θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει και να μου πει αν γνωρίζει βάσει ποιου νόμου καθορίζονται τα δικαιώματα, οι υποχρεώσεις, όι άδειες και τα οικονομικά των εκπαιδευτικών που είναι αποσπασμένοι σε γραφεία ή στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ; ευχαριστώ πολύ.Άδειες:σύμφωνα με τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα.δηλ.20+ μέρες κάθε ημερολογιακό χρόνο
Γνωρίζετε αν δικαιούνται κάποιο επίδομα όσοι είναι αποσπασμένοι σε γραφεία και διευθύνσεις και χρησιμοποιούν Η/Υ (σχεδόν όλοι δηλ....);
διαφωνώ αγαπητή bitch γιατί τα γραφεία δεν χρειάζονται υπαλλήλους ΠΕ .πόσο μάλλον ειδικότητες τελείως άσχετες όπως ξενόγλωσσοι,φιλόλογοι μαθηματικοί.όλοι αυτοί δεν έχουν καμία δουλειά σε κανενός είδους γραφείο. για άλλο λόγο προσλήφθηκαν. μην το κάνουμε όπως οι νοσηλευτές παλαιότερα που έπαιρναν μετάταξη σε υπουργεία και υπηρεσίες ως διοικητικό προσωπικό.
αν καταλαβαίνω καλά θα θέλαμε μια διοίκηση της εκπαίδευσης στην οποία δεν θα εμπλέκονται εκπαιδευτικοί. Αναρωτιέμαι όμως μήπως τότε θα αφήναμε πολύ σοβαρά θέματα σε άσχετους και αδιάφορους υπαλλήλους;
Μήπως τότε και οι διευθυντές των σχολείων να είναι διοικητικοί υπάλληλοι και εμείς να περιοριστούμε μόνο στα διδακτικά μας καθήκοντα;
Φυσικά και οι θεσεις αυτές δεν πρέπει να φύγουν από τα χερια των εκπαιδευτικών για τους λόγους που ανέλυσαν οι συναδελφοι πιο πάνω.Επίσης, μπορεί για χ-ψ λόγο για μια χρονιά να μη μπορείς να ανταποκριθείς στην ψυχολογική φθορά της τάξης, ή να πρέπει να μετακινηθείς σε ενα τόπο και να μη γίνεται αλλιώς. Αυτές οι θέσεις σου δίνουν τη δυνατότητα.
Αυτό που πρέπει να θεσπιστεί άμεσα είναι η μοριοδότηση, όχι της προϋπηρεσίας αλλά των προσόντων. Ακόμα και σήμερα, τουλάχιστον για ξεκάρφωμα δε θα έπρεπε να νοείται να βγει η αναμενόμενη λίστα χωρίς να φαίνεται αν οι συνάδελφοι έχουν και τα 3: 1. πτυχίο/μεταπτυχιακό/εσδδ ή σεμινάρια στη διοίκηση/οικονομία, 2. πιστοποίηση στις ΤΠΕ και 3."lower", όπως ζητά η εγκύκλιος εξάλλου.
Αλλά για να είναι δίκαιο το σύστημα, θα έπρεπε κάθε εκπαιδευτικός που έχει βέβαια τα προσόντα, να μπορεί να αξιοποίησει το δικαίωμα πχ. μία χρονιά κατα τη θητεία του στην εκπαίδευση, ώστε να πάει κυκλικά και να περάσουν όλοι όσοι θέλουν από τις θέσεις αυτές. Και μετα ξυπνησα.
απλή δεν είναι η λύση;
βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.
προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;
αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;
απλή δεν είναι η λύση;
βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.
προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;
αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;
Συνάδελφε , η κάθε Δ/νση είναι μια υπηρεσία , που έχει συγκεκριμένη δομή , οργανόγραμμα και εργασίες που πρέπει να γίνουν. Για να είναι λειτουργική η υπηρεσία θα πρέπει να έχει μόνιμο προσωπικό. Δεν μπορείς ας πούμε στη μισθοδοσία να εναλλάσσεις κάθε χρόνο το υπάλληλο. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί έτσι όπως χρησιμοποιούνται τώρα , επειδή οι περισσότεροι διοικητικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί και δεν μπορούν να προσλάβουν άλλους αυτή τη στιγμή για κάθε προϊστάμενο είναι μερικώς αναντικατάστατοι. Ξέρουν το αντικείμενο εργασίας και αυτός δε θέλει να έχει μια υπηρεσία που δε θα λειτουργεί. Γι΄αυτό και υπάρχει η λίστα . Ως ένα σημείο είναι κατανοητό για τη λειτουργικότητα της υπηρεσίας, όμως είναι αλήθεια ότι εκεί ελοχεύει κάθε φορά η πολιτική τάξη που επιθυμεί να επιβάλει τα δικά της παιδιά.
Από την άλλη εξυπηρετεί και τους εκπαιδευτικούς να υπάρχει η δυνατότητα απόσπασης. Σήμερα έχω ανάγκη να ειμαι εγώ αύριο μπορεί να έχεις ανάγκη εσύ. Μη τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα.
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να υπάρχουν κριτήρια και προσοντολόγιο. Αυτό όμως αποκλείει ειδικότητες που δεν κολλούν σε καμιά υπηρεσία πχ. γυμναστές, μουσικούς,φυσικούς κλπ και ευνοείε άλλες όπως οικονομολόγους, πληροφορικούς κλπ. Αν πχ εγώ θέλω για λόγους ανάγκης απόσπαση και είμαι πληροφορικός πιο εύκολα μπορώ να πάρω απόσπαση από έναν γυμναστή γιατί θα μπορώ να κολλήσω σε μια εργασία και να προσφέρω. Ο γυμναστής ενδεχομένως να προβληματιστεί για το τι ακριβώς θα κάνει!
Πολύ σωστά είπατε ότι οι Δ/νσεις έχουν ανάγκη από μόνιμο προσωπικό, το οποίο αν είναι σταθερό στη θέση του εκπαιδεύεται και διεκπεραιώνει τα καθήκοντά του. Δυστυχώς, όμως, η στελέχωση κάθε χρόνο των Δ/νσεων γίνεται -ειδικά σε κάποιες περιοχές- με ανεκδιήγητο τρόπο. Στη δδε μας που απασχολεί 6 αποσπασμένους και 3 μεταταγμένους κι αυτό είναι όλο το προσωπικό, δε μπορείς να κάνεις δουλειά, γιατί σχεδόν κανείς (πλην μιας μεταταγμένης υπαλλήλου) δεν ξέρει πώς γίνεται. Πας για πρωτόκολλο, σε κοιτάζουν λες και είσαι εξωγήινος. Πας για άδεια - αίτηση - βεβαίωση, το ίδιο. Αυτό γιατί έχουν τραβήξει στη ΔΔΕ τα βύσματα και τους αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο (και δε μιλάω για άτομα με αναπηρία, αλλά καθυστέρηση). Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δε μπορούν να μπουν σε τάξη, αλλά δε γίνεται να είναι και το αποκλειστικό προσωπικό στο γραφείο. Επί 2 χρονιές ζητούσα απόσπαση στη δδε (όπως και στο ΠΥΣΔΕ) γιατί είχα ανάγκη την απόσπαση, δύο φορές απορρίφθηκα. Τα προσόντα δεν τα μετρά κανείς - κι ας έχω μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση Η/Υ κλπ. Αυτοί που πήγαν δεν είχαν τίποτα... Έτσι κι εγώ δεν ξανάκανα αίτηση.
