Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anakin

Σελίδες: 12
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 29, 2007, 01:41:35 μμ »
 Σε κάποιες περιπτώσεις που βρίσκονται δυο στον ίδιο υπολογιστή είναι προφανώς το ίδιο άτομο, όσον αφορά όμως το εύρος IP, τι εύρος έχετε ορίσει, αν παράδειγμα δυο μπαίνουν από το ίδιο DSLAM ή έχουν τον ίδιο provider, δεν θα έχουν και το ίδιο εύρος IP?

Το συμπέρασμα βγήκε βάση του συνδυασμού των εικόνων που περιεχει το επισυναπτόμενο. Οι ip είναι σβησμένες λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων. Αν κάπου κάνω λάθος ζητάω  συγνώμη και παραθέτω το αρχείο για να δείξω που στήριξα τα λεγόμενα μου(Υπάρχουν και άλλα πολλά παρόμοια). Το ένα μέλος με οδήγησε στο άλλο και κάπου όλα συναντιόντουσαν. Και πάλι ζητάω συγνώμη αν κάπου έκανα λάθος και ας βγάλει ο καθένας το συμπέρασμα του απο το επισυναπτόμενο. Πάντως αν κάποια ατομα χρησιμοποιούν κοινό υπολογιστή καλό είναι να το αναφέρουν στους συντονιστές για να αποφεύγονται τα λάθη και οι παρεξηγήσεις.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 29, 2007, 12:15:23 μμ »
  Τα ίδια ισχύουν και για μένα, τώρα μπήκα και είδα τι συμβαίνει, από ότι φαίνεται όλοι όσοι βρίζουν και έχουν αντίθετη άποψη μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι, πραγματικά λυπάμαι


  Μήπως θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο προσεκτικός? Παράδεχομαι ότι είχα δυο λογαριασμους euler-drj (γιατί είχα ένα πρόβλημα με τον πρώτο λογαριασμό μου), αλλά δεν έχω βρίσει κανέναν και δεν έχω καμία σχέση με όλους του άλλους λογαριασμούς που παραθέτεις, Φαντάζομαι ότι αν ελέγξεις τα IP όλων αυτών θα το δεις.
   Σε παρακαλώ να ζητήσεις ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΜΕΣΩΣ.



drj=euler=pliroforikosPE20=anakin=automatistis=anetos=dawkins=obijuan=pe2020 (Ολα αυτά τα accounts αναλογούν σε ένα άτομο)


3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 27, 2007, 01:08:01 μμ »

Όταν λες ειδικούς ποιους ακριβώς εννοείς?? Υπάρχουν στην Ελλάδα ειδικοί στις τηλεπικοινωνίες και ποιοι είναι αυτοί?

Αγαπητοί κύριοι του ΣΤΕΜΠ (sniper_hellas, pe20 κ.α)

2ο Βλέπω να μιλάτε για Πληροφορική και Επικοινωνίες. Για ποίες επικοινωνίες μιλάτε. Τα επαγγελματικά σας δικαιώματα σας έχουν ως μηχανικούς λογισμικού και ασχοληθείτε με δίκτυα μόνο κάτω από την επίβλεψη των ειδικών.


4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 01:38:46 μμ »
Μόνο μην με ματιάξεις.. όπως λέω και στην φωτό...Αλλά απάντηση δεν μου δωσες... ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΣΤΕΡΕΨΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...

Αν διαβάζεις τα μηνύματά μου θα δεις πως ότι λέω το λέω με επιχειρήματα. Και για το επίπεδο των περισσότερων ΤΕΙ (πρόγραμμα σπουδών, βάσεις εισακτέων κλπ) και για το γεγονός ότι όλη ιστορία γίνεται για να πάρουν κάποιοι τις θέσεις άλλων ή να κρατήσουν τις θέσεις τους που κακώς έχουν.

