Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elias vassiliou

Σελίδες: 123 ... 5
1
Καλή χρονιά σε όλους.

Δουλειά και αξιοπρέπεια για όλους τους συναδέλφους.

2
Αν ο ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής δίνει τις θέσεις που αναλογούν στην ΕΑ είναι ευπροσδεκτος. Έτσι αφού επιστημονικά τεκμηριωμένα υπάρχουν 180.000 μαθητές που χρήζουν ΕΑ και η αναλογία εκπαιδευτικού- μαθητή είναι 1/9 όπως διαφεντεύει η υπουργός τότε αναμένουμε με θέρμη 20.000 προσλήψεις στην ΕΑ. ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Με την "ορθολογική" κατάργηση των σεμιναρίων οι τρεις master Μαθηματικοί και ο ένας Φυσικός θα διανεμηθούν σε όλες τις ΣΜΕΑ της Ελλάδας. Ο Χημικός με master που δεν υπάρχει θα είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης για το που θα τοποθετηθεί αξιοκρατικά.
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.
Για τους Φιλόλογους ΕΑ όπου υπάρχουν 200 και πλέον master δόθηκε ήδη φέτος το συντριπτικό ποσοστό των 15 οργανικών θέσεων,πρόγευση για το τι θα δοθεί στον "αξιοκρατικό" ΑΣΕΠ ΕΑ. 
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.

ΠΡΩΤΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ



3
Επειδή η λέξη "Φασισμός" ειπώθηκε αρκετά συχνά υπενθυμίζω ότι είναι συνώνυμη της λέξης "Ολοκληρωτισμός". Ιδεολογίες που θεωρούσαν ότι μια ανώτερη και άξια απροσδιόριστη αρχή θα καθαρίσει τον κόσμο από τους "ανάξιους" με την δική της και μόνο ιδεολογία και εξουσία. Ότι η νέα τάξη θα καθαγιάσει τον κόσμο από "κονέ" και "βίσματα", αρκεί να διαλυθεί ο οποιοσδήποτε υμέτερος.
Ο σύγχρονος βέβαια φασισμός δεν είναι τόσο αφελής. Ελίσσεται, μεταμφιέζεται και δηλώνει δημοκράτης. Εξανίσταται δε όταν οι "άλλοι" αντιδρούν και τότε μόνο επικαλείται τη Δημοκρατία και την πολυφωνία που προ ολίγου παρέκαμπτε. Τότε, αφού έχει διαλύσει τις ζωές αυτών των "άλλων", φοράει το χαμόγελο της νηφαλιότητας, της σύνθεσης και του ψευδοανθρωπισμού.
Παραιτηθείτε ανάξιοι λοιπόν μόνιμοι,αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μπροστά στις συμμαχίες του υπουργείου, να διδάξουν οι ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ.

4
Αγαπητοί συνάδελφοι μην ξεχνάτε τους τρόπους αντίδρασης που προτείνονται σε προηγούμενες σελίδες. Συνεχίζουμε και την περίοδο των γιορτών. Οι συνάδελφοι από επαρχία να επισκεφθούν τους τοπικούς βουλευτές και να εκφράσουν τα θέματά μας. Μετά τις γιορτές καταθέτουμε επερώτηση στη Βουλή για την ΕΑ και συμμετέχουμε σε όλες τις κινητοποιήσεις της ΟΛΜΕ. Η απουσία δηλώσεων μπορεί να εμπεριέχει και θετικά στοιχεία, μακριά όμως από εφησυχασμούς.

ΥΓ Μην αναλώνεστε να απαντάτε σε εκπαιδευτικούς- κανίβαλους που στρέφονται εναντίον οποιουδήποτε συναδέλφου τους (να πεθάνει και ο γάιδαρος του γείτονα) γράψτε mail για το πρόβλημά μας και στείλτε το στους αρμόδιους.

ΥΓ1 Φίλε Κυναίγειρε νομίζω ότι κατάλαβες γιατί σου απάντησα άμεσα κ έντονα ή υπερβολικά. Βλέπεις τι κυκλοφορεί... ο καθένας βγάζει δικούς του νόμους και αξιολογικά συστήματα για να απολυθεί ο συνάδελφος και να μπει ο ίδιος. Αν μπορούσαν θα σε πέταγαν και εσένα από το ΤΕ μετά από τόσα χρόνια ως άχρηστο σεμιναριούχο και μετά από τόση προσφορά, όπως εμάς.

5
Ο Ειδικός Παιδαγωγός έχει παραπάνω πτυχία. Αν θέλει πηγαίνει στην Γενική και αν θέλει στην Ειδική. Στη Γενική  ισχύει για όλους ο νόμος με κυρίαρχο κριτήριο τον ΑΣΕΠ ορθώς. Για την Ειδική ισχύει ο νόμος με κυρίαρχο κριτήριο τη Γνώση μέσω επιπλέον πτυχίων ακόμη πιο ορθώς. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑ δεν είναι υποχρεωμένοι να δίνουν λογαριασμό σε κανένα για το που θα επιλέξουν να πάνε.
Περιμένουμε επιτέλους να δούμε η επίθεση εναντίον συναδέλφων που θα πάει...

