Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - luckyu

Σελίδες: 123
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βιβλιογραφία για CPE
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 12:42:31 μμ »
Με τουλάχιστον 4 ώρες τη βδομάδα και πάλι πολύ δύσκολο. Αυτή η βιβλιογραφία δε βγαίνει με τίποτα. Τα κείμενα μόνο στο cpe στο use of english θέλουν διάβασμα και από σένα, γιατί υπάρχουν πολλές απαντήσεις, οι οποίες δεν είναι πάντα στο βιβλίο και χρειάζονται αρκετή ανάλυση. Εγώ θα επέλεγα από όλα αυτά τα 2, 5, 6, 8, και θα έκανα τα PAST PAPERS του BETSI σε εξτρά ώρες στο δικό μου χώρο, σαν mock test..(κάποια στιγμή που εσύ θα έχεις μάθημα, κανονίζετε να έρθει να γράφει το τεστ σε έναν άλλο χώρο).

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2012, 02:45:32 πμ »
Όταν έδινα proficiency, η ξαδέρφη μιας καλής μου φίλης χρειαζόταν βοήθεια στα Αγγλικά του σχολείου. Δεν είχε χρήματα για φροντιστήριο ή για ιδιαίτερα και τη βοηθούσα εγώ. Λάτρεψα τη στιγμή που μου είπε ότι έγραψε 20 στις εξετάσεις, όταν στο προηγούμενο τρίμηνο είχε γράψει 9 (Σε μια εποχή που τους βαθμούς δεν τους χάριζαν ούτε οι Αγγλικούδες).

 Δε σπούδασα στο πανεπιστήμιο, αλλά παρακολούθησα τη διετή εκπαίδευση καθηγητών στο british council, όπου και ξόδεψα αρκετά χρήματα. Ταυτόχρονα έκανα και το diploma in translation. Πριν προλάβετε να πείτε ότι δεν ήμουν ικανή να περάσω στο πανεπιστήμιο, να σας πω ότι από επιλογή μου δεν έδωσα και για προσωπικούς λόγους. Όπως και να έχει, εκπαιδεύτηκα από έναν αξιόλογο φορέα...υποτίθεται.

 Δούλεψα αρχικά για 4 χρόνια ως μεταφράστρια, οπότε τα Αγγλικά έγιναν 2η φύση μου. Αποφάσισα στα 24 να ασχοληθώ με την εκπαίδευση. Πιο πριν δεν το έκανα, γιατί θεωρούσα ότι ήμουν πολύ μικρή για να με πάρει μαθητής στα σοβαρά. Ξεκίνησα κάνοντας δωρεάν όποιον δεν είχε δυνατότητα να πληρώνει. Βρήκα δυο φίλες μου. Μετά, χωρίς να το καταλάβω βρέθηκα να δουλεύω σε φροντιστήριο με A' SENIOR και B' SENIOR. Μέσα σε δυο μήνες μου έδωσαν και ένα διατομικό ADVANCED και ίδρωσα πραγματικά για να φτάσει το τέλος της χρονιάς.Τελικά, ό,τι κι αν είχα μάθει στο British council, όσο χρόνο και αν σπατάλησα φτιάχνοντας lesson plans και κάνοντας μαθήματα μπροστά σε εξεταστές από την Αγγλία, στο τέλος της χρονιάς ήμουν σίγουρη ότι απέτυχα. Ευτυχώς μια καλή ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ (Με όλα τα γράμματα κεφαλαία, και όχι μόνο το πρώτο), με την πείρα της με βοήθησε να γίνω καλύτερη δίνοντάς μου σωστό feedback.

Τη δεύτερη χρονιά μου έδωσαν μεγαλύτερες τάξεις. Η πόρτα της τάξης μου χτυπούσε συνεχώς από μια απόφοιτη της Αγγλικής, η οποία μου ζητούσε βοήθεια για διάφορα προβλήματα που συναντούσε (είτε απορίες πάνω στα Αγγλικά, είτε προβλήματα στη συμπεριφορά των παιδιών). Ήξερα ήδη τι έκανε λάθος (τα είχα κάνει την προηγούμενη χρονιά τα λάθη αυτά) και τη βοηθούσα. Σχεδόν 10 χρόνια μετά, το ποσοστό επιτυχίας μου είναι στο 90% και το 10% είναι πάντα περιπτώσεις μαθητών που επιμένουν να δώσουν πριν την ώρα τους. Έχω μάθει και συνεχίζω να μαθαίνω. Όχι γιατί είμαι πιο άξια από μία απόφοιτο, αλλά επειδή υπήρχε μια άξια ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ να με βοηθήσει στα πρώτα μου λάθη και στην πορεία στάθηκα και εγώ άξια ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ σε μια άλλη κοπέλα.

