Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - squid

Σελίδες: 1
1
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ και διδάχτηκα μεταξύ άλλων τα εξής μαθήματα http://www.csd.auth.gr/studies/direction.php?id=4. Στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος "Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων" περιλαμβάνονται τα μαθήματα http://www.ted.unipi.gr/ . Γιατί να μην αναγνωριστεί και στους απόφοιτους πληροφορικής ΑΠΘ παιδαγωγική επάρκεια βάση του προγράμματος σπουδών;
Ακόμη περισσότερη αγανάκτηση μου δημιουργεί η απόφαση της θερινής νυχτός σκεπτόμενη πόσο αιφνίδια και ολοκληρωτικά, χωρίς διάστημα προσαρμογής, αλλάζει το πεδίο στη μάχη του διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση. Οι θυσίες χιλιάδων ωρομίσθιων εκπαιδευτικών βουλιάζουν σε κινούμενη άμμο σκανδαλωδών αποφάσεων.
Έστειλα και γω mail σε πρωθυπουργό και κόμματα αλλά συμφωνώ με τη vasilikh οτι χρειάζονται πιο δυναμικές κινητοποιήσεις!!



Αγαπητή chiavi εμείς δεν είπαμε να μην έχει άλλο τμήμα πληροφορικής παιδαγωγική κατάρτιση, δεν διεκδικήσαμε να έχουμε την μοναδικότητα. Δεν ξύπνησε μια μέρα το υπουργείο και είπε: ποιους έχουμε ξεχάσει τους αποφοίτους του ΔΤΨΣ, να τους δώσουμε την παιδαγωγική επάρκεια. Οι απόφοιτοι παλεύουν από το 2002 και τώρα έχουμε 2009. Συνεπώς κυνηγήστε το και εσείς, μιλά με τα όργανα του τμήματος σου και αγωνίσου και εμείς μαζί σου.  Δηλαδή αν το τμήμα σου είχε πάρει πρώτο την παιδαγωγική επάρκεια θα έπρεπε να είμαστε εναντίον σου η να συνεχίσουμε τον αγώνα για να διεκδικήσουμε και εμείς το δικαίωμα μας ? Μην κοιτάμε να απορρίψουμε το δικαίωμα από το τμήμα ΔΤΨΣ επειδή δεν το έχει το δικό σου τμήμα. Το ίδιο λάθος κάνουν και οι άλλοι συνάδελφοι και αντί να κοιτάξεις να κάνεις τις απαραίτητες ενέργειες για να διεκδικήσεις στέλνεις email εναντίον μας.

/*...*/

Συνάδελφοι γράφεται τα ιδία και τα ίδια αρκετές σελίδες τώρα απλώς για να έχετε τον τελευταίο λόγο και post.  Ποστάρετε τα ίδια κείμενα παντού και παντού. Ρωτάτε αν βγηκε η λάσπη στην TV…
Νομίζω ότι απόφοιτοι του τμήματος μας και επώνυμα και ανώνυμα σας απάντησαν για το πρόγραμμα σπουδών. Δεν λέτε τίποτα επί της ουσίας (μάλιστα αναφέρατε ότι και αν τα έχουμε κάνει τα μαθήματα να μην την πάρουμε, ήμαρτον).

Είναι το τελευταίο post που κάνω εγώ (μιας και έγραψα μόνο για να στηρίξω το τμήμα έναντι της απαξίωσης των απόφοιτων που επιχειρείται) έχω καλυφτεί και από τις απαντήσεις των συναδέλφων του ΔΤΨΣ  για την παιδαγωγική επάρκεια και μπούχτισα από τη λασπολογία και τους αμέτρητους διπλούς λογαριασμούς που έχουν φτιάξει οι διάφοροι. 

ΥΓ. μπορώ και εγώ μου κάθε μέρα να ποστάρω τις 2 τελευταίες παραγράφους ξανά και ξανά και ξανά για να γεμίζω τις σελίδες.

2
Καλό είναι να μην δημιουργούν κάποιοι 2ους λογαριασμούς  >:( (antonispe19, didaktikos) για να "δυναμιτίζουν" το κλίμα. Ο νοών νοητό! και η διπροσωπία αυτή ελπίζω να μην περάσει στα παιδιά που θα διδάξεις! (Το σχόλιο αυτό ήταν προσωπικό, δεν συνηθίζω να το κάνω, αλλά κάποιες φορές καλό είναι να βάζουμε και το μυαλό μας να δουλέψει συνάδελφοι).Οι κύριοι/ιες δεν έχουν καμία σχέση με το τμήμα, απλώς έχουν τον ρόλο της φωτοβολίδας για να προκαλέσουν.

Τώρα επειδή κάποιοι έχετε ακούσει για το τμήμα, κάτι σαν έχουν πει, ότι δεν έχουμε εργαστήρια κλπ ότι είμαστε χαζό τμήμα μπορείτε να μας πείτε και το δικό σας τμήμα να πούμε και εμείς τι μας έχουν πει και να γίνει το forum μεσημεριανή εκπομπή. Δεν νομίζω ότι αξίζει καν τέτοια συζήτηση. Εκτός αν το δικό σας τμήμα είναι το άριστο τμήμα χωρίς προβλήματα και με αποφοίτους 100% γνώστες του αντικειμένου. Το αν το τμήμα είναι σοβαρό αφήστε να το κρίνει η αγορά και όχι εσείς που επηρεάζεστε από τον συγκεκριμένο νόμο.

Εγώ δεν το γνωρίζω το θέμα, της παιδαγωγικής κατάρτισης, συνεπώς άλλοι θα σας δώσουν καλύτερες απαντήσεις μιας και είμαι στον ιδιωτικό τομέα, αλλά δεν θα κάθομαι να μας απαξιώνει ο καθένας  >:(, δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα για 5 χρόνια και έχω δει σχετικούς και άσχετους (ναι είναι υποκειμενική κρίση) από όλα τα τμήματα.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.