Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mixafr

Σελίδες: 12
1
ΕΠΑΛ / Απ: μεταξεταστεοι στα Επαλ πως?
« στις: Ιούνιος 03, 2011, 12:25:18 μμ »
Μικρή διόρθωση:

Στη Γ ΕΠΑΛ, αν έχει κάτω από 8 σε μάθημα ειδικότητας, δεν παίρνει πτυχίο της ειδικότητας.
Για το απολυτήριο και την προαγωγή ισχύει το 9,5 σε όλες τις τάξεις.

2
Σχολική ζώνη / Απ: Απουσία ως μέσο τιμωρίας;
« στις: Μάιος 04, 2011, 03:51:06 πμ »
@bitch
Το σχολείο σου φαίνεται οργανωμένο και ψαγμένο - μου θυμίζει το δικό μου.
Και εμείς έχουμε πολιτική για τις ωριαίες με καταγραφή τους στο απουσιολόγιο και στο ποινολόγιο.
Όποιοι όμως "βαριούνται" να γράφουν ω.α. και να συμπληρώνουν χαρτάκι, όταν μετά από 2-3-4-5 ωριαίες πάνε το μαθητή στο διευθυντή, αυτός (γατόνι) λέει: "Έχεις πρόβλημα με αυτό το μαθητή; Πότε; Για να δω τις ωριαίες που έχεις βάλει και τι έκανε".

Επίσης σε ένα σχολείο (ΕΠΑΛ) με >500 μαθητές και >70 καθηγητές και τριπλά απουσιολόγια (έχουμε τα κανονικά, εργαστηρίων και τμημάτων ένταξης) δεν είναι δυνατόν να ξέρουν όλοι οι καθηγητές ποιος λείπει και γιατί.
Η δική μας πολιτική γενικά για τις απουσίες είναι "όποιος λείπει από την τάξη απουσία". Ευθύνη να την κυκλώσει και να την ακυρώσει έχει αυτός που απασχόλησε το μαθητή μα διευθυντής, μα γυμναστής, μα περιβαλλοντική. Με σφραγίδα και υπογραφή. Έτσι εκλείπει και το φαινόμενο "μα ήμουνα στο γραφείο..."

@killbill
Ο διευθυντής ενημερώνεται άμεσα για όλες τις αποβολές (ωριαίες και μη), τις περνάμε στον Η/Υ. Έτσι και γονιός π.χ. να έρθει να παραπονεθεί, με ένα κλικ του λέμε "κοίτα ο κανακάρης σου εδώ έκανε αυτό, εδώ εκείνο, να πώς μαζεύονται οι απουσίες"
Επιπλέον σε ημερήσια κλπ πάντα ενημερώνουμε τηλεφωνικώς τον κηδεμόνα ότι ο μαθητής αποβάλλεται και γιατί.

Συμφωνώ ότι μπορεί να φαίνονται τυπικούρες, αλλά για να στηρίξεις την άποψη σου, πρέπει να έχεις αποδείξεις. Και τα γραπτά μένουν. Μόνο τα δάση του Αμαζονίου λυπάμαι  :)

ΥΓ: εννοείται ότι στα πλαίσια της παιδαγωγικής διαδικασίας βέβαια, προτιμάμε πάντα εναλλακτικές της αποβολής αν υπάρχουν

3
Προφανώς τις ίδιες απορίες είχαν πολλοί και το ρώτησαν...
γιατί στην ιστοσελίδα, τα έντονα γράμματα  τώρα λένε:
Στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο επιμόρφωσης χορηγείται από το Α.Π.Θ. πιστοποιητικό επιμόρφωσης ειδικής αγωγής, το οποίο αποτελεί πρόσθετο ακαδημαϊκό προσόν.

4
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος εργαστηρίου ΠΕ19 - Υποχρεώσεις
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 01:02:35 πμ »
Τα ΠΛΗΝΕΤ δεν κλείσανε απλά μειώθηκε το προσωπικό τους (από 3 σε 2 δηλαδή ένας Προϊστάμενος και 1 Τεχνικός Υπεύθυνος).
Τώρα τι θα πρωτοπρολαβαίνουν άλλη ιστορία.
Για τον Υπεύθυνο Εργαστηρίου δεν υπάρχουν νεότερα.

