Σε Γενική Αγωγή μόνο.
Από τους διορισμούς τους 2021 έμειναν ακάλυπτα τα εξής οργανικά κενά ΠΕ04:
0 ΠΕ04.01
27 ΠΕ04.02
6 ΠΕ04.03
364 ΠΕ04.04
62 ΠΕ04.05
Οι συνταξιοδοτήσεις φέτος ήταν
ΠΕ04.01 172
ΠΕ04.02 56
ΠΕ04.04 49
ΠΕ04.05 32
Δεν ξέρουμε όμως πόσες αποχωρήσεις είχαμε για άλλους λόγους (παραιτήσεις, θανάτους)
ΔΕν ξέρουμε επίσης τι γίνεται στην ειδική αγωγή
Οι συνταξιοδοτησεις των ΠΕ04.01 ειναι 172 συμφωνα με τον Patrea. Οι αυτοδικαιες απολυσεις λογω συμπληρωσης 67 χρονων ειναι 205Λες ότι είναι 205+172?
Εννοείς πόσοι είναι υπεράριθμοι σε κάθε ειδικότητα. Διότι τα οργανικά κενά διορισμών δεν αφορούν ένα σχολείο, αλλά μια ομάδα σχολείων ή μια περιοχή μετάθεσης. Ακόμα και όταν αυτός που φεύγει δεν είναι υπεράριθμος και αφήνει κενό στο σχολείο του ίσως υπάρχει άλλος σε άλλο σχολείο στην περιοχή που είναι υπεράριθμος και καλύπτει τις ώρες α ανάθεσης. Ο τρόπος υπολογισμού βρίσκεται στην εγκύκλιο. Υπολογισμού κενών πλεονασμάτων.
Δεν έχει δημοσιευθεί πόσα είναι τα κενα και τα πλεονάσματα ανά ειδικότητα σε κάθε περιοχή στα οποία λήφθηκαν υπόψη και πόσοι συνταξιοδοτήθηκαν και πόσοι είναι υπεράριθμοι και τι μένει για φέτος. Πέρσι είχαν δημοσιευθεί
Λες ότι είναι 205+172?Οχι οχι.Λεω οτι οι αυτοδικαιες συνταξιοδοτησεις ειναι 205.Αρα δεν μπορει να ειναι μονο 172.Οι υπολοιποι 205-172=33 θα κανουν μαθημα στα 68 τους?Αυτο δε γινεται ετσι δεν ειναι?Αν υποθεσουμε βεβαια οτι το 172 του Πατρεα αφορα μονο αυτοδικαιες συνταξιοδοτησεις!Εκτος αν πεθαναν αυτοι οι 33 γιατι ο πινακας που εχω ειναι απο το 2020
Δεν νομίζω. Ηταν 205 αυτοδίκαιες και αιτήσεις συνταξιοδότητησης. Εγιναν 33 ανακλήσεις και έμειναν 172.
Υπάρχουν λίγες ακόμα παραιτήσεις για άλλους λόγους και θάνατοι. Κάτω απο 10 ή έστω κάτω από 20 φαντάζομαι
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/379037_diorismoi-fysikon-oi-nees-problimatikes-ton-kladon-pe04?fbclid=IwAR2j9_CZNHeZyiWGjfzjYfqNKakV_lVZEmoqh4jpa-nPWK_qQf2caUaaGKw (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/379037_diorismoi-fysikon-oi-nees-problimatikes-ton-kladon-pe04?fbclid=IwAR2j9_CZNHeZyiWGjfzjYfqNKakV_lVZEmoqh4jpa-nPWK_qQf2caUaaGKw)
Η διαβόητη πλέον στον χώρο της εκπαίδευσης (και όχι μόνο) στρέβλωση της κατανομής των περσινών διορισμών εις βάρος των φυσικών, όσον αφορά τους κλάδους ΠΕ04, έχει ήδη οδηγηθεί στον δρόμο της δικαιοσύνης.
