Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΝΕΦΕΛΗ_1

Σελίδες: 123 ... 9
1
Κλάδος ΠΕ32 Θεατρολόγων / Απ: ΠΕ32 Θεατρολόγοι
« στις: Αύγουστος 23, 2013, 09:55:42 πμ »
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.αυτο ακριβώς ήξερα και εγώ...απλά αυτή ήταν η "οδηγία" που έδωσε κάποια μεγαλύτερη συνάδελφος στην γνωστή μου που έκανε πρώτη φορά τα χαρτιά της...ευτυχώς την παρέκαμψε και δήλωσε και πρωτοβάθμια....

2
Κλάδος ΠΕ32 Θεατρολόγων / Απ: ΠΕ32 Θεατρολόγοι
« στις: Αύγουστος 21, 2013, 11:28:55 πμ »
καλημέρα συνάδελφοι. θα ήθελα να ρωτήσω για λογαριασμό δικού μου προσώπου, που κάνει πρώτη φορά τα χαρτιά του για τους πίνακες αναπληρωτών.. δεν έχουν δικαίωμα από φέτος οι θεατρολόγοι να δηλώνουν και πρωτοβάθμια; κάτι τέτοιο ειπώθηκε και θα ήθελα να το διασταυρώσουμε, γιατί προσωπικά είμαι φιλόλογος και δεν γνωρίζω για τον κλαδο των θεατρολόγων.ευχαριστώ εκ των προτέρων.

3
Από την αρχή της χρονιάς ανέλαβα ένα κοριτσάκι Α' Δημοτικού για καθημερινή μελέτη, προς τον Ιανουάριο ανέλαβα και τον αδερφό της Β' Γυμνασίου και πριν ενάμιση μήνα ανέλαβα και το μεγαλύτερο αδερφό Β' Λυκείου Κατεύθυνση γιατί η φιλόλογός του ζήτησε να σταματήσουν γιατί δε μπορεί να συνεχίσει.



τον λόγο που σταμάτησε στη μέση της χρονιάς η προηγούμενη φιλόλογος τον γνωρίζεις;

συμφωνώ πως τρέχει να τα προλάβει όλα από το άγχος του να σταθεί στα παιδιά του και να κάνει ό,τι καλύτερο για αυτά.Απλά πρέπει να του εξηγήσεις πως έχουν τα πράγματα.Εαν νομίζεις πως όλη αυτή η κατάσταση δεν θα οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα ως προς τις εξετάσεις που θα δώσει το μεγάλο παιδί(λογικό είναι να υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα εαν εσυ η ίδια οργανώνεις το μάθημά σου χωρίς να παρεμβαινει κάποιος τρίτος),και εαν συνεχίζεται αυτή η ένταση ανάμεσά σας, τότε καλύτερα να σταματήσεις όσο είναι νωρίς γιατί ως γνωστόν η επιτυχία είναι του μαθητή και η αποτυχία πάντα του καθηγητή, σύμφωνα με πολλούς γονείς δυστυχώς..
Κάτι που εφάρμοσα εγώ σε ένα ιδιαίτερό μου , στο οποίο η μητέρα του παιδιού ήθελε πλήρη ενημέρωση για το παραμικρό που κάναμε(όχι παράλογο σε κάποια λογικά πλαίσια),ήταν να της ετοιμάζω εβδομαδιαία ημερολόγια προόδου του παιδιού, με παρατηρήσεις για την κάθε μέρα ξεχωριστά, την απόδοση,βαθμούς από τεστ κλπ. Έτσι και αυτή ένιωθε πιο ήσυχη,και μπορούσα και εγώ να κάνω την δουλειά μου όπως πρέπει χωρίς παρεμβάσεις συνέχεια.Βέβαια μετά από καθε μάθημα, πάντα ακολουθούσε μια συζήτηση για τα της ημέρας, αλλά γινόταν διεξοδική αναφορά στα ημερολόγια προόδου.Τώρα βέβαια είναι τέλος της χρονιας για να το εφαρμόσεις στο συγκεκριμένο ιδιαίτερο, αλλά αν το συνεχίσεις και του χρόνου, είναι μια καλή λύση και αυτή.Βέβαια το παν είναι το πως νιώθεις εσύ απέναντι σε αυτή την κατάσταση,και το σημαντικότερο,να μην σε φέρνει σε θέση που να μην μπορείς πλέον να ανταποκριθείς στις ανάγκες του μαθήματός σου όπως θα έπρεπε.

