Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ken

Σελίδες: 123
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2013, 11:41:06 μμ »

να κάνει ένσταση αν θεωρεί ότι παρακάμθηκε η νομοθεσία πχ της πήρε κάποιος με λιγότερα μόρια σχολείο που επιθυμούσε, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναλάβει υπηρεσία αλλιώς θα θεωρηθεί αδικαιολόγητα απούσα και θα έχει μπερδέματα. Η νομοθεσία πάνω στην οποία θα στηρίξει την ένστασή της εξαρτάται από την περίπτωση τοποθέτησης της, τι το παράνομο έγινε κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων?
Σ'ευχαριστώ και για τις 2 απαντήσεις σου. Θα μεταφέρω το μήνυμα!

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2013, 03:36:19 μμ »
Επειδή δεν πήρα απάντηση στο νήμα Τοποθετήσεις 2013 ξαναγράφω το ίδιο μήνυμα

Μια φίλη και συνάδελφος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Αρκαδίας τοποθετήθηκε μετά από τη χθεσινή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ σε σχολείο  90 χλμ. από τον τόπο κατοικίας της δηλαδή θα πρέπει να κάνει καθημερινά 180 χλμ. Μόλις βγουν οι αποσπάσεις και αποχωρήσουν όσοι τελικά καταφέρουν να πάρουν  θα δημιουργηθούν κενά. Ένα από αυτά τα κενά σίγουρα θα τη βολεύει περισσότερο. Η συνάδελφος είναι απελπισμένη και σκέφτεται να κάνει αίτηση άδειας άνευ αποδοχών. Της είπα να πάει να καταθέσει ένσταση, να ζητήσει τα πρακτικά του ΠΥΣΔΕ  και να μην αναλάβει υπηρεσία στο σχολείο τουλάχιστον άμεσα.
Έχει κανείς καμιά καλύτερη ιδέα; Γνωρίζει κανείς τη νομοθεσία πάνω στην οποία θα μπορούσε να στηρίξει την ένστασή της;

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2013, 12:35:50 μμ »
Μια φίλη και συνάδελφος στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Αρκαδίας τοποθετήθηκε μετά από τη χθεσινή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ σε σχολείο  90 χλμ. από τον τόπο κατοικίας της δηλαδή θα πρέπει να κάνει καθημερινά 180 χλμ. Μόλις βγουν οι αποσπάσεις και αποχωρήσουν όσοι τελικά καταφέρουν να πάρουν  θα δημιουργηθούν κενά. Ένα από αυτά τα κενά σίγουρα θα τη βολεύει περισσότερο. Η συνάδελφος είναι απελπισμένη και σκέφτεται να κάνει αίτηση άδειας άνευ αποδοχών. Της είπα να πάει να καταθέσει ένσταση, να ζητήσει τα πρακτικά του ΠΥΣΔΕ  και να μην αναλάβει υπηρεσία στο σχολείο. 
Έχει κανείς καμιά καλύτερη ιδέα; Γνωρίζει κανείς τη νομοθεσία πάνω στην οποία θα μπορούσε να στηρίξει την ένστασή της;

4
Έχει ρωτήσει κανείς δικηγόρο ή νομικό; Πώς στηρίζει κάποιος μια ένσταση όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο;

