Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Sainty Quay H7_7_F

Σελίδες: 1
1
Καλημέρα παιδιά .....

Mat, ευχαριστούμε πολύ για τα αρχεία  :)

Δεν μπορώ και εγώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να μπούμε στη σελίδα της ΑΣΠΕΤΕ  ???

Ούτε προχθές , ούτε χθες , ούτε σήμερα ........

Αν μπορεί κάποιος ρε παιδιά , ας ανεβάσει και τα έντυπα της αίτησης και της υπεύθυνης δήλωσης .......

Αν και ... δεν ξέρω γιατί , μου έρχεται στο μυαλό ένα τραγούδι του Άκη Πάνου που έλεγε

"....Μολόγα τα μολόγα τα , τα φράγκα μοιρολόγα τα...."

Παιδιά εδώ είναι η Αίτηση και η Υπεύθυνη Δήλωση.

Καλή επιτυχία σε όσους το προσπαθήσουν!

2
ΠΕ - 18   
Λοιπών Ειδικοτήτων ΤΕΙ
Πτυχιούχοι των εξής Σχολών / Τμημάτων ΤΕΙ ή αντίστοιχων  ΚΑΤΕΕ της ημεδαπής ή ισότιμων αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής

Κλάδος   
18.02
18.03
18.35
18.40   

Ειδικότητες
Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Λογιστικής ή Τουριστικών Επιχειρήσεων ή Τουριστικών Επαγγελμάτων ή Εμπορίας και Διαφήμισης ή Βιβλιοθηκονομίας

Αθήνα: 9   

Θεσ/νίκη: 7    

Πάτρα: 6   

Βόλος: 3   

Ιωάννινα: 3   

Ηράκλειο: 4   

ΣΥΝΟΛΟ: 32

3
Αν είναι δυνατόν! >:(
Δεν μπορώ να μπω στο επισυναπτόμενό σου παρ'οτι είμαι logged in! ??? ???
thanx anyway.


Πίνακας  Εισακτέων στο ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ανά Ειδικότητα και Πόλη  για το 2007-08
α/α   Κλάδος   Ειδικότητες   
1   
ΠΕ - 09   
Οικονομολόγων
:
Πτυχιούχοι των εξής Σχολών / Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμων αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής:

Οικονομικών Επιστημών ή Οικονομικής Επιστήμης ή Διεθνών και Ευρωπαϊκών-Οικονομικών Σπουδών ή Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Οικονομικής Ανάπτυξης ή Διεθνών  και Ευρωπαϊκών-Οικονομικών και Πολιτικών  Σπουδών με κατεύθυνση τις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές  Οικονομικές Σπουδές ή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ή  Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής ή Αστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης ή Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης ή Επιχειρησιακής ΄Ερευνας και Μάρκετινγκ ή Ναυτιλιακών Σπουδών   ή Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών ή Στατιστικής ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης ή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών ή  Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων- Διοικητικής Επιστήμης ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων- Μάρκετινγκ Διοίκησης ή  Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων-Λογιστικής ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων-Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Κύπρου    


Αθήνα: 10   

Θεσ/νίκη: 8    

Πάτρα: 7   

Βόλος: 5      

Ιωάννινα: 4               

Ηράκλειο: 4                        

ΣΥΝΟΛΟ: 38
                              

4
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / Απ: Προβλέψεις για ΠΕ09
« στις: Μάρτιος 11, 2007, 07:09:18 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

mat, συμφωνώ.
Σίγουρα, δεν εννοούσα ότι θα είναι πρώτος-πρώτος. Λέγοντας στην "κορυφή" ήθελα απλά να τονίσω ότι θα είναι πάνω από τις εκατοντάδες των συναδέλφων του που θα έχουν μεν μόρια προϋπηρεσίας ή/και μόρια από τον διαγωνισμό, αλλά δεν θα έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Και η σειρά του στον Β' Πίνακα θα εξαρτηθεί από τα πόσα μόρια συγκεντρώνει σε σχέση με τους άλλους συναδέλφούς του οι οποίοι θα έχουν και παιδαγωγική κατάρτιση και μόρια.
Είναι αλήθεια ότι δεν το έκανα αρκετά σαφές.

Όσον αφορά το δεύτερο σημείο που επεσήμανες έχεις απόλυτο δίκιο, μπορεί να υπάρξει κι αυτή η περίπτωση φυσικά.


5
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / Απ: Προβλέψεις για ΠΕ09
« στις: Μάρτιος 10, 2007, 11:05:44 μμ »
Καλησπέρα janet.

Όπως πιθανότατα αναφέρεται και σε προηγούμενα post συναδέλφων, ο συνδυασμός μορίων μέσω του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ -να είναι κανείς επιτυχών δηλαδή, αλλά όχι διοριστέος- και η μετέπειτα απόκτηση πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης ΑΣΠΑΙΤΕ τοποθετεί κάποιον στην κορυφή του Β΄Πίνακα από τον οποίο ξεκινούν και καλούν αναπληρωτές και ωρομίσθιους. Επομένως, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να κληθεί να διδάξει, να συγκεντρώσει έτσι επιπλέον μόρια και να διοριστεί κάποια στιγμή, ίσως και χωρίς να χρειαστεί να συμμετάσχει ξανά στις γραπτές εξετάσεις.
Άλλη περίπτωση είναι να είναι κάποιος ήδη κάτοχος παιδαγωγικής κατάρτισης, να συμμετάσχει στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και αφού καταφέρει να συγκεντρώσει  55% σαν τελικό βαθμό να διοριστεί.

