Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - NIKOSFUSION

Σελίδες: 12
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Νοέμβριος 21, 2021, 08:20:45 μμ »
Δεν ξέρω πόσοι ακριβώς περισσεύουν αλλά σίγουρα 2500αναπληρωτες δεν θα προσλαμβάνονταν αν συμπλήρωναν όλοι οι μόνιμοι το ωράριο τους μόνο με αγγλικά.Βεβαια κακώς γίνεται συζήτηση για τον συγκεκριμένο κλάδο καθώς έχει αρκετές ώρες στο ωρολόγιο,άλλου είναι χειρότερα τα πράγματα...

Το σίγουρο είναι ότι οι Αγγλικοί περισσεύουν, παρότι άνοιξαν και τα νηπιαγωγεία.
Την ιστορία δε, την πήραν κανονικά γιατί απλούστατα δε συμπληρώνουν το ωράριο και είναι κουραστικό να γυρνούν δυό- τρία σχολεία.

Έγινε αναφορά στις 2 κυρίες (με μικρό Κ) που το μόνο που κάνουν είναι να ασχολούνται με το πως θα πεθάνουν την ειδικότητα του γείτονα. Βέβαια, επειδή της μικρής της ...διανόησης της φταίνε οι τρίχες, πάμε να εξηγήσουμε τα ΒΑΣΙΚΑ:

Αν σε ένα σχολείο λείπουν ώρες απο το να καλυφθεί το υποχρεωτικό ωράριο, υπεύθυνος είναι ο δ/ντης της σχολικής μονάδας και κατόπιν ο προιστάμενος της δ/νσης. Αν είστε ένας/μια απο αυτούς να μας το πείτε. Αν όχι, να πάτε να κάνετε επίσημη αναφορά με το όνομά σας και όχι με ψευδώνυμο πίσω απο ένα πληκτρολόγιο, να πάρετε αρ.πρωτ. και να περιμένετε επίσημη απάντηση. Όλα τα υπόλοιπα που εκστομίζετε, είναι εκ του πονηρού.

Όσων αφορά στις δεύτερες (ή τρίτες) αναθέσεις, πάλι δίνονται με ΦΕΚ και με εισήγηση του δ/ντη και έγκριση απο ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ. Δε τις έχει κατοχυρώσει κανείς απο το μπάρμπα του και τις περισσότερες φορές ΔΕ ΣΕ ΡΩΤΟΥΝ ΚΑΝ αν τις θέλεις. Το ίδιο γίνεται με τις ολιγόωρες υπερωρίες (προσεχώς απο 5 ώρες που ήταν θα γίνει μεχρι και 10 ώρες/εβδομάδα).

Σχετικά με εργαστήρια δεξιοτήτων, υπάρχει ΠΑΛΙ ΦΕΚ για το ποιές ειδικότητες ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ θα τις αναλάβουν. Η λίστα της Β βάθμιας ξεκινάει με ΠΕ11 εξ όσων θυμάμαι και της Α βάθμιας με ΠΕ70, που σημαίνει οτι αναλόγως συνεχίζει. Οπότε καλά είναι να διαβάζουμε και κανα ΦΕΚ πριν βγάλουμε χολή.

Ως προς τους διορισμούς του Αυγούστου του '21 και πιθανώς επερχόμενους, ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ και με απλή μέθοδο των τριών να βρείτε τα ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΛΥΨΗΣ των κοινών ειδικοτήτων με βάση τα οργανικά που είχαν δοθεί για τις ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 21, τα οποία είναι επίσημα νούμερα του Υπουργείου, και κατόπιν να δείτε ΠΟΣΟΙ ακριβώς διορισμοί έγιναν αθροιστικά και για τις 2 βαθμίδες. Εκεί θα δείτε και τη σφαγή του Δράμαλη, ή του Πέτα ή της Χίου, αναλόγως απο πού κρατάει η σκούφια σας. Απλά μαθηματικά είναι, μη δειλιάσετε.

