Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - McBan

Σελίδες: 1
1
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμοί κατεύθυνσης
« στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 06:04:29 μμ »
Χαιρετίζω τους συναδέλφους. Να πω λοιπόν ότι κι εγώ πιέστηκα και ας είναι το σχολείο δημόσιο. Είναι βέβαια στην επαρχία, σε ένα μικρό μέρος, όπου όλοι είναι γνωστοί ή συγγενείς και όλοι κάπου χρωστάνε κάτι. Εμένα η πίεση μου ασκήθηκε από τους συναδέλφους μου, οι οποίοι μάλιστα στις αντιρρήσεις μου ότι ισοπεδώνουμε τα πάντα είχαν να προτάξουν το εξής: " Μα δεν μπορούμε να προκαλέσουμε κοινωνικό πρόβλημα". Και περιττό να σας πω αισθάνομαι ήδη ότι βρίσκομαι στη μπούκα, παρά το ότι δεν έκανα σωστά τη δουλειά μου. Αν την έκανα δεν θα είχα βάλει τόσο επιεικείς βαθμούς σε κανέναν. Το μόνο που προσπάθησα να κάνω ήταν να διαφοροποιήσω τους πολύ καλούς, όσο μπορούσα. Λυπάμαι και ως ένα σημείο ντρέπομαι που το λέω, αλλά η πίεση είναι δύσκολο να αγνοηθεί συνάδελφοι και αυτό είναι ίσως ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να συζητηθεί. Ειδικά για έναν νεοδιόριστο που απο πάνω του κρέμεται η σπάθη της έκθεσης του διευθυντή, ειναι πολύ δύσκολο. Διάβαζα σε άλλο thread την ταλαιπωρία μιας συναδέλφου ποιός ξέρει πού, που έχει προβλήματα πειθαρχίας με ενα τμήμα, βρίσκεται αβοήθητη και από συναδέλφους και από διευθυντή και από πάνω απειλείται και με αρνητική έκθεση. Ωστόσο, θέλω να ξέρω αν ήμουν έστω και σε κάποιο ποσοστό σωστός με αυτή τη διαφοροποίηση που έκανα. Και οι δύο συνάδελφοι που απαντήσατε μιλήσατε για επιείκεια στην κατεύθυνση. Τι εύρος είχε η βαθμολογία σας δηλαδή;

2
Σχολική ζώνη / Βαθμοί κατεύθυνσης
« στις: Φεβρουάριος 07, 2009, 04:04:02 μμ »
Συνάδελφοι, ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που με απασχολεί τις τελευταίες μέρες και καθότι νεοδιόροστος δεν ξέρω αν το χειρίστηκα σωστά. Τι βαθμούς βάλατε στην κατεύθυνση; Στο σχολείο που βρίσκομαι επικρατεί η άποψη σε πολλούς συναδέλφους, την οποία δεν διστάζουν να διατυμπανίζουν και μέσα στις τάξεις, ότι το σχολείο οφείλει να βάζει 20 σε όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης, έτσι ώστε να μην χάσουν οι μαθητές μόρια από το βαθμό των τετραμήνων, αλλά το σημαντικότερο "για να έχουμε και μεις το κεφάλι μας ήσυχο" . Αυτό δεν το τήρησαν όλοι οι συνάδελφοι. Βρέθηκαν κάποιοι που έβαλαν βαθμούς από 17 και πάνω (και αυτοί χαριστικοί βέβαια), οι περισσότεροι από 18 και πάνω, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία έβαλε 20 ακατέβατα σε όλους. Εγώ αυτό δεν το θεώρησα σωστό. Προσπάθησα να ακολουθήσω μία μέση λύση. Στα γραπτά το απόλυτο 20 το πέτυχε ένας. Όσοι όμως είχαν καλό προφορικό και γενικά "πετάνε" μέσα στην τάξη, πήραν 20. Αυτοί που απέφευγαν την εξέταση, να σηκωθούν στον πίνακα, φαίνονταν να μην είναι σίγουροι για τις γνώσεις τους και με τα κριτήριά μου θέλουν κι άλλο διάβασμα, πήραν 19 από μένα, (που το θεωρώ υπερβολικά μεγάλο), ενώ έβαλα και ένα 18. Όλα αυτά στην προσπάθειά μου να κάνω μία υποτυπώδη αξιολόγηση, μία διάκριση ανάμεσά τους. Παρολα αυτά είχα πρόβλημα με έναν από αυτούς που πήραν 19, ο οποίος θεωρεί ότι έχει αδικηθαί παράφορα, γιατί και 20 να του βάλω στο άλλο τετράμηνο θα βγάλει 19.5 και θα έχει χάσει "κάποια" μόρια. Καταλαβαίνετε οτι θεωρεί δεδομένη την επίδοσή του στις Πανελλαδικές. Αν και τεκμηρίωσα τον βαθμο που έβαλα, έχω πολλές σκέψεις. Δεν τον θεωρώ ικανό να γράψει πάνω από 17, αλλά αν το γράψει; Πώς κατοχυρώνεσαι από το να εκτεθείς σε μία τέτοια περίπτωση;; Με το να βάζεις αδιάκριτα 20 σε όλους;; Θα με ενδιέφεραν οι απόψεις σας πολύ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161871
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 507
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 369
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.