Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - popolina

Σελίδες: 12
1
Τελικά, τι γίνεται με τις αμοιβαίες μεταθέσεις; Λογικά συνεδρίασε το ΚΥΣΔΕ, έτσι δεν είναι; Πως μπορούμε να ενημερωθούμε; Θα βγει κάτι από το υπουργείο;

2
Εάν υπάρχουν λειτουργικά κενά σε ένα μέρος και σου αρνούνται την απόσπασή σου προς αυτό δεν είναι τουλάχιστον παράλογο? Και του χρόνου μετά παίρνουν αναπληρωτές να τα καλύψουν. Έλεος! Και να έχεις κριθεί και υπεράριθμος εκεί που είσαι...
Δεν είναι απλώς παράλογο, αλλά παράνομο, μια και η φετινή τουλάχιστον εντολή της Υπουργού ήταν πως η κάλυψη των λειτουργικών κενών θα γινόταν πρώτα με αποσπάσεις και αν δεν καλυφθούν οι θέσεις τότε θα προβεί σε διορισμό αναπληρωτών/ωρωμισθίων. Κάτι που στην πράξη δεν έγινε, αφού δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις απόσπασης σε περιοχές που αργότερα πήραν αναπληρωτές.

Γιατί να μη δίνονται αποσπάσεις σε περιοχές που υπάρχει, όπως φαίνεται, ζήτηση και τα όποια κενά, στη συνέχεια ας καλύπτονται με αναπληρωτές..Φέτος ειδικά, που δεν ικανοποιήθήκαν πλήθος αιτήσεων απόσπασης, με λόγους υγείας, οικογενειακούς, κλπ.

Και αν θέλουμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα, γιατί ενώ ικανοποιούνται αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων χωρίς πραγματικά σοβαρούς λόγους, να μην ικανοποιούνται τουλάχιστον ΚΑΙ οι αιτήσεις αυτών με σοβαρούς λόγους;

Ας ελπίσουμε φέτος σε κάτι καλύτερο..γιατί η παραμεθόριος δεν αντέχετε για πολύ!

3
Μετατάξεις / Μετάταξη και οργανική
« στις: Νοέμβριος 22, 2010, 08:54:09 πμ »
Σε περίπτωση που κάποιος πάρει μετάθεση θα πρέπει να υπηρετήσει για 2 χρόνια τη νέα οργανική του. Τί γίνεται στην περίπτωση που σε αυτό το διάστημα δοθεί δυνατότητα μετάταξης από την Β/βάθμια στην Α/βάθμια;
Υπάρχει δικαίωμα μετάταξης όταν δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 2 ετών στη νέα οργανική, αφού μιλάμε πλέον για διαφορετικό φορέα;

4
Μεταθέσεις / Απ: Απορίες για μεταθέσεις (varia)
« στις: Απρίλιος 30, 2010, 09:49:09 πμ »
Ναι, έχεις δικαίωμα αίτησης ανάκλησης απόσπασης. Στην πρώτη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ μετά την αίτηση θα εξεταστεί η αίτηση ανάκλησης και συνήθως ικανοποιείται.

5
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Ιανουάριος 30, 2009, 12:14:17 μμ »
Οι μόνιμοι μπορούν να πάρουν άδεια άνευ αποδοχών για 1 μήνα το χρόνο. Η αίτηση γίνεται στις Διευθύνσεις. Εγώ πήρα άδεια άνευ αποδοχών για ένα μήνα πέρυσι, γιατί η άδεια ανατροφής μου έληγε το Μάιο και για να μην μετακομίσω μόνη μου με μικρά μωρά για ένα μόνο μήνα σε άλλη περιοχή.

6
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Δεκέμβριος 02, 2007, 01:04:49 μμ »
Τελικά, κύριε xaan από την φοβερή προσπάθεια που καταβάλλεις για να περάσεις την άποψή σου, φαίνεται και η τρομερή εμπάθειά σου. Η οποία όμως μάλλον πηγάζει από την άγνοιά σου!

