Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antigone87

Σελίδες: 12
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Αδεια διδασκαλιας
« στις: Μάρτιος 24, 2014, 07:34:11 μμ »
Από όσο γνωρίζω δεν ισχύει κάτι για εξωτερικό. Η κάθε χώρα θέλει τα δικά της πιστοποιητικά. Η άδεια διδασκαλίας και οικοδιδασκαλίας θα σου φανούν χρήσιμες μόνο στην Ελλάδα.Για το εξωτερικό δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι. Επειδή ενδιαφέρομουν κι εγω, δε βρήκα κάτι..αν βρεις εσύ κάποιο χαρτί που να ισχύει για εξωτερικό πες μου σε παρακαλώ κι εμένα γιατί με ενδαφέρει..

Με την άδεια που λέω, εννοώ κάποιο χαρτί που να βεβαιώνει πως για το ελληνικό κράτος, και σύμφωνα με το πτυχίο μου, δικαιούμαι να διδάξω στη β' βάθμια εκπαίδευση ως φιλόλογος. Για την Ελλάδα πάντα. Δεν εννοώ δηλ. οτι αυτό θα μου εξαφαλίσει πιστοποίηση για έξω, αλλά το ζητάνε απ' έξω για να δούν αν όντως η σχολή που έβγαλα μου δίνει επαγγελματικά δικαιώματα καθηγητή στην Ελλάδα. Αυτό μπορεί να είναι για το εξωτερικό από άχρηστο, έως πολύ χρήσιμο ανάλογα την περίπτωση, γι αυτό και το θέλω.

Κάτι είδα για μια "βεβαίωση μετακίνησης" αλλά ακόμα δεν είχα το χρόνο να ψάξω, αν μάθω κάτι άλλο, θα επανέλθω!

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Αδεια διδασκαλιας
« στις: Μάρτιος 23, 2014, 06:06:47 μμ »
Έχω κάνει την ίδια ερώτηση σε άλλο thread που ξεκίνησα, αλλά μιας και δεν είδα φως δοκιμάζω κι εδώ και συγγνώμη αν είναι κάπως άσχετο με το θέμα των κατ'οίκον μαθημάτων κλπ. Ξέρει να μου πεί κάποιος εάν υπάρχει κάποιο χαρτί από τη β'βάθμια ή κάποιον άλλο φορέα που πιστοποιεί οτι, εφόσον έχω πτυχίο από Φιλοσοφική, δικαιούμαι να διδάξω σε δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια; Δηλ. το ξέρω οτι δικαιούμαι (κατόπιν διαδικασιών) αλλά υπάρχει κάποια σχετική άδεια που μπορώ να βγάλω η οποία θα ορίζει πως το πτυχίο μου με καθιστά "Φιλόλογο" και καθηγήτρια συγκεκριμένων μαθημάτων όπως Αρχαία, Ιστορία κλπ; με λίγα λόγια οτι η σχολή που έβγαλα είναι "καθηγητική"... Δε μιλάω για φροντιστήρια, οικοδιδασκαλείο κλπ. Το θέλω για εξωτερικό. Αν γνωρίσει κάποιος ας με διαφωτίσει...

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική
« στις: Μάρτιος 21, 2014, 05:53:03 μμ »
60s mood μιας κι έχουμε γυρίσει στη δεκαετία του 60...

