Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:04:38 μμ

Τίτλος: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:04:38 μμ
Α
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:16:08 μμ
Ν
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ernesto στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:22:09 μμ
Τροποποίησα το μήνυμά μου διότι μου το ζήτησε η θεματοθετρια.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:28:00 μμ


Κλασική περίπτωση ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460). Θολούρα και παραπέτασμα καπνού για να καλύψουμε το βύσμα.

Ο διευθυντής, αν δεν είναι το βύσμα στο συγγενικό του περιβάλλον, απειλείται μάλλον από τον ΔΔΕ ότι αν δεν το καλύψει, θα του βάλουν κακό βαθμό στην συνέντευξη.

Μην ψαρώνεις, απευθύνσου στην ΕΛΜΕ σου, και κάνε ΠΑΝΤΑ αυτό ακριβώς που λέει η συνείδησή σου....
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:36:09 μμ

Μ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:40:02 μμ


Η όλη φάση πολύ πιθανά ξεκίνησε επειδή ο ΔΠΕ απειλεί τον διευθυντή σου ότι αν δεν καλύψει το βύσμα του ΕΣΠΑ θα τον ξαποστείλει.
Ο δε ΔΠΕ μάλλον απειλείται επίσης από κύκλους στο υπουργείο.

Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει που το βύσμα πληρώνεται και κάθεται, δεν έχεις κανένα λόγο να έρχεσαι σε αντίθεση με τον σύλλογό σου.
Το κακό το δικό σου προέκυψε λόγω αυτής ακριβώς της αντίθεσής σου στο κουκουλώμα του βύσματος του ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460)..
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:42:43 μμ
Γ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:44:25 μμ
Ε
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:44:44 μμ


Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει που το βύσμα πληρώνεται και κάθεται, δεν έχεις κανένα λόγο να έρχεσαι σε αντίθεση με τον διευθυντή και τον σύλλογό σου.

Το κακό το δικό σου προέκυψε λόγω αυτής ακριβώς της αντίθεσής σου στα αλλότρια συμφέροντα του συλλόγου σου.

Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:49:50 μμ
Θ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:52:00 μμ


Σε κάθε περίπτωση σιγουρέψου ότι το βύσμα ανήκει στο συγγενικό περιβάλλον του διευθυντή. Μου φαίνεται πολύ απίθανο αυτό να συμβαίνει στην Αθήνα. Πολύ πιθανότερο είναι να είναι βύσμα ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) του υπουργείου, με κάθετες απειλές από το υπουργείο προς τον ΔΠΕ και προς τον διευθυντή σου να το εξυπηρετήσουν.

Αν το βύσμα ανήκει τελικά στο συγγενικό περιβάλλον του διευθυντή σου και δεν σε ενοχλεί ότι πληρώνεται και κάθεται, δώσε να καταλάβει ο διευθυντής σου ότι δεν θα τον καταγγείλεις, και όλο το αρνητικό κλίμα θα αλλάξει ως δια μαγείας.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 12:59:23 μμ
Φ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:00:47 μμ


Αφού δεν δουλεύεις στο υπουργείο, δεν μπορείς να το ξέρεις 100%.

Αναρωτήσου: Πως κατάφερε ο διευθυντής να διοριστεί άτομο από το κοντινό περιβάλλον του στο σχολείο του, σε ένα τόσο τεράστιο δήμο όπως της Αθήνας; Αυτό είναι πραγματικό τζακ-ποτ.

Μάλλον υπάρχουν άκρες και διασυνδέσεις ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) από το υπουργείο....Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:01:38 μμ
.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:09:05 μμ
Γ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:12:11 μμ


Πως κατάφερε ο διευθυντής να διοριστεί άτομο από το κοντινό περιβάλλον του στο σχολείο του, σε ένα τόσο τεράστιο δήμο όπως της Αθήνας; Αυτό είναι πραγματικό τζακ-ποτ.  Μάλλον υπάρχουν άκρες και διασυνδέσεις ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) από το υπουργείο....Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.

Τελικά θα την καταγγείλεις την αναπληρώτρια, ή θα την λυπηθείς. Δεν κατάλαβα τι θα κάνεις....Τα παραπάνω μηνύματά σου είναι αντιφατικά.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:14:52 μμ
.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:39:58 μμ
Ξ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:42:15 μμ


Την αξιολόγηση από τον διευθυντή μην την φοβάσαι καθόλου, θα σε καλύψουν οι σύλλογοί σου (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183933#msg1183933), μέχρι να ξεκουμπιστεί (συντόμως) η ακατανόμαστη (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183324#msg1183324).

Από εκεί και πέρα ξαναρωτώ, πως κατάφερε ο διευθυντής να διοριστεί άτομο από το κοντινό περιβάλλον του στο σχολείο του, σε ένα τόσο τεράστιο δήμο όπως της Αθήνας; Αυτό είναι πραγματικό τζακ-ποτ.  Μάλλον υπάρχουν άκρες και διασυνδέσεις ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) από το υπουργείο....Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά.

Τελικά θα την καταγγείλεις την ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) αναπληρώτρια που πληρώνεται και δεν εμφανίζεται, ή όχι ;
Μπορείς να το ξεκαθαρίσεις αυτό στον εαυτό σου (και σε μας);;;


