Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - animus 09

Σελίδες: 1
1
Γεγονός είναι ότι ο νόμος για την εντοπιότητα του 94 εξαιρεί τους εκπαιδευτικούς, αν ψηφιστεί θα είναι κάτι εντελώς καινούριο.
Αν και προβλέπεται εντοπιότητα και για μόνιμες θέσεις αλλά και για ορισμένου χρόνου θέσεις, ωστόσο το bonus της εντοπιότητας δίνεται για να δώσουν κίνητρο σε κατοίκους των δυσπρόσιτων περιοχών να μείνουν στη περιοχή τους ώστε να αποφύγουν την εσωτερική μετανάστευση στα αστικά κέντρα και όχι για να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών του το κάθε νομικό πρόσωπο.
Επίσης η εντοπιότητα θεωρείται αναξιοκρατική και το ΣΤΕ αρκετές φορές έχει πάρει θέση στο παρελθόν.

Τα παραπάνω είναι ισχυρά εμπόδια για να προχωρήσει κάτι, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε. 

2
Βέβαια, είναι πάρα πολλά τα σχολεία.

Και πως θα δώσει εντοπιότητα a la carte; Αφού η εντοπιότητα δίνεται στο δημόσιο με την προϋπόθεση ο ωφελούμενος να παραμείνει στη θέση του για μια δεκαετία, παρανομίες.

3
Μας δουλεύουν κανονικά, σε όλη την Ελλάδα έχει.

4
Μετά από τηλ. επικοινωνία με το Υπουργείο:
α)Στο τμήμα διορισμών δε γνωρίζουν για το τι πρόκειται να γίνει με την εντοπιότητα, χαρακτηριστικά είπε το θέμα θα προκύψει από τη πλευρά του Υπουργού, αυτοί εντολές εκτελούν.
β) Στη γραμματεία του Υπουργού, 2103442737 , 2103443505 και πάλι δε γνωρίζουν, εξετάζεται το θέμα αλλά ουδέν νεότερο.

5
Χωρίς να έχω διάθεση να κουράσω, να θίξω ένα άλλο θέμα.

Αν τον Λοβέρδο δεν τον ενδιαφέρει να βρει άξιους τρόπους να λύσει τα προβλήματα για τα οποία ευθύνεται κυρίως το Υπουργείο και χρησιμοποιεί τη θέση του για να ασκήσει ευρύτερης μορφής πολιτική  - χαρακτηριστική η συνέντευξη του στο newsit όπου τον πήρε ο πόνος για το δυσοίωνο μέλλον και το μαράζι των δυσπρόσιτων τοπικών κοινωνιών (με παρόμοια λογική θεωρώ ότι αντιμετωπίζει και το θέμα των μετεγγραφών των  φοιτητών) -   και σε θέματα που δεν άπτεται αποκλειστικά των αρμοδιοτήτων του, λες και είναι ο Πρωθυπουργός, τουλάχιστον το ΙΕΠ θα έπρεπε να το αφορά.

Ως επιστημονικός φορέας του Υπουργείου και αρμόδιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών οφείλει να έχει λόγο (εφόσον έχει ανεξαρτησία)  για τo διδακτικό προσωπικό που πρόκειται να στελεχώσει  τα σχολεία την επόμενη χρονιά. Νομίζω ότι σε πολλές των περιπτώσεων ο θεσμός της εντοπιότητας θα οδηγήσει παιδιά τα οποία μόλις βγήκαν από  το Πανεπιστήμιο και χωρίς κανένα χειροπιαστό προσόν στα σχολεία, την ίδια στιγμή που έμπειροι συνάδελφοι θα περνάν τη πόρτα του ΟΑΕΔ για ανανέωση της κάρτας ανεργίας.

Αν και είναι δύσκολο στην χώρα μας να μιλάμε για ποιότητες και για εκσυγχρονισμό, θα πρέπει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ εφόσον τους δίνεται η δυνατότητα να συναντηθούν με την ηγεσία του Υπουργείου να έχουν υπόψη τους και το θέμα της ποιότητας του εκπαιδευτικού προσωπικού αλλά και τις αξιόλογες προτάσεις που διατυπώθηκαν προηγουμένως για την τοποθέτηση των αναπληρωτών χωρίς καθυστερήσεις.

6
Πρέπει να υπάρξει οργανωμένη αντίδραση, αν είναι δυνατόν και στα κανάλια έτσι ώστε να γίνει γνωστό α) η αδικία - αναξιοκρατία και β) το  μπάχαλο - καθηγητές κάποιοι χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, προυπηρεσία, εξετάσεις ΑΣΕΠ στα σχολεία - που εγκυμονεί αυτή η ρύθμιση.