Somebody's Chyldren - I'm going back to New York City

https://www.youtube.com/watch?v=o0LHjgLyC0o

4
Η ιδέα είναι πολύ καλή και χρειαζόμαστε τέτοιες πρωτοβουλίες γενικότερα. Οι (καλόπιστες) ενστάσεις που έχω είναι οι εξής 2 όμως: ο χαρακτήρας της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι εξ'ορισμού κερδοσκοπικός (και λίγα λέω) άρα δε μου φαίνεται πως μια ιδεολογία "κολλεκτίβας" κλπ συνάδει τόσο με τη φύση ενός φροντιστηρίου. Μιλάω πάντα για Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης που ο ρόλος τους δεν είναι ούτε η παροχή παιδείας ούτε τπτ τέτοιο μεγαλεπήβολο αλλά απλά η βοήθεια με τα σχολικά μαθήματα. Λες ας πούμε οτι θα αποκλίνεις από το concept να "βγάλω την ύλη με" όλα τα καλούπια του κλπ όμως πιστεύεις πως υπάρχουν γονείς που το θέλουν αυτό; Έμενα από τη μικρή εμπειρία μου μου φαίνεται πως οι γονείς γι αυτό ακριβώς γράφουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα τα παιδιά τους. Για να βγάλουν την ύλη και να τα βάλουν στο καλούπι που έχει δημιουργηθεί από την επίσημη εκπαίδευση. Πώς θα τα αλλάξεις αυτά και τί χρησιμότητας είναι ένας τέτοιος χώρος στο υπάρχον σύστημα; Με λίγα λόγια είναι λίγο οξύμωρο. Η άλλη ένσταση, και λιγότερο σημαντική έχει να κάνει γενικότερα με το χαρ/ρα της κολλεκτίβας. Βλέπεις μαγαζάκια κλπ που γίνονται σ αυτό το πνεύμα να διαλύονται γιατί όσο "κολλεκτιβιστική" διάθεση και να έχουν τα άτομα που συνεργάζονται στο τέλος κάτι γίνεται και τα σπάνε. Μπαίνει το μικρόβιο του κέρδους δλδ. Αυτό μπορεί και να το παλέψεις βέβαια αλλά επιμένω στην πρώτη και σημαντικότερη ένστασή μου. Παρ'όλα αυτά, θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πώς θα δούλευε κάτι τέτοιο και τί απήχηση θα είχε τελικά!

5
ότι δεν ενδιαφέρομαι να σε έχω υπό την ιδιοκτησία μου αλλά επίσης δεν σκοπεύω να ρισκάρω για να πάρεις εσύ την εμπειρία της διαχείρισης μιας τάξης και μετά να προχωρήσεις με τους στόχους που έχεις θέσει εκτός Ελλάδας.

Χμ, πολύ λογικό ( ; ). Οτι δηλαδή όσοι καθηγητές δουλεύουν στο φροντιστήριό σου (γενικά μιλάω) έχουν όνειρο ζωής να μείνουν για πάντα εκεί και να μην πάνε ποτέ παραπάνω. Οτι δηλαδή ο καθηγητής μου στο Πανεπιστήμιο που κάποτε δίδασκε (επιτυχημένα πιθανότατα, αν και άπειρος όπως όλοι στην αρχή) ως μεταπτυχιακός σε φροντιστήριο είχε ως μόνο σκοπό της ζωής του να κάνει Αρχαία σε παιδάκια Γυμνασίου και να μείνει για πάντα υπάλληλος του φροντιστηριάρχη του. Ενδιαφέρον. Πάντως μια τέτοια λογική σαφώς προϋποθέτει 1. την αντίληψη της ιδιοκτησίας για την οποία μίλησα και 2. την παρανόηση οτι κάποιος που στοχεύει στο κάτι παραπάνω για το μέλλον του θα είναι "ρίσκο" για την επιχείρησή σου και θα είναι περίπου ένας ατάλαντος, άπειρος και άρα ψιλοάσχετος που θα κάνει την πλάκα του στην τάξη όσο "παίρνει την εμπειρία διαχείρισης μιας τάξης"... Όχι οτι δεν υπάρχουν τέτοια αλλά αυτό επαφίεται και στην κοφτερή ή μη κρίση του εργοδότη να καταλάβει από πριν ποιόν έχει απέναντί του. Και φυσικά ο κάθε εργοδότης είναι ελεύθερος να έχει όποια αντίληψη θέλει κι εμείς ελεύθεροι να την αξιολογούμε και να την κρίνουμε.

Από κεί και πέρα, δεν έχω καν αρχίσει συνεντεύξεις για φροντιστήρια, άρα δε ξέρω τί θα φταίει και τί όχι όταν το ψάξω και ίσως δε με πάρουν. Απλά διατυπώνω απόψεις σύμφωνα με αυτά που ακούω από φίλους και γνωστούς στην ίδια φάση...

