Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kassiopi στις Σεπτέμβριος 22, 2022, 11:40:26 πμ

Τίτλος: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: Kassiopi στις Σεπτέμβριος 22, 2022, 11:40:26 πμ
Συνάδελφοι τα φώτα σας!

Ξεκίνησα ιδιαίτερα αγγλικών σε ένα μαθητή ’ Γυμνασίου o οποίος τυπικά (και εξηγώ παρακάτω γιατί) είναι στη c senior. Η μητέρα τον σταμάτησε από το φροντιστήριο γιατί δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του (προχωρούσαν πολύ γρήγορα, πολλές ασκήσεις κ.λ.π.). Πάντα όταν έρχεται μαθητής από φροντιστήριο του κάνω ένα test προκειμένου να δω σε τι επίπεδο (ουσιαστικά και όχι τυπικά) βρίσκεται ο μαθητής (γιατί συνήθως οι γονείς νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι σε επίπεδο πολύ ανώτερο από αυτό που πράγματι είναι) για να ξεκινήσουμε από εκεί. Στο test που έκανα του παιδιού βγήκε ότι το επίπεδό του είναι α senior αλλά η μητέρα επέμενε ότι αυτό το αποτέλεσμα προήλθε από το γεγονός ότι δεν είχε διαβάσει (το κάναμε μετά το καλοκαίρι) κάτι που μέχρι ένα βαθμό ισχύει αλλά όχι τόσο ώστε το παιδί να σκοράρει σε βαθμό δύο τάξεις κάτω.
 Anyway, ξεκινήσαμε με το παιδί και είχα ξεκαθαρίσει στη μητέρα ότι πάντα πηγαίνω με το ρυθμό του μαθητή και μου είπε ok. Ξεκινάμε λοιπόν και συνειδητοποιώ ότι το παιδί έχει σοβαρές ελλείψεις (δεν μπορεί να διαβάσει καλά, δυσκολεύεται και θέλει χρόνο να μάθει γραμματική κ.λ.π.). Οπότε αποφάσισα να ρίξουμε τους ρυθμούς μας και να τον πάω πιο σιγά.
Το θέμα είναι ότι με παίρνει σήμερα η μητέρα και μου λέει ότι πάμε πολύ σιγά και να μου κάνει υποδείξεις για το τι να του βάζω κ.λ.π. (?!!). Μου ανέφερε ότι το παιδί μπορεί περισσότερα (ΔΕΝ μπορεί περισσότερα). Της έβαλα βέβαια πάγο (με τρόπο) και της υπενθύμισα αυτά που είχαμε πει αλλά προβλέπω δύσκολο χειμώνα για μένα.
Ρωτάω λοιπόν σύμφωνα με την εμπειρία σας: να ακολουθήσω τον τρόπο μου και το ρυθμό του παιδιού ή να το πιέσω το παιδί με περισσότερα μιας και η μητέρα πληρώνει (και επομένως απαιτεί;).

