Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναπληρωτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: gogligo στις Δεκέμβριος 17, 2007, 08:56:00 πμ

Τίτλος: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: gogligo στις Δεκέμβριος 17, 2007, 08:56:00 πμ
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι φιλόλογος & δουλέυω στο πρόγραμμα της πρόσθετης από το 2004 & για 3 συνεχόμενες χρονιές. Φέτος όμως τα πράγραμματα άλλαξαν για τον διευθυντή β/θμιας εκπαίδευσης. Φέτος έθεσε ως κριτήριο πρόσληψης ωρομισθίων την παλαιότητα του πτυχίου.Προσλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν πτυχίο πριν το 2000. Εγώ πήρα πτυχίο το 2003. Δεν είναι απαράδεκτα αυτά τα πράγματα. Επικοινώνησα & μαζί του & με το Υπουργείο και δεν έβγαλα άκρη. Και ξαφνικά μένω απέξω. & θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: utenar στις Δεκέμβριος 17, 2007, 11:53:35 πμ
Φέτος έθεσε ως κριτήριο πρόσληψης ωρομισθίων την παλαιότητα του πτυχίου.Προσλαμβάνονται μόνο όσοι έχουν πτυχίο πριν το 2000. Εγώ πήρα πτυχίο το 2003. Δεν είναι απαράδεκτα αυτά τα πράγματα. Επικοινώνησα & μαζί του & με το Υπουργείο και δεν έβγαλα άκρη. Και ξαφνικά μένω απέξω. & θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!

Κατσε, γιατι θα μας τρελανεις.  ??? ::) Πηρες πτυχιο το 2003 κι αρχισες να δουλευεις στην ΠΔΣ απο το 2004 και φετος παραπονιεσαι... γιατι? Γιατι δε σε παιρνουν ξανα φετος? Ο καθε Διευθυντης θετει τα δικα του κριτηρια κι αν φετος εβαλε ως κριτηριο την παλαιοτητα του πτυχιου, ειναι δικαιωμα του. Τι σημαινει "θα με περάσουν & στον πίνακα άτομα που πήραν πρόσθετη φέτος"? Ακριβως το ιδιο παραπονο ειχαν οσοι δεν επαιρναν ΠΔΣ τα προηγουμενα τρια χρονια και τους περναγες στον πινακα εσυ!!! Ειχες κανει καμια συμφωνια με τη διευθυνση οτι μονο εσυ θα παιρνεις ΠΔΣ καθε χρονο?

Βεβαια, τετοιο μπαχαλο που ειναι η κατασταση με την ΠΔΣ, ολα τα παραπονα ακουγονται δικαιολογημενα. Επρεπε να υπαρχουν καποια κριτηρια που να θετονται απο το Υπουργειο, οχι ο καθε διευθυντης να δικαιουται να βαζει τα δικα του. Αλλά μη φτανουμε και στο αντιθετο ακρο, να παραπονιομαστε γιατι μετα απο 2 ΑΣΕΠ και 3 χρονιες ΠΔΣ εχουμε ακομα ελαχιστα μορια...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: gogligo στις Δεκέμβριος 17, 2007, 12:47:59 μμ
ΑΡΧΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΥΦΟΣ ΟΚ? ΟΥΤΕ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.& ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΜΩΣ ΦΕΤΟΣ, ΞΑΦΝΙΚΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΝ & ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΜΕ ΩΡΕΣ. ΔΕΚΤΟ, ΔΕΚΤΟΤΑΤΟ.& ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ, & ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ 1999, ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΤΟ 2000 & ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ & ΤΩΡΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ. δΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙ? ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ 5-6 ΠΑΙΔΙΑ?
& ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ & ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΥΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ. ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ 1980!!ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΕΠ.ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΜΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ Ο Λ Ο Ι ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, & ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ. ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ, ΠΟΤΕ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ, ΠΟΤΕ Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ....
ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ & ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. & Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: aeee στις Δεκέμβριος 17, 2007, 12:50:29 μμ
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο!!!
ποιο απρροχώρητο φίλε μου;;;;;;;;;;;;;;;;;
γιατί κοιτάς μόνο τος εαυτούλη σου, οι άλλοι δεν έχουν ψυχή;;;;;;;;;;; θα ήθελες να ήσουν στη θέση μου;;;;;;;;  πτυχίο από το 1996 κάθε φορά που ζητούσα ώρες η απάντηση ήταν: ξέρετε είστε πολλοί..............μου έδωσαν ΠΔΣ το 2004 δύο ώρες κάθε χρόνο.......... πέντε φορές (1998-2006)ήμουν παρούσα στον ΑΣΕΠ............τρείς φορές επιτυχούσα και μη διοριστέα................ και μετά ακούω κάτι τέτοιους να μιλάνε αγανακτισμένα και τρελαίνομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: kellykou στις Δεκέμβριος 17, 2007, 12:57:28 μμ
Toυλαχιστον ο συγκεκριμενος διευθυντες εθεσε ενα κριτηριο, οποιο και αν ειναι αυτο.
Αλλοι δε θετουν κανενα κριτηριο και γι'αυτο φωναζουμε. Θα μπορουσε το κριτηριο να ηταν αλλο και να εξυπηρετουσε αλλη ομαδα αδιοριστων. Το θεμα ειναι οτι βαζει ενα κριτηριο που ειναι αντικειμενικα αποδεικτεο. Να σε ρωτησω ομως κατι αλλο gogligo? Oταν σε προσελαβαν και ενω μολις ειχες παρει πτυχιο δεν ειχε παλιοτερους συναδελφους που επρεπε να προτιμηθουν? Και κατι αλλο ... Μιλας για αξιοκρατια... Εχεις επιπλεον προσοντα απο τους ανθρωπους που προσελαβαν? Γιατι τοτε να μιλησουμε για θεμα αξιοκρατιας... Τι εννοεις οτι αξιζεις περισσοτερο?
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Lenazagor στις Δεκέμβριος 17, 2007, 12:58:22 μμ
gogligo  θα σε παρακαλούσα να τροποποιήσεις τo μήνυμα σου και να το γράψεις με πεζούς χαρακτήρες.
Είναι πολύ κουραστικά τα κεφαλαία και με αυτόν τον τρόπο γραφής σημαίνει ότι φωνάζεις.

Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: gogligo στις Δεκέμβριος 17, 2007, 01:12:03 μμ
sorry για τα γράμματα παιδιά. Δεν ήξερα ότι ενοχλούν.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 17, 2007, 01:47:01 μμ
Πάντως, προς υπεράσπιση όποιου διευθυντή το έκανε αυτό, έθεσε ένα κριτήριο το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν λέω ότι είναι σωστό κριτήριο, αλλά από την άλλη, είναι ένα σταθερό κριτήριο, το οποίο ισχύει για ένα ολόκληρο νομό.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Δεδομένου ότι η ΠΔΣ λειτουργεί όπως λειτουργεί- εκτός πίνακα ωρομισθίων-. ποιο κριτήριο θα μπορούσε να θέσει ένας διευθυντής, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό από όλους; Γιατί μέχρι τώρα έχω την υποψία ότι το αποδεκτό κριτήριο είναι αυτό που βολεύει τον καθένα. Η παλαιότητα δεν μας αρέσει, ο βαθμός πτυχίου δεν μας αρέσει, η προϋπηρεσία δεν μας αρέσει -γιατί πώς θα ξεκινήσει κάποιος να μαζεύει μόρια-, σαφώς ο μπάρμπας-κουμπάρος δεν μας αρέσει -κυρίως γιατί δεν έχουμε- και πάει λέγοντας....
Ποια κριτήρια θέλουμε τελικά για την ΠΔΣ;

Διευκρινίζω ότι σαφώς θα προτιμούσα οι καθηγητές της ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσω του πίνακα ωρομισθίων, όπως και της ενισχυτικής στα γυμνάσια. Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να είμασταν όλοι μόνιμοι, και να μη χρειάζεται να κάνουμε τέτοια συζήτηση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Lito στις Δεκέμβριος 17, 2007, 01:51:12 μμ
Πάντως, προς υπεράσπιση όποιου διευθυντή το έκανε αυτό, έθεσε ένα κριτήριο το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Δεν λέω ότι είναι σωστό κριτήριο, αλλά από την άλλη, είναι ένα σταθερό κριτήριο, το οποίο ισχύει για ένα ολόκληρο νομό.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Δεδομένου ότι η ΠΔΣ λειτουργεί όπως λειτουργεί- εκτός πίνακα ωρομισθίων-. ποιο κριτήριο θα μπορούσε να θέσει ένας διευθυντής, έτσι ώστε να γίνει αποδεκτό από όλους; Γιατί μέχρι τώρα έχω την υποψία ότι το αποδεκτό κριτήριο είναι αυτό που βολεύει τον καθένα. Η παλαιότητα δεν μας αρέσει, ο βαθμός πτυχίου δεν μας αρέσει, η προϋπηρεσία δεν μας αρέσει -γιατί πώς θα ξεκινήσει κάποιος να μαζεύει μόρια-, σαφώς ο μπάρμπας-κουμπάρος δεν μας αρέσει -κυρίως γιατί δεν έχουμε- και πάει λέγοντας....
Ποια κριτήρια θέλουμε τελικά για την ΠΔΣ;

Διευκρινίζω ότι σαφώς θα προτιμούσα οι καθηγητές της ΠΔΣ να προσλαμβάνονται μέσω του πίνακα ωρομισθίων, όπως και της ενισχυτικής στα γυμνάσια. Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να είμασταν όλοι μόνιμοι, και να μη χρειάζεται να κάνουμε τέτοια συζήτηση, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Συμφώνω απολύτως μαζί σου.Πρέπει να μπουν αξιοκρατικά κριτήρια.Εγώ είμαι 32 ετών με οικογένεια , πτυχίο πήρα το 1998 , ήμουν επιτυχούσα σε 4 ΑΣΕΠ και ΠΔΣ  έκανα πρώτη φορά ΠΕΡΣΙ
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 17, 2007, 02:32:50 μμ
Στο γεγονός ότι πρέπει να μπουν αξιοκρατικά κριτήρια στην ΠΔΣ, νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι.

