Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elytis

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Μάρτιος 27, 2009, 12:10:36 πμ »
ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ

Πως θέλεις εἰπει προς τον αδελφόν σοῦ
ἄφες να εκβάλλω το ξυλαριον
από τοῦ ὀφθαλμοῦ σοῦ,
ἐνω ἡ δοκός είναι εν τω ὀφθαλμῶ σοῦ;

Ιησούς Κατά Ματθαίον 7:4


Κάποτε οι επικυρηγμένοι τραγωδοί μιας ξεχασμένης έπαρσης
μονοί και βδελυροί
ίσως και απογυμνωμένοι, μα ιδιαίτερα στιλπνοί πραγματευτές
κοπών και σημειώσεων
με ύφος χάλκινο για πανοπλία, οι μισοί ονειροκτόνοι
οι άλλοι μισοί λειτουργοί
θα σε εξετάζουν ισόβια και τα λόγια τους θα ηχούν δυνατά:

«Βόλεψε το εγώ σου σε ένα πρόχειρο καλογυαλισμένο εμείς.
Θάψε καλά ο, τι σου απομένει. Θα έρθεις μαζί μας.
Μη μιλάς για συνείδηση δε σου ανήκει.

Εξάλλου δε τη χρειάζεσαι. Τι μπορεί να σου προσφέρει;
Μόνο ψέμα και όνειδος, τριγμούς και ανασφάλειες.
Είναι ύπουλο πράγμα η συνείδηση
Σβηστη απ’ το χάρτη του μυαλού σου.

Δες εμάς.
Τους κυριάρχους της λογικής και της ζωής τους αφέντες
Τους εκτιμητές των ψυχών και των βουνών τους γοητες.
Δες εμάς.
σε τι περίοπτη θέση έχουμε τη συνείδηση».   

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 11:55:56 μμ »
Απ' το hellenic history εγκεκριμενο απ' το παιδαγωγικό ινστιτουτο:Το ταξίδι του Μανουήλ ξεκίνησε με τη συνοδεία του Boucicaut στις 10 Δεκεμβρίου 1399. Τον Απρίλιο του 1400 επισκέφτηκε τη Βενετία. Επόμενος σταθμός του ταξιδιού του ήταν το Παρίσι τον Ιούνιο του 1400, το Λονδίνο το Δεκέμβριο του 1400 και πάλι το Παρίσι το Φεβρουάριο του 1401. Παντού τον υποδέχτηκαν με τιμές, αλλά στις εκκλήσεις του απάντησαν μόνο με ασαφείς υποσχέσεις. ΄Eτσι, ο Μανουήλ Β' δεν εξασφάλισε καμιά ουσιαστική βοήθεια, ενώ έμεινε στο Παρίσι, καθώς δε διέθετε τα μέσα για να γυρίσει πίσω.

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 17, 2009, 11:35:06 μμ »
ερώτηση 54 Ο αυτοκράτορας που παρέμεινε υποχρωτικά στη Δυση επειδή δεν είχε τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ μέσα για να γυρισει πισω είναι ο Μανουηλ ο οποίος το 1401 είχε παει στο Παρίσι για να εξασφαλισει αρωγή και αναγκάστηκε να μείνει παραπανω λογω της κακής οικονομικής κατάστασης της αυτοκρατοριας. Ως σωστη απάντηση δόθηκε ο Ιωάννης ο Ε ο οποίος αναγάστηκε να σταματήσει στη Δύση επειδή εμποδίστηκε απο τους ουλγαρους να περάσει απ' τα εδαφη τους. Εδώ δε χωρα ένσταση;

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 11:47:29 πμ »
Ασφαλώς και είναι παντογνώστης στα σημεία που ο αφηγητής εκφράζει κρίσεις, στοχασμούς, σχόλια ή απευθύνεται στον αναγνώστη. Οπότε έπρεπε να ληφθούν και εδώ δύο ως σωστές απαντήσεις.

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: 4ο Ερώτημα Αρχαίων
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 02:04:36 μμ »
Στο 2ο ερώτημα το ιδεατό σχήμα της τυπικής σκηνής φαγητού είναι η ένταξη της στην τυπική σκηνή της φιλοξενίας ή έπρεπε αποκλειστικά να αναφερθούμε στη διαδικασία του φαγητού; Προσωπικά παρέθεσα όλα τα στάδια της φιλοξενίας (υποδοχή....προσφορά δώρων) και κάπου στη μέση έκανα λόγο για το φαγητό.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 01:09:10 πμ »
Ναι, αλλά σύντομο διάγραμμα διδασκαλίας.

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 12:33:57 πμ »
Δεν είναι παράλογο να ζητήσουν δύο ολοκληρωμένα σχέδια στο διαθέσιμο χρόνο εξέτασης απ' τη στιγμή που έπρεπε να ετοιμάσουμε και μαθητικές εργασίες; Δύο σχέδια δεν είχαν ζητήσει ποτέ στο παρελθόν. Θεωρώ ότι απ' τη στιγμή που η διατύπωση στο διαγωνισμό του 2007 ήταν σχέδιο με σαφώς καθορισμένα τα στάδια (προετοιμασία-προσπέλαση-εμπέδωση) φέτος καθόρισαν πάλι το πλαίσιο μειώνοντας τα στάδια και εισάγοντας 2ο ξεχωριστό θέμα.. 

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική Φιλολόγων
« στις: Φεβρουάριος 10, 2009, 11:27:58 μμ »
Μια ερώτηση για την ειδική διδακτική ιστορίας: εφόσον η διατύπωση των θεμάτων ζητούσε σχέδιο που να περιέχει εισαγωγή και ιστορικό πλαίσιο χρειαζόταν να παρουσιάσουμε ολοκληρωμένο σχέδιο (Προετοιμασία-Εμπέδωση-Προσπέλαση) ή αρκούσε μόνο το πρώτο σκέλος; Προσωπικά παρέθεσα στόχους-αφόρμηση-συνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά του νέου χωρίς να αναφερθώ σε εμπέδωση-προσπέλαση και άφησα το μάθημα περίπου στη μεση.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 743
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.