6
Λόγω χρόνου δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το νήμα με τις τελευταίες απαντήσεις αλλά συμφωνώ πολύ με vk87 και άλλους που διατύπωσαν αντίστοιχες απόψεις και έχω να προσθέσω τα εξής: Ο ένας λέει οτι αν είσαι νέος δεν πρέπει να το δείχνεις, ἐχω ακούσει όμως από άλλους εργαζομένους να λένε οτι θέλουν όσο πιο νέες και "γλυκιές" κοπέλες για να δένουν με τα παιδάκια κι αυτές να τα συμπαθούν. Αυτό το έχω ακούσει ιδιαίτερα από γνωστές που δουλεύουν σε Φροντ. Ξένων Γλωσσών.

Γενικά, όπως συμβαίνει και παντού στην αγορά εργασίας προφανώς και δεν έχουν όλοι κοινά κριτήρια, και τολμώ να υποθέσω πως κάποιοι τελικά προσλαμβάνουν κρίνοντας από κάποια ψιλοάσχετα στοιχεία με το αντικείμενο, τις γνώσεις και την διδακτική σου ικανότητα, δημοσιοσχετίστικου τύπου θα έλεγα. Γι αυτό λοιπόν και έκανα την ερώτηση περί μεταπτυχιακού γιατί πλέον δε ξέρεις από πού μπορεί να σου έρθει η απόρριψη. Ενώ εσύ κάνεις το μεταπτυχιακό για να προχωρήσεις την όποια επιστήμη έχεις επιλέξει πολλοί πιθανώς θα θεωρήσουν λανθασμένα οτι θα σου τρώει χρόνο από τη δουλειά... κλασικά στο πνεύμα της αντίληψης οτι ο υπάλληλος είναι περίπου ιδιοκτησία του εργοδότη και δεν έχει άλλες προοπτικές στη ζωή του από το να δουλεύει εκεί. Και μη μου πείτε οτι δεν υπάρχουν τέτοιες αντιλήψεις :)

Όσο για το αν αξίζει, όπως αναρωτήθηκε ένας συνάδελφος, προσωπικά θέλω να το κάνω για να πάρω την εμπειρία της διαχείρισης μιας τάξης, κάτι που δε βλέπω να γίνεται με το δημόσιο σχολείο στα επόμενα 25 χρόνια, και μετά να προχωρήσω με τους όποιους στόχους έχω θέσει (εκτός Ελλάδας φυσικά). Και τέλος, όσον αφορά την εμπειρία, από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις για να την πάρεις. Αν τελικά κανείς δε "ρισκάρει" να πάρει έναν νέο και πιθανότατα άπειρο σε τάξη άνθρωπο αλλά υπεύθυνο, γεμάτο όρεξη για δουλειά και ενδιαφέρον για το αντικείμενο τότε... I rest my case.

7
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να ψαχτώ για δουλειά σε φροντιστήριο κυρίως για να πάρω την εμπειρία της τάξης, αλλά παράλληλα να ξεκινήσω και μεταπτυχιακό. Πιστεύετε πως αν αναφέρω τα περί μεταπτυχιακού σε συνέντευξη αυτό θα δράσει ανασταλτικά για μια πιθανή πρόσληψη; Οτι δηλ. ο εργοδότης θα υποθέσει πως δεν θα είμαι πλήρως αφιερωμένη στη δουλειά κλπ κλπ; :-\ Sorry αν η ερώτηση φαίνεται χαζή αλλά με τόσα που βλέπουμε καθημερινά όλα πρέπει να τα τριπλοτσεκάρουμε πλέον... Θα ήθελα την άποψή σας!

8
Καλησπέρα σε όλους, έχω την εξής ερώτηση: Υποθέτουμε πως από χώρα του εξωτερικού μου ζητάνε να αποδείξω πως έχω τα προσόντα (teacher qualification συγκεκριμένα) να διδάξω στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας καταγωγής μου. Πέρα από το πτυχίο τμήματος της Φιλοσοφικής που έχω και με κάνει φιλόλογο, το αποδεικνύω κάπως αλλιώς αυτό; Υπάρχει κάποιο επιπλέον χαρτί που μπορώ να πάρω από το Υπουργείο Παιδείας το οποίο θα δηλώνει πως δικαιούμαι να διδάξω στη Β'βάθμια δημόσια/ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα;
Ευχαριστώ