5
Ιστοσελίδες σχολείων / Απ: e-school
« στις: Μάιος 04, 2010, 12:10:49 πμ »
Δες και στο Στέκι των Πληροφορικών http://www.tosteki.tk και ιδίως στην Τεχνική Υποστήριξη, Τεχνικά ζητήματα για το e-school

6
Υποθέτω ότι έχετε blog σε site που δεν επιτρέπει επισύναψη αρχείων που είναι η πιο απλή λύση (π.χ.το blogger της Google, παρά τη δημοφιλία του δεν το κάνει).
Μία άλλη λύση είναι να ανεβάσεις τις παρουσιάσεις στο slideshare (διεύθυνση http://www.slideshare.net) και κατόπιν ενσωματώνονται με πολύ ωραίο τρόπο μέσα σε blog, που σου δίνει τη δυνατότητα να τις "ξεφυλλίζεις" επί τόπου.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 09, 2010, 10:39:02 μμ »
για ΕΠΑΛ και ΤΕΕ έχει μόνο του 2009 στο συγκεκριμένο μάθημα...
τέλος πάντων. Σας ζαλίζω, αλλά είπα μήπως υπάρχουν επιπλέον στοιχεία που δεν τα γνωρίζω...
Για ΕΠΑΛ έχει μόνο του 2009 γιατί μόνο το 2009 έχουν δώσει εξετάσεις.
Πριν ήταν ΤΕΕ, άλλη ύλη.
Και υποθέτω εννοείς Α ομάδας, όχι Α κύκλου
(μέχρι να τα μάθουμε θα τα ξανααλλάξουν - δυστυχώς αυτό που μένει σταθερό σε όλους τους υπουργούς Παιδείας είναι η αδήριτη ανάγκη τους να μεταρρυθμίσουν την τεχνική εκπαίδευση)

8
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: εργαστηρια κατευθυνσης
« στις: Απρίλιος 07, 2010, 09:19:05 μμ »
Οργάνωση και Λειτουργία ΣΕΚ:  ΥΠΕΠΘ Γ2/4321/26.10.88
Τροποποίηση: ΥΠΕΠΘ Γ2/6098/13-11-01
Ορισμός Υπεύθυνου Εργαστηρίου:
Άρθρο 1,§5 "Σε κάθε εργαστήριο κατεύθυνσης του Σ.Ε.Κ. ή του σχολικού εργαστηρίου επιλέγεται ως υπεύθυνος εκπαιδευτικός, ειδικότητας αντίστοιχης προς το εργαστήριο, σύμφωνα με τις διατάξεις της §4, περιπτώσεις β’ και γ’ του άρθρου 10 του Ν. 1566/1985"

το οποίο με τη σειρά του λέει:
"β) Κάθε σχολικό εργαστήριο έχει την ίδια συγκρότηση με τα Σ.Ε.Κ. Υπεύθυνος τομέα του σχολικού εργαστηρίου ορίζεται, με απόφαση του προϊσταμένου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ένας εκπαιδευτικός από εκείνους που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες που εξυπηρετούνται από το σχολικό εργαστήριο και προέρχεται από τους κλάδους ΑΤ12, ΑΤ14, ΑΤ17, ΑΤ18 ή ΑΡ1, ειδικότητας αντίστοιχης προς τον τομέα του εργαστηρίου.
γ) Σε κάθε εργαστήριο κατεύθυνσης ορίζεται υπεύθυνος, με τη διαδικασία του στοιχείου β΄, ένας εκπαιδευτικός από εκείνους που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες, οι οποίες εξυπηρετούνται από το Σ.Ε.Κ. ή το σχολικό εργαστήριο, κατά περίπτωση, πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. ή μέσης σχολής ειδικότητας αντίστοιχης προς το εργαστήριο. Ο υπεύθυνος εργαστηρίου είναι αρμόδιος για τη σωστή λειτουργία κα συντήρηση του εξοπλισμού, την οργάνωση του εργαστηρίου και την υποβολή προτάσεων για τη συμπλήρωση η αντικατάσταση του εξοπλισμού. Είναι επίσης υπεύθυνος για την τήρηση όλων των κανόνων ασφάλειας που απαιτούνται για τη λειτουργία του εργαστηρίου."

9
λοιπον καλησπερα...επανερχομαι στο θεμα γιατι ειχα μια καλαπληκτικη ιδεα!!!!  ;D

λοιπον.....εφοσον χρειαζομαστε το πιστοποιητικο παιδαγωγικης επαρκειας για να διδαξουμε......
τοτε οφειλει η κ. Διαμαντοπουλου νομιζω....να υποχρεωσει ολους τους καθηγητες που δεν εχουν την "παιδαγωγικη επαρκεια'' να δωσουν κι αυτοι για το συγκεκριμενο χαρτακι.......κ αν καποιος δεν το παρει.....λυπαμαι....αλλα θα πρεπει να απολυθει........ :-\

συγνωμη κιολας...αλλα δεν εχει λογικη αυτο που λεω...? :-\ (ετσι νομιζω οτι ειναι η λογικη της κ. υπουργεσσας...... :-\ λογικη του παραλογου... :P)

επισης....θα πρεπει να δωσουμε εξετασεις κ για τον χειρισμο των διαδραστικων πινακων ρε παιδια.....το ξεχασαμε αυτο.....αυτο κι αν ειναι απαραιτητο.................................. :-\ ;D >:(
Μην τους βάζετε ιδέες!

