Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bougy

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Απόφαση Σκάνδαλο
« στις: Νοέμβριος 03, 2007, 11:40:12 πμ »
Συγγνώμη αλλά νομίζω οτι το 60-40 ισχύει και για τους αναπληρωτές. Αν δεν ισχύει τότε λάθος μου.Meli νομίζω ότι αφού δουλέυεις 5 χρόνια σε σχολείο, τα μόρια της προυπηρεσίας σου θα πρέπει να είναι τουλάχιστο 2, εκτός και αν ισχύει κάτι άλλο.Όσο για τα ΤΑΔ και για τα άτομα που δουλεύουν εκεί, νομίζω ότι είναι κοινό μυστικό πως ο τρόπος μοριοδότησης ευνοεί τους έχοντες ισχυρό μέσο. Αν υπήρχε αξιοκρατία στο θεσμό, όλο και κάποιος πρωταθλητής θα είχε βγει από αυτή τη διαδικασία. Αλλά αυτή είναι μια κουβέντα που δεν μπορεί εύκολα να γίνει στα πλαίσια ενός forum.

2
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Απόφαση Σκάνδαλο
« στις: Οκτώβριος 29, 2007, 09:26:33 μμ »
Νομίζω πως ο καθένας βλέπει το θέμα από εκεί που τον συμφέρει. Πάντως έχετε υπόψιν σας πως ο ενιαίος πίνακας δεν είναι ο μοναδικός τρόπος να μπει κανείς έστω και ωρομίσθιος σε σχολείο. Υπάρχει και ο ΑΣΕΠ. Το λεγόμενο 60-40, που φέτος έχει γίνει 0-100, ισχύει ακόμα. Είναι νόμος του κράτους αλλά αυτό κανένας δεν φαίνεται να το αναλογίζεται και έχει δημιουργηθεί για να έχουν και οι νέοι συνάδελφοι μια πιθανότητα να μπουν και να διδάξουν. Αν ίσχυε μόνο η προυπηρεσία, τότε θα έμπαιναν στα σχολεία μόνο οι παλιοί συνάδελφοι και αφού θα ίσχυε αυτό,ποιός ο λόγος κατάργησης της επετηρίδας. Meli θεωρείς ότι έχεις πολύ καλή σειρά στον ΑΣΕΠ κοντά στο 791. Εγώ είμαι κοντά στο 450 και δεν νομίζω να με καλέσουν φέτος γιατί δεν έχω προυπηρεσία σε σχολείο. Στον ενιαιο έιμαι κοντα στο 2500. Γιατί λοιπόν φίλε salao να μην δουλέψω εγώ που διάβασα για να γράψω καλά και να δουλέψει κάποιος που που δεν έχει προσπαθήσει τα τελευταία χρόνια γιατί ξέρει ότι θα είναι και την επόμενη χρονιά σε σχολείο.Αυτό δεν είναι άδικο?

3
Φυσικά και καταστρατηγείται το 60-40!!!!!!! Αλλά με τις μυνήσεις δεν βγαίνει τίποτα. Η εκδίκαση θα πάρει γύρω στα 3 χρόνια και αν κερδίσεις απλά θα σε καλέσουν αναπληρωτή/τρια την επόμενη χρονιά. Αν εντω μεταξυ δεν έχεις πάει καλά στον ΑΣΕΠ δεν σε ξανακαλούν. Αν έχεις πάει καλά τότε και ωρομίσθιος να ήσουν, πάλι έχεις καλές πιθανότητες να διοριστείς. Σε αυτό ποντάρουν και κάνουν του κεφαλιού τους.

4
Είναι όντως ουτοπικό!!!! Αλλά τι να περιμένει κανείς από ένα υπουργείο που έχει βολευτεί με τους ωρομίσθιους!!!!!Για να μην πω για τους άλλους 500 γυμναστές που διορίζονται φετος εκτός ΑΣΕΠ!!!!!!!!!!!!! Μπάχαλο >:(

5
Δεν γνωρίζω, ούτε μπορώ να πω με βεβαιότητα αν τα αποτελέσματα "μαγειρεύονται".Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ψάξω να βρω τα ονόματα των ατόμων που αποτελούν την ΚΕΔ και αν διαπιστώσω ότι δεν πληρούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις να βάζουν θέματα και μέσω της ιδιότητάς τους αυτής να αξιολογούν Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, να κινηθώ αναλόγως!!!!!!!!
Πάντως σε άλλες περιπτώσεις πρόσληψης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, εκτός ΑΣΕΠ, γνωσίζω ότι βασιλεύει η λαμογιά, η αναξιοκρατία και η λογική του "να βολέψουμε τους δικούς μας".