9
Και πάλι ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, κάποιοι "πιάσατε" ακριβώς το θέμα που με προβληματίζει, δηλαδή το "marketing" και το βαθμό στον οποίο μπορεί αυτό να συνδυαστεί με επιτυχή αποτελέσματα για το παιδί. Δηλ. και να σε συμπαθεί αλλά και να γίνεται σωστό μάθημα. Απλώς έχω δεί περιπτώσεις οπου παίζει περισσότερο μάρκετινγκ παρά ουσία και σκεπτόμενη κάτι τέτοια ψιλοέφριξα και έκανα το ποστ. Καλά αυτά προφανώς είναι και θέματα παιδαγωγικής, αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση...

10
Χμ, χρήσιμες οι παρατηρήσεις σας... η αλήθεια είναι πως όταν ξεκίνησα να ασχοληθώ με το θέμα το είχα δεί πολύ "σοβαρά", ίσως υπερβολικά και ακούγοντας και βλέποντας αυτά που σας είπα κάπως μου φάνηκε. Τελικά μάλλον όντως δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές και είναι θέμα αλληλεπίδρασης συγκεκριμένου παιδιού-καθηγητή. Ευχαριστώ, όπως και να χει!

11
τρόλλ; Μακάρι... Να ξεκαθαρίσω οτι είμαι κάπως αρχάρια στο θέμα και πρόκειται να αναλάβω σύντομα 2 παιδιά δημοτικού (που με αγχώνουν περισσότερο από τα μεγάλα) και έχω ακούσει ΟΛΑ αυτά που ανέφερα + τις προσωπικές μου εμπειρίες από καθηγήτριες που απλά κορόιδευαν...   Ίσως να ακούγονται υπερβολικά αλλά θες να μου πείς πως δεν υπάρχουν καθηγήτριες που στηρίζουν όλη τη δουλειά τους στο "καλόπιασμα"  περισσότερο παρά στην ουσία; Οτι υπάρχουν το ξέρω.. το θέμα είναι αν αρέσει τελικά όντως στους γονείς αυτό.

Με λίγα λόγια εννοώ οτι μου φαίνεται πως κάποιοι/πολλοί δεν θέλουν το παιδί τους να μάθει, ούτε και να το "στριμώξεις" αλλά να το έχεις χαλαρά, να μη το αγχώνεις να είσαι γλυκιά κλπ.  Τα υπόλοιπα που αναφέρω είναι ενδείξεις... Δεν εννοώ τπτ ύποπτες διασκεδάσεις, έλεος!

12
Μαθήματα κατ'οίκον / Μάθημα ή "ψυχαγωγία" στα ιδιαίτερα;
« στις: Οκτώβριος 09, 2013, 10:59:50 μμ »
Καλησπέρα, το ερώτημά μου μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά εννοώ ακριβώς αυτό. Τελικά οι γονείς (ή μήπως τα παιδιά μιας και μετράει η γνώμη τους περισσότερο;) θέλουν κάποιον να ψυχαγωγεί/διασκεδάζει/ηρεμεί το παιδί τους για κάποιες ώρες τη βδομάδα ή κάποιον που να κάνει ουσιαστικό μάθημα; Μιλάω κυρίως για μελέτη δημοτικού και φιλολογικά μαθήματα στο Γυμνάσιο γιατί έχω αποκομίσει την άποψη οτι γενικά πρέπει να είσαι πολύ γλυκομίλητη με το παιδί, να κουτσομπολεύεις (ειδικά με τα κορίτσια), να κολακεύεις και όλα αυτά τα οποία μου φαίνονται κάπως τραγικά να πω την αλήθεια. Ξέρω πολλούς που τα κάνουν  και μου λένε πως οι γονείς τα θέλουν αυτά. Όταν ήμουν μαθήτρια είχα καθηγήτριες στα ιδιαίτερα οι οποίες ξόδευαν το 70% του μαθήματος για μπλα-μπλα μαζί μου και συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων, κάτι μου δεν μου άρεσε καθόλου γι αυτό και σταμάτησα με τις συγκεκριμένες. Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ νορμάλ μια συζήτηση 5 λεπτάκια με το παιδί για γενικά θέματα και εννοείται πως θα είμαι χαμογελαστή αλλά ακούω από δω κι από κεί να λένε πως το παιδί πρέπει να συμπαθήσει κλπ κλπ λες και μιλάμε για καμιά οντισιόν για θέατρο. Ή να του δίνεις καμιά σοκολάτα και δε ξέρω γω τί άλλο. Τελικά τί παίζει; Μας θέλουν για μάθημα ή διασκέδαση; Για να ξέρω προς τα πού να το πάω!