Δεδομένων των επικείμενων φετινών διορισμών, όπως έχει επανειλημμένα ανακοινωθεί από κυβερνητικά χείλη, είναι επιβεβλημένη η υπενθύμιση των προβλημάτων, που, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν, αναπόφευκτα, ως τελικούς αποδέκτες τους ίδιους τους μαθητές. Μας είπαν ότι ο αλγόριθμος υπολογισμού οργανικών κενών έβγαλε μόλις8779 θέσεις για φυσικούς έναντι πολλαπλασίων για χημικούς (305) 332 και βιολόγους (424) 801 και επίσης87124 για γεωλόγους, που όμως έχουν πολύ λιγότερες ώρες ανάθεσης στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
Εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί άραγε ο αλγόριθμος αυτός (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, σε ποια ακριβώς νομοθετική διάταξη αναγράφεται;) δεν συνάδει με τις περσινές αποφάσεις ΠΥΣΔΕ για οργανικά κενά, που ήταν347367 για φυσικούς,225201 για χημικούς,343466 για βιολόγους και101121 για γεωλόγους; Και γιατί ένας αλγόριθμος που σέβεται τον εαυτό του κατανέμει τα δύο τρίτα των διορισθέντων φυσικών στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα μόνο, ενώ προσφέρει απλόχερα πχ 30 θέσεις σε χημικούς στην περιζήτητη Β΄ Αθήνας; Ένας αλγόριθμος που υπερκαλύπτει ή καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για τις άλλες ειδικότητες, ενώ αντίθετα καλύπτει ανεπαρκέστατα τις ανάγκες για φυσικούς αριθμητικά και τοπικά, είναι άραγε προϊόν μόνο μαθηματικής επεξεργασίας, ως οφείλει; Μας είπαν ότι στο παρελθόν (δηλαδή δέκα και βάλε χρόνια πίσω, για να μην ξεχνιόμαστε) διορίζονταν πολλαπλάσιοι φυσικοί, εξ ου και η περσινή κατανομή.
Εμείς αναρωτιόμαστε: Ο προφανώς αναλογικός αριθμός συνταξιοδοτήσεων, επί τόσα χρόνια χωρίς διορισμούς, δεν διατηρεί την ανάγκη διορισμού περισσοτέρων φυσικών; Μας είπαν ότι έχουν μειωθεί οι ώρες Φυσικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα και άρα ήταν εύλογο να είναι μειωμένος ο αριθμός των διορισθέντων φυσικών. Φευ, αληθές! Τόσο αληθές, που οι μαθητές γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πάλαι ποτέ τρεις ώρες φυσικής, που πλέον έχουν γίνει δύο στην Α΄ Λυκείου και στα τμήματα θετικού προσανατολισμού Β΄ Λυκείου, δεν φτάνουν ούτε για δείγμα για σοβαρή διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα να αιμορραγούν οικονομικά οι οικογένειές τους, λόγω της ανάγκης εξωσχολικής βοήθειας.
Παρ’ όλα αυτά, εμείς αναρωτιόμαστε: Γιατί τότε προσελήφθησαν τη φετινή χρονιά 336 φυσικοί στις δύο πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ ακολούθησαν και άλλοι στις επόμενες φάσεις; Και γιατί, παρά το γεγονός αυτό, το ποσοστό ωρών Φυσικής που διδάσκονται ως β΄ ανάθεση από άλλες ειδικότητες έχει φτάσει φέτος σε ύψη δυσθεώρητα στα γυμνάσια και λύκεια της επικράτειας; Μήπως να αφήσουμε κατά μέρος και τις προφανείς επιπτώσεις που αυτό επιφέρει στους μαθητές που διδάσκονται το αντικείμενο της Φυσικής από καθηγητές που δεν το έχουν σπουδάσει;
Μας είπαν ότι ο δυσανάλογα μεγάλος φετινός αριθμός αναπληρωτών φυσικών, σε σχέση με τα οργανικά κενά, οφείλεται στο ότι οι μόνιμοι φυσικοί κατέχουν δυσανάλογα πολλές θέσεις ευθύνης (διευθυντές, υποδιευθυντές, αποσπασμένοι εκτός τάξης κλπ). Εμείς αναρωτιόμαστε: Μήπως έχουν πέσει πολλές δυσαναλογίες δυσανάλογες της μαθηματικής λογικής; Μήπως οι φυσικοί είναι κατάλληλοι μόνο για αναπληρωτές και όχι για μόνιμοι; Και, εν τέλει, μήπως ο εμπαιγμός έχει αγγίξει τα όρια της αποσάθρωσης του συστήματος και της ανοχής μας;
Με εκτίμηση
Αναπληρωτές φυσικοί ΠΕ04.01
Εσείς κύριε gvasilis έχετε διοριστεί . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να διοριστούν και άλλες ειδικότητες εκτός από τη δική σας !!Λάθος έγώ θ'ελω να διοριστούν 467 Φυσικοί και 801 Βιολόγοι.