Εγώ θα ήθελα να ανοίξει ένας διάλογος μεταξύ μας για το ΠΟΙΑ είναι αυτά τα αξιοκρατικά κριτήρια, ή ποια θα πρέπει να είναι. Θέλουμε κοινωνικά κριτήρια (πχ. αριθμός παιδιών), ή γνωστικά, όπως και άν κρίνονται αυτά; (πχ. βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά/διδακτορικά, βαθμοί πάνω από τη βάση του ΑΣΕΠ;), ή προϋπηρεσία, όπως και αν έχει αποκτηθεί;
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: michalis στις Δεκέμβριος 17, 2007, 03:25:35 μμ
μηπως θα ηταν σημαντικο βημα το να κανουν ΠΔΣ κ ενισχυτική μονο αδιοριστοι εκπαιδετικοί?  δλδ ειναι σωστο να παιρνουν διορισμενοι ωρες ενισχυτικής για τα επιπλεον χρηματα κοβωντας χρησιμα μορια για τους αδιοριστους?
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: gogligo στις Δεκέμβριος 18, 2007, 08:42:12 πμ
Καλημέρα!
Έχω την ανάγκη να πω καποια πράγματα γιατί διαπίστωσα από τις απαντήσεις σας, συνάδελφοι, ότι αφενός παρεξηγήθηκα και αφετέρου όλοι νομίσατε ότι εγώ κατηγόρησα καποιον έτσι άδικα.
Για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους : δικαίωμα στην εκπαίδευση έχουμε ό λ ο ι , ανεξαιρέτως. Είτε είμαστε παλιοί, είτε νέοι. Είτε έχουμε παιδιά, είτε όχι. Είτε έχουμε προυπηρεσία είτε όχι. Γιατί και οι παλιοί (οι οποίοι φυσικά ενδιαφέρονται να διδάξουν και να διοριστούν μόνιμοι) πρέπει σιγά σιγά να πέρνουν το δρόμο τους, αλλά βεβαίως & εμείς οι νεότεροι δεν είναι δυνατόν να βρίσκουμε τις πόρτες κλειστές συνεχώς επειδή δεν είμαστε 40 ετών για να διδάξουμε.
Κάπως πρέπει να αποκτηθεί η προυπηρεσία. Ποτέ δεν έγραψα ότι οι παλαιότεροι συνάδελφοι πρέπει να παραγκωνιστούν. Αυτό θα ήταν ανεπίτρεπτο! Αλλά δεν είναι δυνατόν στο βωμό της παλαιότητας του πτυχίου, της οικογενειακής κατάστασης κτλ. νέοι συνάδελφοι να μένουν απέξω.
Διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι ο Διευθυντής της Β/θμιας αποφάσισε ΞΑΦΝΙΚΑ φέτος να θέσει αυτό το κριτήριο. Ενώ μέχρι πέρυσι διατυμπάνιζε παντού ότι προσπαθούμε να καλύψουμε το σύνολο των φιλολόγων γιατί είμαστε πολλοί. Δεκτό. Επίσης δεκτό το γεγονός ότι στους παλαιότερους δίνονταν περισσότερες ώρες & στους νεότερους λιγότερες. Κι αυτό είναι το φυσιολογικό. Ποιος είπε το αντίθετο;
Τί θα σκεφτόσασταν όμως αν ο Διευθυντής σας απαντούσε ότι επειδή φέτος στη πρωτεύουσα του νομού δε σχηματίστηκαν τμήματα, οι συνάδελφοι από τη πρωτεύουσα πρέπει να βγούν στην επαρχία;
Και πώς θα σας φαινότανε αν γνωρίζατε ότι προσλήφθηκαν συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, π.χ. χημικοί, μαθηματικοί, με πτυχίο 2005 & 2006; Καλά έκαναν τα παιδιά, αλλά πού πήγε η παλαιότητα του πτυχίου;
Στο πρόγραμμα της πρόσθετης πρότασή μου είναι να γίνεται προσπάθεια να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότεροι εκπαιδευτικοί, ούτως ώστε να μπαίνουν όλοι στην εκπαιδευτική διαδικασία, λίγο ή πολύ, και να δημιουργούνται περισσότερες προυποθέσεις και ελπίδες για διορισμό.
Ευχαριστώ. 
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: morgan στις Δεκέμβριος 18, 2007, 02:43:53 μμ
Εγώ νομίζω ότι όσοι μιλήσατε παραπάνω μιλήσατε σωστά. Το γεγονός ότι όπου υπάρχουν κριτήρια για την ΠΔΣ αυτά είναι αυθαίρετα είναι που δημιουργεί το πρόβλημα. Κι αν θέλετε να πάμε και βαθύτερα, το πρόβλημα είναι αυτή η συστηματική άρνηση του υπουργείου να θέσει επιτέλους κάποια κριτήρια.
Έχουμε από τη μία ανθρώπους με πτυχία πριν το 2000 να ταλαιπωρούνται με λίγες ωρίτσες ΠΔΣ κάθε χρόνο και με το δίκιο τους να φωνάζουν γιατί φανταστείτε ότι οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται σε μία ηλικία που πλέον θα έπρεπε να φροντίζουν για την οικογενειακή και όχι για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Κι έχουμε από την άλλη άτομα με νεότερα πτυχία (π.χ 2004 που έχω εγώ) και που πλάτυνε ο κ..λ...ς τους να διαβάζουν 1 χρόνο ΑΣΕΠ, που είναι επιτυχόντες με αρκετά μόρια και που το μόνο αντίκρυσμα που βρίσκουν στην επιτυχία οτυς είναι 2 ώρες πάλι ΠΔΣ.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, ποιο θα ήταν δίκαιο σύστημα; Και τα δύο και κανένα από τα δύο θα έλεγα εγώ. Αλλά αν σκεφτείτε ότι και το ίδιο το τρισάθλιο σύστημα διορισμών έτσι λειτουργεί, τότε τι περιμένουμε από την ΠΔΣ; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι έχουμε 2 συστήματα πρόσληψης; Και με ΑΣΕΠ και χωρίς ΑΣΕΠ. Άρα, κάπως έτσι λειτουργεί και η ΠΔΣ. Αν υπήρχε ένα μόνο σύστημα τότε καλά θα κάναμε να γκρινιάζουμε αλλά από τη  στιγμή που αυτό το μπάχαλο συμβαίνει και στους διορισμούς, φανταστείτε τι ελευθερία κινήσεων υπάρχει στην ΠΔΣ που αποτελεί και την τελευταία τρύπα του ζουρνά.
Έχω, όμως, να παρατηρήσω το εξής από ιδία πείρα: γνωρίζω πολλά άτομα με παλαιό πτυχίο που αρνούνται συστηματικά να δώσουν ΑΣΕΠ κι έχουν από πάνω και απαιτήσεις για πριμοδότηση στην ΠΔΣ, για πρόταξη στους πίνακες, κλπ. Για καθίστε ρε παιδιά, συμφωνώ ότι ο ΑΣΕΠ είναι ένα τρισάθλιο και ποταπό σύστημα αλλά αν θέλεις να διοριστείς σύντομα είναι αναγκασμένος -κακά τα ψέμματα- τουλάχιστον να προσπαθήσεις. Δεν γίνεται από τη μία να μη στρώνουν τον .... να διαβάσουν κι από την άλλη να μου κουνιούνται με υπέρμετρες απαιτήσεις στην ΠΔΣ. Εμείς δηλ. μ.... είμαστε που διαβάζουμε; Αν δεν θες να δώσεις - καλά κάνεις -  αλλά μη θες να φέρεις και τα πάνω κάτω. Συνάντησα κοπελιά γύρω στα 40 (δεν έχει δώσει ποτέ ΑΣΕΠ) που όταν της είπα τη σειρά που έχω στον πίνακα με τα 12 μόρια που πήρα από τον ΑΣΕΠ (ΕΓΏ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ 27) πήγε να μου βγάλει τα μάτια επειδή την πέρασα κι εκείνη έχει μόλις 6 μόνο από την ΠΔΣ. Κι άρχισε να ωρίεται ότι θα είναι αδικία να πάρω περισσότερες ώρες από αυτήν και δεν θα το αφήσει να περάσει έτσι! Τέλοσπάντων, το κλείνω το θέμα εδώ και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Η κατάσταση είναι το απόλυτο μπάχαλο και πιστεύω πως και ως σύλλογος πρέπει να πιέσουμε ώστε να μη μας ξαναβρεί άλλη χρονιά να φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: SUNBIRD στις Δεκέμβριος 19, 2007, 12:06:25 πμ
Παιδιά συμφωνώ και γω ότι πρέπει να υπάρχουν κριτήρια για τη πρόσληψη στη Π.Δ.Σ.και μάλιστα πολλαπλά ,προσδίδοντας διαφορετικά μόρια το καθένα στον υποψήφιο.Περισσότερα μόρια πρέπει να δίνονται  στην ικανότητα του εκπαιδευτικού για να φέρει σε πέρας το διδακτικό του έργο π.χ. βαθμός ΑΣΕΠ , βαθμός πτυχίου , εμπειρία στον ιδιωτικό  τομέα κ.ά ,τα οποία θα ήθελα να προσθέσετε,να ιεραρχήσετε ή και να αναιρέσετε  ,και λιγότερα μόρια στον χρόνο απόκτησης πτυχίου και αριθμός παιδιών (ίσως θα έπρεπε να μετράνε σε ισοβαθμίες) .Δεν κατάλαβα ποτέ την λογική του Υπουργείου για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους .Υπάρχουν άλλοι τρόποι να βοηθηθούν αυτοί που έχουν ανάγκη οικονομική.Υπάρχει ένα ασυμβίβαστο  στην όλη υπόθεση .Με τον ΑΣΕΠ ας πούμε ότι το Υπουργείο ψάχνει να βρεί τους ικανότερους .Με την εισαγωγή των πολύτεκνων άνευ όρων και με τη επιλογή στην πρόσθετη με <<αυθαίρετα>> κριτήρια αναιρείται η αρχή της ανεύρεσης των ικανότερων ,  εις βάρος αυτών που μπαίνουν στην διαδικασία να διαβάσουν και να διαγωνιστούν και εις βάρος εν τέλει των παιδιών , του εκπαιδευτικού συστήματος και της κοινωνίας που δεν πρέπει να συμβιβάζονται αλλά να απαιτούν τα καλύτερα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: utenar στις Δεκέμβριος 19, 2007, 08:34:07 πμ
Δεν κατάλαβα ποτέ την λογική του Υπουργείου για τους τρίτεκνους και τους πολύτεκνους .Υπάρχουν άλλοι τρόποι να βοηθηθούν αυτοί που έχουν ανάγκη οικονομική.Υπάρχει ένα ασυμβίβαστο  στην όλη υπόθεση .Με τον ΑΣΕΠ ας πούμε ότι το Υπουργείο ψάχνει να βρεί τους ικανότερους .Με την εισαγωγή των πολύτεκνων άνευ όρων

