Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dimxen

Σελίδες: 1
1
Αγαπητε μου δεν ειμαι του συγκεκριμένου τμήματος απόφοιτος! Αμα ήμουν γιατί να υποστήριζα να δοθεί σε όλους η επάρκεια? Το φεκ εκδόθηκε για τους ΔΤΨΣ οπότε ποσώς θα με ενδιέφερε.. Με ενδιαφέρει όμως ότι μόνο αυτοί ή οι ασπαιτάδες θα διορίζονται από δω και πέρα! Συγνώμη, μόνο εγώ το βλέπω αυτό το κακό που έρχεται να μας βρει τα επόμενα χρόνια?! Εκτός και αν εσύ έχεις επάρκεια ή πρόκειται να αποκτήσεις μέσω ασπαιτε φέτος οπότε όντως δε σε συμφέρει να πάρουν όλοι.. Όποιον πραγματικά τον ενδιαφέρει το μέλλον του στην εκπαίδευση σαν πληροφορικός, πρέπει να αποκτήσει ή να διεκδικήσει επάρκεια, αλλιώς όπως είπα ας ασχοληθεί με την εκπαίδευση σαν ΧΟΜΠΥ και γιατί έτσι σταγονομετρικά που θα γίνονται οι προσλήψεις δεν έχουμε καμία ελπίδα.

2
Αυτοί που πάλεψαν δεν χάνονται, δεν αδικούνται γιατί παίρνουν παιδαγωγική επάρκεια. εκτός αν το θεωρείς λογικό κάποιος με 0.8 μόρια π.χ.  να προηγείται αυτού που δουλεύει 4 και 5 χρόνια να μαζέψει 20 μόρια(και μιλάω για τους εκατοντάδες των συναδέλφων στον πίνακα..)..

Και το ξαναλέω, έτσι όπως γίνονται τα πράματα πάντα μα πάντα θα διορίζονται αυτοί με την επάρκεια, κανείς άλλος.. Όσο το σκέφτομαι, είτε περάσει η τροπολογία του πειραιά είτε όχι, πραγματικά δεν έχει καμία σημασία! Ήδη τώρα το 40% των πινάκων που θα διοριστούν είναι αποκλειστικά με επάρκεια(ανεξαρτήτως μορίων) οπότε από τους πίνακες δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα, και όσο περνούν τα χρόνια τόσο θα είναι χειρότερα τα πράματα! Αλλά και στον ασεπ, όσοι πέρασαν τη βάση με επάρκεια διορίστηκαν αφήνοντας 32 άλλους(ίσως και πιο άξιους, ίσως λέω δεν ξέρω) στην απέξω και ας γράψαν καλύτερο βαθμό. Οπότε και από εκεί μας τρώνε. Συνεπώς οι απόφοιτοι του πειραιά δεν μας επηρεάζουν(εντάξει μας επηρεάζουν εν μέρει για τα ολοήμερα, αλλά το ότι δε θα διοριστούμε ποτέ δεν έχει να κάνει με το ότι αυτοί πήραν επάρκεια). Για αυτό το καλύτερο είναι να την πάρουμε όλοι, και όχι να την ακυρώσουμε από τον πειραιά. Ούτως ή αλλιώς , δηλαδή είτε την έχει ο πειραιάς την επάρκεια είτε όχι, οι ασπαιτάδες φτάνουν και περισσεύουν για τα επόμενα πολλά χρόνια. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση στην κατάργηση της τροπολογίας, όσο και να μη με συμφέρει για φέτος, γιατί έτσι ανοίγει ο δρόμος για κάτι πιο δίκαιο, που πρέπει να διεκδικηθεί από όλους τους πληροφορικούς στην εκπαίδευση.

