Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - summit

Σελίδες: 123 ... 8
1

[/quote]

Αυτό ακριβώς εφάρμοσα εγώ φέτος...Και ξέρεις κάτι; η (δυσάρεστη) έκπληξη ήρθε από αλλού και όχι από τους μαθητές, οι οποίοι (επιμένω) αντιδρούν θετικά, όταν κάνεις τις προθέσεις και τις απαιτήσεις σου σαφείς ΕΞΑΡΧΗΣ και εμμένεις ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ σε αυτές, παρέχοντας ίση αντιμετώπιση σε όλους.

Η έκπληξη λοιπόν σε πληροφορώ ήρθε από τους συναδέλφους....όπου πρέπει συνεχώς να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυτονόητα, να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι ελέφαντας, ότι δεν είσαι το άψυχο σκληρό άκαρδο τέρας που θέλει να κόψει τους πάντες, ότι δεν το παίζεις επιστήμονας και καπελώνεις τους συναδέλφους σου,
Για να μη μιλήσω για τη διευθύντρια, διαπλεκόμενη σε βαθμό υπερ-κακουργήματος με διάφορους ντόπιους, η οποία πήγε μέχρι και να μου αλλάξει βαθμό από την κατάσταση στην καρτέλα ώστε να..."περάσει το παιδί"

Πάντως, εφόσον με τα παιδιά πήγε οκ, λέω να το συνεχίσω και του χρόνου! Βέβαια δεν ξέρω αν κι αυτά είναι τόσο ψύχραιμα ακριβώς επειδή ξέρουν ότι τελικά θα περάσουν με το Μ.Ο. (πιθανότατα).
[/quote]

Συμφωνώ μαζί σου σε αυτό.
Πιστεύω ότι αν βάλεις εξαρχής τους βαθμολογικούς σου κανόνες (Ποιος παίρνει 8, ποιος 9, κ.λπ.) έχουν και τα παιδιά ένα στόχο και ξέρουν και τις συνέπειες. Ναι, είναι αποτελεσματικό. Δίνεται, ειδικά, στους αδύνατους ένα κίνητρο.

[/quote]
Παράθεση από: firiki στις Ιούνιος 09, 2011, 10:09:42 μμ
killbill ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα φοιτηντη του μαθηματικου με ενα μαθητη του επαλ?λιγο αστοχο το βρισκω

αναφέρομαι στο σύστημα και όχι στο νοητικό επίπεδο. Το σύστημα μπορεί να είναι το ίδιο
[/quote]

Νομίζω ότι υπάρχει μια διαφορά ουσίας. Ο φοιτητής έχει αποκτήσει ένα γνωστικό υπόβαθρο που του επιτρέπει να συμπληρώσει από μόνος του τα κενά προηγούμενων ετών, σε αντίθεση με το μαθητή του ΕΠΑΛ που όχι μόνο δε μπορεί να καλύψει τα κενά του, αλλά τα κενά του θα αυξάνονται λόγω προηγούμενης άγνοιας. ΄Ασε που θα απαιτήσει φτάνοντας στη Γ (ή Δ) Λυκείου να του δώσεις οπωσδήποτε το πτυχίο του και να μην τον καθυστερείς!

2
Συμμερίζομαι τις ανησυχίες όλων.
Μερικές επιπλέον πλευρές του θέματος:
 Οι μαθητές που δε θέλουν να αλλάξουν σχολείο, δεν επιλέγουν β΄ξένη γλώσσα, είναι απαλλαγμένοι, κάθονται μέσα στην τάξη και ενοχλούν (λίγο ή πολύ) τους υπόλοιπους που πρέπει να παρακολουθήσουν τη β΄ γλώσσα που επέλεξαν.
Αποτέλεσμα : τελικά πηγαίνουν φροντιστήριο σε ολιγομελή/πενταμελή τμήματα, με 3 ώρες τη βδομάδα, με δυνατότητα να εξεταστούν σε όλους τους τύπους ασκήσεων (ομιλία, κατανόηση, κ.λπ.) και η δημόσια εκπαίδευση απαξιώνεται. Όσοι δεν έχουν για φροντιστήρια ακολουθούν τη μοίρα τους.

