Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Angel1ca

Σελίδες: 123 ... 9
1
Φροντιστήρια / Επίδομα κυοφορίας και λοχείας
« στις: Μάιος 27, 2019, 02:00:32 πμ »
Καλησπέρα,
Είμαι εγκυμονούσα και έχω πιθανή ημερομηνία τοκετού 31/7. Με πρόχειρο υπολογισμό πρέπει να βγω σε άδεια 56 μέρες νωρίτερα, δηλαδή στις 5/6. Πλέον βρίσκομαι στη διαδικασία συγκέντρωσης των δικαιολογητικών για την παροχή των επιδομάτων κυοφορίας και λοχείας.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής. Δουλεύω σε δύο φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, στα οποία η σύμβασή μου λήγει στις 31/5. Άρα στις 5/6 που βγαίνω σε άδεια θα βρίσκομαι σε ανεργία. Μπορώ να διεκδικήσω τα επιδόματα;
Αν η απάντηση είναι αρνητική στο προηγούμενο ερώτημα, θέλω να θέσω δύο δεδομένα:
1. Στο ένα εκ των δύο φροντιστηρίων, ο εργοδότης επεκτείνει τη σύμβασή μας, με σκοπό να μη χάνουμε ένσημα, ενώ δουλεύουμε για τα επαναληπτικά μαθήματα εν όψει εξετάσεων (ενδοσχολικών και Πανελλαδικών),
2. Στο ίδιο φροντιστήριο αναλαμβάνω και θερινά τμήματα τα τελευταία 6-7 χρόνια.
Αν ζητήσω από το συγκεκριμένο εργοδότη να μου επεκτείνει τη σύμβαση ως τα τέλη Ιουλίου με τη λήξη των θερινών μαθημάτων (τα οποία ούτως ή άλλως θα αναλάμβανα στην περίπτωση που δεν εγκυμονούσα), καλύπτομαι, προκειμένου να διεκδικήσω τα δύο επιδόματα;
Θα εκτιμήσω κάθε απάντηση που θα με κατατοπίσει υπεύθυνα, γιατί νιώθω ότι έχω γίνει μπαλάκι του πινγκ πονγκ με όσα ακούω από λογιστές και υπαλλήλους του ΙΚΑ, τα οποία είναι αντικρουόμενα.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Υ.Γ. Να ενημερώσω ότι καλύπτω την προϋπόθεση των διακοσίων ενσήμων τα δύο τελευταία χρόνια.

2
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 01:43:01 πμ »
Και το καρναβάλι αρχίζει, όταν πέσουν οι μάσκες... Μια βόλτα από την Επιθεώρηση Εργασίας, για να γελάσει κάθε πικραμένος αρκεί!

3
Εννοείται και το θεωρώ εύλογο...

5
Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε ότι, για να επέλθει μείωση ωρομισθίου, απαιτείται η σύμφωνη γνώμη και των δύο πλευρών. Δεύτερον, τα δικαιώματα διεκδικούνται (γιατί όλα όσα θεωρούνταν δεδομένα, ας μην κρυβόμαστε, έχουν πλέον αποδομηθεί) μέσω συλλογικής προσπάθειας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν τρέφω φρούδες ελπίδες ότι θα οδηγηθούμε σε μία κοινή γραμμή το σύνολο των εργαζομένων φυσικά. Η εργοδοτική στρατηγική του "διαίρει και βασίλευε" έχει πιάσει τόπο. Υποσχέσεις για περισσότερες ώρες, ατομικές συμφωνίες με ευνοϊκότερους όρους για κάποιους "επίλεκτους" είναι τακτικές που ευδοκιμούσαν τους παλιούς καλούς καιρούς, σιγά που δε θα τις αντιμετωπίσω τώρα. Παρόλ' αυτά, πείτε με ρομαντική, ακόμα πιστεύω στην ισχύν εν τη ενώσει. Αν δεν τελεσφορήσει η συλλογικότητα, όσοι μαζευτούμε ή μόνη μου. Και από κει ξεκινά το πανηγυράκι... Συνάντηση με τον εργοδότη, πιθανότατα σου πετάει και την ατάκα "δυστυχώς, θα αναγκαστώ να λήξω τη συνεργασία μας", ανταπαντάς με εμπεριστατωμένο λόγο γιατί κάτι τέτοιο δεν τον συμφέρει (και δεν υπαινίσσομαι ότι τον απειλείς) και αν δεν εντοπιστεί κοινή προοπτική, πρόσω ολοταχώς στο σωματείο μου. Εκεί ξέρουν... Οι καταστάσεις αυτές είναι συνηθισμένες πια... Τις περισσότερες φορές η υπόθεση δε φτάνει καν στην επιθεώρηση εργασίας...
Φυσικά, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, η αντίδραση μου θα είναι αυτή, γιατί με "παίρνει" να ενεργήσω έτσι. Δε δούλεψα ποτέ με "μαύρα", δεν καρπώθηκα ιδιαίτερα μαθήματα σε βάρος του φροντιστηρίου, ήμουνα συνεπής στις υποχρεώσεις μου, διατηρούσα μία τυπικά φιλική σχέση με τον εργοδότη, σεβόμενη πάντα ότι δεν είμαστε ίσοι κι όμοιοι και ότι, εφόσον οι αρμοδιότητές μας είναι οριοθετημένες, δε θα εισβάλει ο ένας στα χωράφια του άλλου... Δε διεκδίκησα ποτέ κάτι πέρα από τα νομικά κατοχυρωμένα δικαιώματά μου, ακόμα κι όταν, ως διευθύντρια σπουδών τα τρία τελευταία χρόνια, πολλαπλασίασα τα παιδιά της θεωρητικής στο φροντιστήριο...