 Αυτή τη στιγμή έχω 13 μαθητές, χωρίς να έχω εξευτελιστικές τιμές και χωρίς να χρειαστεί να βάλω ποτέ αγγελία για απογευματινό μάθημα (όλοι οι ανήλικοι είναι μαθητές μου γνωρίζουν τη δουλειά μου από άλλους φίλους τους). Για πρωινά μαθήματα σε φοιτητές έχω βάλει αγγελία, αλλά δεν πόνταρα και ποτέ εκεί. Συγγνώμη για το κατεβατό, αλλά νομίζω ότι το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει σε κάθε καθηγητή (και δε θα δεχτώ από κανέναν απόφοιτο να αμφισβητήσει το ότι είμαι καθηγήτρια Αγγλικών). Σίγουρα οι γνώσεις που παρέχονται στο πανεπιστήμιο είναι πολύ περισσότερες. Δε θα κατάφερνα  ποτέ να διαβάσω αρχαία Αγγλικά, ούτε και να αναλύσω λογοτεχνικά κείμενα. Αλλά είμαι σε θέση να αναλύσω κάθε γραμματικό φαινόμενο, να βοηθήσω τους μαθητές να αναπτύξουν τα επικοινωνιακά skills, να τους ξεμπλοκάρω στις εκθέσεις, να τους κάνω να νιώσουν αυτοπεποίθηση, να μπουν στο εξεταστικό κέντρο και να βγουν με σιγουριά, να μιλήσουν με έναν Άγγλο και να μη δαγκώνουν τα νύχια τους για να περάσει η ώρα.

Και πάλι συγγνώμη για το κατεβατό, αλλά σαν εμένα υπάρχουν πολλοί καθηγητές εκεί έξω και είναι κρίμα να υποβιβάζεται μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων, απλώς και μόνο επειδή κάποιοι εκμεταλλεύονται το γεγονός πως έχουν το δικαίωμα να διδάσκουν και όταν μπαίνουν στην τάξη διαβάζουν το βιβλίο του καθηγητή (είτε είναι απόφοιτοι, είτε είναι επαρκειούχοι).

υ.γ. Σε ολόκληρη τη συζήτηση δεν είδα κανέναν πόλεμο ενάντια στους απόφοιτους, παρά μόνο ενάντια στους επαρκειούχους!

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Ιούλιος 09, 2012, 06:45:33 μμ »
Miss pe 06 ευχαριστώ για την απάντηση , δεν έκανα όλα τ άλλα παρά μόνο στο τέλος τα practice tests και το αναγνωστικό που σου είπα .... ο φίλος που με είχε αναλάβει ...σα να ψιλοβαριόταν το διαπίστωσα στο τέλος βέβαια όταν του ζήτησα να κάνουμε παραπάνω προφορικά γιατί έδινα και εκείνος αδιαφόρησε γιατί είχε εξετάσεις για πτυχίο ισπανικών ...πήγα με 3 μαθήματα στα προφορικά :) ... αν δεν το πάρω , δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω πάλι μαθήματα , μάλλον θα κοιτάξω τη βιβλιογραφία που προτείνετε

Έρση καλησπέρα. Η εξεταστική του Μαϊου ήταν ομολογουμένως αρκετά δύσκολη, με βάση φυσικά τις απόψεις μαθητών που συνήθως έχουν ρεαλιστική άποψη για τη δυσκολία κάθε τεστ. Οπότε δε νομίζω να έχει να κάνει με τη βιβλιογραφία που έκανες. Τώρα, όσον αφορά το αν είχε όρεξη ο καθηγητής ή όχι...Μήπως δεν αδιαφόρησε, αλλά απλώς θεώρησε ότι είσαι καλυμμένη στα προφορικά και ότι δε χρειάζεται να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα; Κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου εδώ, γιατί έχω αρνηθεί κι εγώ σε μαθητές μου να κάνουμε παραπάνω προφορικά, όταν έχω δει ότι είναι έτοιμοι να δώσουν και με το παραπάνω. Θεωρώ ότι δεν είναι εποχές να πληρώνομαι για μαθήματα που δε χρειάζεται ο μαθητής. Φυσικά, σε πιο αδύναμους μαθητές πιέζω να κάνουν επιπλέον μαθήματα.

