Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - r.e.a.

Σελίδες: 1
1
Επίσης έχει δοθεί υπερβολική έμφαση μόνο στην πληροφορική, ενώ αστοχίες υπάρχουν και με άλλα μαθήματα.

Συμφωνώ, μάλιστα αυτό δίνει και μια συντεχνιακή χροιά στο κείμενο! Η έλλειψη σφαιρικότητας σε κείμενα που δημοσιοποιούνται μόνο ως μειονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί. Αν βέβαια στόχος είναι να δώσουμε μια ρεαλιστική εικόνα του τι συμβαίνει.


2
Σχολική ζώνη / Απ: Πού είναι τα βιβλία;
« στις: Οκτώβριος 04, 2011, 12:14:23 πμ »
Φάρσα για τα βιβλία στο υπουργείο παιδείας:
http://www.youtube.com/watch?v=4EV0nozarnc&feature=player_embedded


3
Καλύτερα αν γίνεται να παραλείψετε τούτη την πρόταση "It seems that Ministry of Education AND Religion (indeed this is the official name) believes more in God than in new technologies...." Είναι ευαίσθητο θέμα η θρησκεία κ δεν μπορεί να συγκριθεί με την Πληροφορική. Καλύτερα να γράψετε ότι η Πληροφορική υποβαθμίζεται στα σχολεία ενώ η τεχνολογία είναι πλέον απαραίτητη κ εξελίσσεται. Κάτι τέτοιο...

Συμφωνώ σε αυτό και μάλιστα θα πρότεινα αντί της "αντιπαράθεσης" πληροφορικής και θρησκευτικών να δοθεί έμφαση στο πώς αντιμετώπισε το υπουργείο τη βιολογία και την πληροφορική, τις δύο πιο σημαντικές επιστήμες του 21ου αιώνα. Ζούμε στον 21ο αιώνα της τεχνολογικής επανάστασης κι όμως από το Υπουργείο Παιδείας μας ούτε η βιολογία ούτε η πληροφορική θεωρούνται σημαντικές επιστήμες και έχουν συμπεριληφθεί ως μαθήματα επιλογής στο "Νέο Λύκειο"... στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας!
Δύσκολο βέβαια να μεταφραστεί η έκφραση "φαιδρά πορτοκαλέα" στα αγγλικά αλλά θα είχε ενδιαφέρον αν γινόταν!

4
«Δώρο» 970.000 ευρώ στη ΓΣΕΕ από την Διαμαντοπούλου

Απίστευτη πρόκληση δια χειρός κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου, η οποία, με υπουργική απόφαση, επιχορηγεί τους συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ με 970.000 ευρώ.
Δηλαδή, την ώρα που η κυβέρνηση λαμβάνει τα σκληρότερα μέτρα που εξοντώνουν τα ελληνικά νοικοκυριά, το υπουργείο Παιδείας μοιράζει απλόχερα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.
Σε απόφαση που υπογράφηκε στις...
29.07.2011 από τον προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης του υπουργείου Παιδείας αναφέρεται:
«επιχορηγούμε το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ, για το 2011, με το ποσό του 970.000 ευρώ».
Ως εξοργιστική αντίφαση σημειώνεται ότι την ημέρα που το υπουργείο της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου επιχορηγούσε το Ινστιτούτο της συνδικαλιστικής οργάνωσης με το υπέρογκο ποσό, το υπουργείο Οικονομικών κατέθετε τροπολογία με την οποία μπαίνει «λουκέτο» σε δεκάδες φορείς του Δημοσίου, στο πλαίσιο της δημοσιονομικής εξυγίανσης.
Παράλληλα, την ώρα που η απόφαση δημοσιευόταν στην ιστοσελίδα της Διαύγειας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Ηλίας Μόσιαλος έδινε διευκρινήσεις για το πώς και πόσοι υπάλληλοι θα βγουν σε εφεδρεία.
Δείτε την απόφαση του υπουργείου Παιδείας για την επιχορήγηση του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ

http://www.info-guardian.eu/2011/10/%ce%bd%ce%b1-%cf%80%cf%89%cf%82-%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%8a%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%bf%cf%8d%cf%82-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1/

