Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - koursaros

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2013, 10:58:24 πμ »
Οι πίνακες για τους αναπληρωτές των Μουσικών Σχολείων θα υποβληθούν αργότερα?

2
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 05:21:09 μμ »
Αγαπητέ κουρσάρε, έχεις εντελώς δίκιο σε αυτά που γράφεις. Είμαι απόφοιτος ΤΜΣ διορισμένη με τον ΑΣΕΠ του 2008 και φυσικά δούλευα ως ωρομίσθια και αναπληρώτρια πολύ πριν το 2008, εποχές που δεν έπαιρναν καν αναπληρωτές μουσικούς παρά μόνο ωδειακούς που είχαν διπλώματα και κονέ με τους διευθυντάδες των μουσικών. Για να τους εξασφαλίσουν πιστώσεις... τέλος πάντων, μεγάλη κουβέντα...

Το ''καλύτερα, δεν θέλουμε υπογραφές από τέτοια μυαλά'' πήγαινε στον Pris και γενικά στους ωδειακούς με τέτοια μυαλά. Υπάρχουν φυσικά και οι σπουδαίοι ωδειακοί αλλά είναι τόσο λίγοι... Επειδή είπε ότι δεν υπογράφει τέτοιο κείμενο.
Χ... η φοράδα στο αλώνι εάν δεν το υπογράψει, τι μας το λέει!

Είναι γνωστός ο Pris για τα λεγόμενά του, αν διαβάζεις στο φόρουμ. Η πάγια πολιτική του είναι να λέει συνεχώς: κάντε έναν ασεπ για κάθε ειδικότητα ξεχωριστά, ανεξάρτητα από τα πτυχία που μπορεί να έχει κανείς. Να έχω δικαίωμα εγώ δηλαδή, να πάω να δώσω ασεπ για οικονομολόγους, χωρίς να έχω πτυχίο οικονομικών, έτσι, επειδή έχω κλίση στα οικονομικά!

Εγώ προτείνω, αυτό να πάει να το πει στους φιλόλογους, τους μαθηματικούς, τους φυσικούς κλπ. Να πάει να το γράψει εδώ μέσα σε κάθε ειδικότητα ξεχωριστά να δει τι παντόφλα έχει να πέσει... άντε με τον κάθε ανάπηρο!!

Και ξέρω και τι θα πει... τι επίπεδο, έχετε βγάλει και πανεπιστήμιο, αυτή είναι η μόρφωσή σας? Δεν με νοιάζει!
Ναι, ναι, γνωστά και χιλιοειπωμένα από τους ωδειακούς... Ας κοιτάξουν και λίγο τη δική τους καμπούρα!

Κατ' αρχάς συγνώμη και πάλι, ένιωσα μεγάλη αηδία και πικρία προηγουμένως όταν διάβασα τι έλεγε...
Ναι πρόλαβα μέσα σε 3 χρόνια να καταλάβω όλα αυτά τα πράγματα,δεν θέλει και πολύ άλλωστε, φαντάζομαι πόσα έχουν δει και έχουν μάθει κάποιοι..Έχουν γίνει μεγάλες σαχλαμάρες και βολέματα, βολέματα από τα οποία βολεύονται και διευθυντές όπως λες και εσύ, μιλάμε για άθλια πράγματα και κανένας ουσιαστικός έλεγχος από το εκάστοτε υπουργείο...

Και όσο για αυτό που λες, συμφωνώ απόλυτα, είναι πολύ λίγοι αυτοί που αξίζουν ή έστω έχουν τα μπατζάκια να αναγνωρίσουν ότι πρέπει να τιμάνε το ψωμί που τρώνε την στιγμή που σπουδαγμένοι είναι εκτός χορού...
Όσο για τις προτάσεις του Pris, τότε οκ, η μητέρα μου που δεν σπούδασε, μου έκανε Αρχαία και Ιστορία, θα πρέπει τότε να μονιμοποιηθεί με ένα πρωτόκολλο δευτεροβάθμιας, ή έστω με μια επετηρίδα ή έναν ΑΣΕΠ ρε παιδί μου.. ??? ;D

Δεν πάμε καλά....

3
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 04:58:13 μμ »
Καλύτερα, δεν θέλουμε υπογραφές από τέτοια μυαλά!

doremi Με συγχωρείς απλά λόγω σύγχυσης και της στιγμής δεν διάβασα σωστά αυτό που έχεις ανεβάσει...Μαζί σου και πάλι συγνώμη.

4
Κλάδος ΠΕ16 Μουσικών / Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 04:34:02 μμ »
Θα ήθελα να πω 2 λόγια και αυτά βέβαια χωρίς να γίνω ο δικηγόρος κανενός..