Αυτό με τους βιολόγους που "παντα αδικούνται" είναι πολύ παλιά ιστορία... Αν ψάξει κανείς στο φορουμ θα δει στις αρχές τις πανδημιας αναρτήσεις που είχαν "ως απο κάτω κείμενο" ότι για να σταματήσει η πανδημία πρέπει να διοριστούν βιολόγοι. Η ιστορία συνεχίζεται...Ζηταμε την κάλυψη των οργανικών κενών που αντιστοιχούν στις ώρε Βιολογίας. Αυτό είναι όλο. Τα υπολοιπα που λες είναι σάλτσες που και εγώ έχω υπονοήσει, όχι πει, μπας και καταφέρουμε να γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά Βιολογίας που αντιστοιχούν σε ώρες Βιολογίας. Διότι η υπαρξη 399 οργανικών κενών Βιολογίας που αντιστοιχούν σε 20 ώρες Βιολογίας το ένα (αν και κάποια από αυτά τα καταλαμβάνουν ολόκληρα ΦυσικοχημικοίΓεωλόγοι) δεν είναι αρκετό για να πείσουμε ότι πρεπει να διοριστούμε σε αυτά. Είναι αρκετό για τους ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03 , ΠΕ04.01, και δεν συμμαζεύεται, το ότι έχουν οργανικά κενά των 20 ωρών που πρέπει να διοριστούν για να τα διδάξουν, ανεξάρτηα αν αυτές οι ώρες καλύπτονται με Β ανάθεση από άλλες ειδικότητες αλλά δεν είναι για μας. Εμείς θα πρέπει να βρούμε άλλους λόγους, να λέμε σάλτσες. Θα πρέπει να έχουμε και 13 χρόνια προυπηρεσία για να διδάξουμε Βιολογία, αλλίως θα την διδάσκουν άλλες ειδικότητες. ΝΑ βγαίνω εγώ και να ζητ'αω δηλαδή να μην προσλαμβάνονται μαθηματικοί με μηδενική προυπηρεσία όταν υπάρχουν 20 ώρες μαθηματικών γιατί πρεπει να προσληφθεί να διδάξει μαθηματικά ένας βιολόγος που έχει 10 χρόνια προυπηρεσία. Νομίζετε ότι υπερβάλλω. Ε αυτό δεν είναι σάλτσα είναι όμως ένα αναλογικό παράδειγμα του τι αντιμετωπίζουμε τόσα χρόνια με άλλες ειδικότητες
Εσείς κύριε gvasilis έχετε διοριστεί . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να διοριστούν και άλλες ειδικότητες εκτός από τη δική σας !!
Ρωτάει ο α βιολόγος.
Απαντάει ο ίδιος α βιολόγος.
Οι υπόλοιποι βιολόγοι.
Εμείς οι φυσικοί τι κάνουμε;
Οι βιολόγοι μόνο μόνο βιολογία διδάσκουμε.
Τι είναι φυσική;
Ο φυσικός όμως ξέρει και βιολογία.
Ζητάμε κάλυψη των οργανικών μας κενών, όπως συμβαίνει στις άλλες ειδικότητες. Και να σταματήσουν τα ΠΥΣΔΕ να τοποθετούν στα κενά μας άλλες ειδικότητες, ακόμα κ όταν τίθεται θέμα υπεραρυθμίας. Δεν έχει λογική αυτό που συμβαίνει..Πόσα είναι τελικά τα οργανικά κενά των Φυσικών;;; Διψήφιος αριθμός, όπως φαίνεται;;;
Junior σταματά να "παίζεις" σε παρακαλώ..Αν θέλεις πεις κάτι πες το. Βιολογία δεν ξέρεις, πάρτο απόφαση..εκτός αν έχεις σπουδάσει βιολόγος.Ο φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα χημεία βιολογία γεωγραφία. Ο χημικός ο βιολόγος ο γεωλόγος δε μπορούν να διδάξουν φυσική. Το ξέρεις. Ας μην κρυβόμαστε. Πάμε παρακάτω τώρα.
Ρωτάει ο α βιολόγος.
Απαντάει ο ίδιος α βιολόγος.
Οι υπόλοιποι βιολόγοι.
Εμείς οι φυσικοί τι κάνουμε;
Οι βιολόγοι μόνο μόνο βιολογία διδάσκουμε.
Τι είναι φυσική;
Ο φυσικός όμως ξέρει και βιολογία.
Σου ζήτησα να απαντήσεις με αποδείξεις (όπως έκανα εγώ) και εσύ απαντάς με υποθέσεις και ασυναρτησίες. Αντί να ανακαλέσεις αυτό που έγραψες (το οποίο δεν είναι αληθές) εκθέτοντας τον συνάδελφο , συνεχίζεις να προκαλείς με ειρωνικά σχόλια.Εντάξει αφαιρώ το 2ο ΓΕΛ Αρτας στην περίπτωση του 2021 και αφήνω όλα τα άλλα, που πάλι περιέχουν το 2ο ΓΕΛ Αρτας
Ερώτηση προς τους διαχειριστές του φόρουμ.