5
Αλλά επειδή δεν είμαι γλωσσολόγος, αν υπάρχει κάποιος φιλόλογος με ειδίκευση στη γλωσσολογία, να μας διαφωτίσει επιστημονικά επί του θέματος  :)

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται τόσο βαρύγδουπος τίτλος για να μας διαφωτίσει ότι τα greelish δεν αποτελούν εξέλιξη της γραφής όπως ισχυρίστηκε η επιμορφώτρια!

6
 
τι εννοούσε "την ανεκτικότητα που πρέπει να επιδεικνύουμε για τα greeklish των μαθητών στους κοινωνικούς ιστότοπους"; Ο εκπαιδευτικός τι σχέση έχει με το τι και πως γράφει ο οποιοσδήποτε μαθητής στο διαδίκτυο; Και, επίσης, πως αυτό συνδέεται με τη γραφή στο σχολείο, όπου έχει λόγο ο εκπαιδευτικός;

Και κάτι ακόμα.. η γραφή "greeklish" ΔΕΝ αποτελεί εξέλιξη της γραφής! Αν ήταν έτσι, τότε να επιτρέπαμε να γράφουν και στο σχολείο με greeklish; Ή, να γράφουμε τις αίτησεις μας στο ΚΕΠ ή σε δημόσια υπηρεσία σε greeklish; Όχι βέβαια. Άλλο η κατανόηση μιας κατάστασης (που πολλοί από εμάς την ξέρουμε και από πρώτο χέρι) και άλλο τα περί εξέλιξης της γραφής.

Μάλλον θα έπρεπε να ρωτήσεις την ίδια να σου απαντήσει τι εννοεί και μια και είναι θεσμικός παράγοντας της κοινωνίας να εκληφθεί και ως άποψη που εκφράζει τη στρατηγική του υπουργείου στο σύνολό του! Ακριβώς όπως όταν κάτι θετικό εκφράζεται από τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών θεσμών το εκλαμβάνουμε ως προσωπική επιτυχία της κ. Δ. Το ίδιο ισχύει και για τις ατυχείς εκφράσεις με τις οποίες δεν συμφωνούμε! Εκτός αν έχουμε (Έλληνες είμαστε) δυο μέτρα και δυο σταθμά lol!

8
Από τη μια λοιπόν υποστηρίζεις ότι καλά κάνει (ενν. το Υπουργείο) και από την άλλη μόλις πριν λίγο είπες:
Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες!

Διάλεξε λοιπόν συμφωνείς ή όχι με την απόφαση του Υπουργείου;

Συμφωνώ απόλυτα με τη λογική της απάντησης του υπουργείου στο αίτημα κάποιων ασεπολατρών για μη κατάρτιση χωριστών πινάκων όπως προανέφερα. (καθαρά λαικίζον από την πλευρά των ασεπολατρών και καθαρά ψηφοθηρικό από την πλευρά του υπουργείου που βιάστηκε να μπει στη λογική να τους ικανοποιήσει). Το υπουργείο κινήθηκε στη λογική των αιτημάτων τους και τους έδωσε αυτό που κατά βάθος ζητούσαν: ισότητα εδώ και τώρα σε όλα χωρίς παρεκκλίσεις.
Διαφωνώ επί της ουσίας διότι κανένας διαγωνισμός δεν καταρτίζει για τέτοιου τύπου ειδικά σχολεία. Αφού λοιπόν ο ασεπ δεν διασφαλίζει την επάρκεια για διδασκαλία σε αυτούς τους χώρους (μάλλον δε διαφωνούμε εδώ) μένουν 2 πράγματα:
- να κλείσουμε τα σχολεία για να μην γκρινιάζουν κάποιοι που θεωρούν ότι θα στριμωχτούν αν κληθούν ή
- να καταρτίσουμε πίνακες με άλλα κριτήρια εκτός των πινάκων των αναπληρωτών (και φυσικά η προϋπηρεσία θα μετράει κανονικότατα διότι κανείς δεν είναι τόσο βλάκας να πάει να διδάξει σε τόσο δύσκολους χώρους με αντάλλαγμα μια αναμνηστική κούπα με το όνομά του πχ  ;D ή διαφορετικά να αμοίβονται διπλά και τριπλά ή και τα δύο).
Αυτή είναι η δική μου δίκαιη πρόταση. Κι ας κλείσω κι εγώ με μια παροιμία (κινέζικη): οι δίκαιες λύσεις προϋποθέτουν δίκαια αιτήματα 8)