13
Και να νιώσεις ακόμα καλύτερα γιατί εσύ έδωσες τον καλύτερό σου εαυτό!!!
Δεν ξέρω τι τιμή είχες συμφωνήσει αλλά εδώ ακούγονται και ότι οι γονείς δίνουν μέχρι 5 €!!!
Αν και έχω διαβάσει όλες τις σχετικές συζητήσεις σας στο pde είχα κανονίσει 7 €/ώρα για 4 ώρες τη βδομάδα, έτσι ώστε να μη μπορούν να μου πούν τίποτα από θέμα τιμής και παρόλα αυτά η μητέρα είχε ψιλοξινίσει στο τηλ!!!! Και επειδή ήταν η πρώτη μου φορά ήθελα να σιγουρέψω οτι θα το κρατήσω αυτό το ιδιαίτερο, εξ ου και η τραγικά χαμηλή (όπως θα μου πείτε) τιμή. Δε μιλάμε για Αθήνα και Αττική. Αν και όπως έχει ξαναειπωθεί στο φόρουμ, όποιος δεν έχει λεφτά δεν επιλέγει ιδιαίτερα (και η προσωπική μου εμπειρία αυτό λέει καθώς και γω στο σχολείο έκανα μόνο τα απολύτως απαραίτητα για οικονομικούς λόγους). Παλιά το έβλεπα πιο αθώα το πράγμα αλλά δεν είναι έτσι. Απλά όταν είσαι αρχάριος κομπλάρεις στην τιμή.

14
Συγνώμη αλλά τι σοι φάση είναι αυτή; Στη λογική του "δεν έχω λεφτά" (που είναι σεβαστο,οκ) θα εισάγουμε το νέο τύπο "πολυκαθηγητή" που διδάσκει τα πάντα ; Και έχει την απαίτηση ο γονέας ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ να παίρνει μαθηματικό και να κάνει στο παιδί του και αρχαία; Δηλαδή να αρχίζω να ξεσκονίζω την Αντιγόνη ;

Σορρυ παιδιά νομίζω ότι χάθηκε η μπάλα....
Συμφωνώ απόλυτα. Το άκουγα κι εγώ από άλλους οτι κάνουν μαθηματικά σε Γυμνάσιο ενώ είναι φιλόλογοι και δεν το πίστευα, και έλεγα πως δε πρόκειται να το κάνω ποτέ. Μέσα στην απόγνωσή μου όμως για να βρω κάποια δουλειά, πολλώ δε μάλλον στο αντικείμενο το δέχτηκα αλλά δε μου βγήκε σε καλό. Και όχι μόνο μαθηματικά, αλλά ΟΛΑ τα μαθήματα της τάξης. Η τύπισσα -για οικονομικούς πάντα λόγους- μέχρι και για αγγλικά (το παιδί δεν πάει φροντιστήριο και δε σκαμπάζει γρι) μου ζήτησε να κάνω, τσουβαλιασμένα με τα υπόλοιπα μαθήματα με σκοπό και το lower άμα λάχει, και φυσικά δεν το σχολίασα καν, το προσπέρασα σα να μην είχε ειπωθεί ποτε, χα χα! Απλά όντως, επειδή ήταν το πρώτο μου μάθημα απογοητεύτηκα που το παιδί δεν ήθελε να συνεχίσουμε και μάλιστα πόσταρα πρώτα εδώ πριν το πω σε κάποιον δικό μου, με τα μηνύματά σας όμως νιώθω ήδη πάρα πολύ καλύτερα!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 718

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.