Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pe19.

Σελίδες: 12
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:37:13 μμ »
Πολλοί καθηγητές πληροφορικής θα ήθελαν έτσι κι αλλιώς να μεταταχθούν στο βασικό τους πτυχίο, στον τόπο συμφερόντων τους, αλλά δεν το προβλέπει η νομοθεσία. Ιδιαίτερα πέρσι με το φόβο των διαθεσιμοτήτων πολλοί ρωτούσαν αλλά λόγω διακασίας διορισμού εκ νέου σε απομακρυσμένη περιοχή έκαναν πίσω. Ακόμη και εθελοντικά να δινόταν η δυνατότητα μετάταξης στο ίδιο ΠΥΣΔΕ το πρόβλημα θα λυνόταν με σωστότερο τρόπο, αλλά φυσικά αυτό δεν συμφέρει τους μόνιμους μαθηματικούς.

Είναι γεγονός ότι η β΄ανάθεση των μαθηματικών θίγει τους αναπληρωτές μαθηματικούς και μόνο και συμβαίνει τώρα αποκλειστικά και μόνο γιατί υπάρχει πολλή μεγάλη έλλειψη σε μαθηματικούς και το κράτος έχει μπει εδώ και χρόνια σε διαδικασία περιορισμού των διορισμών.

 Όμως αντικειμενικά είναι πολύ πιο λογική η β΄ανάθεση μαθηματικών σε πληροφορικούς από τη β΄αναθέση της πλειοψηφίας των μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες (θα μπορούσα να αναφέρω πολλά παραδείγματα). Δεν υπάρχει πληροφορικός που να μην έχει διδαχθεί αρκετά εξαμηνιαία μαθήματα μαθηματικών στη σχολή του. Και δε νομίζω ότι υπάρχει μαθηματικός που δεν μπορεί να το δει αυτό.

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 12:51:34 μμ »
Στο γυμνάσιο ισχύει. Ο πληροφορικός μας (που είναι φυσικός...) έχει υποχρεωτικό 20 και κάνει 17 ώρες μάθημα.

Γιατί έχετε δει σχολείο που ο πληροφορικός δεν κάνει άλλη δουλειά εκτός του να στήνει το εργαστήριο; Συγγνώμη δηλαδή αλλά όλοι οι πληροφορικοί που ξέρω δουλεύουν κατά μέσο όρο το διπλάσιο από όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου σε εξωδιδακτικές εργασίες όπως στήσιμο υπολογιστών, δικτύου, σχεδιασμό ιστοσελίδων, myschool, email, στατιστικά, vbi, βοήθεια συναδέλφων σε στοιχειώδη χρήση υπολογιστών κτλ... και πολλά από αυτά δυστυχώς πλέον γίνονται εκτός ωραρίου. Όποιος αναλαμβάνει κάποιες από αυτές τις εργασίες κατά την αποψή μου θα έπρεπε να έχει κάποια μείωση ωραρίου, ειδικά για το myschool ή το πρόγραμμα, ή να ανατίθενται μόνο σε διευθυντές - υποδιευθυντές που έχουν ήδη μειωμένο ωράριο και επίδομα.

Στο θέμα μας τώρα δεν σας πειράζει που έχει ο γεωλόγος ανάθεση τα μαθημάτικα, αλλά σας πειράζει που τα έχει πλέον ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός του Πολυτεχνείου που έχει διδαχθεί ίσως 30 μαθήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τα μαθηματικά;

Β΄ανάθεση σημαίνει ότι οι πληροφορικοί δεν μπορούν να πάρουν οργανική θέση ή μετάθεση οπότε οι θέσεις για μόνιμους διορισμούς δεν επηρεάζονται. Οι θέσεις για αναπληρωτές σίγουρα επηρεάζονται αλλά ο υπουργός το έχει δηλώσει αναρίθμητες φορές εδώ και καιρό. Τώρα πέφτετε από τα σύννεφα;