Η αλήθεια και όποιος δεν το παραδέχεται κοροϊδεύει τον εαυτό του, είναι ότι τα 11 αυτά ΤΕΙ που δημιουργήθηκαν δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Έγιναν καθαρά για να βολευτούν διάφορες τοπικές κοινωνίες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για αντίστοιχα ΑΕΙ έτσι? Έχουν δημιουργηθεί τόσες σχολές χωρίς κανένα προγραμματισμό ενώ η ζήτηση έχει πέσει πολύ. Δεν υπάρχουν θέσεις στην εκπαίδευση, οι εταιρίες κλείνουν κλπ. Οπότε τώρα που έχει μικρύνει η πίτα και έχει αυξηθεί κατακόρυφα η προσφορά παρατηρούνται φαινόμενα προσφυγών μεταξύ νέων και παλαιών κλάδων, για το ποιος θα πάρει τις εναπομείναντες θέσεις.
    Αυτό που μου κάνει εμένα εντύπωση είναι ότι αρκετοί προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι και να τρέχουν κάθε χρόνο σε 2-3 σχολεία ενώ βλέπουν ότι η πιθανότητα να διοριστούν πλέον στην εκπαίδευση είναι πολύ μικρή. Αντί να βρουν κάποια άλλη δουλειά προτιμούν αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία. Γιατί ? ή δεν θέλουν να δουλέψουν ή δε μπορούν. Και οι περισσότεροι δε μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά εργασίας. Ψάχνουν την εύκολη λύση. Μόνο που τώρα έπαψε "να γυρίζει" πια και σε μερικά χρόνια όλοι αυτοί που κυνηγάνε το σχολείο, θα έχουν φτάσει σε κάποια ηλικία χωρίς προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα και δεν θα μπορούν να βρουν δουλειά πουθενά.
      Επίσης να μην ξεχνάμε και το σημαντικότερο. Καμία σχολή πληροφορικής, τηλεπληροφορικής, αυτοματισμού, ηλεκτρολόγων μηχανικών ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο δεν βγάζει εκπαιδευτικούς πληροφορικής(ίσως μόνο το Διδακτικής του Πειραιά). Επίσης δεν υπάρχει σχολή ΑΣΕΤΕΜ Τεχνολόγων Πληροφορικών. Όλες οι σχολές μας προετοιμάζουν για να  δουλέψουμε στη βιομηχανία ως πληροφορικοί, αναλυτές, προγραμματιστές, τεχνικοί κλπ. Το ότι στρέφονται πάρα πολλοί και τόσο επίμονα στην εκπαίδευση κάτι σημαίνει. Τι? Βρείτε το μόνοι σας.

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 12:54:38 μμ »

 Θα συνεχίσω να κάνω αυτό για το οποίο με κατηγορείς και θα απομονώσω μόνο τη φράση που με συμφέρει

Και anakin... έχω πάθει τρομερή πλάκα μαζί σου...

Ευχαριστώ πολύ, δεν το ακούω σπάνια, ελπίζω να είσαι όπως στη φωτογραφία :-)

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 22, 2007, 12:18:22 μμ »

   άρα με βάση τα λεγόμενά σου ή όλα τα ΤΕΙ είναι έτσι ή ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ, τώρα τι είναι τι ο κάθε ένας το καταλαβαίνει
ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ότι πολλοί απόφοιτοι των ΤΕΙ Πληροφορικής Θεσσαλονίκης , Αθήνας , Η/Υ Συστημάτων ήταν μαθητές Τ.Ε.Λ όπου η εισαγωγή στα ΤΕΙ γινόνταν με τον βαθμό της Γ ΛΥΚΕΙΟΥ! Ούτε εξετάσεις , ούτε βάσεις , ούτε τίποτα. Χαλαρά παρακαλούσες καθηγητές , σου βάζαν βαθμό και τσουπ το ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Έτσι περνάω και εγώ στα ΤΕΙ. Και χωρίς βάσεις να μου λέτε ότι το ένα τμήμα είναι τόσο και το άλλο έτσι και γιουβέτσι... Ουφ , συγχύστηκα πρωί πρωί...

Ελπίζω να μην συγκρίνεις τα μαθήματα που έδιναν στα ΤΕΛ με αυτά της 1ης δέσμης ή των κατευθύνσεων του Λυκείου
Με συγχωρείς πολύ tsipouro αλλά ως μόνιμος ΠΕ20 και απόφοιτος Τ.Ε.Λ. απλά να σου πώ οτι έδωσα 3 μαθήματα (Έκθεση, Μαθηματικά και Μάθημα Ειδικότητας COBOL).

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 20, 2007, 12:02:21 μμ »
Ο όρος "δόκιμος" δε σημαίνει ότι δοκιμαζόμαστε αλλά ότι δεν έχουμε ακόμα οργανική.

