Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: annam στις Σεπτέμβριος 19, 2006, 02:21:58 μμ

Τίτλος: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: annam στις Σεπτέμβριος 19, 2006, 02:21:58 μμ
Γνωρίζει κανείς που μπορούμε να βρούμε απαντήσεις ειδικής διδακτικής οικονομολόγων από προηγούμενους διαγωνισμούς έτσι για να πάρουμε μια ιδέα . Εγώ έδωσα στο διαγωνισμό το 2004 και ήμουνα σίγουρη ότι έγραψα αρκετά καλά στην ενότητα της ειδικής διδακτικής αλλά δυστηχώς η βαθμολογία με διέψευσε. Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να βρώ πιο ήτανε το σωστό τελικά .

edit: Tροποποίηση του τίτλου σε πεζά
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Κανενας στις Σεπτέμβριος 20, 2006, 10:16:08 μμ
http://clubs.pathfinder.gr/paidagogika/409766?file=1&folder=55747

http://clubs.pathfinder.gr/clubs/paidagogika
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: annam στις Σεπτέμβριος 21, 2006, 01:12:40 μμ
Προς τον "κανένα "
μήπως μπορείς να γράψεις περισσότερες λεπτομέριες για το site pathfinder γιατί προσπάθησα να μπω αλλά δεν έβγαλα άκρη στο που είναι οι απαντήσεις. Η σελίδα γράφεις σε οδηγεί στην κεντρική του club και μπερδεύτικα .
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Κανενας στις Σεπτέμβριος 21, 2006, 01:53:46 μμ
θα πρεπε να γινις μελος προτα! ιδου, με επιφιλαξι:


ΠΕ11, πε9










10Γ
11Γ
12Γ
13Δ
14Β
15Γ
16Β
17Β
18Γ
19Β
20Δ
21Β
22Γ
23Γ
24Β
25Β
26Β
27Α
28Δ
29Α
30Γ
31Α
32Β
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: eleftheria στις Σεπτέμβριος 21, 2006, 03:37:16 μμ
Αγαπητέ "Κανενας", θα μπορούσες να μου δώσεις το concept του να γράφεις έτσι όπως γράφεις; όχι ότι με ενοχλεί, δικό σου θέμα είναι, απλά από περιέργεια. Υπάρχει κάποια, ας πούμε, αντισυμβιβαστική -ή τέτοιου είδους- αντίληψη πίσω απ' αυτό;

Υ.Γ Δεν σου έστειλα P.M γιατί πιστεύω ότι θα υπάρχουν κι άλλοι που θα τους ενδιέφερε να ακούσουν την άποψή σου.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: ALANI στις Δεκέμβριος 04, 2008, 08:42:31 πμ
Καλημέρα,
Σήμερα μου ήρθε μια ιδέα και θέλω να την μοιραστώ μαζί σας.
Λόγω της επικείμενης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ένα θέμα από την ειδική διδακτική να είναι σχετικό με οικονομικούς κύκλους-ύφεση-κρίση κλπ.σε συνδυασμό με ανεργία,δημοσιονομικά και νομισματικά μέτρα.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Ιανουάριος 08, 2009, 12:16:37 πμ
μηπως γνωρίζει κανείς με ποιά μορφή είναι σωστότερο να απαντάμε στο μάθημα της ειδικής διαδακτικής; πρέπει να παρουσιάζουμε ένα σχέδιο μαθήματος με στόχους/εποπτικά μέσα/παρουσίαση κλπ, όπως το βιβλίο του καθηγητή; ή θα το γράφουμε σε μορφή έκθεσης;
Ευχαριστώ :D
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: knaison στις Ιανουάριος 13, 2009, 01:38:44 μμ
μηπως γνωρίζει κανείς με ποιά μορφή είναι σωστότερο να απαντάμε στο μάθημα της ειδικής διαδακτικής; πρέπει να παρουσιάζουμε ένα σχέδιο μαθήματος με στόχους/εποπτικά μέσα/παρουσίαση κλπ, όπως το βιβλίο του καθηγητή; ή θα το γράφουμε σε μορφή έκθεσης;
Ευχαριστώ :D