Για σένα προφανώς οι σπουδές ήταν παιχνίδι μια και από ότι όλοι καταλαβαίνουμε δεν αντιμετώπισες ή αντιμετωπίζεις οικονομικά ή οικογενειακά προβλήματα. Θα σου αναφέρω ένα μόνο απλό παράδειγμα ενός αγοριού (που τυγχάνει να είναι ο καλύτερός μου φίλος): (Ας μου επιτραπεί η λεπτομερής αναφορά αυτού του post)

Μαθητής άριστος, σε μια εποχή που η πρόσβαση στην τριτοβάθμια ήταν από τις δυσκολότερες και όχι στις εποχές που ζούμε τώρα όπου τα 3/4 των μαθητών περνούν σε κάποια σχολή. Εισάγεται από τους πρώτους στοΤμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Μετακομίζει από Θεσ/νίκη και ξεκινάει τις σπουδές του, αλλά δυστυχώς σε σύντομο χρονικό διάστημα χάνει τον πατέρα του. Όντας ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας, τα άλλα δύο του αδέλφια πήγαιναν ακόμα σχολείο έπρεπε δυστυχώς να εργαστεί για να ζήσει αυτός την οικογένειά του, τουλάχιστον μέχρι τα αδέλφια του να τελειώσουν το σχολείο. Αναγκάζεται να παρατήσει τις σπουδές του και ξεκινάει έναν αγώνα βιοποριστικό. Τρελαμένος από πάντα με τους υπολογιστές εργάζεται σε διάφορες εταιρείες πληροφορικής ξεκινώντας κυριολεκτικά από το μηδέν. Μετά από μερικά χρόνια και έχοντας ξεδιπλώσει το ταλέντο του, εξελλίσεται σε αρκετά καλή θέση σε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες της χώρας μας, παρότι δεν διέθετε βασικό πτυχίο. Όταν ξεκίνησε το πρόγραμμά του το ΕΑΠ ξεκινάει και αυτός τις σπουδές του στο αντίστοιχο τμήμα πληροφορικής (τότε θεώρησε πως ο Θεός είναι μεγάλος και δεν ξεχνά κανέναν). Μετά από 4 χρόνια σπουδών καταφέρνει να βρίσκεται ανάμεσα στους 24 αποφοιτήσαντες από 512 εισαχθέντες την ίδια χρονιά. Και μάλιστα έχοντας έναν από τους 3 καλύτερους βαθμούς (κάτω από 9 γιατί στο ΕΑΠ δεν χαρίζονται ούτε πτυχία, ούτε βαθμοί). Το πτυχίο τον βοήθησε να ανελιχθεί ακόμα περισσότερο στην εταιρεία του και του προτάθηκε από τους καθηγητές του να κάνει μεταπτυχιακό και στη συνέχεια διδακτορικό σε ένα από τα καλύτερα ιδρύματα της χώρα μας, αφού θεωρούσαν ότι είναι ταλέντο και μπορεί να συνεχίσει στον τομέα της έρευνας. Φυσικά μην ξεχάσω να αναφέρω πως σε όλα τα χρόνια που πέρασαν μέχρι το πέρας των σπουδών του, βοήθησε να τελειώσουν τις σπουδές τους και τα δύο του αδέλφια. Μήπως το πτυχίο που πήρε από το ΕΑΠ και το διδακτορικό του από συμβατικό πανεπιστήμιο είναι και αυτά κατώτερης ποιότητας; Τότε μάλλον και οι αρκετές δημοσιεύσεις που έχει ως τώρα σε συνέδρια και περιοδικά κινούνται και αυτά στο ίδιο μήκος κύματος!

Αυτά με το παλικάρι αυτό. Βέβαια αν ρωτήσεις φοιτούντες στο ΕΑΠ θα ακούσεις αρκετές παρόμοιες ιστορίες.