5
@    Γατόπαρδος

θεωρείς δεν θεωρείς νόμιμες τις μετατάξεις αυτές, οι αιτήσεις κατατέθηκαν παρά τα τέρατα που έλεγες. Τώρα τι ρόλο βαράς εδώ? Να κουνάς το δάχτυλό σου και να μαλώνεις σε κάθε σελίδα όσους έκαναν  αιτήσεις και να το παίζεις εσύ ο / η πιο σωστός-η και ηθικός-ή? Έλεος δηλαδή. Βγες απ'το ποστ και κινήσου με όλα τα νόμιμα μέσα και πραγματικά εύχομαι να πετύχεις αυτό που θες. Για την  ιστορία δεν έκανα αίτηση.
Δεν έχω δει μέχρι στιγμής διαχειριστή που να διακατέχεται από μανία, να κραυγάζει τα ίδια και τα ίδια και να αμολάει κατάρες σαν έξαλλη μαινάδα. Ο Γατόπαρδος καλά θα κάνει να μιλάει έτσι στο σπίτι του, στην καφετέρια με τους φίλους του, όχι στο φόρουμ που είναι δημόσιος χώρος συζήτησης και στον οποίο συναντιόμαστε για να λύσουμε απορίες, να συζητήσουμε και να ενημερωθούμε. Δεν χρειαζόμαστε υστερικούς καθοδηγητές και άλλους πάπες.

Επί τη ευκαιρία να αναφέρω και κάποια άλλα σχόλια που με έχουν ενοχλήσει: Πρέπει να υπάρχει διοικητική εμπειρία αλλά και τεχνογνωσία...όταν η πρώτη σε μόρια για την διοίκηση ....γαλλικού ξέρουμε ότι δεν ξέρει να πιάσει το ποντίκι αλλά θα μεταταχθεί υποχρεωτικά προφανώς σημαίνει μια θέση χαμένη στο διάστημα, μια θέση που πάει χαμένη και σαφέστατα και μία λιγότερη απόσπαση... Δεν δέχομαι ούτε για πλάκα να κάθομαι εδώ και να διαβάζω απαξιωτικά σχόλια για συναδέλφους από ιστορικό μέλος  του pde που δηλώνει ότι σκέφτεται να την κάνει από την Ελλάδα ενεργοποιώντας τα κονέ της.

Χαιρετώ


6
'Ολο το εγχείρημα είναι γκάφα αφού οι αριθμοί  που δόθηκαν από τις ΔΔΕ για τους πλεονάζοντες είναι αυθαίρετοι πχ. να μην έχεις καθηγητή αγγλικών στα Γυμνάσια-Λύκεια και η Δ/νση να δηλώνει ότι πλεονάζουν 22 αγγλικών! Στο τέλος η Α'θμια θα έχει πλεονάζοντες και η Β/θμια μεγάλα κενα.

7
Σε ποια περιοχή κατοικείς Κεν;
Σου έστειλα μήνυμα.

8
Έχω μια απορία που έπρεπε να είχα θέσει όταν άρχισε το θέμα. Ποιοι θα δουλέψουν στα Γυμνάσια, Λύκεια φέτος μετά από αυτές τις μετατάξεις; Πέρσι στο σχολείο είχαμε ένα σωρό κενά σε αρκετούς κλάδους γι αυτό  μαζέψαμε το πρόγραμμα.  Τα παιδιά γυρνοβολούσαν στο χωριό για ώρες μέχρι να έρθουν τα ΚΤΕΛ για τα χωριά τους. Έλειπε Φιλόλογος, Αγγλικών, Γερμανικών, Τεχνολόγος, Μουσικής, Εικαστικών, Πληροφορικής  + ειδικότητες για το συστεγαζόμενο ΕΠΑΛ. Ένα μόνο μέρος των κενών καλύφθηκε αλλά πολύ αργά (Φεβρουάριο-Μάρτιο). Κάποιες τάξεις του ΓΕΛ δεν έκαναν αγγλικά γιατί η αναπληρώτρια που ήρθε μετά τα Χριστούγεννα συμπλήρωνε στα Γυμνάσια της περιοχής. 

Πόσους πλεονάζοντες έδωσε η ΔΔΕ τώρα με τις μετατάξεις για τους συγκεκριμένους κλάδους που μας έλειπαν; Τρελά νούμερα: 20, 17 κλπ…Αν φύγουν τόσοι για την Α’θμια, θα το κλείσουμε το μαγαζί. Η αύξηση ωραρίου δεν μπορεί να αντισταθμίσει αυτές τις απώλειες.