Από το esos.gr την Κυριακή 7 Μαρτίου συνέντευξη της υφυπουργού:(αναδημοσίευση από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία)
*Τα σεμινάρια επιμόρφωσης για τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους θα καταλήγουν μέσα από μια μορφή εξετάσεων σε πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, που καθίσταται πλέον υποχρεωτικό για όλους τους εκπαιδευτικούς.

* Αυτά όλα προϋποθέτουν ειδικές γνώσεις των εκπαιδευτικών. Πότε θα τις αποκτήσουν;
- Ολοι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα παρακολουθήσουν τη σχετική επιμόρφωση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.

(παρένθεση δικιά μου: ΜΕΧΡΙ το Σεπτέμβριο 2010;)

10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΙΔΕΚΕ και Μητρώα
« στις: Μάρτιος 05, 2010, 10:55:17 μμ »
Τελικά μετά από αρκετές παλινωδίες χθες μας κοινοποιήθηκε και γραπτά η τελική απόφαση του Γ.Γ.Δ.Β.Μ.: κανένας δεν μπορεί να εργάζεται σε παραπάνω από μια θέσεις στο ΙΔΕΚΕ (είτε μερικής είτε πλήρους απασχόλησης). Σύμφωνα με όσα κυκλοφορούν, η απόφαση στηρίζεται στην ίδια ακριβώς λογική που επικρατεί και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: καλύτερα τρεις εργαζόμενοι με μισθό- χαρτζιλίκι, παρά ένας εργαζόμενος που μπορεί να ζήσει με αξιοπρέπεια. Έτσι μειώνεται  φαινομενικά η ανεργία, γιατί βέβαια η 5ωρη εργασία την εβδομάδα ούτε καν ημι-απασχόληση δεν μπορεί να θεωρηθεί. Απλά καλλιεργεί φρούδες, τις περισσότερες φορές, ελπίδες και δεν επιτρέπει στον πολίτη να αποφασίσει για το επαγγελματικό του μέλλον με βάση τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. 

Δεν ξέρω αν αυτή είναι η επίσημη πολιτική, η κυρία πάντως στο ΙΔΕΚΕ που πήρα προχτές εγώ για να ρωτήσω (αγενεστάτη αλλά ας το παραβλέψω) όταν τη ρώτησα "ωραία, εντάξει; πού είναι η περίφημη απόφαση να ενημερωθώ ακριβώς;" μου είπε στο φλου ..."Θα (κάποτε) την κρεμάσουμε στην ιστοσελίδα". Παρεπιμπόντως ακόμα δεν την έχουν κρεμάσει. Και όταν επέμενα μου είπε το κορυφαίο "Μα καλά κυρία μου, με τόση ανεργία εσείς θέλετε να κάνετε 2 δουλειές;"!!! (2 50ώρα δηλαδή)

ΟΚ. Να το δεχτώ - έχω και τις τύψεις από τις αριστερές μου καταβολές που μου λένε ότι μπορεί και να έχει δίκιο. Αλλά τότε ας μετονομάσουν το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε Ινστιτούτο Μερικής Απασχόλησης Εκπαιδευτών.
Φαίνεται ότι το "πρώτα ο μαθητής" δεν ισχύει για τους ενήλικους μαθητές.

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2010, 12:45:16 πμ »
AnnaB ο σύνδεσμος που δίνεις είναι για τις εξετάσεις πιστοποιήσης των ΙΕΚ - καμμία σχέση με το δικό μας θέμα.
Εκτός αν ήθελες να γράψεις άλλο σύνδεσμο.

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Φεβρουάριος 17, 2010, 12:07:16 πμ »
Το πρόγραμμα είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ 2007-2013 οπότε μπορείς να υποθέσεις ότι θα υπάρξει και επόμενη περίοδος.
Αν βρει τα λεφτά το κράτος για την εθνική συμμετοχή :-)