Πραγματικα διορισμος ανευ ορων! Κι ας πουμε οτι το Υπουργειο προσπαθει να λυσει το προβλημα υπογεννητικοτητας της χωρας... γιατι αυτο γινεται μονο με τους εκπαιδευτικους και δεν κανουν ετσι τις προσληψεις και στ' αλλα υπουργεια? Μηπως γιατι ολοι τους γνωριζουν οτι ο μονος χωρος που τους παιρνει να διοριζουν μεγαλους αριθμους ατομων χωρις προσοντα ειναι η εκπαιδευση? Εκει εχουμε καταντησει! Να απαξιωνει και να σαμποταρει τη δημοσια εκπαιδευση το ιδιο το Υπουργειο! Μονο για τις ψηφους των τριτεκνων και πολυτεκνων νοιαζονται.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: morgan στις Δεκέμβριος 19, 2007, 01:29:53 μμ
Παιδιά αυτό το ζήτημα με τρίτεκνους και πολύτεκνους είναι πράγματι εξοργιστικό. Δηλαδή, από πότε το "εποικοδομητικό" sex ήταν κριτήριο του καλού και άξιου για διορισμό εκπαιδευτικού;

Κατά πόσο "μας παίρνει" να διαμαρτυρηθούμε σαν σύλλογος; Θέλω να πω, υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε κάτι;
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Ioli στις Δεκέμβριος 19, 2007, 02:21:58 μμ
Kαλησπέρα!Ξέρετε πόσοι έχουν 2 παιδιά και κάνουν και τρίτο για να κληθούν ως αναπληρωτές;Πολλοί!Μεγάλο θέμα αυτό των τριτέκνων και πολυτέκνων.Το υπουργείο θα μπορούσε να τους παίρνει αλλά να προβλέπονται ξεχωριστές θέσεις γι' αυτούς.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: elranna στις Δεκέμβριος 19, 2007, 03:09:57 μμ
Παιδιά αυτό το ζήτημα με τρίτεκνους και πολύτεκνους είναι πράγματι εξοργιστικό. Δηλαδή, από πότε το "εποικοδομητικό" sex ήταν κριτήριο του καλού και άξιου για διορισμό εκπαιδευτικού;

Κατά πόσο "μας παίρνει" να διαμαρτυρηθούμε σαν σύλλογος; Θέλω να πω, υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε κάτι;

Δεν νομίζω ότι οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την ύπαρξη κοινωνικών κριτηρίων στον διορισμό εκπαιδευτικών. Αν μη τι άλλο, οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την έλλειψη κοινωνικών παροχών γενικότερα. Αν κάνουμε κάτι συλλογικά, θα ήταν καλύτερο να στρέφεται προς την κατεύθυνση περισσότερων διορισμών μονίμων, και όχι προς μια κατεύθυνση του "ποιος θα πάει αναπληρωτής". Εξάλλου, μπορεί εγώ να μην είμαι τρίτεκνη, αλλά έχω αρκετούς φίλους με τους οποίους είμαστε μαζί στην προσπάθεια αυτή. Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να ανοίξουμε άλλο ένα μέτωπο ανάμεσα στους πολύτεκνους/τρίτεκνους αδιόριστους και τους υπόλοιπους αδιόριστους. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε!