Πρώτο πράγμα είναι πως τα σχολεία αυτά αυτή τη στιγμή είναι παραμελημένα και όλοι οι φόβοι που κάποτε ακούγονταν σαν ακρότητες , εμφανίζονται μπροστά μας και συμβαίνουν πράγματα πολύ δυσάρεστα για τα σχολεία, με αποτέλεσμα αυτό να αγγίζει ηθικά δικαιώματα ωστόσο υπάρχει και το κομμάτι των παραπόνων που αγγίζει το καθεστώς της εργασίας και της ύπαρξης ή μη ύπαρξης ανθρώπων που πρέπει ή δεν πρέπει να είναι σε αυτά τα σχολεία και αυτό αποτελεί ένα τόσο μεγάλο ζήτημα ακόμη και πριν από τις τελευταίες τραγικές κινήσεις του υπουργείου....

Σαν απόφοιτος λοιπόν και εγώ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όντας Π.Ε. από τη στιγμή που πήρα το πτυχίο της Μουσικής Σχολής που σπούδασα με αγώνα, μελέτη, χρόνια προσπάθειας και εντριβής με το αντικείμενο, θα πω κάποια πραγματάκια χωρίς να θέλω να βγάλω χολή για κανέναν, εφόσον δεν μου φταίει ο καθένας για την κατάσταση που βρίσκομαι τώρα εγώ και τόσοι άλλοι, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ.
Βέβαια οι ερωτήσεις που θα κάνω, απευθύνονται στα 2 τελευταία μέλη του site τον Pris και την άλλη κοπέλα που τώρα δεν βλέπω πως την λένε αλλά μιλάει για <μυαλά> και δυστυχώς έχω την αίσθηση ότι είναι ρητορικές και δεν θα προσφερθώ για περαιτέρω ανάλυση για αυτά τα πράγματα έπειτα από αυτά που διάβασα, διότι μου είναι αρκετά για να διαπιστώσω τις απόψεις σας.Ωστόσο φαντάζομαι ότι έστω θα διαβάσετε αυτά που γράφω και απλά θα ... διαφωνήσουμε.

Θέλω να σας ρωτήσω λοιπόν με όλη μου την καρδιά και με όλη την πικρία που νιώθω τώρα, όντας τόσο αδικημένος και δεν μου φταίτε εσείς για την κατάσταση αλλά βράζω με αυτά που γράφετε.Κάποιοι από εσάς είναι μόνιμοι.Κάποιοι από εσάς μονιμοποιήθηκαν με επετηρίδες,ΑΣΕΠ(?θέλω να πιστεύω) ή με απλές αποφάσεις σε μορφή πρωτοκόλλου από τις εκάστοτε δευτεροβάθμιες εκπαιδεύσεις.

Έως κάποια χρόνια πριν στα σχολεία μονιμοποιήθηκαν ή δούλεψαν με συμβάσεις ή σαν ωρομίσθιοι κάποιοι και κάποιες που είναι οι λεγόμενοι <ωδειακοί>.Αυτό όμως άλλαξε,όχι τόσο στους ωρομίσθιους αλλά  κυρίως στους αναπληρωτές(μονιμοποιήσεις ούτως ή άλλως δεν γίνονται) λόγω της έλλειψης της παιδαγωγικής επάρκειας, ενώ πολλοί από τους ωδειακούς που μπήκαν Τ.Ε. έγιναν Π.Ε. όταν μονιμοποιήθηκαν σωστά?
Όσοι έχετε εργαστεί μόνο έως αναπληρωτές τα προηγούμενα χρόνια ή έχετε μονιμοποιηθεί ενώ προέρχεστε από ΩΔΕΙΑ ή όπως λέει και η αγαπητή εγκύκλιος <αποδεικνύεται την σχέση σας με τη μουσική και κάποιο μουσικό όργανο> πιστεύω ότι τα παραπάνω σε γενικές γραμμές τα ξέρετε.

Και έρχεται το παράπονό μου.Πριν 3 χρόνια πήρα πτυχίο από την Τριτοβάθμια Σχολή Μουσικολογίας.Αμέσως ,την επόμενη δηλαδή καθώς και την μεθεπόμενη χρονιά δούλεψα σαν αναπληρωτής  σε όργανο επιλογής.
Φέτος, την 3 χρονιά μου προτάθηκε όπως και σε τόσους άλλους να πάω τον Γενάρη ωρομίσθιος,αλλά επειδή είμαι Π.Ε. μόνο με 4 ώρες την εβδομάδα λόγω νόμου, να παίρνω καθαρά 110 ευρώ το μήνα και ... όταν τα πάρω.
Αντίθετα, όσοι δεν είναι Π.Ε. μπορούν να συμπληρώσουν φούλ ωράριο και έστω να παίρνουν ένα αξιοσέβαστο για την εποχή και την κατάντια ποσό των 400 έστω ευρώ σίγουρα αν θυμάμαι καλά.

