Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Maria_efi στις Ιούνιος 28, 2022, 04:30:33 μμ

Τίτλος: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούνιος 28, 2022, 04:30:33 μμ
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σας για τα αποτελέσματα των δικών σας μαθητών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και τη γενικότερη άποψή σας. Για πρώτη φορά οι μαθητές μου δεν κατάφεραν να γράψουν κάτι "κοντά" σε αυτό που έκαναν όλη τη χρονιά και δε σας κρύβω πως αισθάνθηκα από χάλια μέχρι και ενοχές, μήπως και δεν έκανα κάτι εγώ σωστά. Μαθητής που έγραφε όλη τη χρονιά στο συγκεκριμένο μάθημα είτε στα πλαίσια του σχολείου είτε στα δικά μας "ιδιαίτερα" πλαίσια εξαιρετικά καλά,  με ανάλογο feedback και από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του σχολείου, πήρε 11,8. Γενικότερα νιώθω άσχημα και περίεργα που είδα τα όνειρα παιδιών να καταποντίζονται. Με ρωτούσε ο μαθητής "τι έκανα λάθος για να πάρω τόσο χαμηλό βαθμό" και δε γνώριζα τι να του απαντήσω. Οι δε διορθωτές είχαν ελάχιστη απόκλιση. Κάποια άποψη;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούνιος 28, 2022, 06:23:03 μμ
Το βάρος της ευθύνης πέφτει αποκλειστικά στο συνάφι μας. Και σε αυτούς που βάζουν αυτά τα θέματα και δίνουν τις απαντήσεις (τρεις κειμενικοί δείκτες στα ταγάρια, μέτρα αμεσότητες και βάλε βαθμούς, ξαναγράψτε το κείμενο στο πρώτο ρώτημα και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά). Αλλά και σε μας τους βαθμολογητές. Ξεχνάμε τι απαιτήσεων μάθημα κάνουμε μέσα στην τάξη, αν κάνουμε, και ενδυόμαστε την τήβεννο του ιεροεξεταστή. Κατασκευάζουμε μια ιδεατή απάντηση σε κάθε ερώτημα και μετά το γραπτό στην κλίνη του Προκρούστη. Και κόβουμε αβέρτα.
Δεν έχω δει ακόμα τα στατιστικά αλλά έχω την αίσθηση ότι πάμε στις προπέρσινες ομορφιές...
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούνιος 28, 2022, 06:25:48 μμ
Το βάρος της ευθύνης πέφτει αποκλειστικά στο συνάφι μας. Και σε αυτούς που βάζουν αυτά τα θέματα και δίνουν τις απαντήσεις (τρεις κειμενικοί δείκτες στα ταγάρια, μέτρα αμεσότητες και βάλε βαθμούς, ξαναγράψτε το κείμενο στο πρώτο ρώτημα και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά). Αλλά και σε μας τους βαθμολογητές. Ξεχνάμε τι απαιτήσεων μάθημα κάνουμε μέσα στην τάξη, αν κάνουμε, και ενδυόμαστε την τήβεννο του ιεροεξεταστή. Κατασκευάζουμε μια ιδεατή απάντηση σε κάθε ερώτημα και μετά το γραπτό στην κλίνη του Προκρούστη. Και κόβουμε αβέρτα.
Δεν έχω δει ακόμα τα στατιστικά αλλά έχω την αίσθηση ότι πάμε στις προπέρσινες ομορφιές...

Ισχύει ότι υπήρξε κάποιο ζήτημα με τα απαντητικά που είχαν οι διορθωτές στα χέρια τους;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούνιος 28, 2022, 06:34:51 μμ
Τι ζήτημα;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούνιος 28, 2022, 06:43:35 μμ
Τι ζήτημα;