Αν αποφασίσεις να την καταγγείλεις, απλά ζητάς το επίσημο ωρολόγιο πρόγραμμα, και την βγάζεις μια φωτογραφία την ώρα που έχει μάθημα να πίνει καφέ στο κολωνάκι. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων.....
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 04, 2023, 01:50:00 μμ
.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 02:41:09 μμ
Η
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: gismix στις Φεβρουάριος 04, 2023, 02:57:12 μμ
Με το ερωτηματικό αν όλα αυτά αληθέυουν (κάτι που προσωπικά δεν το νομίζω) έχω να πω τα εξης
α) Είναι ανόητο και δεν τιμά ένα συνάελφο να πιστέυει ότι ο διευθυντής θα συννεονοηθεί μα το σύμβουλο γοα να μην τον νομιμοποιήσουν. Αυτά δεν γίνονται και μην καλιεργούμε λάθος αντιλήψεις
β) Όσο απαράδεκτο είναι ο τρόπο που ισχύριζεσαι ότι σου συμπεριφέρονται οι παλαιότεροι τόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι έκανε μυστική έρευνα για ο λόγο που λείπει η συνάδελφος. Δεν είχε ούτε νομικό ούτε ηθικό δικαίωμα να ασχοληθείς με τις άδειες και τις παρουσίες της συναδέλφου. Είναι κάτι που δεν σε αφορά. Δεν ξέρεις ούτε μπορείς να κρίνεις την παρουσία του συναδέλφου. Εφόσον η παρουσία του δεν επηρεάζει άμεσα την δική σου θέση είναι απαράδεκτο να ψάχνεις τι κάνει ο άλλος.
γ) Αν θεωρείς ότι σου μιλάνε απαξιωτικά θα τους μιλάς και εσύ το ίδιο . Στο σχολείο δεν υπάρχει καμμία ανάγκη να είμαστε με όλους φίλοι
δ) Το γεγονός ότο ο συναδελφος (όπως ισχυρίζεσαι) έσβησε το όνομά του από το βιβλίο πρακτικών (ακόμα και να το είδες) δεν σε αφορά. Δεν ξέρεις το λόγο ή την συννεοήηση που είχε κάνει. Όσο αφορά ότι φωνάζει στα παιδιά να μπούνε και στη συνεχεια τα αφήνει έξω- με αυτό τον τρόπο- ασκείς και εσύ κριτική στον τρόπο λειτουργία του συναδέλφου
ε) Φυσικά και οι εφημερίες πρέπει να είναι αναρτημένες. Αλλά πολλές φορές μπορεί να συμβεί κάτι και να αλλάξει εκείνη την στιγμη η εφημερία. Το παράδειγμα που λες είναι κατι που γίνεται σε όλα τα σχολεία (δημοτικά-γυμνασια -λύκεια). Αν έγινε μία φορά δεβ σημαίνει κάτι τόσο σημαντικό που να το αναφέρεις . Αν γίνεται πολύ συχνά να το φέρεις στο σύλλογο. Όσο αφορά τον τρόπο που σου το είπε καλά έκανες και αντέδρααες.
ζ) Το λαθος είναι δικό σου . Επρεπε να επιμένεις στην εφαρμογή της εγκυκλίου.
η) Από όλα αυτά που γράφεις δεν είδα πουθενά να ανταποκρίνονται στον τίτλο του θέματος. Δεν αναφέρεις π.χ ότι σου  βάζουν πολύ περισσότερες εφημεριές από τους άλλους. Ότι σου βάζουν πάντα τελευταίες ώρες ενώ όλοι οι άλλοι έχουν πρώτες. Ότι δεν σου δίνουν άδεια ενώ στους άλλους δίνουν. Ότι σου έχουν αναθέσει την τριπλή εξωδιδακτική εργασία σε σχέση με άλλους. Ότι ενώ  στους άλλους δεν κάνει καμμία παρατήρηση ο διευθυντής όταν υπάρχει καταγγελία από τους γονείς, εσένα σε φωνάζει κάθε μέρα στο γραφείο. Ότι σου δώσανε το χειρότερο/δυσκολότερο τμήμα που δεν το ήθελες  ενω οι άλλοι πήραν ότι ήθελαν. Ότι σε βάζουν σε ολοήμερο ημέρα που δεν μπορείς ενώ όλοι οι άλλοι διάλεξαν την μέρα τους κλπ. Αυτά (αν ισχύουν) έπρεπε να γράψεις
θ) Αυτό όμως που με παραξένεψε πιο πολύ από όλα είναι το γεγονός την αντιπροσωπείας των γονιών και αυτώ  που είπε στον διεθυντή (σύμφωνα με αυτά που ισχυρίζεσαι). Είναι η πρώτη φορά που ακιούω κάτι τέτοιο να γίνεται - όχι μόμο γενικά- αλλά και τόο νωρίς πριν το τέλος της χρονιάς. Δηλαδή οι γονείς , χωρίς να ξέρεις τίποτα εσύ και χωρίς να τους έχειςπει ότι δεν ξέρεις αν του χρόνου θα είσαι εκεί-πήραν πρωτοβουλία και επισκέφθηκαν τον διευθυντή και του ζήτησαν να σε κρατήσει πάση θυσία. Είναι πραγματικά κάτι που γίνεται πολύ σπάνια (έως και ποτέ θα έλεγα). Πάντως εφόσον το λές έτσο θα έγινε.
Αυτα τα πολλά, γιατί δεν αντέχω πλέον να κατηγορούνται οι παλιοί συνάδελφοι ότι μποίκοτάρουν τους νέους.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: gismix στις Φεβρουάριος 04, 2023, 03:02:25 μμ
.. και φυσικά δεν ξέρω ούτε το σχολείο σου, ούτε έχω σχέση με πρωτοβάθμια....Απλά μου κάνουν εντύπωση πολλά από αυτα που διαβάζω...
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 03:16:53 μμ
Με το ερωτηματικό αν όλα αυτά αληθέυουν (κάτι που προσωπικά δεν το νομίζω) έχω να πω τα εξης
α) Είναι ανόητο και δεν τιμά ένα συνάελφο να πιστέυει ότι ο διευθυντής θα συννεονοηθεί μα το σύμβουλο γοα να μην τον νομιμοποιήσουν. Αυτά δεν γίνονται και μην καλιεργούμε λάθος αντιλήψεις
β) Όσο απαράδεκτο είναι ο τρόπο που ισχύριζεσαι ότι σου συμπεριφέρονται οι παλαιότεροι τόσο απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι έκανε μυστική έρευνα για ο λόγο που λείπει η συνάδελφος. Δεν είχε ούτε νομικό ούτε ηθικό δικαίωμα να ασχοληθείς με τις άδειες και τις παρουσίες της συναδέλφου. Είναι κάτι που δεν σε αφορά. Δεν ξέρεις ούτε μπορείς να κρίνεις την παρουσία του συναδέλφου. Εφόσον η παρουσία του δεν επηρεάζει άμεσα την δική σου θέση είναι απαράδεκτο να ψάχνεις τι κάνει ο άλλος.
γ) Αν θεωρείς ότι σου μιλάνε απαξιωτικά θα τους μιλάς και εσύ το ίδιο . Στο σχολείο δεν υπάρχει καμμία ανάγκη να είμαστε με όλους φίλοι
δ) Το γεγονός ότο ο συναδελφος (όπως ισχυρίζεσαι) έσβησε το όνομά του από το βιβλίο πρακτικών (ακόμα και να το είδες) δεν σε αφορά. Δεν ξέρεις το λόγο ή την συννεοήηση που είχε κάνει. Όσο αφορά ότι φωνάζει στα παιδιά να μπούνε και στη συνεχεια τα αφήνει έξω- με αυτό τον τρόπο- ασκείς και εσύ κριτική στον τρόπο λειτουργία του συναδέλφου
ε) Φυσικά και οι εφημερίες πρέπει να είναι αναρτημένες. Αλλά πολλές φορές μπορεί να συμβεί κάτι και να αλλάξει εκείνη την στιγμη η εφημερία. Το παράδειγμα που λες είναι κατι που γίνεται σε όλα τα σχολεία (δημοτικά-γυμνασια -λύκεια). Αν έγινε μία φορά δεβ σημαίνει κάτι τόσο σημαντικό που να το αναφέρεις . Αν γίνεται πολύ συχνά να το φέρεις στο σύλλογο. Όσο αφορά τον τρόπο που σου το είπε καλά έκανες και αντέδρααες.
ζ) Το λαθος είναι δικό σου . Επρεπε να επιμένεις στην εφαρμογή της εγκυκλίου.
η) Από όλα αυτά που γράφεις δεν είδα πουθενά να ανταποκρίνονται στον τίτλο του θέματος. Δεν αναφέρεις π.χ ότι σου  βάζουν πολύ περισσότερες εφημεριές από τους άλλους. Ότι σου βάζουν πάντα τελευταίες ώρες ενώ όλοι οι άλλοι έχουν πρώτες. Ότι δεν σου δίνουν άδεια ενώ στους άλλους δίνουν. Ότι σου έχουν αναθέσει την τριπλή εξωδιδακτική εργασία σε σχέση με άλλους. Ότι ενώ  στους άλλους δεν κάνει καμμία παρατήρηση ο διευθυντής όταν υπάρχει καταγγελία από τους γονείς, εσένα σε φωνάζει κάθε μέρα στο γραφείο. Ότι σου δώσανε το χειρότερο/δυσκολότερο τμήμα που δεν το ήθελες  ενω οι άλλοι πήραν ότι ήθελαν. Ότι σε βάζουν σε ολοήμερο ημέρα που δεν μπορείς ενώ όλοι οι άλλοι διάλεξαν την μέρα τους κλπ. Αυτά (αν ισχύουν) έπρεπε να γράψεις
θ) Αυτό όμως που με παραξένεψε πιο πολύ από όλα είναι το γεγονός την αντιπροσωπείας των γονιών και αυτώ  που είπε στον διεθυντή (σύμφωνα με αυτά που ισχυρίζεσαι). Είναι η πρώτη φορά που ακιούω κάτι τέτοιο να γίνεται - όχι μόμο γενικά- αλλά και τόο νωρίς πριν το τέλος της χρονιάς. Δηλαδή οι γονείς , χωρίς να ξέρεις τίποτα εσύ και χωρίς να τους έχειςπει ότι δεν ξέρεις αν του χρόνου θα είσαι εκεί-πήραν πρωτοβουλία και επισκέφθηκαν τον διευθυντή και του ζήτησαν να σε κρατήσει πάση θυσία. Είναι πραγματικά κάτι που γίνεται πολύ σπάνια (έως και ποτέ θα έλεγα). Πάντως εφόσον το λές έτσο θα έγινε.
Αυτα τα πολλά, γιατί δεν αντέχω πλέον να κατηγορούνται οι παλιοί συνάδελφοι ότι μποίκοτάρουν τους νέους.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 03:36:31 μμ
Ε
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 03:48:44 μμ


Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Μια ακόμα περίπτωση ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460), βύσμα του υπουργείου.

Μόνο το γεγονός ότι μέντορας σου την μπήκε, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με τα κυβερνητικά βύσματα της ακατανόμαστης (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183324#msg1183324).

Τσάκισέ τους, είναι η δικιά μου συμβουλή.

Καταρχήν καταγγελία στον σύλλογο Αριστοτέλη για το βύσμα ΕΣΠΑ που δεν πατάει το πόδι του, και για τον ρόλο που παίζει ο μέντορας (ο οποίος δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει, έχει προκηρύξει απεργία ο συγκεκριμένος σύλλογος στους μέντορες)
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: trofh_gia_skepsh στις Φεβρουάριος 04, 2023, 04:04:34 μμ
Τ
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 04:09:31 μμ


Ανόητο είναι. Έχει δίκιο ο gismix.
Υπάρχει απεργία σε εξέλιξη, εκλογές σε εξέλιξη.  Μην ανησυχείς χωρίς λόγο.

Να αρχίσεις να ανησυχείς μόνο αν και ξανα-εκλεγεί η ακατανόμαστη (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183324#msg1183324), και μόνο αν δικαστήριο βγάλει την απεργία του Αριστοτέλη παράνομη τελεσίδικα. Μην ανησυχείς για απίθανα σενάρια, περισσότερο πιθανό είναι να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας παρά να συμβούν τα δύο παραπάνω.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 04, 2023, 04:20:43 μμ


Σιγά μην κλάψεις, σιγά μην φοβηθείς.
Κυβερνητικά βύσματα της ακατανόμαστης (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183324#msg1183324) φαίνεται να είναι, οπότε μην φοβηθείς να συγκρουστείς μαζί τους, είναι τιμή σου που το κάνεις.

Το χρωστάς και στον εαυτό σου και σε όλους τους αναπληρωτές που οργώνουν την Ελλάδα, εξαιτίας της διαφθοράς του ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460).
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: Έσπερος στις Φεβρουάριος 04, 2023, 05:27:47 μμ
Επειδή εγώ δεν είμαι τύπος των συγκρούσεων, δεν θα σου δώσω επί της ουσίας συμβουλή σ αυτά που ζητας.
Θα σου δώσω όμως μια συμβουλή ευρύτερη.
Μην εμπλακείς συναισθηματικά σε κάποιο σχολείο με τοξικές συμπεριφορές. Μην παγιδευτείς από την καλή σχέση με τους μαθητές, την αποδοχή των γονέων, ή οποιονδήποτε άλλον λόγο. Ένα σχολειο με κακό σύλλογο, θα είναι πάντα σχολείο με κακό σύλλογο. Το λέω ως παθούσα, σε σχολειο με καλους καθηγητές σαν μονάδες που σαν σύνολο όμως είναι κακός σύλλογος (κόμπλεξ, κλίκες κλπ). Γιατί μετά δένεσαι με άλλες καταστάσεις (πχ σε βολεύει η περιοχή, έχεις την αποδοχη των γονέων και κάνεις καλά τη δουλειά σου, οτιδήποτε) και είναι δύσκολο να φύγεις όταν πια φτάσεις στο αμήν. Όσο δεν έχεις δεθεί με ένα μέρος, κοίτα να φύγεις. Δεν θα αλλάξει κάτι και δεν θα περνάς καλά. Αν νιώθεις ότι δεν σου φερονται όπως σου αξίζει, κάνεις τη δουλειά σου μια χρονιά και μετά γεια σας.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 04, 2023, 05:30:06 μμ
Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το γεγονός ότι ο διευθυντής αντλεί δύναμη και από την πιθανή θέση του ως συνδικαλιστή, κομματικού στελέχους, κλπ. Συνήθως αυτό συμβαίνει.
Μια τελευταία συζήτηση δεν βλάπτει, με κόσμιο ύφος, ειδικά αν έχεις το θάρρος να το κάνεις.
Κι εγώ, όπως ο Έσπερος, θεωρώ, ότι είναι προς τιμή σου που σε θέλουν οι γονείς, αλλά οι γονείς δεν θα σε στηρίξουν αν έχεις αρνητική αξιολόγηση. Απλώς το συμφέρον των παιδιών τους κοιτάνε. Να ξεφύγεις από το τοξικό κλίμα.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: Έσπερος στις Φεβρουάριος 04, 2023, 05:36:49 μμ
Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το γεγονός ότι ο διευθυντής αντλεί δύναμη και από την πιθανή θέση του ως συνδικαλιστή, κομματικού στελέχους, κλπ. Συνήθως αυτό συμβαίνει.
Μια τελευταία συζήτηση δεν βλάπτει, με κόσμιο ύφος, ειδικά αν έχεις το θάρρος να το κάνεις.
Κι εγώ, όπως ο Έσπερος, θεωρώ, ότι είναι προς τιμή σου που σε θέλουν οι γονείς, αλλά οι γονείς δεν θα σε στηρίξουν αν έχεις αρνητική αξιολόγηση. Απλώς το συμφέρον των παιδιών τους κοιτάνε. Να ξεφύγεις από το τοξικό κλίμα.

Κι επίσης, επειδή κι αυτό το έχω πάθει, οι γονείς όταν μπλεχτούν σε κάτι, ακόμα και δίκιο να έχουν, θα τα κάνουν @@@@@
Έχει τύχει να αισθανθούμε ασφάλεια από υποστήριξη γονέων απέναντι σε διευθυντή (που είχε ανοχή άνωθεν) και αντί αυτό να στηρίξει τον αγώνα μας, η συζήτηση παρεκτράπηκε σε καταστάσεις που χρησιμοποιήθηκαν εναντίον μας. Οπότε, μην βασιστεις σε κάτι τέτοιο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 04, 2023, 07:20:34 μμ
Αυτό με την υπηρεσιακή διευθύντρια δεν το είχα σκεφτεί.
Αυτό που λες ότι αισθάνονται απίστευτη δύναμη, καθόλου πρωτότυπο. Συνήθως είναι κομματικά στελέχη, παρατρεχάμενοι βουλευτών. Εκεί να δεις αυτοπεποίθηση. Αλλά απορώ πώς σου κάνει εντύπωση. Εγώ όποιον διευθυντή είχα ήταν ή συνδικαλιστής ή φίλα προσκείμενος και συγγενής, π.χ. κουμπάρος πολιτικών.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ernie στις Φεβρουάριος 04, 2023, 07:26:57 μμ
(τώρα κανονικά δε θα έγραφα αλλά έχει χάρη που έχω δουλειά και ψάχνω δικαιολογία να μη την κάνω)