4
εκτος απο καθηγητρια της, ειμαι και αμεση συγγενης της μαθητριας, ειδαλλως δεν θα πηγαινα(δεν ξερω καν αν θα παω δηλαδη).την απαντηση δεν της την υπαγορευσα, δεν της την εδωσα καν ετοιμη!της ζητησα να την κανει μονη της, μου την εδειξε ,και αν ειχε κατι παραλειψει, το προσθεσε μετα την διορθωση μου.αλιμονο αν διναμε και ετοιμες τις απαντησεις!και μενα θα με εκνευριζε αν ενας μαθητης μου παρουσιαζε μια "ετοιμη" εργασια,και για αυτον και για πολλους ακομα λογους δεν ειμαι υπερ αυτου.Η γλωσσα που χρησιμοποιησε η μαθητρια ηταν απλη, ηταν αυτη που χρησιμοποιει ο μεσος μαθητης αυτης της ηλικιας, συνεπως και αυτον τον λογο τον αποκλειω.Επισης, ακομα και αν παραδεχτουμε πως ισχυουν ολοι αυτοι οι λογοι,δεν γινεται να ισχυουν και για τα προφορικα !!
Εννοειται πως τον πρωτο λογο εχει η μητερα.και εγω ειμαι της αποψης οτι αυτη πρεπει να μιλησει μαζι της,οπως και της το εχω πει ηδη.
ελπιζω να πανε ολα καλα...

5
σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας! η μητερα του παιδιου ,μου ειπε να παω να την βρω προσωπικα εγω , να την ρωτησω για την προοδο του παιδιου και με την ευκαιρια να θιξω και το συμβαν. εαν δεν βγαλω ακρη, εχει σκοπο να παει η ιδια ξανα (ουτως η αλλως θα πηγαινε να ενημερωθει απο τους καθηγητες).

απλα θα πω "κριμα" να υπαρχουν τετοια φαινομενα, κριμα και για τους μαθητες , κριμα και για τον κλαδο των καθηγητων...

6
Συνάδελφοι καλησπέρα!θα ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη για το μεγάλο ποστ που θα κάνω..με προβληματίζει ενα συμβάν σε ιδιαίτερό μου, Γ γυμνασίου στο μάθημα της Ελένης..
η άσκηση που είχε το παιδί από το σχολείο, ηταν να αναφέρουν ποια στοιχεία του προλόγου και συγκεκριμένα του διαλόγου της ελένης με τον Τεύκρο, δείχνουν την τραγικότητα των δυο προσώπων. αυτά που πολύ σωστά (κατά την γνώμη μου έστω....)εντόπισε το παιδί και ανέπτυξε ήταν συνοπτικά τα εξής :για τον Τεύκρο -->1)βίαιη ανατροπή της τύχης του , όταν εξορίστηκε από τον πατέρα του και αναγκάστηκε να περιπλανιέται στις θάλασσες χωρίς πατρίδα και δικούς του ανθρώπους
2) άδικη η τιμωρία του, όπως και της ελένης, που βασανίζονται χωρίς να φταίνε από την τραγική μοίρα
3)ζει σε μια ψευδαίσθηση, μια πλάνη, καθώς πιστεύει πως η ελένη όντως υπήρξε στην τροία και είναι βέβαιος για την ενοχή της
4)βίαιη συμπεριφορά απέναντι στην ηρωίδα, τυφλωμένος από το μίσος , έχει χάσει τον έλεγχο λόγω των καταστάσεων τις οποίες περνάει
για την Ελένη
1)   είναι ξεριζωμένη από την πατρίδα της
2)   βασανίζεται χωρίς να φταίει από την τραγική της μοίρα
3)   αντιλαμβάνεται το μέγεθος του μίσους που τρέφουν στην Ελλάδα για εκείνη, χωρίς η ίδια να έχει φταίξει κάπου
4)   μαθαίνει μέσω του Τεύκρου πως ο άντρας της, οι γονείς της και τα αδέρφια της , είναι όλοι νεκροί εξαιτίας της
5)   όλες της οι ελπίδες καταρρέουν γιατί ο ερμής της είχε πει πως θα ξαναζήσει στην σπάρτη με τον μενέλαο, και τώρα μαθαίνει πως είναι νεκρός
ο διάλογος τους είναι ένα παιχνιδι αναμεσα στην γνωση και στην αγνοια .

