Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - naktia

Σελίδες: 1
1
                      Υπάρχει ακόμα υπόλοιπο πιστώσεων για την Παράλληλη Δευτεροβάθμιας για ΑΚΩ  ή και ΑΜΩ . Ξέρει κάποιος κάτι άλλο σχετικά με αυτό ?

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Νοέμβριος 14, 2011, 07:28:34 μμ »
                     Υπάρχει μία πληροφορία απο γνωστό άτομο στο Υπουργείο. Έχουν ακόμα 100 περίπου πιστώσεις για την Παράλληλη στήριξη αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας
       από το ΕΣΠΑ. Σκέφτονται όμως ακόμα , τι θα κάνουν με αυτές και ίσως τις διαθέσουν αλλού .........
                     Είναι αυτό λογικό ? τη στιγμή μάλιστα που γονείς , μαθητές , καθηγητές  περιμένουν ακόμα με αγωνία . Τα χρήματα είναι από το ΕΣΠΑ και προβλέπονται για την
      Παράλληλη

3
                           Υπάρχει υπόλοιπο πιστώσεων, όπως σωστά προανέφερες . Σκόπιμα καθυστερούν για να τους βγει πιο
                οικονομικά η ειδική αγωγή , που υποτίθεται εξαιτίας της μεγάλης τους ευαισθησίας  φέτος θα ήταν μεγαλύτερος
                ο αριθμός των προσλήψεων , αλλά και θα γίνονταν όλες με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
                Πρέπει να πιέσουμε είτε τηλεφωνικά όλοι μαζί , είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο...................................

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Νοέμβριος 02, 2011, 07:21:11 μμ »
                                Καλησπέρα . Από πληροφορία που έχω απο γονείς ,  έχουν εγκριθει για παράλληλη στήριξη πολλοί
                   μαθητές δευτεροβάθμιας ,  από επικοινωνία τους με το υπουργείο.  Ακόμα όμως περιμένουν με αγωνία τους καθηγητές.
                   Απορώ , εφόσον το πρόγραμμα είναι μέσω ΕΣΠΑ , γιατί το Υπουργείο δεν κάνει τις απαιτούμενες προσλήψεις
                   και καθυστερεί σκόπιμα ?   

5
                              ΛΩΡΑ,  θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο με την παράγραφο 1.
                              Αρνητικά ΑΣΕΠ,  ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΊΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΌΤΕΡΟΙ.
                              Δαρροή θεμάτων,  θέματα με ασάφειες και παγίδες ,
                              παράγοντας τύχη και πολλά άλλα..............
                              Οι περισσότεροι επιτυχόντες και ποτέ διοριστέοι..........
                                τα ζούμε χρόνια τώρα.............................

                              Σχετικά με τις κινητοποιήσεις που ανέφερες και που έχεις δίκιο
                              στη θεωρία καλά ακούγεται , αλλά δυστυχώς φαίνεται ουτοπικό.
             
                  Δε βλέπεις τι γίνεται εδώ κάθε χρόνο ?
                 Οι προνομιούχοι συνάδελφοι που είναι στις πάνω σειρές του πίνακα  ( α φάση αναπληρωτών ειδικής δευτεροβάθμιας )
                 το μόνο που συζητούν και για το μόνο που αγωνιούν κάθε χρόνο είναι η άμεση προσληψή τους .
                 Αυτοί προκαλούν το γέλιο στους αρμόδιους του Υπουργείου με τις παιδιάστικες συζητήσεις τους και
                  το < υψηλό επίπεδο > που παρουσιάζουν.
                 Βέβαια ενοχλήθηκαν και αντέδρασαν για τη δίκαιη μοριοδότηση των προσόντων που προτείναμε...........
                 Βέβαια δε μας πτοεί αυτό καθόλου...........................................
                 
                       Πέρα από το θέμα των πινάκων,
               ξέρετε τι θα ήταν προτιμότερο για φέτος ?
               Προσλήψεις για τη δευτεροβάθμια ειδικής μόνο σε ΑΜΩ
               από την  Α  έως και την τελευταία φάση.......................

6
                             εδώ συζητάμε άλλο θέμα όπως καταλαβαίνεις
                    αν θες μπορεις να δημιουργήσεις το δικό σου , αλλά σε
                    άλλο χώρο 

7
Εξάλλου για ποιά νέα μοριοδότηση μιλάμε; Οι νέοι πίνακες με τη νέα μοριοδότηση θα είναι πια με βάση τη βαθμολογία του ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, όταν αυτός γίνει, όπως προβλέπεται και για τη γενική αγωγή. Και άντε να δούμε τότε που θα κληθούν οι σεμιναριούχοι να γράψουν διδακτική και σχέδιο μαθήματος για άτομα με π.χ. αυτισμό τι κατάρτιση είχαν προσφέρει τα σεμινάρια.