με δυο λόγια απλά δε χωνεύεστε ντιπ! και από τη μία εσύ ψάχνεις να βρεις τι δεν κάνουν καλά (και φυσικά όσο ψάχνεις τόσο βρίσκεις) και από την άλλη αυτοί, επειδή δεν μπορούν να βρουν πολλά πράγματα που δεν κάνεις καλά, σου ξεκίνησαν ψυχολογικό πόλεμο (κοινώς bullying) με τα μισά απ’ όσα λένε να μην είναι σε θέση να τα κάνουν επειδή κόλλησαν αυτόν τον τρόπο σκέψης από τη μακροχρόνια συναναστροφή τους με μικρά παιδία

και μετά λένε ότι η ζωή στο σχολείο είναι βαρετή

αν έχεις χρήματα πήγαινε σε κανένα δικηγόρο γιατί άνθρωποι είναι και αυτοί και κάπως πρέπει να ζήσουν, αλλιώς απλά μην ασχολείσαι, χιλιάδες εκπαιδευτικοί κάθονται καθημερινά στα διαλείμματα και στα κενά στην τάξη τους ή όπου αλλού βρουν για να μη βλέπουν κανέναν
 
find your power animal and let that which does not truly matter slide (όποιος κατάλαβε κατάλαβε, όποιος δεν υπάρχει και το google)

και ένα υστερόγραφο δώρο, αν αυτή που λείπει είναι ΕΣΠΑ με μία απλή καταγγελία θα έχει μεγάλο πρόβλημα το αφεντικό (για να μην πω την αγοραία φράση), με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν παίζουμε τουλάχιστον όχι όταν είναι τόσο λίγα, δες τι έπαθε η Σπυράκη

δε λέω να κάνεις την καταγγελία, λέω ότι έχεις ένα διαπραγματευτικό χαρτί για να τον πείσεις να τους πει να κάνουν πίσω, και να κάνεις και εσύ πίσω και να τα θυμάσαι σε δέκα χρόνια και να αναρωτιέσαι τι ήθελες και ασχολήθηκες εξ αρχής   
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: Debaser στις Φεβρουάριος 04, 2023, 08:26:28 μμ
...

δε λέω να κάνεις την καταγγελία, λέω ότι έχεις ένα διαπραγματευτικό χαρτί για να τον πείσεις να τους πει να κάνουν πίσω, και να κάνεις και εσύ πίσω και να τα θυμάσαι σε δέκα χρόνια και να αναρωτιέσαι τι ήθελες και ασχολήθηκες εξ αρχής

+1!
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: loulou στις Φεβρουάριος 04, 2023, 09:35:20 μμ
Δυστυχώς τέτοιες νοοτροπίες δεν αλλάζουν με καταγγελία ή χωρίς, είναι σαν να χτυπάς το κεφάλι σου σε τοίχο, όσο και αν θεωρώ ότι έχουμε ευθύνη στη συντήρηση τέτοιων συμπεριφορών. Στο σχολείο μου δεν υπάρχει απλά κλίκα αλλά απόλυτη cult ομάδα.

Βασική αρχή του εκφοβισμού: όταν επισημαίνεις ένα πρόβλημα, γίνεσαι το πρόβλημα ή δημιουργείς προβλήματα. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να μιλάς.

Πάντως η συμβουλές που σου έδωσαν οι Εσπερος και ernie είναι σωστές.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: gismix στις Φεβρουάριος 04, 2023, 10:26:38 μμ
Θα ήταν καλό οι συνάδλεφοι που παροτρύνουν την συναδέλφισα να κάνει καταγγελία ή να πάει σε δικηγόρο να αναφέρουν τι ακριβώς να καταγγείλει ή τι να ζητήσει από τον δικηγόρο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ernie στις Φεβρουάριος 05, 2023, 12:20:01 πμ
εγώ πάντως πρότεινα να τα βρούνε με τον πεζοδρομιακό τρόπο, πίσω από κλειστές πόρτες και να το λήξουν ισοπαλία μέχρι να αλλάξει ο αρχηγός και να ανατραπούν οι ισορροπίες 

τι τι να καταγγείλει, ρε άνθρωπε; όταν ξέρεις ότι γίνονται παρανομίες (όχι απλές παρατυπίες) όπως να απουσιάζει κάποιος αδικαιολόγητα και να πληρώνεται (και δη μέσω ΕΣΠΑ, που ένα χαρτί φεύγει χωρίς το λογότυπο του ΕΣΠΑ και τρελαίνονται όλοι) είσαι συνένοχος ή έχεις μερίδιο ευθύνης, το πόσο συνένοχος και το πόσο μερίδιο ευθύνης θα στο ζυγίσει δικηγόρος και θα σε καθοδηγήσει ώστε να καλυφθείς απέναντι στον νόμο, ένας τρόπος να καλυφθείς είναι να κάνεις εσύ την καταγγελία

αν εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό ή ασήμαντο ή αδιάφορο επειδή «γίνεται» δεν είναι κάτι που αλλάζει τα γεγονότα ή που ενδιαφέρει τον νόμο

όταν γίνεσαι αντικείμενο στοχοποίησης στον εργασιακό σου χώρο και το ξέρει ο προϊστάμενός σου και αδιαφορεί ή αδυνατεί να σε προστατέψει ως οφείλει, πηγαίνεις σε δικηγόρο για να σε καθοδηγήσει

καλό είναι επίσης οι συνάδελφοι που προτείνουν να πάει σε συνδικαλιστές να αναφέρουν ακριβώς πόσα κιλά αέρα κοπανιστό να ζητήσει, μη γίνει καμιά παρεξήγηση και έχουμε άλλα
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 05, 2023, 10:48:29 πμ
.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:10:41 πμ


Έχει όντως πρόβλημα υγείας η αναπληρώτρια; Ή είναι το παραμυθάκι που σου πουλάνε;
Εγώ θα πήγαινα να την βρω, είτε στο νοσοκομείο, είτε στο κολωνάκι να πίνει καφέ.