Διάβασα κάπου ότι σε ένα πρώτο στάδιο έδωσαν σε κάποια σημεία λανθασμένες απαντήσεις στους διορθωτές και έπειτα έδωσαν κάποιες πιο κατευθυνόμενες. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούνιος 28, 2022, 06:58:53 μμ
Δε νομίζω ότι υπήρξε τέτοιο ζήτημα.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 28, 2022, 09:42:23 μμ
Όχι δεν ισχύει αυτό.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Στρουμφάκι στις Ιούνιος 28, 2022, 11:34:24 μμ
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σας για τα αποτελέσματα των δικών σας μαθητών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και τη γενικότερη άποψή σας. Για πρώτη φορά οι μαθητές μου δεν κατάφεραν να γράψουν κάτι "κοντά" σε αυτό που έκαναν όλη τη χρονιά και δε σας κρύβω πως αισθάνθηκα από χάλια μέχρι και ενοχές, μήπως και δεν έκανα κάτι εγώ σωστά. Μαθητής που έγραφε όλη τη χρονιά στο συγκεκριμένο μάθημα είτε στα πλαίσια του σχολείου είτε στα δικά μας "ιδιαίτερα" πλαίσια εξαιρετικά καλά,  με ανάλογο feedback και από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του σχολείου, πήρε 11,8. Γενικότερα νιώθω άσχημα και περίεργα που είδα τα όνειρα παιδιών να καταποντίζονται. Με ρωτούσε ο μαθητής "τι έκανα λάθος για να πάρω τόσο χαμηλό βαθμό" και δε γνώριζα τι να του απαντήσω. Οι δε διορθωτές είχαν ελάχιστη απόκλιση. Κάποια άποψη;
Οι μαθητές έχασαν πολλές μονάδες στα Β. Η θεωρία έπρεπε να συνδεθεί με το κείμενο και όχι να παρατίθεται μηχανιστικά. στο δε Β3 (Δημουλά) ήταν πολύ δύσκολο να συνδέσουν τους δείκτες με το νόημα του κειμένου και οι περισσότεροι έγραφαν τι προσδίδει υφολογικά (ζωντάνια, αμεσότητα, παραστατικότητα) Αυτό μόνο κόστιζε 9 μονάδες. Αν προσθέσουμε και τα δεύτερο ζητούμενο στην παραγωγή λόγου καθώς και το ερμηνευτικό σχόλιο στη λογοτεχνία που τους δυσκολεύει, μπορούμε να εξηγήσουμε τι έφταιξε και φέτος.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: erietta στις Ιούνιος 29, 2022, 10:59:46 πμ
Προσωπικά θεωρώ ότι το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας έχει δυσκολέψει τρομερά, και πρώτα πρώτα δυσκολεύει εμάς τους ίδιους.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούνιος 29, 2022, 11:31:51 πμ
Αυτό ισχύει τόσο πολύ...
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: doukou στις Ιούνιος 29, 2022, 11:50:30 πμ
Απο τους μαθητες μου και από φιλους διαπιστωσα οτι δεν υπηρχαν ιδιαιτερα αποκλισεις στους βαθμους μεταξυ των βαθμολογητων. Οποτε, μαλλον αυτο που λεει η θεματοθετρια ξεκιναει απο την αυστηροτητα στη βαθμολογηση των γραπτων. Θεωρω πως το μαθημα της νεολλ.γλωσσας εχει δυσκολεψει αρκετα. Αρχικα, εξεταζεται με τον νεο τροπο μολις τρια χρονια (μαζι με τη φετινη χρονια) οποτε δεν υπαρχει ακομα η εμπειρια και σε εμας τους ιδιους τους διδασκοντες για το πως θα διδαξουμε το συγκεκριμενο μαθημα, που θα δωσουμε τη μεγαλυτερη εμφαση κτλ. Υπαρχει, θεωρω, ενα πολυ μεγαλυτερο ευρος στα ερωτηματα και στον τροπο που αυτα μπορουν να διατυπωθουν σχετικα με τον παλαιοτερο τροπο εξετασης. Το Γ θεμα φαινεται να δυσκολευει πολυ τους μαθητες, και προσωπικα μιλωντας, δε μου αρεσει καθολου ο τροπος που εξεταζεται η κατανοηση ενος λογοτεχνικου κειμενου. Αυτος ο συσχετισμος του ερμηνευτικου σχολιου με τους κειμενικους δεικτες μου φαινεται πολυ δυσκολος για να ειναι επιτυχης και παλι καθιστα την προσεγγιση της λογοτεχνιας εξαιρετικα στειρα. Και αυτο μολις σε 200 το πολυ λεξεις. Το ιδιο ισχυει και για την παραγωγη γραπτου λογου, σε 400 λεξεις να αναπτυξει κανεις τη σκεψη του, ωστε να εκφραστει με πληροτητα και οχι τηλεγραφικα. Κριμα τοσο ωραιο αντικειμενο να καταληξει να ειναι κωδικοποιημενη θεωρια, κωδικοποιημενοι κειμενικοι δεικτες, κωδικοποιημενα αιτια, αποτελεσματα, τροποι αντιμετωπισης.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: casperini στις Ιούνιος 29, 2022, 01:19:28 μμ
Κριμα τοσο ωραιο αντικειμενο να καταληξει να ειναι κωδικοποιημενη θεωρια, κωδικοποιημενοι κειμενικοι δεικτες, κωδικοποιημενα αιτια, αποτελεσματα, τροποι αντιμετωπισης.

Πολύ όμορφη τοποθέτηση!
Καλύτερα να εβγαζαν τελείως την Λογοτεχνία και οι μοναδες να πήγαιναν στην παραγωγη λογου με ζητούμενο τις 600 λεξεις οπως πριν.

Στο θέμα της βαθμολογησης μια σχετικη αντικειμενικοτητα θα μπορούσε ισως να επιτευχθεί με 3 υποχρεωτικες βαθμολογησεις και τελικο αποτέλεσμα τον μεσο ορο των 2 πιο κοντινων.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 29, 2022, 04:59:10 μμ
Συμφωνώ κ εγώ σε αυτό. Άλλο έκθεση άλλο λογοτεχνία. Άλλοι μηχανισμοί στο ένα μάθημα άλλοι στο άλλο. Από τότε που μπήκε η λογοτεχνια το μάθημα της Έκθεσης "έπαθε καθίζηση ". Γενικά η λογική του επενδύω σε πολλά διδακτικά  αντικείμενα ταυτόχρονα  έχει ως συνέπεια την επιφανειακή κ τυποποιημένη εξέταση και όχι την εις βάθος ανάλυση.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούνιος 29, 2022, 06:53:20 μμ
Αφού δεν έχουμε εμείς το θάρρος της αυτοκριτικής ας αφήσουμε να μας λούζουν οι μαθητές μας...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/385273_panellinies-2022-odi-stoys-ehthrologoys

