 μμ
Σε διαδικτυακή συνάντηση που είχαμε την Τρίτη με τη συνάδελφο Συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, μας ζήτησε να είμαστε τυπικοί με τη δομή και στα διαγωνίσματα τετραμήνου, δηλαδή 5 ερωτήσεις στην Α Ομάδα από τις οποίες τα παιδιά θα επιλεγούν τις 3 και στη Β Ομάδα 2/4.
Προσωπικά δεν το ακολουθώ διότι θεωρώ υπερβολή τις 9 ερωτήσεις για 40 λεπτά... μόνο για να τις διαβάσουν, να τις εξηγήσω, να τις κατανοήσουν και να επιλέξουν τις 5 που θα απαντήσουν, θα έχει χαθεί πολύς χρόνος.
Εγώ συνήθως βάζω 4 ερωτήσεις στην Α Ομάδα και ζητώ να απαντηθούν οι 3 και μια "υποχρεωτική" ερώτηση (με παράθεμα ή εικόνα) στη Β Ομάδα.

Αυτό ακριβώς. Ούτε οι θετικοί βάζουν 9 για να διαλέξουν 6. Κάτι τετοια ψαρωτικα και τυπολατρικά μόνο στους φιλολόγους περνάνε, γιατί τσιμπάμε εύκολα!! Εγω βάζω 2+2 συνήθως ή 3+2, ανάλογα πώς βολεύει.