Εσείς το ανέχεστε αυτό; Ο gvasilliς εκθέτει συνάδελφο γράφοντας επί της ουσίας ότι "έφαγε" θέση άλλου, κατι που μέ βάση τα επίσημα στοιχεία του ΠΥΣΔΕ δεν ισχύει. Τι έχετε να πείτε; Μάλιστα η αναφορά γίνεται σε συγκεκριμένο σχολείο κάτι που κάνει πολύ εύκολο να μάθει κάποιος και το όνομα του συναδέλφου , για τον οποίο (χωρίς να έχει γνώση) αναφέρονται μη αληθινά γεγονότα.
Σας παρακαλω να πάρετε θέση ως οφείλετε.
Ο φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα χημεία βιολογία γεωγραφία. Ο χημικός ο βιολόγος ο γεωλόγος δε μπορούν να διδάξουν φυσική. Το ξέρεις. Ας μην κρυβόμαστε. Πάμε παρακάτω τώρα.
[/quote
Διαφωνώ κάθετα. Και εσύ το ξέρεις ότι δεν ισχύει αυτό που λες, ειδικά με τέτοια απόλυτη συσχέτιση. Λυπάμαι, αλλά ούτε ο φυσικός, ο χημικός και ο γεωλόγος μπορούν να διδάξουν βιολογία.Αν κάποιος το θέλει, ας το σπουδάσει. Ωστόσο, αν κάποιος/κάποια μελετήσει βαθειά ..ίσως τ καταφέρει σε επίπεδο σχολείου, αλλά και πάλι δεν θα έχει κατακτήσει την επιστήμη, και ούτε θα έχει καταφέρει να εμπνεύσει τους μαθητές/μαθήτριες..
1) Είμαι σίγουρος ότι αν ψάξω θα βρω και άλλα που πρέπει να αφαιρεθούν. Δε έχω όμως ούτε το χρόνο ούτε την διάθεση να το κάνω, εφόσον το θέμα δεν με αφορά και τόσο.1) Κρίμα διότι θα με διευκόλυνες
2) Δεν πρόκειται να ρωτήσω τίποτα. Απλά θα ειδοποιήσω ένα συνάδελφο (του οποιου έμεσα αναθέρθηκε το όνομα), ότι στο φόρουμ αναφέρεται (με απλά λόγια) ότι είναι "παράτυπος". Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του ο τρόπος που θα το αντιμετωπίσει.
Αυτό που περιμένω όμως είναι μία απάντηση από τους διαχειριστες του φόρουμ.
1) Είμαι σίγουρος ότι αν ψάξω θα βρω και άλλα που πρέπει να αφαιρεθούν. Δε έχω όμως ούτε το χρόνο ούτε την διάθεση να το κάνω, εφόσον το θέμα δεν με αφορά και τόσο.
2) Δεν πρόκειται να ρωτήσω τίποτα. Απλά θα ειδοποιήσω ένα συνάδελφο (του οποιου έμεσα αναθέρθηκε το όνομα), ότι στο φόρουμ αναφέρεται (με απλά λόγια) ότι είναι "παράτυπος". Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του ο τρόπος που θα το αντιμετωπίσει.
Αυτό που περιμένω όμως είναι μία απάντηση από τους διαχειριστες του φόρουμ.
Πραγματικά απορώ με το σκεπτικό πολλών συναδέλφων!! Το πώς διδάσκω ένα μέσο μάθημα Βιολογίας δεν πρόκειται να το προσεγγίσει πότε ο μέσος φυσικός του φόρουμ...εδώ συνεχίζουμε να διαβάσουμε να επιμορφωνομαστε για να γίνουμε καλύτεροι στη διδασκαλία του αντικειμένου μας και δεν είπαμε πότε αν είμαστε τέλειοι και γ@μάτοι...απορώ με το θράσος κυρίως των Φυσικών που ενώ δεν διδάσκονται ίχνος , Βιολογίας στο Πανεπιστήμιο να υποστηρίζουν ότι είστε παντογνώστες...
Εννοείται ότι και εγώ δεν θα μπορέσω να συγκριθω με ένα φυσικό που διδάσκει Φυσική ως προς την αποτελεσματικότητα και τα παραδείγματα που αναφέρει στο μάθημα..
Δυστυχώς επειδή οι Φυσικοί κάνετε το μάθημα μας σε στοιχειωδης επίπεδο στα Γυμνάσια γι'αυτό δεν μπορείτε να διαπιστώσετε πόσο ανεπαρκείς είστε..
Θα το ξαναπώ, λίγο μέτρο και ταπεινότητα δεν βλάπτει..