3
Για όποιον εχει πάρει σοβαρά το θέμα της εκπαίδευσης και θέλει κάποια στιγμή να διοριστεί είναι μάταιο να επιχειρείται κατάργηση της τροπολογίας. Το πιο σοφό θα ήταν να διεκδικήσουμε για όλους παιδαγωγική επάρκεια! Μηχανικέ ξανασκέψου το (δεν προσπαθώ να στο παίξω εξυπνη, καμία σχέση, απλά να το δούμε το θέμα τελείως ρεαλιστικά). Κάθε χρόνο θα βγαίνουν στους πίνακες τουλάχιστον 50 νέα πρόσωπα με επάρκεια(όχι από τον πειραιά, αλλά από ασπαιτε κ μεταπτυχιακά). Σε δύο με τρία χρόνια οι πίνακες θα κορεστούν από αυτούς που έχουν επάρκεια και οι διορισμοί θα γίνονται αποκλειστικά από αυτούς. Έτσι στον επόμενο κύκλο διορισμών θα προσληφθούν μόνο αυτοί με επάρκεια, οι υπόλοιποι ΔΕΝ θα διορίζονται ποτέ, όση προυπηρεσία και να έχουν. Ποτέ δε θα παίζουμε επι ίσοις όροις με αυτούς που έχουν επάρκεια. Έτσι δεν έχει κανένα νόημα η κατάργηση της τροπολογίας. Εγώ είμαι επιτυχών στον ΑΣΕΠ που έγινε και πάλι σκέφτομαι να παρατήσω την εκπαίδευση, αφού και 24μηνο και 30μηνο να κλείσω, δεν θα διοριστώ. Διότι και να καταργηθεί η τροπολογία θα είναι μπροστά μας οι ασπαιτάδες κλπ., οι οποίοι συν τα χρόνια θα συσσωρεύονται (δηλαδή να το δούμε και λίγο πιο μακροπρόθεσμα). Αν θέλουμε να ζητήσουμε κάτι από τη διαμαντοπούλου τότε το πιο σώφρον είναι να πάρουμε όλοι επάρκεια, τώρα που έχει ανοίξει ο δρόμος.
Διότι από δω και πέρα (με την τροπολογία αλλά και χωρίς να είχε αυτή ψηφηστεί!!) χωρίς επάρκεια, μόνο για χόμπυ θα ασχολούμαστε με την εκπαίδευση και όχι με την προοπτική του διορισμού (για τον κλάδο μας μιλάω πάντα) ..

4
Για άλλη μια φορά γίνεται λασπολογία (λόγω άγνοιας και μένους..). Οι παρόντες φοιτητές (είτε τυγχάνουν συγγένειας με πολιτικούς είτε όχι) θα αποφοιτήσουν με τίτλο σπουδών "Ψηφιακά Συστήματα". Συνέπεια αυτού είναι ότι δεν θα έχουν την ιδιότητα της παιδαγωγικής επάρκειας. Όποιος λοιπόν αναφέρει ξανά αυτό το αβάσιμο επιχείρημα είναι άξιος της μοίρας του και της άγνοιας του..

5
Και μετά μου λένε μερικοί ότι όταν πέρασαν στη σχολή τους είχαν προετοιμάσει αποκλειστικά για παιδαγωγούς.

Αγαπητέ συνάδελφε κανένας απόφοιτος του τμήματος της Διδακτικής δεν ισχυρίστηκε ότι η σχολή "βγάζει" αποκλειστικά παιδαγωγούς (Αν το είπε κάποιος σίγουρα θα ήταν εκ παραδρομής). Υπήρχαν πολλά μαθήματα παιδαγωγικά, αλλά η πλειοψηφία των συνολικά 56 μαθημάτων ήταν θεωρητικά πάνω στην πληροφορική, προγραμματιστικά, διαχείρισης δικτύων, τηλεπικοινωνιών κλπ.

Άκουσα κάποιον να λέει πιο πάνω ότι θα έπρεπε να ανήκουμε στους ηλεκτρονικούς (προφανώς διακατέχεται από πλήρη άγνοια για το τμήμα μας)... Είναι κάτι τελείως ανυπόστατο και αυθαίρετο. Η δουλειά που γίνεται σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο είναι εξαιρετική. Όλοι οι απόφοιτοι πε19 και 20 είμαστε επιστήμονες της Πληροφορικής, παρακαλώ μην ξαναγίνει ισοπέδωση της αξίας του τμήματος από το οποίο αποφοίτησα από αδαής ή εν πάσει περιπτώσει ανθρώπους που αρέσκονται στην αερολογία.

Όλοι οι οδηγοί σπουδών κατά τα πρώτα έτη ίδρυσης του τμήματος έλεγαν ότι το συγκεκριμένο τμήμα δίνει τη δυνατότητα στους αποφοίτους του να γίνονται καθηγητές πληροφορικής καθώς παρέχει επαρκές παιδαγωγικό υπόβαθρο (τουτ' έστιν πληθώρα παιδαγωγικών μαθημάτων και μαθημάτων διδακτικής). Η παιδαγωγική επάρκεια είναι ιδιότητα που έπρεπε να την είχε ο πρώτος απόφοιτος του τμήματος το 2003. Δεν τίθεται θέμα να καταργηθεί, γιατί είναι κάτι που απλά μας ανήκε και μας δόθηκε με μεγάλη καθυστέρηση..