Δηλαδή εγώ ή τόσοι άλλοι σαν εμένα που σπούδασαν και είναι απ' έξω ξαφνικά σε μια χρονιά προωθούν <τον αθέμιτο ανταγωνισμό, την έχθρα> και δίνουμε πάτημα στο κάθε υπουργό?
Σοβαρά μιλάτε τώρα? Εμείς είμαστε τα <μυαλά> αυτά που λες κοπέλα μου?
Είστε πιο αδικημένοι από εμάς? Είτε δουλεύεις είτε όχι εσύ και ο καθένας, ο Pris και ο οποιοσδήποτε άλλος, θεωρείτε ότι το site αυτό που βρήκε και έβαλε ο neolaios ή ο οποιοσδήποτε άλλος προωθεί κάτι το άδικο και το οποίο καθεαυτό υπονομεύει το παρόν και το όποιο μέλλον αυτών των σχολείων?
Σοβαρά μιλάτε?Θα τρελαθούμε εντελώς δηλαδή? 

Δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμε σαν κλάδος?Εσείς δεν το κάνατε ποτέ(είτε χρειάστηκε είτε όχι) από τη στιγμή που έστω το ψωμάκι σας το τρώτε χρόνια σε αυτά τα σχολεία και έχετε χαρτιά ωδείου ή βυζαντινά <διπλώματα>(ελπίζω να με πιάνετε) ενώ πολλοί από εσάς διοριστήκατε χωρίς να έχετε περάσει ΑΣΕΠ..?

Σας απειλεί κανείς από εμάς, ή νιώθετε έτσι? Θεωρείτε ότι όταν εμείς , σαν πτυχιούχοι Μουσικής είμαστε αυτή τη στιγμή έξω από την μονιμότητα, την σύμβαση του αναπληρωτή που κάποτε είχαμε ακόμη και από την κανονική ωρομισθία είμαστε παράλογοι ή <τα μυαλά> αυτά που λέει και αυτή η κοπέλα?
ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΤΕ?

Φίλε Pris να σου πω και κάτι άλλο που προφανώς δεν το γνωρίζεις?
Ναι, αν κλείσουν τα σχολεία αυτά προφανώς θα χάσεις τη θέση σου γιατί δεν μπορείς να πας αλλού.
Γνωρίζεις όμως, ότι απόφοιτοι Μουσικών Πανεπιστημίων δεν έχουν το δικαίωμα να δηλώνουν άλλα σχολεία παρά μόνον τα μουσικά (λόγω κωδικού)? Αυτό σου φαίνεται ωραίο και λογικό?Δεν είναι λόγος ΓΙΑ ΜΕΝΑ να το υπογράψω?
Έφαγα χρόνια σε σπουδές, μόχθησα, σπούδασα πάνω σε αυτό το αντικείμενο και είμαι κακός που υπογράφω μια μορφή διαμαρτυρίας για τα μουσικά σχολεία που εκφράζει απόφοιτους Μουσικών Πανεπιστημίων?Σοβαρά το λέτε αυτό????!!! Σας υπονομεύει σε κάτι δηλαδή? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα λέτε αυτά , αν υπάρχει όμως φόβος ή ζήλεια τουλάχιστον αυτήν δεν προέρχεται από μένα, έστω και αν αυτή τη στιγμή είμαι ΕΚΤΟΣ αν και ΣΠΟΥΔΑΣΑ επάνω στο αντικείμενο.Άντε για να έχουμε και τα όρια μας. Γιατί δεν είμαι από Ωδείο ναι. Και γιατί καλά κάνουν όσοι κάνουν και δέχονται τη δουλειά που άλλοι δίνουν, δεν μου φταίει κανείς ναι...

Αλλά και σε εσάς, αν δεν προέρχεστε από Τριτοβάθμια Μουσικά Ιδρύματα, καλό θα είναι να μην σας ξινίζει το γεγονός ότι κάποιοι το σπούδασαν με μαθήματα παιδαγωγικών και άλλων χρήσιμων κλάδων των κοινωνικο-πολιτισμικών επιστημών με πολύ δύσκολους οδηγούς σπουδών, καθώς και με πτυχία που αναγράφουν ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ..

Κάποτε θα γινόταν και αυτό, λογικό δεν είναι?Δεν είναι αντικείμενο σπουδών? Αν όλοι μας θέλουμε να είναι το ίδιο ισχυρή η μουσική σαν μάθημα στα σχολεία όπως η λογοτεχνία,τα μαθηματικά και η ιστορία τότε , μια οποιαδήποτε γνωστή ή γνωστός μου που είναι ελεύθερος επαγγελματίας επειδή ξέρει καλή ιστορία πρέπει να γίνει ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ Ή ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ σε σχολείο και σε μια μέρα παράλληλα να γίνει και Π.Ε.?
Μήπως, καλοπροαίρετα το λέω,πρέπει να σκεφτείτε ότι ναι, τόσα χρόνια στελεχώνετε και υποστηρίζετε αυτά τα σχολεία,αλλά είστε και λίγο τυχεροί  που είχατε αυτή τη δυνατότητα της δουλειάς πάνω σε κάτι που προφανώς το σπουδάσατε σε ΩΔΕΊΑ ή ακόμη και μόνο με την προσωπική ενασχόληση σε ένα ή και παραπάνω μουσικά όργανα?

