Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - susanna

Σελίδες: 123 ... 6
1
Δημοτικό / Μαθηματικά Ε΄Δημοτικού- Βοήθημα;
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2018, 10:19:22 μμ »
Συναδέλφισσες- συνάδελφοι, τα φώτα σας παρακαλώ! Έχω μια κόρη στην Ε' Δημοτικού και προκειμένου να τη βοηθήσω, χρειάζομαι ένα βοήθημα για τα Μαθηματικά.  :-[ Ψάχνω κάτι που να εξηγεί τη θεωρία, ώστε να μπορώ να τη βοηθήσω εξηγώντας οτιδήποτε καινούριο με τον σωστό τρόπο, να περιέχει τις λύσεις ασκήσεων του σχολ. βιβλίου και κάποιες επιπλέον για εξάσκηση. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια (εκδόσεις/ συγγραφέα ) που εσείς θεωρείτε καλά; ή επαρκή;
Σας ευχαριστώ! Μια φιλόλογος.

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2017, 07:20:35 μμ »
Eννοώ μήπως ανήκει στην  κατηγορία λειτουργικά υπεράριθμος, που στην α΄φάση τοποθετήθηκε κάπου και τώρα σε β΄φάση ψάχνει να συμπληρώσει;

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2017, 07:00:41 μμ »
Ερώτηση : 
Ένα σχολείο έχει λειτουργικό κενό 21 ωρών .
Μπορούν να δώσουν 8 από αυτές σε κάποιον για συμπλήρωση ωραρίου και μετά να τοποθετήσουν κάποιον άλλον που είναι στη διάθεση για 13 ώρες σε αυτό το σχολείο και άλλες 7 ή 8 ώρες σε δεύτερο σχολείο ;

Αν ο "κάποιος" είναι λειτουργικά υπεράριθμος και ψάχνει να συμπληρώσει, τότε ναι μπορούν, γιατί ο λειτουργικά υπεράριθμος προηγείται. Αν ο κάποιος είναι πχ αποσπασμένος από άλλο πυσδε, τότε η τοποθέτηση του διαθεσίτη θα έπρεπε να έχει προηγηθεί.
Αν κάνω λάθος, ας με διαψεύσει κάποιος!

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2017, 07:16:36 μμ »
Noname, θα συμφωνήσω...
Ο Ν 1566/85 και κυρίως το άρθρο 16 περί αποσπάσεων ισχύει ή έχει τροποποιηθεί;

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2017, 04:00:19 μμ »
Συνάδελφοι, ποια είναι η φετινή εγκύκλιος της 11ης  Αυγούστου; Πού/πώς μπορώ να τη βρω;

Άλλη απορία: είναι ξεκάθαρο και βέβαιο ότι οι λειτουργικές τοποθετήσεις πρέπει να γίνονται σύμφωνα με το πδ 50/96 ή αυτό αφορά μόνο τις οργανικές τοποθετήσεις;

Eυχαριστώ εκ των προτέρων!

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2017, 06:11:44 μμ »
Καλή χρονιά, συναδέλφισσες- συνάδελφοι!

 Και το ΠΥΣΔΕ Χανίων πρωτοτύπησε για άλλη μια χρονιά τοποθετώντας πρώτα σε λειτουργικά κενά τους οργανικά ανήκοντες στον Νομό Χανίων - αναφέρομαι σε όσους ζητούν απόσπαση εντός πυσδε κι όχι στους λειτ. υπεράριθμους και διαθεσίτες που ούτως ή άλλως δικαίως κι ορθώς προηγούνται. Οι τοποθετήσεις των αποσπασμένων προερχόμενων από άλλα πύσδε θα ακολουθήσουν... Γιατί;
 
Κι έτσι έχουμε το  εξής παράδοξο: φιλόλογοι με 12,6 και 17 μόρια απόσπασης (ανήκοντες στην κατηγορία αποσπάσεις εντός πυσδε )να έχουν τοποθετηθεί σε σχολεία της πόλης των Χανίων, ενώ άλλοι με 25 και 30 μόρια (της κατηγορίας "από άλλα πυσδε" , προφανώς υποδεέστερης κατηγορίας και γι' αυτό άνισης μεταχείρισης ) έχουν μείνει χωρίς τοποθέτηση! Πού είναι η εφαρμογή του ΠΔ που ορίζει τον τρόπο τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά; Γιατί τον αγνοεί το πυσδε Χανίων; Ημέτεροι και υμέτεροι;

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 13, 2016, 06:40:18 μμ »
Κι εγώ την ίδια απορία/ προβληματισμό έχω...

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 07:09:36 μμ »
Καλή σχολική χρονιά!
Πρόκειται να διδάξω πρώτη φορά Λατινικά σε Λύκειο. Μπορείτε, σας παρακαλώ, να μου προτείνετε κάποια καλά- κατά την κρίση σας- βοηθήματα; Πελάγωσα...
Ευχαριστώ!

9
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Νοέμβριος 13, 2014, 08:01:14 μμ »

τι εννοεις λαθος;ειναι μονο απο συγκεκριμενα κεφαλαια.