Κάνεις λάθος, ο όρος δόκιμος σημαίνει ότι είσαι δόκιμος δημόσιος υπάλληλος. Μονιμοποιείσαι στα δυο χρόνια όταν ο διευθυντής σου σου κάνει την έκθεση μονιμοποίησης. Μέχρι τότε (δηλαδή μέχρι να κλείσεις τη διετία) δεν θεωρείσαι μόνιμος και θεωρητικά μπορεί να σε διώξουν, απλά πρακτικά αυτό συμβαίνει σπάνια

ΠΡΟΣ Lenazagor::
  Ελπίζω να μην αναφέρεσαι αποκλειστικά σε μένα, εγώ απλά απαντάω και έχω προσπαθήσει να μην προκαλώ, σε αντίθεση με άλλους

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 20, 2007, 09:02:47 πμ »
Από τα λεγόμενα μου δεν προκύπτει από πουθενά ότι μένω Ελλάδα. Μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις.
Επομένως εφόσον έχεις μνήμη 3sec, που να  περάσει από το στενό μυαλουδάκι  σου ότι μπορεί να έζησα στο εξωτερικό, να σπούδασα στην Ελλάδα και να θέλω να διοριστώ στην Ελλάδα.!!;

Διάβασε αυτά που έγραψα καλύτερα, εγώ είπα ότι θα γυρίσεις στην Ελλάδα, και ότι ουσιαστικά ζεις στην Ελλάδα άσχετα αν μένεις έξω για κάποιο χρονικό διάστημα. Τώρα αν εσύ νιώθεις καλά με το να μιλάς για στενά μυαλά και τέτοια, μπορείς να συνεχίσεις, αλλά πιστεύω ότι είναι φανερό από τα γραφόμενά σου ποιος έχει στενό μυαλουδάκι και μνήμη 3 sec (ποια είναι η διπλωματική σου στην Αγγλία? ο μνημομετρητής?)

Παράθεση
  Κάποιοι σαν και εσένα που κρύβονται κάτω από φανταστικά πτυχία και «παπλώματα» έτσι ώστε να έχουν ισχύ αυτά που γράφουν και να μην μπορούν να αμφισβητηθούν από κανέναν έχουν καταστρέψει τον χώρο.

Άρα το μόνο που κρίνεις και σε ενδιαφέρει είναι τι πτυχίο έχει ο κάθε ένας. Αν έχει λιγότερα προσόντα από εσένα το παίζεις κάποιος, ενώ αν έχει περισσότερα είναι φανταστικά.
Το σημαντικό όμως είναι ότι κρίνεις αυτά που λέει κάποιος από το πτυχίο που έχει. Είναι πραγματικά λυπηρό. Δεν έχεις τη στοιχειώδη ευφυϊα να διαβάζεις και να κρίνεις τα λεγόμενα κάποιου και να απαντήσεις με σοβαρά επιχειρήματα? Μάλλον όχι γιατί σε επιχειρήματα εσύ απαντάς με μικρότητες και προσωπικούς χαρακτηρισμούς.

Παράθεση
Δεν μας είπες όμως εσύ γιατί ασχολείσαι με αυτό το θέμα  εφόσον δεν σε αφορά; Δεν καλύπτουμε εμείς θέσεις στον ΠΕ19. Γιατί κόπτεσαι; 

   Μα αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα, εγώ και αρκετοί άλλοι σε αυτό το φόρουμ, βλέπουμε την παιδεία σαν κάτι σημαντικό που πρέπει να στελεχώνεται από τους καλύτερους επιστήμονες και παιδαγωγούς και γενικότερα όποια κίνηση γίνεται να έχει σαν στόχο το καλό των παιδιών και όχι μόνο των καθηγητών.

    Εσύ και άλλοι εδώ μέσα βλέπετε την παιδεία σαν μια πίτα που θέλετε να φάτε, αλλά επειδή η πίτα έχει αρχίσει να μικραίνει και επειδή κάποιοι άλλοι "πιο ξύπνιοι" όρμησαν πρώτοι, τώρα πλακώνεστε ποιος θα φάει τα τελευταία κομμάτια. Γιατί για τα τελευταία πρόκειται, αν υπάρχουν ακόμα κομμάτια

   Οπότε όπως βλέπεις δεν έχουμε τίποτα να πούμε γιατί εσύ μιλάς από συμφέρον ενώ εγώ από καθαρό ενδιαφέρον (Εσύ το είπες, τι με κόπτει;)



9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:31:21 μμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]
Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα
Παράθεση
Από ειδήμονας στην πληροφορική, τώρα έγινες και μάντης. Μάλλον δεν έμαθες επιστημοναρά μου ότι μπορώ να γράψω από οπουδήποτε στον κόσμο μέσω ...να δεις πως το λένε........Νομίζω INTERNET!!   