Αν δεν κάνω κάποιο λάθος, έτσι έχουν τα πράγματα με τα σημερινά δεδομένα.
Αν πάλι κάνω, ας με διορθώσει κάποιος εμπειρότερος συνάδελφος.

6
Μία ωραία σελίδα με εκπαιδευτικό υλικό, παιχνίδια και ενδιαφέροντα θέματα για μικρά παιδιά είναι η: www.netkids.gr
Καλό είναι να την ελέγξεις κι εσύ πριν τους τη δείξεις.
Φαντάζομαι, αν ψάξεις λιγάκι θα μπορέσεις να βρεις κι άλλες, πολλές ενδιαφέρουσες και κατάλληλες ιστοσελίδες για αυτές τις ηλικίες.

7
Κατ'αρχήν το ότι στην ΑΣΠΑΙΤΕ επιτρέπεται να λείψει κάποιος σπουδαστής  το 1/3 των ωρών που πραγματοποιήθηκαν απορρέει από τον κανονισμό σπουδών της σχολής και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται γι’ αυτό οι ίδιοι οι σπουδαστές της.
Το ότι σε ορισμένα μαθήματα υπάρχει ελαστικότητα ως προς τις απουσίες των σπουδαστών –και εννοώ ότι εάν κάποιος σπουδαστής δεν καταφέρει να είναι ακριβώς στις 16:00 στη σχολή, αλλά έρθει 10-15 λεπτά αργότερα- σε καμία περίπτωση δεν υποβιβάζει το επίπεδο των προσφερόμενων σπουδών της σχολής. Μάλλον δείχνει κατανόηση εκ μέρους των καθηγητών ότι οι περισσότεροι σπουδαστές εργάζονται μέχρι το μεσημέρι και πολλοί από αυτούς έχουν να διανύσουν αρκετά έως πολλά χιλιόμετρα μέχρι να φτάσουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Προσωπικά δεν εμπίπτω ακριβώς σε αυτή την κατηγορία – δεν ταξιδεύω ώρες για να φτάσω στη σχολή- , αλλά θαυμάζω πραγματικά όλους μου τους συσπουδαστές που αποφάσισαν να κάνουν αυτή την προσπάθεια  για ένα ακαδημαϊκό έτος και οι οποίοι ανελλιπώς παρακολουθούν τα μαθήματα. Εκτός αυτού, όλοι οι σπουδαστές εκδηλώνουν πραγματικό ενδιαφέρον να αποκομμίσουν τα μέγιστα από την φοίτησή τους στην ΑΣΠΑΙΤΕ και να ωφεληθούν ουσιαστικά από  τη σχολή και όχι μόνο τυπικά.
Προσωπικά, αν και έχω περιορισμένο χρόνο και γενικά πιέζομαι αρκετά φέτος, χαίρομαι πάρα πολύ που τα μόριά μου εξασφάλισαν την εισαγωγή μου στη σχολή, ανεξάρτητα από το εάν τελικά επιλέξω να εργαστώ στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.  Διότι πιστεύω πως αυτά που έχω ήδη μάθει στη σχολή είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα όχι μόνο όσον αφορά την μελλοντική πιθανή ιδιότητά μου ως εκπαιδευτικός, αλλά και γενικότερα ως άνθρωπος που κάποτε πιθανόν θα γίνει γονιός (βλ. π.χ. Παιδαγωγική Ψυχολογία).
Οι καθηγητές μας είναι επιστήμονες με υψηλού επιπέδου μόρφωση, αγάπη και ενδιαφέρον για τον μαθητή και με πλούσια εμπειρία από τα σχολεία της δευτεροβάθμιας κυρίως (αλλά και τριτοβάθμιας) εκπαίδευσης. Έχουν καταφέρει να μου μεταδώσουν σε μεγάλο βαθμό το πραγματικό ενδιαφέρον για τον μαθητή, το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και την παιδαγωγική επιστήμη, στα οποία κατά το παρελθόν ομολογώ πως δεν έδινα την πρέπουσα σημασία και αξία. Αξίζει πραγματικά να εισαχθείτε στην ΑΣΠΑΙΤΕ – και οι αδιόριστοι, αλλά και οι διορισμένοι-  γιατί θα έχετε μεγάλη ωφέλεια.