Περισσότεροι διορισμοί μονίμων καθηγητών. Οτιδήποτε άλλο είναι πρόσκαιρο μέτρο που δεν λύνει το πρόβλημα ούτε των αδιορίστων εκπαιδευτικών συνολικά, ούτε το πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: porcupinetree στις Δεκέμβριος 19, 2007, 03:58:55 μμ
Παιδιά αυτό το ζήτημα με τρίτεκνους και πολύτεκνους είναι πράγματι εξοργιστικό. Δηλαδή, από πότε το "εποικοδομητικό" sex ήταν κριτήριο του καλού και άξιου για διορισμό εκπαιδευτικού;

Κατά πόσο "μας παίρνει" να διαμαρτυρηθούμε σαν σύλλογος; Θέλω να πω, υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε κάτι;

Δεν νομίζω ότι οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την ύπαρξη κοινωνικών κριτηρίων στον διορισμό εκπαιδευτικών. Αν μη τι άλλο, οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την έλλειψη κοινωνικών παροχών γενικότερα. Αν κάνουμε κάτι συλλογικά, θα ήταν καλύτερο να στρέφεται προς την κατεύθυνση περισσότερων διορισμών μονίμων, και όχι προς μια κατεύθυνση του "ποιος θα πάει αναπληρωτής".

Η εισαγωγή των 3τέκνων θα έπρεπε να γίνει υπό όρους. Και εξηγούμαι:
Έχω παράδειγμα γυναίκας (μαθηματικού) που προσλήφθηκε σε τράπεζα (σε καλή θέση) πριν από 14(!!!) χρόνια. Αυτή τη στιγμή της έχει γίνει έμμονη ιδέα το καθηγητιλίκι και ήδη μπερδεύτηκε με τις ΠΔΣ!
Η ιστορία με τους τρίτεκνους δεν έχει να κάνει μόνο με τους ανθρώπους που ανήκαν στο χώρο έτσι κι αλλιώς. Έχει να κάνει και μ'αυτούς που χρησιμοποιούν τη ρύθμιση κάνοντας ακόμη ένα παιδί που δεν θα ήθελαν σε άλλη περίπτωση, αλλά και μ'αυτούς που χρησιμοποιούν τη ρύθμιση αφήνοντας μια ήδη χαραγμένη επαγγελματική πορεία...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: utenar στις Δεκέμβριος 19, 2007, 05:55:54 μμ
Δεν νομίζω ότι οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την ύπαρξη κοινωνικών κριτηρίων στον διορισμό εκπαιδευτικών. Αν μη τι άλλο, οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την έλλειψη κοινωνικών παροχών γενικότερα.

Συμφωνω μ'αυτο. Το δικο μου θεμα ειναι οτι αν λαμβανουν υποψιν τα κοινωνικα κριτηρια στο διορισμο, τοτε επρεπε αυτα να αφορουν ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικους κι οχι μονο τους πολυτεκνους. Γιατι να μη διοριζεται μονιμος ενας καθηγητης με καλο βαθμο πτυχιου, επιτυχια στον ΑΣΕΠ και δυο παιδια και να μονιμοποιειται πολυτεκνος καθηγητης που πηρε το πτυχιο με 5 κι ουτε καν εδωσε ΑΣΕΠ? Να ελεγα οτι μιλαμε για την προσληψη πολυτεκνων απο διαφορετικο Υπουργειο ως υπαλληλων με διαφορετικα καθηκοντα, παει καλα, αλλά εδω μιλαμε για την προσληψη καθηγητων! Θα ηθελα να ρωτησω ευθεως τον κυριο Καραμανλη αν εκεινος θα προσλαμβανε τον πρωτο ή τον δευτερο απο τους καθηγητες του παραδειγματος μου για καθηγητη του ΔΙΚΟΥ του παιδιου. >:(
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: aeee στις Δεκέμβριος 19, 2007, 11:47:33 μμ
Συμφωνώ απολύτως utenar,
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: kristin2000 στις Ιανουάριος 11, 2008, 08:36:26 μμ
Το ενδεχόμενο ο Σχεδιαστής να θέλει τους αξιότερους καθηγητές, το εξετάζει κανείς ?
Αμαν πια με την ... αναπαραγωγική ικανότητα, την παλαιότητα ωσάν το κρασί και διάφορα άλλα !
Νισάφι......
Ντε και καλά να προσλάβουμε εφέτος μια άχρηστη επειδή έχει 2 παιδιά !!! Τι φταίμε ? εμείς της τα κάναμε ?
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: aeee στις Ιανουάριος 11, 2008, 10:37:49 μμ
συμφωνώ απολύτως!!!!!!!!!!!! είμαι κατά της πρόσληψης πολύτεκνων!!!!!! και τρίτεκνων!!!!!!!!!!!!!
όλοι αντί να διαβάζουν και να επιμορφώνονται κάνουν παιδια΄το ένα πίσω από το άλλο για να διοριστούν !!!!!!!!!!!!!!! τι σόι εκπαιδευτικούς επιτέλους!!!!!!!!!!!!!!!!! θέλει αυτό το υπουργείο!!!!!!!!!!! εάν θέλει να κάνει κοινωνική πολιτική τότε ας το ονομάσουμε υπουργείο κοινωνικής πρόνοιας και όχι παιδέιας  ΕΛΕΟΣ!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 11, 2008, 11:06:39 μμ
Συμφωνω με aeee απολυτως!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 11, 2008, 11:23:49 μμ
1ον: Είμαι από Ημαθία και τελείωσα στο Ηράκλειο, ας βάλουμε και ένα κριτήριο σύμφωνα με το οποίο αυτοί που σπούδασαν
μακριά  και θα παίρνουν πιο πολλές ώρες και θα παίρνουν κάθε χρόνο Π.Δ.Σ..

2ον: Έχω ένα φίλο που είναι Σμηναγός και τον παρακαλάω να με πάρει και να κάνουμε 4 παιδιά.
Και εγώ θα διοριστώ και αυτός θα πάρει το αμετάθετο.

Όσο αστεία και αν ακούγονται αυτά ξέρω ζευγάρια που αντέδρασαν έτσι.

Σκεφτείτε μία γυναίκα που έχει τις υποχρεώσεις μίας οικογένειας έστω και με 2 παιδιά, να πρέπει να λείπει όλο το απόγευμα από το σπίτι για να κάνει φροντιστήρια?

Αν αυτός που θα μου πάρει την Π.Δ.Σ. ορκίστηκε ένα χρόνο πριν ή ένα χρόνο μετά από εμένα (2005),
λίγο με νοιάζει.
Αυτό που με τρελαίνει είναι να βλέπω διορισμένους που έχουν ξεσκιστεί στα ιδιαίτερα,ακόμα και τώρα,να λυσάνε για ένα 2ωρο πρόσθετη.
Συγνώμη,αλλά θεωρώ ότι είναι κατάντια στα 45 του κάποιος με το προφίλ που ανέλυσα παραπάνω, να απαιτεί να πάρει 15 ευρώ τη βδομάδα παραπάνω.








Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: walkleon στις Ιανουάριος 11, 2008, 11:28:15 μμ
Συμφωνώ φούλ απολύτως με aeee και leti77  8)
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: kristin2000 στις Ιανουάριος 12, 2008, 04:02:22 πμ

Σκεφτείτε μία γυναίκα που έχει τις υποχρεώσεις μίας οικογένειας έστω και με 2 παιδιά, να πρέπει να λείπει όλο το απόγευμα από το σπίτι για να κάνει φροντιστήρια?

Aν της αρέσει ! Αν όχι, να καθήσει σπίτι να φτιάχνει στιφάδο !
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: elranna στις Ιανουάριος 12, 2008, 12:58:49 μμ
Ξεχνάμε, συνάδελφοι, κάτι βασικό. Εφόσον όλοι έχουμε πτυχίο, ξεκινάμε από τη βάση ότι όλοι έχουμε τις στοιχειώδεις ικανότητες να διδάξουμε. Κατά τη γνώμη μου, ο ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει τίποτα ως προς τις ικανότητες ενός εκπαιδευτικού να μπει μέσα σε τάξη και να φέρει σε πέρας τους στόχους που θέτει. (Και ειδικά για εμάς τους φιλολόγους, με τις συνεχείς αλλαγές βιβλίων, ούτε στο γνωστικό αποδεικνύει και πολλά...).

Εάν μπούμε σε μια λογική ότι το πτυχίο από μόνο του δεν μας καθιστά ικανούς να διδάξουμε, τότε αναιρούμε τα ίδια μας τα δικαιώματα. Αναιρούμε τους ίδιους μας τους εαυτούς. Τα επαγγελματικά μας δικαιώματα βρίσκονται στο πτυχίο και καλά κάνουν. Μόνο με μαζικούς διορισμούς θα λυθεί το πρόβλημα μας. Εκτός και αν αρχίσουμε να θέλουμε παραπάνω μετεκπαιδεύσεις και σεμινάρια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο είναι ικανοί να μας βάλουν να πληρώνουμε από την τσέπη μας, μπας και διοριστούμε κάποια στιγμή!

Μόνο το πτυχίο φτάνει! Ή τουλάχιστον, αυτό πρέπει να διεκδικούμε! Διορισμούς μόνο με το πτυχίο!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 12, 2008, 08:23:20 μμ
Συμφωνώ μαζί σου. 
Ο διορισμός μέσω Α.Σ.Ε.Π. δεν κάνει κανέναν καλύτερο καθηγητή από κάποιον αδιόριστο.
Το μάθημα ξεκινάει όταν κλέινει η πόρτα της αίθουσας και πρέπει να κερδίσεις τα παιδιά.
Όχι όταν λύνεις θέματα πολλαπλής επιλογής στις εξετάσεις.

Η γνώμη μου είναι ότι τα ίδια τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα θα έπρεπε να ανιδράσουν.
Όλοι έχουμε κάνει τον αγώνα μας για να πάρουμε πτυχίο.
Οι ίδιες οι σχολές ντροπιάζονται όταν ως πτυχιούχοι καλούμαστε να εξεταστούμε πάλι στο γνωστικό μας αντικείμενο.
Ας εξεταζόμασταν μόνο στη διδακτική και τα παιδαγωγικά.

 
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 12, 2008, 08:30:01 μμ
Συμφωνω μαζι σου δεν βρισκω ομως για ποιο λογο πρεπει να εξεταζομαστε σε διδακτικες και παιδαγωγικες θεωριες πληρως ανεφαρμοστες στην σχολικη ταξη....Προσωπικη μου αποψη βεβαια...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 12, 2008, 08:36:29 μμ


Ε αφού γάνιασαν να μας εξετάσουν σε κάτι........ :)
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 12, 2008, 08:37:33 μμ
Σωστηηηηη!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 12, 2008, 08:50:44 μμ

Αυτό που πραγματικά με απασχολεί είναι ότι όπως πάμε θα σκοτωθούμε μεταξύ μας.
Πιστεύω, ότι θα ήταν καλύτερα αν ήμασταν ενωμένοι και όχι να μαλλιοτραβιόμαστε για το ποιος έχει 7 παιδιά
και ποιος έχει 15 λεπτά πρόσθετη παραπάνω ενώ ορκίστηκε 3 μέρες μετά............
Ξεχνάμε ότι τελικά, αν τα βάλουμε κάτω, όλοι ( ή έστω το 95%) στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Άλλος ευνοήθηκε από την πρόσθετη και άλλος που δεν πήρε ούτε μία ώρα έχει 50 ώρες τη βδομάδα ιδιαίτερα. 
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 12, 2008, 09:06:42 μμ
Σε γενικες γραμμες δικιο εχεις.Καποιες κατηγοριες ειναι πιο ευνοημενες απο τις υπολοιπες οπως οι πολυτεκνοι,τριτεκνοι κλπ πραγμα με το οποιο δεν συμφωνω καθολου!!!!Οσον αφορα τα ιδιαιτερα δεν με συγκινουν καθολου πλεον αφου δεν προσφερουν τιποτα εκτος απο λιγα ευρω παραπανω βεβαια...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 12, 2008, 11:15:18 μμ

Ξέρει κανείς αν υπάρχει πίνακας ωρομίσθιων-αναπληρωτών ανά νομό?
Αν ναι πως μπορώ να τον δω?
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 12, 2008, 11:18:03 μμ
Στο e-aitisi υπαρχουν πινακες ωρομισθιων ανα περιφερεια και ειδικοτητα.Υπαρχει επισης και ο ενιαιος πινακας αναπληρωτων ανα ειδικοτητα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 12, 2008, 11:24:25 μμ
http://e-aitisi.sch.gr ειναι η διευθυνση αν δεν κανω λαθος αλλα μπορεις και στο www.ypepth.gr η διευθυνση του υπουργειου...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: utenar στις Ιανουάριος 13, 2008, 08:28:34 πμ
Κατά τη γνώμη μου, ο ΑΣΕΠ δεν αποδεικνύει τίποτα ως προς τις ικανότητες ενός εκπαιδευτικού να μπει μέσα σε τάξη και να φέρει σε πέρας τους στόχους που θέτει.