6
Σε καμία χώρα του κόσμου δεν υπάρχει σχολή από την οποία να βγαίνεις Ειδικός Παιδαγωγός από ένα πτυχίο. Δείτε τα καταστατικά των αντίστοιχων επιστημονικών ενώσεων στο εξωτερικό. Αντίθετα Ειδικός Παιδαγωγός θεωρείται ο εκπαιδευτικός με πρώτο πτυχίο στην εκπαίδευση- ειδικότητα και Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό στην Ειδική Αγωγή. Σε περιπτώσεις δε έλλειψης ΕΠ συστήνεται επιμόρφωση σεμιναριακής μορφής, όπως έπραξε το Υπουργείο Παιδείας στις ΗΠΑ την δεκαετία του 90΄ όταν υπήρχε έλλειψη ΕΠ Δευτεροβάθμιας.Τα σεμινάρια λοιπόν είναι μια πρακτική που έχει εφαρμοστεί επιτυχώς στο εξωτερικό και εφόσον δεν παρακάμπτουν ανώτερους τίτλους αλλά προτιμώνται σαφώς από κάποιον με μοναδικό τίτλο στην Γενική Εκπαίδευση. Για τα ελληνικά δε τμήματα των Πανεπιστημίων Βόλου και Μακεδονίας, ασχέτως του όντως καλού επιπέδου τους, αποτελούν ωστόσο μοναδικότητα στην διεθνή επιστημονική κοινότητα. Τα ΑμΕΑ βάσει όλων των νόμων δικαιούνται ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση και πρόσβαση στο ίδιο corpus γνώσεων με μαθητές της Γενικής Εκπαίδευσης, με κανάλια εκπαίδευσης αποτελεσματικά αναλόγως της αναπηρίας. Έτσι παντού ισχύει να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αφενός κατέχουν το γνωστικό αντικείμενο και την παιδαγωγική επάρκεια μέσω του πρώτου πτυχίου και αφετέρουν με επιπλέον σπουδές διαθέτουν την ικανότητα να διδάξουν ΑμΕΑ. Αναπηρία δεν σημαίνει μείωση των παρεχόμενων γνώσεων αλλά αποτελεσματική διαφοροποιημένη διδασκαλία.
Πάντως για τους αποφοίτους των αναφερομένων σχολών η πρακτική των ελληνικών ενώσεων ΕΠ είναι ότι πράγματι γίνονται δεκτοί και θεωρούνται ΕΠ με την επισήμανση όμως όλων των ανωτέρω και με την πρόθεση να υπάρξη υγιής ρύθμιση, εξομοίωση έως και κατάργηση για τις σχολές αυτές, με πλήρη εντούτοις απορρόφηση όλων των έως τώρα αποφοίτων- εργαζομένων από αυτές. Οι συνάδελφοι από τις σχολές αυτές γυρίζουν την Ελλάδα επί έτη, όπως και εμείς, στηρίζουν επιτυχώς την ΕΑ και δικαιούνται το λιγότερο εργασιακή εξασφάλιση.

Η Ειδική Αγωγή μας χρειάζεται όλους. Όλες οι βιβλιογραφικές αναφορές μιλούν για 180.000 παιδιά που χρήζουν ΕΑ για μικρό ή μεγάλο διάστημα. Το δε ελληνικό υπουργείο εξυπηρετεί μόλις 15.000...
Νομίζω πως όλες οι πιέσεις πρέπει να στραφούν προς τα εκεί και όχι μεταξύ μας.

ΥΓ. Επειδή όλο και περισσότεροι συνάδελφοι εκφράζουν ορθώς ανησυχίες για την ΕΑ καλό θα ήταν να αποστείλουν αυτές με ένα σύντομο κείμενο και στους αρμόδιους φορείς. Κοινός τόπος πρέπει να είναι η ανάγκη για εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς και η προστασία αυτού του ευαίσθητου τομέα μεσούσης της κρίσης.

7
Θα αναρτήσουμε επιστολή προς την κ. Βόζεμπεργκ σχετικά με την Ειδική Αγωγή. Καλό θα ήταν εκτός από ομαδικές να σταλούν και προσωπικές επιστολές. Θα ζητηθεί επίσης συνάντηση με την ίδια.
 
Συνάδελφοι χρόνια πολλά σε όλους γιατί έχουμε ξεχάσει και τις γιορτές με τα τρέχοντα.