Αυτό δεν είναι απόλυτο..εξαρτάται από το τι θα σου ζητηθεί. Σε μορφή έκθεσης σε καμιά περίπτωση...θέλει φαντασία τέχνη θεωρία και δημιουργικότητα από την καθημερινή ζωή των παιδιών αν έχεις μπει σε τάξη θα καταλάβεις τι εννοώ.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: knaison στις Ιανουάριος 13, 2009, 01:39:12 μμ
μηπως γνωρίζει κανείς με ποιά μορφή είναι σωστότερο να απαντάμε στο μάθημα της ειδικής διαδακτικής; πρέπει να παρουσιάζουμε ένα σχέδιο μαθήματος με στόχους/εποπτικά μέσα/παρουσίαση κλπ, όπως το βιβλίο του καθηγητή; ή θα το γράφουμε σε μορφή έκθεσης;
Ευχαριστώ

Σου απάντησα σε άλλο post.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Ιανουάριος 13, 2009, 01:59:37 μμ
μηπως γνωρίζει κανείς με ποιά μορφή είναι σωστότερο να απαντάμε στο μάθημα της ειδικής διαδακτικής; πρέπει να παρουσιάζουμε ένα σχέδιο μαθήματος με στόχους/εποπτικά μέσα/παρουσίαση κλπ, όπως το βιβλίο του καθηγητή; ή θα το γράφουμε σε μορφή έκθεσης;
Ευχαριστώ :D

Αυτό δεν είναι απόλυτο..εξαρτάται από το τι θα σου ζητηθεί. Σε μορφή έκθεσης σε καμιά περίπτωση...θέλει φαντασία τέχνη θεωρία και δημιουργικότητα από την καθημερινή ζωή των παιδιών αν έχεις μπει σε τάξη θα καταλάβεις τι εννοώ.

knaison ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στο τέλος πρέπει να θέσουμε και ερωτήσεις αξιολόγησης; Και αν ναι, θα πρέπει να είναι του τύπου σωστό η λάθος;  :) ;)
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: argen στις Ιανουάριος 19, 2009, 09:14:54 μμ
Αυτό που με αγχώνει πιο πολύ από όλα είναι η ειδική διδακτική. Μου θυμίζει την έκθεση που γράφαμε στις πανελλήνιες για εισαγωγή στην τριτοβάθμια.

Αναρωτιέμαι αν έχει κανείς καμιά καλή συμβουλή για το πως πρέπει να απαντήσουμε στις ερωτήσεις!!!
Αν ανοίξεις βιβλίο "Για ΑΣΕΠ" θα δεις να γράφουν ένα κατεβατό ιδέες που εγώ προσωπικά και με ανοιχτα βιβλία δεν θα μπορούσα να τα γράψω.

Όταν η ερώτηση είναι του στυλ "σχεδίασε τη διδασκαλία και μεθόδους" κλπ καταλαβαίνω ότι ζητάει Σχέδιο Μαθήματος. Αλλά ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση τι πρέπει να κάνουμε? Χρειάζεται και Φύλλο Πληροφοριών? (τι να σκεφτείς να γράψεις εκείνη την ώρα!!!)

Στις άλλες ερωτήσεις πχ. τι θα κάνατε στην περίπτωση τάδε... πως απαντάς, τι ακριβώς θέλουν??
Έκθεση 5 σελίδων ή μια πλήρη και συνοπτική απάντηση το πολύ μιας σελίδας??

ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΑΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Η ΣΕ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΡΑ ΕΤΣΙ... ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ... 80000 ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ???
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: knaison στις Ιανουάριος 20, 2009, 04:14:48 μμ
Αυτό που με αγχώνει πιο πολύ από όλα είναι η ειδική διδακτική. Μου θυμίζει την έκθεση που γράφαμε στις πανελλήνιες για εισαγωγή στην τριτοβάθμια.

Αναρωτιέμαι αν έχει κανείς καμιά καλή συμβουλή για το πως πρέπει να απαντήσουμε στις ερωτήσεις!!!
Αν ανοίξεις βιβλίο "Για ΑΣΕΠ" θα δεις να γράφουν ένα κατεβατό ιδέες που εγώ προσωπικά και με ανοιχτα βιβλία δεν θα μπορούσα να τα γράψω.