Καλοπροαίρετα πάντα..ΑΛΛΑ ΕΛΕΟΣ.
Με πια επιφύλαξη πάντα εκ μέρους μου για το αν οι συγκεκριμένοι που κατακρίνετε αυτή την αντίδραση είστε απόφοιτοι Πανεπιστημίων,αλλά η αίσθηση μου και η εμπειρία μου μου λέει πως αν ήσασταν δεν θα είχατε πρόβλημα για κάποιο άνεργο συνάδελφο που έχει σπουδάσει στην βαθμίδα αυτή...τότε θα τα είχα εντελώς χαμένα....

6
Μπορώ να πω πως με κάλυψες και ότι συμφωνώ μαζί σου Άρη. Τώρα καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, πως λόγω αυθαιρεσιών που γίνονται στα σχολεία από τις εκάστοτε διευθύνσεις,προτιμάς να είσαι μέσα,έστω και έτσι και να προσπαθείς να αντιδράς . Τα παραδείγματα καθηγητών που ο κάθε διευθυντής/ντρια τους αναθέτει να κάνουν μαθήματα άσχετα της ειδικότητας τους είναι όντως κάτι το τραγικό, το παράνομο και μας έχουν κάνει να αισθανόμαστε φόβο, πως που και πότε πρέπει να το αναφέρουμε.... Πιστεύω ότι ο καθένας μας έχει τέτοια παραδείγματα, με τέτοιες <αναθέσεις> και το ελεύθερο που δίνουν.

Επίσης όπως σου προανέφερα και εγώ προηγουμένως,  θεωρώ ότι είναι δύσκολο να πειστούν όλοι και να δεχτούν ή να αρνηθούν συνολικά την πρόσληψη του ωρομίσθιου ακόμη και αν αυτή είναι για 4 ώρες.Είναι μεγάλη η δικιά μου σκέψη σχετικά με το τι θα κάνουν τις ειδικότητες μας, αν δηλαδή είμαστε ή δεν είμαστε μέσα , τεχνηέντως όπως πολύ σωστά αναφέρεις και εσύ, υποβαθμίζουν έως να καταργήσουν από το ωρολόγιο μαθήματα που θα έπρεπε να παραμείνουν με αποτέλεσμα να χαθούν και οι ειδικότητες. Το θέμα λοιπόν αυτής της συγκεκριμένης αντίδρασης, είναι το αν θα ήταν μαζί μας οι διευθυντές και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.

Αντί αυτού, πιστεύω με βάση αυτά που έχω μάθει έως τώρα, πως πολλοί διευθυντές αντίθετα βολεύονται έστω και έτσι και το παίζουν και <βολικοί>... Επίσης ισχύει νομίζω αυτό που λες, ότι οι γονείς δεν θα αφήσουν τα παιδιά τους παρατημένα σε σχολεία που έχουν φοβερές ελλείψεις, σχολεία που τα παιδιά πηγαίνουν από μακρινά χωριά σε πολλές περιπτώσεις και με την μεταφορά τους επίσης  να έχει σταματήσει ήδη ,ή να πρόκειται να σταματήσει.
Έτσι καταφέρνουν να τα αποδυναμώσουν αυτά τα σχολεία.

Σχετικά με το ζήτημα των πιστώσεων, θα σου πω και εγώ ότι κάποτε θεωρούσα όλα αυτά τα λόγια και τις φήμες κάπως ακραίες. Μετανιώνω οικτρά πλέον βλέποντας την πραγματικότητα και βλέπω πόσο λάθος πίστευα για τα πράγματα, χωρίς να ήμουν υπερβολικός ή φιλόδοξος, θεωρούσα κάποια πράγματα αυτονόητα και εμένα ότι έχω αυτά τα εφόδια για να αξίζω αυτήν την δουλειά...Και είπα ακριβώς το ίδιο πράγμα με σένα, δηλαδή άσχετα με το τι είναι φήμη ή λόγια υπουργών, υφυπουργών κ.α.. ότι εφόσον δεν ήμασταν μέσα φέτος δεν βλέπω να είμαστε και του χρόνου που προβλέπονται ακόμη λιγότερες πιστώσεις.

Κουράγιο..

7
Φίλε Άρη καλησπέρα.