6
τελειώνοντας έμαθα ότι δεν αναγνωρίζομαι ως καθηγήτρια αλλά ως πληροφορικάρια. επειδή ήθελα να δουλέψω στο παιδαγωγικό κομμάτι και όλοι μου έλεγαν ότι είμαι πληροφορικάρια αποφάσισα  να εξειδικευτώ στα εκπαιδευτικά λογισμικά έκανα μεταπτυχιακό πάλι στην εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες αλλά πιο εξειδικευμένα.

Εμείς όταν επιλέξαμε να φοιτήσουμε σε αυτήν την σχολή γνωρίζαμε ότι έχει πολλά παιδαγωγικά μαθήματα και θα είχαμε την παιδαγωγική επάρκεια με τη αποφοίτηση μας!
Εσεις οι δυο εχετε τελειωσει το ιδιο τμημα ή διαφορετικο?
Το ίδιο πράμα λένε: Ξεκινώντας το τμήμα γνωρίζαν ότι πολλά μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών είχαν παιδαγωγική χροιά (για την ακρίβεια στο προπτυχιακό 8 μαθήματα τουλάχιστον ήταν παιδαγωγικά πράμα που δεν υπάρχει σε καμία άλλη σχολή ΠΕ19-ΠΕ20). Μάλιστα όλοι οι οδηγοί σπουδών λέγαν πως αυτή η σχολή δημιουργήθηκε ώστε οι απόφοιτοί της να είναι ικανοί να διδάξουν τις νέες τεχνολογίες στους μαθητές.  Λογικό ήταν να δημιουργηθεί αφού η πληροφορική έμπαινε τότε στα σχολεία και μέχρι το 99 καμία τέτοια σχολή δεν υπήρχε σε κανένα πανεπιστήμιο. Βλέποντας όμως τελικά δεν αναγνωρίστηκε η παιδαγωγική επάρκεια συειδητοποιήσαμε την αδικία. Εξ ου και ο σύλλογος αποφοίτων που δημιουργήθηκε μετά από δική μας καθαρά πρωτοβουλία, να διεκδικήσουμε αυτό που νομίζαμε ότι είχαμε, αλλά δεν μας είχε δοθεί.

Όσον αφορά στο επίπεδο του τμήματος δεν υστερεί πουθενά σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο τμήμα Πληροφορικής αει ή τει. Η δουλειά που γίνεται σε επίπεδο διδακτορικών είναι εξαιρετική ειδικά στον τομέα των δικτύων και των τηλεπικοινωνιών, όσο και της ηλεκτρονικής μάθησης. (Παρακαλώ να μην παρερμηνευθούν τα λεγόμενά μου ως προσπάθεια υποβιβασμού των υπόλοιπων τμημάτων πληροφορικής).

Ο πολυετής αγώνας μας ήταν δίκαιος και για το λόγο αυτό οι προσπάθειές μας απέδωσαν καρπούς. Κανένας που θέλει να λέγεται συνάδελφος δεν μπορεί να μας στερήσει αυτά για τα οποία αγωνιστήκαμε και αξίζουμε.

7
Eyxaristw polu, kalh epituxia se olous.

8
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Ειδικη Διδακτική Πληροφορικής
« στις: Φεβρουάριος 25, 2009, 05:28:23 μμ »
Καλησπέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος, πώς γίνεται η βαθμολόγηση στην ειδική διδακτική. Στα παιδαγωγικά είμαι κάπου στη βάση, δηλαδή περίπου στο 20/40. Πόσο εύκολο είναι να πιάσει κανείς τη βάση στην ειδική διδακτική? Πόσο αυστηρά βαθμολογούν? Σε αυτό το κομάτι δε βγαίνουν και επίσημες απαντήσεις(λογικό..), αλλά πώς μπορούμε να ξέρουμε περίπου πού έχουμε κινηθεί? Προσωπικά θεωρώ ότι το γραπτό μου δεν είναι χάλια, δηλαδή με την κοινή λογική την περνάει τη βάση, αλλά κάποιος θα μπορούσε να το βαθμολογήσει από 20/60 μέχρι και 40/60. Έχουμε καθόλου αποτελέσματα από παλαιότερους διαγωνισμούς, να δούμε πού περίπου κυμαίνονται?
Ευχαριστώ πολύ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.