Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sothito

Σελίδες: 123 ... 7
1
Στο λύκειο που βρίσκομαι φέτος το ωράριο του ενός γυμναστή είναι 14 ώρες/ βδομάδα ενώ του 2ου είναι 17!! Πώς γίνεται αυτό; Νομιζα ότι το υποχρεωτικό ωράριο είναι 16 ώρες μίνιμουμ :o

2
Ο Love (Κατόπιν παραγγελιάς) με λαικόφιλα μηνύματα (τύπου πρώτα ο μαθητής) θα μειώσει την παρουσία των δασκάλων στο δημοτικό και θα αυξήσει τις περισσευάμενες ειδικότητες (γυμναστές-πληροφορικούς-ξενόγλωσσους). Τα παιδιά αντί για 1 δάσκαλο θα βλέπουν 5-6 άτομα τη μέρα (όπως γυμνάσιο). Εύγε έτσι και χαΐρια κάνει (ψηφαλάκια) και δε θα προσλάβει άλλους "άχρηστους" δάσκαλους (να κουράζονται με τα τόοοοσα μαθήματα και τα παιδιά)  ;D

Η κουραση και η δυσκολια των μαθητων του δημοτικου οφείλεται στη γυμνασιοποιηση της γλωσσας και μαθηματικών.Για δες με ποιο τροπο μαθαινουν τα κλασματα π.χ στην Ε'
Ενώ τώρα που θα προσλάβουν τις ειδικότητες (κάτι που ζήτησε εξαρχής ο Δερμ και δεν έκανε αποδεκτό ο Love) θα απογυμνασιοποιηθεί το δημοτικό. Βρε λίγη ντροπή δεν έβλαψε ποτέ κανέναν  :P

3
ρε παιδια βλεπω τις ωρες βιολογιας στο παλαιο προγραμμα και στο νεο και βλεπω αυξηση για τους βιολογους...

και οι χημικοι αναλογως...νομιζω θα επρεπε να σας χαροποιει το γεγονος!..σε ολες τις ταξεις γυμνασιου και λυκειου διδασκεται η βιολογια!!

Όχι αγαπητέ δεν μας χαροποιεί η "αναβάθμιση". Και στη βιολογία και στη χημεία τα μονόωρα έφυγαν από το λύκειο πήγαν όμως (θαύμα!) στο γυμνάσιο (με παιδαγωγικά κριτήρια, μην ξεχνιόμαστε). Αναβάθμιση θα γίνει όταν μετατραπούν σε δίωρα όλα τα μονόωρα, όταν εξοπλιστεί και το τελευταίο γυμνάσιο-λύκειο (και τα δημοτικά) με εργαστήρια χημείας-βιολογίας-φυσικής (ας είναι καλά το ΕΣΠΑ που εξόπλισε με εργαστήρια πληροφορικής μέχρι και τα δημοτικά) και θεσπιστεί εργαστηριακό μάθημα υποχρεωτικό δώρο σε κάθε τάξη! ΤΟΤΕ θα χαρούμε, γιατί θα μας δοθεί η ευκαιρία να τιμήσουμε τις σπουδές μας και στους μαθητές η δυνατότητα να εφαρμόσουν τις θεωρίες που απομνημονεύουν.


4
Συνάδερφοι νομίζω ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα , με βάση το προσωπικό συμφέρον του καθενός .
Τον μαθητή ή τον γονιό τον ρωτήσατε ποιος θα ήθελε να κάνει το μάθημα της Βιολογίας ή της φυσικής ή της ιστορίας ; Εσείς όλοι που κάνετε συνεχώς <<εκπτώσεις >>  , θα θέλατε να έκανε ιστορία  στο παιδί σας ένας της  Αγγλικής , Βιολογία ένας φυσικός  ή γυμναστής ,Φυσική ένας χημικός , μαθηματικά ένας  πληροφορικάριος ;

Τα είπες όλα! Στην πραγματικότητα τα παιδιά και οι γονείς έχουν απηυδύσει από την διαρκή υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου σε εποχές που κάθε άλλο παρά εύκολες είναι. Είναι υποβάθμιση να υποκύπτουν οι πολιτικοί στις πιέσεις των συντεχνιών υποβαθμίζοντας μαθήματα έναντι άλλων και μάλιστα με τακτικές που κάθε άλλο παρά διαφανείς ή νόμιμες μπορούν να χαρακτηριστούν.

Αν οι φυσικοί για παράδειγμα ανοίγουν τους ασκούς του αιόλου έναντι των υπολοίπων 04 γιατί να μην επωφεληθούν από την "φαγωμάρα" κι άλλοι περισσευάμενοι πχ πληροφορικοί ή γυμναστές; Προσωπικά θα έπαιρνα από το σχολείο το παιδί μου αν έδιναν τα μαθηματικά του γυμνασίου σε κάποιον απόφοιτο τει πληροφορικάριο να τα διδάξει και θα φρόντιζα να δυσφημίσω με κάθε τρόπο τον ανευθυνο-υπεύθυνο που με τα δικά μου χρήματα άλλοτε κλείνει σχολεία κι άλλοτε επιτρέπει ατασθαλείες που υποβαθμίζουν τον ένα κλάδο για να καλοβολευτεί κάποιος άλλος.