Τώρα ανησυχώ διπλά γιατί η κόρη μου μπαίνει στο Γυμνάσιο. Όταν αρχίσει το σχολείο και καταλάβουν οι γονείς τι γίνεται, θα πάθουν ταράκουλο.

9
Αυτό που δεν καταλαβαίνει κόσμος εδώ μέσα είναι πως για να απολύσεις κόσμο στη διάθεση θα πρέπει να αξιολογήσεις όλο το κλάδο...άρα οι άνθρωποι στη διάθεση που οι περισσότεροι από ατυχία δεν έχουν οργανική δεν μπορούν να αποτελούν τα-μαμ τον ευκολο στόχο...τα κριτήρια θα ειναι "Μητσοτάκη"...
Έτσι πιστεύω κι εγώ. Ή θα κάνει αξιολόγηση όλου του προσωπικού (άσχετα αν έχει οργανική, + 12 χρόνια κλπ.) ενός κλάδου ή θα καταργήσει έναν ολόκληρο κλάδο πχ. Γαλλικά, Μουσική... Και οι 2 λύσεις  φαίνονται δύσκολες αλλά αφού τα κατάφερε στην Επαγγελματική Εκπ/ση καταργώντας κλάδους γιατί να  μην το συνεχίσει; Αυτό που έχει ενδιαφέρον να δούμε είναι ποια θα είναι η κατάληξη των δικαστικών προσφυγών όσων βρέθηκαν ξαφνικά σε διαθεσιμότητα.

10
Ρε παιδια οκ,ολοι μα θα πουμε και καμια κουβεντα για την ΟΛΜΕ ,για κινητοποιησεις κλπ.Αλλα εχουμε μπλεξει το θεμα των μεταταξεων με τις κινητοποιησεις και την ΟΛΜΕ.Υπαρχει ολοκληρη κατηγορια για κινητοποιησεις.Πατε εκει να τα πειτε,.

Φυσικά και κάποιος μπορεί να δώσει μια απάντηση στο θέμα εφόσον εδώ τέθηκε.  Αν δεν γίνει κεντρικό θέμα, η κατάθεση μιας άποψης πάνω στην απεργία ή την ΟΛΜΕ μπορεί να βοηθήσει να προχωρήσει η συζήτηση. Αντίθετα, τα εκατοντάδες μηνύματα που επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα με τα ίδια λόγια δεν νομίζω ότι  βοηθούν σε κάτι άλλο εκτός από την  προσωπική εκτόνωση και τη διάθεση για φλυαρία. 




11
Με αφορμή κάποια μηνύματα για την απεργία.. Διαβάζω και θλίβομαι!

Αν δεν κάνουμε απεργία διαρκείας και τώρα ήμαστε άξιοι της μοίρας μας και καλά κάνουν ότι μας κάνουν! + συνέχεια κειμένου

Κάποιοι λένε ότι φταίει η ΟΛΜΕ επειδή λέει "όχι" σε όλα και δεν κάνει προτάσεις συμβατές με τη λογική της κυβέρνησης. Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε μια "καλή" ΟΛΜΕ που θα διαπραγματεύεται για μας -εμείς βέβαια δε χρειάζεται να κάνουμε κάτι, αφού τους έχουμε αναθέσει να μας εκπροσωπούν.
Οι περισσότεροι συνδικαλιστές, ιδίως οι κυβερνητικοί, έχουν χάσει τ' αυγά και τα καλάθια· όχι όμως επειδή δεν διαβουλεύονται, αλλά γιατί ο "συνδικαλισμός" της διαπραγμάτευσης, του παζαριού, του διαδρόμου και του πολιτικού γραφείου έχει τελειώσει.  Κάποτε οι κυβερνήσεις τους είχαν ανάγκη ως διαμεσολαβητές για τη διασφάλιση της συναίνεσης. Τώρα πλέον δεν επιδιώκουν τη συναίνεση, αλλά την επιβολή δια του φόβου, την εμπέδωση της αντίληψης ότι "δεν γίνεται αλλιώς", ότι η λογική του δικού τους συμφέροντος είναι η κοινή λογική, ότι ο καθένας είναι μόνος του. Και βέβαια μια χαρά τα καταφέρνουν μέχρι στιγμής.