               κάνεις λάθος, οι σεμιναριούχοι με την επιμόρφωσή τους και την εμπειρία τους σε ΣΜΕΑΕ  έχουν μάθει πολλά και ξέρουν ,
         πως να βοηθήσουν τους μαθητές με αυτισμό , αλλά και οποιασδήποτε άλλης ιδιαιτερότητας.
           Πες μου εσυ, οι μεταπτυχιακοί από τη βόρεια και ανατολικού μπλοκ Ευρώπη , πως θα βοηθήσουν τους μαθητές αυτούς?
         Για ποιον ΑΣΕΠ ειδικης μας λες?  αν ποτέ γίνει που δε το βλέπω, αυτοί της βορειοανατολικής Ευρώπης αν πετύχουν ,τότε να διοριστούν πρώτοι
Το τι έμαθαν σεμιναριούχοι που ούτε καν πάτησαν στο σεμιναριο, άστο καλύτερα. Για αυτό όμως λέω, όλες αυτές οι απορίες και οι ενδιασμοί μας για το ποιός έμαθε τι μπορούν να κριθούν πολύ εύκολα από έναν ΑΣΕΠ, από το να κάνουμε εικασίες. Όπως ο νέος νόμος για την γενική αγωγή μιλά για νέους πίνακες μετα την μεταβατική με βάση τη βαθμολογία ΑΣΕΠ, υποθέτω ότι και ο νέος νόμος για την ειδική αγωγή θα μιλά για πίνακες με κατάταξη των υποψηφίων με βάση τη βαθμολογία στον ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής.
Δεν ξέρω πότε θα γίνει, πάντως οργανικές θέσεις στην ειδική αγωγή χωρίς ΑΣΕΠ δεν θα ανοίξουν. Εκτός αν κάποιοι θέλουν να είναι αιωνίως αναπληρωτές στα ΣΜΕΑΕ.


                  είναι εμφανής η αρνητική στάση σου , εξαιτίας προσωπικών συμφερόντων βγαίνεις εκτος θέματος
                 και σκόπιμα δε θες να δεις και την άλλη όψη των πραγμάτων.
                    Είτε το θέλουμε , είτε όχι
                 κάποια στιγμή οι πίνακες θα επανεξεταστουν απο τους αρμοδιους,
                 το υπαγορεύει η νομοτέλεια των πραγμάτων και η αέναη κίνηση που διέπει τα πάντα

8
Εξάλλου για ποιά νέα μοριοδότηση μιλάμε; Οι νέοι πίνακες με τη νέα μοριοδότηση θα είναι πια με βάση τη βαθμολογία του ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, όταν αυτός γίνει, όπως προβλέπεται και για τη γενική αγωγή. Και άντε να δούμε τότε που θα κληθούν οι σεμιναριούχοι να γράψουν διδακτική και σχέδιο μαθήματος για άτομα με π.χ. αυτισμό τι κατάρτιση είχαν προσφέρει τα σεμινάρια.


               κάνεις λάθος, οι σεμιναριούχοι με την επιμόρφωσή τους και την εμπειρία τους σε ΣΜΕΑΕ  έχουν μάθει πολλά και ξέρουν ,
         πως να βοηθήσουν τους μαθητές με αυτισμό , αλλά και οποιασδήποτε άλλης ιδιαιτερότητας.
           Πες μου εσυ, οι μεταπτυχιακοί από τη βόρεια και ανατολικού μπλοκ Ευρώπη , πως θα βοηθήσουν τους μαθητές αυτούς?
         Για ποιον ΑΣΕΠ ειδικης μας λες?  αν ποτέ γίνει που δε το βλέπω, αυτοί της βορειοανατολικής Ευρώπης αν πετύχουν ,τότε να διοριστούν πρώτοι

9
ουτε αυτο το συστημα μοριοδοτησης ειναι δικαιο, γιατι με σεμιναριο και μαστερ ξεπερνας αυτον που εχει διδακτορικο. το διδακτορικο, που ειναι σχεδον 4 χρονια δεν πρεπει να φτανεται απο το μαστερ...


                 αν υπάρξει ισορροπία και δίκαιη μοριοδότηση στις προσαυξήσεις και στην αναλογία
       εξειδικεύσεων και προυπηρεσιών θα διαμορφωθεί πιστεύω ένα καλύτερο σύστημα πινάκων,
      ώστε να εκλείψουν οι αξιοπερίεργες και άδικες καταστάσεις που έχουμε κάθε χρόνο

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2011, 06:37:47 μμ »
                      σχετικα με τις προσληψεις τι λετε? θα ειναι οι περισσοτερες σε ΑΚΩ η σε ΑΜΩ ?

11
                                    προτεινω για τον πινακα αναπληρωτων δευτεροβαθμιας Ε.Α.
                               μια κλιμακα μοριοδοτησης των βασικων προσοντων
                                                                                                                                         
                                                                                                                                   
                                                                                                                               Συνολο μοριων
                 
                 Διδακτορικο  Ε.Α     4 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
               Μεταπτυχιακο  Ε.Α    3 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα
                     Σεμιναριο   Ε.Α    2 μορια + μορια προυπηρεσιας (0,1 επι Χ μηνες) =       Χ αθροισμα















12
                            και βεβαια πρεππει ν αλλαξει το συστημα καταταξης των πινακων Ε.Α  δευτεροβαθμιας
                         στην κατασταση που ειναι ουτε μονιμοι διορισμοι γινονται ουτε τιποτα,
                           ενας φαυλος κυκλος  ειναι
                             
                         
                             λοιπον συμφωνω με τη μοριοδοτηση βασικων προσοντων και βεβαια και της προυπηρεσιας
                          που ειναι και το βασικοτερο προσον να προστιθεται στις εξειδικευσεις
                              η εμπειρια στα ΣΜΕΑΕ δεν υποκαθισταται με τιποτα

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161383
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 548
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.