9
Αγαπητή r.e.a  ;D ;D ;D ;D ;D Απλά γελάω με την τοποθέτηση:

Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

Δεν είναι υποχρεωμένος κάθε εκπαιδευτικός που λαμβάνει μέρος στον ΑΣΕΠ, ακόμα και αν συγκεντρώνει τόσο υψηλή βαθμολογία που να αγγίζει το διορισμό, να γνωρίζει τα περί διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τις μεθόδους της και τις ιδιαιτερότητές της (ανάλογο είναι και το ζήτημα της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή ο επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα της ειδικής και πολύ περισσότερο ο χώρος διαχωρίζεται από αυτόν της γενικής εκπαίδευσης). Προφανώς μπερδεύεις δύο διαφορετικά θέματα κάνοντας λόγο γι' αυτούς που πέφτουν στα μαλακά και από πάνω γκρινιάζουν κιόλας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και το αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και πολύ περισσότερο αν έχει τις γνώσεις του συγκεκριμένου αντικειμένου. Θα με ενδιέφερε όμως πολύ να μου απαντούσες στα εξής (μόνον βέβαια εφόσον είσαι επιτυχούσα του ΑΣΕΠ και δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση):
1. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με κύρια μία ξένη γλώσσα;
2. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με μητρική την ελληνική;
3. Πώς επιτελείς μετασχηματίζουσα μάθηση σε μία ομάδα αλλοδαπών που έχουν γκετοποιηθεί;
4. Πώς προσδιορίζεις και διαχειρίζεσαι τις διομαδικές σχέσεις-συγκρούσεις μεταξύ μιας μεικτής μαθητικής κοινότητας/τάξης;
5. Αλήθεια, έχεις υλικό και πρόγραμμα παράλληλων λογοτεχνικών κειμένων ελλληνικών και των χωρών προέλευσης των παιδιών;
6. Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αντίστοιχα για εφήβους.
7. Τι μέθοδο ακολουθείς στη διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας όταν γνωρίζεις ότι οι χώρες προέλευσης των μαθητών σου έχουν διαφορετική οπτική;
8. Πώς χειρίζεσαι μία πολυπολιτισμική τάξη.
9. Τι είναι το επιπολιτισμικό στρες και πώς το διαχειρίζεσαι εκπαιδευτικά;
10. Τι κάνεις όταν η τάξη είναι στο σύνολό της μονοπολιτισμική και μονογλωσσική, χωρίς καταγωγή και γλώσσα ελληνική;
11. Γενικά, ποιες είναι οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής διδακτικής στα γλωσσικά μαθήματα και πώς εκμεταλλευόμαστε τη διαθεματικότητα;


Και άλλα πολλά...δεν καταλαβαίνω λοιπόν πώς θα τα διαχειριστεί όλα αυτά απλώς και μόνο ένας ασεπίτης όπως προανέφερες; Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις; Σε όλα τα παραπάνω απαντάς (επαναλαμβάνω) μόνο εφόσον είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ και δεν έχεις τρόπο τινά κάποια ειδίκευση στη διαπολιτισμική. Σε κάθε άλλη περίπτωση αγνόησε τα ερωτήματα και μην υπερασπίζεσαι πλέον την άποψη ότι ο ασεπίτης πρέπει να πάει όπου του πουν.

