Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - petros99

Σελίδες: 1
1
Ακούστε τι δήλωσε χθες ο υπουργός σε συνέντευξη στον Χατζηνικολάου:

Υπουργός: "Προβλήματα κενών υπάρχουν. Τα αποδέχτηκα από την 11η Σεπτεμβρίου λέγοντας πως στοχεύω στην επάρκεια και όχι στην πληρότητα, την πληρότητα δεν μπορούμε να την κατακτήσουμε, οι συνδικαλιστές έχουν δίκιο. Μου έχουν όμως λείψει καθηγητές και για την επάρκεια και δάσκαλοι. .... Μου μένουν 1.100 κενά. Αυτά δεν μπορώ να τα αντιμετωπίσω ...... Στο νότιο Αιγαίο υπάρχουν κενά και κενά σε φιλόλογο, όχι κενά ας πούμε σε καθηγητή μιας πληροφορικής. Κενά σε φιλόλογο σε μαθηματικό. Έχω κενά στα ολοήμερα. Αυτά είναι μεγάλα προβλήματα... "

Το ηχητικό βρίσκεται εδώ: http://www.real.gr/audiofiles/366842.mp3

Το απόσπασμα είναι στο 7ο περίπου λεπτό της συνέντευξης.

Όπως βλέπετε ο υπουργός δεν υπολογίζει με τον ίδιο τρόπο τα κενά της πληροφορικής με των άλλων ειδικοτήτων. Τα πράγματα στην εκπαίδευση δυστυχώς γίνονται όλο και πιο δύσκολα για την ειδικότητά μας.

2
Ζητώ να αγοράσω σημειώσεις για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ στο γνωστικό ΠΕ19/20.

Παρακαλώ επικοινωνία με pm. Ευχαριστώ.

3
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ / Σεμινάρια παιδαγωγικής
« στις: Νοέμβριος 01, 2010, 04:26:13 μμ »
Πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η κοροϊδία με την παιδαγωγική επάρκεια. Απόφοιτοι τις ΑΣΠΑΙΤΕ και του τμήματος του Πειραιά να προηγούνται στους πίνακες ακόμη και αν στα παιδαγωγικά είναι ανεπαρκείς, πχ. δεν πέρασαν την βάση στον ΑΣΕΠ. Πρέπει να ανοίξουν σεμινάρια για όλους και όχι μόνο για τους τυχερούς που μπορούν να τους πάρουν στην ΑΣΠΑΙΤΕ και είναι στον τόπο διαμονής τους. Ρωτάτε κάποιον που μένει στην επαρχία αν μπορεί να ξενιτευτεί για το σεμινάριο ή το παιδαγωγικό πτυχίο. Το καλύτερο θα ήταν, οι διοριστέοι υποχρεωτικά ένα χρόνο να παρακολουθούν παιδαγωγικά μαθήματα, και μετά να μπαίνουν στην τάξη, ώστε να σταματήσει αυτό το εμπόριο ελπίδας και πτυχίων.

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών ΠΕ 19/20
« στις: Οκτώβριος 27, 2010, 03:21:02 μμ »
Παράθεση
Οπότε, τι κερδίζει κάποιος ΑΜΩ φέτος?

Φτάσαμε στο σημείο τον μισθό της εργασίας μας να μην τον υπολογίζουμε καν! Πόσο μας έχουν απαξιώσει ...

5
Συνάδελφοι καλησπέρα,

Θα σας γράψω και εγώ τις δικές μου εντυπώσεις ως αναπληρωτής σε μεγάλο και κεντρικό σχολείο μεγάλης πόλης της περιφέρειας. Παρουσιάστηκα εκεί πριν 3 περίπου εβδομάδες σε πόλη διαφορετική από τον τόπο διαμονής μου. Από τις πρώτες κουβέντες του διευθυντή ήταν : "Θέλω να είσαι προσεκτικός στο εργαστήριο, όχι σαν τον προηγούμενο πληροφορικό που έιχε έρθει με απόσπαση από τη δευτεροβάθμια και έτρωγε και άφηνε τα χαρτιά πάνω στα πληκτρολόγια.." Πέρα από αυτό που δεν έδωσα ιδαίτερη βάση,τις πρώτες ημέρες ένοιωθα ότι πέρνουσα από τεστ από τους δασκάλους συναδέλφους. Ενώ οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων ήταν πολύ φιλικοί οι δάσκαλοι είχαν μια περίεργη στάση. Στη συνέχεια κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι έχουν έχουν κάποιο παιδί τους στα τμήματα που διδάσκω και είναι ιδαίτερα "ευαίσθητοι" για κάθε νέο συνάδελφο, ειδικά αν πρόκειται για ειδικότητα. Φυσιολογικό το βρίσκω ως ένα βαθμό. Έτσι λοιπόν την τρίτη μέρα, μια δασκάλα, με ρώτησε : "Τί τους έκανες αυτή την ώρα ; Τον Πέρη και την Κάτια ;" Της απάντησα ότι κάναμε μάθημα στην αίθουσα, αφού το εργαστήριο δεν είναι έτοιμο για μάθημα, και κάναμε και θα κάνουμε ότι προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών. Δικαιογήθηκε, λέγοντας ότι έχει κόρη εκπαιδευτικό της πληροφορικής και ότι στην επιμόρφωση το καλοκαίρι τους είπαν να κάνουν τον Πέρη και την Κάτια. Αφού πέρασα αυτό το τεστ, δεν με ξαναρώτησαν. Μέχρι που σήμερα σε μια μίνι συνέλευση, ο διευθυντής εξέφρασε την επιθυμία οι ειδικότητες "και ειδικά τα εικαστικά και η θεατρική αγωγή" να συνεργάζονται με τους δασκάλους για δραστηριότητες ώστε να μην είναι το μάθημα η ώρα του παιδιού, και μια δασκάλα έξαλη φώναζε ότι δεν μπορεί να ακούει αυτή τα παράπονα των γoνιών για τις ειδικότητες.

Αυτό που αποκόμισα εγώ ως τώρα, είναι ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι τις ειδικότητες και αυτό το δείχνουν καθημερινά. Νοιώθω, και πιστέψτε με δεν είναι η ιδέα μου, ότι περιμένουν κάποια λάθος κίνηση από πλευράς μου ή άλλων συναδέλφων ειδικοτήτων για να ξεσπάσουν. Δυστυχώς αυτό το κλίμα δεν βοηθά καθόλου την ήδη δύσκολη κατάσταση. Όταν καλείσαι να κάνεις μάθημα (για πολλούς συναδέλφους για πρώτη φορά, με τη δυσκολία που αυτό συνεπάγεται) με 8 αρχαίους υπολογιστές, σε μια αίθουσα που δεν χωρά καν 25 καρέκλες να κάτσουν τα παιδιά, χωρίς βιβλίο και σχέδια εργασίας, χρειάζεσαι αν όχι τη βοήθεια, τουλάχιστον την κατανόηση της δυσκολίας της κατάστασης από τους εμπειρότερους δασκάλους. Αυτή η αρνητική στάση των δασκάλων πιστεύω είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο του νέου σχολείου. Εργαστήρια και εξοπλισμός θα βρεθεί αργά η γρήγορα...

Ευχαριστώ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 372

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.