1
ΕΠΑΛ / Απ: ΕΠΑΛ-ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΙ
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 09:12:08 μμ »
κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
ΕΠΑΛ / Απ: ΕΠΑΛ-ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΙ« στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 09:12:08 μμ »
κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει;
2
ΕΠΑΛ / ΕΠΑΛ - Πρόσβαση σε ΤΕΙ« στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 03:51:47 μμ »
Ξέρει καποιος να μου πει τι ακριβώς σημαίνει στην πράξη το ότι από ΕΠΑΛ οι μαθητές περνούν πιο ευκολά σε ΤΕΙ; Αν ας πούμε η βάση της φυσιοθεραπείας από Γενικό λύκειο είναι 16,8, για τους μαθητες του ΕΠΑΛ θα ειναι 15 ή καμία σχεση; Ευχαριστω εκ των προτέρων!
3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 19, 2011, 12:37:18 πμ »ωραίο σχολείο ....το ιδιαίτερο πάει σύννεφο !!!!! ΚΑΘΗΓΗΤΑΡΑΔΕΣ!!!! Προσπαθώ να είμαι όσο προσεκτική γινεται, αν και ειναι δύσκολο να μην απηυδήσεις! Και τωρα που μου ζηταει μονο ενα 60λεπτο την εβδομάδα, επειδη λέει οτι δεν χρειαζεται να δουλευουμε την εισαγωγη;... γινονται αυτά τα πραγματα; 4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 18, 2011, 11:59:21 μμ »Θα συμφωνήσω, αλλά θα κάνω λίγο και το συνήγορο του διαβόλου. Οι οδηγίες που έρχονται στους βαθμολογητές τόσο στην εισαγωγή όσο και στην ιστορία είναι "από εδώ... ως εδώ" Μονάδες 2 κλπ. Δηλαδή, θέλουν αυτούσιο το κομμάτι. Υποθέτω, λοιπόν, ότι με βάση αυτό οι συνάδελφοι ενθαρρύνουν την παπαγαλία. δηλαδή, αν πουν όσα ζητάει η ερωτηση με δικά τους λόγια, θα τους κοψουνε μονάδες; Δεν νομίζω... Αλλά ποια δικά τους λόγια συζητάμε; Η δικιά μου αναθεμα κι αν καταλαβαίνει αυτα που μαθαινει, μονο μη της ξεφυγει κανα "και" εχει στο νου της! 5
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: διδασκαλία εκφρασης- εκθεσης σε δυσλεκτικά παιδιά« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 03:04:02 μμ »
Οι απόψεις διιστανται λοιπον...
6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 02:11:49 μμ »
κι αυτο που με θλιβει περισσότερο είναι πως οι καθηγήτριες που ενθαρρύνουν την παπαγαλία είναι σχετικά νέες εκπαιδευτικοί. Τζάμπα όσα μαθαιναμε στα πανεπιστημια...
7
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: διδασκαλία εκφρασης- εκθεσης σε δυσλεκτικά παιδιά« στις: Σεπτέμβριος 14, 2011, 02:06:32 μμ »
H αλήθεια ειναι πως κι εγω θεωρώ αδιανόητο το να μην εξασκει καθόλου τον γραπτό λόγο! Εχθές που καναμε για το σχόλιο μεσα σε μια ειδηση τα καναμε όλα προφορικά, αλλα την αλλη φορά που θα θελω να κανω αναπτυξη παραγράφου με παραδειγματα να μην τον βάλω να γραψει μια παραγραφο; λετε να αντιδράσει ή να τον φέρω σε δύσκολη θέση;
8
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: διδασκαλία εκφρασης- εκθεσης σε δυσλεκτικά παιδιά« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 03:39:11 μμ »
Υπάρχει διαγνωση δυσλεξίας και όντως το παιδί εξετάζεται προφορικά. Ούτε καν διαβάζει για την ακρίβεια! Εγω θα του διαβάζω ας πούμε το κειμενο κι αυτός θα βγάζει την περίληψη εκείνη την ωρα προφορικά. Πώς θα γίνεται αυτο στην πράξη αναρωτιέμαι... Δεν ήξερα τι είναι αυτά τα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, αλλά λίγο που κοιταξα δεν ειμαι σιγουρη οτι μπορούν να εφαρμοστούν σε ενα παιδί που είναι ηδη β' λυκειου και 16 χρόνια ούτε έγραφε ούτε διάβαζε.