Επίσης θα ήθελα να μου απαντήσει ο leon και οι άλλοι φυσικοί του φόρουμ αν διδάχθηκαν τελικά βιολογία γιατί αυτοαναιτρουνται συνεχώς..
Καλό απόγευμα.
Εντάξει αφαιρώ το 2ο ΓΕΛ Αρτας στην περίπτωση του 2021 και αφήνω όλα τα άλλα, που πάλι περιέχουν το 2ο ΓΕΛ Αρτας
Παρεπιμπτόντως βλέπω πάλι κενό ΠΕ04 λένε. Μήπως μπορείς να ρωτήσεις τι κενό είναι? όπως και στο 1ο ΕΠΑΛ?
Αυτό ισχύει μόνο στην πόλη της Πρέβεζας κόκκινο μπαλόνι. Είπες και εσύ μια περίπτωση είναι περιπτωσιολογια, που μπορεί εύκολα να ακυρωθεί από μια άλλη..πχ. και είναι αλήθεια στη Σπάρτη Γυμνάσια λύκεια δεν έχει οργανική κανένας Βιολόγος. Τώρα θα πάρει. Όπως λες και εσύ σημασία έχει τι συμβαίνει πανελλαδικά, και οι πάνω από 100 περιπτώσεις που ανέφερα είναι ένα καλύτερο δείγμα που εξηγεί που πήγαν οι φυσικοί.
Αλλά αυτά πρέπει να σταματήσουν. Όχι να αρχίσουμε οι Βιολόγοι να κάνουμε τα ίδια.
Αυτό ισχύει μόνο στην πόλη της Πρέβεζας κόκκινο μπαλόνι. Είπες και εσύ μια περίπτωση είναι περιπτωσιολογια, που μπορεί εύκολα να ακυρωθεί από μια άλλη..πχ. και είναι αλήθεια στη Σπάρτη Γυμνάσια λύκεια δεν έχει οργανική κανένας Βιολόγος. Τώρα θα πάρει. Όπως λες και εσύ σημασία έχει τι συμβαίνει πανελλαδικά, και οι πάνω από 100 περιπτώσεις που ανέφερα είναι ένα καλύτερο δείγμα που εξηγεί που πήγαν οι φυσικοί.
Αλλά αυτά πρέπει να σταματήσουν. Όχι να αρχίσουμε οι Βιολόγοι να κάνουμε τα ίδια.
...εντάξει δεν είναι τόσο απλό. Όταν δημοσιεύεις μία λίστα δεδομένων και αμέσως κάποιος σου εντοπίζει σφάλμα, η λίστα χάνει την αξιοπιστία της γενικά. Έτσι λένε. Γιατί να είναι μόνο αυτό που τυχαία βρήκε κάποιος, και να μην είναι και κάποιο άλλο, κατάλαβες τώρα.Μαζεύω συγκεκριμένα στοιχεία για να μην γενικεύω. Είναι δεδομένο ότι οι πηγές μου είναι αναξιόπιστες δηλαδή αυτά που ανακοινώνουν τα ΠΥΣΔΕ. Δεν έχω παραδεχθεί ότι κάνω λάθος για το 2ο ΓΕΛ Άρτας αλλά ότι μπορεί να κάνω λάθος γιατί δεν θυμάμαι αν είχε φυσικό το σχολείο. Είχα πάρει τηλέφωνο πέρσι το διευθυντή που είναι φυσικός αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε. Μάλλον δεν είχε φυσικό. Όμως κάποιος.πρεπει να καλύπτει πέρσι τις ώρες Βιολογίας για να μην βγει κενό βιολόγου. Αλλά όπως είπα δεν θυμάμαι. Μήπως ήταν ο υπεράριθμος χημικός πριν λίγα χρόνια? Οπότε το βγάζω.
Από γενικεύσεις και αναφορές σε ομαδοποίηση δεδομένων μας έχεις συνηθίσει εξάλλου.
όχι δεν είναι μόνο η Πρέβεζα. Εκτός αστικών κέντρων, έτσι είναι, δεν υπάρχουν φυσικοί στα γυμνάσια.Για την Πρέβεζα είχες δίκαιο. Πες άλλη περιοχή να δω
Στην Σπάρτη μέσα έχει βγει ένα οργανικό κενό βιολόγου.
Εκτός Σπάρτης άλλα 3 ή 4.
Πωπω θυμός, δεν κάνει καλό ούτε στην υγεία πόσο μάλλον στην κρίση.
Κατα τ' άλλα επαναλαμβάνω: γενικά δεν υπάρχουν πια φυσικοι στα γυμνάσια.