Κανένας να μην απογοητεύεται, απλά η προσπάθεια μπορεί να πάρει καιρό. Μέχρι και ο τελευταίος μαθητής με ΕΕΑ να καλυφθεί με τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς.

Πρώτα η ΠΑΙΔΕΙΑ και αυτή είναι μόνο τα Παιδιά, οι Γονείς και Εμείς.

8
Η συγγνώμη μου ισχύει πάντα και για όλους αν τυχόν τους προσβάλλω. Πάνω από εμένα και από εμένα και από εσένα όμως είναι το δίκιο χιλιάδων συναδέλφων και η ουσιαστική Παιδεία που δεν καθορίζεται από την εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου. Όπως εσύ είσαι άξιος με τον ΑΣΕΠ, έτσι όμως και ο διδάκτορας και ο μεταπτυχιακός και αυτός που έτρεχε ολομόναχος να επιμορφωθεί με σεμινάρια είναι άξιοι. Κανένας δεν μπήκε ούτε με συνέντευξη, ούτε με επιτροπή όπως λες, αλλά με παραπάνω πτυχία που όριζε ο νόμος.Το να λες σε χιλιάδες συναδέλφους σου "παίξτε μπάλα με τον ΑΣΕΠ" και ειδικά σε όσους κάθε μέρα εκπαιδεύουν ΑμΕΑ είναι το λιγότερο απάνθρωπο από τη στιγμή που οι ΣΜΕΑ Δευτεροβάθμιας είναι άδειες από Ειδικούς Παιδαγωγούς.Ας το κλείσουμε εδώ σε παρακαλώ γιατί εμείς έχουμε ακόμη μεγάλο αγώνα.
 

9
Τα ΕΕΕΚ δεν είναι και δεν πρέπει να θεωρούνται παράταση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ΑμΕΑ μαθητές των ΕΕΕΚ είναι έφηβοι και υπ' αυτή την παράμετρο μόνο οι Καθηγητές είναι καταρτισμένοι παιδαγωγικά να διδάσκουν εκ των αναλυτικών προγραμμάτων των σχολών τους. Οι δε Ειδικοί Παιδαγωγοί δεν διδάσκουν την ύλη του υπουργείου αλλά πυρηνικές δεξιότητες του αντικειμένου τους, ήτοι κατανόηση λόγου, παραγωγή λόγου, μαθηματικές πράξεις κλπ. Οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας αξιολογότατοι κατά τα άλλα δεν κατέχουν το ίδιο την ψυχολογία των εφήβων, όπως και εμείς φυσικά των παιδιών.
Η επιτροπή έχει ενημερώσει την ΟΛΜΕ και κοινή θέση είναι ότι πλέον υπάρχει επιστημονικό δυναμικό στη δευτεροβάθμια για τα ΕΕΕΚ και πρέπει αυτά να στελεχώνονται μόνο με καθηγητές.

ΥΓ. Οι βαριές Δυσκολίες των παιδιών των ΕΕΕΚ δεν συνεπάγονται ισόβια παραμονή τους σε δομές και γνώσεις Δημοτικού. Αυτό αντίκειται στα δικαιώματά τους και αποτελεί εκλαϊκευμένη άποψη ανεπιμόρφωτων ή ημιεπιμορφωμένων εκπαιδευτικών. Αν παρατηρήσετε στο Forum συνάδελφοι με επιμόρφωση στις ΜΔ εκφράζουν θέση για Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, ΝΥ, σύνδρομα κ.α., χωρίς να το έχουν καν σπουδάσει.

Οι Ειδικοί Παιδαγωγοί Δευτεροβάθμιας επιμένουν: Να ισχύσει ό, τι επιστημονικά ισχύει και στο εξωτερικό, όπως αναφέρεται στο Νόμο περί Ειδικής Αγωγής και αιτείται η ΟΛΜΕ.

10
Ανώνυμε Συνάδελφε πες αν θέλεις τα στοιχεία σου και δημοσίευσε το βιογραφικό σου για να καταλάβουν τα "πρόβατα" ποιος είσαι εσύ, διότι εμένα με γνωρίζουν και ό, τι γράφω το γράφω επώνυμα. Δεν σου απήυθυνα το λόγο και σε παρακαλώ θερμά μην ξαναγράψεις σε αυτό το FORUM. Αν θες γράψε κάτι δικό σου σε άλλη συζήτηση. Αυτόκλητο εθνοσωτήρα δεν ζητήσαμε να "υποστηρίζει" τους συναδέλφους και από την άλλη το υπουργείο.

ΥΓ Όσο για το τι με τιμά δεν είναι τρόπος να μιλάς και ειδικά σε ακαδημαϊκά ανωτέρους σου.

