Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Jekuthiel

Σελίδες: 1
1
Προσπερνωντας συνοπτικα τις αφελεις αποψεις περι ισων ποσοστων απορροφησης του 24μηνου (δηλ. να διορισουμε και εκει που εχουμε αποδεδειγμενα υπεραριθμους, ωστε να πληρωνουμε (και εμεις και τα παιδια μας) χιλιαδες αργοσχολους για πολλα-πολλα χρονια ακομα, καθιστωντας βεβαιη μια νεα μελλοντικη χρεωκοπια της χωρας), ας παμε στην ουσια του πραγματος.

Jekuthiel, εξηγηθηκε επαρκως πως το 'περαν αυτων' σημαινει 'εκτος/επιπλεον αυτων'. Ποιων αυτων? Μα αυτων που διοριζονται ετσι κι'αλλιως με τον "αυτοματο πιλοτο" δηλ. του 60-40, για τον αριθμο των οποιων ΔΕΝ χρειαζεται ΚΥΑ των Υπουργων Παιδειας και Οικονομικων, αφου ο αριθμος τους εχει προκαθορισθει με την Προκηρυξη του ΑΣΕΠ (ακριβεστερα, εχει προκαθορισθει το 60% το οποιο συμπαρασυρει και το 40%). Οπως αναφερεις στο εισαγωγικο σου μηνυμα, ο αριθμος των διοριζομενων 24μηνιτων ανα κλαδο και ειδικοτητα για καθε χρονο, καθοριζεται με την ΚΥΑ που ρητα προβλεπει ο νομος.

Οπως επισης αναφερεις στο εισαγωγικο σου μηνυμα, οποιοσδηποτε δικηγορος θα ΕΠΡΕΠΕ να σου πει τα αυτονοητα. Φυσικα, με το αζημειωτο παντα, μπορει να σου πει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θελεις ν'ακουσεις.

Καλό θα ήταν να διαβάσεις το κείμενο που έγραψα, δεν είναι μεγάλο, ώστε να καταλάβεις πως πουθενά δεν αναφέρω για ίσα ποσοστά απορρόφησης του 24μήνου σε όλες τις ειδικότητες. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις το τι γράφω κάνοντας χρήση παραδειγμάτων, δεν πιστεύω πως είσαι ο κατάλληλος σε ερμηνεία νόμων. Το ότι ο αριθμός καθορίζεται από ΚΥΑ δεν σημαίνει πως δεν θα γίνει και βάση των νόμων που ισχύουν. Ο αριθμός δεν θα καθοριστεί από τα κέφια των υπουργών την μέρα εκείνη, ούτε από το αν ήπιαν καφέ ή όχι, αλλά βάση νόμων και ο νόμος είναι ξεκάθαρος, προηγούνται των διορισμών οι 24μηνίτες.


2
Θα προτεινα να επικεντρωθούμε στο δίκαιο ...(απορρόφηση ίδιου ποσοστού ,όχι ατόμων, από όλους τους πίνακες) που μπορεί να μας ενώσει, και να αφήσουμε προς το παρων την ερμηνεία του νόμου εξασφαλίζοντας όμως τον πλήρη διορισμό όλων των κατηγοριών μεσα στην μεταβατική.

Το μοίρασμα σε δύο έτη θα δημιουργήσει σοβαρές αδικίες αν εφαρμοστεί κατα γράμμα ο νόμος.


Όπως εγραψα και προηγουμενως δεν με ενδιαφέρει το δίκαιο αλλά το νόμιμο έτσι ώστε να μπορέσω βάση νόμου να διεκδικήσω τον διορισμό μου

3
Έχει λοιπόν κάποιος αντίρρηση στο παρακάτω;
"Ακόμα και ένας 24μηνίτης να μην διοριστεί, ενώ παράλληλα το υπουργείο διορίσει εκπαιδευτικό από τον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004, πρέπει να προσφύγει δικαστικά, μιας και ο νόμος είναι υπέρ του και είναι θέμα χρόνου η δικαίωση."

Δεν με ενδιαφέρει αν θα πάρει το 20% ή το 30% ή το 99% από τους πίνακες, με ενδιαφέρει το πως πρέπει να τους πάρει. Νομίζω πως το "πέρα των ποσοστών" το εξήγησε όμορφα ο φίλος physeye. Έχεις κάποιος αντίρρηση με τα λεγόμενα του; Και εγώ έτσι ακριβώς το αντιλαμβάνομαι και εν προκειμένου, όπως και να έχει, δεν αλλάζει το ότι προηγούνται από τους εκπαιδευτικούς του πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004.