Τέλος, οι όποιοι διορισμοί γίνουν ή δε γίνουν, ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, καθότι δε γίνεται να μας φτιάξει ένα νόμο που να μας βολέψει μόνο εμάς και τους άλλους να πάνε να κουρευτούνε, θα έχει πετύχει τουλάχιστον να αλλάξει τη ζωή κάποιων ανθρώπων αλλά όχι το μυαλό κάποιων άλλων που ψάχνουν παντού εχθρούς και φαντάσματα που θα τους φάνε τη θέση. Λοιπόν αν ήσαστε λίγο παρατηρητικοί κι είχατε καμια 15ετία στην εκπαίδευση, θα ξέρατε ότι :

Α) οι διορισμοί του ΑΣΕΠ 2008/9 σέρνονταν καμια 7ετία αργότερα, απο τους ΙΔΙΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.
Β) Η Α βάθμια χρησιμοποιεί κυρίως ΕΣΠΑ για αναπληρώσεις οπότε η Β ΒΆΘΜΙΑ ΠΡΟΣΦΈΡΕΤΑΙ (εντελώς συγκυριακά) ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΑΟΡΙΣΤΟΥ  αφου ούτως ή άλλως πληρώνονταν απο τακτικό προυπολογισμό ή ΠΔΕ. Φυσικά οι ψαρόμ(υ)α(λ)λοι αιρετούληδες και οι σιδεραδες που διορίζονται στο τόπο τους θα βάλουν κι εκεί το...χεράκι τους.
Γ) Επιδιώκεται πλέον να συνδεθούν οι μόνιμοι διορισμοί με τον αριθμό των συντάξεων (για δημοσιονομικούς λόγους) και φυσικά με τα ωρολόγια προγράμματα και τις Α αναθέσεις (ΟΙ Β ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΚΕΝΟ....hello...) και συνεπώς οι μεταβολές των σχολείων επηρεάζουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Βέβαια, εκκρεμεί η δημιουργία ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ σε διάφορες KOΙΝΕΣ ειδικότητες, μέρος εκ των οποίων καλύφθηκε με μεταφορά απο την Β Βάθμια προς την Α Βάθμια πέρυσι, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ της Γενικής, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ οργανικών εκεί που τα σχολεία έμειναν ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΙΑ αλλά οι οργανικές καλά κρατούν τα άδεια ντουβάρια.
Δ) Περί μεταθέσεων, μετατάξεων, παραιτήσεων μετά απο 1 χρόνο, απαίτηση για υπηρέτηση 1ος έτους ενω η προκήρυξη έλεγε άλλα, φρούδες ελπίδες για μετακίνηση μονοχρονιάς έξω απο τη πόρτα μας κτλ κτλ κτλ........ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΝΟΧΗΣ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΕΙΡΑ, ΕΔΩ ΟΧΙ.
Ε) Έγιναν απο το 2002 έως και το 2019 ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ και ΣΩΡΕΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ που το ίδιο το ΣτΕ έχει κρίνει ως αντισυνταγματικούς, απο 60-40, 24μηνα,30μηνα, δικαστήρια, αγωγές, έωλες ενισχυτικές και ΠΔΣ, οΛΥΜΠΙΑΚΈς Παιδείες κτλ κτλ μέχρι και ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΑ  με fake πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, που κατέληξαν να διορίζουν άτομα με 0 (sic) προυπηρεσία αλλά φουλ χαρτιά και να μένουν απέξω άτομα με ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΎΦΩΜΑ ΤΗΝ ΕΜΒΆΠΤΙΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ των αποφοίτων ΤΕΙ σε ΑΕΙ και την αναδρομική ισχύ που επέτρεψε να γίνουν ΑΙΣΧΗ και άπειρες αδικίες εις βάρος άλλων - μέχρι πρότινος βέβαια- συναδέλφων. 

ΕΠΕΙΔΗ ΤΩΡΑ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ - ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΑΚΙ (ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ) - Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΕΓΙΝΑΝ ΠΥΘΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΙΣΤΡΥΓΟΝΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΩΤΟΦΑΓΟΙ.

Συνεπώς, κι επειδή άλλο το 100% κάλυψης οργανικών κι άλλο το 30% ή 40% ή 50%, και με ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ συνταξιοδοτήσεων απο το 2010-2020 συγκεκριμένα για την ειδικότητα ΠΕ06 = 1100 ΆΤΟΜΑ,  είναι απολύτως φυσιολογικό να έχει ήδη 1300 αναπληρωτές Γενικής και στις 2 βαθμίδες. Με τα 305 άτομα που διορίστηκαν τον Αυγουστο του 21 κάλυψε ΜΕΡΟΣ των 378 συντάξεων του 2021 και φυσικά ΜΟΝΟ το 57% των αρχικώς παραδεχθέντων οργανικών κενών απο το ίδιο το ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ.

Άρα, δεν υπάρχουν αδικαιολόγητες προσλήψεις, αντιθέτως ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ μελλοντικοί διορισμοί ίσοι με τον αριθμό των συνταξιούχων του 2022 συν το 43% των κενών που έμειναν ακάλυπτα τον Αυγ.21.  Οι δε προσλήψεις ΠΕ06 στα νηπιαγωγεία εντάσσονται σε ΕΣΠΑ, ειναι 99% τους ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ενω στη πραγματικότητα πολύ περισσότερες ώρες στη σχολική μονάδα (λόγω ωρολογίου) απο όσες αναγράφονται στη σύμβασή τους....

ΚΑΛΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΣΑΣ ΜΗ ΣΑΣ ΠΕΡΆΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΟΣ...

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναπληρωτές 2021-2022
« στις: Αύγουστος 24, 2021, 11:29:12 μμ »
Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών (άγνωστο ακόμα το ποσοστό κάλυψης):

ΕΙΔΙΚ. ΑΠΩ ΑΜΩ
ΠΕ01 200 15
ΠΕ02 855 10
ΠΕ03 477 13
ΠΕ04.01 273 6
ΠΕ04.02 131 9
ΠΕ04.04 235 10
ΠΕ04.05 39 1
ΠΕ05 109 17
ΠΕ06 280 8
ΠΕ07 82 8
ΠΕ08 72 6
ΠΕ11 191 10
ΠΕ33 2 0
ΠΕ78 25 3
ΠΕ79.01 87 11
ΠΕ80 130 6
ΠΕ81 33 1
ΠΕ82 142 4
ΠΕ83 79 2
ΠΕ84 33 0
ΠΕ85 20 0
ΠΕ86 443 13
ΠΕ87.01 35 0
ΠΕ87.02 47 2
ΠΕ87.03 17 1
ΠΕ87.04 11 0
ΠΕ87.06 2 0
ΠΕ87.07 2 0
ΠΕ87.08 19 0
ΠΕ87.09 16 0
ΠΕ87.10 2 0
ΠΕ88.01 25 1
ΠΕ88.02 20 0
ΠΕ88.03 4 0
ΠΕ88.04 2 0
ΠΕ88.05 7 0
ΠΕ89.01 11 0
ΠΕ89.02 2 0
ΠΕ90 10 1
ΠΕ91.01 0 2
ΠΕ91.02 8 0
ΤΕ01.04 0 1
ΤΕ01.06 1 0
ΤΕ01.19 53 3
ΤΕ02.02 6 0
ΤΕ02.04 1 0
ΔΕ01.17 9 0
ΔΕ02.01 13 0
ΔΕ02.02 19 0
ΣΥΝΟΛΟ 4280 164


Oι κοινές ειδικότητες έχουν υπολογιστεί ΜΑΖΙ με Α ΒΑΘΜΙΑ ή οι αριθμοί εδώ αφορούν ΜΟΝΟ Β ΒΑΘΜΙΑ;;; ??????