Ενω συμφωνω μ'αυτο που λες για τον ΑΣΕΠ, διαφωνω με το άλλο που λες:

Παράθεση
Εφόσον όλοι έχουμε πτυχίο, ξεκινάμε από τη βάση ότι όλοι έχουμε τις στοιχειώδεις ικανότητες να διδάξουμε. Μόνο το πτυχίο φτάνει!

Μονο το πτυχιο ΔΕ φτανει. Ολα τα πολιτισμενα κρατη του εξωτερικου ζητουν απο τους καθηγητες να επιμορφωνονται στη διδακτικη του αντικειμενου τους, που φυσικα περιλαμβανει διδασκαλια μεσα σε σχολικη ταξη. Το οτι καποιος εχει πτυχιο σ'ενα αντικειμενο δε σημαινει οτι γνωριζει πώς να διδασκει αυτο το αντικειμενο, πώς να προγραμματιζει την καθε διδακτικη ωρα, πώς να αξιολογει τους μαθητες, ακομη και το βασικο πώς να συμπεριφερεται σε εφηβους. Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στην Ελλαδα να διοριζονται καθηγητες μεσω ΑΣΕΠ ή πινακων προϋπηρεσιας που δεν εχουν καμια διδακτικη προϋπηρεσια μεσα σε σχολικη ταξη (οχι μονο ιδιαιτερα, γιατι η δυναμικη εκει ειναι εντελως διαφορετικη). Κι οταν λεω να διοριζονται, δεν εννοω φυσικα μονο ως μονιμοι, αλλά κι ως αναπληρωτες ή πρωινοι ωρομισθιοι. Γιατι να πρεπει οι μαθητες να υφιστανται τον εκαστοτε αποφοιτο που μαθαινει εις βαρος τους πώς να ειναι καθηγητης μεσα σε μια σχολικη ταξη?


Αυτό που με τρελαίνει είναι να βλέπω διορισμένους που έχουν ξεσκιστεί στα ιδιαίτερα,ακόμα και τώρα,να λυσάνε για ένα 2ωρο πρόσθετη.
Συγνώμη,αλλά θεωρώ ότι είναι κατάντια στα 45 του κάποιος με το προφίλ που ανέλυσα παραπάνω, να απαιτεί να πάρει 15 ευρώ τη βδομάδα παραπάνω.

Οχι 15, αλλά 30 ευρω τη βδομαδα. (η καθε ωρα ειναι 15 ευρω)
Αυτο ειναι το αλλο απαραδεκτο: να πληρωνεται διαφορετικα η ΙΔΙΑ εργασια αναλογως οχι των προσοντων που μετρουν σε ολες τις ΣΣΕ (π.χ. μεταπτυχιακο, χρονια προϋπηρεσιας, οικογενειακη κατασταση, κλπ) αλλά με τον εξης αυθαιρετο διαχωρισμο: αναλογως αν ο διδασκων ειναι ωρομισθιος ή αναπληρωτης/μονιμος! Μονο στην Ελλαδα συμβαινουν αυτα τα εντελως παραλογα πραγματα και μαλιστα με τη βουλα του νομου!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: goodman στις Ιανουάριος 13, 2008, 05:48:59 μμ
Στο e-aitisi υπαρχουν πινακες ωρομισθιων ανα περιφερεια και ειδικοτητα.Υπαρχει επισης και ο ενιαιος πινακας αναπληρωτων ανα ειδικοτητα.

Ειναι η πρώτη χρονιά που ανεβασαν πινακες ωρομισθιων? Δεν θυμαμαι να υπηρχαν τα προηγουμενα χρόνια.

Σε αυτους τους πινακες εμφανιζονται και οσοι διδασκουν σε σχολεια δευτερης ευκαιριας?
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: leti77 στις Ιανουάριος 13, 2008, 06:43:04 μμ
Οχι δεν ειναι η πρωτη φορα που βγαζουν πινακες ωρομισθιων...Τα τελευταια 2 ή 3 χρονια μονο σταματησαν να βγαζουν,δεν ξερω γιατι...Παλιοτερα μαλιστα οταν ειχα αρχισει να πρωτοδουλευω ειχαν βγαλει και πινακες ανα νομο αλλα μετα δεν ξαναεβγαλαν κατι τετοιο...Στους πινακες ωρομισθιων φαινονται ολοι οι ωρομισθιοι που εχουν κανει αιτηση για να δουλεψουν φετος..Γι΄αυτους που εχουν κανει αιτηση για να δουλεψουν μονο σε ΣΔΕ δεν ειμαι σιγουρη αν φαινονται στον πινακα γιατι η διαδικασια προσληψης ειναι διαφορετικη.Οι περισσοτεροι ομως κανουν αιτηση για ολα τα σχολεια,οχι μονο για ΣΔΕ οποτε τους περισσοτερους,αν οχι ολους,θα τους βρεις στον πινακα....
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: olgalia στις Ιανουάριος 16, 2008, 10:31:28 μμ
Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους! (καθυστερημένα λίγο, αλλά τώρα ξαναμπήκα ιντερνετ μετά από καιιρό).

Έχω μια απορία κι ελπίζω να μπορεί να με βοηθήσει κάποιος συνάδερφος παλιότερος στην ΠΔΣ.

Την τελευταία φορά που πήγα για μάθημα ΠΔΣ ο υπεύθυνος μου έδωσε να συμπληρώσω το βιβλιο ύλης. Κι ενώ κάνω 1 φορά τη βδομάδα 4 ώρες, με δηλώνει ότι κάνω 2 φορές τη βδομάδα ένα δίωρο τη φορά. Και μάλιστα ακόμα και τη μέρα που πραγματικά πηγαίνω, με δηλώνει άλλες ώρες απ' αυτές που κάνω. Όταν τον ρώτησα γιατί, μου απάντησε ότι το κάνει "για να βγει το πρόγραμμα". Τι μπορεί να συμβαίνει τέλοσπάντων και το πρόγραμμα δε βγαίνει αν δηλωθούν οι πραγματικές μέρες και ώρες; Μπορεί κάποιος παλιός ή πιο γνώστης να πει τι μπορεί να συμβαίνει; Ανησυχώ μήπως έρθει κανένας έλεγχος και βρεθώ εγώ έκθετη, όπου φυσικά θα την πληρώσω εγώ που είμαι ωρομίσθια άνεργη, κι όχι ο διορισμένος μόνιμος. Κι από την άλλη δε θέλω (ή πιο σωστά φοβάμαι) να πιέσω τον υπεύθυνο με ερωτήσεις για ευνόητους λόγους. Με τα χίλια ζόρια πήρα αυτές τις λίγες ώρες (με πτυχίο από το 1992) μην τις χάσω κι αυτές στο τέλος...
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 16, 2008, 11:20:46 μμ