Ηλίας Βασιλείου MSc ΕΚΠΑ
Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο Κωφών Αργυρούπολης

φιλικά

11
Συνάδελφοι της Ειδικής Αγωγής παρακαλούμε ξανά μην ανοίγετε διάλογο με αυτόκλητους και ανώνυμους νομοθέτες και εγκάθετους. Η Ειδική Αγωγή χρειάζεται εξειδικευμένους Καθηγητές και μόνο, δια νόμου κατάλληλους να διδάξουν σε ΣΜΕΑ Δευτεροβάθμιας ήτοι με ξεκάθαρη ιεραρχία: α) διδάκτορες β) Μεταπτυχιακούς γ) επιμορφωμένους με σεμινάρια αν εξαντληθούν οι ανωτέρω. Και τα τρια αποτελούν κριτήρια σε όλα τα κράτη του Δυτικού Κόσμου και αποτελούν προσόντα εξειδικευμένου επιστήμονα.

Πρώτα απ' όλα η ΠΑΙΔΕΙΑ.

12
Λόγω μεγέθους αρχείου η γνωμοδότηση του συνήγορου του πολίτη δεν μπορεί να αναρτηθεί άμεσα. Θα δημοσιευθεί σε άλλη ιστοσελίδα από όπου θα αναρτήσουμε σύνδεση.

Θα δημοσιεύσουμε επίσης καταδικαστική απόφαση ελληνικού δικαστηρίου για τους επίσημους φορείς για μη αποστολή Ειδικών Παιδαγωγών σε αίτημα για παράλληλη στήριξη. Η αγωγή κατετέθη από γόνέα παιδιού με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Απλά επειδή οι διαδικασίες είναι σύνθετες το θέμα θα ανατεθεί σε δικηγόρο που θα εκπροσωπήσει τα δίκαια των Ειδικών Παιδαγωγών Δευτεροβάθμιας. Οι συνάδελφοι της ΕΑ παρακαλούνται να συμμετέχουν.

13
Υπάρχει ήδη γνωμοδότηση του Συνηγόρου του Πολίτη υπέρ των Ειδικών Παιδαγωγών για την αυθαίρετη προσμέτρηση του ΑΣΕΠ Γενικής Αγωγής στους πίνακες Αναπληρωτών. Μέλη της επιτροπής θα έρθουν σε επαφή με τον φορέα και θα μεταφέρουν τις προθέσεις του Υπουργείου για ισοπέδωση του χώρου ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Δεν θα περιμένουμε επίσημη απάντηση από το Υπουργείο για να κινηθούμε, τότε ίσως να είναι και αργά. Το θέμα θα φτάσει πάντως και σε ευρωπαϊκό δικαστήριο με την συνδρομή και των γονεών ΑμΕΑ.

14
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ- ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 
13/12/2009

 

Aποψη:

 

Δικαίωμα ζωής, όχι κοινωνικό στίγμα
 

 

Tου Νικου Παϊζη*

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός συστήματος ένταξης των ΑΜΕΑ σε ένα χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό εκπαιδευτικό σύστημα είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί, με αποτέλεσμα να κυριαρχεί ο αυτοπροσδιορισμός στις προσεγγίσεις, από νομό σε νομό, από περιοχή σε περιοχή, από σχολείο σε σχολείο. Τα προβλήματα, κατεξοχήν προβλήματα ποιοτικού χαρακτήρα, είναι πολλά:

- Να αναγνωρίσουν οι τοπικές κοινωνίες και οι γονείς το ζήτημα ως δικαίωμα ζωής και όχι ως «κοινωνικό στίγμα» και να διευκολύνουν την πρόσβαση των παιδιών στις εκπαιδευτικές μονάδες.

- Να αναγνωρίσει η ίδια η Πολιτεία τη σημασία της εκπαίδευσης των τοπικών κοινωνιών στην κατεύθυνση αυτή, στελεχώνοντας με επαρκές και εξειδικευμένο προσωπικό τις μονάδες αυτές, αποδίδοντας πρωταρχική σημασία στις δυνατότητες πρόσβασης, μετακίνησης, προσέγγισης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις εκπαιδευτικές μονάδες όλων των βαθμίδων.

- Η ποιότητα των υπηρεσιών εκπαιδευτικής και κοινωνικής ένταξης πρέπει να ενισχυθεί από σύγχρονο και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό υλικό, προσαρμοσμένο αποτελεσματικά στις ιδιαίτερες ικανότητες της συγκεκριμένης αυτής ομάδας του μαθητικού πληθυσμού.

Η ανάγκη επανασχεδιασμού του εκπαιδευτικού μας συστήματος στην κατεύθυνση ενός πραγματικά δημοκρατικού (για όλα τα παιδιά) και ανθρώπινου (που σέβεται την ηλικία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά) σχολείου βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του προβληματισμού ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

* Ο κ. Νίκος Παΐζης είναι ερευνητής του ΚΑΝΕΠ /ΓΣΕΕ.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 787
Σύνολο: 797

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.