Όταν η ερώτηση είναι του στυλ "σχεδίασε τη διδασκαλία και μεθόδους" κλπ καταλαβαίνω ότι ζητάει Σχέδιο Μαθήματος. Αλλά ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση τι πρέπει να κάνουμε? Χρειάζεται και Φύλλο Πληροφοριών? (τι να σκεφτείς να γράψεις εκείνη την ώρα!!!)

Στις άλλες ερωτήσεις πχ. τι θα κάνατε στην περίπτωση τάδε... πως απαντάς, τι ακριβώς θέλουν??
Έκθεση 5 σελίδων ή μια πλήρη και συνοπτική απάντηση το πολύ μιας σελίδας??

ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΑΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Η ΣΕ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΡΑ ΕΤΣΙ... ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ... 80000 ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ???

Δυστυχώς δεν υπάρχει συνταγή για να σου προτείνω σε αυτό ρωτάς.
Εξαρτάται από το τι ζητάνε και από την ενότητα των οικονομικών που σου ζητάνε να διδάξεις.
Εδώ τα πράγματα είναι πολύ ασαφή και ρευστά.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: knaison στις Ιανουάριος 20, 2009, 04:15:54 μμ
μηπως γνωρίζει κανείς με ποιά μορφή είναι σωστότερο να απαντάμε στο μάθημα της ειδικής διαδακτικής; πρέπει να παρουσιάζουμε ένα σχέδιο μαθήματος με στόχους/εποπτικά μέσα/παρουσίαση κλπ, όπως το βιβλίο του καθηγητή; ή θα το γράφουμε σε μορφή έκθεσης;
Ευχαριστώ :D

Αυτό δεν είναι απόλυτο..εξαρτάται από το τι θα σου ζητηθεί. Σε μορφή έκθεσης σε καμιά περίπτωση...θέλει φαντασία τέχνη θεωρία και δημιουργικότητα από την καθημερινή ζωή των παιδιών αν έχεις μπει σε τάξη θα καταλάβεις τι εννοώ.

knaison ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Στο τέλος πρέπει να θέσουμε και ερωτήσεις αξιολόγησης; Και αν ναι, θα πρέπει να είναι του τύπου σωστό η λάθος;  :) ;)
΄

Εξαρτάται από το τι σου ζητάνε.
Δεν είναι απόλυτο και σίγουρο.
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: argen στις Ιανουάριος 20, 2009, 06:39:05 μμ
Έτσι πιστεύω κι εγώ, οπότε απλά προετοιμαζόμαστε όσο μπόρουμε και ότι καταφέρουμε μέσα στις τέσσερις εκείνες ώρες...
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Filippos στις Φεβρουάριος 01, 2009, 08:59:35 μμ
Παιδια καλησπερα ... Και καλα αποτελεσματα σε οσους εγραψαν ...
Θα ηθελα να σας ρωτησω ... αν ξερει κανενας ...
Εχουν αναρτηθει οι απαντησεις των θεματων ;
Και αν ναι που .
Και παλι καλη επιτυχια
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Φεβρουάριος 02, 2009, 12:16:54 μμ
για τα παιδαγωγικά έχουν βγει απαντήσεις στο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4499779
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Filippos στις Φεβρουάριος 02, 2009, 01:39:43 μμ
Ευχαριστω πολυ elen81
Για το γνωστικο ;
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Φεβρουάριος 02, 2009, 02:05:01 μμ
Για το γνωστικό δεν έχω δει κάτι. Απο χθες ψάχνω! Αν βγει κάτι θα σου πω
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Filippos στις Φεβρουάριος 02, 2009, 02:06:22 μμ
Ευχαριστω πολυ ... και γω ψαχνω αλλα τιποτε δεν βρηκα ακομα ...
Καλη επιτυχια .
και ευχαριστω για την αμεση απαντηση...
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Φεβρουάριος 04, 2009, 08:06:52 μμ
Απαντήσεις για γνωστικό οικονομολόγων. για τις 35 πρώτες ερωτήσεις(μόνο οικονομικά)
http://www.alexander.edu.gr/ στις ανακοινώσεις
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: Filippos στις Φεβρουάριος 04, 2009, 08:21:50 μμ
Ευχαριστω πολυ ... να δουμε και τι θα βγαλει ο ΑΣΕΠ ... μας ...
Διαβασα οτι αυριο ή μεθαυριο θα τα ανακοινωσει ... Να δουμε ...
Καλη επιτυχια Ελεν
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: gvardal στις Φεβρουάριος 04, 2009, 10:11:38 μμ
Μάλιστα!