Θα σας παρακαλούσα συνάδελφοι να είστε εντός θέματος μιας και πιστεύω πως το θέμα είναι σημαντικό και πραγματικά λυπάμαι όταν βλέπω να αποπροσανατολίζεται η συζήτηση, από άτομα που έχουν διασυνδέσεις με το υπουργείο και θα μπορούσαν να συμβάλλουν πολυ περισσότερα στην έκβαση της. Με ενδιαφέρει μιας και στην περίπτωση του μη διορισμού μου από τον πίνακα του 24μηνου, (και αν έχουν διοριστεί εκπαιδευτικοί από τον πίνακατης περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004), θα κινηθώ δικαστικά με φίλους συναδέλφους για να προσβάλλω την απόφαση αυτή. Βλέπεται κάποιο λόγο για τον οποίο δεν θα έπρεπε να το κάνω; Συμφωνώ πως η ποιο δίκαια λύση είναι να πάρουν το ίδιο ποσοστό από τον κάθε πίνακα, για παράδειγμα 44% από το 24μηνο, 44% από το 40%, 44% από το 60% και ούτω καθεξής αλλά το ποιο δίκαιο ως γνωστόν δεν είναι και το νόμιμο. Επιπλέον ο νόμος δεν αλλάζει αναδρομικά και το δικαίωμα διορισμού κατά προτεραιότητα το απέκτησαν οι εκπαιδευτικοί του 24μηνου μήνες πριν, οπότε ότι και να γράφει η εγκύκλιος δεν νομίζω να αλλάζει βάση νόμου το ότι προηγούνται του πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004.

4
Δε διαφωνώ πως πρέπει να γίνει όπως το παρουσιάζεις. Τι κάνει όμως:
Οι 24 μηνίτες νηπιαγωγοί  με ΑΣΕΠ είναι 326.
Θα πάρει 150 του ΑΣΕΠ και 100 από το 40% οι οποίοι θα είναι 24μηνίτες και χωρίς ΑΣΕΠ αν υπάρχουν ανάμεσα. Αυτοί θα πάρουν τη θέση κάποιου 24μηνίτη με ΑΣΕΠ που θα είναι στη σειρά 101 του 40% ενώ στον πίνακα του 24μηνου θα ήταν π.χ 90.  Έλα που θα το κάνει έτσι όμως...


Το θέμα είναι, αν το κάνει έτσι όπως τα λες, υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο δεν θα έπρεπε να έχουμε ελπίδες οι υπόλοιποι 24μηνίτες νηπιαγωγοί να μην πάμε σε δίκη; Βάση νόμου δεν θα την κερδίσουνε;

5
Δε χρειάζονται επιχειρήματα για να σου απαντήσει κάποιος.
Ήδη με το νέο νομοσχέδιο διευκρινίζεται πως όσοι 24μηνίτες δεν διοριστούν και στη μεταβατική θα μπουν με τη βάση του ΑΣΕΠ ή με τον καλύτερο ΑΣΕΠ που σίγουρα έχουν. Αυτό δείχνει πως δεν έχει σκοπό να απορροφήσει όλους τους 24μηνίτες πράγμα που απαιτεί η δική σου ερμηνεία. Μετατρέπει κάποιους 24μηνίτες σε 40% και τελείωσε εκεί το ζήτημα.


Από πότε δεν χρειάζονται επιχειρήματα για να απαντήσεις; Πάντως αυτό που παραθέτεις δεν είναι σίγουρα επιχείρημα συνάδελφε, το ότι υπάρχει ρύθμιση που αφορά τους εκπαιδευτικούς με 24 μήνες (δεν έχει προϋπόθεση ΑΣΕΠ) δεν νομίζω να καταρρίπτει κανέναν συλλογισμό αλλά ούτε και να υποδηλώνει πως δεν θα απορροφήσει πλήρως το 24μηνο. Έτσι ή αλλιώς δεν με ενδιαφέρουν οι προθέσεις του υπουργείου, αλλά το αν νομικά στέκει ο ισχυρισμός μου.

6
2.α. Στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του ν. 3687/2008 σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 9 του άρθρου 9 της του ν. 3848/2010 ορίζεται ότι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι και τις 30-06-2010 προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., διορίζονται μέχρι την κατάρτιση του πρώτου πίνακα του άρθρου 3 του ν. 3848/2010 στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία, κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία) πέραν των οριζόμενων ποσοστών με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (40% από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία και 60% από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ). Ο αριθ΅ός των διοριζο΅ένων ανά σχολικό έτος και ανά κλάδο και ειδικότητα θα καθορίζεται ΅ε Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονο΅ίας και Οικονο΅ικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων.