Πόσο στοίχημα ότι εισέπραξε  ένα ξεγυρισμένο 12άρι - άντε 13τριάρι -οι αγαπημένοι μας βαθμοί φέτος.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: erietta στις Ιούνιος 29, 2022, 07:49:15 μμ
Αυτό το κείμενο γράφτηκε από έφηβο;;;; :o
Εχθρολόγο εννοεί τον φιλόλογο;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 29, 2022, 07:56:00 μμ
Αυτό το κείμενο γράφτηκε από έφηβο;;;; :o
Εχθρολόγο εννοεί τον φιλόλογο;
Οχι βεβαια. Η alfavita δημοσιευει κατα καιρους τετοια κειμενα που υποτιθεται οτι εχουν γραψει εφηβοι ( με ξυλινη γλωσσα και γλωσσικο υφος ινστρουχτορα του 1950-60)
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: erietta στις Ιούνιος 29, 2022, 08:30:05 μμ
topsy, δεν ξέρω, προβληματίζομαι. Υπάρχει και υπογραφή.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 29, 2022, 09:10:39 μμ
Εγώ πάντως θα της έβαζα 20 στρογγυλό. Δεν έχω βάλει ποτέ ξανά..
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 29, 2022, 09:14:59 μμ
Δεν άντεξα να διαβάσω ούτε τρεις παραγράφους. Εγω θα έβαζα στοίχημα ότι το έγραψε κάποιος θετικός επιστήμονας, ίσως και εκπαιδευτικός, με απύθμενο κόμπλεξ για τους φιλολόγους. Εξυπνάδες, λογοπαίγνια και δήθεν ευφυολογήματα, παντελής άγνοια της εκπαιδευτικής πραγματικότητας που εξαναγκάζει ουσιαστικά τους φιλολόγους να ασχολούνται με όλες αυτές τις μ…ες που ασχολούμαστε. Δεν λέω ότι ο κλάδος φέρει ευθύνη, αλλά δεν ελεγε και τίποτα ουσιώδες το κείμενο.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούνιος 29, 2022, 09:57:50 μμ
Η Φιλίππα Χατζηιωαννίδη είναι κορυφαία σκακίστρια του τόπου μας και προικισμένο παιδί. Όλα όσα γράφει είν' ολόσωστα. Πέρ' απ' τον εξεζητημένο εκφραστικό λόγο που χρησιμοποιεί κοιτάξτε την ουσία όσων λέει. Κι επιτέλους δεν είναι δυνατόν σ' όλον τον κόσμο οι υποψήφιοι για τα Πολυτεχνεία να εξετάζονται Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία για τις Ιατρικές σε Βιολογία-Φυσική-Χημεία κι εδώ να 'χουμε και την... Έκθεση για τα ιδιαίτερα των κ.κ. φιλολόγων. Και κρίνει η Έκθεση ποιος θα γίνει γιατρός και μηχανικός. Λες κι είμαστε στις προνεωτερικές εποχές.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 30, 2022, 07:26:05 πμ
Leon. οι περισσότεροι φιλόλογοι της τάξης (όχι φροντιστές) δεν θα είχαν κανένα θέμα να σταματήσει η εξέταση του μαθήματος, ακόμα και για τις θεωρητικές σχολές. Και σίγουρα δεν έχουν επιλέξει οι ίδιοι τον τρόπο εξέτασης. Το γραπτό της κοπέλας συνοψίζει όλες τις παθογένειες της γλωσσικής διδασκαλίας, δυστυχώς όμως όχι μ αυτά που λέει, αλλά με το πώς τα λέει. Είναι γραμμένο ακριβώς με τον τρόπο που αρέσει στους συντηρητικούς φιλολόγους που η ίδια κατακρίνει: απόλυτη κενότητα, απουσία δομής και λογικής συνοχής, κυνήγι συναισθηματισμού χωρίς λογικά επιχειρήματα, εντυπωσιασμός του αναγνώστη με εξεζητημένο ύφος. Η ίδια πέφτει στην παγίδα αυτού που θέλει υποτίθεται να στηλιτεύσει.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: filologos100 στις Ιούνιος 30, 2022, 11:56:05 πμ
Με τον τρόπο που γράφει επιβεβαιώνει αυτούς που την βαθμολόγησαν με χαμηλό βαθμό, υπό την προϋπόθεση ότι έγραψε με το ίδιο στυλ στις εξετάσεις. Λόγος λογοτεχνικός και στομφώδης, δοκιμιακό ύφος ατσαλο σε κάποια σημεία με φανερή πρόθεση να εντυπωσιάσει με ανούσιους βερμπαλισμούς.  