Πολύ σωστά είπατε ότι οι Δ/νσεις έχουν ανάγκη από μόνιμο προσωπικό, το οποίο αν είναι σταθερό στη θέση του εκπαιδεύεται και διεκπεραιώνει τα καθήκοντά του. Δυστυχώς, όμως, η στελέχωση κάθε χρόνο των Δ/νσεων γίνεται -ειδικά σε κάποιες περιοχές- με ανεκδιήγητο τρόπο. Στη δδε μας που απασχολεί 6 αποσπασμένους και 3 μεταταγμένους κι αυτό είναι όλο το προσωπικό, δε μπορείς να κάνεις δουλειά, γιατί σχεδόν κανείς (πλην μιας μεταταγμένης υπαλλήλου) δεν ξέρει πώς γίνεται. Πας για πρωτόκολλο, σε κοιτάζουν λες και είσαι εξωγήινος. Πας για άδεια - αίτηση - βεβαίωση, το ίδιο. Αυτό γιατί έχουν τραβήξει στη ΔΔΕ τα βύσματα και τους αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο (και δε μιλάω για άτομα με αναπηρία, αλλά καθυστέρηση). Αντιλαμβάνομαι ότι οι άνθρωποι δε μπορούν να μπουν σε τάξη, αλλά δε γίνεται να είναι και το αποκλειστικό προσωπικό στο γραφείο. Επί 2 χρονιές ζητούσα απόσπαση στη δδε (όπως και στο ΠΥΣΔΕ) γιατί είχα ανάγκη την απόσπαση, δύο φορές απορρίφθηκα. Τα προσόντα δεν τα μετρά κανείς - κι ας έχω μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση Η/Υ κλπ. Αυτοί που πήγαν δεν είχαν τίποτα... Έτσι κι εγώ δεν ξανάκανα αίτηση.
Δε μπορούσες να κάνεις κάτι; Δεν προβλέπεται ένσταση; Πόσο πια θα διαιωνίζεται αυτο το πράγμα;
απλή δεν είναι η λύση;
βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.
προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;
αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;
προυπηρεσία και οικογενειακοί λόγοι υπάρχουν στις αποσπάσεις... δλδ αυτός που έχει παίδι χειρίζεται καλύτερα τα προγράμματα της δ/νσης από τον πληροφορικό;
απλή δεν είναι η λύση;
βάλε κριτήρια μετρήσιμα και ανακοινώσιμα κάθε χρονιά.
προϋπηρεσία, σπουδές, οικογενειακοί λόγοι, ειδικές κατηγορίες και ό,τι άλλο θες. ποιος θα διαφωνήσει σε αυτό;
αλλά όλοι ξέρουμε το λόγο....μετά τι δουλειά θα κάνουν και οι έρμοι οι αιρετοί, οι διευθυντές εκπαίδευσης κτλ;
προυπηρεσία και οικογενειακοί λόγοι υπάρχουν στις αποσπάσεις... δλδ αυτός που έχει παίδι χειρίζεται καλύτερα τα προγράμματα της δ/νσης από τον πληροφορικό;
Συνάδελφε , η κάθε Δ/νση είναι μια υπηρεσία , που έχει συγκεκριμένη δομή , οργανόγραμμα και εργασίες που πρέπει να γίνουν. Για να είναι λειτουργική η υπηρεσία θα πρέπει να έχει μόνιμο προσωπικό. Δεν μπορείς ας πούμε στη μισθοδοσία να εναλλάσσεις κάθε χρόνο το υπάλληλο. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί έτσι όπως χρησιμοποιούνται τώρα , επειδή οι περισσότεροι διοικητικοί έχουν συνταξιοδοτηθεί και δεν μπορούν να προσλάβουν άλλους αυτή τη στιγμή για κάθε προϊστάμενο είναι μερικώς αναντικατάστατοι. Ξέρουν το αντικείμενο εργασίας και αυτός δε θέλει να έχει μια υπηρεσία που δε θα λειτουργεί. Γι΄αυτό και υπάρχει η λίστα . Ως ένα σημείο είναι κατανοητό για τη λειτουργικότητα της υπηρεσίας, όμως είναι αλήθεια ότι εκεί ελοχεύει κάθε φορά η πολιτική τάξη που επιθυμεί να επιβάλει τα δικά της παιδιά.
Από την άλλη εξυπηρετεί και τους εκπαιδευτικούς να υπάρχει η δυνατότητα απόσπασης. Σήμερα έχω ανάγκη να ειμαι εγώ αύριο μπορεί να έχεις ανάγκη εσύ. Μη τα βλέπουμε όλα μονόπλευρα.