Αυτό το κομμάτι έχει τόσες εξηγήσεις όσες και παρεξηγήσεις. Παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum και είναι απίστευτο το πόσο διαστρεβλώθηκε μέσα στον χρόνο ένας νόμος τόσο ξεκάθαρος και απλός.
   
Γιατί “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας”;
Τους 24 μήνες προϋπηρεσίας οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί τους συμπληρώνουν μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά. Ας πάρουμε για παράδειγμα κάποιον ο οποίος τους συμπληρώνει τον Δεκέμβριο. Τότε αν δεν υπήρχε το “σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας” θα μπορούσε ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός να απαιτήσει τον άμεσο διορισμό του στην εκπαίδευση, βάση του ισχύοντα νόμου. Τον Ιανουάριο δηλαδή έπρεπε να είναι διορισμένος. Όμως εδώ ο νομοθέτης πολύ σωστά αποκλείει την δυνατότητα αυτή και ορίζει πως οι εκπαιδευτικοί της ρύθμισης θα διοριστούν όταν η υπηρεσία έχει ανάγκες για μόνιμο διορισμό (και φυσικά καλέσει για διορισμό τους εκπαιδευτικούς). Τώρα αν έχει ανάγκες για 44 φυσικούς, θα καλέσει 44 και τόσους θα πάρει, ακόμη και αν οι 24μηνίτες φυσικοί είναι 79. Ο αριθμός αυτός (44) θα καθοριστεί με Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονο΅ίας και Οικονο΅ικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων, όταν φυσικά συνταχθούν οι πίνακες και καθοριστούν και οι ανάγκες της υπηρεσίας ανά ειδικότητα. Φυσικά προτεραιότητα έχουν οι 44 που είναι ποιο ψηλά στον πίνακα.. όπως ορίζει ο νόμος, όμως οι 44 24μηνίτες προηγούνται των υπολοίπων κατηγοριών (60-40%) όπως βλέπουμε παρακάτω:
  
“Διορίζονται ........  κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 ”
Πολύ σωστά καταλάβατε πως διορίζονται κατά προτεραιότητα. Δηλαδή προτεραιότητα διορισμού έχει το 24μηνο. Προσοχή στην λέξη διορισμού μιας και τώρα τελευταία υπάρχει μια σύγχυση, και αντικαθίσταται η λέξη διορισμός με την λέξη τοποθέτηση! Ο νόμος δεν αφορά τον τρόπο τοποθέτησης εκπαιδευτικών, αλλά τον τρόπο διορισμού. Οπότε προς τι η παρεξήγηση; (Φυσικά όποιος προηγείται και διορίζεται πριν από κάποιον άλλο, τοποθετείται και στην περιοχή διορισμού, πριν από αυτόν.. διαλέγει δηλαδή πρώτος την περιοχή διορισμού.. όμως το πως τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί στην περιοχή αυτή ρυθμίζεται από άλλους νόμους, οι οποίοι αλλάζουν και τις προτεραιότητες.)
  
Το Υπουργείο θα πρέπει να διορίσει πρώτα όλους τους 24μηνίτες (που προηγούνται) και μετά να αρχίσει τον διορισμό των υπόλοιπων κατηγοριών. Προσοχή, λέει σύμφωνα με τις ανάγκες και όχι ανάλογα με τις ανάγκες, οπότε και το σενάριο που λέει πως αν πάρω τους μισούς π.χ. από το 60-40%, τότε ανάλογα θα πάρω και τους μισούς από το 24μηνο δεν στέκει, τουλάχιστον νομικά. Ακόμα και ένας 24μηνίτης να μην διοριστεί, ενώ παράλληλα το υπουργείο διορίσει εκπαιδευτικό από τον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄του άρθρου 6 του ν. 3255/2004, πρέπει να προσφύγει δικαστικά, μιας και ο νόμος είναι υπέρ του και είναι θέμα χρόνου η δικαίωση. (όποιος έχει γνωστό δικαστικό ή δικηγόρο μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει). Ένας νόμος που βάζει τέλος πραγματικά στην ομηρεία των εκπαιδευτικών και πιστεύω πως είναι στην προεκλογική γραμμή της νέας υπουργού παιδείας, οπότε εύχομαι να τον διατηρήσει και στα επόμενα χρόνια.

Περιμένω τον αντίλογο (αν υπάρχει) με επιχειρήματα. Ειδικά από αυτούς που "έχουνε πληροφορίες εκ των έσω" για τους φετινούς διορισμούς, οι οποίοι όπως ακούγεται θα είναι σε αντίθεση με τον νόμο.
Εύχομαι καλό διορισμό σε όλους και καλό καλοκαίρι.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160965
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.