Πάντως βλέπω από ειρωνεία έχεις και συ μπόλικη

Μάλλον βιάστηκες όμως γιατί αυτό που είπα είναι ότι ζεις στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι. Άσχετα αν τώρα είσαι κάπου αλλού. Ουσιαστικά στην Ελλάδα δε ζεις? αλλιώς γιατί να σε ενδιαφέρουν αυτές οι προσφυγές??

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:29:08 μμ »

anakin θα σε παρακαλούσα να προσέξεις λίγο τον τρόπο με τον οποίο κάνεις παραθέσεις, γιατί ενσωματώνεις και τις απαντήσεις σου μέσα σε αυτές , οπότε είναι δυσκολο να καταλάβει κάποιος που κάνεις παράθεση και που απαντας.

Έχεις δίκιο, χίλια συγγνώμη, το είδα λίγο αργά

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 12:26:49 μμ »
Καλά μην υπεβάλεις κιολας, αφού οι σχολές σας έχουν τα @@δια και στηρίζουν όλους τους αποφοίτους τους, καλά κάνουν.
[\quote]

Όχι δεν πάει έτσι, δεν μπορεί κάποιος να θεωρείται ταυτόχρονα ειδικός σε 3-4 τομείς,

Όσον αφορά την ειρωνεία, απλά δεν μου αρέσει η ισοπέδωση. Δηλαδή αν κάποιος έχει πολλά πτυχία ή γνώσεις στο αντικείμενό του συνεπάγεται ότι είναι κακός παιδαγωγός; Αντιθέτως όταν έχεις κάποια καλύτερη μόρφωση είναι πιθανότερο να λειτουργείς καλύτερα μέσα στην τάξη από κάποιον άλλο που δεν έχει. Εκτός φυσικά αν μπαίνεις στην τάξη και κάνεις επίδειξη γνώσεων στα παιδιά ή το παίζεις κάποιος οπότε και θα σου φερθούν αναλόγως.

Παράθεση
Διαφωνώ εν μέρει: Ναι είναι να τό'χεις. Να το αγαπάς. Αυτοί που αγαπάνε αυτή τη δουλειά γίνονται οι καλύτεροι. Μετά είνα να συνεχίσεις το διάβασμα. Μόνο οι σημερινές σου γνώσεις θα σε καλύπτων σε 10 χρόνια? Η εμπειρία μετράει όσο το αγαπάς. Ξέρουμε όλοι πολλές "παλιές καραβάνες" με αμέτρητες "ώρες πτήσης"=εμπειρία που είναι για τον Καιάδα...

Το τι έχεις σπουδάσει παιδαγωγικά και τι γνώσεις έχει δεν έχει καμία σημασία για το τι κάνεις μέσα στην τάξη (Δε λέω να είσαι δάσκαλος, αυτό είναι κάτι άλλο). Οι θεωρίες που μαθαίνεις θα σου χρησιμεύσουν στο 10% αυτών που θα κάνεις. Ενδεχομένως να σε αποτρέψουν από κάποιες κοτσάνες που θα κάνεις στην αρχή. Με τον καιρό όμως θα μάθεις με τον καλύτερο τρόπο μάθησης, trial and error. Όπως μαθαίνουν όλοι. Θα μπορούσα να σου αναλύσω γιατί οι παιδαγωγικές θεωρίες δεν σε βοηθάνε ιδιαίτερα αλλά δεν έχω το χρόνο, το μόνο που θα πω είναι ότι τα η παιδαγωγική δεν είναι επιστήμη με την στενή έννοια του όρου. Δεν υπάρχει κάποια γενική αλήθεια. Όλα αλλάζουν και όλα αμφισβητούνται. Ακόμα και οι θεωρίες του Piaget αμφισβητούνται στις μέρες μας.

Παράθεση
Αχ, ξέχασα το ΤΕ στο τέλος. Μη με μαλώνεις βρε!!!

Πλάκα έκανα

Απλά για να τελειώνει εδώ η κουβέντα η απόψή μου είναι ότι τα 11 αυτά ΤΕΙ δεν θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα άλλα 3 και τα ΑΕΙ. Απλά εξαιρώ τα ΤΕΙ Αυτοματισμού και ο λόγος είναι ότι δεν τα θεωρώ υποδεέστερα. Θεωρώ ότι διδάσκουν άλλο αντικείμενο. Δηλαδή αυτοί που τελειώνουν είναι αυτοματιστές και όχι επιστήμονες πληροφορικής. Αυτά δεν τα λέω έτσι στον αέρα, έχω δει το πρόγραμμα σπουδών και μπορεί να έχει κάποια μαθήματα πληροφορικής αλλά το ότι έκανες 1-2 γλώσσες προγραμματισμού δε σημαίνει ότι ξέρεις την πληροφορική σε εύρος αλλά και βάθος.
     Λογικό είναι να θέλουν όλοι να διοριστούν και να κάνουν τα πάντα, δεν τους κατηγορώ για αυτό, και εγώ στη θέση τους πιθανόν να έκανα το ίδιο. Όμως πάνω στην κουβέντα καλό θα ήταν αυτά τα πράγματα να τα παραδεχόμαστε, αλλιώς κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας.