3
Οι εθελοντικές μετατάξεις αν δε γίνουν φαντάζομαι πως ο λόγος είναι ότι θα αδειάσουν τα νησιά που δίνουν πολλά μόρια και θα γεμίσουν ασφυκτικά οι δημοφιλείς περιοχές. Στη συνέχεια θα πρέπει το υπουργείο να μεταθέσει και ίσως να μετατάξει υποχρεωτικά εκπαιδευτικούς που βρίσκονται ήδη σε αστικά κέντρα προς τα νησιά που θα αδειάσουν.
Οι υποχρεωτικές μετατάξεις υποθέτω καλύπτουν αυτό το ενδεχόμενο απαγορεύοντας να φύγουν από κάποια περιοχή παραπάνω από ένα συγκεκριμένο αριθμό εκπαιδευτικών, όσο κι αν αυτό είναι άδικο με τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα στην εκπαίδευση. Φοβάμαι πιθανή επέκταση αυτού και στις μεταθέσεις έτσι ώστε κανείς να μη μπορεί να φύγει από μια περιοχή αν δεν πλεονάζει, όσο δεν προβλέπονται διορισμοί και προσλήψεις αναπληρωτών.
Βέβαια αν οι υποχρεωτικές μετατάξεις γίνονται πράγματι σε πανελλήνιο επίπεδο και δε δίνεται απόλυτη προτεραιότητα σε αυτούς που βρίσκονται ήδη στον ίδιο νομό ή/και περιφέρεια πάλι νομίζω το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο και θα οδηγηθούν οι "πλεονάζοντες" εκπαιδευτικοί , με όποιο τρόπο κι αν τελικά οριστεί αυτό, να μετακινηθούν από αστικά κέντρα στην παραμεθόριο.

4
Λογικά όσοι πλεονάζουν μετά τις μετατάξεις πχ. φιλόλογοι θα χρησιμοποιηθούν σαν δεξαμενή αντίστοιχη των αναπληρωτών ώστε να καλύψουν όποιο λειτουργικό κενό υπάρξει οπουδήποτε στην Ελλάδα. Δεν πιστεύω φιλόλογοι να μπουν σε διαθεσιμότητα με τόσες ανάγκες που έχει κάθε χρόνο. Η διαφορά πλεονάζοντες - κενές θέσεις = περίπου 1500 είναι εξαιρετικά ύποπτη βέβαια. Το ερώτημα είναι οι πληροφορικοί που φέτος οι περισσότεροι μάλλον γλιτώνουμε τη διαθεσιμότητα τι θα απογίνουμε σε 2 χρόνια με το νέο Λύκειο; Κάνοντας αίτηση παραδεχόμαστε ότι ήδη πλεονάζουμε με ό,τι αυτό συνεπάγεται ή περιμένουμε 2 χρόνια που τότε σίγουρα θα πλεονάζουμε και δε θα υπάρχουν άλλες θέσεις για μετάταξη. Αν δεν αλλάξει κάτι πολιτικά το μέλλον είναι έτσι κι αλλιώς ζοφερό για όλους τους εκπαίδευτικούς.

5
Η εγκύκλιος των αποσπάσεων είναι γραμμένη εδώ και πολύ καιρό, πχ γράφει κάπου ΥΠΑΙΘΠΑ ή αναφέρει ένα μόνο φορέα απόσπασης, και είναι γραμμένη στο πόδι. Κάθε μέρα, αν όχι ώρα, αλλάζουν τις αποφάσεις τους στο υπουργείο. Δε θα με εκπλήξει αν γίνουν αύριο οι μετατάξεις ή δε γίνουν ποτέ.

6
Γενικά στο θέμα διορισμός με ΑΣΕΠ ή από πίνακες χωράει μεγάλη κουβέντα. Αλλά ας πάρουμε το συγκεκριμένο διαγωνισμό του 2005 των πληροφορικών που είναι στο στόχαστρο για απολύσεις. Όλοι οι επιτυχόντες ήταν και διοριστέοι λόγω του πολύ μεγάλου βαθμού δυσκολίας των θεμάτων. Μάλιστα δεν συμπληρώθηκε καν ο αριθμός των θέσεων και νομίζω πως διορίστηκαν περισσότεροι από πίνακα. Επειδή όμως δεν υπήρχαν αρκετοί στους πίνακες διορίστηκαν ουσιαστικά όλοι όσοι είχαν διδάξει ελάχιστες ώρες σε κάποιο ολοήμερο δημοτικό δίπλα στο σπίτι τους (κάποιοι ενώ ήταν φαντάροι).
Μεταξύ των δύο λοιπόν ποιοι αξίζουν σήμερα να είναι στο σχολείο; Σε κάποιο βαθμό αυτό μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες περιπτώσεις και καταδεικνύει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι επιτυχόντες μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ τη στιγμή του διορισμού υπερτερούσαν. Δε σημαίνει βέβαια ότι και σήμερα υπερτερούν αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος αξιολόγησης γιατί την αποφεύγουμε ως κλάδος. Αυτή η αξιολόγηση πιθανότατα θα έβρισκε πολλούς από τους τελευταίους πληροφορικούς πολύ καλύτερους από τους κάποτε μαθηματικούς, φυσικούς κτλ.
 Φυσικά στο τέλος όλοι θα απολυθούμε αν δεν πάρουμε τη χώρα στα χέρια μας αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία στην οποία μάλλον έπρεπε να επικεντρωθούμε.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Όριο μαθητών σε τμήμα
« στις: Μάιος 25, 2013, 07:45:08 μμ »
Εγώ σε μάθημα πανελληνίων είχα τμήμα δύο μαθητών οι οποίοι παράτησαν το φροντιστήριο λέγοντάς μου: Εδώ είμαστε 2 ενώ στο φροντιστήριο 8. Δεν έχει νόημα να είμαστε στο φροντιστήριο αφού εδώ κάνουμε καλύτερη δουλειά. Απλά χρειάστηκε να τους κάνω περισσότερες ώρες σε γιορτές, εκδρομές κτλ γιατί η ύλη απλά δεν βγαίνει έτσι όπως έχουν καταντήσει το σχολείο.