Οποιαδήποτε άποψη δεκτή και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: maria42 στις Σεπτέμβριος 22, 2022, 02:29:08 μμ
Καλησπέρα Κασσιόπη. Για να μπορέσω να σου απαντήσω θα χρειαστεί να μας γράψεις α) σε ποια τάξη τελικά έβαλες το μαθητή α senior or c senior; β) ποια διδακτική σειρά επέλεξες τελικά να του κάνεις;
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: leon. στις Σεπτέμβριος 22, 2022, 02:47:14 μμ
Εγώ λέω να προσπαθήσεις να κάνεις ό,τι θέλει η μαμά που πλερώνει. ’μα δεις κι ο μικρός κρασάρει το ξανασυζητάς με τη μαμά.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: ioannasol στις Σεπτέμβριος 22, 2022, 04:38:51 μμ
50%50% καλύτερα, δηλαδή...θα της πεις ότι θα κινηθείς σε δύο επίπεδα. 1)καλύπτουμε κενά του καλοκαιριού και πράγματα που ίσως ξέχασε και 2) τον τρέχω και λίγο παρακάτω. Θα κάνω ο,τι μπορώ σε δυο επίπεδα για να έχει αποτέλεσμα. Αυτό εγώ θα έλεγα και θα έκανα. Ξέρω πως είναι κουραστικό και συχνά αδύνατο αλλά δεν γίνεται διαφορετικά αν θες να το κρατήσεις.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: happiness στις Σεπτέμβριος 23, 2022, 10:26:06 μμ
Εγώ δεν είμαι εκπαιδευτικός ιδιαίτερων, αλλά θα σου πω την γνώμη μου όπως το βλέπω σαν γονέας. Το παιδί έχει μείνει πολύ πίσω και η μαμά το ξέρει (παρόλο που δεν το παραδέχεται σε εσένα) και συνειδητοποιεί ότι 2-3 χρόνια (υποθέτω ότι το παιδί είχε ξεκινήσει Γ-Δ δημοτικού) πλήρωνε το φροντιστήριο τζάμπα. Πιθανώς είναι τσατισμένη με το φροντιστήριο ή/και με το παιδί της. Συνειδητοποιεί ότι παίζει να χρειαστεί να πληρώνει την αυξημένη τιμή του ιδιαίτερου για άλλα 4-5 χρόνια για να πάρει το παιδί τα "χαρτιά" και φρικάρει. Λογικό.
Τι προτείνω; Να κάνεις συζήτηση με την μαμά (δεν ξέρω γιατί αναφέρουμε μόνο αυτή πάντως. Μπαμπά δεν έχει το παιδί; ) ΚΑΙ το παιδί. Εξηγείς ότι έχει μείνει πίσω, να το ξέρει και το παιδί. Τους ξεκαθαρίζεις ότι άμα θέλει να πάρει "χαρτί" στην βάλε-την-τάξη-που-θεωρείς-εφικτό-εδώ τάξη, τότε πρέπει να διαβάσει πολύ και σοβαρά. Για να "τρέξεις" έναν μαθητή, θα πρέπει να έχεις την σύμφωνη γνώμη και του ίδιου. Είναι αρκετά μεγάλος για να αναλάβει ευθύνη εάν θέλει.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: e-Maths στις Σεπτέμβριος 24, 2022, 11:37:09 πμ
Στις περισσότερες περιπτώσεις οι πατεράδες δεν ασχολούνται και αν τους δεις δεν σε ρωτάνε καν.
Τι προτείνω; Να κάνεις συζήτηση με την μαμά (δεν ξέρω γιατί αναφέρουμε μόνο αυτή πάντως. Μπαμπά δεν έχει το παιδί; ) ΚΑΙ το παιδί.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: erietta στις Σεπτέμβριος 24, 2022, 09:17:59 μμ
Παράθεση
Anyway, ξεκινήσαμε με το παιδί και είχα ξεκαθαρίσει στη μητέρα ότι πάντα πηγαίνω με το ρυθμό του μαθητή και μου είπε ok. Ξεκινάμε λοιπόν και συνειδητοποιώ ότι το παιδί έχει σοβαρές ελλείψεις (δεν μπορεί να διαβάσει καλά, δυσκολεύεται και θέλει χρόνο να μάθει γραμματική κ.λ.π.). Οπότε αποφάσισα να ρίξουμε τους ρυθμούς μας και να τον πάω πιο σιγά.

Η εικόνα που μας μεταφέρεις ίσως παραπέμπει σε μαθησιακές δυσκολίες, τις οποίες πιθανώς η μητέρα ξέρει και δεν σου έχει πει (όπως συμβαίνει πολύ συχνά) ή δεν ξέρει και αυτό το θεωρώ μάλλον απίθανο για παιδί που πάει Α΄ Γυμνασίου. Αν λοιπόν η μητέρα σου αποκρύπτει κάτι τόσο σημαντικό, ξεκινάτε από λάθος βάση. ’ποψή μου. Θεωρώ επίσης απαράδεκτο να μην έχουν επισημανθεί αυτές οι δυσκολίες από το φροντιστήριο για χάρη του κέρδους και σε βάρος τελικά του παιδιού.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση γονέα
Αποστολή από: bloodymary195 στις Σεπτέμβριος 24, 2022, 09:40:38 μμ
Οι γονείς τα ξέρουν όλα ως γνωστόν... Ουφ... Έχω βαρεθεί... Λοιπόν, επαναλαμβάνεις στην μητέρα (καθώς φαντάζομαι ότι της τα έχεις ήδη πει μετά το τεστ) ότι βάσει της αξιολόγησής σου, το παιδί έχει ελλείψεις και ότι δεν βρίσκεται στο επίπεδο που αναμενόταν. Εξηγείς ότι εσύ μπορείς να το "τρέξεις", αλλά δεν έχει νόημα αν δεν έχουν εμπεδωθεί κάποια πράγματα να πάτε πιο γρήγορα, γιατί στο τέλος ή θα τα κάνει αχταρμά στο κεφάλι του ή θα τσινίσει και δεν θα θέλει να κάνει καθόλου (τσεκαρισμένα αυτά τα δύο τινά!). Αν επιμένει, πας όντως πιο γρήγορα, βλέπεις την αποδοσή του, την ενημερώνεις κάθε φορά και σε σύντομο χρονικό διάστημα ξαναβάζεις πάλι ένα τεστ. Αν όπως λες, το παιδί δεν τραβάει, θα φανεί, ξανά. Ε τότε ελπίζω ότι θα πειστεί και θα σε αφήσει να κάνεις την δουλειά σου. Αυτά και υπομονή!