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 10:51:47 πμ »
Ερωτήσεις:
α) Στο τμήμα Ηλ.Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ που δεν είναι ένα από τα 11 αλλά από τα 2, υπάρχει απόφοιτος με αυτά τα μαθήματα? 16 μήνες έχει που έβαλαν επιπλέον μαθήματα πληροφορικής στο πρόγραμμά τους.
β) Στα τμήματα ΗΜ των πολυτεχνείων τα παραπάνω μαθήματα τα έχουν παρακολουθήσει όλοι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 20 ετών, ή μόνο όσοι παίρνουν συγκεκριμένη κατεύθυνση?
[\quote]

  Στα τμήματα ΗΜΜΥ τα παραπάνω μαθήματα τα παρακολουθούν μόνο όσοι έχουν πάρει τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτοί που δεν τα έχουν πάρει και γίνονται ενεργειακοί ή τηλεπικοινωνιακοί ίσως να ξέρουν λιγότερα από κάποιον που έχει τελειώσει κάποιο ΤΕΙ και κακώς έχουν τα δικαιώματα που έχουν.
     Τα μαθήματα που ανέφερα είναι κατά ένα μέρος αρκετά θεωρητικά. Κάποια από αυτά δε διδάσκονται σε κανένα ΤΕΙ (ίσως μόνο στο ΤΕΙ Αθήνας) και εκεί είναι το θέμα. Ότι τα ΤΕΙ θέλουν να γίνουν ΑΕΙ και προσπαθούν με κακέκτυπα αντίγραφα προγραμμάτων σπουδών να ξεγελάσουν τους φοιτητές τους ότι είναι ΑΕΙ. Αντί να κάνουν εξειδικευμένα μαθήματα όπως php/mysql, asp ή οποιαδήποτε νέα τεχνολογία υπάρχει στην αγορά, αυτοί απλά βγάζουν περισσότερους ανέργους δίπλα σε αυτούς των ΑΕΙ, με λιγότερα προσόντα.
    Το τμήμα του Πειραιά που λες το έχει πιάσει το νόημα, ξέρουν ότι είναι ΤΕΙ και όχι ΑΕΙ έχει πολύ hardware και πολλά τεχνικά μαθήματα και για αυτό οι απόφοιτοί του βρίσκουν πολύ πιο εύκολα δουλειά από οποιοδήποτε απόφοιτο ΤΕΙ και πολλούς των ΑΕΙ.


Παράθεση
Μπράβο για τα πτυχία σου. Σου εύχομαι και εις ανώτερα. Μακάρι να είχα και εγώ τη δυνατότητα να μείνω έξω κι άλλο. Μια που είσαι εκεί πέρα, κοίτα να πάρεις και καμιά γνώση πάνω σε παιδοψυχολογία και σε παιδαγωγικά, διότι αν μπείς να διδάξεις σε κανένα Δημοτικό ή σε κανένα ΕΠΑΛ, και έχεις τα μισά παιδιά από χωρισμένες οικογένειες και τα άλλα μισά απογοητευμένα ή στραπατσαρισμένα από τον προηγούμενο "επιστήμονα" που τα ανέλαβε, εγώ με το ταπεινό πτυχίο του μηχανικού Αυτοματισμού μάλλον είμαι σε καλύτερη θέση από εσένα...

  Α ενδιαφέρον αυτό που λες, δηλαδή όσο καλύτερος επιστήμονας είσαι τόσο χειρότερος παιδαγωγός είσαι? Σε ποιο βιβλίο το διάβασες αυτό στου Μπόνια? Δηλαδή εσύ είσαι Αυτοματιστής - Παιδαγωγός? Το πόσο καλός είναι στην τάξη κάποιος δεν είναι θέμα ούτε διαβάσματος ούτε θέμα σπουδών ή το έχεις ή όχι. Επίσης η εμπειρία είναι πιο σημαντική από οποιεσδήποτε σπουδές πάνω σε παιδαγωγικά.