6
Αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση πάντως, είναι το ότι η απάντηση ουσιαστικά είναι ανυπόγραφη. Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι τις απαντήσεις έχει "επιμεληθεί" η ΚΕΔ χωρίς να αναφέρει τα ονόματα που την αποτελούν. Αναρωτιέμαι γιατί!!!!!!Αφού σε κάθε διαγωνισμό τα μέλη της ΚΕΔ είναι διαφορετικά!!!!!!
Μήπως να το ψάξουμε?

7
Μερά από 2 και κάτι μήνες, η ΚΕΔ αξιώθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις που υπεβλήθηκαν. Η απαντήσεις ήταν αρνητικές αλλά οι αιτιολογήσεις τους γενικότατες μέχρι και ανυπόστατες. Σύμφωνα λοιπόν με τον ΑΣΕΠ
στην ερώτηση 7, μια και μόνο έρευνα,40 χρόνων, αρκεί για να βγάλει συμπεράσματα γύρω από επιστημονικά θέματα. Η έρευνα αυτή, υποστηρίζεται από τον ΑΣΕΠ, ότι αναφέρεται ακόμη στα βιβλία εργοφυσιολογίας λόγω των κατάλληλων τεχνικών και προσεγμένων μεθόδων που χρησιμοποίησε, αλλά δεν αναφέρει το ότι μπορεί και να μνημονεύεται από τα βιβλία ακριβώς λόγω των θεαματικότατων αποτελεσμάτων της για να δειχθεί η αντίθεση ανάμεσα στην παλιά αυτή έρευνα και στις πιο σύγχρονες που βρήκαν λιγότερο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ακόμα ένα μάθημα από τον ΑΣΕΠ. 'Οσο λιγότεροι υποστηρίζουν μια άποψη, τόσο πιο αληθής γίνεται η άποψη αυτή!!!!!!!!!
Στην ερώτηση 43, αφού θεωρεί τα συγγράματα καλαθοσφαίρισης της Θεσ/νίκης, που δίνονται στα ΤΕΦΑΑ, μη επιστημονικά, μας δίνει πληροφορίες για τον τρόπο απαντήσεων μιας ερώτησης που έχει ως μια εκ των απαντήσεων το "όλα τα παραπάνω". Λοιπόν όταν σε μια τέτοια ερώτηση ξέρουμε ότι 2 απαντήσεις είναι σωστές, τότε υποχρεωτικά είναι και η τρίτη δηλαδή σε ερωτήσεις του στυλ
"Ποιός ευθύνεται για τις ερωτήσεις του ΑΣΕΠ"
α) Η ΚΕΔ
β) Η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού
γ) Ο Γιώργος Μασδουλεύουν
δ) Όλα τα παραπάνω
Η σωστή απάντηση είναι η δ> Τώρα που το μάθατε θα ξέρετε πως να απαντάτε σε τέτοιες ερωτήσεις
Στην ερώτηση 62 απάντησαν ουσιαστικά ότι το βιβλίο της Αθήνας δεν αναφέρει τις σωστές γωνίες και ότι με τις γωνίες 27-33 δεν έχουμε υψηλές επιδόσεις (Παγκόσμια ρεκόρ και παγκόσμιες πρωτιές δεν είναι παγκοσμίου επιπέδου επισόσεις)
Στην ερώτηση 64 επεξηγούν ότι με τη φράση εκτός ζώνης αλλαγής εννοούν τον χώρο πίσω από τη ζώνη αλλαγής.Άλλο ένα μάθημα, γλωσσικό αυτή τη φορά, από τον ΑΣΕΠ.
Στην ερώτηση 68, η απάντηση είναι επί λέξη "Σύμφωνα με την ταχοδυναμική σχέση τηε μυϊκέ απόδοσης, η οποία αποτελεί βασική γνώση για τη νευρομυϊκή προπόνηση, η μέγιστη βελτίωση της μυϊκής ισχύος επιτυγχάνεται με προπονητικά ερεθίσματα που αντιστοιχούν στο 1/3 της μέγιστης επιβάρυνσης και της μέγιστης ταχύτητας." Που το βρήκαν αυτό δεν αναφέρεται. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε ???
Στη ερώτηση 73, αναφέρουν ότι η ωλένεια λαβή είναι καινούρια σχετικά λαβή!!!!!!!!!!! ???(μόνο 2000 ετών) και αφορά την λαβή με τις παλάμες προς τα έξω. Ούτε που τα βρήκαν αυτά τα πράγματα ούτε τίποτα. Το δούλεμα συνεχίζεται!!!!!
Τέλος στην ερώτηση 79 έχουμε την αποθέωση του παραλογισμού. Σε μια ερώτηση που τα σχολικά βιβλία και επιστημονικά βιβλία δίνουν ως απάντηση τη γ ο ΑΣΕΠ υποστηρίζει, χωρίς να τις αναφέρει, ότι έχει πηγές που επιβεβαιώνουν την απάντηση α. Μάλλον θα είναι κανένα βιβλίο του 1930 που το αναφέρει αυτό. Είπαμε όμως οι πολλοί έχουν άδικο και οι λίγοι  η μάλλον ο ένας δίκιο. Αυτή είναι η δημοκρατική νοοτροπία του ΑΣΕΠ. Άλλωστε οφείλουμε να προστατεύουμε τα παλιά κείμενα και να τα υποστηρίζουμε ακόμα και όταν αποδεικνύονται λανθασμένα!!!!!! Άλλωστε οι παλιοί ήξεραν καλύτερα!!!!!!!!! >:( ??? :o