Πραγματικά σε κάποια μέρη δεν έβγαζες νόημα με αυτά που έγραφε. Θα ήταν καλή για λογοτέχνης αλλά στις πανελλήνιες ζητάμε κείμενα απλά γραμμένα, με στέρεη λογική επιχειρηματολογία και ουσία και όχι αναμάσημα τυποποιημένων εκφράσεων και φράσεων κλισέ που αφθονούν στα σχεδιαγράμματα των φροντιστηρίων. Το μάθημα έχει αλλάξει μορφή. Δεν είμαστε στη δεκαετία του 70 που τότε με ρομαντικό και εξεζητημένο ύφος έγραφες ολόκληρες σελίδες αναλύοντας αφηρημένες έννοιες αποκομμένες από οποιοδήποτε επικοινωνιακό πλαίσιο και ξεκομμένες από την κοινωνική πραγματικότητα. Σου ζητείται να γράψεις κάτι που απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο ,οπότε δεν μπορείς να γράφεις γενικά και αόριστα  αλλά το βάρος πέφτει στην πειθώ και την επιχειρηματολογία. Δεν της ζήτησε κανείς να γράψει ποίημα  ή δοκίμιο. Εδώ βλέπουμε άτακτη παράθεση σκόρπιων σκέψεων χωρίς κανένα λογικό ειρμό .Και ποιο είναι ακριβώς το θέμα στο οποίο απαντάει; Θέμα δεν υπάρχει.  Ελπίζω να περάσει το μήνυμα μου σύντομα γιατί ο συντονιστής αργεί πολύ.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 30, 2022, 03:08:31 μμ
Το να μπορείς να συντάξεις ενα δομημένο και με  επιχειρήματα κείμενο είναι μια δεξιότητα χρήσιμη σε οποιο εργασιακο τομεα απασχοληθεις και ειναι απαραιτητη δεξιοτητα και στην καθημερινη ζωη. Στις εξετασεις του γαλλικου απολυτηριου υπαρχει κατι αντιστοιχο ως εξεταση γιατι δεν νοειται να τελειωνεις 12 χρονια σπουδων και να μην μπορείς να συνταξεις ενα κειμενο για να υποστηρίξεις με λογικο τροπο τις αποψεις σου
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούνιος 30, 2022, 03:54:31 μμ
Κείμενο με ουσία και στέρεη επιχειρηματολογία αποκαλούμε το ξαναγράψιμο του πρώτου κειμένου με άλλα λόγια και τους ίδιους ακριβώς άξονες στο πρώτο ερώτημα, τις σχολικές εκδρομές και τα φτηνά εισιτήρια των μουσείων στο δεύτερο ή το γιατί τα αγόρια (!) θα κρατούσαν το παλιό ταγάρι της γιαγιάς; Τι ακριβώς;
 15 κρίσιμες μοναδούλες τουλάχιστον  στοίχιζαν τα παραπάνω, για όσους δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν τι και πώς βαθμολογούσαμε φέτος.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: margar78 στις Ιούνιος 30, 2022, 04:48:29 μμ
Με τον τρόπο που γράφει επιβεβαιώνει αυτούς που την βαθμολόγησαν με χαμηλό βαθμό, υπό την προϋπόθεση ότι έγραψε με το ίδιο στυλ στις εξετάσεις. Λόγος λογοτεχνικός και στομφώδης, δοκιμιακό ύφος ατσαλο σε κάποια σημεία με φανερή πρόθεση να εντυπωσιάσει με ανούσιους βερμπαλισμούς.  Πραγματικά σε κάποια μέρη δεν έβγαζες νόημα με αυτά που έγραφε. Θα ήταν καλή για λογοτέχνης αλλά στις πανελλήνιες ζητάμε κείμενα απλά γραμμένα, με στέρεη λογική επιχειρηματολογία και ουσία και όχι αναμάσημα τυποποιημένων εκφράσεων και φράσεων κλισέ που αφθονούν στα σχεδιαγράμματα των φροντιστηρίων. Το μάθημα έχει αλλάξει μορφή. Δεν είμαστε στη δεκαετία του 70 που τότε με ρομαντικό και εξεζητημένο ύφος έγραφες ολόκληρες σελίδες αναλύοντας αφηρημένες έννοιες αποκομμένες από οποιοδήποτε επικοινωνιακό πλαίσιο και ξεκομμένες από την κοινωνική πραγματικότητα. Σου ζητείται να γράψεις κάτι που απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο ,οπότε δεν μπορείς να γράφεις γενικά και αόριστα  αλλά το βάρος πέφτει στην πειθώ και την επιχειρηματολογία. Δεν της ζήτησε κανείς να γράψει ποίημα  ή δοκίμιο. Εδώ βλέπουμε άτακτη παράθεση σκόρπιων σκέψεων χωρίς κανένα λογικό ειρμό .Και ποιο είναι ακριβώς το θέμα στο οποίο απαντάει; Θέμα δεν υπάρχει.  Ελπίζω να περάσει το μήνυμα μου σύντομα γιατί ο συντονιστής αργεί πολύ.
Ακριβώς,συμφωνώ απόλυτα.Το κείμενο είναι ο,τι προσπαθούμε με κόπο να αλλάξουμε τα τελευταία χρόνια.Ξεπερασμενο ύφος και λεξιλόγιο που δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες περιστάσεις επικοινωνίας.Το μάθημα της έκθεσης απέχει πια παρά πολύ από αυτού του είδους τον γραπτό λόγο.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούνιος 30, 2022, 05:33:53 μμ