Το ΚΠΓ απαξιώνεται και αυτό ή αποκτάται όχι μέσω του σχολείου αλλά μέσω του φροντιστηρίου.  Για να δούμε το πρόβλημα και από τη σκοπιά γονιών-μαθητών.

Συσκοτίζουν τους πραγματικούς σκοπούς τους, που όχι μόνο καταργούν θέσεις εργασίας αλλά και την ίδια τη δυνατότητα της γνώσης, την ίδια την αποστολή του δημόσιου σχολείου.

Και οι γονείς πρέπει να μπουν σε κατάσταση ανησυχίας-ενεργοποίησης. Δεν πρόκειται για "συντεχνιακό" πρόβλημα κάποιου κλάδου.

3
Αν συνειδητοποιήσουμε κάποια προβλήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση την έκταση της ημιμάθειας-αμάθειας των μαθητών (αποτέλεσμα της δομής του σχολείου=πολιτική ευθύνη και των στρεβλών νοοτροπιών που αυτή η δομή δημιούργησε στην κοινωνία και στους γονείς-εκπαιδευτικούς-μαθητές) μπορεί να αρχίσει η αντιμετώπιση θεμάτων που ως τώρα τα υποτιμούσαμε (δεν πειράζει το ένα, δεν πειράζει το άλλο..).
Και τι εννοώ: Να μπει στοπ στην αδιαφορία και να πάψουμε να την επιβραβεύουμε. Να κάνουμε σαφείς τις απαιτήσεις μας σε μαθητές και γονείς (κυρίως σε αυτούς).
Αλλιώς και η δουλειά μας θα γίνεται σε δυσμενέστερες διδακτικές συνθήκες και θα χρεωνόμαστε την αποτυχία των μαθητών. Να σφίξουμε τα λουριά χωρίς να γινόμαστε αυταρχικοί. Την κατανόηση προς τον μαθητή να την δείχνουμε όταν την αξίζει πραγματικά. "Πρώτα ο φιλότιμος μαθητής".
Την κατάσταση του εκπαιδευτικού συστήματος την ξέρουμε όλοι πιστεύω και τους υπεύθυνους. Όμως, από την πλευρά μας, ας βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους, για να επιβιώσουμε σαν δάσκαλοι μέσα στην "αρένα".

4
Οι προτάσεις σου είναι αξιόλογες και εμένα, τουλάχιστον, με βρίσκουν σύμφωνη. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω κάτι. Εδώ το κράτος δεν έχει... μαντίλι να κλάψει και πιστεύεις ότι θα ενέκρινε κονδύλια για ενισχυτική στο δημοτικό και νέα βιβλία; Ή, μάλλον, για να το θέσω και γενικότερα... το νοιάζει;

Στο Τεχνολογικό Λύκειο (που θα ισχύσει από τη φετινή πρώτη Λυκείου) προβλέπεται υποχρεωτική ενισχυτική μετά από διαγνωστικό τεστ σε γλώσσα και μαθηματικά, με βαθμό ο οποίος συμψηφίζεται με εκείνον του κανονικού μαθήματος. Επειδή στο Λύκειο είναι πλέον αργά κάτι τέτοιο θα βοηθούσε στις μικρότερες τάξεις, στις οποίες και δίνονται στο μαθητή οι βασικές γνώσεις.
Ως προς τα κονδύλια: Με ένταξη της ενισχυτικής μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με περιορισμό της ύλης η οποία διδάσκεται με γρήγορους ρυθμούς χωρίς να αφομοιώνεται και γενικότερα με αναδιαρθρώσεις στο τι και πώς διδάσκεται  μπορεί να βρεθεί λύση και στο οικονομικό.
Τα βιβλία ευθύνονται εως και 50% για την κακή επίδοση των μαθητών, γιατί απλά δεν "διαβάζονται". Δε μπορεί να συνεχιστεί αυτό. Αυτό είναι βέβαια μια ξεχωριστή συζήτηση που πρέπει να κάνουμε.
Φυσικά και απαιτείται η βούληση για βελτίωση της κατάστασης. Απλά εμείς συζητώντας συνειδητοποιούμε καλύτερα, το πού βρισκόμαστε και ότι το πρόβλημα των επιδόσεων-βασικών γνώσεων των μαθητών είναι πάρα πολύ σοβαρότερο σε σχέση με την προηγούμενη π.χ. δεκαετία.