6
Η μείωση του ωρομισθίου για τον εργαζόμενο αποτελεί την εύκολη λύση για τον εργοδότη. Αυτό υπαγορεύει η δική μου εμπειρία. Συμπονώ τον εργοδότη που θέλησε να αγοράσει ένα κεραμίδι, για να στεγάσει την οικογένειά του, και ένα αυτοκίνητο, για να μεταφέρεται. Δε συμπονώ όμως εκείνον που τον καιρό των παχιών αγελάδων σπατάλησε τα κέρδη στην αγορά ΚΑΙ δύο εξοχικών (ένα στεριανό για το χειμώνα κι ένα νησιωτικό για το καλοκαίρι) ΚΑΙ του αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού, "για να κάνουμε ασφαλέστερα τα ταξίδια μας". Και δεν είναι λίγοι αυτοί οι εργοδότες. Όταν λοιπόν οι προαναφερθέντες κάνουν λόγο για μείωση ωρομισθίου έχουν ως απώτερο στόχο όχι τη διάσωσή της επιχείρησής τους αλλά τη διατήρηση του δικού τους κόστους διαβίωσης. Σε αυτήν την περίπτωση ο εργαζόμενος επωμίζεται την αποπληρωμή των χαρατσιών και του φόρου πολυτελείας του εργοδότη. Γιατί; Τα δικά μου δικά μου αλλά και και τα δικά σου δικά μου και αυτά; Το φροντιστήριο δεν είναι συνεταιρισμός τις δύσκολες εποχές και κερδοσκοπική επιχείρηση τις εύκολες...
Δεν μπορώ να γνωρίζω αν υπάγομαι στην πλειονότητα των συναδέλφων... Αλλά δουλεύω σε τρία φροντιστήρια (δε συμπληρώνω καν τις ώρες πλήρους απασχόλησης) και μου ζητούν μείωση αποδοχών και από τα τρία. Ο πρώτος εργοδότης ανακαινίζει το εξοχικό του στην Πάρο, ο δεύτερος αγόρασε προ μηνός ένα τζιπ Lexus (καινούριο, γιατί δεν εμπιστεύεται τα μεταχειρισμένα...) και ο τρίτος πράττει οτιδήποτε περνά από το χέρι του, για να ανθίσει και πάλι η επιχείρησή του (διαφημίσεις, προσφορές, δωρεάν τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού κ.ά.)... Πρέπει να συζητήσω και με τους τρεις την πρόταση μείωσης ωρομισθίου. Έχω πάρει την απόφασή μου... Δεν είναι η ίδια και για τους τρεις...