8
Σχολική ζώνη / Απ: Όριο μαθητών σε τμήμα
« στις: Μάιος 24, 2013, 12:11:18 μμ »
Το ΦΕΚ είναι φρέσκο φρέσκο. Το 25 +10% που ίσχυε αν δεν κάνω λάθος γίνεται 27 επίσημα. Αυτό θα το παρουσιάσει κανένα ΜΜΕ, που τόσο καιρό νοιαζόταν για το καλό των μαθητών, που τους "κρατούσαν όμηρο" οι "κακοί" εκπαιδευτικοί;

9
Σχολική ζώνη / Απ: Όριο μαθητών σε τμήμα
« στις: Μάιος 24, 2013, 12:00:37 μμ »
Οι μαθητές σε κάθε τάξη ή τμήμα τάξης Γυμνασίων
και Γενικών Λυκείων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους
είκοσι επτά (27). Τάξεις με μαθητές περισσότερους από
είκοσι επτά (27) διαιρούνται σε τμήματα.
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από το σχολικό έτος
2013−2014.

ΦΕΚ Β΄1218/20-5-2013


http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEaosRGzKxO6XdtvSoClrL8k6dm0EJ2KwDuFUDqazHcNeJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtQXdR5KNTGBsH6umOuf3R8vJ2sR5TjBdwKljH86J6M4t

10
Θα μπορούσε με τον κατάλληλο χειρισμό η επιστράτευση να οδηγήσει και σε κάτι καλό σε ένα γενικότερο ξεσηκωμό της κοινωνίας ή έστω στην αλλαγή του κλίματος εναντίον των εκπαιδευτικών. Δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Πώς σας φαίνεται από Δευτέρα και για κάθε μέρα του υπόλοιπου επαγγελματικού μας βίου όλοι, μα όλοι ανεξαιρέτως  να πηγαίνουμε για μάθημα με μπλουζάκι παραλλαγής. Τι πιο ηχηρό μήνυμα απ'το να δείξουμε στους μαθητές μας, στη νέα γενιά του τόπου, και κατ'επέκταση σε όλη την κοινωνία ότι ζούμε σε χούντα. Θα μπορούσε να είναι μία σιωπηλή διαμαρτυρία ίσως πιο ηχηρή από κάθε απεργία.
Και όταν μας το απαγορέψουν κι αυτό, γιατί θα το κάνουν, να βρούμε έναν παρόμοιο ή καλύτερο τρόπο σιωπηλής διαμαρτυρίας.
Θα πάρει πολύ χρόνο, δε θα αλλάξει το πολυνομοσχέδιο, αλλά τουλάχιστον μπορεί να συνειδητοποιήσει η κυβέρνηση ότι μπορεί να βγει πολύ χαμένη με αυτό το χειρισμό. Και ίσως μια μερίδα του κόσμου μας δει επιτέλους με άλλο μάτι.