απο τα στοιχεια που μας δινει ο πρόλογος , και στηριζόμενη προσωπικά ΚΑΙ στο βιβλίο του καθηγητή το σχολικό,τα θεωρώ σωστά τα παραπάνω. Η καθηγήτρια του σχολείου όμως αφού μετα βίας άφησε το παιδί να διαβάσει την πρώτη μόνο πρόταση, του είπε οτι η άσκηση ειναι ΟΛΗ λάθος, χωρίς να δώσει διευκρινίσεις, προχώρησε στην ανάγνωση της άσκησης από άλλο μαθητή, ο οποίος είχε κινηθεί στα ίδια δεδομένα με της μαθήτριάς μου, και το αποτέλεσμα ήταν σωστό στο ένα παιδί , και λανθασμένο στο άλλο,με βάση την καθηγήτρια.

το θέμα μου εδώ είναι διττό. Αφενός ως προς την ορθότητα της απάντησης της μαθήτριάς μου, όπου και θεωρώ σωστή,αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψή σας μήπως κάνω εγώ κάπου λάθος, και αφετέρου ως προς την συμπεριφορά της συγκεκριμένης καθηγήτριας.Το ίδιο συμβαίνει κάθε φορά που η μαθήτρια σηκώνει χέρι να πει κάποια άσκηση.την διακόπτει βιαστικά λέγοντάς της πως είναι όλα λάθος, συνεχίζει με άλλο παιδί, στο οποίο τα ίδια ακριβώς πράγματα τα παίρνει ως σωστά...εμπιστεύομαι το παιδί αυτό γιατί πρόκειται για πολύ πολύ κοντινό μου συγγενή, δεν τίθεται θέμα ψεύδους απο την μεριά της. ειναι μαθητρια του 18, ήπιων τόνων και ευγενική.αλλά με την καθηγήτρια τι μπορώ να κάνω?....εαν δεν έχω κάνει και εγώ η ίδια λάθος ως προς την απάντηση, δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και να αποθαρρύνει το παιδί με αυτόν τον τρόπο!την ακυρώνει μονίμως μπροστά σε όλους τους συμμαθητές της!

κάθε απάντησή σας πολύτιμη για μένα.


7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 04:24:41 μμ »
σε ενα ιδιαίτερο που είχα πέρυσι σε 2 διδυμάκια γυμνασίου, μου είχαν αναφέρει τυχαία στο μάθημα " μέχρι πέρυσι μας έκανε μάθημα η κυρία που μας καθάριζε το σπίτι,αλλά δεν τα ήξερε πολύ καλά"!

μερικοί γονείς, το κάνουν απλά για να λένε πως κάνουν μάθημα στα παιδιά τους στο σπίτι,χωρίς να δινουν βάση στο ποιος τους κάνει!!!!!!

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Οκτώβριος 06, 2012, 08:06:18 μμ »
μα γιατι δεν παιρνει απο καποιον συμφοιτητη του τις σημειωσεις του καθε εξαμηνου και να διαβασει απο εκει? ειναι ταλαιπωρια και για σενα και καταλαβαινω απο οσα ειπες τους λογους που δεν μπορεις/θες να του χρεωσεις παραπανω (δουλευει για να τα βγαλει περα κλπ)...αλλα γιατι δεν παιρνει τις σημειωσεις απο καποιον συμφοιτητη του που παρακολουθει?   ???  εγω θυμαμαι επειδη τα παρακολουθουσα ολα τα μαθηματα, εδινα τις σημειωσεις μου σε πολλους συμφοιτητες μου που δεν ερχονταν (δωρεαν εννοειται  ;D )..
θα εχεις αρκετη δουλεια αν το αναλαβεις,και νομιζω δυσαναλογη με τα χρηματα που θα ζητησεις   :-\

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2012, 10:06:12 μμ »
Μα στο φροντιστήριο πιστεύω ότι μετά το δίμηνο κάτι θα γίνει και ή θα τους διώξουν ή θα πρέπει να πληρώσουν!
Μα εμείς τα κάνουμε όλα που ρίχνουμε μέχρι και τα 4 € την τιμή και μιλάω για λύκειο!