Χαίρομαι που γελάς με την τοποθέτηση ;D Κι εγώ γέλασα πολύ που έβαλε τη διαπολιτισμική στους πίνακες! Γελάω όμως πιο πολύ με τη διάθεση που έχεις να με εξετάσεις ;D Στην πράξη αν βρεθείς σε ένα τέτοιο χώρο ελάχιστα θα σε εξυπηρετήσουν τα εφόδια του ασεπ. Μακάρι να βρεθείς για να το διαπιστώσεις και η ίδια ;)

10
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Πέφτει στα μαλακά όποιος διορίζεται σε ένα σχολείο με νορμαλ συνθήκες σε σχέση με κάποιον που δουλεύει σε σχολείο με ειδικές ομάδες. Αυτό είναι παραπάνω από βέβαιο.

Γιατί θα πρέπει να δηλώσεις ότι θες ιδιαίτερα να προσφέρεις σε τέτοιους χώρους για να σε στείλουν εκεί; Και ποιο το τίμημα ή το αντάλλαγμα για την προσφορά; Μηδέν; Τότε γιατί να θελήσει να πάει κανείς; Μήπως να τα κλείσουν τότε;
Αν η εκπαίδευση είναι ο χώρος που θες να βρίσκεσαι και προσπάθησες και μέσω ασεπ ορθά σε στέλνουν και εκεί όπου θα μάθεις σε 1 χρόνο όσα δε θα σου μάθουν 50 ασεπ!
Διαφορετικά, αν διαφωνείς και θέλεις να δουλέψεις στα εύκολα σχολεία ας δεχτείς ότι η προϋπηρεσία όσων πήγαν στα δύσκολα λογίζεται ως διπλή ή ότι παίρνουν 2 και 3 φορές το μισθό του απλού αναπληρωτή ;) Δεν μπορέι να τα θέλουμε όλα δικά μας!

11
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

Μια και μιλάμε όλοι για τα πάντα ας κάνω κι εγώ ένα σχόλιο...
Όταν το μόνο που δείχνουμε να μας ενδιαφέρει είναι ο διορισμός και δείχνουμε έμπρακτα στο υπουργείο ότι στο όνομα της αξιοκρατίας και της ίσης μεταχείρισης (παράθυρα, βύσματα και τι δεν λέγεται για συναδέλφους που έχουν δουλέψει χρόνια σε σδε, σε φυλακές και σε δύσκολα μέρη) ισοπεδώνουμε οι ίδιοι τα πάντα γιατί να μην καλέσει από τους πίνακες χωρίς να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάμε; Για να λένε κάποιοι (που είναι πολλοί) ότι καταρτίζει χωριστούς πίνακες με βύσματα αφήνοντας χωρίς δουλειά τα σαΐνια που πέρασαν από ασεπ; :P
Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;


12
Σχολική ζώνη / Απ: Πού είναι τα βιβλία;
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:42:12 μμ »
Η Άννα πέταξε 60.000 ευρώ από το παράθυρο του υπουργείου!
Τα σχολεία ανοίγουν τη Δευτέρα και το πρώτο κουδούνι θα βρει τους μαθητές χωρίς βιβλία, χωρίς καθηγητές και κατά τα πάσα πιθανότητα χωρίς τον απαιτούμενο τεχνικό εξοπλισμό (DVD) για να μάθουν ιστορία ή μαθηματικά. Την ίδια στιγμή η Άννα Διαμαντοπούλου εν μέσω κρίσης και δραματικών περικοπών ξοδεύει εν μία νυκτί συνολικά 61.536 ευρώ για να μετατρέψει το υπουργείο Παιδείας σε απόρθητο φρούριο.