3
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2013-14
« στις: Οκτώβριος 02, 2013, 03:33:08 μμ »
Η καλύτερη ατάκα των τελευταίων ημερών :
εγω πάλι εχω μια απορία. Για να μπει καποιος στον πινακα της ειδικης αγωγης "αρκει" να εχει παιδι με ειδικες αναγκες χωρις αλλη ειδικευση?
Ναι,αρκεί....
Τι λογική και αυτη!Σε λίγο θα μας πουν πως για να γίνει κάνεις γυναικολογος αρκεί να έχει γυναίκα έγκυο.
Αυτά μόνο στο ελληνικό μπ@¥#@λο συμβαίνουν.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ εδώ στο μπάχαλο ζούμε γι'αυτό πάρτε το απόφαση ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ασχοληθεί κανείς με εμάς αν δεν το κάνουμε εμείς οι ίδιοι. Ο (οποισδήποτε) Μπράτης θα κοιτάξει να εξυπηρετήσει τον κλάδο - συντεχνία του. Αυτούς κ' αυτές που θα τον ξαναψηφίσουν. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;; Για τους υπολοίπους, οτι περισσέψει... ΟΣΟ ο κλάδος μας (ΠΕ06) δεν είναι ενωμένος με ΜΙΑ ισχυρή αντιπροσώπευση, αυτά και άλλα χειρότερα θα γίνουν.

Καλό κουράγιο σε όλους, κι ακόμα περισσότερο σε αυτούς-αυτές που θα πάρουν την απόφαση να εγκαταλείψουν τα σπίτια-οικογένειές τους για να κάνουν τον είλωτα του Υπουργείου, όπου γής πατρίς, καθείς εφ' ώ ετάχθη!

(4 χρονιές ωρομίσθιος, 2 αναπληρωτής, πέρυσι σπίτι μου, φέτος ... οψόμεθα!)

4
Θεωρώ πως θα σου αναγνωριστούν τα χρόνια προυπηρεσίας, αργά ή γρήγορα, το θέμα είναι πόσο αργά ή πόσο γρήγορα...Απ'όσο άκουσα, έχουν παγώσει οι άνοδοι στους επόμενους βαθμούς για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους...αλλά δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει αυτό, μόνο απο τη Δ/νση Β'Βάθμιας - Μισθοδοσία μπορεί να πάρεις καποια "αξιόπιστη" απάντηση. Εγώ μέχρι την προηγούμενη σχολική χρονιά, παρότι αναπληρωτής, πήρα κανονικά το βαθμό μου, και αναγνωρισα και το μεταπτυχιακό και έβγαλα τη χρονιά με 3 αλλαγές, απο ΣΤ΄(αρχικά) σε Ε΄(μετά το 24μηνο) και μετά Δ' (με το μεταπτυχιακό) και ΜΚ00 . Μέχρι και περυσι δηλαδή το βαθμολογικό σύστημα δούλευε εντάξει. Φέτος δεν ξέρω τι γίνεται, δεν δουλεύω (!) ... Καλό διορισμό εύχομαι!

5
EIRINI 1976 εδώ έχει νομοθεσία φροντιστηριων συγκεντρωμένη: http://users.sch.gr/efstratiou/a1.pdf

κι εδω: http://www.forin.gr/articles/article/7488/nomos-4093-2012-egkrish-mesoprothesmou-plaisiou-dhmosionomikhs-strathgikhs-2013-2016-epeigonta-metra-efarmo%C2%ADghs-tou-n-4046-2012-kai-tou-mesoprothesmou-plai%C2%ADsiou-dhmosionomikhs-strathgikh

Μια ερώτηση κι απο εμένα αν ξέρει κάποιος να με κατευθύνει... Είναι προτιμότερο να δημιουργηθεί ένα φροντιστήριο Μ.Ε. που να περιλαμβάνει και Ξένες γλώσσες (με ποιους κτιριακούς περιορισμούς άραγε*?) ή να γίνουν 2 διαφορετικές επιχειρήσεις, η μια Φροντιστηριο Μ.Ε. και η άλλη Κέντρο Ξένων Γλωσσών συστεγαζόμενες στο ίδιο κτιριο? Απο (οικο)νομικη και φορολογική πλευρά πάντα...

*όσων αφορά τη συνύπαρξη κλάδων, π.χ. διδασκαλία Φιλολογικών και ξενόγλωσσων μαθημάτων στην ΙΔΙΑ επιχείρηση υπάρχει κάποιος κτιριακός περιορισμός, ή μπορεί να γίνουν και στο ίδιο κτίριο-διαφορετικές αίθουσες?  'Η μηπως απαιτείται διαφορετικός όροφος, ή διαφορετική είσοδος?

Ευχαριστώ !