Μην ξεχνάμε επίσης, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά πως μέχρι και πριν μερικά χρόνια τα μεταπτυχιακά που προσφέρονταν στην Ελλάδα ήταν ελάχιστα, που σήμαινε πως ο αριθμός των εισαχθέντων ήταν ελάχιστος και αν δεν είχες την οικονομική και οικογενειακή δυνατότητα να φύγεις στο εξωτερικό, άσχετα αν είχες καλό βαθμό η συνέχεια των σπουδών θεωρούνταν απαγορευτική. Επίσης, πολλά από τα μεταπτυχιακά που προσφέρονται σήμερα απαιτούν ένα αρκετά σεβαστό ποσό για την παρακολούθησή τους.

Όσον αφορά το θέμα που θίγεις πως στο ΕΑΠ οι σπουδές προσφέρονται για επιμόρφωση και μόνον και πάλι κάνεις λάθος. Καλύτερα να ενημερωθείς πρώτα πριν μιλήσεις! Ψάξε καλύτερα αλλού τις φάμπρικες παραγωγής τίτλων.

Επίσης, οι σπουδές στο ΕΑΠ δεν θεωρούνται σπουδές δια αλληλογραφίας όπως αναφέρεις. Εξ αποστάσεως ναι, στη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς. Όμως το βασικό είναι και εκεί θα έπρεπε να επικεντρωθείς, πως οι εξετάσεις που διεξάγονται είναι κανονικότατες και όμοιες με όλα τα πανεπιστήμια. Άλλωστε τα πτυχία τα παίρνεις μόνο αν περάσεις στις εξετάσεις άσχετα αν έχεις παρακολουθήσει 1, 10 ή 100 μαθήματα. Μήπως οι περισσότεροι φοιτητές των άλλων πανεπιστημίων δεν εμφανίζονται σε αυτά μόνο στην εξεταστική; Και γιατί με αυτόν τον τρόπο θεωρείται παράδοξο η εξομοίωση του αποφοίτου του ΕΑΠ με τον απόφοιτο π.χ. του ΕΚΠΑ όπως αναφέρεις. Δηλαδή, ο ξάδελφός μου που δεν πέρασε εδώ με τη διαδικασία των εξετάσεων σε κάποιο πανεπιστήμιο και έχοντας οικονομική άνεση από τους γονείς του μπήκε σε δημόσιο πανεπιστήμιο στην Αγγλία (χωρίς εξετάσεις) για 4 χρόνια, στα οποία έκανε 3 χρόνια προπτυχιακό ως πολιτικός μηχανικός και στη συνέχεια 1 χρόνο μεταπτυχιακό, οι τίτλοι που έφερε δεν θεωρούνται ίσοι με αυτούς π.χ. του ΕΚΠΑ;  Μήπως να αναφέρω και την αδελφή του που δεν κατάφερε να περάσει σε κάποιο τμήμα Νομικής που ήθελε και πηγαίνοντας περίπου 2 χρόνια στη Βουλγαρία κατάφερε (με όποιο τρόπο έγινε αυτό) να μεταπηδήσει στο αντίστοιχο τμήμα του Αριστοτελείου και σήμερα εργάζεται ως δικηγόρος;

Τελικά πριν πούμε οτιδήποτε και κυρίως πριν αρχίσουμε να "θάβουμε", καλά είναι ψάχνουμε, να ενημερωνόμαστε και να σκεπτόμαστε πρώτα..