Νομίζω ότι κακώς αγχώνεσαι, υπεύθυνος είναι ο συντονιστής και όχι εσύ.
Τώρα σε ότι αφορά στο πρόγραμμα, 3 χρόνια που κάνω Π.Δ.Σ.
σε διαφορετικά σχολεία δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια κατάσταση, ούτε έχω ακούσει άλλη τέτοια περίπτωση.
Έχω την εντύπωση ότι σε συμφέρει να γράφει ότι πας 2 μέρες γιατί σου βάζει έτσι 2 ένσυμα αντί για ένα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: anneta στις Ιανουάριος 16, 2008, 11:46:51 μμ
olgalia μην σε απασχολεί το θέμα καθόλου. Όπως σου είπε και ο συντονιστής: για να βγαίνει το πρόγραμμα τα έχει φτιάξει έτσι, στην ουσία εξυπηρέτηση σου κάνει άσχετα αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις! Για σκέψου το αντίθετο, αν ήταν στραβόξυλο ο συντονιστής να σε υποχρέωνε να έκανες τις μέρες και τις ώρες που μας είπες, θα σε βόλευε; Μάλλον όχι. Κι εγώ την Τρίτη έχω 4 ωρο που απαγορεύεται, στα χαρτιά όμως φαίνεται ότι πάω 2 ώρες την Τρίτη και 2 ώρες την Πέμπτη
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: olgalia στις Ιανουάριος 17, 2008, 03:40:39 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Μάλλον άδικα αγχώνομαι, έχετε δίκιο. Και ο υπεύθυνος πράγματι, δεν είναι καθόλου στραβόξυλο, αντιθέτως. Δυο φορές που δεν έγινε το ένα δίωρο λόγω απουσίας των μαθητών, μου τις έβαλε τις ώρες. Γι'αυτό κι εγώ δεν επέμενα με ερωτήσεις. Επίσης δεν είχα σκεφτεί καθόλου το θέμα των ενσήμων.
Αυτό με το 4ωρο που είπες αννετα δεν το κατάλοβα. Απαγορεύεται να κάνεις συνεχόμενο 4ωρο;
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: anneta στις Ιανουάριος 17, 2008, 06:12:31 μμ
Δυο φορές που δεν έγινε το ένα δίωρο λόγω απουσίας των μαθητών, μου τις έβαλε τις ώρες.
Ε τοτε μην το συζητάς καθόλου, έχεις πέσει σε διευθυντή διαμάντι. "Μην το λες ούτε του παππά!" ;)

Αυτό με το 4ωρο που είπες αννετα δεν το κατάλοβα. Απαγορεύεται να κάνεις συνεχόμενο 4ωρο;
Ήταν 1 παράδειγμα για να κατλάβεις ότι γενικώς γίνονται εξυπηρετήσεις. Αναφερόμουν σε έμενα που είμαι ωρομίσθια στην Α/Βάθμια.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: utenar στις Ιανουάριος 19, 2008, 06:39:01 μμ
Απαγορεύεται να κάνεις συνεχόμενο 4ωρο;

Φετος ακουσα απο πολλα σχολεια οτι οι διευθυνσεις τους απαγορευσαν να βαζουν πολλες ωρες συνεχομενα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: anneta στις Ιανουάριος 20, 2008, 07:00:45 μμ
Φετος ακουσα απο πολλα σχολεια οτι οι διευθυνσεις τους απαγορευσαν να βαζουν πολλες ωρες συνεχομενα.
Να'χαμε να λέγαμε!
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 20, 2008, 07:10:26 μμ
Εγώ πάλι,άκουσα το άλλο,οι καθηγητές λέει που πήρανε για ΠΔΣ φέτος έπρεπε να μαζέψουν 4 ώρες.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: kellykou στις Ιανουάριος 20, 2008, 10:28:32 μμ
Ποιος το λεει αυτο? Εμενα μου ειπαν οτι οι φιλολογοι στον Πειραια εχουν ολοι 2 ωρες (μεταξυ αυτων και εγω) και "ορισμενες" μονο περιπτωσεις πηραν 4!!!!!! Η αρχη τους ειναι πολλοι φιλολογοι με οσο το δυνατον λιγοτερος ωρες (για να μη γκρινιαζουν και για να πεφτει ο δεικτης ανεργιας)
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 20, 2008, 10:59:22 μμ
Φυσικός είμαι και το άκουσα από Μαθηματικό!
Η γνώμη μου είναι ότι δεν έχει νόημα να παίρνει ο καθένας από 2ώρες.
Γιατί έτσι ανεβαίνουμε όλοι μαζί. ;)
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: morgan στις Ιανουάριος 21, 2008, 11:50:02 πμ
Η γνώμη μου είναι ότι δεν έχει νόημα να παίρνει ο καθένας από 2ώρες.
Γιατί έτσι ανεβαίνουμε όλοι μαζί. ;)

... κι από λίγο. Ενώ αν πριμοδοτούσαν με περισσότερες ώρες αυτούς που ξεκινάνε από την κορυφή του πίνακα, το πράγμα θα ήταν πιο λογικό και αξιοκρατικό. Βέβαια, απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αυτό είναι να γίνονται και οι προσλήψεις μέσω πίνακα αλλά.... στο κράτος του κάθε Ζαχόπουλου αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Τίτλος: Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
Αποστολή από: Αγάπη στις Ιανουάριος 21, 2008, 06:34:40 μμ
Κι εγώ έτσι λέω, παρότι δε με συμφέρει ;).
Έχω αναφέρει αλλού,ότι η ερωμένη του Ζαχόπουλου είναι φιλόλογος...........

Δεν είναι τυχαίο..........επαναλαμβάνω........ ;) ;) ;) ;)