Αυτοί που σου λένε μην ασχολείσαι, κοίτα την δουλίτσα σου, μην τους ακούς.
Επειδή έχουμε γίνει idiots αντί για πολίτες, γιαυτό μας έχουν ταράξει στην κλεψιά οι εξυπνάκηδες του ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460).
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: gismix στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:33:12 πμ
Ποιες παρατυπίες συναδέλφισσα ernie; Ποιες παρανομίες;  Πως το ξέρει για την αναπληρώτρια; Είναι στο γραφείο του διευθυντή; Έχει δει χαρτια και άδειες; Είμαστε καλά με αυτά που λέμε; Είναι υποχρεωμένος ο διευθυντής να εξηγήσει στο καθένα γιατί λείπει κάποιος; οχι μόνο αυτό αλλά το παράνομο θα ήταν να εξηγήσει ο διευθντής στο σύλλογο για την απούσία της συναδέλφου; Ποιες είναι οι άλλες παρατυπίες και παρανομίες; Να τιςε πει τι ο δικηγόρος. Δεν σου μιλάνε καλά κάνε μήνυση; Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Ποια καταγγελία και γιατί; Με τι στοιχεία και που; Να της τραβήξει και η συνέδλφος μια αγωγή για παράβαση καθήκοντος και προσβολή προσωπικότητας να τρέχει.
Καλά ρε συνέδελφοι. Τόσα χρόνια εμπειρία δεν βλέπετε ότι η ιστορία κάπου δεν στέκει; Δε βλέπετε ότι δεν είναι δυνατό ένας ολόκληρος σύλλογος να είναι εναντίον μια συναδέλφου χωρίς λόγο και αιτία. Σας φαίνεται λογικό αυτό με τους γονείς που ξέρουν την κλίκα των δασκάλων και πάνε αυτοβούλος στον διευθυντή; ΕΊμαστε καλά τώρα; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά δίνετε συμβουλές ορμούμενοι από το μένος που υπάρχει προς τους παλιούς μόνιμους. Καλό θα ήταν να ξέρουμε όλη την αλήθεια πριν πούμε για δικηγόρους και καταγγελίες.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:37:06 πμ
Ποιες παρατυπίες συναδέλφισσα ernie; Ποιες παρανομίες;  Πως το ξέρει για την αναπληρώτρια; Είναι στο γραφείο του διευθυντή; Έχει δει χαρτια και άδειες; Είμαστε καλά με αυτά που λέμε; Είναι υποχρεωμένος ο διευθυντής να εξηγήσει στο καθένα γιατί λείπει κάποιος; οχι μόνο αυτό αλλά το παράνομο θα ήταν να εξηγήσει ο διευθντής στο σύλλογο για την απούσία της συναδέλφου; Ποιες είναι οι άλλες παρατυπίες και παρανομίες; Να τιςε πει τι ο δικηγόρος. Δεν σου μιλάνε καλά κάνε μήνυση; Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Ποια καταγγελία και γιατί; Με τι στοιχεία και που; Να της τραβήξει και η συνέδλφος μια αγωγή για παράβαση καθήκοντος και προσβολή προσωπικότητας να τρέχει.
Καλά ρε συνέδελφοι. Τόσα χρόνια εμπειρία δεν βλέπετε ότι η ιστορία κάπου δεν στέκει; Δε βλέπετε ότι δεν είναι δυνατό ένας ολόκληρος σύλλογος να είναι εναντίον μια συναδέλφου χωρίς λόγο και αιτία. Σας φαίνεται λογικό αυτό με τους γονείς που ξέρουν την κλίκα των δασκάλων και πάνε αυτοβούλος στον διευθυντή; ΕΊμαστε καλά τώρα; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά δίνετε συμβουλές ορμούμενοι από το μένος που υπάρχει προς τους παλιούς μόνιμους. Καλό θα ήταν να ξέρουμε όλη την αλήθεια πριν πούμε για δικηγόρους και καταγγελίες.


Στοιχεία βρίσκονται.  Απλά ζητάς το επίσημο ωρολόγιο πρόγραμμα, και αποδεικνύεις με κάποιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι η συγκεκριμένη δεν βρισκόταν εκείνη την ώρα στο σχολείο και ο διευθυντής δεν της έβαλε απουσία.

Από την άλλη έχεις το δίκιο σου, εμείς εξετάζουμε τα πράγματα όπως μας τα λέει, δηλαδή μονόπλευρα.

Εγώ πάντως δεν συμβούλεψα να προσβάλει την προσωπικότητα της αναπληρώτριας ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) που δεν έρχεται στο σχολείο, γιατί είναι στο νοσοκομείο. Με λουλούδια να πάει να την συναντήσει (https://www.pde.gr/index.php?topic=37091.msg1184061#msg1184061)....να της ευχηθεί και καλή ανάρρωση, και έτσι να ξεκαθαρίσει (στον εαυτό της πρώτα) ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε αυτό το θέμα....
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:43:48 πμ
.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:46:23 πμ
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι.

Όλα αυτά επειδή πήρε ένα μπουκέτο λουλούδια και πήγε στο νοσοκομείο; Υπερβολική σε βρισκω.

Και τι προτείνεις δηλαδή, στην περίπτωση που όντως είναι ένα βύσμα ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) που λουφάρει. Από φόβο για όλα τα παραπάνω, να κάνει πίσω; Να γίνει λιγδερός ποντικός, όπως όλοι οι υπόλοιποι στον σύλλογό της; Αυτές ακριβώς οι idiot λογικές, μας έχουν καταστρέψει.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: Έσπερος στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:49:26 πμ
Ποιες παρατυπίες συναδέλφισσα ernie; Ποιες παρανομίες;  Πως το ξέρει για την αναπληρώτρια; Είναι στο γραφείο του διευθυντή; Έχει δει χαρτια και άδειες; Είμαστε καλά με αυτά που λέμε; Είναι υποχρεωμένος ο διευθυντής να εξηγήσει στο καθένα γιατί λείπει κάποιος; οχι μόνο αυτό αλλά το παράνομο θα ήταν να εξηγήσει ο διευθντής στο σύλλογο για την απούσία της συναδέλφου; Ποιες είναι οι άλλες παρατυπίες και παρανομίες; Να τιςε πει τι ο δικηγόρος. Δεν σου μιλάνε καλά κάνε μήνυση; Να είμαστε σοβαροί σε αυτά που λέμε. Ποια καταγγελία και γιατί; Με τι στοιχεία και που; Να της τραβήξει και η συνέδλφος μια αγωγή για παράβαση καθήκοντος και προσβολή προσωπικότητας να τρέχει.
Καλά ρε συνέδελφοι. Τόσα χρόνια εμπειρία δεν βλέπετε ότι η ιστορία κάπου δεν στέκει; Δε βλέπετε ότι δεν είναι δυνατό ένας ολόκληρος σύλλογος να είναι εναντίον μια συναδέλφου χωρίς λόγο και αιτία. Σας φαίνεται λογικό αυτό με τους γονείς που ξέρουν την κλίκα των δασκάλων και πάνε αυτοβούλος στον διευθυντή; ΕΊμαστε καλά τώρα; Δεν λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά δίνετε συμβουλές ορμούμενοι από το μένος που υπάρχει προς τους παλιούς μόνιμους. Καλό θα ήταν να ξέρουμε όλη την αλήθεια πριν πούμε για δικηγόρους και καταγγελίες.

Να σου πω την
αλήθεια, κάποιες υποψίες μου γεννήθηκαν κι εμένα. Όχι ότι δεν υπάρχουν κλίκες στα σχολεία. Αλλά στα αλά καθούμενα δεν αρπάζονται έτσι με κάποιον.
Οπότε εγγ την κατάσταση την ερμηνεύω ως εξής, βασισμένη στην εμπειρία μου:
έρχεται καινούργιος διορισμένος, λογικά με αρκετά τυπικα προσόντα, λογικά με όρεξη, αλλά και με μια αίσθηση ανωτερότητας την οποία δεν καταφέρνει (ή δεν προσπαθει) να κρύψει . Γίνεται αντιληπτή από τους παλιούς, οι οποίοι τσαντιζονται (λόγω κομπλεξ ή απλώς γιατί τους ενοχλεί το υφος), ο καινούργιος αντιλαμβάνεται την κατάσταση και αντί να κάνει αυτοκριτική περιχαρακώνεται στην ανωτερότητά του, πυροδοτώντας ακόμα μεγαλύτερη εχθρότητα, και για να καλυψει την ενδόμυχη ανασφάλεια του πιάνεται από την εκτίμηση των γονέων και μπλέκεται στα λόγια. Το επίπεδο των άλλων προφανώς είναι αρκετά χαμηλό ώστε η κατάσταση να εξελιχθεί σε ξεκατίνιασμα κλπ κλπ.