5
σωστό σε βρίσκω gvasilis

Μάλλον πρέπει, αλλά φοβόμαστε μην μας πουν κοντόφθαλμους, φανατικούς, γραφικούς, οπορτουνιστές, οτι δεν πάμε καλά, ότι δεν έχουμε ψυχραιμία, ότι δεν δώσαμε ΑΣΕΠ, ότι κλάιμε όταν μας δίνουν Β ανάθεση, ότι πάμε μόνο στα Γυμνάσια, ότι είμαστε τρομοκράτες, ότι θέλουμε να γίνουμε χαλίφηδες στη θέση του Χαλίφη (ποιός είναι ο χαλίφης ρε παιδιά?!),
... και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Περιμένω...

Να προσθέσω και το απίστευτο που πέταξε φυσικός(!) σε ενημέρωση 04 εσχάτως "Μα καλά σε τι χρειάζονται όλες αυτές οι γνώσεις βιολογίας στον "απλό" άνθρωπο;" Εννοούσε ο "συνάδελφος" ότι ο "απλός" άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει με λεπτομέρεια να λύνει ασκήσεις φυσικής για τροχαλίες, μοχλούς για τη στροφορμή, για το πώς μεταδίδεται το κύμα (για το πώς το τρίβουν το πιπέρι βρε αδερφέ) αλλά δεν είναι και ανάγκη να γνωρίζουν από τι αποτελείται το σώμα τους, τι εστί νευρικό ή μυϊκό κύτταρο!!!
Σε αυτή τη λογική κινούνται οι "συνάδελφοι" φυσικοί που "διδάσκουν" τη βιολογία (του γυμνασίου πρωτίστως αλλά και του λυκείου στην ανάγκη) με διάφορα κόλπα και τεχνάσματα που θα ζήλευαν και οι αλχημιστές του μεσαίωνα...

6
Αναπληρωτές / Απ: Υποχρεωτικό ωράριο αναπληρωτών
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 09:10:43 πμ »
μια εναλλακτική για να συμπληρώσει ωράριο ο αναπληρωτής (και ο μόνιμος) είναι να αναλάβει το πρότζεκτ

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2014, 05:11:39 μμ »
Μήπως, Σώμα Ελεγκτών δημόσιας Διοίκησης?

Οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης είναι αρμόδιοι να εξετάσουν τυχόν καταγγελία που αφορά ελλιπές ωράριο εκπαιδευτικού, παρατυπίες κλπ. Πρέπει όμως να γίνει καταγγελία και επιπλέον να φροντίσει κανείς να υπάρχουν αποδείξεις.
Παράδειγμα, είναι παράνομο να πάρουν το βιολόγο στο σχολείο και να κρατούν ώρες βιολογίας (α ανάθεση) που δεν διδάσκονται στα παιδιά κενές (προκειμένου να καλέσουν/βολέψουν εκ των υστέρων κάποιο δικό τους - συνήθως φυσικό) αναθέτοντας στο βιολόγο να κάνει πχ πρότζεκτ. Το πρακτικό του συλλόγου είναι η απόδειξη σε αυτή την περίπτωση.

Πάντως, το κακό έχει παραγίνει! Ας γίνει για αρχή μια κίνηση από κάποιον (από τους εκατοντάδες που θίγονται) να μαζευτούν λιγάκι. Έχουν αποθρασυνθεί.

8
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: ΑΣΕΠ και πρόσληψη αναπληρωτών ΠΕ70
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 11:11:42 μμ »
Υπάρχει νομικό πλαίσιο και νόμος που αν αλλάξει θα λέμε πάλι ότι άλλαξαν οι όροι του παιχνιδιού. Ας εφαρμοστεί ότι είναι γνωστό μέχρι τώρα λοιπόν να ξεμπλοκάρουμε και βλέπουμε τα υπόλοιπα. Δεν ξέρω για πόσο μικρό ή μεγάλο ποσοστό βυσμάτων υπήρχαν. Σαφώς υπήρξαν όμως. κάτι με αγιαστούρα , κάτι με οαεδ (αυτοί ευνοήθηκαν με την ρύθμιση Λυκουρέντζου, δεν τους θεωρώ βύσματα ακριβώς) κάτι το ένα κάτι το άλλο.  Υπήρξαν και οι αληθινά μάχιμοι. Όμως ειλκρινά είναι πολύ βαρύ και άκομψο , να λέμε για γνώστες των θεμάτων του ΑΣΕΠ , δεν είναι καθόλου το ίδιο με τα βύσματα της προυπηρεσίας.Τέλος πάντων τέτοιες εποχές κρίσης και απογοήτευσης , τέτοια θα λέμε.