ΥΓ. Ως μηχανικοί υπογράφουν μόνο αυτοί που είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ.


13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 09:49:33 πμ »
Στην Ελλάδα ο κάθε άσχετος έχει από μία γνώμη και μία κ.......δα.
[\quote]

Μια και ζεις στην Ελλάδα προφανώς ισχύει το ίδιο και για σένα

Παράθεση
Επιτέλους πότε θα μάθετε να μιλάτε με επιχειρήματα και όχι με γενικότητες.
[\quote]

Πραγματικά τα δικά σου επιχειρήματα μας έχουν αποστομώσει όλους

Παράθεση
Πες μας ξεκάθαρα για ποια τμήματα του Π.Δ. λες ότι είναι "αρκετά χαμηλού επιπέδου σε σχέση πάντα με τη πληροφορική".
[\quote]

Θα σου πω εγώ. Και στα 11 τμήματα, και αν θες και επιχειρήματα μπορείς να ελέγξεις το εξής:
Ποια από τα τμήματα αυτά περιέχουν τα παρακάτω στοιχειώδη μαθήματα για την πληροφορική?
   Μεταγλωττιστές
   Θεωρία Υπολογισμού
   Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (όχι εισαγωγικό μάθημα αλγορίθμων)
   Λογικός - Συναρτησιακός Προγραμματισμός

Αν υπάρχει τμήμα που δεν περιέχει κάποιο από τα παραπάνω τότε ο όρος πληροφορική έχει μπει κατά τύχη στον τίτλο του και πρέπει να αφαιρεθεί.

Παράθεση
Με ποια γνώση αποφαίνεσαι ότι υπάρχουν τμήματα άσχετα με την πληροφορική; Ποια η σχέση σου με την πληροφορική; Ποιο τμήμα τελείωσες;  >:(

Δεν ξέρω τι έχει τελειώσει αυτός που ξεκίνησε το θέμα, αλλά θα σου πω τι έχω τελειώσει εγώ, μια και είναι φανερό ότι έχεις ακόμα τη φοιτητική νοοτροπία "τι πτυχίο έχεις". Τέλειωσα τη σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, έχω μεταπτυχιακό από πανεπιστήμιο του Εξωτερικού το οποίο δεν δέχεται απόφοιτους ΤΕΙ (γιατί είναι καλό πανεπιστήμιο), και τελειώνω το διδακτορικό μου στην πληροφορική.
    Οπότε κάποια σχέση με την πληροφορική την έχω. Τώρα μια και ρώτησες αλήθεια εσύ τι σχέση έχεις με την πληροφορική? Γιατί από ότι κατάλαβα η μόνη σχέση που έχεις είναι πως θέλεις να χωθείς στο δημόσιο και αφού χωθείς, στη συνέχεια να κάνεις προσφυγές σε όσα νέα τμήματα πληροφορικής θέλουν να κάνουν το ίδιο

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιανουάριος 06, 2007, 10:20:33 μμ »
Δηλ. αν αυτό δεν είναι ισοπέδωση τότε τι είναι; Καταρχάς δεν καταλαβαίνω το μίσος σου προς τους απόφοιτους ΤΕΙ. Θέλεις να τους θεωρείς 'κατώτερους';

Δεν θεωρώ κανέναν κατώτερο ή ανώτερο, απλά είπα ότι υπάρχουν ανώτερες και κατώτερες σχολές. Δεν έχω κανένα μίσος προς τους απόφοιτους ΤΕΙ. Απλά δεν μου αρέσει να λέγονται
ανακρίβειες και να περνάνε έτσι.

Παράθεση
Ως προς τι; Ως προς την ύλη που διδάσκονται; Ως προς τους καθηγητές τους;