11
Κλασικό διαίρει και βασίλευε. Ο παλιός βολεμένος, στον τόπο του, με οργανική, με 1000+ ευρώ και πιθανόν κύκλο με ιδιαίτερα και ο νεός με 700-900 σε περιοδεύοντα θίασο ανά την Ελλάδα, έτοιμος για απόλυση αν μιλάει για τα κακώς κείμενα και δεν είναι αρεστός στην κομματική εξουσία ή αναπληρωτής = απολυμένος. Και πολλοί εδώ μέσα δε θέλουν να αντιδράσουμε γιατί ίσως δε μας θεωρούν "συναδέλφους".

Το αντίστοιχο είναι συντάξεις των 1000+ ευρώ και ανεργία των νέων του 30-50% ή μισθοί των 350  ευρώ ή εξωτερικό.
Σημασία έχει μόνο να κρατηθούν στην εξουσία με κάθε τρόπο. Αν μπορούσαν να διώξουν όλους τους νέους στο εξωτερικό και να κρατήσουν στη ζωή όλους τους μεγαλύτερους σε ηλικία ώστε για πάντα να τους εκλέγουν θα το έκαναν.

Τουλάχιστον στο στρατό στο θεσμό των υποχρεωτικών μεταθέσεων συμμετέχουν όλοι.

Εγώ προσωπικά προσπαθώ να ξεσηκώσω όλη την κοινωνία, όλους όσους γνωρίζω, μαθητές, γονείς, συναδέλφους, ηλικιωμένους, νέους και εργαζομένους στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Βέβαια έγω τα λέω, εγώ τα ακούω. Δεν είμαι πολιτικός, συνδικαλιστής ή δημοσιογράφος, απλά νοιάζομαι για τη χώρα μου και δε θέλω να την εγκαταλείψω για το εξωτερικό αν και τελικά φοβάμαι πως θα είναι η μοναδική μου επιλογή όπως και για όλους σχεδόν τους φίλους μου.

Δεν ξέρω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιδράσουμε ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.

12

Εγώ όταν έδινα Πανελλήνιες τις τελευταίες 2 εβδομάδες διαβαζα μόνος μου για επανάληψη και πέρασα στην 1η Σχολή του Μηχανογραφικού. Επιλογή του καθενός είναι να κάνει έξτρα ιδιαίτερα. Αν είσαι έτοιμος τώρα για Πανελλήνιες σε μια εβδομάδα είσαι πιο έτοιμος και σε ένα μήνα ακόμη καλύτερα προετοιμασμένος.

13
Θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι κακό ακριβώς πιστεύετε οτί θα προκαλέσει η αναβολή κατά ένα μήνα των πανελληνίων; Εγώ αν ήμουν μαθητής (ή και γονιός) θα πανηγύριζα γιατί θα είχα ακόμη ένα μήνα προετοιμασίας. Άλλωστε οι Πανελλήνιες θα έπρεπε να αρχίζουν ένα μήνα αργότερα και να υπάρχει διδασκαλία μέχρι τότε. Οι μόνοι που έχουν λόγο να αντιδρούν είναι οι μαθητές που αδιαφορούν για το σχολείο και περιμένουν να αρχίσουν τα μπάνια τους ( δεν είναι και λίγοι αλλά μας ενδιαφέρουν;) και φυσικά η κυβέρνηση και οι φίλα προσκείμενοι σ'αυτήν.
Δε νομίζω ότι προκαλούμε κανένα κακό στην κοινωνία με την αναβολή των Πανελληνίων. Την άδεια μας θα θυσιάσουμε, που είναι πολύτιμη γι'αυτούς που ζουν μακριά από την οικογένειά τους, τους μισθούς και τα ενοίκια και αυτό πρέπει να το προβάλλουμε στα ΜΜΕ.

14
Ούτως ή άλλως θα έπρεπε οι Πανελλήνιες να είναι ένα μήνα αργότερα. Είναι αστείο ότι η δευτεροβάθμια τελειώνει 15 Μαϊου περίπου και μέχρι 30 Ιουνίου δεν υπάρχει διδασκαλία. 
Ας υποθέσουμε ότι ζητούμε μαθήματα μέχρι 15 Ιουνίου. 1 μήνας διδασκαλίας παραπάνω στους 8 ισοδυναμεί με περισσότερες συνολικές ώρες διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς απ'ότι η αύξηση των 2 ωρών. Όχι να μας κατηγορούν κιόλας ότι εμείς φταίμε και γι'αυτό. Αυτό φυσικά σημαίνει περισσότερες ώρες και για τους μαθητές.
Θέλει το υπουργείο να ζορίσει τους μαθητές; Δε νομίζω.


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 793
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.