Η μαθήτρια με το εξεζητημένο ύφος, στο οποίο επιμένουν όλοι μη εξετάζοντας την ο υ σ ί α των λεγομένων της, αποπειράθηκε να δώσει την (απαραίτητη κι αναγκαία) ειρωνία στο εξόχως παράλογο να κρίνει η έκθεση των ιδιαιτεράδων φιλολόγων και των συντηρητικών της τάξης ποιος θα γίνει γιατρός και ποιος μηχανικός. Οι οργίλες (κι επί προσωπικού ακόμη) απαντήσεις των συναδέλφων φιλολόγων του φόρουμ απέναντι στις απόψεις ενός ταλαντούχου παιδιού (με μοναδική εξαίρεση αυτήν της zoek) αποδεικνύουν την α λ ή θ ε ι α του κειμένου της. Σ' όσους δεν την αντέχουν συνιστώ ψυχραιμία σε κάθε περίπτωση. Ο κόσμος δε γυρνά γύρω σας συνάδελφοι.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 30, 2022, 05:46:34 μμ
Κείμενο με ουσία και στέρεη επιχειρηματολογία αποκαλούμε το ξαναγράψιμο του πρώτου κειμένου με άλλα λόγια και τους ίδιους ακριβώς άξονες στο πρώτο ερώτημα, τις σχολικές εκδρομές και τα φτηνά εισιτήρια των μουσείων στο δεύτερο ή το γιατί τα αγόρια (!) θα κρατούσαν το παλιό ταγάρι της γιαγιάς; Τι ακριβώς;
 15 κρίσιμες μοναδούλες τουλάχιστον  στοίχιζαν τα παραπάνω, για όσους δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν τι και πώς βαθμολογούσαμε φέτος.
Αυτό το μέρος της εξέτασης κατ´ εμε είναι ανούσιο και πρέπει να φυγει
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 30, 2022, 06:34:29 μμ
Συμφωνώ μαζί σου leon. Οκ μπορεί να θεωρηθεί εξεζητημένο το ύφος (και αυτό για να επιτύχει το στόχο της να εκθέσει τους φιλολόγους) και εν μέρει να διακρίνεται από δογματισμούς, αλλά η εμβρίθεια των γνώσεών της σε συνάρτηση με το πλούσιο λεξιλόγιο εμένα με ενθουσίασαν. Τα σημερινά παιδιά που ασχολούνται μόνο με τις οθόνες και τα κινητά δεν ξέρουν ούτε τις μισές από αυτές τις λέξεις...Γι αυτό και μόνο εγώ θα της έβαζα άριστα. Νεοελληνική Γλώσσα δεν εξετάζεται? Η μήπως μια "φθηνή" και " επίπεδη" παράθεση των ιδεών την οποία κάνουν τα σημερινά παιδιά στην Έκθεση; Τελικά πρέπει να συμφωνήσουμε  τι πραγματικά περιμένουμε από τα παιδιά.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: erietta στις Ιούνιος 30, 2022, 07:15:08 μμ
Άραγε τι βαθμό πήρε η μαθήτρια αυτή στις εξετάσεις; Εγώ πάντως βρίσκω πως το κείμενο στρέφεται κατά των φιλολόγων που αναγκάζονται από το Υπουργείο να διδάσκουν αυτά που διδάσκουν, τα οποία δεν με βρίσκουν διόλου σύμφωνη. Π.χ. απεχθάνομαι τα αρχαία και την ύλη τους, απεχθάνομαι την Γλώσσα, και την Ιστορία. Τώρα αν υπάρχουν φιλόλογοι που τους αρέσει αυτό το περιεχόμενο σπουδών, τι να πω... διαφωνώ μαζί τους κάθετα.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: filologos100 στις Ιούνιος 30, 2022, 07:50:19 μμ
Το μάθημα για όσους δεν καταλαβαίνουν έχει κανόνες.Μην μπαίνετε σε ξένα χωράφια ,εάν δεν κατέχετε τους κανόνες. Όπως εγώ δεν μπορώ να κάνω τον φυσικό έτσι και ο φυσικός πχ δεν μπορεί να κάνει το φιλόλογο. Οι συνάδελφοι βαθμολογητές εντόπισαν στοιχεία αστοχίας για να βάλουν χαμηλό βαθμό. Είναι δύσκολο να υπάρξει αδικία και από τους δύο βαθμολογητές.Εαν έγραψε με το ίδιο στυλ και στις πανελλήνιες ήταν καταδικασμένη να αποτύχει.  Εάν πραγματικά υπάρχει συνάδελφος φιλόλογος που υποστηρίζει ότι αυτός ο τρόπος γραφή προσεγγίζει το άριστα τότε μάλλον  δεν έχει καταλάβει τίποτα από τη νέα δομή του μαθήματος τα τελευταία χρόνια και από τα στραβά που πάμε να ξεριζώσουμε
Η ουσία περνάει και μέσα από την έκφραση και το ύφος . Με τέτοιο εξεζητημένο ύφος δεν θα μπορούσε ποτέ να προσελκύσει το ενδιαφέρον των συμμαθητών της να διαβάσουν πχ το άρθρο της σε μια σχολική εφημερίδα. Εάν της ζητούσαν να γράψει δοκίμιο ή ποίημα ναι εκεί θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. Το κάθε είδος όμως έχει τις δικές του απαιτήσεις και σχετίζεται με συγκεκριμένες επικοινωνιακές απαιτήσεις.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 30, 2022, 09:19:15 μμ
Πρώτον συμφωνώ με την erietta. Οι περισσότεροι φιλόλογοι δεν συμφωνούν με αυτόν τον τρόπο εξέτασης, επομένως δεν φέρουν ευθύνη για αυτό.