13
Φίλε killbill, συμφωνώ ότι κάθε φορά ... πρώτη φορά (δες και την υπογραφή μου).
Συνήθως όταν πρωτοδιδάσκω ένα θέμα δεν χρησιμοποιώ φύλλα εργασίας αλλά όπως κι εσύ ερωταποκρίσεις, σύνδεση με τα προηγούμενα και επίδειξη (πιάνει πιο πολύ σε εμένα καθώς κάνω εργαστήρια πληροφορικής :-) ). Αυτό για 15-20 λεπτά max γιατί όσο καλός και να είσαι το βλέμμα πηγαίνει προς το υπερπέραν μετά...
Εκεί βγάζω το φύλλο εργασίας που έχει παραλλαγή αυτών ακριβώς που λέγαμε/έδειχνα πριν και τους ζητάω να το συμπληρώσουν ή να φτιάξουν κάτι στον Η/Υ με βάση τις οδηγίες.
'Εχω 1-2 φύλλα εργασίας αυξημένης δυσκολίας, καβάτζα για τους καλούς που τελειώνουν γρήγορα για να μην αισθάνονται ότι χάνουν τον καιρό τους περιμένοντας τους άλλους (ναι, υπάρχουν και στα ΕΠΑΛ).
Όχι δε γλιτώνω το "Κυρία, κυρία, τι να κάνω τώρα;" ενώ το γράφω ξεκάθαρα πάνω στο φύλλο εργασίας. Συνηθίζω όμως να τους λέω να το ξαναδιαβάσουν πρώτα και μετά να με ξαναρωτήσουν.
Στους Η/Υ οι μαθητές πάντα κάθονται ανά 2 (αν είμαστε τυχεροί, αλλιώς ανά 3), εύκολα όμως καταλαβαίνεις ποιος από την ομάδα δουλεύει και ποιος όχι. Συνήθως μετά από κάποιο καιρό αλλάζω ποιος δουλεύει το ποντίκι, ποιος γράφει στο χαρτί κλπ για να δουλεύουν όλοι το ίδιο.

Επίσης, πολύ σημαντικό έχω φύλλο αυτοαξιολόγησης: παιδιά 20 ασκήσεις π.χ. κάναμε το τετράμηνο και ένα διαγώνισμα: υπολογίστε 0.5 μονάδα για κάθε ολοκληρωμένο φύλλο εργασίας (σύνολο 10) και 0.5xδιαγώνισμα (άλλα 10) ορίστε ο βαθμός που θα έπρεπε να πάρετε. Συν-πλην 2 μονάδες για προσωπική μου εκτίμηση.
Έτσι βάζω όλους τους μαθητές στη διαδικασία να σκεφτούν το βαθμό που τους αξίζει ... δεν υπάρχουν παράπονα από κανένα γιατί έχω εμπεριστατωμένη γνώμη ... και το ξέρουν και οι ίδιοι.

Και το τελευταίο, και μη γελάσετε, τα φύλλα εργασίας έχουν βοηθήσει και εμένα να οργανώσω το υλικό μου. Πράγμα ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έρθει νέος συνάδελφος και ζητάει οδηγίες πλοήγησης.

14
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Ιανουάριος 25, 2010, 07:55:35 μμ »
Ως απόφοιτος του Μεταπτυχιακού του ΕΑΠ "Εκπαίδευση Ενηλίκων" μεταφέρω την εξής εμπειρία:

Η ενδιάμεση έκθεση πρέπει κατ΄ουσίαν να δείχνει τι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στη διπλωματική.
Θεωρητικά πάντα στέλνεις:
1) Το Έντυπο Β (είτε όπως το έστειλες στην αρχή, είτε βελτιωμένο με βάση τις παρατηρήσεις και την πορεία της έρευνάς σου)
2) Περιεχόμενα της διπλωματικής (π.χ. τίτλοι κεφαλαίων, παραρτήματα κοκ) και χρονοδιάγραμμα (πώς θα οργανώσεις το χρόνο σου από τώρα μέχρι την παρουσίαση)
3) Ένα κείμενο που να είναι περίπου η μισή διπλωματική (γύρω στις 7000 λέξεις). Μπορεί να είναι ολόκληρος ο σκελετός της διπλωματικής με ανεπτυγμένα κάποια κεφάλαια που έχεις δουλέψει περισσότερο π.χ. το θεωρητικό υπόβαθρο ή μπορεί να έχει μικρή περίληψη από τα υπόλοιπα κεφάλαια ή μπορεί να αναφέρεις πώς προτίθεσαι να προχωρήσεις παρακάτω.

Την ενδιάμεση έκθεση τη βλέπει μόνο ο Α επιβλέπων και τη σχολιάζει και αναφέρει σε εσένα και τον συντονιστή τι γίνεται.
Επειδή δηλαδή η διπλωματική δεν έχει γραπτές εργασίες, προσπαθούν να έχουν "μετρήσιμη" αναφορά της προόδου σου.
Η καλή συνεργασία με τον/την καθηγητή/καθηγήτρια πάντως είναι εκ των ουκ άνευ. Επιδίωξέ την για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων στο τέλος. Ο καλός επιβλέπων πρέπει να απαντάει στις απορίες σου, να σε καθοδηγεί και να σου λέει πότε πας τελείως στραβά, όχι να σε αφήνει να ψάχνεσαι.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160941
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.