Το έχω δει κάποιες φορές το έργο, άλλοτε μεγαλύτερη ευθύνη πέφτει στην μια πλευρά (στις ανασφάλειες-κομπλεξ όσων έχουν τον αέρα ότι κάνουν κουμάντο ως παλιοί), άλλοτε μεγαλύτερη ευθύνη έχει ο νέος που έρχεται θεωρώντας ότι είναι καλύτερος και στην πρώτη δυσκολία θυματοποιείται. Δεν ξέρω τι ισχύει εδώ. Απλώς κάποιες διατυπώσεις μου χτύπησαν καμπανάκια.

Και λάθη βρβαια να έχει κάνει ο/η θεματοθετης/-ρια, η συμβουλή μου ισχύει. Μακριά από τοξικά περιβαλλοντα (γιατί σίγουρα κάτι πάει στραβά στο σχολείο), μακριά από μπλεξίματα με γονείς.
Επίσης μακριά από εύκολες συμβουλές εκ του ασφαλούς χωρίς νομική κάλυψη.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:52:40 πμ
Μακριά από τοξικά περιβαλλοντα (γιατί σίγουρα κάτι πάει στραβά στο σχολείο), μακριά από μπλεξίματα με γονείς.

Τα τοξικά περιβάλλοντα πρέπει να τα επιδιώκουμε, γιατί εκεί είναι η αξία, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: Έσπερος στις Φεβρουάριος 05, 2023, 11:56:33 πμ
Τα τοξικά περιβάλλοντα πρέπει να τα επιδιώκουμε, γιατί εκεί είναι η αξία, να διορθώνεις τα κακώς κείμενα.

Καλό είναι επισης να μην είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους και να μην παίρνουμε τον ρόλο του αυτόκλητου τιμωρού.

Ο καθένας επίσης έχει τις δικές του αντοχές. Εγω θέλω στη δουλειά μου να έχω ένα ευχάριστο κλίμα, το θεωρώ χώρο κοινωνικοποίησης, γιατί μου αρέσει η συναναστροφή με συναδέλφους, οπότε δεν αρπάζομαι για να τσακωθώ με το παραμικρό, θα επιμείνω μόνο σε κάτι που θεωρώ προφανέστατα αντιπαιδαγωγικό ή αντισυναδελφικο. Τα άτομα που είναι μονιμα στην τσίτα, και άσχημα περνάνε και αντιπαθή καταλήγουν να είναι, παρα τις καλές προθέσεις τους και παρά το ότι σαφώς έχουν δίκιο στα στραβά που επισημαινουν. Κι αυτό εκ πείρας το λέω γιατί συμβαίνει σε πολύ δικό μου πρόσωπο. Γι αυτό έκανα και την παραπάνω ανάλυση της κατάστασης. Γιατί είναι κάτι που γνωριζω καλά.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 12:01:05 μμ
Καλό είναι επισης να μην είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι είμαστε καλύτεροι από τους άλλους και να μην παίρνουμε τον ρόλο του αυτόκλητου τιμωρού.

Ο καθένας επίσης έχει τις δικές του αντοχές. Εγω θέλω στη δουλειά μου να έχω ένα ευχάριστο κλίμα, το θεωρώ χώρο κοινωνικοποίησης, γιατί μου αρέσει η συναναστροφή με συναδέλφους, οπότε δεν αρπάζομαι για να τσακωθώ με το παραμικρό, θα επιμείνω μόνο σε κάτι που θεωρώ προφανέστατα αντιπαιδαγωγικό ή αντισυναδελφικο. Τα άτομα που είναι μονιμα στην τσίτα, και άσχημα περνάνε και αντιπαθή καταλήγουν να είναι, παρα τις καλές προθέσεις τους και παρά το ότι σαφώς έχουν δίκιο στα στραβά που επισημαινουν. Κι αυτό εκ πείρας το λέω γιατί συμβαίνει σε πολύ δικό μου πρόσωπο. Γι αυτό έκανα και την παραπάνω ανάλυση της κατάστασης. Γιατί είναι κάτι που γνωριζω καλά.

Για μένα αξία δεν έχει να επιδιώκεις το καλό κλίμα και να αποφεύγεις το κακό, αλλά να κατασκευάζεις και να χτίζεις το καλό κλίμα εσύ ο ίδιος. Εκεί διαφωνούμε. Εγώ επιδιώκω να βρίσκομαι σε τοξικά περιβάλλοντα, όσο τοξικότερα τόσο καλύτερα. Μέχρι ένα όριο βέβαια, μετά από το οποίο σπάω και εγώ και την κοπανάω.

Είναι λάθος λοιπόν να συμβουλεύουμε κάποιον να αποφεύγει τα τοξικά περιβάλλοντα, γενικώς. Να τα αποφεύγουμε μόνο όταν η τοξικότητά τους διεισδύει μέσα μας. Η σωστή συμβουλή, κατά την γνώμη μου, είναι: να αποφεύγεις τα τοξικά περιβάλλοντα τα οποία είσαι ανάξιος να επιδιορθώσεις-βελτιώσεις. Έτσι ώστε να υπάρχει μέσα στην συμβουλή μας και το στοιχείο της αποτυχίας, για όποιον τα αποφεύγει.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 05, 2023, 01:05:08 μμ
lemonpies, πόσο καιρό είσαι στην εκπαίδευση; Γιατί εγώ διαφωνώ με όσα λες, βάσει της πολύ μικρής 15ετούς εμπειρίας μου. Εξάλλου, αν είχες διαβάσει Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, θα έβλεπες ότι ο εκπαιδευτικός μόνος του έχει αυταπάτες, αν νομίζει ότι μπορεί να βελτιώσει μόνος του το σύστημα. Αν θες, να σου βρω και βιβλιογραφία.
Όσο και να θες να έχεις καλή διάθεση, αν βλέπεις ότι ο διευθυντής κοιτάει μόνο την πάρτη του, ή ότι ξεσπούν διάφορα σκάνδαλα, δεν αντέχεις να είσαι μέρος αυτού και πρέπει να φύγεις. Άλλοι επιλέγουν να μείνουν. Θεμιτό.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 01:35:33 μμ
Εξάλλου, αν είχες διαβάσει Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, θα έβλεπες ότι ο εκπαιδευτικός μόνος του έχει αυταπάτες, αν νομίζει ότι μπορεί να βελτιώσει μόνος του το σύστημα. Αν θες, να σου βρω και βιβλιογραφία.

H  Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης αναφέρει για βελτίωση του συστήματος, όχι για βελτίωση του περιβάλλοντος. Το σύστημα δεν μπορείς να το βελτιώσεις μόνος σου, το περιβάλλον σου όμως μπορείς.