Φυσική μόνο από βιολόγους, σεμνά και ταπεινά.
όχι δεν είναι μόνο η Πρέβεζα. Εκτός αστικών κέντρων, έτσι είναι, δεν υπάρχουν φυσικοί στα γυμνάσια.
Στην Σπάρτη μέσα έχει βγει ένα οργανικό κενό βιολόγου.
Εκτός Σπάρτης άλλα 3 ή 4.
προσωπικά θεωρώ ότι , εκτός από την 3η λυκείου όπου υπάρχει μεγάλη εξειδίκευση, είμαστε όλοι ικανοί να τα κάνουμε όλα σε εξαιρετικά καλό βαθμό. Την εντύωση αυτή την έχω πάρει από την 20ετή εμπειρία μου σε πολλά διαφορετικά σχολεία, όπου έχω δει βιολόγους να κάνουν εξαιρετικά μαθήματα φυσικής και φυσικούς να παρουσιάζουν σε εκφέ προτότυπα μαθήματα βιολογίας.
Αυτό το πιστεύω και ας λενε 'οτι θέλουν οι βιολόγοι.
Στρεβλή η εντύπωσή σου. Αλλά να το πάμε αναλυτικά..https://www.esos.gr/arthra/78117/i-enosi-ellinon-fysikon-gia-toys-diorismoys-monimon-ekpaideytikon-tis-anatheseis
Στο Γυμνάσιο:
Ένας φυσικός ή χημικός μπορεί σε ικανοποιητικό βαθμό να διδάξει το μάθημα του άλλου, συν τη βιολογία (που στο γυμνάσιο το βιβλίο είναι λίγο αστείο, σαν συλλογή σταυρολέξων κλπ, και εκεί θα έπρεπε να πιέσουν οι φίλοι βιολόγοι να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για το μάθημα αυτό). Ένας βιολόγος θα δυσκολευτεί αρκετά με τη φυσική, ουσιαστικά δεν θα διδάξει φυσική.
Στο Λύκειο:
Ένας φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα και χημεία μέχρι Β λυκείου, βιολογία πιο δύσκολα, εκτός αν ασχοληθεί πάρα πολύ, αλλά το αποτέλεσμα φυσικά δεν θα είναι ίδιο με αυτό όταν το διδάσκει ένας επαρκής βιολόγος. Η αλήθεια να λέγεται.
Ένας χημικός θα διδάξει πιο δύσκολα φυσική μέχρι Β λυκείου, εκτός αν έχει μεγάλη εμπειρία και μεράκι να ασχοληθεί.
Ένας βιολόγος μπορεί να διδάξει μόνο βιολογία.
Συμπέρασμα: στο Λύκειο ειδικά ο καθένας πρέπει να περιοριστεί στην ειδικότητά του, και κατ' εξαίρεση (μέχρι Β λυκείου) οι φυσικό/χημικοί να διδάσκουν το άλλο μάθημα (χημεία/φυσική) και σε πολύ ειδικές περιπτώσεις - όταν δηλαδή δεν υπάρχει βιολόγος, ή δεν έχει άλλες ώρες ο βιολόγος - να αναλάβουν και βιολογία μέχρι Β λυκείου πάντα.
Γ λυκείου είναι ντροπή να αναγκάζονται (ξέρουμε όλοι περιπτώσεις) κάποιοι ΠΕ04 να διδάσκουν άλλο μάθημα!
...εντάξει δεν είναι τόσο απλό. Όταν δημοσιεύεις μία λίστα δεδομένων και αμέσως κάποιος σου εντοπίζει σφάλμα, η λίστα χάνει την αξιοπιστία της γενικά. Έτσι λένε. Γιατί να είναι μόνο αυτό που τυχαία βρήκε κάποιος, και να μην είναι και κάποιο άλλο, κατάλαβες τώρα.
Από γενικεύσεις και αναφορές σε ομαδοποίηση δεδομένων μας έχεις συνηθίσει εξάλλου.
Συνάδελφε AntiKar.
Τα υπονοούμενα και οι ειρωνείες αλλού σε παρακαλώ. Αντι να μαζευτείτε κσι να αποσύρετε αυτά που γράφετε πάτε να βγείτε και από πάνω. Δεν πάμε καλά εδω μέσα...
Για τους Φυσικούς δυστυχώς τα νέα είναι πολύ άσχημα.Ειναι σχεδόν ακατανόητο αυτό που συμβαίνει.Ειναι...με τοσες συνταξιοδοτησεις και παλι τοσα λιγα μα τοσα λιγα κενα. Σχεδον εμπαιγμος καταντησε.