Ως προς και τα δυο. Έχουν ίδια ύλη; Αν ναι τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής τους; Τι το διαφορετικό έχουν από τα ΑΕΙ; Μήπως δεν είναι αρκετά 20 ΑΕΙ πληροφορικής; Πάντως η ύλη δεν είναι η ίδια, μια και λείπουν τα μαθήματα που αναφέρονται στο θεωρητικό υπόβαθρο της πληροφορικής.
Όσον αφορά τους καθηγητές, αν ξέρεις κανέναν σοβαρό επιστήμονα που προτιμά να διδάσκει σε ΤΕΙ από ότι σε ΑΕΙ μπορείς να τον αναφέρεις. Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα δυο. Είναι και ένα τρίτο σημαντικότερο: οι φοιτητές. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι οι φοιτητές που περνάνε σε κάποια ΑΕΙ με βαθμούς 18-19 συγκρίνονται με φοιτητές που γράφουν 13-14 ή παρακάτω. Και μην πεις ότι ξέρω κάποιον κλπ. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Ο γενικός όμως κανόνας είναι αυτός.
    Εδώ φυσικά κάποιοι θα πουν ότι οι πανελλήνιες είναι αντιπαιδαγωγικές και δεν μπορούν να
αξιολογήσουν σωστά το παιδί που κάτι του έτυχε και δεν έγραψε ή έβαλαν δύσκολα ή δεν ξέρω εγώ τι άλλη δικαιολογία θα βρουν. Η αλήθεια είναι μια: Οι πανελλήνιες είναι η μοναδική 99% αξιοκρατική και διαφανής διαδικασία που υπάρχει σε αυτή την τριτοκοσμική χώρα που ζούμε. Δεν
Μπορούν να μπουν όλοι στα πανεπιστήμια και δεν πρέπει να μπουν. Υπάρχουν πολλές δουλειές να κάνει κάποιος και να ζήσει μια καλή ζωή. Όμως όλοι νομίζουν ότι είναι γεννημένοι για μεγάλοι επιστήμονες και υπερτιμούν τις δυνατότητές τους. Όταν λοιπόν δουν ότι δεν μπορούν να τα καταφέρουν να μπουν σε ένα ΑΕΙ ή πάνε στο εξωτερικό και γυρνάνε επιστήμονες αμφιβόλου γνώσεων ή μπαίνουν σε κάποιο ΤΕΙ και επειδή εκεί οι σπουδές είναι δύσκολες για το επίπεδό τους νομίζουν ότι κάνουν κάτι ή έχουν την ψευδαίσθηση ότι κάνουν πιο πρακτικά πράγματα από κάποιον σε κάποιο ΑΕΙ. Η αλήθεια είναι ότι όχι μόνο κάνουν ένα υποσύνολο από αυτά που κάνουν στα ΑΕΙ αλλά το κάνουν και πολύ χειρότερα. Αυτό γίνεται επειδή λόγω του χαμηλού επιπέδου των φοιτητών οι διδάσκοντες είναι αναγκασμένοι να κατεβάζουν το επίπεδο για να παίρνουν όλοι το πολυπόθητο 5αράκι.

Παράθεση
Και τελικά, το πιο σημαντικό για μένα, ως προς την ικανότητά τους να διδάξουν στο δημόσιο σχολείο;
Για πες μου έναν αντικειμενικό τρόπο για να μετρήσει κανείς την ικανότητα κάποιου να διδάξει σε σχολείο. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο υποκειμενικά, και στη χώρα που ζούμε τέτοιου είδους αξιολογήσεις φανταζόμαστε όλοι πως θα γίνονται. Το πτυχίο και ο βαθμός του είναι ένα πρώτο
αντικειμενικό μέτρο αξιολόγησης. Δεν είναι όλες οι σχολές ίδιες για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω. Και αφού είναι πολύ δύσκολο να αξιολογηθεί η παιδαγωγική επάρκεια των πτυχιούχων τότε ας αξιολογηθεί τουλάχιστον η επιστημονική τους επάρκεια

Παράθεση
Έλεος. Φυσικά δεν έχεις διδάξει σε σχολείο από αυτά που καταλαβαίνω ή το έχει κάνει και τα έχεις βρει πολύ σκούρα για διάφορους λόγους και πρέπει να δικααιολογήσεις τον εαυτό σου.
Σόρρυ αλλά έπεσες έξω.

Παράθεση
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μόλις τελείωσες τη σχολή σου, δεν έχεις εμπειρία από ιδιωτικό τομέα
Πάλι έξω, ελπίζω να μην έχεις σπουδάσει ψυχολόγος γιατί το επάγγελμα δεν σου ταιριάζει

Παράθεση
και έχεις τη νοοτροπία του 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή, η πιο δύσκολη κ.τ.λ.'.
Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που λέω δεν μίλησα σε καμιά περίπτωση για μια συγκεκριμένη σχολή. Προσωπικά έχω τελειώσει το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και έχω κάνει το μεταπτυχιακό του ΕΚΠΑ και έχω εμπειρία σα βοηθός σε 2-3 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ ακόμα. Δεν μίλησα όμως αποκλειστικά για αυτά τα τμήματα, μίλησα για μια ομάδα 9-10 τμημάτων πληροφορικής και ΗΜΜΥ τα οποία είναι πολύ πιο πάνω από όλα τα ΤΕΙ και από τα υπόλοιπα ΑΕΙ. Όσον αφορά το θέμα της δυσκολίας που λες αν και δεν είμαι απόφοιτος του τμήματος του ΕΚΠΑ επειδή ήμουν υπεύθυνος στα εργαστήρια εκεί ως μεταπτυχιακός θα σου πω το εξής. Στο τμήμα αυτό μπαίνουν 170 άτομα. Από αυτούς κόβονται στο μάθημα του προγραμματισμού οι 100. Αυτό από μόνο του δε σημαίνει τίποτα. Όταν όμως ο χειρότερος από αυτούς έχει γράψει στις πανελλήνιες ΜΟ 17,5-18 δε σημαίνει κάτι?

