1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής-προοπτικές
« στις: Ιανουάριος 28, 2009, 07:03:18 μμ »
Η επιστολή που ακολουθεί είναι σε συνέχεια των προηγούμενων
Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής
Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας (20-01-2009), είχαμε μιλήσει για τα παρατράγουδα που συμβαίνουν τελευταία στο χώρο των σεμιναρίων της Ειδικής Αγωγής. Οι εξελίξεις μας επιβεβαιώνουν. Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε ανακοίνωσή του στις 27-01-2009 ξεκαθαρίζει τη θέση του και αρνείται τη συμμετοχή του σε σεμινάρια αμφιβόλου νομιμότητας. Γράφουν χαρακτηριστικά:
«Η Γενική Συνέλευση του Π.Τ.Ε.Α. σεβόμενη το γράμμα του νόμου που προβλέπει τον ετήσιο χαρακτήρα των σεμιναρίων, τους ίδιους τους επιμορφούμενους και θέλοντας να διασφαλίσει τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία των σεμιναρίων, αποφάσισε να μην υλοποιήσει άλλο σεμινάριο για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος. Το ΠΤΕΑ δεν έχει συμφωνήσει με κανένα φορέα συνεργασία για υλοποίηση σεμιναρίου για το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010»
Η ανακοίνωσή τους τα λέει όλα. Μιλούν για την εφαρμογή του νόμου, καθώς και για τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία των σεμιναρίων. Διευκρινίζουν ότι δεν έχουν καμία εμπλοκή σε σεμινάριο (ταχύρυθμο) που ξεκινά τώρα (Ιανουάριο 2009) και καμία συμφωνία με άλλο φορέα (βλέπε Ένωση Φυσικών) για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος 2009-10. Την ίδια στιγμή όμως η Ένωση Φυσικών δημοσιεύει ανακοίνωση στο δικό της site (http://www.eef.gr/happenings/view/29) σύμφωνα με την οποία προκηρύσσει σεμινάρια ειδικής αγωγής για το 2009-10 σε συνεργασία με το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ.
Είναι προφανές ότι κάποιος λέει ψέματα.
Όσο για το σεβασμό στο γράμμα του νόμου και τους επιμορφούμενους καλούμε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας να συγκρίνει τον αριθμό των συμμετεχόντων ανά τμήμα που υπήρχε στην έναρξη των σεμιναρίων με τον αριθμό των συμμετεχόντων τώρα (θυμίζουμε ότι τα ονόματα και ο αρχικός αριθμός των συμμετεχόντων είχαν δημοσιευτεί στο site του Πανεπιστημίου).
Συνεχίζουμε με το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθήνας που προφανώς αντικατέστησε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στα νέα σεμινάρια που αρνήθηκε να υλοποιήσει το τελευταίο. Ξεκίνησαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο από το Πανεπιστήμιο Αθήνας και την Ένωση Φυσικών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και σε συνθήκες πλήρης αδιαφάνειας.