Κατ' αρχάς θα ήθελα να πω πως δεν καταλαβαίνω ιδιαίτερα τι είναι αυτό που εννοείς σχετικά με την αποδοχή των 4 ωρών όχι για το βιοποριστικό θέμα που απλά χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου για τα αυτονόητα,αλλά με το θέμα των ειδικοτήτων και την υποβάθμιση στα σχολεία...
Δηλαδή, μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς, ότι με το να δεχτείς εσύ ή ο καθένας μας τις 4 ώρες, απλά με αυτόν τον τρόπο πολεμάς και δεν αφήνεις ένα υπουργείο να εξαφανίσει την ειδικότητα σου ή του καθένα μας σε αυτή την άθλια χρονιά?
Δηλαδή πιστεύεις ότι με αυτόν τον τρόπο, ενώ προηγουμένως έχεις συνεννοηθεί και με άλλους συναδέλφους που βρέθηκαν σε αυτή την τραγική θέση, δείχνεις ότι <υπάρχεις> και <υπάρχουμε> και ελπίζεις κατά αυτόν τον τρόπο ότι την άλλη χρονιά θα είμαστε σε καλύτερη ή έστω στην ίδια θέση?

Και να σου πω και κάτι, εγώ προσωπικά τουλάχιστον δεν σε κατηγορώ εσένα ή κανέναν άλλον που δέχεται, δεν είμαι καν από αυτούς που λένε <όλοι μας πρέπει να αρνηθούμε και να αντιδράσουμε με αυτόν τον τρόπο>. Ο καθένας συνειδητά επιλέγει και πολύ καλά κάνει, απλά μου κάνει λίγο εντύπωση να δω πως νοεί ο καθένας μας από δω μέσα και όχι μόνο, τον τρόπο που σκέφτεται να αντιδράσει και το πόσο απήχηση θα έχει αυτό που θα κάνει, αν κάνει.
Για αυτό λοιπόν για να μην με παρεξηγήσεις, θα ήθελα αν έχεις την διάθεση φυσικά να μου εξηγήσεις ακριβώς τι εννοείς με το να πιστεύεις εσύ και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι πως με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε και να <φαινόμαστε> αν κατάλαβα καλά...

Πέρα από όλα αυτά, εγώ θεωρώ πως η κυβέρνηση έχει τον τρόπο να μας διατηρεί χαμηλά και πως έχει προβλέψει για όλα αυτά.Ανησυχώ δε πως όλα αυτά είναι τακτικές ώστε να αδειάσουν σιγά σιγά τα σχολεία από μαθητές που δεν θα μπορούν να διδαχτούν τα όργανα της επιλογής (αρεσκείας)τους.
Και φυσικά συμφωνώ μαζί σου πως οι ευθύνες βαραίνουν πολλούς, πάρα πολλούς που έχουν επηρεάσει και έχουν υποβαθμίσει το θεσμό και είναι άνθρωποι διευθύνσεων,διοικήσεων και τόσοι άλλοι..Σε αυτό μαζί σου 100%.

Επίσης, το τι θα γίνει με τον παραλογισμό των κενών και το πως αυτά θα καλυφθούν αν τελικά καλυφθούν είναι και μια δική μου απορία και αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι. Όπως και για το μέλλον, πως λογιζόμαστε εμείς μέσα σε αυτό και το πόσο μας υπολογίζουν (αν μας υπολογίζουν δηλαδή) καθώς και ότι συμφωνώ με κινήσεις διαμαρτυρίας ατομικές, ή ακόμη καλύτερα συλλόγων αφού από όσο γνωρίζω ατομικά τουλάχιστον η ηγεσία σε πολλά θέματα έχει πλήρη άγνοια για το τι ακριβώς συμβαίνει συλλογικά στα σχολεία ή και ατομικά, με αποτέλεσμα άλλοι υπάλληλοι της <πυραμίδας> να λειτουργούν μη αξιοκρατικά και πιθανώς, πολύ πιθανώς θα έλεγα να εξυπηρετούν συμφέροντα και άτομα που πληρούν τις προϋποθέσεις όπως εσύ εγώ και τόσοι άλλοι να κλαίνε χρόνια σπουδών και πτυχία όχι ωδειακά αλλά αναγνωρισμένα.

Για το θέμα που επίσης αναφέρεσαι σχετικά με τις 2000 πιστώσεις που έχουν ακουστεί, εγώ με κάθε επιφύλαξη βέβαια και καθαρά σύμφωνα με τις ατομικές μου πληροφορήσεις και τη συναίσθηση για το τι συμβαίνει και πρόκειται να συμβεί, έχω να πω πως αυτό ήταν από όσο έχω ακούσει μια φήμη εφημερίδας και ότι απλά οι πιστώσεις του χρόνου θα είναι απλά μείον 2000 από τις φετινές. Δεν στέκει κατά τη γνώμη μου αυτή η φήμη, διότι ακόμη και μέσα από αυτόν τον ακρωτηριασμό που έχει υποστεί η εκπαίδευση όπως και άλλοι τομείς, με μειώσεις σε μόνιμο προσωπικό και σε αναπληρωτές, θα στηριχτούν όλα τα σχολεία(της δευτεροβάθμιας) για μια χρονιά με ένα σύνολο 2000 αναπληρωτών.

