Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikchem

Σελίδες: 1234
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 02:41:41 μμ »

2
Αφού λοιπόν πήγαμε τόσο μακριά πίσω στο χρόνο και ως γνωστόν ο μηχανισμός των αντικυθήρων είναι από μπρούτζο, μπορώ να μάθω ποιά επιστήμη ήταν πίσω από την ανακάλυψη του μπρούτζου και την κατασκευή των μεταλλικών αντικειμένων;
Οι αντίστοιχοι "πληροφορικοί" της εποχής ανακάλυψαν τα κράματα και κατασκεύασαν το μπρούτζινο αντικείμενο;
Ή μήπως οι "χημικοί" της εποχής;
Οπως βλέπεις, όσο πίσω και να πάμε στον χρόνο, το αντίστοιχο hardware της εποχής (αυτό ήταν hardware τότε, δεν κάνανε τους υπολογισμούς στο μυαλό τους) το φτιάχνανε οι αντίστοιχοι πρόγονοι ημών των χημικών.
Λοιπόν που βλέπεις σε αυτό κάποιο λάθος και κάποιο κακό;
Πάλι σκέφτομαι λάθος;
Μήπως αυτό δεν λέω από την αρχή, δηλαδη ότι οι γνώσεις και οι πρόοδοι στην φυσική και την χημεία, προλειαίνουν το έδαφος για την πληροφορική;
Πώς θα είχαν ελέγξει αν οι υπολογισμοί τους και ο τρόπος σκέψης τους ήταν σωστός ή όχι, αν κάποιοι δεν είχαν κατασκευάσει αυτά τα αρχαία μηχανήματα; Και επιμένω
για τα δεδομένα της εποχής ο μηχανισμός των αντικυθήρων είναι σαφέστατα hardware.
Η αντίστοιχη σύλληψη του μηχανήματος και η διασύνδεση των γραναζιών εννοείται ότι είναι εύρημα των αντίστοιχων μηχανικών της εποχής.

3
Μιας και εγώ ξεκίνησα την εκτροπή του thread, έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις:

α) Προς kukuruku1: Για τα chips και τα μικροηλεκτρονικά συστήματα, ο σχεδιασμός, η επιλογή υλικών και η κατασκευή γίνονται από αποφοίτους πληροφορικής;  Δεν είναι αποτελέσματα έρευνας στους τομείς Φυσικής και Χημείας; Αυτό υποννοεί ότι η Χημεία είναι η βάση της Επιστήμης της Πληροφορικής; Όχι βέβαια αλλά είναι η βάση των συστημάτων που την υπηρετούν (κάθε είδους hardware). Γιατί δεν ρίξατε μια ματιά στο background του Gordon Moore και στις 69 θέσεις εργασίας Χημικών που παραθέτω;
Η αναφορά μου στον προγραμματισμό, που όντως έχω κάνει, δεν γίνεται ούτε για φιγούρα ούτε για να υποστηρίξω τους μη-πληροφορικούς που διδάσκουν στα σχολεία, αλλά ούτε για να πω ότι γνωρίζω πληροφορική. Απλά θέλω να καταδείξω ότι και η φυσική σκέψη μόνη της - χωρίς αναγκαστική γνώση αλγοριθμικής - μπορεί να πετύχει περισσότερα από όσα ισχυρίζονται οι διάφοροι μαινόμενοι τώρα τελευταία ΠΕ19-20 σε πολλαπλά forum.

β) Η βασική μου επιδίωξη γράφοντας το αρχικό μήνυμα ήταν να ξεκαθαριστεί μια δια παντός ότι η Χημεία έχει συνεισφέρει και συνεχίζει να συνεισφέρει παντού, άρα και στην Πληροφορική, όχι στον τρόπο σκέψης αναγκαστικά αλλά στην υλοποίηση αυτού. Φαντάζομαι οτι κανείς δεν μπορεί να τρέξει αλγορίθμους και λειτουργικά συστήματα στο μυαλό του. Θέλει το hardware και αυτό το παράγουν οι Φυσικοί σε συνεργασία με τους Χημικούς. Φαίνεται κακό αυτό; Υποβιβάζει την σημασία της πληροφορικής ως επιστήμης; Νομίζω πως όχι !

γ) Πρέπει να νιώσουν καλά όλοι συνάδελφοι αυτό που έγραφε ο PAPEN_13. Είναι τόσο αστοιχείωτοι οι πρωτοετείς φοιτητές των τμημάτων που σχετίζονται άμεσα και έντονα με την Χημεία, που απλά δεν πάει παρακάτω και αυτό το κακούργημα επιτελείται εδώ και τόσα χρόνια. Νισάφι πιά ...

4
Προς tsixlas : Δεν είδες το hardware level που γράφω, δηλαδή την κατασκευή των μηχανημάτων που υπηρετούν την Πληροφορική; Δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς ότι η Φυσική και Χημεία μαζί οδηγούν και ανοίγουν τον δρόμο των νέων υλικών των Η/Υ.

Ομολογουμένως δεν είμαι, ούτε παριστάνω τον πληροφορικό !