7
μακάρι όλοι
Συγγνώμη;; Ποιος θα το δεχόταν αυτό.. τα ίδια λεφτά ή και λιγότερα;; Προσωπικά άμα το δεχόμουν και με παίρνανε, θα έδινα τα 700 ευρώ σε μεταφορικά, καθημερινό food delivery (γιατί δε θα προλάβαινα να μαγειρεύω), καθαρίστρια (ούτε 5λεπτο ελεύθερο για φασίνα), και στους γιατρούς (θα αρρώσταινα σίγουρα). Η χρονιά που μας πέρασε είχε πάρα πολλή πίεση και άγχος και πολλή δουλειά στο σπίτι και στα διαλείμματα προλάβαινα κανένα μαγείρεμα ή λίγο καθάρισμα. Δηλαδή τώρα που πάλι θα ήταν κάτι εντελώς καινούργιο για μένα (διαφορετικές ηλικίες + διαφορετικά επίπεδα + διαφορετικές εξετάσεις + έξτρα αντικείμενο διδασκαλίας + περισσότερες διδακτικές + κ.ά.) θα ήταν το ίδιο μαρτυρικά εξουθενωτική χρονιά και εμένα θα μου έμεναν μόνο η εμπειρία, 2 γραμμές στο βιογραφικό και μία συστατική (και από λεφτά όχι μονο δε θα μου έμεναν αλλά θα πήγαινα και μείον).. μόνο και μόνο για να μου πούνε στην επόμενη συνέντευξη "α πόσα έπαιρνες; 6 ευρώ; θα σου δίνω 6 και 1 λεπτό so that you can advance".

Κι αν ήταν ας πούμε κάποιος υποψήφιος που δεν του ήταν όλα αυτά καινούργια και είχε π.χ. 5 χρόνια εμπειρία και εξειδίκευση σε αυτες τις απαιτήσεις και εξετάσεις (GRE, GMAT, SAT, IELTS, TOEFL, etc) και είχε έτοιμες κάποιες σημειώσεις και υλικό και το έπαιζε στα δάχτυλα χωρίς πολλή προετοιμασία γιατί πολύ απλά το είχε ξανακάνει 100 φορές.. Τότε ΣΙΓΑ μη δεχότανε με 6 και λίγοτερα.. θα περίμενε καλή αμοιβή ανάλογη των προσόντων, της θέσης, της ευθύνης, του χρόνου, του κόπου και προπαντώς της πολύτιμης εμπειρίας του! Μην τρελαθούμε..

Συγγνωμή αλλά όποτε το σκέφτομαι και προσπαθώ να το συνειδητοποιήσω τι γίνεται στην αγορά εργασίας συγχύζομαι και στεναχωριέμαι την ίδια στιγμή. I just had to get it off my chest.. sorry!

ΥΓ. Στη συνέντευξη μου είπε ότι είχαν πάρει μία καθηγήτρια που όλα μια χαρά, qualified, κτλ.. πήγε εκεί 2-3 μέρες και έφυγε, δεν άντεξε -λέει η ιδιοκτήτρια- τη μεγάλη ευθύνη και το ότι είχε τόσες πολλές τάξεις. Και μου είπε "να ξέρεις, όποιος έρχεται, δε φεύγει" και ότι έχει καθηγήτριες 17 χρόνια μαζί της γιατί είναι όλες τόσο ευχαριστημένες και happy. Ναι, δε νομίζω να παίρνουν 6 ευρώ. Κι αν δεχόμουν, θα το έκανα για την εμπειρία αποκλειστικά.. θα έπαιρνα 1 χρόνο εμπειρία και την επόμενη μέρα θα έφευγα.. γιατί; γιατί δε νομίζω να ήμουν πολύ ευχαριστημένη κατά τη διάρκεια της χρονιάς τη στιγμή που δεν ήμουν ευχαριστημένη ούτε από το πρώτο 20 λεπτο της συνέντευξης. Ουφ, τα είπα.. :P
 
Μακάρι όλοι να σκέφτονταν έτσι... Πιστεύω ότι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα...

8
Εξαρτάται και από το μαθητή. Συνήθως βγάζω μέχρι την 5η ή την 6η ενότητα του Πρωταγόρα. 'Εχει τύχει και να τελειώσω το έργο