Στο κείμενο δεν υπάρχει ουσια. Είναι κούφιο. Δεν έχει επιχειρήματα. Η συσσώρευση λέξεων δεν είναι δείγμα σωστής χρήσης του λόγου. Είναι κατεξοχήν δείγμα κακής χρήσης της γλώσσας. Η μαθήτρια αυτή είναι άριστη μαθήτρια του είδους των φιλολόγων που κατακρίνει: αυτών που δεν λενε τίποτα, που ψάχνουν σπάνιες λέξεις, που κάνουν επίδειξη γνώσεων και χρησιμοποιούν αταίριαστα λέξεις και φράσεις για να δείχνουν δήθεν. Αυτά ακριβώς σκοτώνουν τη γλώσσα, πολλοί φιλόλογοι παλαιας κοπής ενθουσιάζονται με αυτά όντως, αλλά δυστυχώς την έχει πατήσει και η κοπέλα. Είναι ο καθρέφτης αυτού που κατακρίνει.

Αν θέλει κανεις μπορεί να βρει συζητήσεις φιλολόγων για να δει γονικούς προβληματισμούς. Δεν χρειάζονται κακίες. Σκεφτείτε να έγραφε κανένας μαθητής για τα υπέρ εξεζητημένα θέματα μαθηματικών και φυσικής και να έβγαζε κόμπλεξ. Θα σας άρεσε;
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 30, 2022, 09:19:30 μμ
Συνάδελφε το ύφος σου είναι υπεροπτικό και αλαζονικό. Και σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ μαζί σου επειδή έχω διορθώσει πολλά άθλια γραπτά. Όπως είπα κ πριν ναι έχει υπερβολή ναι έχει δογματισμούς αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε τις γνώσεις που φαίνεται ότι έχει η συγκεκριμένη κοπέλα.  Δυστυχώς η ποιότητα των γραπτών έχει πέσει πάρα πολύ και αυτό το διαπιστώνουμε από τις χαμηλές βαθμολογίες. Το να μην ξέρουν τα παιδιά ένα ποιοτικό λεξιλογιο μήπως μας συμφέρει εμάς επειδή οι ίδιοι το αγνοούμε? Το παλαιό σύστημα βοηθούσε σε αυτό με την εύρεση συνωνυμων κ αντώυμων. Τώρα τα παιδιά δεν ξέρουν στοιχειώδεις λέξεις. Αυτοί λοιπόν είναι οι νέοι κανόνες που υποστηρίζεις? Και εάν οι νέοι αυτοί κανόνες ήταν καλύτεροι από τους παλαιούς γιατί τα γραπτά ειναι όλο και χειρότερα?Κάθε χρόνο η ποιότητα των γραπτών χειροτερεύει.  Δεν μπορείς να το παραγνωρισεις αυτό. Άρα κάτι δεν πάει καλά κάτι πρέπει να διορθώσουμε.  Σε κάθε περίπτωση το γραπτό δεν είναι για 13.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: zoek στις Ιούνιος 30, 2022, 09:28:52 μμ
Ενώ ο προφορικος τηλεγραφικος τυποποιημένος λόγος της πλειοψηφίας των γραπτών είναι καλύτερος. Τώρα εξηγείται η κατάντια των μαθητών μας. Και η κακή ποιότητα των γραπτών. Βολευόμαστε στα εύκολα κ αφήνουμε τα δύσκολα.  Το μάθημα πρέπει να περιλαμβάνει και εκμάθηση της  γλώσσας μας. Οι μαθητές πλέον δεν την ξέρουν τη γλώσσα τους γιατί οι φιλόλογοι δεν τους την έμαθαν.. Το νέο σύστημα κατ εμέ είναι προβληματικό και δυστυχώς δεν φαίνεται ότι κάτι θα αλλάξει...
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούνιος 30, 2022, 09:38:02 μμ
Εγώ δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση τον τωρινό τρόπο εξέτασης. Επαναλαμβανω όμως, η γνώση λεξιλογίου δεν είναι από μόνη της σωστή χρήση γλώσσας. Σωστή χρήση γλώσσας σημαίνει κατάλληλη οργάνωση, επιχειρήματα και διατύπωση τετοια, ώστε να εκφράζονται απόψεις με σαφήνεια. Τίποτα σπ αυτά δεν υπάρχει στο άρθρο της κοπέλας. Να της πω μπράβο που ξέρει να αραδιάζει λέξεις; Όχι, δεν θα της πω. Γιατί δεν έχει μάθει να σκέφτεται και να συγκροτεί ένα κείμενο. Δεν μπορώ να πω μπράβο σε μια 18χρονα που έχει πρότυπο να μοιάσει στον Ζουραρι. Λυπάμαι. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μου.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούνιος 30, 2022, 10:10:07 μμ
Εγώ δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση τον τωρινό τρόπο εξέτασης. Επαναλαμβανω όμως, η γνώση λεξιλογίου δεν είναι από μόνη της σωστή χρήση γλώσσας. Σωστή χρήση γλώσσας σημαίνει κατάλληλη οργάνωση, επιχειρήματα και διατύπωση τετοια, ώστε να εκφράζονται απόψεις με σαφήνεια. Τίποτα σπ αυτά δεν υπάρχει στο άρθρο της κοπέλας. Να της πω μπράβο που ξέρει να αραδιάζει λέξεις; Όχι, δεν θα της πω. Γιατί δεν έχει μάθει να σκέφτεται και να συγκροτεί ένα κείμενο. Δεν μπορώ να πω μπράβο σε μια 18χρονα που έχει πρότυπο να μοιάσει στον Ζουραρι. Λυπάμαι. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μου.