7
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Νοέμβριος 13, 2007, 11:53:44 πμ »
Συνάδελφοι πιστεύω πως δεν θα έπρεπε άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν ιδία γνώση επί του θέματος να κάνουν κρίση με αυτόν τον τρόπο. Απ' ότι καταλαβαίνω το θέμα της αξιολόγησης κατά την εισαγωγή θεωρείται ποιο σημαντικό από ότι η αξιολόγηση κατά τη διάρκεια των σπουδών και μέχρι το πέρας αυτών. Γιατί όμως? Μάλλον σημαντικότερο είναι να αξιολογείται σοβαρά κάποιος κατά τη διάρκεια της φοίτησης και αποφοίτησής του. Κάτι που συμβαίνει στο ΕΑΠ και στα προπτυχιακά και στα μεταπτυχιακά. Γι' αυτό άλλωστε το "ξεσκαρτάρισμα" γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών και όπως στατιστικά προκύπτει περισσότεροι από το 35% των εισαχθέντων (με κλήρωση) τα παρατάει λόγω υψηλού φόρτου το πρώτο διάστημα, ενώ επίσης ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς που συνεχίζουν δυσκολεύεται να φτάσει μέχρι το τέλος. Αυτοί που ήδη φοιτούν ή έχουν φοιτήσει το ξέρουν πολλοί καλά. Άλλωστε αυτό φαίνεται καθαρά στον αριθμό των αποφοίτων του κάθε χρόνο σε σχέση με τους εισαχθέντες κάθε χρόνο.
Να κάνουμε την ίδια σύγκριση με πανεπιστήμια του εξωτερικού? Πόσοι φοιτητές σπουδάζουν στο εξωτερικό (προπτυχιακό) γιατί δεν κατάφεραν να μπουν με τη διαδικασία των εξετάσεων σε ελληνικό ΑΕΙ? Αυτοί ερχόμενοι στην Ελλάδα δεν έχουν ισότιμα πτυχία με τους υπόλοιπους? Φυσικά και έχουν. Γι' αυτούς δεν παίζει ρόλο η αξιολόγηση κατά την εισαγωγή? Επίσης, πόσοι αναγκάζονται να κάνουν ένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό (συνήθως ετήσιας διάρκειας και όχι διετούς ή τριετούς όπως συμβαίνει εδώ στην Ελλάδα είτε σε συμβατικό ΑΕΙ ή στο ΕΑΠ), γιατί κατά την αξιολόγηση δεν είχαν εκείνο το "έρισμα" ώστε να καταφέρουν να εισαχθούν και "εξαναγκάστηκαν" ουσιαστικά να φύγουν έξω.

Και εν πάσει περιπτώσει, είτε πρόκειται για προπτυχιακό είτε για μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο ΕΑΠ, θέλει πολύ δουλειά και κότσια για να το βγάλεις σε όλη τη διάρκεια των σπουδών, λόγω της αυστηρότητας στην αξιολόγηση, χωρίς εξαιρέσεις και χάρες από κανέναν για κανέναν.

Επίσης αναφέρθηκε πως:
"Θεωρητικά το μοντέλο του ΕΑΠ παραπέμπει - μέσω της δια κληρωτίδος διαδικασία -  στη ΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, νοοτροπία που στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας γίνεται θεσμός....

Χωρίς αξιολόγηση είσοδος στο ΕΑΠ, χωρίς αξιολόγηση είσοδος στην εκπαίδευση ("16μηνίτες", "30μηνίτες", διορισμοί μη εκπαιδευτικών πολυτέκνων επαγγελματιών  (λογιστών, δικηγόρων, εργολάβων, ιχθυοκαλλιεργητών, πλοιάρχων...) ως ...εκπαιδευτικών (!!!), διορισμοί χωρίς παιδαγωγικό (!!!) - και πάει λέγοντας...
"

Γιατί όμως θίγεται κάτι τέτοιο? Τί σημαίνει διορισμοί στην εκπαίδευση χωρίς παιδαγωγικό τίτλο? Ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως πριν από 30 και πλέον χρόνια όταν οι σχολές στα ΑΕΙ ήταν λιγοστές όλες θεωρούνταν καθηγητικές, άρα χωρίς την ανάγκη extra παιδαγωγικού πτυχίου. Με την είσοδο στην εκπαιδευτική διαδικασία και άλλων προγραμμάτων σπουδών που στην πορεία και κατ' ανάγκη οδηγούσαν τους αποφοίτους τους και στην εκπαίδευση, δεν έγινε κάποια αξιολόγηση μέχρι τώρα των προγραμμάτων σπουδών τους (κυρίως για πολιτικούς λόγους), άσχετα αν πολλές από αυτές τις "νέες" σχολές εισήγαγαν παιδαγωγικά μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους εφάμιλο με των λεγόμενων καθηγητικών σχολών. Έτσι φτάνουμε στο σημείο να λέμε ότι λέμε μην εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους.