Βέβαια ο καθένας θα μου πει πως ακόμη και με αυτήν την υπόθεση, δεν ήμασταν μέσα ούτε καν φέτος,στις φετινές πιστώσεις, πριν φτάσουμε να μιλάμε για του χρόνου που από σοβαρή πληροφόρηση που έχω και εγώ, ναι ότι μάλλον θα είναι μείον 2000.Άρα σε τι ελπίζουμε? Αυτό και εμένα με προβληματίζει και με κάνει να απαισιοδοξώ υπερβολικά.    :-[ :-[

8
Μπορώ να πω ότι σε πολλά από αυτά που λες συμφωνώ, αν και όπως μπορώ σου επισημαίνω και 2 ακόμη στοιχεία .

1)Από όσο γνωρίζω και θυμάμαι στα μουσικά σχολεία και με κάθε επιφύλαξη επαναλαμβάνω, η πρόσληψη ωρομισθίων γίνεται τηλεφωνικά από τις διευθύνσεις στους  υποψηφίους να φαίνεται κάπου αυτό. Ίσως και το υπουργείο άλλωστε όταν στέλνει το έγγραφο αυτό <από τις 8-1-2013 έχετε τη δυνατότητα να προσλαμβάνετε ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς>, ρίχνει το μπαλάκι της ευθύνης και της κατάντιας στους διευθυντές των διευθύνσεων και των σχολείων, ασχέτως τι προθυμοποιούνται οι ίδιοι να κάνουν, να αντιδράσουν ή να γίνουν εργαλεία μεθοδευμένης υποβάθμισης. Η ίδια σαν διαδικασία είναι πλέον πολύ υποβαθμισμένη σε όλα της τα σημεία σε σχέση με τις προσλήψεις αναπληρωτών με συμβάσεις που χαρακτηρίζονται από εντολές, συγκεκριμένες ημερομηνίες.

2)Θα διαφωνήσω μαζί σου στο ότι αν αποδεχτώ εγώ η ο καθένας από δω πέρα την 4ωρη ωρομισθία και τα καθαρά 110 ευρώ που θα δω μετά από και εγω δεν ξέρω πόσους μήνες είναι ένας τρόπος επιβίωσης της ειδικότητας μου (και όχι μόνο της δικής μου) σε μια χρονιά πολύ δυσάρεστη.

Μην ξεχνάς ότι βιοποριστικά τουλάχιστον,εγώ μέχρι τον Μάρτη θα πάρω άλλες 2 φορές επίδομα ανεργίας (720 ευρώ) και θα τα παίρνω σίγουρα στις αρχές κάθε μήνα. Όχι όταν συνολικά αν δουλέψω μέχρι και Ιούνιο θα πάρω περίπου 700 ευρώ, και αυτά δεν ξέρω και γω πόσους μήνες μετά. Αν δεχόμουν όμως θα έκοβα επίδομα ανεργίας και θα ήμουν στο περίμενε για ένα μικρότερο χρηματικό ποσό.

Οπότε,ποσώς με ενδιαφέρει να κάνω το χατίρι τους, με ενδιαφέρει να ζήσω έστω με το μεγαλύτερο δυνατό ποσό που στην προκειμένη είναι το επίδομα ανεργίας παρά να κάνω τον Βέγγο, να παίρνω το αστρονομικό ποσο των 110 ευρώ τον μήνα, να δικαιούμαι σαν Π.Ε. μόνο 4 ώρες(!!) και στην κάθε ώρα να έχω τουλάχιστον 4 μαθητές...

Ας μείνουν οι υπεύθυνοι του θεσμού με τους άλλους που δεν έχω κάτι μαζί τους, όμως αυτούς που δικαιούνται να συμπληρώσουν έστω τις 20 ώρες και να πάρουν αυτό το χαρτζιλίκι των 400-500 ευρώ το μήνα (που αυτή τη χρονιά έπειτα από 2 χρόνια που έπαιρναν αναπληρωτή θα το ήθελα πολύ για να ζήσω έστω)και απλά είναι εμπειροτέχνες ή ωδειακοί σε αντίθεση με μένα που δικαιούμαι μόνο 4 ώρες αλλά πήρα την παιδαγωγική κατάρτιση μετά από σπουδές σε μουσικό τμήμα.
 Θα διαφωνήσω λοιπόν εδώ μαζί σου, και όχι μόνο λόγο αντίδρασης σου έδωσα άλλωστε ένα παράδειγμα στο τι με συμφέρει περισσότερο , δηλαδή ποια ψίχουλα να κυνηγήσω(και πιστεύω ότι και άλλοι είναι στην θέση μου).Να ζήσουν οι νόμοι φυσικά φίλε μου και δεν έχω κάτι μαζί σου απλά λέω και γω την γνώμη μου.