8
Καλησπέρα και από εμένα. Δεν είμαι φιλόλογος (ανήκω στον πολύπαθο κλάδο των γυμναστών), αλλά νομίζω ότι αυτό που συζητάτε δεν γίνεται. 1ον γιατί είναι όντως πολύ αργά
2ον διότι η νοοτροπία του ΑΣΕΠ είναι "έχω δίκιο ότι και να λέτε ότι και να κάνετε". Από δική μου εμπειρία σας λέω ότι έστειλα στον ΑΣΕΠ τις κατά τη γνώμη μου λανθασμένες απαντήσεις που έδωσε τεκμηριώνοντάς τες με αποσπάσματα από βιβλία (φωτοτυπίες των σελίδων) που διδάσκονται στα πανεπιστήμια. Χθες που τους πήρα τηλέφωνο, μετά από 2 σχεδόν μήνες, με ενημέρωσαν ότι καμιά από τις παρατηρήσεις μου δεν έγινε δεκτή. Τους λόγους μου είπαν οτι θα μου τους στείλουν ταχυδρομικά. Πάντως το γεγονός, όπως μου είπαν, είναι ότι και άλλοι συνάδελφοί μου έχουν στείλει παρόμοιες ή και ίδιες ενστάσεις η οποίες εξετάζονται.Πάντως τα μέλη της επιτροπής που είναι υπεύθυνη για τα θέματα και τις απαντήσεις του κάθε κλάδου δεν νομίζω ότι κατονομάζονται.Όχι τίποτ'αλλο αλλά να ξέρουμε τουλάχιστον τα ονόματα αυτών που μας δουλεύουν!!!!!!

9
Το άρθρο που αναφέρεις νομίζω οτι αφορά την έγκριση πρόσληψης και όχι την προκήρηξη των θέσεων. Τώρα αν θα δημοσιοποιηθούν, ας περιμένουμε να δούμε. Εγώ πάντως θα πάρω ένα τηλέφωνο στη γενική γραμματεία αθλητισμού για περισσότερες λεπτομέρειες. Το οτι δεν ντρέπονται είναι γεγονός. Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.

10
Ξέρεις που μπορούμε να βρούμε τον ενιαίο πίνακα

11
Δεν θεωρώ σωστή αυτή την αντίληψη. Αν δεν κάνουμε κάτι δεν θα αντιμετωπιστεί ποτέ με σοβαρότητα ο κλάδος μας και θα εξακολουθήσουν να τίθενται τα ίδια απαράδεκτα θέματα με τις ίδιες λανθασμένες απαντήσεις σε κάθε διαγωνισμό. Αν θέλουμε να βελτιωθεί ο συγκεκριμένος θεσμός, οφείλουμε να δείχνουμε στους υπέθυνους τα λάθη τους. Αν υπάρξει αντίδραση θα υπάρξει και αποτέλεσμα

12
Συνάδελφοι,
παρακαλώ εκφράστε τις απόψεις σας,
δεν είναι ανάγκη να συμφωνείτε απλά τεκμηριώστε την απάντησή σας