6
Φροντιστήρια / Απ: Επιδοτήσεις για φροντιστήρια
« στις: Μάρτιος 07, 2013, 04:38:47 μμ »
Χαιρετω την παρέα...

Αυτό με τις ΚΑΔ στο ΈΣΠΑ ξέρει κάποιος με σιγουριά να μας ενημερώσει αν μπορει να γίνει ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ με άλλες δραστηριότητες? Δηλ.  Κέντρο Ξένων Γλωσσών (υπο σύσταση) να επιδοτηθεί για την ΚΑΔ "Ξενόγλωσση Εκπαιδευση με Υπολογιστή" αλλά ταυτοχρόνως να έχει και άλλη δραστηριότητα, όπως, π.χ. συμβατικά μαθήματα ή μεταφράσεις κ.ο.κ. ή υπάρχει κάποιου είδους περιορισμός λόγω της επιδότησης?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

7
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Γ' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ06
« στις: Ιανουάριος 24, 2013, 02:31:11 πμ »
Συνάδελφοι επιτέλους δεν μπορούμε να λοιδορούμε κάποιον-α συνάδελφο επειδή εκανε τουλάχιστον μια προσπάθεια να συγκεντρωθούμε στην Αθηνα και εμεις δεν καναμε ουτε τον κοπο να πάμε να δουμε περι τινος πρόκειται....Μην παραπονιομαστε τοτε για οτι επακολουθησει. Κι εγω ειμαι μαζι σας στο να ειμαστε επιφυλακτικοί με οποιονδηποτε μας ταζει λαγους με πετραχειλια (βλ. ΥΠΕΠΘ), αλλά αυτό δεν σημαινει οτι πρεπει να ειμαστε αρνητικά προδιαθετημενοι για την κινηση που κανει καποιος-α αλλος-η για ολους οσοι-ες ενδιαφερονται.

Κι επειδή το ειχα αναφερει και τοτε προ της συναντησης που ειχε οριστει στο Συνταγμα, το ξαναβαζω κι εδω: http://www.facebook.com/groups/374368829307700/ αυτη είναι η διευθυνση στο facebook, όσοι θελετε μπορειτε να παρακολουθείτε τις όποιες εξελιξεις απο εδω, αλλά μην εχουμε και την απαιτηση να μας τα εχουν ολα ετοιμα στρωμενα και εμεις να κανουμε και τους καμποσους, και το βλεπω επιφυλακτικά και ωχ δε βαριεσαι τωρα... Αυτό μας εφερε εδω που ειμαστε, ειτε το καταλαβαινετε ειτε οχι....

Ειναι ντροπη και ονειδος το οτι σε ολοκληρη Αθηνα  βρεθηκαν μονο 2, ακουσον - ακουσον (!!!) ΔΥΟ ατομα ΠΕ06 να πανε στο σημειο συναντησης που ανακοινωθηκε στο γκρουπ (750+ μελη) αλλά και εδω στο pde απο εμενα και άλλους συναδελφους (π.χ. τη Γιωτα που είναι Αμφιλοχια φετος εδω κοντα μου)... δεν εχει σημασια αν γνωριζομαστε, κι απο που, απο το FACEBOOK, το PDE, το πανεπιστημιο, τα σχολείο, το στρατό και δεν ξερω κι εγω απο που αλλού, αλλά το οτι ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε (και θα συνεχισουμε απο οτι φαινεται).

Σε κάθε περιπτωση ο χρόνος κυλαει αντιστροφα για ολους, κι αν εσεις ειστε ευχαριστημενοι με το πως κυλησε η σχολικη χρονια ως τωρα, καντε υπομονη και για την επομενη...Οι υπολοιποι που θέλουμε κατι να αλλάξει, ας προσπαθησουμε τουλαχιστον να συμβαλλουμε ενεργα σε αυτο. Αν (ενημερωθούμε και τελικως) δεν συμφωνουμε με τις ενεργειες που γινονται απο συναδελφους, ας κατσουμε σπιτια μας κι ας περιμενουμε να πεσει η πιτα να τη φαμε. ΑΛΛΑ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΣ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ.