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να υπάρχουν κριτήρια και προσοντολόγιο. Αυτό όμως αποκλείει ειδικότητες που δεν κολλούν σε καμιά υπηρεσία πχ. γυμναστές, μουσικούς,φυσικούς κλπ και ευνοείε άλλες όπως οικονομολόγους, πληροφορικούς κλπ. Αν πχ εγώ θέλω για λόγους ανάγκης απόσπαση και είμαι πληροφορικός πιο εύκολα μπορώ να πάρω απόσπαση από έναν γυμναστή γιατί θα μπορώ να κολλήσω σε μια εργασία και να προσφέρω. Ο γυμναστής ενδεχομένως να προβληματιστεί για το τι ακριβώς θα κάνει!
δε νομιζω ότι αποκλείεται κάποιος. όλες οι ειδικότητες μπορούν να έχουν πιστοποίηση υπολογιστών και αγγλικών και να παρακολουθησουν σεμινάρια διοικητκής υποστήριξης, δεν έχει να κάνει με την ειδικότητα! σίγουρα πάντως τις διευθύνσεις τις συμφέρει να έχουν μόνιμο προσωπικό, αλλά εμάς δε μας συμφέρει αυτό. Όμως, δε νομίζω ότι μια γραμματέας ΔΕ μαθαίνει τη γραμματειακή δουλειά πιο εύκολα από έναν πτυχιουχο ΠΕ! εξαλλου ενας άξιος άνθρωπος με όρεξη μεσα σε λίγες μέρες μπορεί να μάθει να χειρίζεται τα πάντα. αλλά για να έχεις άξιους υπαλλήλους, πρέπει να κρίνεις προσόντα και όχι βύσμα ή οικογενεικούς λόγους!
η διοικητική διαδικασία της εκπαίδευσης είναι εξίσου σημαντική με τη δουλειά μέσα στην τάξη, γι αυτό και όποιος αποσπάται σε μία τέτοια θέση θα πρέπει να έχει όραμα... γιατί ότι γίνεται στη Διεύθυνση μας αφορά όλους!!!
Αν πρέπει να είναι όλοι οι πίνακες με τους αιτούμενους για απόσπαση αναρτητέοι και φανεροί ας το προτείνουμε, κάποια ΔΔΕ θα κάνει την αρχή... το αίτημα του περιορισμού των νταραβεριζτήδων είναι πιο ώριμο από ποτε!!!
Είναι εύκολο κάποιος να κρίνει εκ του ασφαλούς. ειμαι σε διευθυνση τα δυο τελευταια χρονια και φετος αφου εκλεισαν και τα γραφεια ενα θα πω . οτι κανεις από εσάς που κρίνετε και κατακρινετε όλα αυτά δε θα μπορούσε να κάνει αυτή τη δουλεια. σημερα ξεκίνησε η αδεια μου 20 ημερων και μεχρι τώρα από τις 7 εως τις 3 δε σήκωνα κεφάλι ενω εσεις αγαπητοι συνάδελφοι, εχετε διακοπές από τα μέσα Ιουνίου και το ωράριό σας όλη τη χρονιά ήταν καλύτερο, καθώς και οι αργίες και οι διακοπές. και θα σας πω πως ισως δεν ειναι μόνο μέσο. εγω και τις δυο χρονια ήρθα μόνο με την πρόταση του διευιθυντή επειδή γνωρίζω το αντικείμενο. φέτος βέβεια ακούγονται πολλά και δεν ξέρω τι θα γίνει. καλή τυχη σε όσους έχουν κάνει αίτηση απόσπασης και για φορέα και φυσικά από πυσπε σε πυσπε.
Φανταζεστε να μεταταξουν στις Διευθυνσεις Ββαθμιας και Αβαβμιας, και διπλα απο τα σπιτια τους,οσους περισσευουν απο τους συγχωνευμενους οργανισμους του ευρυτερου δημοσιου τομεα (καταλαβαινετε του κομματικου τομεα πασοκ-νδ) και οι εκπαιδευτικοι να μην μπορουν να αποσπουνται πλεον στις Διευθυνσεις??