9
Καλημέρα  :) Κι εγώ 1,5 με 2 ώρες προτείνω για την παράδοση του διδαγμένου. Στο πρώτο μάθημα αφιερώνω την πρώτη ώρα στην παρουσίαση των τριών προσωπικοτήτων που αφορούν στον Πρωταγόρα (Σωκράτης, Πλάτων, Πρωταγόρας),ώστε να εξοικειωθεί μαζί τους το παιδί... Με ενδιαφέρει να τους κατανοήσει, γι' αυτό απλοποιώ το στοχασμό τους. Οι σύνθετες φιλοσοφικές έννοιες περιορίζονται σε αυτές που αναφέρονται στην εισαγωγή του βιβλίου. Υπάρχουν κάποια βιντέακια στο youtube, τα οποία είναι animated και προσεγγίζονται από τους μαθητές με μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση (αν η χρονική τους διάρκεια υπερβαίνει τα 10', τα δίνω σε τσιπακι, ώστε να τα περάσουν στον υπολογιστή τους, για να τα δουν).
Σχετικά με την εισαγωγή του βιβλίου δίνω ερωταποκρίσεις και τους εξετάζω τόσο, ώστε να μην επαναπαύονται και δεν τη διαβάζουν.
Όσον αφορά το κείμενο, γνωρίζω ότι υπάρχουν δύο τρόποι προσέγγισης... 'Η το δουλεύεις στο σύνολό του ή αποσπασματικά. Επιλέγω το δεύτερο τρόπο, γιατί -δυστυχώς-, για να αποκτήσουν τα παιδιά κριτική σκέψη στο φιλοσοφικό λόγο, οφείλεις να προλειάνεις το έδαφος. Αρχικά μεταφράζω κατ' αντιστοίχιση το πρωτότυπο κείμενο. Συνδέω νοηματικά με την προηγούμενη ενότητα. Δίνω δομικούς άξονες, παρουσιάζω τα σχόλια τμηματικά ανά φράση και όχι ανά θεματική ενότητα. Τέλος, επισημαίνω κάποια λεξιλογικά σχόλια. Σε αυτήν τη μορφή κινούνται και οι σημειώσεις μου. Επιμένω να μαθαίνουν τέλεια τα σχόλια του σχολικού εγχειριδίου.
Ελπίζω να βοήθησα :)

Υ.Γ. Κάποιοι συνάδελφοι ξεκινούν τη θερινή προετοιμασία από τα Ηθικά Νικομάχεια, ενεργεια που με βρίσκει αντίθετη, γιατί οι συλλογισμοί του Αριστοτέλη είναι μπελάς για το μαθητή... Σε αυτήν την πρώιμη φάση

10
Η λογική υπαγορεύει ότι η αλήθεια είναι προτιμότερη από τις υποθέσεις... Δεν μπαίνετε καν στη διαδικασία να διαβάσετε τις περιπτώσεις και εκφράζετε απόψεις... Η γνώση είναι δύναμη, αλλά στην άγνοιά σας επιλέγετε να μιλάτε για ανηθικότητα... Πραγματικά λυπάμαι!

11
Και σου απάντησα...
1) Προτίμησε να μην πληρώσει επιλεκτικά και εκδικητικά τους συναδέλφους που ήταν διεκδικητικοί και
2) Ο εργοδότης, προφανώς για να μην πληρώσει τους πιεστικούς συναδέλφους, έκλεισε την επιχείρηση και ίδρυσε καινούρια, επαναπροσλαμβάνοντας όσους είχε του χεριού του.... Αν δεν είχε, δε θα άνοιγε νέα επιχείρηση... Άρα, δεν πληρώνει, γιατί δε θέλει...
Και θα σου επαναλάβω... Μη βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος... Ενημερώσου για τις περιπτωσεις... Εξάγεις συμπεράσματα από δύο παραγράφους που ένας συνάδελφος κατέγραψε για υποθέσεις 2 ετών...

12
Επιθυμούν να επαναπροσληφθούν από τον εργοδότη, που τους απομάκρυνε, επειδή αξίωναν όσα δικαιωματικά τους ανήκουν... Τα δεδουλευμένα τους.
Κατά τη δική σου κρίση δηλαδή, Isla, ο εργαζόμενος πρέπει να επιτρέψει στον εργοδότη να αλωνίζει και να παρανομεί και -γιατί όχι;- να αποσύρεται εκουσίως, για να του αδειάζει τη γωνιά και να μη γίνεται δυσάρεστος;
Η μία εταιρεία δεν πληρώνει επιλεκτικά τους διεκδικητικούς συναδέλφους (μολονότι εκκρεμεί απόφαση υπέρ αυτών) και η άλλη άλλαξε επωνυμία, για να μην καταβάλει τα χρωστούμενα όχι μόνο στους συναδέλφους, αλλά και στο κράτος...
Ενημερώσου πρώτα για τις υποθέσεις και μετά έκφρασε γνώμη.