Εγραψα το παραπάνω μύνημα βλέποντας συνεχείς και οργανωμένες επιθέσεις από ΠΕ19-20 εναντίον της Χημείας (άχρηστη, ανύπαρκτη, προκαλεί την αντιπάθεια των παιδιών, εξαιτίας της μίσησαν την Θετική κατεύθυνση, ενώ η Φυσική Θ.Κ. και Τ.Κ. υποθέτω ότι είναι παιχνιδάκι .....) .

Δεν αντιπαρατίθεμαι με κανέναν συνάδελφο !

Δεν μπορώ όμως να ανεχθώ το στίγμα που διακινείται στα διάφορα forum ότι όσοι ΔΕΝ αποφοιτήσαμε από σχολές μη-πληροφορικής δεν μπορούμε να σκεφτούμε με αλγοριθμική λογική έστω και λίγο, ειδικά εμείς οι Χημικοί !

5
Εγώ την ξεκινώ την συζήτηση αυτή και θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις ενός Χημικού:

1) Η ΟΛΗ ύπαρξη της Πληροφορικής σε επίπεδο υλικού (hardware level) είναι συνδυαστικό αποτέλεσμα των διαχρονικών ανακαλύψεων της Φυσικής ΚΑΙ της Χημείας ! Χωρίς
αυτά τα δύο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η/Υ, ούτε τσιπάκια ΠΑΣΗΣ φύσεως (άρα ουτε κινητά, ταμπλέτες κλπ). Η εξάρτηση συστημάτων Η/Υ και χημείας είναι απολύτως δεδομένη, αφού η δημιουργία νέων υλικών είναι σχεδόν αποκλειστική αρμοδιότητα της Χημείας.

2) Επίσης δείτε 69 δυνατότητες εργασίας αποφοίτων της άχρηστης κατ' εσας Χημείας στη ναυαρχίδα της πληροφορικής Intel:
https://www.linkedin.com/job/intel-corporation/chemistry-jobs/

3) Ο συνιδρυτής της Intel Gordon Moore τυγχάνει να είναι Διδάκτωρ Χημείας και εξαιτίας των γνώσεων της Χημείας κατάφερε να επιλέξει τα σωστά υλικά για την δημιουργία των chips και της Intel, δείτε και την παράγραφο Why he innovates στο επόμενο link:

http://www.oninnovation.com/innovators/detail.aspx?innovator=Moore

4) Προσωπικά είμαι Χημικός με πτυχίο από το ΑΠΘ το 1991, άρα πέρασα την "σκοτεινή" κατά τους ΠΕ19-20 περίοδο, όσον αφορά την ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στα σχολεία και δεν διδάχθηκα ΠΟΤΕ αλγοριθμική σκέψη και προγραμματισμό. Χρησιμοποιώντας την γνώση της σκέψης των Φυσικών Επιστημών ΚΑΙ ΜΟΝΟ και με πολύ μεγάλη προσωπική εργασία, χωρίς να έχω διαβάσει κανένα βιβλίο σχετιζόμενο με αλγοριθμική σκέψη, μόνον εγχειρίδια για την δομή των γλωσσών και τις εντολές, έχω καταφέρει τα εξής από τότε:

α) Έχω μάθει να προγραμματίζω σε Basic, C, C++, Pascal/Delphi, Assembly, DBase/CA-Clipper και συνδυαστικό προγραμματισμό C++/Delphi με βάσεις δεδομένων Access/PostgreSQL τόσο σε ερασιτεχνικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο (από το 1996-2002 δούλεψα γράφοντας κώδικα επαγγελματικά).

β) 3 χρόνια μετά τον διορισμό μου σε μακρινή περιοχή του νομού που βρίσκομαι χρειάστηκε, ελλείψει ΠΕ19-20 στο σχολείο που ήμουν, να ΔΙΔΑΞΩ την ΑΕΠΠ στην Γ Λυκείου με πολύ καλά αποτελέσματα ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ (εδώ θα διαρρήξετε τα ιμάτια σας) ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ γραπτά σε Πανελλαδικές εξετάσεις (ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ) !!!       

Εϊμαι σίγουρος ότι δεν πιστεύει κανείς σας τίποτε από ότι γράφω, αλλά ότι λέω μπορώ να το αποδείξω με κώδικα που έχω γράψει, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Σημειωτέον ότι τα Μαθηματικά, ειδικά με τον τρόπο που γίνονταν τότε, ήταν το πλέον μισητό μου μάθημα !!

Πως γίνεται να τα έχω πετύχει αυτά ΧΩΡΙΣ να έχω διδαχθεί ούτε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ επιστήμη Η/Υ και με τόση αντιπάθεια για τα Μαθηματικά ;

Μήπως η σωστά εφαρμοζόμενη σκέψη - πρακτική των Φυσικών Επιστημών που διδαχθήκαμε ήταν επαρκής για όλα αυτά;

Περιμένω εξήγηση - απαντήσεις και ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ να αποδείξω όσα ισχυρίζομαι με αδιάσειστα ντοκουμέντα όποτε μου ζητηθεί !!!!