4
Proficiency Michigan ή Cambridge έχεις; Τα περισσότερα πανεπιστήμια στην Αγγλία (όχι όλα φυσικά) δέχονται και το Proficiency του Cambridge για το μεταπτυχιακό. Βέβαια κάποια από αυτά έχουν μερικούς όρους, όπως το να το έχεις αποκτήσει τα τελευταία δύο χρόνια ή να το έχεις πάρει με B. Στείλε ένα email στα πανεπιστήμια που ενδιαφέρεσαι και ζήτα τους να σου στείλουν την πλήρη λίστα με τα πτυχία που αναγνωρίζουν. Στις αιτήσεις τους πολλές φορές αναφέρουν μόνο το IELTS, αλλά αν το ψάξεις καλύτερα δίνουν και τη δυνατότητα για PROFICIENCY CAMBRIDGE. Το έψαξα πρόσφατα για μια μαθήτριά μου γι' αυτό το γνωρίζω. Καλή επιτυχία πάντως!

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Μάιος 12, 2012, 10:32:49 πμ »
Γεια σε όλους!
ECPE περιμένω και εγώ, δίνουν τα παιδιά προφορικά την ερχόμενη Κυριακή, αλλά το χαρτί πουθενά.

Αν είσαι γραμμένη στο ΜΟΡΦΕΑΣ και μπορείς να δεις το πρόγραμμα των εξετάσεων των μαθητών, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Πήρα τηλέφωνο γιατί κι εμένα δε μου ήρθε το χαρτί της HAU για ecce, και μου είπαν ότι εφόσον μπορώ να δώ το πρόγραμμα μέσα στο σύστημα, μπορούν η μαθητές να πάνε μόνο με την ταυτότητά τους. Λόγω εκλογών, όπως είπαν, το ταχυδρομείο καθυστέρησε με πολλές αποστολές. Αν δεν είσαι γραμμένη στο ΜΟΡΦΕΑΣ, πάρε τηλ στην HAU να τους ρωτήσεις για τα προγράμματα, έτσι ώστε ακόμη και να μην έρθει το χαρτί, τα παιδιά θα ξέρουν πού θα δώσουν και θα πάνε απλώς με την ταυτότητά τους.

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Μάιος 07, 2012, 09:54:56 μμ »
Έχει έρθει στους μαθητές σας το χαρτί με το πρόγραμμα των εξετάσεων;

Μου έχει έρθει για το ecpe, αλλά όχι για το ecce.

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Μάιος 07, 2012, 09:54:20 μμ »
Εχω αναλάβει για πρώτη φορά ecpe αλλά έχω μπερδευτεί λίγο με την βαθμολογία. Πώς μπορώ να δώ αν στα practice tests o μαθητής μου περνάει στις ενότητες listening  kai g.v.r?  Οποιαδήποτε βόήθεια ευπροσδεκτη..

Για το GCVR είναι 78/120 (αυτό αναλογεί στο 65%) Ενώ για το listening είναι 35/50.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές μεταφράσεων
« στις: Ιανουάριος 06, 2012, 04:28:33 μμ »
Εφόσον θα κάνεις μετάφραση όλα όσα λέει στο βίντεο, δε θεωρείται ούτε μετάφραση, ούτε υποτιτλισμός, αλλά μεταγλωττισμός. Σε μια εταιρεία που δούλευα ως εξωτερικός συνεργάτης, η αμοιβή ήταν 1 ευρώ το λεπτό της ταινίας= μισή ώρα ταινίας=30 ευρώ. Φυσικά, θα ζητήσεις παραπάνω, καθώς ο πελάτης που το πήγε στην εταιρία πλήρωσε προφανώς περισσότερα. Εκτός αν είναι γνωστή σου και θέλεις να της κάνεις καλύτερη τιμή. Σε καμία περίπτωση λιγότερο από την τιμή που σου είπα όμως. Έχει αρκετή δουλειά και ψάξιμο για να μεταφράσεις ντοκυμαντέρ. Ελπίζω να βοήθησα!