Όσο και να θες να έχεις καλή διάθεση, αν βλέπεις ότι ο διευθυντής κοιτάει μόνο την πάρτη του, ή ότι ξεσπούν διάφορα σκάνδαλα, δεν αντέχεις να είσαι μέρος αυτού και πρέπει να φύγεις. Άλλοι επιλέγουν να μείνουν. Θεμιτό.
Ακριβώς. Το ότι "δεν αντέχεις" όμως, είναι ήττα. Και ως τέτοια πρέπει να την αντιλαμβανόμαστε, και όχι να θεωρούμε την δραπέτευση από τοξικές καταστάσεις ως κατόρθωμα.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: topsy στις Φεβρουάριος 05, 2023, 02:32:23 μμ
Αν ισχύουν όσα μας λέει, μπορεί ο διευθυντής, κάποιοι συνάδελφοι και το σχολείο συνολικά να της κάνουν καμια 10αριά καταγγελίες. Προκύπτουν θέματα προσωπικών δεδομένων -δεν μπορεί να είναι θέμα συζήτησης πρόβλημα υγείας συναδέλφου-, πρόσβασης σε υπηρεσιακά δεδομένα, κακόβουλης κριτικής προς την υπηρεσία, δυσφήμισης συναδέλφων, εμπλοκής τρίτων στην υπηρεσία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο μπορεί να προκύψει, γιατί δικηγόρος δεν είμαι. Γι'αυτό επιμένω τόσο πολύ στο να πάει σε δικηγόρο, γιατί στο τέλος αυτή θα βρεθεί μπλεγμένη και θα τρέχει, γιατί νομίζει ότι μόνο αυτή έχει δίκιο και τα 'χει κάνει όλα σωστά, ενώ δεν είναι έτσι!

gismix, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, αλλά δεν φαίνεται να περνάει το μήνυμα.
Πολύ σωστά τα όσα επισημαίνεις. Τίθεται θέμα ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και αν συνεχίσει να τα επικαλείται, μπορεί να βρεθεί σε μεγάλους μπελάδες αντί να βρει το δίκιο της.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ppil στις Φεβρουάριος 05, 2023, 03:53:24 μμ
Διάβασα το θέμα, αλλά ουσιαστικά όσα είναι σε παραθέσεις, μιας και η θεματοθέτρια έσβησε τα μηνύματά της. Έτσι δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το τι λέει. Με αφορμή όμως κάποιες σκέψεις σχετικά με όσα λέτε, θα ήθελα απλά να επισημάνω πως σε περίπτωση που γινόμαστε οι ίδιοι παράτυποι, είναι δύσκολο να επισημάνουμε παρατυπίες άλλων. Δεν μιλώ για τους κωδικούς που είχε η εκπαιδευτικός εδώ, νομικά αυτό καλύπτεται αφού δεν ήταν προϊόν υποκλοπής. Σίγουρα όμως αντιπροσωπεία δεν στέλνουν οι γονείς για να κρατήσουν δάσκαλο (στην αρχή μάλιστα της χρονιάς) χωρίς να τους έχει καθοδηγήσει κανείς. Πρόκειται μάλιστα για καθοδήγηση- μέσο πίεσης που προφανώς περιλαμβάνει και εξήγηση στους κάποιους γονείς μιας κατάστασης που δεν τους αφορά και άρα πιθανή ισχυροποίηση κατηγορίας για συκοφαντία από το Σύλλογο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 04:04:32 μμ
Σίγουρα όμως αντιπροσωπεία δεν στέλνουν οι γονείς για να κρατήσουν δάσκαλο (στην αρχή μάλιστα της χρονιάς) χωρίς να τους έχει καθοδηγήσει κανείς. Πρόκειται μάλιστα για καθοδήγηση- μέσο πίεσης που προφανώς περιλαμβάνει και εξήγηση στους κάποιους γονείς μιας κατάστασης που δεν τους αφορά και άρα πιθανή ισχυροποίηση κατηγορίας για συκοφαντία από το Σύλλογο.

Δεν με αφορά αν κάποιος πληρώνεται από το ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) και δεν πατάει το πόδι του στην δουλειά του;;;; Φυσικά και με αφορά!!!

Αν το διαπιστώσω θα κάνω ανώνυμη καταγγελία (https://www.sepe.gov.gr/odigies-ilektronikon-ypiresion/asfaleia-kai-ygeia-ilektronikes-ypiresies/anonymi-katangelia-2/) ως απλός πολίτης. Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος για τον διευθυντή, αν τον καλύπτει.

9) 104627/ΓΔ5 -ΦΕΚ 3344/Β/10-8-2020. Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ  : “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “. Δεν υπάρχει πρόβλημα για το ότι οι αναπληρωτές δηλώνουν σχολεία πριν καν αναλάβουν υπηρεσία. Προσληφθέντες θεωρούνται οι αναπληρωτές ακόμα και αν δεν έχουν αναλάβει την υπηρεσία τους, αρκεί να θέλουν να καλύψουν το λειτουργικό κενό των βυσμάτων!  Που σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν βρίσκεται κανείς να καλύψει το λειτουργικό κενό του βύσματος που θέλουμε να αποσπάσουμε, ακόμα και αν αντιδρούν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και ο διευθυντής εκπαίδευσης, ακόμα και αν προλάβουν σε 3 μέρες οι διευθύνσεις να δώσουν σωστά τα κενά στο οπσυδ, μπορούμε ακόμα και σε αυτή την περίπτωση απλώς να βάλουμε έναν δικό μας να δηλώσει fake αναπληρωτής, να δηλώσει μετά το σχολείο του βύσματος, και ας μην παρουσιαστεί και ας μην αναλάβει υπηρεσία καθόλου μετά! Το σχολείο του βύσματος θα έχει έτσι καλυφθεί, και η απόσπαση που επιθυμούμε να γίνει θα είναι πια νομότυπη!

Μήπως είναι μια περίπτωση fake αναπληρωτή, ο οποίος εκβιάζει ότι αν δεν τον πληρώνουνε θα καταγγείλει τους ποντικούς του υπουργείου που τον βάλανε να γίνει fake;;;; Έτσι ο fake αναπληρωτής εκβιάζει τους ποντικούς του υπουργείου, το υπουργείο εκβιάσει τον ΔΠΕ, ο ΔΠΕ εκβιάζει τον διευθυντή και αυτός με την σειρά του τον εκπαιδευτικό που διαπίστωσε την απάτη.... Λέω εγώ σενάρια επιστημονικής φαντασίας τώρα, με το πονηρό και κακόβουλο μυαλό μου.....

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το 104627/ΓΔ5 -ΦΕΚ 3344/Β/10-8-2020. Άρθρο 5 Παράγραφος 9γ  : “Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται ΠΡΙΝ την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή “ είναι ένα ακόμα κατάπτυστο νομοθέτημα της ακατανόμαστης (https://www.pde.gr/index.php?topic=4596.msg1183324#msg1183324), σχεδιασμένο ακριβώς ως παραθυράκι του νόμου για την εξυπηρέτηση των καταστροφικών (για την δημόσια παιδεία) σχεδίων της. Το οποίο, ως παραθυράκι, πιθανώς να έχει μπει ήδη σε εφαρμογή....
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ppil στις Φεβρουάριος 05, 2023, 04:41:35 μμ
Δεν με αφορά αν κάποιος πληρώνεται από το ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) και δεν πατάει το πόδι του στην δουλειά του;;;; Φυσικά και με αφορά!!!