*Το πρωτο πληθυντικο προσωπο πιστευω μας εκφραζει ολους, μη νομισει κανεις οτι θα μεινει στο απυροβλητο, όλοι ειμαστε υπευθυνοι και υπολογοι των πραξεων και λεγομενων μας, και πρωτος εγω. Αααα και ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλλέτω ...

8
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: B' φάση αναπληρωτών ΠΕ06
« στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:03:51 μμ »
Συνάδελφοι κ΄συναδέλφισσες μην ξεχάσετε σήμερα στις 6 το απόγευμα είναι η συνάντηση μας στην πλατεία συντάγματος στην έξοδο του Μετρό. ¨ΟΣΟΙ - ΟΣΕΣ είναι Αθήνα θα πρέπει να αφιερώσουν λίγο απο  το χρόνο τους για το μέλλον όλων μας...Και εμείς της επαρχίας ας οργανωθούμε στις περιοχές μας εννοειται... ας μην αφησουμε κι αυτη την ευκαιρια για συσπείρωση να πάει χαμένη, δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει πια άλλη.

Φιλικους χαιρετισμούς και καλή υπομονή σε όλους. (σημ. και εγώ εκτός είμαι γιατι η Αιτωλοακαρνανια, αν και ο μεγαλύτερος νομός της χώρας, εχει και τα μεγαλύτερα ξεφτέρια στη διεύθυνση Β'βάθμιας (1 άτομο ΠΕ06 φέτος)!!

9
Ειλικρινά, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ τι μπορεί να έχει αποτέλεσμα!! Γνωρίζω όμως τι ΔΕΝ έχει ... όπως ανέφερα και σε άλλο thread εδω http://www.pde.gr/index.php?topic=26829.1498, κάποια πράγματα πλέον είναι αμφίβολα και πρέπει κι εμείς τουλάχιστον να σκεφτόμαστε τι (δεν) κάνουμε. Ειδικότερα, σαν μοναδιαία άτομα δε νομίζω οτι μας δίνονται και πολλές δυνατότητες να μας "ακούσει" το σύστημα, με εξαίρεση ίσως την ετήσια δήλωση περιοχών προτίμησης (κάτι ανάλογο με τις εκλογές ανα τετραετία). Σαν οργανωμένο σύνολο όμως, θεωρώ οτι μπορούμε να ακουστούμε πολύ πιο εύκολα και με πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Μια οργανωμένη κοινότητα εκπαιδευτικών ΠΕ06 (κάτι που προς το παρόν δεν υπάρχει) πιστεύω πως μπορεί να πιέσει πράγματα και καταστάσεις προς όφελος όλων μας (εκπαιδευτικών-μαθητών).  Γι'αυτό και για πρώτη φορά προσβλέπω θετικά αποτελέσματα απο μια κίνηση συναδέλφων που ξεκίνησε αρχικά στο facebook http://www.facebook.com/groups/374368829307700/,  έχω αναφερθεί και αλλού γι'αυτή (http://www.pde.gr/index.php?topic=23313.0), καθότι "η ισχύς εν τη ενώσει" παίζει καθοριστικό ρόλο.  Φανταστείτε μια ένωση ΠΕ06 η οποία θα μπορούσε να πιέσει επίσημα το Υπουργείο για π.χ. το θέμα της επάρκειας, που με την αναθεώρηση του νόμου 2525 απο το 1940 θα παραμείνει ανέγγιχτη, λές και οι 4-5 χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 δεν έχουν καμία ανάγκη να εργαστούν σε κέντρα ξένων γλωσσών, αλλά αντίθετα βρίσκουν εκεί να διδάσκουν - στην καλύτερη των περιπτώσεων - οι έχοντες έφεση στην εκμάθηση της γλώσσας (συμ) μαθητές τους...!!

10
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: B΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 11:28:48 πμ »
Επίσης βγήκε και αυτό ... http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD

Με μικρούς υπολογισμούς προκύπτει οτι η Β/Βαθμια έχει πιστώσεις ακόμη για 30 άτομα (με 7μηνες συμβάσεις), ή περισσότερα με μικρότερες χρονικά συμβάσεις. Το κειμενο δεν το γραφει βεβαια, αλλά με μια διαίρεση (206,302 : 7 = 29,4...) 'οπως το υπολογίζουν κι αυτοί, αυτό βγαίνει.