Τέλος, -αν και καταλαβαίνω την πικρία ορισμένων συναδέλφων- δεν χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα με αφορμή το ότι δεν καταφέραμε να πετύχουμε έναν από τους στόχους μας, ούτε να μεμφόμαστε εναντίον  εκείνων που επέτυχαν τους αντίστοιχους δικούς τους στόχους ούτε και να φανταζόμαστε συνωμοσίες, δολοπλοκίες, κλπ. Στην ΑΣΠΑΙΤΕ γνώρισα πολλούς σπουδαστές που έκαναν για πρώτη φορά τα χαρτιά τους και εισήχθησαν με την πρώτη προσπάθεια –όπως κι εγώ- καθώς και μερικούς άλλους σπουδαστές που το προσπαθούσαν αρκετό καιρό διότι τα μόριά τους δεν επαρκούσαν.
Τώρα, το εάν είναι κατάλληλα τα μόρια κάθε κριτηρίου βάσει των οποίων βαθμολογούν και κατατάσσουν τους υποψηφίους είναι άλλο θέμα, για το οποίο βέβαια αρμόδιοι να απαντήσουν δεν είναι οι εισακτέοι σπουδαστές της σχολής.
Ας χαλαρώσουμε λιγάκι το μυαλό μας.

Πάντως ειλικρινά εύχομαι καλή επιτυχία για την επόμενη φορά!

*Να με συγχωρείτε για το μεγάλο μήνυμα*

8
Και η ΑΣΠΑΙΤΕ Πάτρας θα είναι εκλογικό κέντρο κι έτσι θα μείνει κλειστή αυτή την Παρασκευή και τη Δευτέρα στις 23/10. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν την Τρίτη στις 24/10 στις 16:00 για όλα τα τμήματα.  
Αυτά απ'τη γραμματεία.

9

α) τι γράφουμε στο παράβολο, ειδικα στο που απευθύνεται

ευχαριστώ θερμά όποιον μπορέσει με σαφήνεια να μου απαντήσει, καταλβαινετε ολοι το αγχος! ???

Εκτός από τα στοιχεία σου, στο παράβολο συμπληρώνεις επίσης ότι απευθύνεται στον: Α.Σ.Ε.Π.
Και στην αιτιολογία κατάθεσης γράφεις: Αίτηση συμμετοχής στην προκήρυξη με αριθμό 10Π/2006.

Τέλος, παράβολα εκτός από τις Δ.Ο.Υ. μπορείς να ζητήσεις και από τα Κ.Ε.Π. (τουλάχιστον εγώ βρίσκω και εκεί)

10
Ανακοινώσεις / Απ: Καλωσήρθατε στο PDE
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 04:25:35 μμ »
Να σας χαιρετήσω κι εγώ με την σειρά μου τώρα πλέον και επίσημα!
Τα συγχαρητήρια μου για την πολύ καλή προσπάθεια και το επίπεδο αυτού του φόρουμ.
Να είστε όλοι καλά. Καλή συνέχεια!

11
παιδια καλημερα. θα ηθελα να με βοηθησετε σε ενα προβλημα. ο συζυγος μου υπεβαλε τα χαρτια του για αναγνωριση μεταπτυχιακου απο το πανεπιστημιο του Dundee αλλα εχει μια εκκρεμοτητα οσον αφορα το official transcript of courses. εχει επικοινωνησει επανειλημμενως με το πανεπιστημιο και φαινεται πωσ δεν καταλαβαινουν γιατι του εστειλαν απλα μια βεβαιωση οτι ηταν φοιτητησ τους. μηπωσ ειχε κανενας αλλοσ αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα; εχετε καμια ιδεα πως αλλιως να το ζητησουμε απο το πανεπιστημιο;

Γειά σου bluebell
Επειδή χρειάστηκα κι εγώ πολύ πρόσφατα πιστοποιητικό αναγνώρισης ισοτιμίας για μεταπτυχιακό που έκανα στην Αγγλία θα σου πω την δική μου εμπειρία σχετικά.
Λοιπόν έστειλα μέιλ στο Graduation Office του πανεπιστημίου μου όπου τους εξηγούσα αναλυτικά ποιά έγγραφα χρειαζόμουν και για ποιό σκοπό. Επίσης διευκρίνησα ότι έπρεπε να τα στείλουν απευθείας στον ΔΟΑΤΑΠ με συστήμενη επιστολή (registered mail). Και πιο συγκεκριμένα τους ζήτησα να στείλουν τα εξής:

1.An official transcript with the grades of my courses, which will be officially validated, will have the stamp of the University of  ... and will state the date of award.

2.A statement of location of my studies should also be sent directly at the NARIC* (not for the location of the University of ...).
The certificate of location of studies should state something like this: "Her studies took place and were completed in ... (name of the city) at the campus of the ... (name of University) and at no other campus."

*όπου NARIC = National Academic Recognition and Information Center, δηλ. ο ΔΟΑΤΑΠ.

Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στην επικοινωνία μου μαζί τους. Έτσι όπως τα ζήτησα και τα έστειλαν ούτε και με τον ΔΟΑΤΑΠ είχα πρόβλημα.
Εύχομαι να ξεμπερδέψετε γρήγορα με αυτή την διαδικασία διότι είναι και κάπως χρονοβόρα.
Και όταν όλα είναι εντάξει και πρωτοκολληθεί και ο φάκελός σας να έχετε τον ΔΟΑΤΑΠ από κοντά και να ελέγχετε συχνά σε ποιό στάδιο βρίσκεται η αίτησή σας.

Καλό κουράγιο.


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162208
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.