Αν το διαπιστώσω θα κάνω ανώνυμη καταγγελία (https://www.sepe.gov.gr/odigies-ilektronikon-ypiresion/asfaleia-kai-ygeia-ilektronikes-ypiresies/anonymi-katangelia-2/) ως απλός πολίτης. Καραμπινάτη παράβαση καθήκοντος για τον διευθυντή, αν τον καλύπτει.
Δεν είπα καθόλου κάτι τέτοιο, το αντίθετο μάλιστα. Είπα πως σε μια κατάσταση που κάποιος παρανομεί και εγώ που το παρατήρησα και περνάω δύσκολα -επειδή ναι μεν έδειξα πως δεν μου αρέσει και μπήκα σε δυσμένεια γι αυτό, αλλά δεν σκοπεύω και να το καταγγείλω- δεν πιάνω γονείς να πάνε στην διεύθυνση και να πουν πόσο καλός είμαι με σκοπό να πάψει η δυσμένειά μου. Δεν πήγαν οι γονείς να αναφέρουν τον παραβάτη, αν κατάλαβα καλά, δεν ξέρουν καν πως κάποιος είναι παραβάτης. Πήγαν να πουν πως ένας νέος δάσκαλος είναι απαραίτητος. ενώ κανείς δεν φαίνεται να τον κατηγόρησε στους γονείς πως δεν είναι. Γενικά λοιπόν, πρέπει να ξέρω τι θέλω να κάνω κάθε φορά που κάτι δεν μου αρέσει, όχι και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.Φαίνεται σαν να θέλει ο συνάδελφος έχει στο χέρι τον διευθυντή επειδή γνωρίζει τις παραβάσεις του, αλλά όχι να καταγγείλει κάτι.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: gismix στις Φεβρουάριος 05, 2023, 04:43:24 μμ
Πάμε καλά συνάδελφοι; Οι συναδέλφισσα που άρχισε το θέμα έσβησε τα μηνύματα της; Οι συνέδελφοι με πείρα (το ξαναλέω) έχουν καταλάβει ότι κάτι στην όλη υπόθεση και στον τρόπο που τα έλεγε δεν πήγαινε καλά. Το τι είναι αυτό θα μείνει άγνωστο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 04:49:10 μμ
Το τι είναι αυτό θα μείνει άγνωστο.

Θα παραμείνει άγνωστο, εκτός και αν κάποιος από τον σύλλογο Αριστοτέλη ερευνήσει όλους τους ΕΣΠΑ (https://www.pde.gr/index.php?topic=36874.msg1176460#msg1176460) αναπληρωτές που έχουν διοριστεί στην περιφέρειά του, και διαπιστώσει αν ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν ενδεχομένως και fake αναπληρωτές (https://www.pde.gr/index.php?topic=37091.msg1184114#msg1184114).

Μιας και ο ενδεχόμενος διορισμός fake αναπληρωτών δεν έχει μόνο διοικητικό, αλλά και πολιτικό πρόσημο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ppil στις Φεβρουάριος 05, 2023, 04:57:05 μμ
Συμφωνώ πως έπραξε σωστά και ελπίζω να καταλάβει πως είναι, ηθικά τουλάχιστον, απαράδεκτο να επισημαίνεις παρανομίες που δεν θες να διορθώσεις με τελικό σκοπό να χρησιμοποιήσεις τις βρομιές αυτές για να βγεις προσωπικά κερδισμένος.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:04:05 μμ
Καλά έκανε, γιατί θα μπορούσε να βρεθεί μπλεγμένη και για τις δημοσιεύσεις, ακόμα κι αν έγιναν με ψευδώνυμο.

Μπλεγμένη;;; Γιατί;;;
Το μόνο που ανέφερε είναι ότι είναι στο σύλλογο Αριστοτέλη.
Ντροπή σου να την τρομοκρατείς με αυτόν τον χυδαίο τρόπο.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:04:46 μμ
Δεν είναι μόνο θέμα ηθικής, αλλά και νομικό. Δεν μπορεί να κατηγορεί δημόσια συναδέλφους και το σχολείο για δικό της όφελος.

ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΔΩ ΣΤΟ PDE!!!!
ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΣ!!!
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:13:44 μμ
Γιατί η ίδια ανέφερε πράγματα που έχει κάνει. Ειδικά αυτό με τους γονείς είναι πάρα πολύ σοβαρό, όπως έχει ήδη επισημάνει και ο ppil. Μπορεί κάποιος να το πάρει -αν ξέρει ποια είναι- και να το χρησιμοποιήσει σε ΕΔΕ ως εξής: "Να, και η ίδια παραδέχεται ότι συζητάει με τους γονείς για τις σχέσεις των συναδέλφων μεταξύ τους". Δεν βλέπεις ότι υπάρχει σωρεία παραπτωμάτων; Ή έχεις κολλήσει τόσο πολύ με την ΕΣΠΑ αναπληρώτρια που δεν βλέπεις όλα τα υπόλοιπα;

Να την προστατέψουμε προσπαθούμε, το 'χεις καταλάβει;

Αυτά που ανέφερε ότι έχει κάνει (τα οποία τα διάβασα όλα προσεκτικά) σε καμιά περίπτωση δεν ταυτοποιούν ούτε εκείνη, ούτε το σχολείο της ή τον διευθυντή της.

Δεν φαίνεται να θέλεις να την προστατεύσεις , μάλλον να την φιμώσεις θέλεις, με χυδαίο (https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%87%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%82) τρόπο.....
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: erietta στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:15:33 μμ
Το ότι ο θεματοθέτης έσβησε τα μηνύματά του, είναι τουλάχιστον περίεργο. Οπότε καλό είναι να σβηστούν όλα και όσα του απαντούν.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ppil στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:16:47 μμ
Η συνάδελφος elranna προσπάθησε πολύ να την βοηθήσει λέγοντάς της να στραφεί σε δικηγόρο για όλα και η συμβουλή της ήταν μόνο αυτή. Σχετικά δε με το σβήσιμο σχολίων, το είχε κάνει ήδη. Προσωπικά το βρίσκω σωστό εδώ που έφτασε το πράγμα επειδή διαβάζουν και κακοπροαίρετοι και πιθανόν να είπε πράγματα που ο δικηγόρος θα συμβούλευε να μην πει.  Αν την αδίκησα στους σκοπούς της, δεν θέλω φυσικά να βρει το μπελά της. Πάμε πάντα μπροστά δίκαια και τίμια όμως και δεν κοιτάμε την δουλίτσα μας μόνο, σε αυτό είμαι απόλυτη.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: leon. στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:17:06 μμ
Συνάδελφοι ψυχραιμία. Δεν τρομοκράτησε κανέναν η συναδέλφισσα και δεν ανέφερε τίποτις άλλο από μια δικιά της εκδοχή για το πώς έχουν τα πράγματα σ' ένα άγνωστο σχολειό χωρίς να γνωρίζουμε κανέναν εμπλεκόμενο κτλ. Σε μια ανώνυμη σελίδα που μπορεί να γράφει ο καθένας ο,τιδήποτε όπως γίνεται στο fb στο tweet κτλ. Επομένως ΔΕΝ, κατηγορηματικά ΔΕΝ, κινδυνεύει η συναδέλφισσα και μην καταφεύγετε σ' απειλές που δε στέκουν. Από κει και πέρα καλό είναι ν' αποφεύγονται οι διενέξεις στο σχολειό. Όντως πολλές φορές οι παλιοί βλέπουν το σχολειό προέκταση του σαλονιού τους. Εντάξει. Δε μπορούν κάτι καλύτερο. Ας είμαστε σωστοί με τους μαθητές μας κι όλα καλά θα παν. Όσο κι αν προσπαθήσουμε να φτιάξουμε κακώς κείμενα σ' ένα σύλλογο καθηγητών αυτό δε θα το πετύχουμε ποτέ. Απλά θα χαλάσουμε την υγεία μας. Και δεν αξίζει. Άποψή μου.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: lemonpies στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:17:31 μμ
Το ότι ο θεματοθέτης έσβησε τα μηνύματά του, είναι τουλάχιστον περίεργο. Οπότε καλό είναι να σβηστούν όλα και όσα του απαντούν.

Εγώ θα σβήσω τις δικές μου απαντήσεις, μόνο αν μου το ζητήσει η ίδια.
Τίτλος: Απ: Ακραίες καταστάσεις ανισονομίας σε σχολική μονάδα
Αποστολή από: ppil στις Φεβρουάριος 05, 2023, 05:19:14 μμ
Εγώ μετάνιωσα και που συμμετείχα. Συμφωνώ με erietta