7
Είναι φιάσκο αν συμβεί κάτι τέτοιο. Ακόμα και να αλλάξει ο τρόπος επιλογής  περιοχών στις αιτήσεις, θα πρέπει να σου δίνεται η δυνατότητα να εργαστείς οπουδήποτε, για αυτό υπάρχουν οι κυρώσεις άλλωστε αν δε πας. Σε αντίθετη περίπτωση θα δίνεται περιορισμένος αριθμός επιλογής περιοχών από το σύστημα, πράγμα που σημαίνει ότι και να θες να πας παντού δε θα μπορείς. Οφείλουμε να αντιδράσουμε πριν βγει η εγκύκλιος. 

8
Δεν υφίσταται λογική όταν υπάρχει αδικία. Υπάρχουν παιδιά τα οποία διαθέτουν και τα απαιτούμενα προσόντα (μόρια) βάση προκήρυξης και τη θέληση να πάνε σε δυσπρόσιτα μέρη. Γιατί να χάσουν την εργασία τους;

9
Καλημέρα,

Σχετικά με τη κουβέντα που άνοιξε χθες σε σχεση με αφορμή τις αναθέσεις και με μια ενδεχόμενη αντίδραση από τον κλάδο μας (ΠΕ 09) όπως πρότεινε και η  irenead. Είναι φως φανάρι πλέον ότι ο υπουργός ευνοεί  το κλάδο από τον όποιο προέρχεται (ΠΕ13). Για να του βγουν τα κουκιά όμως την ίδια ώρα αποδυναμώνει τον δικό μας κλαδο  και από τρία μαθήματα βρισκόμαστε στην ουσία με ένα
Αναρωτιέμαι αν θα ήταν εφικτό με κάποιο τρόπο να πάρει διαστάσεις το θέμα και να γίνει  ευρέως γνωστό η συντεχιακή πρακτική που ακολουθεί  ο υπουργός και το επιτελείο του για να διαμορφώσει το πρόγραμμα  σπουδών του δημόσιου λυκείου.
Κάποια στιγμή κάτι είχε ειπωθεί εδώ στο δικό μας φόρουμ ότι υπάρχει δυνατότητα για επαφή και επικοινωνία  με κάποιον βουλευτή. Μια πρόταση θα ήτανν να απευθυνθούμε σε αυτόν σε πρώτη φάση για να θίξει το θέμα στη βουλή, αν υπάρχει ακόμα περιθώριο.

10
http://www.onlarissa.gr/2013/08/14/geniki-sinelefsi-ton-ekpedeftikon-tou-kladou-pe-09/

Καλησπέρα, είχαμε κάποια ενημέρωση από την ένωση σχετικά με τη τύχη των οικονομικών μαθημάτων (Α.Ο.Δ.Ε) στο λύκειο;
Από ότι φαίνεται από τα επίσημα ωρολόγια προγράμματα που δημοσιεύτηκαν αλλά και τις εξαγγελίες του υφυπουργού για την Πληροφορική, το υπουργείο μοιάζει διατεθειμένο να βάλει νερό στο κρασί του όσον αφορά τις τύχες μερικών μαθημάτων και να αναθεωρήσει κάποιες από τις αρχικές του αποφάσεις, κάτω από πίεση ίσως.

11
Διατυπώσα κάποιες σκέψεις  σχετικά με το υβριδικό μάθημα Πολιτική Παιδεία (Θεσμοί, Αρχές δικαίου, Οικονομία) για το οποίο δεν έχουμε επαρκή πληροφόρηση  και δεν αναφέρθηκα  στο μέλλον του κλάδου ΠΕ 10.  Κάθε επιχειρηματολογία λοιπόν  ως προς το αρχικό θέμα  είναι ευπρόδεκτη  προς συζήτηση.   
Ο υπότιτλος του μαθήματος Πολιτική Παιδεία αναφέρεται στο περιεχόμενο του μαθήματος στο οποίο και  περιλαμβάνεται η Oικονομία. Άλλωστε το γεγονός ότι στην Α Λυκείου υπάρχει  μάθημα Αρχές Οικονομίας και στη Β Λυκείου Πολιτική Παιδεία  δείχνει  ότι  πιθανόν προχωράμε σε μια συγχώνευση των δύο μαθημάτων στο νέο Λύκειο, εκτός αν μιλάμε για ενοποίηση των τριών Επιστημών - Σπουδών  και από την Α Λυκείου.
Πάντως  στις σημειώσεις που στάλθηκαν στις ΔΔΕ για το μάθημα πολιτική Παιδεία δεν μιλάει για Α αναθέσεις αλλά για αναθέσεις αόριστα (Α και Β) έτσι ώστε να υπολογιστούν τα κενά-πλεονάσματα με το όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση διδακτικών ωρών –διαθέσιμων καθηγητών. Οπότε είδομεν.