Και κλείνοντας, πως υποστηρίζω απόλυτα αυτό που λες, ότι δεν έχω λόγο να τσακωθώ με τις άλλες ειδικότητες και να υποστηρίξω κάτι το γελοίο,απλά οι πιστώσεις ίσως να μην δίνονται όπως πρέπει μιλώντας πάντα για ποσοστά. Όπως αναφέρεις και συ, οι αριθμοί των κενών είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ...


10
Νέα από το μέτωπο..

Οι 30.000 ώρες για μουσικά και τεχνικά σχολεία,με το καθεστώς της ωρομισθίας θα κατανεμηθούν ως εξής:
Λίγο πάνω από το 1/3 των 30.000 ωρών στα μουσικά και κάτι λιγότερο από τα 2/3 στα τεχνικά.
Κάτι που με εξέπληξε δυσάρεστα για μία ακόμη φορά, είναι ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι θα έχουμε άμεση και μαζική ανάθεση 30.000 ωρών.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ακόμα και αυτές οι ώρες θα διατεθούν σταδιακά.
Εύχομαι να μην πάμε με κοντομάνικο στο σχολείο..

Με πολλούς συναδέλφους που μίλησα υπάρχουν 2 τάσεις.
Η μία είναι να απαντήσουμε με μη ανάληψη, στον εξευτελισμό της κάλυψης  του ίδιου κενού ΑΚΩ ή ΑΜΩ, από 2-3-? ωρομίσθιους συναδέλφους της ίδιας ειδικότητας.
Η άλλη έχει να κάνει με την βιωσιμότητα κάθε ειδικότητας στην δημόσια εκπαίδευση.
Δηλαδή αν για παράδειγμα μια ειδικότητα αρνηθεί  να αναλάβει,μπορεί εκ των έσω,οι ώρες της να μοιραστούν σε κάποιους που η διεύθυνση "κρίνει" ότι μπορούν να ανταποκριθούν..
Αν λοιπόν παρά την απουσία της συγκεκριμένης ειδικότητας και με διάφορες αλχημείες,βγει η χρονιά και χαρακτηριστεί και επιτυχημένη :o,υπάρχει φόβος ότι το υπουργείο θα έχει πάτημα να μην την καλέσει του χρόνου,μιας και χωρίς αυτήν,βγαίνει η χρονιά :o

Οπότε,μάλλον είναι καθαρά προσωπικό,τι θα απαντήσει ο κάθε ένας από εμάς, όταν χτυπήσει το τηλέφωνο..

Υ.Γ.Μια παράκληση μονάχα...
Μην μπούμε στην διαδικασία,γιατί τα τεχνικά 2/3 και εμείς 1/3,κ.λ.π.Ας μην πλακωθούμε για ψίχουλα..
Μιλάμε για ποσά κάτω των 200 ευρώ/μήνα για όσους δουλέψουν μέχρι και 4 ώρες/βδομάδα(για ΠΕ) και αυτά, αν τις διδάξουν όλες και δεν συμπέσουν με εκδρομές,γιορτές,κ.λ.π.


Βασικά το μόνο που έχω να πω είναι πως συμφωνώ 100% με αυτά που λες..Τόσο στο τι είναι το πιθανότερο να γίνει, όπως και στο τι ίσως θα ήταν τελικά το πιο σωστό και από εμάς, πιο κατάλληλο...

Θεωρώ και εγώ αυτονόητο πρώτον να μην τσακώνεται ο κόσμος για πράγματα γελοία που ο κάθε καθηγητής δεν έχει ευθύνη για τον καταμερισμό ωρών και πιστώσεων από ίσως το πιο ακατάλληλο υπουργείο των τελευταίων ετών (δεν μου φταίει μια άλλη τεχνική ειδικότητα αν έχω ξεμείνει σε σχέση με άλλες χρονιές, να προσέχουμε λοιπόν που βγάζουμε τις κακίες μας) ..
Και φυσικά δεύτερον, όταν αυτό το υπουργείο είναι πολύ πιθανό να ισχυριστεί ότι με αυτές τις σπασμωδικές κινήσεις έχει μια επιτυχημένη χρονιά, ποιος θα πάει με 200 ε... ? Βέβαια αυτό να το δούμε και στην πράξη...