Ευχαριστώ

13
Συνάδελφοι, τα παρακάτω είναι, κατά τη γνώμη μου, οι λάθος απαντήσεις που έχει δώσει το ΑΣΕΠ στον πρόσφατο διαγωνισμό εκπαιδευτικών καθώς και οι λόγοι που αυτές οι απαντήσεις είναι λανθασμένες.
Ερώτηση 7 
Έχει δωθεί ως ορθή η απάντηση δ. Όμως σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία (ενδεικτικά αναφέρω, Andrews et al J Appl Physiol 2003, Tarnopolsky et al J Appl Physiol 2001, Burke et al J Appl Physiol 2000, Goforth et al J Appl Physiol 1997) έχει βρεθεί μέχρι και διπλασιασμός των αποθεμάτων μυϊκού γλυκογόνου. Στο βιβλίο εργοφυσιολογίας του Β.Κλεισούρα στις σελίδες 307-308 αναφέρεται η έρευνα των Bergstrom and Hultman 1966 στην οποία φέρεται να βρέθηκε τριπλασιασμός του  μυϊκού γλυκογόνου, αλλά η έρευνα αυτή εκτός του ότι είναι μια από τις ελάχιστες που έχουν βρει τόσο θεαματικά αποτελέσματα, είναι και αρκετά παλιά κάτι που μπορεί να οδηγήσει στη σκέψη του λάθους στα αποτελέσματα λόγω των μη επαρκούντων τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν.Οπότε σωστή απάντηση είναι η β.

Ερώτηση 43
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή, είναι η δ,όμως η απάντηση γ περιγράφει τη βασική αμυντική στάση και όχι τη στάση ετοιμότητας σύμφωνα με το βιβλίο ‘Ατομική Τεχνική του Μπάσκετ’ των Γ.Τσίτσκαρη,Π.Χατζηαθανασίου στις σελίδες 17,18,19. Άρα οι απαντήσεις γ και δ δεν μπορούν να είναι σωστές. Οι απαντήσεις α και β είναι και οι δύο σωστές σύμφωνα με το προαναφερθέν βιβλίο (σελίδα 17). Άρα, δεν υπάρχει σαφής μοναδική απάντηση οπότε η ερώτηση θα πρέπει να ακυρωθεί ή να θεωρηθούν σωστές οι απαντήσεις α και β.

Ερώτηση 62
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή είναι η δ αλλά στο βιβλίο στίβου της Αθήνας παρουσιάζεται ως σωστή απάντηση η α ενώ στο αντίστοιχο της Θεσσαλονίκης η δ. Το γεγονός είναι πως η γωνία απελευθέρωσης του ακοντίου εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, αφού και με γωνίες από 27 έως 33 μόιρες έχουν επιτευχθεί παγκοσμίου επιπέδου επιδόσεις αλλά και με γωνίες από 35 έως 42 μοίρες έχουν παρατηρηθεί πολύ υψηλές επιδόσεις. Οπότε ορθό θα ήταν να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις και η α και η γ ή να ακυρωθεί η ερώτηση.

Ερώτηση 64
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή είναι η γ, όμως η διατύπωση της ερώτησης οδηγεί στην απάντηση δ, καθώς η ερώτηση ζητά ξεκάθαρα την απόσταση που μπορεί να τρέξει ο κάθε αθλητής εκτός από τον πρώτο εκτός της ζώνης αλλαγής. Η ζώνη αλλαγής έχει μήκος 20 μέτρα, αλλά ο αθλητής επιτρέπεται να ξεκινήσει μέχρι 10 μέτρα πίσω απο τη ζώνη αλλαγής και να συνεχίσει μπροστά απο τη ζώνη αλλαγής για πάνω από 90 μέτρα. Οπότε ο αθλητής μπορεί να τρέξει εκτός ζώνης αλλαγής για τουλάχιστον 100 μέτρα. Άρα η σωστή απάντηση είναι, με τον τρόπο που είναι διατυπωμένη η ερώτηση, η δ.

Ερώτηση 68
Θεωρώ ότι η ερώτηση αυτή πρέπει να ακυρωθεί καθώς καμία απο τις τέσσερις απαντήσεις που δίνονται δεν μπορεί να επιφέρει τη μέγιστη βελτίωση της μυϊκής ισχύος ή ταχυδύναμης. Σύμφωνα με τα βιβλία προπονητικής που χορηγούνται στα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης η ταχυδύναμη αναπτύσεται με απλές ή μεμονωμένες μεθόδους ή με συνδυαστικές μεθόδους. Στις απλές ή μεμονωμένες μεθόδους τα στοιχεία της επιβάρυνσης είναι τα ίδια και προϋποθέτουν: μέγιστη – εκρηκτική ταχύτητα εκτέλεσης της κίνησης, τόση ποσότητα ώστε να επιτρέπει την εκρηκτική εκτέλεση της κίνησης σε κάθε σειρά (σετ), διάρκεια της κάθε σειράς έως 8 sec και συνολική χρονική διάρκεια επιβάρυνσης σε μια ΠΜ απο 15 έως 40 min ανάλογα με το επίπεδο των αθλουμένων.
 Θεωρητικά η απάντηση δ θα μπορούσε να είναι σωστή αν θεωρηθεί ότι το 100% της μέγιστης επιβάρυνσης του μυός αντιστοιχεί στην επιβάρυνση που δύναται να αντέξει ένας ασκούμενος που προπονείται στο 100% της μέγιστης ταχύτητας. Η απάντηση γ, που δίνεται ως σωστή, υφίσταται ως μέθοδος προπόνησης ταχυδύναμης, αλλά όχι για την επίτευξη της μέγιστης βελτίωσης αλλά για τη διατήρηση των υπάρχόντων επιπέδων ταχυδύναμης.