Εχει δει καποιος μεσα στους 60 πρωτους ΠΕ04.01 του εκαθαρισμενου της Γενικης ποσοι ειναι της Ε.Α που πιθανον διοριζονται και στην Ε.Α;
Βλέπω 4. Νομίζω όμως ότι ένας από αυτούς είχε πάει αναπληρωτής στην Γενική φέτος.Ευχαριστω, αναμενομενο οτι θα ηταν λιγοι.
Πρώτον, η άποψη της ΕΕΦ δεν απασχολεί κανέναν σοβαρό φυσικό πια...
Δεύτερον, σε παλαιότερα προγράμματα σπουδών στα τμήματα Φυσικής, το μάθημα της χημείας υπήρχε στα υποχρεωτικά μαθήματα, ενώ της βιολογίας ήταν σε επιλογή. Τώρα είναι και τα δύο επιλογής.
Τρίτον, προφανώς τα μαθηματικά είναι ό,τι πιο χρήσιμο και απαραίτητο για έναν φυσικό, και για αυτό διδάσκονται σε τόσο μεγάλο ποσοστό στα τμήματα Φυσικής.
Τέταρτον, θα έπρεπε χρόνια τώρα να καταργηθεί ο ενιαίος κλάδος ΠΕ04 και να υπάρχουν 4 ανεξάρτητοι (φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι και γεωλόγοι), με ταυτόχρονη αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα. Ειδικά για το μάθημα της φυσικής, που με απασχολεί σε μεγαλύτερο βαθμό ως φυσικό, είναι πολύ λίγες οι ώρες διδασκαλίας τόσο στο γυμνάσιο, αλλά ακόμα περισσότερο στο λύκειο. Το πώς θα αλλάξει αυτό, είναι ευθύνη άλλων.
Βλέπω 4. Νομίζω όμως ότι ένας από αυτούς είχε πάει αναπληρωτής στην Γενική φέτος.
ναι και απο οτι ξερω θα διοριστει γενικης αν αναφερομαι στον ιδιο.
Στο Λύκειο:
Ένας φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα και χημεία μέχρι Β λυκείου, βιολογία πιο δύσκολα, εκτός αν ασχοληθεί πάρα πολύ, αλλά το αποτέλεσμα φυσικά δεν θα είναι ίδιο με αυτό όταν το διδάσκει ένας επαρκής βιολόγος. Η αλήθεια να λέγεται.
Ένας χημικός θα διδάξει πιο δύσκολα φυσική μέχρι Β λυκείου, εκτός αν έχει μεγάλη εμπειρία και μεράκι να ασχοληθεί.
Ένας βιολόγος μπορεί να διδάξει μόνο βιολογία.
(...)
Γ λυκείου είναι ντροπή να αναγκάζονται (ξέρουμε όλοι περιπτώσεις) κάποιοι ΠΕ04 να διδάσκουν άλλο μάθημα!
Γεια σας, γνωρίζει κανείς αν φυσικός με σειρά γύρω στο 140 έχει πιθανότητες διορισμού;
Ας πρόσεχαν όταν τοποθέτησαν τους υπόλοιπους φυσικούς σε κενά άλλης ειδικότητας και τώρα αρνούνται να πάνε να κάνουν φυσική.
Αν δεν το αρνείται και ο Βιολόγος, ας πρόσεχε και αυτός.
Παντως αυτή η περίπτωση δεν δικαιολογεί διορισμό 350 Φυσικών.
Θα διοριστούν 57
Υπάρχει Λύκειο χωρίς Φυσικό; Δυσκολακι! Πες μας για ποιο σχολείο πρόκειται... να το διασταυρωσουμε...μια μικρή υπενθύμιση η κατανομή ωρών και μαθημάτων γίνεται από Σεπτέμβριο οπότε κάτι δεν πάει καλά!!Λυκειο Κονιτσας!Δεν υπαρχει Φυσικος
Ας πρόσεχαν όταν τοποθέτησαν τους υπόλοιπους φυσικούς σε κενά άλλης ειδικότητας και τώρα αρνούνται να πάνε να κάνουν φυσική.
Αν δεν το αρνείται και ο Βιολόγος, ας πρόσεχε και αυτός.
Παντως αυτή η περίπτωση δεν δικαιολογεί διορισμό 350 Φυσικών.