5
Είμαι βαθύτερο το πρόβλημα. Είναι κάποιοι μαθητές τόσο αδιαφοροι; είναι ηλίθιοι; είναι τόσο χαμηλό το πολιτισμικό κεφάλαιο που κουβαλούν από την οικογένειά τους που το σχολείο ουσιαστικά δεν μπορεί να τους προσφέρει τίποτα παρά μονο κοινωνικοποίηση; Αν τους προσφερε το σχολείο ουσιαστική επαγγελματική-τεχνικη εκπαίδευση θα ήταν πολύ καλοί στα τεχνικά λύκεια κι όχι στα ΓΕΛ;

Είναι όλα αυτά μαζί. Προσφέρουμε κοινωνικοποίηση μαζί με "φύλαξη" για μια μεγάλη μερίδα μαθητών. Ειδικότερα για τα ΕΠΑΛ  είναι πιο έντονα τα φαινόμενα της σχεδόν μηδενικής προσπάθειας σε συνδυασμό με βαθύτατη αμάθεια, με φωτεινές όμως εξαιρέσεις μαθητών που ξεχωρίζουν σε ήθος, επίδοση, συμπεριφορά και στόχους ζωής.
Αντιμετώπιση της κατάστασης με:
1. Επανάληψη τάξης σε Δημοτικό και Γυμνάσιο, όταν υπάρχουν κενά σε βασικές γνώσεις.
2. Ενισχυτική Διδασκαλία από το Δημοτικό Σχολείο (υποχρεωτική), όταν υπάρχουν κενά.
3. Βελτίωση των σχολικών βιβλίων ως προς τη γλώσσα, το ύφος, τη μεθοδολογία, την αισθητική τους, τους παιδαγωγικούς & μορφωτικούς στόχους κ.λπ., ανάλογα και με την ηλικία των μαθητών.  Πιο ελκυστικά και με καλύτερη τη συνολική τους σχεδίαση.
4. Κατάργηση του Γ.Μ.Ο. 9,5 (επαναφορά του Γ.Μ.Ο. π.χ. στο 13) Παραπομπή για το Σεπτέμβριο μόνο μέχρι 4 μαθήματα.

Φυσικά, αν ισχύσει μόνο το τελευταίο (αλλαγή του Γ.Μ.Ο.) χωρίς όλα τα υπόλοιπα που απαιτούνται, θα αυξηθεί η μαθητική διαρροή με όλες τις κοινωνικές επιπτώσεις που έχει αυτό.

Επομένως, η βελτίωση της κατάστασης πρέπει να είναι συνολική και να αρχίζει από τις μικρότερες τάξεις.


6
Σχολική ζώνη / Απ: Μένω μεταξεταστέος ?
« στις: Ιούνιος 07, 2011, 07:25:34 μμ »
....ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΦΕΤΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η Α ΛΥΚΕΙΟΥ. ....
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ .ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΓΕΝΙΚΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 9.5 ?

Να ξεκουραστείς;;; Από τί; 
Περνάς με 9,5 και πάνω. Με 10.2 στην Α΄ Λυκείου δε μπορείς να ονειρεύεσαι Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
"ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ" : Κανένας δε θέλει!!
Καλά αποτελέσματα.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Μένω μεταξεταστέος ?
« στις: Ιούνιος 07, 2011, 10:04:22 πμ »
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΠΛΑ ΒΑΡΙΟΥΜΟΥΝ ΦΕΤΟΣ .ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.

Χωρίς παρεξήγηση, μεγάλη ανοησία! Να μην κάνεις προσπάθεια και -όταν πια είναι αργά για να σωθείς- να σε πιάνει πανικός. Διάβασε τουλάχιστον το καλοκαίρι για να περάσεις το Σεπτέμβριο. Κάνε στροφή 180ο. Να βγεις κερδισμένος/η στο τέλος! Καλή προσπάθεια!