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: City and guilds
« στις: Νοέμβριος 17, 2011, 01:26:43 πμ »
Κοίταξε να δεις πώς έχουν τα πράγματα...Πριν αρκετά χρόνια, είχε βγει ένα πτυχίο, δε θυμάμαι καν ποιο είναι, το οποίο αναγνωρίστηκε από τον ΑΣΕΠ, έμεινε στη λίστα με τα αναγνωρισμένα πτυχία για κανένα δύο χρόνια, και μετά αλλάξανε γνώμη, και το βγάλανε. Έγινε μεγάλος σάλος, γιατί πολλά άτομα σαν εσένα, το έδωσαν θεωρώντας το πιο εύκολο και κατέληξαν τελικά να πρέπει να ξανακάνουν μαθήματα για να πάρουν ένα πτυχίο Αγγλικών που να αναγνωρίζεται. Από τότε και μετά, πάντα περιμένουμε λίγα χρόνια για να σιγουρευτούμε ότι δε θα ξανακάνουν τέτοια πατάτα και μετά αρχίζουμε να το συστήνουμε στους μαθητές. Το CITY AND GUILDS έχει ήδη τουλάχιστον τέσσερα χρόνια που αναγνωρίζεται, οπότε δεν πιστεύω να κάνουν καμία τέτοια πατάτα. Παρόλα αυτά, εγώ για να είμαι σίγουρη, προτρέπω να το δώσουν μόνο μαθητές που δεν έχουν δυνατότητα να περάσουν κάποιο άλλο πτυχίο (είτε λόγω πιεσμένου χρονικού πλαισίου, είτε λόγω δυνατοτήτων). Από τη στιγμή που μπαίνεις και ρωτάς σε ένα forum καθηγητών ποιο πτυχίο να δώσεις σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, κάθε καθηγητής που δε σε γνωρίζει, δε σε έχει δει να μιλάς, να γράφεις και πόσο τελικά παίρνεις τα γράμματα ή όχι, το πιο λογικό είναι να σου πει το εύκολο πτυχίο.  Ο έγκυρος τρόπος για να επιλέξεις ποιο πτυχίο θα δώσεις είναι ένας από τους εξής:
α. Έχω γνωστό καθηγητή, συστημένο, που κάνει ιδιαίτερα και ξέρω ότι κάνει καλή δουλειά. Του ζητώ να με αξιολογήσει και να μου πει σε πόσο καιρό μπορώ να δώσω το κάθε πτυχίο.
β. Πηγαίνω σε ένα φροντιστήριο, αν δεν έχω κάποιο γνωστό καθηγητή ή δε θέλω να τα σκάσω, και ζητώ να με αξιολογήσουν και να μου πουν τι επιλογές έχω και το χρονικό διάστημα που απαιτείται για το κάθε πτυχίο.

Εσύ, όμως, μπήκες στο forum κι έκανες την εξής ερώτηση "Καλησπερα. Βρηκα καθηγητη (ιδιοκτητη φροντιστηριου) για μαθημα σε σχετικα καλη τιμη. Με παρωτρυνε να δωσω Μισιγκαν αντι Σιτι εντ Γλιλς. Και θα αποφασισω αυριο να του πω πιο απο τα δυο πτυχια. Ποιο μου προτεινετε? Δεν το χω με τα αγγλικα , το θελω κυριως για τη μοριοδοτηση στο ασεπ και εχω παρει το 2006 λοουερ Μισιγκαν με C και ειμαι σχεδον 30 χρονων. Α και θελω να δωσω ακομη και με λιγες πιθανοτητες το Μαιο του 2012 (ξερω πως ζηταω πολλα!!). "
Συνοπτικά....Δεν το έχεις με τα Αγγλικά, πέρασαν πέντε χρόνια από τότε που πέρασες το Lower και θέλεις το Μάιο να δώσεις Advanced, ή και Proficiency.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, σου προτείναμε κι εμείς να δώσεις το City and guilds. Δεν ξέρουμε, η αλήθεια είναι, αν θα αναγνωρίζεται μετά από δέκα χρόνια...αλλά εγώ προσωπικά δεν ξέρω αν θα υπάρχει και δημόσιο μετά από τόσα χρόνια. Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι με τα δεδομένα που παρουσίασες, υπό κανονικές συνθήκες, έχεις ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ και μόνο ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ για proficiency του City and Guilds το Μάιο. Προσπαθώ να είμαι όσο πιο ξεκάθαρη γίνεται, για να μη νομίζεις ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του ο καθηγητής στο τέλος του χρόνου αν τυχόν δεν το περάσεις. Αν πάλι τα καταφέρεις, τότε μάλλον θα είσαι παιδί θαύμα!