11
Έτσι είναι και έχεις απόλυτο δίκιο. Ίσως να μην μας ωφελεί σε κάτι αυτό που λες, οι αυθαιρεσίες του εκάστοτε διευθυντή απλά τελικά αν αρχίσει όντως ο καθένας μας από εδώ θα έχει να πει πάρα πολλά παραδείγματα, έστω και αν βρίσκεται σε αυτό το σχολικό περιβάλλον 1,2 ή 10 χρόνια. Βολεύονται με μονίμους , που μόνο μουσικοί δεν είναι και ιδιαίτερα τώρα τα τελευταία χρόνια αυτή η τακτική <τόσο λιγότεροι, τόσο το καλύτερο> βολεύει και την πυραμίδα βλέπεις (από ψηλά στα χαμηλά , δηλ. σχολείο====>Δευτεροβάθμια====>Υπουργείο)

12
Λέει σε εμάς τίποτα η απάντηση του Υπουργείου?
Σήμερα το είδα στο alfavita όπως και εδώ μέσα ....
Εμένα , στα δικά μου μάτια είναι σαν να λέει πως <τα πράγματα είναι δύσκολα, ασχέτως των κενών,είχαμε ένα όριο στις πιστώσεις  και κοιτάμε να  καλύψουμε τα κενά με διαφορετικές κινήσεις, όχι με νέες πιστώσεις>.
Αν κάποιος άλλος αντιλαμβάνεται κάτι διαφορετικό ας μου το πει...

Εδώ το άρθρο http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD

13
Είναι δυστυχώς πολύ σωστά όλα αυτά που λες και πιστεύω ότι ο καθένας μας εδώ μπορεί να αναφέρεται σε τέτοιες εμπειρίες και συμπεριφορές που έχει συναντήσει... Άλλος λιγότερες και άλλος περισσότερες φορές έχει δει τέτοια πράγματα..Το ότι το υπουργείο έχει καταντήσει έτσι...είναι μεγάλη η κατάντια και οι κομματικές βλέψεις και επιρροές στον κόσμο. Μακάρι κάτι να αλλάξει αν και αυτό δεν θα γίνει από μόνο του, άλλωστε δεν μιλάμε μόνο για ένα υπουργείο και όπως πολύ σωστά λες και εσύ, αυτό το γενικότερο πρόβλημα έχει να κάνει και με ανθρώπους που ασχολούνται με διοικητικά θέματα της εκπαίδευσης και  είναι ανάμεσα στα σχολεία και στο υπουργείο...Υπάρχουν άλλοι που <λύνουν και δένουν> και δεν είναι απαραίτητα υπουργοί ή υφυπουργοί και βέβαια κόσμος που <βολεύεται> ενώ στο μέλλον μπορεί να βρεθεί σε <καρέκλες που έχουν λεφτά και άλλα προνόμια> αφού προηγουμένως έχει πατήσει επί πτωμάτων...
Βρίσκουν και μας τα κάνουν..Αν και υπάρχουν και άξιοι όπως λες..Για να δούμε :(

14
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/epistoli_pros_ypoyrgo_paideias_14_11_2012.pdf

Ξέρω πολύ καλά το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και τις ανάγκες του, μιας και εχω δουλέψει πρόσφατα.
Γνώριζα ότι είχε κοντά στις 350 κενές ώρες/εβδομάδα,αλλά αυτό που δεν περίμενα να διαβάσω είναι πως έχει κενά και σε γενικά μαθήματα, για παράδειγμα 17 κενές ώρες σε Φυσικό-Χημεία.
Και περιμένουμε να καλέσουν εμάς,όταν δεν έστειλαν καν γενικά μαθήματα;

344 κενές ώρες την εβδομάδα.Αυτή είναι η εύρυθμη λειτουργία που λέει ο Αρβανιτόπουλος;

Αυτοκατάργηση..Για εκεί το πάνε.Χωρίς συγκοινωνία-σίτιση,με κενά όχι μόνο σε Μουσικά,αλλά και σε γενικά μαθήματα προσπαθούν να απαξιώσουν το θεσμό.

Είναι κάτι τόσο ενδεικτικό αυτό που λες.
Κάποτε, σε προηγούμενες χρονιές όταν άκουγα κάποιους (και συναδέλφους) να λένε αυτά τα πράγματα, τα θεωρούσα από ακραία, φήμες όπως και αυτούς ότι άθελα τους μιλάνε εκ των προτέρων εκφράζοντας την προπαγάνδα.
Πλέον, έχω μετανιώσει σε αρκετά ζητήματα και βλέπω ότι όντως,οι προθέσεις των <πάνω> είναι κακές και το μέλλον δυσοίωνο, με πλάγιους τρόπους όπως η μεταφορά και η σίτιση καθώς και μελλοντικά η πιθανή μείωση ωρών μουσικών μαθημάτων από την καλλιτεχνική επιτροπή σε επόμενα ωρολόγια προγράμματα (αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη)  οδηγεί στην υποβάθμιση και στη φθορά, εφόσον δεν μπορούν μονομιάς να κλείσουν σχολεία με πολλούς μαθητές και μόνιμους καθηγητές που δεν είναι εύκολο να μεταφερθούν όλοι τους.
Δεν είναι πλέον για μένα τουλάχιστον ακραίες αυτές οι υποθέσεις, όταν φέτος διεμήνυσαν ξεκάθαρα ότι τα Μουσικά Σχολεία είναι η τελευταία τους προτεραιότητα.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162180
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 667
Σύνολο: 685

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.