Έρχομαι να συμφωνήσω.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούνιος 30, 2022, 10:55:33 μμ
Διαβάστε το κείμενο της μαθήτριας. Και διαβάστε του filologos100 που μιλά για τα χωράφια του. Ναι. Έτσι το 'γραψε. Η Λογοτεχνία είν' τ' αμπελοχώραφα κι οι ριζολιές του πάππου του. Και κρίνετε. Ποιος απ' τους δυο είν' ο άξιος. Και ποιος ο αμόρφωτος.

Και το χειρότερο. Μαζωχτήκατε δω κάτι μεσήλικες και την πέφτετε με προσωπικούς χαρακτηρισμούς και χαιρεκακίες για τα 12άρια και τα 13άρια σ' ένα άξιο παιδί που 'χε το θάρρος της γνώμης του και δεν προσέβαλε προσωπικά κανέναν σας. Πραγματικά η κατάντια του κλάδου των καθηγητών είναι για λύπηση.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούλιος 01, 2022, 08:41:41 πμ
Δεν είμαστε μεσήλικες κατ αρχας. Και δεν γράψαμε εμείς ένα κείμενο γεμάτο κακίες χωρίς υπόσταση. Η μαθήτρια το έγραψε. Αν έχει το θάρρος της γνώμης της, ας κριθεί γι αυτό. Όμως δεν έχει γνώμη. Ασυνάρτητες φανφάρες γράφει γεμάτες πικρία και κόμπλεξ. Δεν γίνεται να αποθεώνεται οποίος γράφει κάτι, μόνο και μόνο επειδή είναι μαθητής και έχει θάρρος. Αν γράφεις αρλούμπες, θα κρίνεται γι αυτές. Η εκφραστική επιτήδευση δεν αρκεί για να κρύψει την κενότητα. Καλό θα ειναι η μαθήτρια να μάθει να ειναι μετριόφρων και να αποδέχεται ότι σε κάποιους τομείς, κάποιοι γνωρίζουν καλυτερα. Και καλό θα ήταν και όλοι να καταλάβουν ότι η ομιλία μιας γλώσσας ως μητρικής, δεν τους καθιστά ειδήμονες στα της γλώσσας αυτής, ούτε στα της γλωσσικής επιστήμης γενικότερα.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: eran στις Ιούλιος 01, 2022, 10:58:43 πμ
Παιδιά μην μπερδεύεστε. από πουθενά δεν προκύπτει ότι η  (κατά δήλωσίν της) μαθήτρια βαθμολογήθηκε με 12 -13. Αυτήν την εικασία έκανα εγώ που παρέθεσα στο νήμα την ανάρτησή της.
Τώρα για τα υπόλοιπα, είναι σαφές ότι ένας φιλόλογος έχει μάθει (:) να διακρίνει το τι λέει κάποιος από το πώς το λέει.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούλιος 01, 2022, 11:26:37 πμ
Δεν είμαστε μεσήλικες κατ αρχας. Και δεν γράψαμε εμείς ένα κείμενο γεμάτο κακίες χωρίς υπόσταση. Η μαθήτρια το έγραψε. Αν έχει το θάρρος της γνώμης της, ας κριθεί γι αυτό. Όμως δεν έχει γνώμη. Ασυνάρτητες φανφάρες γράφει γεμάτες πικρία και κόμπλεξ. Δεν γίνεται να αποθεώνεται οποίος γράφει κάτι, μόνο και μόνο επειδή είναι μαθητής και έχει θάρρος. Αν γράφεις αρλούμπες, θα κρίνεται γι αυτές. Η εκφραστική επιτήδευση δεν αρκεί για να κρύψει την κενότητα. Καλό θα ειναι η μαθήτρια να μάθει να ειναι μετριόφρων και να αποδέχεται ότι σε κάποιους τομείς, κάποιοι γνωρίζουν καλυτερα. Και καλό θα ήταν και όλοι να καταλάβουν ότι η ομιλία μιας γλώσσας ως μητρικής, δεν τους καθιστά ειδήμονες στα της γλώσσας αυτής, ούτε στα της γλωσσικής επιστήμης γενικότερα.
Ειδήμονες φιλόλογοι που κρύβεστε πίσω από ένα ψευδώνυμο για να κάνετε υποδείξεις μετριοφροσύνης λασπολογώντας (ζηλεύοντας εννοείται, γιατί αυτή είν' η αιτία) με πεζοδρομιακό ύφος (αρλούμπες φανφάρες ασυναρτησίες και λοιπά απαξιωτικά) ένα κορίτσι που γράφει ε π ώ ν υ μ α και σας βάζει στη θέση σας κομψά κι όμορφα. Α, και κάτι ακόμη. Στα σαράντα σας είστε μεσήλικες. Αν νιώθετε νέοι/ες χαίρομαι για σας. Αλλά δεν είστε. :)
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: filologos100 στις Ιούλιος 01, 2022, 12:50:33 μμ
Ο Λεόν απομονώνει μια φράση μου  έξω από τα συμφραζόμενα  μου προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις. Το γενικότερο νόημα της ανάρτησης μου είχε σκοπό μεταξύ άλλων να δείξει ότι εμπιστευόμαστε τον ειδικό σε κάθε επάγγελμα. Εσύ Λεόν την επόμενη φορά που θα πονεσει το δόντι σου τράβα σε δικηγόρο  να στο βγάλει αφού σε ενοχλεί η θεωρία των ειδικών. Εάν λες αμόρφωτο έναν άνθρωπο  που επιχειρηματολογεί με επιστημονικά κριτήρια σε θέμα που άπτεται της ειδικότητας του τότε λυπάμαι αλλά χρειάζεσαι επιστροφή στα θρανία για να ξεδιαλύνεις κάποια πράγματα.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούλιος 01, 2022, 01:43:23 μμ
Leon κι εσυ γράφεις με ψευδώνυμο και προσβάλλεις έναν ολόκληρο κλάδο συναδέλφων σου. Αν δεν θες ύφος πεζοδρόμιου, μπορώ να πω ότι το άρθρο ήταν γεμάτο φληναφήματα και πομφολυγες και η κοπέλα γράφει σαν κυμβαλον αλαλάζον. Μήπως αυτό προσδίδει κυρος στην κριτική μου;

Βρέθηκε ένα κείμενο με ασυναρτησίες, η alfavita το αναδημοσίευσε όπως κάνει με τον κάθε πικραμένο που γράφει δακρύβρεχτα και μελοδραματικά, και το κάνουμε θέμα. Εδώ ξεκίνησε μια σοβαρή συζήτηση για τον τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης, που δείχνει τον προβληματισμό των ίδιων των φιλολογων, και παρατίθεται ένα ασυνάρτητο, άνευ επιχειρημάτων συναισθηματικό κείμενο εφηβικής αγανάκτησης, και περιμένετε να μην απαντάμε; Αν έρθει κάποιος να προσβάλει τον δικό σας κλάδο, θεωρείτε λογικό να έχουν γνώμη οι φιλόλογοι για το 4ο θέμα της Φυσικής ή των Μαθηματικών; Όχι βέβαια. Μόνο για γλώσσα, ιστορία και αρχαιολογία θεωρεί ο καθένας ότι έχει άποψη ισότιμη με αυτήν των επιστημόνων, ή μάλλον καλύτερη από των επιστημόνων…
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούλιος 01, 2022, 05:10:51 μμ
Leon κι εσυ γράφεις με ψευδώνυμο και προσβάλλεις έναν ολόκληρο κλάδο συναδέλφων σου. Αν δεν θες ύφος πεζοδρόμιου, μπορώ να πω ότι το άρθρο ήταν γεμάτο φληναφήματα και πομφολυγες και η κοπέλα γράφει σαν κυμβαλον αλαλάζον. Μήπως αυτό προσδίδει κυρος στην κριτική μου;

Βρέθηκε ένα κείμενο με ασυναρτησίες, η alfavita το αναδημοσίευσε όπως κάνει με τον κάθε πικραμένο που γράφει δακρύβρεχτα και μελοδραματικά, και το κάνουμε θέμα. Εδώ ξεκίνησε μια σοβαρή συζήτηση για τον τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης, που δείχνει τον προβληματισμό των ίδιων των φιλολογων, και παρατίθεται ένα ασυνάρτητο, άνευ επιχειρημάτων συναισθηματικό κείμενο εφηβικής αγανάκτησης, και περιμένετε να μην απαντάμε; Αν έρθει κάποιος να προσβάλει τον δικό σας κλάδο, θεωρείτε λογικό να έχουν γνώμη οι φιλόλογοι για το 4ο θέμα της Φυσικής ή των Μαθηματικών; Όχι βέβαια. Μόνο για γλώσσα, ιστορία και αρχαιολογία θεωρεί ο καθένας ότι έχει άποψη ισότιμη με αυτήν των επιστημόνων, ή μάλλον καλύτερη από των επιστημόνων…