Συγγνώμη αν ακούγομαι ειρωνική, αλλά πρόσφατα ένας υποψήφιος μαθητής ήρθε να μου ζητήσει μαθήματα, από το μηδέν για να πάρει lower το Μάιο και φυσικά τον έδιωξα όπως όπως. Πρέπει όλοι οι μαθητές να καταλάβουν ότι οι καθηγητές δεν είναι μάγοι. Κάθε καθηγητής μπορεί αν θέλει να σου διδάξει όλη την ύλη της χρονιάς μέσα σε 20 ώρες. Το θέμα είναι τι θα καταλάβει και τι θα αφομοιώσει ο μαθητής από αυτά. Αν θες κάποιο σοβαρό πτυχίο, κάτσε διάβασε, μη βάζεις τρελά χρονικά όρια και αν τυχόν πηγαίνεις τόσο καλά, ο ίδιος ο καθηγητής θα σε παροτρύνει να δώσεις κάποιο πτυχιό νωρίτερα απ'όσο περίμενε και ο ίδιος.


10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: adventures 4 , john boukouvalas, η αποψή σας?
« στις: Νοέμβριος 07, 2011, 09:49:05 μμ »
Θα συμφωνήσω με ks10. Το here we go είναι πολύ πιο βατό για ένα παιδί με κενά.Νομίζω ότι η σειρά φτάνει μέχρι και το 4, άρα τάξη D, οπότε μπορείς να πάρεις το coursebook 4 και το Grammar 3. Δουλεύεται πολύ ωραία σαν βιβλίο και αρέσει και στους μαθητές. Όσο για το Adventures, με κάλυψε και πάλι ο/η ks10.

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: adventures 4 , john boukouvalas, η αποψή σας?
« στις: Νοέμβριος 05, 2011, 08:20:57 μμ »
Καλησπέρα!
Εγώ έκανα το Adventures 1 και το μίσησα!!!Περίμενα πώς και πώς να τελειώσει η χρονιά για να αλλάξω βιβλίο. Βέβαια, γούστα είναι αυτά!!!Και δεν το θεωρώ βατό για μαθητή με πολλά κενά! Για το Profile δεν ξέρω, καθώς δεν το έχω δουλέψει...Αλλά μήπως, αφού έχει και πολλά κενά, να διαλέξεις μια σειρά που να έχει κύριο βιβλίο και γραμματική, ώστε να μπορεί να συμβαδίζει στα κεφάλαια?Είναι πολύ πιο βολικό, καθώς στο κύριο βιβλίο κάνεις μια μικρή αναφορά στο γραμματικό φαινόμενο, για να θυμηθεί πάνω κάτι ο μαθητής τι του γίνεται, και μετά περνάς στο αντίστοιχο κεφάλαιο της γραμματικής και το κάνεις αναλυτικά!

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: TOEFL!!!
« στις: Οκτώβριος 26, 2011, 02:46:58 μμ »
Το πρώτο, από Thomson, το έχω δουλέψει και είναι πολύ καλό. Έχει αρκετά ασκήσεις γιά κάθε part της εξέτασης. Παρόλα αυτά, μόνο με αυτό το βιβλίο δεν μπορεί να δουλευτεί. Ρώτα τι επίπεδο θέλει (c1/c2/) και επέλεξε οπωσδήποτε κι ένα βιβλίο Γραμματικής του αντίστοιχου επιπέδου. Μπορεί το TOEFL να μην έχει ξεχωριστό part για την Γραμματική, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν εξετάζεται μέσα στο τεστ, είτε μέσα από τα κείμενα, είτε μέσα από την έκθεση. Τα κείμενα του TOEFL είναι πάρα πολύ απαιτητικά. Αν σας φτάνει ο χρόνος, μπορείς να βάλεις και coursebook αντίστοιχου επιπέδου. Οπότε να κάνετε μαζί το coursebook και τη γραμματική, ώστε να εξασκήσει προφορικά, κατανοήση κειμένου και έκθεση και να του βάζεις για h/w τεστάκια ώστε να συνηθίσει το format του toefl. Ξαναλέω ότι είναι αρκετά δύσκολο πτυχίο, μακράν δυσκολότερο από το toeic.
p.s. Ρώτα πού ακριβώς θέλει να πάει για σπουδές. Πλέον στην Αγγλία τα περισσότερα πανεπιστήμα ζητούν το Academic IELTS. Το TOEFL από την άλλη είναι πιο περιζήτητο για Αμερική.
Το Thomson είπες ότι είναι πολύ καλό. Από ποια εταιρία είναι; Το στέλνουν δωρεάν;