Καλύτερα να περιμένουμε τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ γιατί έχω κάποιες αμφιβολίες για κάποιες απαντήσεις

Για παράδειγμα στην 23 η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη μου είναι η η γ και στην 24 η β


Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Φεβρουάριος 05, 2009, 12:10:40 πμ
Στην 24 η μόνη περίπτωση που δεν αποτελεί μονοπώλιο είναι η γ. Μιλάει για πανεπιστημια, αρα δεν υπάρχει μονοπώλιο
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: gvardal στις Αύγουστος 02, 2009, 05:55:07 μμ
Λοιπόν τώρα που βγήκαν τα αποτελέσματα και είδαμε όλοι τι γράψαμε ίσως να είναι η ώρα να επαναφέρουμε το ζήτημα της ειδικής διδικτικής και του πως απαντάμε στις ερωτήσεις.

Προσωπικά με απασχόλησε αρκετά το θέμα γιατι ο βαθμός στη συγκεκριμένη θεματική ήταν αρκετά κάτω του αναμενομένου και παραλίγο να μου στοιχίσει το διορισμό. Τελικά υπάρχουν κάποια κριτήρια σύμφωνα με τα οποία διορθώνονται τα γραπτά μας ή είναι όλα αποκλειστικά στην κρίση του διορθωτή???

Και εξηγούμαι:

Αυτός ήταν ο δεύτερος διαγωνισμός για μένα και την προηγούμενη φορά είχα μείνε περισσότερο ευχαριστημένος με το βαθμό μου στη διδακτική, παρόλο που δεν ήμουν τόσο καλά προετοιμασμένος. Και τα θέματα βέβαια ήταν σαφώς πιο εύκολα. Το πρώτο ερώτημα ήταν η ανάλυση του βασικού οικονομικού προβλήματος(απεριόριστες ανάγκες- πεπερασμένοι πόροι που αδυνατούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες) στην τάξη. Εκεί έκανα ένα απλό σχέδιο μαθήματος, έγραψα κάποιες ερωτήσεις αξιολόγησης και ανέθεσα καποιες εργασίες στο τέλος. Στο δεύτερο ερώτημα έδωσα απλά κάποια παραδείγματα που ζητούσε χωρίς να κάνω σχέδιο μαθήματος κτλ. Αποτέλεσμα 72, αρκετά ικανοποιητικό όπως είπα.

Και ερχόμαστε στον τελευταίο διαγωνισμό. Το γεγονός ότι οι θέσεις ήταν απελπιστικά με έκανε να σκεφτώ ότι ένας αντίστοιχος βαθμός στη διδακτική δε θα ήταν αρκετός. Εξετάζοντας το τι είχα γράψει την προηγούμενη φορά κατέληξα ότι το έλλειμα της απάντησης μου ήταν ότι είχα περιοριστεί αποκλειστικά στη μετωπική διδασκαλία- Εγώ παρουσίαζα το μάθημα και η εμπλοκή των μαθητών περιοριζόταν στο να απαντάνε κάποιες ερωτήσεις που τους έκανα κατά τη διάρκεια της ώρας. Πράγματι παρωχημένος τρόπος διδασκαλίας, πιο οικείος όμως σε έμάς και πολύ πιο εύκολο να τον αποδώσεις στο χαρτί.