συγνώμη 4 ευρώ για Λύκειο?? :o καλά και πόσο παίρνει στο δημοτικό ο συγκεκριμένος?μήπως πληρώνει κιόλας???ήμαρτον πια!τι άλλο θα ακούσουμε?βέβαια παίζει να το είπαν επίτηδες για να τους ρίξεις την τιμή,αλλά με αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν και στα χαρτάκια και στις αγγελίες , μπορώ να το πιστέψω πως όντως κάποιος θα τους είπε οτι παίρνει 4 ευρώ ......  ???

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Παιδιά για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2012, 05:06:30 μμ »
αυτο ακριβως εχει γινει και με τα ιδιαιτερα.ανα 2 μηνες αλλον καθηγητη , δηθεν απογοητευτηκαν, δεν τον πληρωνουν, και πανε στον επομενο , και βγαζουν τις ταξεις τσαμπα!!! ντροπη και αισχος και δεν δεχομαι κουβεντα για κριση και οικονομικη στενοτητα σε αυτες τις περιπτωσεις!!!!αυτο ειναι εκμεταλλευση!!!!οταν δινουν αρκετα ευρουλακια για ταξιδακια και εκμεταλλευονται τον καθηγητη που παει να ξεστραβωσει το καμαρι τους,η μονη λεξη που ταιριαζει ειναι αισχος!!!!

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2012, 01:37:57 μμ »
Μα πολύ νωρίς το είπε αλλά οι γονείς αν και θεωρώ ότι γνώριζαν το παιδί τους δεν ήθελαν να το αποδεχτούν!

κλασική περίπτωση, η αποτυχία του μαθητή χρεώνεται στον καθηγητή, αλλά η επιτυχία του μαθητή οφείλεται μόνο στον μαθητή...αν θελουν να εθελοτυφλουν οι γονεις, κακο στο παιδι τους κανουν.

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 10:01:14 μμ »
Έμμα η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι γονείς με ρωτούν,και αυτοί που δεν με ρωτούν , γνωρίζουν ήδη από συστάσεις.Αν και πάντα θεωρώ καλό να αναφέρω και από μόνη μου τις σπουδές μου.Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που σε βλέπουν σαν έμπορο, και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι απλά μια φθηνή τιμή και ΤΙΠΟΤΑ άλλο!  >:(

13
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 09:02:05 μμ »
και στην Θεσσαλονίκη φέτος βλέπω παντού χαρτάκια με 5-6 ευρώ την ώρα...και το χειρότερο είναι πως τα ιδιαίτερα φέτος έγιναν η "εύκολη" λύση (? ) για αρκετούς, που ακόμα και να μην είναι εκπαιδευτικοί προτίθενται να "διδάξουν" παιδιά...χαρακτηριστικά έτυχε να βρίσκομαι μπροστά σε συζήτηση 2 φιλενάδων,κατά την οποία συζήτηση πρότεινε η μια φίλη στην άλλη σαν λύση για την έρευση εργασίας, το να κάνει ιδιαίτερα..."ε ενταξει, βαλε εσυ 5 ευρώ και θα δεις ποσους θα μαζεψεις...θα βρουμε τι κανουν στο σχολειο και θα τους τα κανεις" .η κοπέλα είχε τελειώσει λογιστική...
μετά μου λέτε γιατί έφτασαν εδώ που έφτασαν οι τιμές στα ιδιαίτερα και γιατί μας απαξιώνουν τόσο ορισμένοι γονείς!!! σαφέστατα και δεν αξίζει τόσο η δουλειά του εκπαιδευτικού, αλλά ας γνωρίζει και εκείνος ο έρμος ο γονιός ποιον πληρώνει και γιατί τον πληρώνει τόσο  :-X σίγουρα υπάρχουν και συνάδελφοι με αυτές τις τιμές ,που για δικούς τους λόγους κυμαίνονται σε αυτά τα επίπεδα, απόλυτα σεβαστό,αλλά τουλάχιστον είναι εκπαιδευτικοί και διδάσκουν το αντικείμενό τους.  :-X :-X :-X :-X

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 06:12:55 μμ »
Μάλλον έπεσα στην πόλη που αν τους πεις πάνω απο 10 ευρω σε κοιτούν σαν εξωγήινο..και για κεράσματα...τι ειναι αυτο???να σε πληρώνουν και πάλι καλά να λες!!  ;D
τυχεροι ειστε συναδελφοι!

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 862
Σύνολο: 862

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.