Ωραία, μπράβο, άντε να αρχίσουμε μεταξύ μας να πλακωνόμαστε πάλι.++++++++++
αντί να υποστηριζόμαστε βγαίνει από τον καθένα μας μία επιθετικότητα, μία μιζέρια για το τί κάνει ο συνάδελφος, αν ξύνεται, πώς και πού ξύνεται, στο σχολείο ή στο γραφείο και ο εαυτός μας πάντα είναι ο καλυτερότερος έτσι;
άντε μετά να περιμένουμε κατανόηση από την υπόλοιπη κοινωνία στα αιτήματα/προβλήματά μας.
αν λέμε τέτοια μεταξύ μας φανταστείτε τι θα λένε οι υπόλοιποι για μας που δεν είναι εκπαιδευτικοί.
άντε, συγχίστηκα πρωί πρωί....
Καλημέρα και καλή σχολική χρονιά σε όλουςΚΕΠΛΗΝΕΤ! Και ούτε να το συζητάς, όσο για τα μόρια... Σε κάποιες ειδικότητες δεν χρησιμεύουν σε απολύτως τίποτα
Σας γράφω γιατί αντιμετωπίζω ένα τεράστιο δίλημμα. Καταρχάς είμαι ΠΕ19. Το δίλημμα είναι το εξής: να υπηρετήσω στην περιοχή τοποθέτησής μου (80 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου) και να πάρω 5 μόρια για φέτος στο σχολείο που τοποθετήθηκα ή να επιλέξω την λύση της 3ετούς απόσπασης σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην πόλη διαμονής μου και 1 μόριο τον χρόνο?
Μέχρι τώρα προσπαθούσα να μαζέψω όσο περισσότερα μόρια μπορούσα αλλά μήπως τελικά όλο αυτό είναι μάταιο και εμείς της πληροφορικής είμαστε καταδικασμένοι οπότε να ζήσω το σήμερα? Άλλωστε με τιμή βενζίνης 1.8 δεν είναι καιρός για μετακινήσεις..
Περιμένω τις απόψεις σας και θα δώσω ακόμα περισσότερες διευκρινήσεις...
Για να είσαι τόσο συγκεκριμένοΣ έχεις νέα από μέσα, έτσι; Άκουσες τίποτα για τα ΠΥΣΔΕ προς ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ;
Σευχαριστούμε όλοι..
Αλλά βγήκαν; Εννοώ, οι συνεδριάσεις τελειώσανε; Τα ονόματα υπάρχουν αλλά δεν ξέρουμε πότε θα αναρτηθούν;
(Οι αποσπάσεις σε Γραφεία και Διευθύνσεις έχουν ήδη βγει και έχουν υπογραφεί από την Παρασκευή!!!
Ανακοινώνονται σήμερα, λογικά πριν τις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ)
Ανακοινώθηκαν από πυσδε σε πυσδε, όμως σε δ/νσεις και γραφεία ΤΙΠΟΤΑ!!!!
καλό μήνα...και καλή εβδομάδα (και τελευταία αναμονής).
Πήραν υπογραφή και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε ΠΔΕ/ΔΔΕ (Γ φάση).
Ημερομηνία απόφασης: 02-10-2012.
Λογικά θα ανακοινωθούν στο site του Υπουργείου μέχρι το βράδυ.
...οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στις διευθύνσεις με υπουργική απόφαση, μπορούν να διατεθούν κάποιες ημέρες σε σχολείο εφόσον υπάρχουν πολλές ελλείψεις; υπάρχει κανένα σημείο σε νομοθετικό πλαίσιο που να το ορίζει; ή είναι παράνομο να γίνει κάτι τέτοιο; Σας ευχαριστώ!
Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου συγχαρητήρια σε όσους τα κατάφεραν και καλή δύναμη και κουράγιο σε όσους αναμένουν κάτι καλύτερο! Μια ερώτηση, αν γνωρίζει να απαντήσει κανείς: οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται στις διευθύνσεις με υπουργική απόφαση, μπορούν να διατεθούν κάποιες ημέρες σε σχολείο εφόσον υπάρχουν πολλές ελλείψεις; υπάρχει κανένα σημείο σε νομοθετικό πλαίσιο που να το ορίζει; ή είναι παράνομο να γίνει κάτι τέτοιο;
Σας ευχαριστώ!