Αποφάσισα λοιπόν να συνδιάσω τη μετωπική με άλλες μορφές διδασκαλίας. Άλλωστε όποιο βιβλίο παιδαγωγικής και διδακτικής να διαβάσεις πλέον σε κατευθύνει προς τα εκεί(και πού σωστά). Στις απαντήσεις μου λοιπόν χρησιμοποίησα διάφορες εναλλακτικές προσεγγίσεις όπως παιχνίδι ρόλων, ανάθεση εργασιών σε ομάδες μαθητών, συζήτηση στην  τάξη των απαντήσεων και "στήσιμο" του μαθήματος γυρω από αυτές,κ.α.

Αποτέλεσμα; Τραγωδία! Ένα 62 που παραλίγο να στοιχίσει ακριβά(και θα στοίχιζε αν δεν με έσωζε ο βαθμός του γνωστικού).

Τέλος καλό όλα καλά αλλά η απορία παραμένει... Πως στο δ***λο απαντάμε στη διδακτική; Τελικά αυτοί που διορθώνουν τα γραπτά μας έχουν κάποια παιδαγωγική κατάρτιση; Γιατί αυτό που αποκόμισα εγώ είναι πως μάλλον οι διορθωτές είναι απλοί οικονομολόγοι, εξοικιωμένοι με το κλασσικό μοντέλο διδασκαλίας και άρα είναι φυσιολογικό τέτοιες εναλλακτικές προσεγγίσεις να τους φαίνονται κινέζικες!

Για γράψτε και οι υπόλοιποι τη γνώμη σας, μήπως και λύσουμε το αιώνιο μυστήριο της διδακτικής. Είδα μάλιστα κάποιους απίστευτους βαθμους(97,5!!). Αυτοί δλδ τι ακριβώς γράψανε;
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: elen81 στις Αύγουστος 02, 2009, 10:23:26 μμ
Ισως εγώ δεν ειμαι το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα γιατί εγραψα πολύ καλά στην ειδική διδακτική, χωρις ουσιώδη προετοιμασία. Δεν είχα διαβάσει κανενα βιβλίο ειδικό για το θέμα, το μόνο που διαβασα ήταν το βιβλίο του καθηγητή για τις αρχές οικονομικής θεωρίας. Δεν ξέρω αν οι συζητήσεις μου με άλλα άτομα για το θέμα συνέβαλαν επίσης.  Δεν θεωρούσα ότι έχω πιθανότητες γι αυτό το διαγωνισμό. Παρολαυτά δεν το είδα σαν χαβαλέ, έβαλα τα δυνατά μου. Μπορείς να το θεωρήσεις κ σαν προβα generale για το διαγωνισμό του υπουργείου οικονομικών στον οποιό είχα επικεντρωθεί κυρίως

Στο κομμάτι της ειδικής διδακτικής πάντως θυμάμαι ότι έγραψα πολλές σελιδες, ειχε πιαστεί το χέρι μου, ειλικρινά. Ουσιαστικά σχέδιο μαθήματος έκανα μόνο στο θέμα της οικονομίας, στη λογιστική δεν με έπερνε ο χρόνος. Πάντως κ στα δύο θέματα αναφέρθηκα σε τρόπους ενεργοποίησης των μαθητών να συμμετάσχουν ,σε εργασιες που κάνουν δασκαλος κ μαθητές απο κοινού στην τάξη και εργσία για το σπίτι(με παραδείγματα όλα αυτά). έθεσα κ ερωτήσεις αξιολόγησης στο τελος.

Πάντως δεν περίμενα να πάρω τέτοιο βαθμό. Εμένα το μαθημα αυτό μου θυμίζει λίγο έκθεση. Και θυμάμαι στο σχολείο όταν έγραφα έκθεση εγώ θεωρούσα ότι τα έργαφα καλά αλλά συνήθως ο βαθμός που έπαιρνα δεν ηταν ικανοποιητικός. βεβαια από τότε περάσανε 10 χρόνια! μπορεί πλέον να εκφράζομαι διαφορετικά
Μπορει ο βαθμός που έγραψαν κάποιοι να σου φαίνεται εξωπραγματικός. Αλλά σκέψου ότι το ίδιο εξωπραγματικός μπορεί να φανταζει για κάποιους κ ο δικός σου βαθμός στο γνωστικό ;)

Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: maria11 στις Αύγουστος 03, 2009, 06:38:33 μμ
Πάντως εγώ πιστεύω ότι οι βαθμοί στην ειδική διδακτική μπαίνουν λίγο τυχαία.Δεν έδωσα πρώτη φορά και αυτή τη φορά περίμενα ένα πολύ καλό βαθμό, αλλά έπεσα απο τα σύννεφα.
Εκανα σχέδια μαθήματος και στα δύο θέματα, βάζοντας στόχους σύμφωνα με την ιεράρχηση ΒLOOM, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές για την προσέλκυνση του ενδιαφέροντος των μαθητών,πολλά παραδείγματα,ερωτήσεις αξιολόγησης,ανάθεση εργασίας για το θέμα της Οικονομίας,σύγχρονα εποπτικά μέσα και λοιπά. Πήρα τον ίδιο βαθμό που πήρα την προηγούμενη φορά χωρίς σχέδιο,και κάνοντας μόνο μια ελλειπή ανάπτυξη.Εκανα αίτηση στον ΑΣΕΠ για να δώ το γραπτό μου μήπως βγάλω κάποια άκρη. Μίλησα με άλλα παιδιά που πήραν πολύ μεγάλο βαθμό και είχαν κάνει μόνο ανάπτυξη στο ένα θέμα και σχέδιο στο άλλο. Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι θέλουν!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ειδική διδακτική ΠΕ09
Αποστολή από: gvardal στις Αύγουστος 04, 2009, 09:38:05 πμ
maria αυτά που λες επιβεβαιώνουν την εικόνα που έχω και εγώ στο μυαλό μου.

Στο φινάλε ας αναρωτηθούμε λίγο ποιοι θα έπρεπε να διορθώνουν τα γραπτά μας στη διδακτική: Διορθωτές οι οποίοι να συνδιάζουν τόσο το οικονομικό, όσο και το παιδαγωγικό υπόβαθρο. Πόσοι τέτοιοι να υπάρχουν και σιγά μην ενδιαφέρεται ο ΑΣΕΠ να τους βρει. Πιστεύω λοιπόν ότι οι διορθωτές είναι οικονομολόγοι με κάποιο διδακτορικο στους οποίους άντε να γίνονται κάποια ταχύρυθμα σεμινάρια και να δίνονται κάποιες οδηγίες πριν διορθώσουν. Φαντάζεσαι λοιπόν maria πως θα κοίταζε ο διορθωτής το γραπτό σου όταν διάβασε για την ταξινομία διδακτικών στόχων του BLOOM :o  ??? :o

Παράθεση
Μπορει ο βαθμός που έγραψαν κάποιοι να σου φαίνεται εξωπραγματικός. Αλλά σκέψου ότι το ίδιο εξωπραγματικός μπορεί να φανταζει για κάποιους κ ο δικός σου βαθμός στο γνωστικό

Ελένη δε διαφωνώ  ;). Με το απίστετοι βαθμοί δεν ενοούσα κάτι περίεργο ούτε είχα στο μυαλό μου κάποια θεωρία συνομοσίας. Θεωρώ ότι αυτοί που πήραν αυτούς τους βαθμούς κάναν μια πολύ απλή ανάλυση η οποία ίσως ήταν σαφής και εύκολα κατανοητή στον διορθωτή. Εμείς τον μπλέξαμε με ταξινομίες γενικούς και ειδικούς διδακτικούς στόχους, αυστηρά δομημένα σχέδια μαθήματος με συγκεκριμένη κατανομή του χρόνου, πολλά εποπτικά μέσα, κλπ. Γενικώς τον μπουρδουκλώσαμε δεν πολυκατάβε και έβγαλε το συμπέρασμα ότι δεν θα πούκαταλάβαιναν και οι μαθητές ;)

Τεσπα! Αρκετά προβληματίστηκα καλοκαιριάτικα! Πάω να τελιώσω τη βαλίτσα μου  8)
Τα λέμε σε καμιά βδομάδα :D