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 22, 2014, 11:44:51 πμ »
Μην ξεχνάμε ότι οι αιρετοί χρειάζονται κοινό και ψήφους (no matter what) ...........

Το κυρίως θέμα είναι ο υπουργός που απ'οτι φαίνεται ξοδεύει τον τσαμπουκά του
σε μας και κυρίως της Δ.Ε.

Με την μια να δώσει τροπολογία για την Α' Λυκείου - απαραλλακτο το Π.Δ. της αξιολόγησης !

Λιγότερες μεταθέσεις ακόμα λιγότερες, οχι πολλές είναι, κόψε τώρα !

Δεν είναι συμπεριφορά αυτή ειδικά σε ανθρώπους που είναι στα νησιά αποκομμένοι από τις οικογένειές τους !

Και ΝΑΙ η μετάθεση ΕΙΝΑΙ δικαίωμα ΟΛΩΝ και πολύτως σεβαστό ΟΛΑ τα άλλα είναι εκ του πονηρού για πονηρούς ανθρώπους !

Να αναζητήσει ο υπουργός ευθύνες στους προκατόχους του για την κακομεταχείριση του θεσμού των μεταθέσεων, αποσπάσεων κλπ όπου
κυριολεκτικά ΑΣΕΛΓΗΣΑΝ επι πολλών για χάρη κάποιων από εμάς ασυνειδήτων και παρτάκηδων !

Πόσοι ήταν ή είναι δεν έχει σημασία !

Σε τελική ανάλυση δεν υπέγραψαν μόνοι τους τις υπηρεσιακές μεταβολές ...............

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 08:48:32 μμ »
Άρα λοιπόν θα καταπιούμε αμάσητα τα "με άγνωστο τρόπο" προσδιορισθέντα κενά του myschool,
για τα οποία υπογράφει από υπουργείο ποιός, ότι είναι έτσι ;

Αν όντως ετοιμάζουν έδαφος για υποχρεωτικές (ρουσφετολογικές) μεταθέσεις (γιατί ΜΟΝΟ τότε θα τις χρησιμοποιήσουν),
πρέπει να αντιδράσουμε όλοι ανεξαιρέτως αλλιώς του χρόνου το myschool θα πεί ότι δεν υπάρχουμε καν στα σχολεία μας. 

8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 06:33:49 μμ »
Γιατί μήπως τιμωρήθηκαν οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ που δημοσίευσαν αυτούσιους τους πίνακες μεταθέσεων
πριν υπογραφούν;

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 06:25:58 μμ »
Φυσικά και θα το έκαναν πειθαρχικό παράπτωμα για να μπορούν
να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να ελέγχονται από κανέναν !!!

Κατά τα άλλα παντού διαφάνεια και διαύγεια !!

Όχι άλλο φώς είμαστε ήδη τυφλοί !!

10
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 06:21:34 μμ »
Αν κάνουν το αδιανόητο αίσχος να μειώσουν μεταθέσεις ΑΚΟΜΗ περισσότερο,
αυτό θα πρέπει να είναι το κύκνειο άσμα ΟΛΟΥ αυτου του τραγέλαφου που λέγεται
υπουργείο παιδείας.
Αλλιώς συνάδελφοι ετοιμαστείτε για άγριο Σεπτέμβριο ......

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 06:04:41 μμ »
Ποιο myschool έδωσε 50 κενά φιλολόγων για μετάθεση στην επικράτεια και 36 ΠΕ04 αντίστοιχα ;

Συνάδελφοι αν ΔΕΝ ξυπνήσουμε και δεν κινηθούμε τώρα μαζί σε λίγο θα μας κάνουν ότι θέλουν ! 

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 05:51:17 μμ »
Σας είπα οτι φέτος παίζουν με την φλόγα !

Περιμένω την ΟΛΜΕ αλλάκαι όλους μας να τους τηλεφωνήσουμς να παρέμβουν ΤΩΡΑ !

Αυτό είναι μέγιστη αλητεία και προστυχιά!

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 03:37:57 μμ »
Το πρόβλημα με τον προκλητικότατα μικρό αριθμό  μεταθέσεων φέτος είναι ότι το +2 έγινε πέρσι
και έκτοτε είχαμε αθρόες εξόδους καθηγητών. π.χ. Φιλόλογοι 1900 ! Πόσοι υπεράριθμοι υπάρχουν σε κάθε ΠΥΣΔΕ ώστε συνολικά να
προκύψουν οι θρυλούμενες 50 μεταθέσεις τους για όλη την Ελλάδα;
Το οποιοδήποτε μέλος του ΚΥΣΔΕ παιχνίδια έπαιζε και παίζει, αλλά φέτος παίζουν με την φλόγα κυριολεκτικά
αν νομίζουν ότι τρώμε τόσο κουτόχορτο ..................

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 03:29:29 μμ »
Υπάρχει σημαντικό θέμα με τα κενά ΠΟΛΥ μεγάλων περιοχών μετάθεσης (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) όπου τα κενά / πλεονάσματα δεν αναρτήθηκαν και ούτε διέρρευσαν ακόμη και από αιρετούς.

Γιατί άραγε ;
 

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160953
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 486
Σύνολο: 505

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.