από συγκεκριμένα κεφάλαια ναι, συμφωνούμε. Αλλά έχετε τσεκάρει το θέμα 2β από διαφορετικά αρχεία; Είναι ύλη Β΄λυκείου αυτά;

10
Δημοτικό / Απ: τπε: μαθημα σε α΄δημοτικου
« στις: Νοέμβριος 10, 2014, 11:05:05 μμ »
Επιστρέφει καταχαρούμενη η κόρη μου- Α΄Δημοτικού- από το ολοήμερο. " Α, περάσαμε πολύ ωραία! Να σου πω τι κάναμε στην Πληροφορική; Λοιπόν,μαμά, άνοιξε το google, γράψε "ντύσιμο", πάτα αυτό το κουμπί και περίμενε. Θα ανοίξουν κάτι παιχνίδια και θα ντύνουμε τις κούκλες. Σήκω τώρα να παίξω εγώ! "
 :o  ::)

11
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Νοέμβριος 10, 2014, 07:03:44 μμ »

καλοί μου συνάδελφοι, όσοι σχετίζεστε με Ιστορία Β΄Λυκείου , δείτε λίγο στην τράπεζα θεμάτων 2014-2015 κάποια αρχεία. Επιλέξτε τυχαία. Πώς σας φαίνεται το Θέμα 2β; Μήπως βλέπω κάτι λάθος;  Μα, να το βλέπω λάθος σε όσα αρχεία άνοιξα;  :o  ;D

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Β' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 10, 2014, 06:55:31 μμ »
καλοί μου συνάδελφοι, δείτε λίγο στην τράπεζα θεμάτων 2014-2015 κάποια αρχεία. Επιλέξτε τυχαία. Πώς σας φαίνεται το Θέμα 2β; Μήπως βλέπω κάτι λάθος;  ;D

13
 Τοποθετήθηκα πολύ πρόσφατα σε Λύκειο του νομού, οπότε αγχώνομαι και τρέχω να προλάβω την ύλη. Πού -περίπου- βρίσκονται οι μαθητές σας στο σχολείο; Για πείτε, για να συγκρίνω...

14
sapore, έχω διαβάσει τον κανονισμό αλλά δεν διευκρινίζει τίποτε σχετικά- ούτε δεχόμεθα ούτε δεν δεχόμεθα ενστάσεις, όπως διευκρινίζεται συνήθως σε άλλες προκηρύξεις.

 
Όταν η μοριοδότηση προσόντων γίνεται από επιτροπή που βλέπει όλους τους φακέλλους των υποψηφίων, αυτή είναι συγκριτική ανάλογα με την κρίση της επιτροπής. Πώς θα κάνεις ένσταση για αυτό;
επαναλαμβάνω...
Πέρα από πτυχίο και πιστοποιητικά ξένων γλωσσών που δίνουν συγκεκριμένα μόρια, δεν προσδιορίζεται επακριβώς ο τρόπος μοριοδότησης ερευνητικής δραστηριότητας των υποψηφίων, πράγμα το οποίο συσκοτίζει λίγο τον τρόπο επιλογής...

Ας το θέσω αλλιώς, μπορώ να ζητήσω άραγε αναλυτική βαθμολογία του φακέλου μου; Γιατί συγκέντρωσα χ μόρια κι όχι ψ μόρια, βρε αδερφέ;
Ε, ναι, για τα καλυμμένα ονόματα ας το αφήσουμε καλύτερα, συμφωνώ!
Έχω κι άλλες ενστάσεις επί του θέματος, αλλά τέλος πάντων τώρα! Ένα παράδειγμα μόνο: στην ανακοίνωση της βιβλιογραφίας διευκρίνιζαν ότι οι υποψήφιοι καλούνται να μελετήσουν κριτικά τη βιβλιογραφία κι ότι θα τους δοθεί σενάριο να το σχολιάσουν ή ότι θα τους ζητηθεί να εκπονήσουν οι ίδιοι σενάριο/ μέρος σεναρίου. Στο ένα από τα θέματα ( Ιστορία) ζητούσε, (τι φαντάζεστε; καμμία σχέση! ) τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ιστορικής ενσυναίσθησης! Στείρα παπαγαλία, ούτε κριτική σκέψη πουθενά, ούτε τίποτα, ιστορία κατεύθυνσης ένα πράμα! Απομνημόνευσες; Συγχαρητήρια, μπορεί και να περνάς! Δεν απομνημόνευσες και διάβασες κριτικά για να είσαι σε θέση να ετοιμάσεις κάποιου είδους σενάριο, αξιοποιώντας τη βιβλιογραφία όπως αρχικά είπαμε; Ε, λοιπόν, μετά ξείπαμε! Ας πρόσεχες! Θυμός κι απογοήτευση! Άσε που ένιωσα εξαπατημένη με αυτή τους την ασυνέπεια, ένιωσα και βλάκας, αφού πτυχιούχοι άνθρωποι εξεταζόμασταν στη στείρα απομνημόνευση στο ένα από τα τρία θέματα. Στα άλλα δύο θέματα η κατάσταση ήταν καλύτερη, αλλά και σ'αυτά σενάριο πουθενά! ( Για τους γνωρίζοντες αναφέρομαι στα θέματα της Β κατεύθυνσης κι όχι της Α, όπου εκεί πράγματι οι υποψήφιοι κλήθηκαν να κάνουν σενάριο και γενικά υπήρχε περιθώριο πρωτοβουλίας).

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161601
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 449
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.