Όσο για την έκφραση:
"Αυτό που με ενοχλεί είναι ο θεσμός, τον οποίο θεωρώ άδικο καθώς θέτει σε ισομοιρία και ισοτιμία διαφορετικά πράγματα (εξομοίωση μεταπτυχιακών διπλωμάτων ΑΕΙ, με τους τίτλους του "ΕΑΠ"), αδικώντας καταφανώς εκείνους που προσπάθησαν, μόχθησαν περισσότερο."

..νομίζω πως μάλλον αδικεί τους αποφοίτους του ΕΑΠ. Μπορείτε να ρωτήσετε οποιονδήποτε που φοίτησε στο ΕΑΠ και έχει γνώση της φοίτησης και σε συμβατικό ΑΕΙ, αν προσπάθησε ή μόχθησε λιγότερο στο ΕΑΠ. Φυσικά τα παραπάνω μπορούν να τα επιβεβαιώσουν όχι μόνο φοιτούντες στο ΕΑΠ, αλλά και διδάσκοντες σε αυτό, εκ των οποίων ένα μεγάλο μέρος είναι παράλληλα ΔΕΠ σε συμβατικό ΑΕΙ.

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2008
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 02:08:22 μμ »
Νομίζω πως φέτος ικανοποιήθηκαν σχεδόν όλες οι αιτήσεις απόσπασης των ΠΕ19 από ΠΥΣΔΕ Χ σε ΠΥΣΔΕ Θεσσαλονίκης.

9
Αποσπάσεις / Απ: Ανάκληση απόσπασης
« στις: Αύγουστος 30, 2007, 04:35:45 πμ »
Πήρα απόσπαση, αλλά ζήτησα να γίνει ανάκληση λόγω εγκυμοσύνης και άρα αδυναμίας να υπηρετήσω στη νέα μου θέση. Περιμένω να συνεδριάσει το ΚΥΣΔΕ από ότι μου έχουν πει, αλλά ίσως λόγω εκλογών καθυστερήσει αρκετά και πάει μετά τις εκλογές. Ελπίζω να γίνει δεκτή. Παρόλα αυτά παρουσιάστηκα στη νέα Διεύθυνση, έκανα κανονικά δήλωση τοποθέτησης, ανέφερα την αίτηση ανάκλησης που έχω κάνει και κατέθεσα και την αναρρωτική άδεια που έχω πάρει. Περιμένω λοιπόν!

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2007
« στις: Μάιος 23, 2007, 04:14:24 μμ »
έτσι ακριβώς είναι δυστυχώς

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2007
« στις: Μάιος 22, 2007, 10:51:54 πμ »
Στις εγκυκλίους αναφέρει πως "επισυνάπτονται αναλυτικές οδηγίες" βάση των οποίων θα συμπληρωθεί η αίτηση και θα κατατεθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Πού όμως είναι αυτό το αρχείο?

12
Δεν ξέρω αν είναι χαζή η ερώτησή σου, μάλλον πολύ καλή μου φαίνεται, γιατί δεδομένου του ότι είσαι σε άδεια ανατροφής μπορεί και να μην είσαι υποχρεωμένη να πας. Μήπως κάποιο τηλέφωνο στη Διεύθυνση ή αν ξέρει κάποιος να μας πει στα σίγουρα;

13
Νησιά / Απ: Χίος
« στις: Μάιος 14, 2007, 10:47:18 μμ »
Dolphin se eyharisto poly.

Ante kai kales vouties!!!!!!!!!!!

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2007
« στις: Μάιος 11, 2007, 12:22:57 πμ »
Πάντως καλύτερα στην "εξωτική" Βοιωτία με τα max 7 μόρια παρά στη Χίο με 4 μόρια ΜΟΝΟΝ. Απ' ότι φαίνεται τη Β.Ελλάδα και κυρίως τη Θεσσαλονίκη θα τη δούμε μετά το μετρό και την υποθαλάσσια.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161206
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.