13
Siobaras, θα συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με το πρώτο σκέλος. Δυστυχώς οι φιλόλογοι δεν έχουμε το τσαγανό να βαθμολογούμε με τον πρέποντα τρόπο, γιατί οι ίδιοι αυτοαναιρούμαστε... Αφήνουμε πράγματα στην τύχη... Θα σε κατατοπίσω με ένα απλό παράδειγμα. Το σχολικό εγχειρίδιο αναφέρει ότι ο ορισμός ως τρόπος ανάπτυξης τεκμηριώνεται με αναφορά στην οριστέα έννοια, την έννοια γένους και την ειδοποιό διαφορά. Επίσης τονίζεται ότι υπάρχουν χαρακτηριστικές λέξεις ή φράσεις που παραπέμπουν στο συγκεκριμένο τρόπο, οι οποίες πρέπει να επισημανθούν. Ξέρεις ποια εντολή δίνεται εδώ και χρόνια στα βαθμολογικά κέντρα; Να λαμβάνεται ως σωστή η μονολεκτική απάντηση. Είναι ορισμός, τελεία και παύλα! Γιατί; Με αυτόν τον τρόπο παρακάμπτουμε το σημείο αναφοράς, το σχολικό βιβλίο. Άσε που ο βαθμολογητής δεν μπορεί να γνωρίζει αν η απάντηση του μαθητή είναι προϊόν τύχης ή εμπεδωμένης άποψης.
Ως προς το δεύτερο σκέλος, ναι η έκθεση οφείλει να υφίσταται ως εξεταζόμενο μάθημα. Αν πέσει και αυτό το τελευταίο οχυρό της γλώσσας, καήκαμε. Θέλεις να σου αναφέρω την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε μέσα στην τάξη; Παιδιά να μας προτρέπουν να μιλάμε ... ελληνικά, γιατί δεν μπορούν να κατανοήσουν λέξεις όπως το "αναντίρρητα" ή φράσεις όπως το "ρίχνει καρεκλοπόδαρα"! Αναγνωρίζουν λέξεις, γιατί τις έχουν εντοπίσει σε μαθήματα (π.χ. ΑΟΔΕ), αλλά δεν ξέρουν τη σημασία τους. Απλώς τις παπαγάλισαν...
Όσον αφορά τους υποψηφίους της Θετικής και της Τεχνολογικής κατεύθυνσης, θα γίνω λίγο εριστική... Όχι ως προς τα παιδιά... Εξάλλου αυτά αναπαράγουν ότι ακούν... Από τους καθηγητές τους... Όχι όλους, αλλά στην πλειονότητά τους... Από μας τους φιλολόγους που δεν κατορθώνουμε να τα πείσουμε ότι η έκθεση δεν είναι μάθημα διάχυτης σκέψης ούτε τρικυμία εν κρανίω. Μαθαίνουν κανόνες τους οποίους θα χειρίζονται όπως τα αξιώματα στα μαθηματικά ή τους νόμους στη φυσική... Και από τους καθηγητές των πρακτικών επιστημών, οι οποίοι απαξιώνουν το μάθημα, διαβιβάζοντάς μας μέσω των παιδιών να μη δώσουμε ασκήσεις, γιατί θα γράψουν διαγώνισμα εφ' όλης της ύλης στη φυσική και επιβάλλεται να βρουν χρόνο να διαβάσουν, "ρίχνοντας" το λιγότερο σημαντικό μάθημα...
Θα διαφωνήσω σφόδρα για το ότι δημιουργούμε ανασφάλειες ή αδικίες... Στο κάτω κάτω της γραφής βάση του μαθήματος αποτελεί η μητρική τους γλώσσα. Κατ' εμέ περισσότερο άγχος δημιουργεί ο συντελεστής δυσκολίας των Μαθηματικών ή της Φυσικής Κατεύθυνσης, ο οποίος αυξομειώνεται πιάνοντας άκρα κάθε χρονιά. Και αντίστοιχα για τη θεωρητική το μάθημα των Αρχαίων ελληνικών...

14
Ακούγεται και νομίζω ότι θα είναι κιόλας, Μάρκο  :) Υπό την προϋπόθεση ότι το Υπουργείο θα σεβαστεί το μαθητή και θα εκπαιδεύσει τον καθηγητή στον επαναπροσδιορισμό της διδακτικής του μεθόδου, ώστε να καταστεί το αντικείμενο προσιτό σε όλους... Ειδαλλιώς υποθέτω πως στο μέλλον θα βλέπουμε με το κυάλι μαθητές που θα έχουν διαβάσει πάνω από 3 βιβλία στη ζωή τους...

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160924
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 742

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.