8

  Πιστέυω όσοι μαθητές θελουν να ασχοληθούν με την ειδικότητά τους σοβαρά θα πηγαίνουν στο 4ο ετος . Τώρα όσον αφορά τις θέσεις που θα ανοίξουν για τις τεχνικές ειδικότητες αυτό θα γίνει μετά την εφαρμογή του . Ίσως πάρει κάποια χρόνια για να ανοίξουν θέσεις


Το 4ο έτος συνοδεύεται από τη δυνατότητα πρόσβασης στα ΤΕΙ χωρίς εξετάσεις, εφόσον έχει κάποιος περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις πιστοποίησης (πανελλαδική εξέταση μίας ημέρας με ερωτήσεις σε όλα τα μαθήματα από τράπεζα θεμάτων- Οι μαθητές παραλαμβάνουν τη λίστα με τις ερωτήσεις πριν τις εξετάσεις, χωρίς τις απαντήσεις βέβαια!).
Δηλαδή, το 4ο έτος έχει καταπληκτική ομοιότητα με ό,τι ίσχυε ως τώρα για τα Ι.Ε.Κ. Σ' αυτές τις εξετάσεις πιστοποίησης δε μπορούν να ανταποκριθούν οι μαθητές του 10-11, δηλαδή μια μεγάλη πλειοψηφία των σημερινών μαθητών των ΕΠΑΛ, αλλά είναι εύκολες για τους μαθητές του 15-16.
Με λίγα λόγια έχουμε μια ενοποίηση των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ-ΙΕΚ στο Τεχνολογικό Λύκειο στο πνεύμα των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων. Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων θα καλύπτουν ωράριο, εκτός και μειωθεί ο αριθμός των σχολικών μονάδων που και αυτό είναι πιθανό. Το σχολείο, όμως, θα είναι πιο ανομοιογενές από ότι σήμερα σε ό,τι αφορά το επίπδο και τους στόχους των μαθητών.

9
Διορθώνω: "εξετάσουμε"

10
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να εξετάσσουμε:
1. Τεχνολογικό Λύκειο υψηλών απαιτήσεων ή για αδύνατους μαθητές;
2. Βιβλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας ίδια με εκείνα των ΓΕΛ ΄(όπως συμβαίνει σήμερα στα φιλολογικά) ή προσαρμοσμένα στις ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών Τεχν. Λυκείου.
3. Η Γλώσσα και τα Μαθηματικά είναι θεμέλια και για τα μαθήματα ειδικότητας. Αν στα δύο πρώτα υπάρχει θεμελιώδης άγνοια είναι αδύνατη η παρακολούθηση και των υπόλοιπων μαθημάτων.
4. Χρειάζεται η Λογοτεχνία στο ΤΕχν.Λ. ; Ναι, με προϋπόθεση να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση, προβληματισμό, καλλιέργεια. Σήμερα, δεν επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος. =Αλλαγή βιβλίων.
5. Χρειάζεται η Έκθεση; Ναι, ως τρόπος γενικότερης συγκρότησης και οργάνωσης της σκέψης του αυριανού εργαζόμενου. =Αλλαγή βιβλίου.
6. Χρειάζονται τα Μαθηματικά; Ναι, ως τρόπος λογικής αντιμετώπισης καταστάσεων αλλά και ως πρακτική χρησιμότητα στην κάθε εργασία. Σήμερα, δεν έχουν κατακτηθεί αυτά τα στοιχεία, σημαντικός αριθμός μαθητών αδυνατεί να απαντήσει π.χ. ότι 1/2=0,5.
7. Οι ώρες διδασκαλίας του κάθε αντικειμένου (μαθήματα ειδικοτήτων ή γενικής παιδείας) πρέπει να είναι συνάρτηση των γνώσεων που πρέπει να εμπεδώσει ο μαθητής και των ωρών που είναι απαραίτητες γι΄αυτό το σκοπό.
8. Οι μαθητές που δεν μπορούν να ακολουθήσουν (λόγω αδυναμιών, κενών στις γνώσεις τους κ.λπ.) ένα τεχνολογικό Λύκειο υψηλών απαιτήσεων θα πρέπει να φοιτούν σε επαγγελματική σχολή (τύπου ΕΠΑΣ, ΟΑΕΔ) χωρίς να απαιτείται ολοκλήρωση της Α΄Λυκείου. Σήμερα λειτουργούν ανασταλτικά στην βελτίωση του επιπέδου διδασκαλίας.  Δεν έχουν όμως και καμμία άλλη επιλογή.
9. Αν όλα τα παραπάνω όδηγούν στην μείωση των ωρών διδασκαλίας μας, έχω να πω ότι η βελτίωση του επιπέδου θα φέρει περισσότερους μαθητές από τα ΓΕΛ στα ΤΕχνολογικά οπότε με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν ώρες σε όλες τις ειδικότητες.
10. Για να αναμορφωθεί η Τεχνική Εκπαίδευση πρέπει κανείς να θέλει να την βελτιώσει. Σε αυτό υπάρχουν ερωτήματα.