Ερώτηση 73
Η απάντηση που δίνεται ως σωστή, είναι η β, όμως σύμφωνα με το βιβλίο του Β.Δ Καϊμακάμη ‘Ενόργανη Γυμναστική’ σελ 238, στην ωλένεια λαβή τα χέρια γυρίζουν προς τα έξω και οι παλάμες προς το πρόσωπο (σχ.15). Η λαβή αυτή ομοιάζει με τη λαβή Β  (σχ.14) στην οποία οι παλάμες βλέπουν προς τον ασκούμενο. Ακόμη στο ίδιο βιβλίο στη σελίδα 324 δίνεται σχηματικά η ωλένεια λαβή με τις παλάμες γυρισμένες προς τα έξω (σχ.16). Πάντως και στις δύο περιπτώσεις οι σελίδες αυτές αναφέρονται σε μονόζυγο και δίζυγο αντίστοιχα, τα οποία είναι εκτός εξεταστέας ύλης σύμφωνα με την ύλη που έχει δημοσιευτεί στην προκύρηξη.

Ερώτηση 79
Στην ερώτηση αυτή δεν διευκρινίζεται ποιός χορός απο τους δύο  το ‘Μονό Τικ’ ή το ‘Διπλό Τικ’ είναι ο χορός προς ανάλυση. Στη συγκεκριμένη ερώτηση σωστή απάντηση μπορεί να είναι η απάντηση  γ, διότι στο βιβλίο Ελληνικοί Χοροί των Α.Μαλκογιώργου, Β.Μαυροβουνιώτη, Ε.Αργυριάδου Μ.S.  στη σελίδα 428 αναφέρεται ότι το μουσικό μέτρο του χορού είναι 2/4,στο βιβλίο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, στο δημοτικό σχολείο, βιβλίο για τον διδάσκοντα σελ. 159 αναφέρεται «το μουσικό μέτρο είναι δίσημο (2/4)»,στο βιβλίο Φυσική Αγωγή , Ε΄ & Στ΄ Δημοτικού, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, των Διγγελίδη, Θεοδωράκη, Ζέτου, Δήμα, σελ. 134 αναφέρεται « ο χορός «τικ» (μονό) είναι Ποντιακός χορός, έχει 6 χορευτικά βήματα και ρυθμό 2/4.»

14
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: Ερώτηση για τα αποτελέσματα
« στις: Φεβρουάριος 27, 2007, 11:29:19 μμ »
Καλησπερα σε όλους. Βασικα οσον αφορα τις ερωτήσεις 2,7,26,38,64 και 73 θα  ήθελα να πω τα εξης για τις απαντήσεις που παρουσιάζονται ως σωστές απο τα φροντιστηρια:
Στην ερωτηση 2 ακόμη δεν έχει γίνει σαφές στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα που οφείλεται ο καθυστερημένος μυικός πόνος αλλά μάλλον τα φροντιστήρια και ίσως ο ΑΣΕΠ γνωρίζουν κατι παραπάνω
Στην ερώτηση 7 τα αποθέματα μυικού γλυκογόνου μπορούν μεχρι και να ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ και οχι να τριπλασιαστούν
Στην ερώτηση 26 παρακαλώ αν μπορει κάποιος να μου πει που ακριβως βρίσκεται η απάντηση γιατι εγω διάβασα τα βιβλία της Αθήνας και της Θεσ/νικης και δεν την βρήκα
Στην 38 έχει αναλογιστεί κανείς τι σημαίνει παράλληλα πόδια!!!!!!!!!
Στην 64 έχω την εντύπωση πως ο τρόπς διατύπωσης είναι τραγικός!!!!!! 
Στην 73 θα μπορούσαν να είναι σωστές απαντήσεις και η Α και η Β και η Δ
Ευχαριστώ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 508
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.