9
Μαθησιακές δυσκολίες / Διδασκαλία εκφρασης- εκθεσης σε δυσλεκτικά παιδιά« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 02:07:41 μμ »
Καλησπέρα! Σήμερα εχω το πρώτο μαθημα εκθεσης β' λυκειου με δυσλεκτικό μαθητη και πραγματικά δεν ξέρω πώς να το χειριστώ! Φοβάμαι πως χωρις να γράφει τίποτα, το μαθημα θα ειναι μια σκέτη αποτυχία! Πώς για παραδειγμα, να δουλέψεις τα σημεια στίξης ως μέσο σχολιασμου σε ένα παιδι που δεν χρησιμοποιεί σημεία στίξης; και αυτό ειναι το λιγότερο! με τις εκθέσεις τι θα γίνει;
10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 13, 2011, 01:33:03 μμ »
Aκριβώς όπως τα λες ειναι φίλε μου Μαρκο! Και σχεδιαγραμματα να της δώσω (που είναι πολύ καλή ιδέα) αυτη θα συνεχισει την αποστήθιση. Ό,τι και να λεω δεν με ακούει! Δεν σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο διαβάσματος, νιωθει μεγαλύτερη ασφάλεια , λέει. το κακό ειναι ότι την ενθαρρύνουν και οι υπόλοιποι καθηγητές και φίλοι της που επιμένουν πως χωρις παπαγαλία δεν γινεται. Για παράδειγμα, ιστορία της κανει μια καθηγητρια που ειναι και στο σχολείο, διορθωνει και πανελλήνιες και τα θέλει ολά κατα λέξη. (παρόλο που η μαθητρια γραφει 55/100, επειδη ξεχναει ολοκληρες παραγραφους απο ενδιαμεσα!) Επιπλέον, ο κολλητος της κανει αρχαία με αλλη κορυφαία καθηγητρια του σχολείου,η οποία του ζητάει, λεει, με το κομμά κάθε ασχετη λεπτομέρεια της εισαγωγής! Πώς να την πείσω ότι ο τρόπος αυτος δεν αποδίδει, όταν η ιδια δεν ειναι διατεθιμένη να το δει και όταν όλοι γύρω της λένε το αντιθετο; Πώς να πάω κόντρα σε αυτές τις φημισμένες, χωρις να με πουνε ασχετη; τα παιδια τα συζητάνε αυτα μεταξύ τους, οπως πολυ καλά θα ξέρετε...
11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 09:31:11 μμ »
τι ωραία που τα λες! στην μικρη μας κοινωνία πιο πιθανό ειναι να θεωρηθεί δική μου αποτυχία το οτι εγκατέλειψα μια γ' λυκειου, παρά δική της! όλο μου κοπαναει ότι οι αριστοι καθηγητες του σχολείου, που ταυτοχρονα ειναι και διορθωτές στις πανελληνιες, τα θέλουν όλα και με το κόμμα. ακόμη και το ποιους συναντησε ο Σωκράτης στο σπίτι του Καλλία και τα χαρακτηριστικά τους! Δεν γίνεται δουλεια ετσι! Επιπλέον, δεν θέλει, λέει να ασχολούμαστε με την μετάφραση! θέλει να της την δίνω ετοιμη και αυτη να την μαθαινει στο σπίτι. γίνεται αυτό το πράγμα; θα ξεχασω τον τρόπο που δουλεύω! Βοήθειααα!
12
Μαθήματα κατ'οίκον / διδασκαλία αρχαία γ΄λυκειου« στις: Σεπτέμβριος 12, 2011, 09:06:56 μμ »
Ας με βοηθήσει κάποιος! εχω μια μαθητρια στα ιδιαιτερα που τα μαθαινει όλα παπαγαλία γιατι ετσι το θέλει το συστημα, λεει. Αφιερώνει μια ολοκληρη μερα και καταφέρνει να μαθει μονο δύο σελιδες εισαγωγής! Ακυρώνει μαθηματα γιατί, λέει, αφού δεν τελειοποίησε την εισαγωγή, γιατι να μπούμε σε κείμενο. Δεν προχωράει το πράγμα! τι να κάνω;
13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ΄Φάση Αναπληρωτών Φιλολόγων 2010-2011« στις: Οκτώβριος 06, 2010, 11:23:28 πμ »
οσα κενα και να προκυψουν, σωτηρία δεν εχουμε! αφού πήραν τοσους, κι αντι να κερδισω θέσεις, εχασα και τρεις! σε τι να ελπίζω πια;!;!
Σελίδες: 1
|