Θα διοριστούν 57
Μάλλον δεν έγινα αντιληπτός. Όχι μόνο δεν διαφωνώ με το ότι είναι ξεφτίλα να "διδάσκουν" άλλες ειδικότητες άλλα αντ' άλλων μαθήματα, αλλά απεναντίας υπερθεματίζω κιόλας. Είναι δυνατόν να διδάξει βιολόγος φυσική κατεύθυνσης ή αντίστροφα; Με τι αξιώσεις θα πάνε τα παιδιά το ερχόμενο καλοκαίρι να δώσουν πανελλήνιες, όσα τουλάχιστον δεν έχουν λεφτά για φροντιστήριο; Και αν ίσχυε και η ατομική αξιολόγηση, πώς θα αξιολογείτο δίκαια ο βιολόγος για την (προφανώς) ανεπαρκή διδασκαλία που θα κάνει στη φυσική κατεύθυνσης; Μήπως λοιπόν πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε σοβαρά την ανεξαρτητοποίηση ασυσχέτιστων ειδικοτήτων, και την κατάργηση της φάμπρικας των δευτερότριτων αναθέσεων όπου αυτές εξ ορισμού δεν μπορούν να είναι αποδοτικές;
Οι της άλλης ειδικότητας, πώς θα μπορούσαν να το αρνηθούν, όταν η απάντηση θα είναι "τότε συμπληρώστε τις ώρες σας σε χημεία/βιολογία αντίστοιχα, τρέχοντας από 'δω κι από 'κει";
Στο συγκεκριμένο σχολείο πάντως, από τη στιγμή που ο μοναδικός φυσικός συνταξιοδοτείται, δύσκολο να μπορούσαν να βάλουν άλλον μόνιμο στη θέση του, αν δεν το ζητήσει. Αλλά η λύση δεν είναι να πασάρουν τις ώρες του, κάποιες στον χημικό και κάποιες στον βιολόγο ώστε οι δεύτεροι να συμπληρώνουν. Η λύση είναι να πάρουν αναπληρωτή φυσικό, ή να είχαν βγάλει οργανικό κενό ήδη, από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο φυσικός θα αποχωρούσε και δεν θα έκανε αίτηση ανάκλησης.
Εγώ θα ήθελα να μου πείτε πάνω σε αυτό το θέμα αν ξέρει κάποιος υπεύθυνα: μπορείς να αρνηθείς να πάρεις μάθημα κατεύθυνση που δεν το έχεις α' ανάθεση; Έχουμε αυτό το δικαίωμα;
οι πλούσιοι βιολόγοι του χρόνου θα μετράνε κενά σαν τους γεωλόγους
που είσαι γκαγκάριν που γκαρίζεις μια δεκαετία
όλος ο κλάδος δεν θα είναι ούτε όσοι οι μουσικοί φέτος
επιτέλους δικαιοσύνη
Εντάξει νομικά δεν υπάρχει πρόβλεψη άρνησης β ανάθεσης αν την αναθέσει υποχρεωτικά ο διευθυντής. Όμως αυτό είναι μια φτηνή δικαιολογία. Αφόρητη πίεση μπορούν να ασκήσουν και οι εκπαιδευτικοί και η ΕΛΜΕ ώστε να πειστεί ο Διευθυντής και το ΠΥΣΔΕ να μην κάνει βλακείες. Άλλωστε έχουν ήδη γίνει αρνήσεις είτε με.μερικη είτε με ολική επιτυχία . Υπάρχουν άνθρωποι να βοηθήσουν, αυτή τη δουλειά κάνουμε αλλά θέλει και αποφασιστικότητα από τον εκπαιδευτικό. Ναι κύριε θα πας και αλλού για να μην κλέψεις τις ώρες από άλλη ειδικότητα. Εκτός αν δεν έχει αλλού πχ.στην ομάδα σχολειων. Αλλά τις ξέρω αυτές τις περιπτώσεις που τοπυσδε ξέρει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μετακινηθεί ο παλιός που κάνει 20 ώρες β ανάθεση στο σχολείο του να μετακινηθεί να κάνει και λίγο Α δίπλα οπότε αρχίζει το ΠΥΣΔΕ αλυσιδωτά να μοιράζει β αναθέσεις και στους νεοδιοριστος.
gvasilis δεν είναι φτηνή δικαιολογία. Στην επαρχία, οι διευθυντές πιέζουν αφόρητα για να ξεμπερδεύουν. Στην περίπτωση αυτή που στην ομάδα σχολείων δεν υπάρχει άλλο κενό, κατάλαβα ότι πάνω κάτω είμαι υποχρεωμένη να πάρω και την κατεύθυνση β' ανάθεση;Δεν υπάρχει νόμος που να λέει κάτι για ομάδα σχολείων. Εγώ το έβαλα σαν παραδειγμα λογικού οριου. Αλλος θα πει εγώ πάω μόνο μέσα στην ίδια πόλη. Εγώ προσωπικά τη μια μέρα ήμουν στεριά και την άλλη στο νησί