Αχ πραγματικά γιατί απαντάτε; Με όλον τον σεβασμό δεν υπάρχει λόγος να απαντάτε σε έναν άνθρωπο, που επιχειρηματολογεί με τέτοιον τρόπο. Όλοι έχουμε μάτια, λογική και γνώσεις για να κατανοήσουμε ότι η μικρή αρθρογράφος αερολογεί στο 100%.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούλιος 01, 2022, 05:22:05 μμ
Αγαπητή Έσπερος δε μ' απασχολούν τα κλαδικά σας. Αν θέτε να υπερασπίζεστε πράγματι τον κλάδο σας κάντε το με σωστό μάθημα στην τάξη. Κι όχι με φτηνές ειρωνίες ως μια ανώνυμη φιλόλογος του pde προς μια επώνυμη μαθήτρια. Μεταξύ μας εσείς τον υποβιβάζετε τον κλάδο με τη δημόσια στάση σας. :)

Η μικρή αερολογούσα αρθρογράφος Φιλίππα Χατζηιωαννίδη κι η μεγάλη πραγματολογούσα φιλόλογος Semi90. ;D
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Maria_efi στις Ιούλιος 01, 2022, 07:01:19 μμ
Αγαπητή Έσπερος δε μ' απασχολούν τα κλαδικά σας. Αν θέτε να υπερασπίζεστε πράγματι τον κλάδο σας κάντε το με σωστό μάθημα στην τάξη. Κι όχι με φτηνές ειρωνίες ως μια ανώνυμη φιλόλογος του pde προς μια επώνυμη μαθήτρια. Μεταξύ μας εσείς τον υποβιβάζετε τον κλάδο με τη δημόσια στάση σας. :)

Η μικρή αερολογούσα αρθρογράφος Φιλίππα Χατζηιωαννίδη κι η μεγάλη πραγματολογούσα φιλόλογος Semi90. ;D

Μιας και ξέρετε και τι μάθημα κάνουμε μέσα στην τάξη Κύριε Leon να σας ευχαριστήσουμε για τις συμβουλές σας. Αν δεν έχετε πρόβλημα στείλτε μου σε μήνυμα το πραγματικό σας όνομα, ώστε να σας βρω έστω στο facebook και εκεί να ανταλλάξουμε τις προσωπικές μας απόψεις κατεβάζοντας κάτω τα nicknames. Ας αφήσουμε το κοριτσάκι στην άκρη έχει πολύ δρόμο μπροστά της για να πεταξεί από πάνω της απόλυτες απόψεις. Ας τα πούμε μεταξύ μας. Σας περιμένω.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: erietta στις Ιούλιος 01, 2022, 11:14:55 μμ
Τελικά η επώνυμη μαθήτρια με το εντυπωσιακού λεξιλογίου κείμενό της κατάφερε να δημιουργήσει εντυπώσεις και να μας οδηγήσει σε διαδικτυακή διαφωνία. Να αρχίσω να γράφω κι εγώ έτσι, για να προκαλώ εντύπωση; Μπαίνω σε σκέψεις... :-\
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: leon. στις Ιούλιος 02, 2022, 09:27:05 πμ
Τελικά η επώνυμη μαθήτρια με το εντυπωσιακού λεξιλογίου κείμενό της κατάφερε να δημιουργήσει εντυπώσεις και να μας οδηγήσει σε διαδικτυακή διαφωνία. Να αρχίσω να γράφω κι εγώ έτσι, για να προκαλώ εντύπωση; Μπαίνω σε σκέψεις... :-\
α) Αντί να χαρείτε για την εκφραστική της δεινότητα τη μέμφεστε. Και μιλώ για όλους τους φιλολόγους που εμφανίστηκαν στο νήμα πλην της zoek που 'χε τη θάρρητα και το σθένος να ξεπεράσει μικρότητες φθόνους ζήλειες μεσηλίκων προς ένα παιδί και ν' αγκαλιάσει μ' αγάπη την προσπάθειά της.

β) Όλοι παραλείψατε την ουσία όσων λέει. Και ξέρετε κάτι; Επαληθεύσατε έτσι στο έπακρο όσα διατείνεται. Πως δεν ενδιαφέρει τους φιλολόγους το περιεχόμενο (αδιαφορήσατε άπαντες γι' αυτό) μα ο τύπος (όλοι σχολιάσατε το ύφος της γραφής της).

γ) Ένα παλιό εξαρχειώτικο σύνθημα λέει πως τα μυαλά μοιάζουν με τ' αλεξίπτωτα. Λειτουργούν όταν είναι ανοιχτά. Συλλογιαστείτε το και τα ξαναλέμε.
Τίτλος: Απ: Νεοελληνική γλώσσα αποτελέσματα πανελληνίων.
Αποστολή από: Έσπερος στις Ιούλιος 02, 2022, 01:00:27 μμ
Leon εκτιμώ γενικα τις απόψεις σου και λυπάμαι για την επιμονη σου. Πιάνεσαι από το ότι μια μαθήτρια θέλει να στηλιτεύσει κακώς κείμενα του συστήματος και δεν ακούς τίποτα. Η ουσια όσων λέει είναι απλα ότι δεν της αρέσει ο τρόπος διδασκαλίας και αξιολόγησης της γλώσσας. Μ αυτό οι φιλόλογοι γενικα συμφωνούμε. Το ύφος της και η οργάνωση του κειμένου πάσχουν, το λέμε ως επιστήμονες και όχι ως συντεχνία, αν θες το δέχεσαι, αν δεν θες, δεν πειράζει, δεν θα τσακωθούμε κιόλας για τα 5 λεπτά δημοσιότητας μιας μαθήτριας που γράφει εξυπνακίστικα.