12
Καλημέρα,

μια παρατήρηση σχετικά με το μάθημα Πολιτική Παιδεία (Θεσμοί&Αρχές Δικαίου&Οικονομία). Σύμφωνα με τα εώς τώρα δεδομένα δε προκύπτει από κάπου ότι το μάθημα αυτό θα το έχουν Α ανάθεση και οι ΠΕ 10. Και αυτό γιατί:
1. Ο τίτλος του μαθήματος δεν έχει καμιά άμεση αναφορά στον κλάδο της Κοινωνιολογίας. Το Θεσμοί και Αρχές Δικαίου είναι
παράφραση του Εισαγωγή στο Δίκαιο και τους πολιτικούς θεσμούς, στο οποίο απλά προστίθεται και η οικονομία.
2. Τα βιβλία που θα υποστηρίξουν το συγκεκριμένο μάθημα είναι τα γνωστά Πολιτική και Δίκαιο και Αρχές Οικονομίας, τα οποία είτε θα διδαχθούν ξεχωριστά είτε θεματικά, όπως το μαθημα Πολιτειακή παιδεία που διδάχτηκε στα Επαλ φέτος με βάση θεματικές ενότητες. Εξάλλου δεν υπάρχει κάποιο μάθημα Κοινωνιολογίας στην Α και Β λυκείου το οποίο θα μπορούσε να ενταχθεί και το μάθημα Κοινωνιολογία της Γ Λυκείου δε νομίζω ότι μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο
3. Η σύνθεση-ενοποίηση των  Οικονομικών, Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών στο νέο Λύκειο υφίσταται ως ομάδα μαθηματων  μόνο στη Γ Λυκείου και δεν υπάρχει τουλάχιστον ως τώρα ρητή αναφορά για κάτι τέτοιο στην Α και Β λυκείου.

Σύμωνα με τα παραπάνω θα είναι παράλογο αν δοθεί Α ανάθεση και στο κλάδο ΠΕ 10 και θα πρόκειται για ένα δώρο, εις βάρος όμως των δύο άλλων κλάδων. Θεωρώ ότι αν μέσω της πίεσης που θα ασκήσουμε ως κλάδος το επόμενο διάστημα - είτε μέσα από την Ένωση Οικονομολόγων είτε μέσω του Οικονομικοιύ Επιμελητηρίου, ειτε μέσα από την Ομάδα Αναπληρωτών  Οικονομολόγων - δε μπορέσουμε να κρατήσουμε το μάθημα Αρχές Οικονομίας  ή το Α.Ο.Δ.Ε, τουλάχιστον θα πρέπει να διαφυλάξουμε τα δίκαια συμφέροντα μας στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας.

13
Καλημέρα παιδιά,
πολύ καλή η πρωτοβουλία σας για την υποστήριξη του κλάδου μας και των δικαιωματών μας ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, θέλω να στηρίξω με την σειρά μου την προσπάθεια αυτή. Η επιστολή είναι δυναμική, όπως πρέπει δηλαδή, σχετικά με τη κοινοποίηση της  ίσως θα πρέπει να έχουμε μια πρώτη  επαφή με την ένωση οικονομολόγων ώστε να την προωθήσουν αυτοί, άμεσα όμως, αν δε το αναλάβουν το κάνουμε εμείς με τους τρόπους που έχουν προαναφερθεί, καταγραφή ονομάτων κ.λ.π. Το αργότερο όμως μέχρι τη Δευτέρα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία.
 
Η Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών έχει κανονίσει μία συνέλευση για αύριο, ίσως κάποιος από την παρέα μας εφόσον κατοικεί στην Αθήνα να προσφερθεί να συμμετέχει έτσι ώστε να θίξουμε και σε αυτούς το πρόβλημα μας, όπως έχουν κάνει και οι υπόλοιποι κλάδοι ΠΕ 05,07, http://adioristoi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_19.html

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162173
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 684
Σύνολο: 693

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.