Σύμφωνα με το βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Θοδωρή Κεγκέρογλου το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να ξοδέψει 14.740,00 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) για την αγορά και εγκατάσταση δύο συρόμενων θυρών για την κεντρική είσοδο και ακόμη 28.000,00 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) για την προσθήκη κιγκλιδωμάτων ύψους 1,50μ. και συνολικού μήκους 150 μέτρων, στην ήδη υπάρχουσα περιμετρική ασφάλεια του υπουργείου.

Μάλιστα, η κ. Διαμαντοπούλου έκρινε ως επιτακτική ανάγκη τη φύλαξη του κτιρίου του Υπουργείου για το μήνα Αύγουστο. Επειδή όμως, όπως συμβαίνει συχνά, δεν προλάβανε να ολοκληρώσουν τον ανοιχτό διαγωνισμό ανάθεσαν σε ιδιωτική εταιρεία φύλαξης την ικανοποίηση της ανάγκης αυτής, έναντι του ποσού των 18.796,30 ευρώ (που θα βαρύνει τις πιστώσεις του προϋπολογισμού εσόδων).

Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι οι αποφάσεις ελήφθησαν ώστε όλα να είναι έτοιμα έως και την ψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στα τέλη Αυγούστου.

Τι φοβάται άραγε η κ. Διαμαντοπούλου;

Είναι βέβαιο ότι η υπουργός Παιδείας περίμενε ένα δυναμικό κύμα αντιδράσεων από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Ωστόσο είναι υπερβολικό να προσπαθεί να αισθανθεί ασφάλεια πίσω από κάγκελα και δίπλα σε «σωματοφύλακες». Είναι προκλητικό να δαπανά έτσι εύκολα 61.536 ευρώ για να αισθάνεται ένα υπουργείο ασφαλές τη στιγμή που οι πολλοί καλούνται να βγάλουν το φίδι της λαθεμένης εδώ και δύο χρόνια πολιτικοοικονομικής διαχείρισης της κρίσης χρέους από την τρύπα. Είναι αφελές να μην περιμένει αντίδραση για αυτή της την υπερβολή. Θα είναι αστείο να μιλήσει ξανά για τις προσπάθειες της κυβέρνησης και για σενάρια «ο επόμενος πρωθυπουργός να μην είναι πρωθυπουργός του ευρώ».

Τι θα κάνει λοιπόν; Θα δείξει πάλι στην κοινωνία ότι δεν στερείται των καλών τρόπων; Ότι μπορεί να βγει και να πει συγνώμη και ύστερα να επιρρίψει τις ευθύνες σε κάποιον άλλον;

Η κ. Διαμαντοπούλου εντός τριών εβδομάδων κατάφερε να χειριστεί τα καυτά θέματα της Παιδείας με περίσσεια μετριότητα. Είναι η πρώτη φορά που οι μαθητές θα κάνουν αγιασμό χωρίς βιβλία με τους καθηγητές να τρέχουν για φωτοτυπίες. Είναι η πρώτη φορά που στα σχολεία οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες. Και είναι η πρώτη φορά που ένας υπουργός ζητά απλώς συγνώμη και περνά το χρόνο του παραγγέλλνοντας κάγκελα και προσλαμβάνοντας bodyguards μόνο και μόνο για να αισθάνεται ασφαλής...

Μα πως αυτή τη φορά η κυρία Διαμαντοπούλου θα διαχειριστεί ένα τέτοιο λάθος; Τι θα πει; Sorry; Είναι γεγονός ότι με τη συγκεκριμένη ενέργειά της οφείλει να δώσει εξηγήσεις στο ευρύ κοινωνικό σύνολο και να μην υποτιμήσει τη νοημοσύνη του όπως έκανε με των γονέων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Η κυρία Διαμαντοπούλου μπορεί να έβαλε κάγκελα αλλά πίσω από αυτά δεν μπορεί να κρυφτεί.
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/09/60000.html

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162209
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.