Κάποια άλλη επιλογή καλού βιβλίου με practice tests υπάρχει; Βρήκα ένα σωρό στο διαδίκτυο και πελάγωσα. Και ποια γραμματική θα προτείνατε να συνοδεύσει τα τεστς; Το Grammarway 4 ταιριάζει; Το έκανα μέχρι και επίπεδο Advanced. Δεν ξέρω, όμως, αν είναι κατάλληλο για αυτό το πτυχίο.

Δεν ξέρω αν το δίνουν δωρεάν γιατί το δίδασκα σε φροντιστήριο, οπότε δε χρειάστηκε να το παραγγείλω. Δε νομίζω όμως να το βρεις δωρεάν. Παρόλα αυτά, αν θυμάμαι καλά, το student's book είχε και τις λύσεις στο τέλος, οπότε μπορείς απλώς να βγάλεις φωτοτυπίες το βιβλίο του μαθητή για να προετοιμαστείς.
Για γραμματική, το Grammarway 4  είναι για επίπεδο upper intermediate, που σημαίνει ότι είναι για lower. Θα σου πρότεινα να βρεις κάποια γραμματική που να έχει σίγουρα κεφάλαια για προθέσεις και για phrasal verbs. Όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, μέσα από τα readings εξετάζεται και η γραμματική σε αυτό το πτυχίο. Για όλα τα υπόλοιπα γραμματικά φαινόμενα είσαι καλυμμένος με το Grammarway, αλλά δώσε έμφαση σε προθέσεις και phrasal verbs γιατί εξετάζονται πάρα πολύ στο TOEFL.Αν μπορείς κάνε το Grammarway που έχεις ξαναδουλέψει και ετοίμασε δικό σου υλικό για τα υπόλοιπα.

13
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: City and guilds
« στις: Οκτώβριος 10, 2011, 09:22:13 μμ »
City and Guilds και πάλι με αρκετό διάβασμα. Αλλά αν διαβάσεις, η ύλη βγαίνει. Για Michigan ούτε για πλάκα. Σκέψου ότι πρέπει πρώτα να κάνεις μια επανάληψη και μετά να ξεκινήσεις την ύλη του proficiency, οπότε για Μάιο μόνο City and Guilds!

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: City and guilds
« στις: Οκτώβριος 06, 2011, 04:20:24 μμ »
Μακριά από αλυσίδες!!!Ευρωδιάσταση, Ευρωγνώση και όλα τα σχετικά. Δούλεψα σε δυο διαφορετικές αλυσίδες. Και οι δυο είναι τα ίδια χάλια. Κατά πρώτον, οι ιδιοκτήτες δεν είναι απαραίτητο ότι είναι και καθηγητές. Οπότε το βλέπουν τελείως επιχειρησιακά το θέμα όλο. Από την άλλη, τι πάει να πει 900 Ευρώ και να δώσεις το Μάιο. Κι αν είσαι πολύ καλός και μπορείς να δώσεις νωρίτερα?Αν έχεις πολλά κενά και πρέπει να δώσεις το Νοέμβριο? Στις αλυσίδες δίνουν τιμές fix και βάζουν μέσα στο ίδιο τμήμα αρχάριο και προχωρημένο μαθητή και ο καθηγητής τρέχει να προλάβει και φυσικά στις περισσότερες περιπτώσεις δε γίνεται σωστή δουλειά. Ο προχωρημένος θα βαρεθεί γιατί το μάθημα πάει πολύ αργά, ενώ ο αρχάριος θα τα βρει μπαστούνια και πιθανότατα να τα παρατήσει. Αν δεν μπορείς να βρεις καθηγητή για ιδιαίτερο, τότε πήγαινε τρέχοντας σε συνοικιακό. Ξέρεις ότι ο άνθρωπος που το έχει είναι καθηγητής και δε θα σε δει απλώς σαν έναν πελάτη που έπιασε από μία διαφήμιση, αλλά ως μαθητή που αν έχει καλά αποτελέσματα θα λειτουργήσει ως διαφήμιση και θα έρθουν κι άλλοι μαθητές.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 747
Σύνολο: 754

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.