Η ιστορία με τα δήθεν βύσματα της προυπηρεσίας που εξαλείφθηκαν καλό είναι να σταματήσει να αναπαράγεται.  Η Σιβιτανίδειος που δήθεν εξυγιάνθηκε προσλαμβάνει κάθε χρόνο από τους αναπληρωτές που έχουν ήδη δουλέψει σε αυτήν με σειρά προτεραιότητας με βάση την προϋπηρεσία τους σε αυτήν (ξέρω ένα σοκ το πάθατε που τη δηλώνετε στα κουτάκια και περιμένετε να σας προσλάβουν :P) Η ρύθμιση Λυκουρένζου ευνόησε τους οαεδίτες, ε να μην επωφεληθούν από το έκτρωμα της Διαμαντοπούλου και αυτοί που της το παραγγείλανε; Εντάξει ας εφαρμοστεί πρώτα (να διοριστούν οι παρεούλες που το παραγγείλανε) και μετά βλέπουμε (ας κόψουν το λαιμό τους οι υπόλοιποι). Τι καλά!!

9
Λύθηκε το πρόβλημα της ασυμφωνίας ανάμεσα σε ασεπολάτρες και προυπηρεσάκηδες! Οι λάτρες του σπορ θα εξάγονται και σε άλλες χώρες!

Αυτά είναι... παίρνεις πτυχίο και με το χαρτί αυτό θα μπορείς να δίνεις ασεπ για όλη σου τη ζωή σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης!!! Κάπως να δικαιολογούν και τα Πανεπιστήμια την ύπαρξή τους!!

10
Από όσο γνωρίζω αυτό που άλλαξε στα Μ.Κ. είναι η προσμέτρηση 2 χρόνων για το μεταπτυχιακό. Τίποτε άλλο (για την ώρα). Ο νεοδιόριστος πάντως παίρνει 600κάτι ευρώ! (πολύ βολικό)

11
Ο 3848 σχεδιάστηκε ώστε οι καθηγητές να δουλεύουν στην πλειοψηφία τους ως συμβασιούχοι και οι αμοιβές τους να είναι χαμηλές καθώς όσοι δεν περνούν σε διαδοχικούς ασεπ τη βάση βγάινουν από τους πίνακες... δηλ. οι μακροχρόνιοι συμβασιούχοι με μεγάλα Μ.Κ. που αμοίβονται με μισθούς εως και 2 φορές οι νεοδιόριστοι.

Τα ίδια γίνονται στον ιδιωτικό τομέα http://www.efsyn.gr/?p=232054
αλλά και στην υγεία όπου οι γιατροί με πολλά χρόνια υπηρεσίας εξωθούνται σε απολύσεις με διάφορους τρόπους (εξοντωτικά ωράρια και πάσης φύσεως "καψόνια")

12
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 07:38:07 μμ »
ΑΣΕΠ θα κανει για να εφαρμοσει τον 3848 συναδελφε....δεν το κανει για να διορισει....
Θα διορισει το εναπομειναν 60-40 που εχει μεινει τωρα απο καποιες ειδικοτητες και μετα θα κανει ασεπ....θα φτιαξει πινακες και αναλογα τα κενα θα διοριζει απο εκει  και ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ  και Μονιμους

Πολύ σωστά και να συμπληρώσω: εφαρμόζοντας τον 3848 πετώντας έξω απ τους πίνακες κόσμο με προυπηρεσία πάνω από 50 μήνες που δεν δώσουν ασεπ ή δεν πιάσουν τη βάση (αναπληρωτές των 1200 ευρώ) τους αντικαθιστά με άπειρους με ελάχιστη ή μηδέν προυπηρεσία (αναπληρωτές των 600 ευρώ)  ;)
Όταν αυξηθεί η προυπηρεσία αυτών τους ξαναπετά στο καλάθι με τα αχρησιμοποίητα και έτσι έχει ΦΤΗΝΟ & ΕΥΕΛΙΚΤΟ εργατικό δυναμικό δια βίου.
Δεν πειράζει, όταν η καραμελίτσα της αξιοκρατίας λιώσει και καταλάβουν οι πιτσιρικάδες ότι δε θα διοριστούν ποτέ θα μετανιώνουν που μπλέχτηκαν με το χώρο της εκπαίδευσης. Οι δε μόνιμοι θα βλαστημάνε την ώρα και τη στιγμή που εφαρμόστηκε ο 3848 γιατί εν καιρώ θα πάρουν την κατηφόρα και οι δικοί τους μισθοί.

13
Συμφωνείτε με κατάργηση του ν. Διαμαντοπούλου και επιστροφή στο σύστημα διορισμών 60-40;

14
Υποθετω πως εννοείς στην ίδια δευτεροβάθμια. Θα ήταν βολικό για τους καθηγητές αλλά αντιπαιδαγωγικό. Πρωτη φορά το ακούω...

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.12 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.