11
Οποιος γνωριζει ας μου πει γιατι εχω μια απορια.Ο μαθητης θα μπορει να πηγαινει απο το Τεχνολογικο Λυκειο και Πανεπιστημιο ή μονο Τει?


  Tina απο ότι κατάλαβα απ΄το διάγραμμα του λινκ (στην αρχή του ποστ) οι μαθητές  μπορούν να δίνουν για πανεπιστήμια , αρκεί να δημιουργηθούν '' τμήματα γενικής παιδείας '' στη Γ΄ τάξη (τουλάχιστον 15 μαθητές) . Οι εξετάσεις δε που θα δίνουν για τα ΑΕΙ θα είναι δυσκολότερες του τεχνολογικού λυκείου .

Στα τμήματα Γενικής Παιδείας θα διδάσκεται το μάθημα της Έκθεσης, τα μαθηματικά κ.λπ.. Ο μαθητής θα δηλώνει ανάλογα με τις επιθυμίες του αν θα συμμετέχει σε εξετάσεις για ΤΕΙ ή για ΑΕΙ. Για τα ΑΕΙ θα δίνει εξετάσεις στα ίδια θέματα με τους μαθητές Γενικού Λυκείου. Για τα ΤΕΙ σε ξεχωριστά θέματα για μαθητές Τεχνολογικού (Είναι πιο απλά, αλλά όχι εντελώς εύκολα). Δηλαδή, ως προς αυτό θα ισχύει ότι ισχύει και σήμερα. Η διαφορά βρίσκεται στο ότι σήμερα τα μαθήματα Γενικής Παιδείας (Έκθεση, Μαθηματικά) τα παρακολουθούν και οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται παρά μόνο για το πτυχίο. Συνήθως, η έλλειψη ενδιαφέροντος από αυτή την κατηγορία μαθητών, δημιουργεί τα γνωστά προβλήματα (χαλαρότητα, αδιαφορία κ.λπ.).
Αυτό που αλλάζει είναι ότι μειώνεται ο αριθμός τμημάτων, επομένως και οι ώρες των εκπαιδευτικών. Εκεί που σήμερα μία Γ' Λυκείου έχει 2 τμήματα, για τα Γενικής Παιδείας θα λειτουργεί ένα τμήμα μόνο με όσους ενδιαφέρονται για πανελλαδικές. Πιο απλά μείωση ωρών για τους διδάσκοντες.

12
που βρηκατε ποια μαθηματα και ποσες ωρες θα διδασκονται στο τεχνολογικο λυκειο?αν εχετε καποιο λινκ στειλτε το μ παρακαλω..

στο www.alfavita.gr στην πρώτη σελίδα στις ειδήσεις του.

13
"Δεν είναι δυνατόν όμως κάποιος να παίρνει απολυτήριο Λυκείου και να μην έχει καμία ακαδημαϊκή γνώση, πχ στοιχειωδώς αξιοπρεπή γνώση της ελληνικής γλώσσας, παρά μόνο τεχνικές δεξιότητες. Επομένως δεν καταλαβαίνω το "δεν είναι για γράμματα". Μιλάμε δηλαδή για ανθρώπους που εν έτη 2011 θα έπρεπε να μπορούν να μείνουν τελικά αναλφάβητοι και απλά να ξέρουν να χειρίζονται καλά το κατσαβίδι ή το πιστολάκι;"
 