Συνάδελφοι, πρέπει να πω ότι εκφράσατε και οι 2 με τον καλύτερο τρόπο αυτό που σκέφτομαι.

12
αν υποθέσουμε ότι η έκπληξη ειναι καλή, για να δούμε τι θα άρεσε στους εκπαιδευτικούς :

- αύξηση εισοδήματος;  8) 8) 8)
- ξεπάγωμα βαθμών;
- ξεπάγωμα αναγνώρισης χρόνου στον ιδιωτικό τομέα;
- εξαίρεση απο διαθεσιμότητες;
- ενοποίηση α/θμιας και β/θμιας και άνοιγμα ειδικοτήτων στην α/θμια ;
- μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα;
- μειωση διδακτικού ωραρίου αν και εφόσον...  ( πχ πάρεις 3 προγράμματα το χρόνο; )

προσθέστε....

Προσθέτω: 
-   Τοποθέτηση κατά προτεραιότητα σε οργανικές ορεινών ή καμπίσιων σχολείων των εκπαιδευτικών που ανήκουν οργανικά σε σχολεία παραλιακών περιοχών λόγω αύξησης της στάθμης της θάλασσας και αυξημένης πιθανότητας καταβύθισης των παραλιακών σχολείων μέσα στα επόμενα 100 χρόνια.
Αν θέλετε κι άλλα σενάρια για να περνάει η ώρα και να ανεβαίνει η αδρεναλίνη, στη διάθεσή σας.

13


Πάντως νομίζω ότι οι συγχωνεύσεις, γίνονται αιτία απώλειας οργανικών αλλά όχι τόσο πολλών όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά (εκτός αν συγχωνευτούν 2 σχολεία με 12αρια τμήματα που κάνουν ένα τμήμα). Μην ξεχνάτε ότι οι οργανικές (έτσι κι αλλιώς) βγαίνουν σε ομάδες σχολείων.

Μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγήσετε γιατί νομίζετε ότι "οι συγχωνεύσεις, γίνονται αιτία απώλειας οργανικών"; Ποιος νόμος ορίζει κάτι τέτοιο;
Λέτε "Μην ξεχνάτε ότι οι οργανικές (έτσι κι αλλιώς) βγαίνουν σε ομάδες σχολείων." Δεν γνωρίζω αυτήν την πατέντα. Ίσως μου διέφυγε παλαιότερα, ίσως να είναι καινούργια. Μπορείτε να μου εξηγήσετε περί τίνος πρόκειται και να μου αναφέρετε κι εδώ το σχετικό νόμο;

Παράθεση από ΙΓΝΑΤΙΟΣ

Αν και είμαστε οφ τόπικ στο εξηγώ: αν ενωθούν δύο σχολεία (χωριών) που είχαν τρια συνολικά τμήματα με λιγότερους από 13 μαθητές το καθένα δημιουργείται ένα νέο σχολείο με 3 τμήματα (μάξιμουμ 26 μαθητών το καθένα) άρα: απώλεια ωρών άρα (δυνάμει) απώλεια οργανικών. Αυτά τα χωριά όμως τα "φάγανε" ήδη.
Αν συγχωνευτούν 2 σχολεία που έχουν 12 τμήματα έκαστο, το νέο σχολείο θα έχει μίνουμουμ 21 τμήματα (αν πραγματικά σταθούν ΠΟΛΥ τυχεροί με τους αριθμούς) άρα οι απώλειες ωρών είναι αναλογικά αλλά και πραγματικά πολύ λιγότερες.