Βλέπουμε για άλλη μια φορά το ίδιο έργο. Σεμινάρια που ξεκινούν στη μέση της χρονιάς και αποκαλούνται ετήσια (και ταχύρυθμα συγχρόνως!) εξαπατώντας όσους συμμετέχουν με το χειρότερο τρόπο. Πού είναι η αξιοπιστία του Πανεπιστημίου που δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση και έστησε τα σεμινάρια στον αέρα; Ποιος εγγυάται την νομιμότητά τους; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις και οι όροι λειτουργίας του; Πόσοι είναι οι συμμετέχοντες και ποια τα κριτήρια επιλογής τους; Με ποιο τρόπο ενημερώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι και πώς δήλωσαν συμμετοχή; Ποιο το κόστος του σεμιναρίου; Πώς είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεται ταχύρυθμο και ετήσιο συγχρόνως; Ποιο το πρόγραμμα σπουδών και οι διδάσκοντες;
Στα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη-Φλώρινα) χρειάστηκε η παρέμβαση του εισαγγελέα για την επιλογή των υποψηφίων. Εδώ ο εισαγγελέας τι σκοπεύει να κάνει;
Αγανακτισμένοι Εκπαιδευτικοί
Θέμα: Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής
Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας (20-01-2009), είχαμε μιλήσει για τα παρατράγουδα που συμβαίνουν τελευταία στο χώρο των σεμιναρίων της Ειδικής Αγωγής. Οι εξελίξεις μας επιβεβαιώνουν. Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε ανακοίνωσή του στις 27-01-2009 ξεκαθαρίζει τη θέση του και αρνείται τη συμμετοχή του σε σεμινάρια αμφιβόλου νομιμότητας. Γράφουν χαρακτηριστικά:
«Η Γενική Συνέλευση του Π.Τ.Ε.Α. σεβόμενη το γράμμα του νόμου που προβλέπει τον ετήσιο χαρακτήρα των σεμιναρίων, τους ίδιους τους επιμορφούμενους και θέλοντας να διασφαλίσει τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία των σεμιναρίων, αποφάσισε να μην υλοποιήσει άλλο σεμινάριο για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος. Το ΠΤΕΑ δεν έχει συμφωνήσει με κανένα φορέα συνεργασία για υλοποίηση σεμιναρίου για το ακαδημαϊκό έτος 2009-2010»
Η ανακοίνωσή τους τα λέει όλα. Μιλούν για την εφαρμογή του νόμου, καθώς και για τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία των σεμιναρίων. Διευκρινίζουν ότι δεν έχουν καμία εμπλοκή σε σεμινάριο (ταχύρυθμο) που ξεκινά τώρα (Ιανουάριο 2009) και καμία συμφωνία με άλλο φορέα (βλέπε Ένωση Φυσικών) για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος 2009-10. Την ίδια στιγμή όμως η Ένωση Φυσικών δημοσιεύει ανακοίνωση στο δικό της site (http://www.eef.gr/happenings/view/29) σύμφωνα με την οποία προκηρύσσει σεμινάρια ειδικής αγωγής για το 2009-10 σε συνεργασία με το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ.
Είναι προφανές ότι κάποιος λέει ψέματα.
Όσο για το σεβασμό στο γράμμα του νόμου και τους επιμορφούμενους καλούμε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας να συγκρίνει τον αριθμό των συμμετεχόντων ανά τμήμα που υπήρχε στην έναρξη των σεμιναρίων με τον αριθμό των συμμετεχόντων τώρα (θυμίζουμε ότι τα ονόματα και ο αρχικός αριθμός των συμμετεχόντων είχαν δημοσιευτεί στο site του Πανεπιστημίου).
Συνεχίζουμε με το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθήνας που προφανώς αντικατέστησε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στα νέα σεμινάρια που αρνήθηκε να υλοποιήσει το τελευταίο. Ξεκίνησαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο από το Πανεπιστήμιο Αθήνας και την Ένωση Φυσικών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και σε συνθήκες πλήρης αδιαφάνειας.
Βλέπουμε για άλλη μια φορά το ίδιο έργο. Σεμινάρια που ξεκινούν στη μέση της χρονιάς και αποκαλούνται ετήσια (και ταχύρυθμα συγχρόνως!) εξαπατώντας όσους συμμετέχουν με το χειρότερο τρόπο. Πού είναι η αξιοπιστία του Πανεπιστημίου που δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση και έστησε τα σεμινάρια στον αέρα; Ποιος εγγυάται την νομιμότητά τους; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις και οι όροι λειτουργίας του; Πόσοι είναι οι συμμετέχοντες και ποια τα κριτήρια επιλογής τους; Με ποιο τρόπο ενημερώθηκαν οι ενδιαφερόμενοι και πώς δήλωσαν συμμετοχή; Ποιο το κόστος του σεμιναρίου; Πώς είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεται ταχύρυθμο και ετήσιο συγχρόνως; Ποιο το πρόγραμμα σπουδών και οι διδάσκοντες;
Στα σεμινάρια του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη-Φλώρινα) χρειάστηκε η παρέμβαση του εισαγγελέα για την επιλογή των υποψηφίων. Εδώ ο εισαγγελέας τι σκοπεύει να κάνει;
Αγανακτισμένοι Εκπαιδευτικοί