Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: SpecialEducationTeacher στις Ιανουάριος 14, 2022, 11:09:35 πμ

Τίτλος: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αποστολή από: SpecialEducationTeacher στις Ιανουάριος 14, 2022, 11:09:35 πμ
Καλησπέρα.

Γράφω εκ μέρους δικού μου ατόμου που χρειάζεται πληροφορίες. Ενδιαφέρεται για την ειδική αγωγή, αλλά δεν γνωρίζουμε άτομο που να εργάζεται να μας ενημερώσει εκ των έσω. Ο προβληματισμός της είναι αν της ταιριάζει.

Πως είναι οι συνθήκες επαγγέλματος του δασκάλου ειδικής αγωγής; Ισχύει ότι κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα του δασκάλου; Τι περιπτώσεις παιδιών (ως προς την πάθηση) συναντάτε; Τι κάνει μια συμβατική μέρα στη δουλειά του; Τι χρειάζεται να έχει για να γίνει καλός στη δουλειά του; Αγάπη για τα παιδιά ΑΜΕΑ, υπομονή και ψυχικό σθένος της τα χω πει και γω ότι σίγουρα θα χρειαστεί.

Τέλος πέρα απο τη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε τι άλλες δομές μπορεί να εργαστεί πχ ως θεραπευτής;

Συγγνώμη για το σεντόνι. Περιμένουμε με χαρά τις απαντήσεις σας. Ευχαριστώ όποιον μπει στο κόπο να απαντήσει.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αποστολή από: School_ot στις Ιανουάριος 14, 2022, 04:44:07 μμ
Οι δάσκαλοι ειδικής μπορούν να εργαστούν είτε σε δημοτικά ειδικής είτε σε τμήματα ένταξης που υπάγονται στα δημοτικά γενικής αγωγής ή και ως δημόσια παράλληλη στήριξη ως αναπληρωτες. Εργάζονται με μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ουσιαστικά κάνουν την ίδια δουλειά που κάνει κάθε δάσκαλος, απλά προσαρμόζει τον χώρο, τον χρόνο διδασκαλίας, την ύλη κλπ. ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Κάτι το οποίο φυσικά οφείλει να κάνει κάθε εκπαιδευτικός. Αν για παράδειγμα έχει έναν μαθητή με αυτισμό που παρουσιάζει ακουστική αμυντικότητα, οφείλει να διαμορφώσει ένα ήρεμο περιβάλλον ή αν ο μαθητής έχει τετραπληγια μπορεί να χρησιμοποιήσει τάμπλετ για να μπορεί ο μαθητής να συμμετέχει στο μάθημα. Υπόψιν, στην τάξη μπορεί να συνυπάρχουν μαθητές με διαφορετικές αναπηρίες. Αναφορικά με την επιθετικότητα, στην ειδική αγωγή παρατηρείται συχνά αυτοτραυματικη και ετεροτραυματικη συμπεριφορά. Γι'αυτό όμως και έχουμε όλοι την απαιτούμενη εκπαίδευση για να αντιμετωπίζουμε τέτοιες καταστάσεις. Επίσης, γι'αυτό μιλάμε και για διεπιστημονικοτητα, συνεργασία μεταξύ ειδικοτήτων και με τους γονείς. Τέλος, αν κάποιος επιλέξει να εργαστεί στο συγκεκριμένο χώρο χρειάζεται ενσυναίσθηση, σεβασμό προς τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους. Επίσης, η γνωστή σας να ξέρει ότι δε θα σταματήσει ποτέ να επιμορφωνεται καθώς οι εξελίξεις είναι συνεχείς. Τέλος, ας ψάξει να δει τους οριστικούς πίνακες κατάταξης της τελευταίας προκήρυξης 3ΕΑ/2019 διότι οι υποψήφιοι αναπληρωτές είναι μερικές χιλιάδες. Εκτός από το δημόσιο ή άλλη επιλογή είναι να εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εκπαιδευτικός φυσικά.
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αποστολή από: SpecialEducationTeacher στις Ιανουάριος 14, 2022, 05:37:51 μμ
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και τον κόπο να απαντήσετε.

Ώστε ο προσανατολισμός του επαγγέλματος είναι περισσότερο ως εκπαιδευτικός παρά ως θεραπευτής-επαγγελματίας υγείας.

Γνωρίζετε εαν ως απόφοιτος έχει δικαίωμα να ανοίξει στον ιδιωτικό τομέα κέντρο ειδικών θεραπειών ή γραφείο;

 Φυσικά πάντα σε συνεργασία με άλλες επαγγελματικές ομάδες (εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, ψυχολόγους κτλ)
Τίτλος: Απ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αποστολή από: School_ot στις Ιανουάριος 14, 2022, 06:11:11 μμ
Ως δάσκαλος ειδικής είσαι εκπαιδευτικός και όχι θεραπευτής. Οι θεραπευτές εργάζονται ουσιαστικά με διαφορετικό καθεστώς (χρειάζονται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος), οι εκπαιδευτικοί όχι. Δε βρίσκω το λόγο που να μη μπορεί να ανοίξει κέντρο δικό της. Ωστόσο, δε γνωρίζω λεπτομέρειες καθώς εργάζομαι στον δημόσιο τομέα.