Όσον αφορά την ομάδα σχολείων: Κανένας (σχεδόν) Μουσικός (για παράδειγμα) στην επαρχία δεν θα είχε οργανική αν οι οργανικές δε βγαίναν κατά ομάδα. Π.Χ. 1ο Γυμνάσιο Κωλοπετινίτσας 9 τμήματα Χ1 ώρα 9 ώρες (Γιοκ οργανική) Επειδή όμως το 1ο και το 2ο Γυμνάσιο Κωλοπετινίτσας αποτελούν μια ομάδα (παράδειγμα) 9Ω το ένα + 6Ω το άλλο 15 ώρες: να μια οργανική....

Τον αντίστοιχο νόμο να σε παραπέμψω δεν ξέρω αλλά τα ξέρω από πρώτο χέρι γιατί έχω κάνει αρκετά χρόναι προγραμματιστής σε σχολείο και τα έχω μάθει.... ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΙΓΝΑΤΙΟ
[/quote]
Το ξέρω ότι είμαστε οφ τόπικ. Όμως είναι πολύ σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε αν αυτά που γράφετε έχουν νομική υπόσταση ή αν είναι προσωπικές  υποθέσεις που στηρίζονται στην  εμπειρία σας. Αν αυτά που λέτε δεν στηρίζονται σε νόμους, δεν ισχύουν. Το έχω ξαναπεί αυτό, νομίζω. Μπορεί κάποιος να παραμείνει υπεράριθμος στην οργανική του μέχρι να βρεθεί άλλο οργανικό κενό και να τον μετακινήσει το ΠΥΣΔΕ εκεί.
Λέτε "απώλεια ωρών άρα (δυνάμει) απώλεια οργανικών"  Απαντώ: Δεν χάνεται η οργανική παρά μόνο στην περίπτωση κατάργησης σχ. μονάδας, απόσπασης στο εξωτερικό, ίσως και σε κάποια άλλη πολύ εξαιρετική περίπτωση.

Τώρα σχετικά με τις οργανικές σε ομάδες σχολείων. Εγώ έχω  οργ. στο Χ σχολείο, δουλεύω όμως σε άλλα 3 ή και 4. Η οργανική μου συγκροτήθηκε στο σχολείο μου και όχι στην ομάδα σχολείων όπου ανήκει το σχολείο μου.  Αν κρίνομαι  υπεράριθμη είναι γιατί δεν συμπληρώνω στο δικό μου σχολείο κι ας δίνουν τα γύρω σχολεία ώρες για συμπλήρωση ωραρίου.

Τα λέω αυτά γιατί μπορεί, μετά από τόση παραπληροφόρηση, κάποιοι συνάδελφοι  να έχουν οδηγηθεί σε λάθος κινήσεις, νομίζοντας  ότι έχουν χάσει την οργανική τους.

14

Οκ. Πάντως νομίζω ότι οι συγχωνεύσεις, γίνονται αιτία απώλειας οργανικών αλλά όχι τόσο πολλών όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά (εκτός αν συγχωνευτούν 2 σχολεία με 12αρια τμήματα που κάνουν ένα τμήμα). Μην ξεχνάτε ότι οι οργανικές (έτσι κι αλλιώς) βγαίνουν σε ομάδες σχολείων.
Μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγήσετε γιατί νομίζετε ότι "οι συγχωνεύσεις, γίνονται αιτία απώλειας οργανικών"; Ποιος νόμος ορίζει κάτι τέτοιο;
Λέτε "Μην ξεχνάτε ότι οι οργανικές (έτσι κι αλλιώς) βγαίνουν σε ομάδες σχολείων." Δεν γνωρίζω αυτήν την πατέντα. Ίσως μου διέφυγε παλαιότερα, ίσως να είναι καινούργια. Μπορείτε να μου εξηγήσετε περί τίνος πρόκειται και να μου αναφέρετε κι εδώ το σχετικό νόμο;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.