Η απάντησή μου στην παραπάνω άποψη είναι ότι κάποιοι απλά "δε μπορούν" να συνεχίσουν (τους λόγους τους παρουσίασε αναλυτικά η erietta) και φυσικά αυτά τα παιδιά δεν πρέπει να πάρουν ούτε Απολυτήριο Λυκείου, γιατί το Λύκειο δεν είναι υποχρεωτική βαθμίδα εκπαίδευσης. Πολλά παιδιά δε θέλουν να τελειώσουν το Λύκειο αλλά μόνο μια τέχνη, τους αρκεί το Γυμνάσιο. Αυτά τα παιδιά δεν είναι λίγα, γιατί τα υποχρεώνουμε να βρίσκονται στο Λύκειο μένοντας  τρία χρόνια στην ίδια τάξη ή περνώντας τα χωρίς να το αξίζουν; Θέλουν να πάνε π.χ. στον ΟΑΕΔ και δε μπορούν χωρίς την Α΄Λυκείου. Αλλά και η αρνητική τους παρουσία στην τάξη είναι σε βάρος των υπόλοιπων παιδιών.

Δεν επιμένω περισσότερο αλλά είναι μια πραγματικότητα.

14
Οι μαθητές που τέλειωσαν το Γυμνάσιο αλλά δεν "είναι για γράμματα" εξακολουθούν να μην έχουν επιλογή να μάθουν απλά "τέχνη" (υδραυλικοί, κομμώτριες, κηπουροί κ.λπ.) γιατί πρέπει πρώτα να περάσουν την Α΄Λυκείου (ΕΠΑΛ ή Τεχνολογικού). Τα παιδιά αυτά δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν μαθήματα υποστήριξης (και μάλιστα υποχρεωτικά) εξαιτίας των σοβαρών μαθησιακών και άλλων ελλείψεων που αντιμετωπίζουν. Θα εμποδίζεται έτσι και η δυνατότητα να συμπληρώσουν κενά όσοι και μπορούν και θέλουν. Οι μαθητές των σημερινών ΕΠΑΣ  θα έπρεπε να εγγράφονται στην Α' τάξη μιας μορφής Τεχνικής σχολής απλά για εκμάθηση τέχνης, χωρίς να περάσουν από την Α΄Λυκείου.
Επίσης, μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας στη γλώσσα/λογοτεχνία από 5 στην Α' Λυκείου σε 4 (ισχύει άμεσα από του χρόνου), από 4 στη Β' Λυκείου σε 2 (όπου καταργείται η Λογοτεχνία), ενώ στην Γ' Λυκείου προβλέπεται η διδασκαλία της γλώσσας μόνο για τους υποψήφιους για ΤΕΙ/ΑΕΙ (από 2 σε 3 =+1) αν δημιουργηθεί τμήμα με πάνω από 15 μαθητές. Η Ιστορία γίνεται και για τη Β τάξη 2 ώρες από 1. Έπομένως, η σημασία της γενικής παιδείας σε ότι αφορά τα φιλολογικά είναι συνολικά μείωση 1-3 ώρες χωρίς να υπολογίζουμε την μείωση του αριθμού των τμημάτων στη Γ' Λυκείου.
  • Το 4ο έτος είναι η ενσωμάτωση των σημερινών ΙΕΚ στο ΕΠΑΛ
Με πτυχίο+πιστοποίηση έχουμε είσοδο σε ΤΕΙ (αυτό που διεκδικούσαν οι απόφοιτοι των ΙΕΚ εδώ και καιρό). Δηλαδή την ίδια δυνατότητα πρόσβασης με απολυτήριο του Τεχνολογικού+Πανελλαδικές για ΤΕΙ(4 μαθήματα). Όμως, αυτοί που διεκδικούν απολυτήριο και καλύτερο επίπεδο έχουν και σίγουρα οι Πανελλαδικές είναι πιο δύσκολες από τις εξετάσεις πιστοποίησης με ερωτήσεις από τράπεζα θεμάτων.

Ήταν κάποιες πρώτες σκέψεις και ένας δικός μου τρόπος ανάγνωσης των εξαγγελιών για το Τεχνολογικό Λύκειο (= 3 σε 1: ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ-ΙΕΚ)

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160988
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 401

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.