Παράθεση
Δεν σε κατηγορώ γιατί έτσι μας μαθαίνει το εκπαιδευτικό και κοινωνικό μας σύστημα. Από το Νηπιαγωγείο σε τσακίζει και σε προετοιμάζει  να περάσεις σε ένα ΑΕΙ. Τελικά μπαίνεις, αλλά συνειδητοποιείς ότι τελικά 'άνθρακας ο θυσαυρός' από πολλές απόψεις και τελικά, τι να κάνεις το ρίχνες στο 'η δική μου σχολή είναι η πιο καλή σχολή' γα να διακιολογήσεις πάλι στον εαυτό σου όλο το άγχος που πέρασες μια ζωή κάτω από την πίεση της επιτυχίας.
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες. Έτσι είναι το σύστημα και είναι σίγουρα σε λάθος κατεύθυνση. Ωστόσο με βάση τα σημερινά δεδομένα και την ελληνική κοινωνία εγώ βλέπω τις πανελλήνιες εξετάσεις ως μια ευκαιρία η οποία δίνεται σε φτωχά παιδιά να πετύχουν δε μια καλή σχολή χωρίς μέσον και βύσμα, δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, υπάρχουν μόνο αυτοί που αξίζουν και προσπαθούν και πετυχαίνουν. Θα μου πεις φυσικά ότι αυτοί που έχουν πολλά λεφτά έχουν προβάδισμα λόγω φροντιστηρίων κλπ, όμως αν πραγματικά αξίζεις και είσαι καλός θα πετύχεις είτε πηγαίνεις φροντιστήριο είτε όχι.
       Αυτό λοιπόν το σύστημα πονάει πολύ τους διάφορους νεοέλληνες κάφρους που έχουν μάθει
Να λαδώνουν για τα πάντα και δεν μπορούν να χωνέψουν γιατί το κακομαθημένο παιδί τους δε μπορεί να μπει «έτσι» σε μια σχολή. Αυτό το λέω γιατί εδώ και μερικά χρόνια κάνω το μάθημα της κατεύθυνσης. Δε μπορείς να φανταστείς τι πιέσεις δέχονται οι καθηγητές για να βάζουν υψηλούς βαθμούς στα παιδιά. Και δε μιλάμε για 1-2 μονάδες, μιλάμε να σου γράφει 8 και να σου ζητάει να τους βάλεις 18 γιατί πρέπει λέει να τον/την βοηθήσεις. Και φυσικά υπάρχουν πολλοί γονείς που θα έρθουν να διαμαρτυρηθούν γιατί αδικήθηκε το παιδί τους. Όταν οι υπόλοιποι –λίγο πριν τη σύνταξη –καθηγητές τους κάνουν το χατήρι εσύ είσαι ο κακός. Ευτυχώς που υπάρχουν αυτές οι εξετάσεις οι οποίες είναι αδιάβλητες και δικαιώνουν τα παιδιά που προσπαθούν και δεν έχουν βύσμα ούτε γνωστούς σε καλές θέσεις για να καθαρίσουν για αυτούς.

Παράθεση
Τα πτυχία δεν αποτελούν 'ικανή' συνθήκη για τίποτα.
Ικανή σίγουρα όχι, Αναγκαία όμως? Δε νομίζεις? Τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλιώς  ισχύει το «είσαι ότι δηλώσεις»

Παράθεση
Πάντως, για να μην γίνομαι άλλο κουραστικός
Από ότι βλέπεις εγώ έγινα πολύ πιο κουραστικός από σένα

Παράθεση
Συνάδελφε, πιστεύω να μην θεώρησες ότι αυτά που είπα αποτελούν μομφή προς το πρόσωπό σου... Ο διάλογος είναι το ζητούμενο.   
Δεν υπάρχει πρόβλημα

Παράθεση

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160924
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 702
Σύνολο: 717

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.