11
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: B΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Νοέμβριος 29, 2012, 07:23:10 μμ »
Να μην ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ το ξαναλεω εγω προσωπικα δεν κατακρινω κανεναν ας εκανε οτι εκανε κι ας πηγε οπου πηγε!!! Τη γνωμη μου εξεφρασα κι αν καποιοι δεν το καταλαβαν, λυπαμαι. Απλως ψαχνουμε με το μιτο της Αριαδνης μια εξοδο απο τον λαβυρινθο, αλλιως θα μας φαει ο Μινωταυρος...

ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ θα πηγαιναν μακρια προκειμενου να ωφεληθουν καπως, εγω π.χ. την στρατιωτικη μου θητεία την εξετισα στην Πλάτη Έβρου κ' στο φυλάκιο Ορμενίου (βγάλτε την πάνω δεξιά πινέζα απο το χαρτη και θα δείτε που είναι), αλλά ήξερα οτι μετά απο ένα εννιάμηνο, θα γυρίσω κάπου πιο κοντά. Κατ'αναλογία, και με τα σχολεία το ίδιο ισχύει.

Η λογική "ή το ένα ή το άλλο" δεν μας τιμά συνάδελφοι, αυτά τα δίπολα είναι που μας κατέστρεψαν. Για φανταστείτε να ήταν: δημόσια ή ιδιωτική, φροντιστήριο ή σχολείο, α/βάθμια ή β/βάθμια, κ.ο.κ. Αλήθεια πόσοι δεν έχουν περάσει απο όλα αυτά πριν καταλήξουν κάπου; Για να μην αναφερθώ στο σχολείο ή ιδιαίτερα γιατι εκει ξύνονται πληγές...

12
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: B΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Νοέμβριος 29, 2012, 06:52:10 μμ »
Εγω προσωπικά μονο το νομό μου (Αιτ/νια) δηλώνω τα τελευταία 6 χρόνια, για τους δικούς μου λόγους, ενας εκ των οποίων είναι ότι δεν επιθυμώ να κάνω τον γυρολόγο απο μέρος σε μέρος καθε χρονιά (αυτό ισχύει για εμένα μονο ΟΧΙ οτι οσοι το κάνουν ειναι ζητιάνοι, μην παρεξηγηθώ). Απλά θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι θα κερδίσει αν πάει αναπληρωτής ας πουμε απο Γιαννενα στην Κρητη, στην Α' φαση (κατα τον Οκτώβρη) της πρωτοβαθμιας υπο τις παρουσες συνθηκες, εκτος απο εξοδα, υποχρεωσεις, ενοικια, μετακομισεις, δρομολογια, και καταστροφή της ζωης του για ποιό λογο ακριβώς;;;; Για να αυτοαπατάται οτι ειναι καθηγηταρας στο ελληνικο δημοσιο; Αφου εκει που παει, ΚΑΝΕΙΣ μα ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρεται για το αν θα πάει (πλήν του ίδιου ελπίζω). Επειδή κατι (η απόκτηση προυπηρεσίας) δούλεψε στο παρελθόν, δεν σημαίνει οτι είναι πλέον κατάλληλο και για το μέλλον. Επίσης όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙ πηγαν μακριά και κατόπιν διορίστηκαν, ΜΠΡΑΒΟ τους απο εμένα, αλλά και οι ίδιοι δεν θα το έκαναν αν ήξεραν αυτά που βλέπουμε τώρα να προδιαγράφονται για εμάς. Οπότε το ένα φέρνει το άλλο, χωρίς κίνητρα δεν υπάρχει η ίδια κινητικότητα/αποδοτικότητα μη γελιόμαστε.

13
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: B΄φάση αναπληρωτών ΠΕ 06
« στις: Νοέμβριος 29, 2012, 03:58:51 μμ »
Επειδη ήταν μεγάλο το κείμενο το έκανα θέμα απο μόνο του "Το μέλλον των ΠΕ 06 ..." ...οπότε αν μπορεί κάποιος διαχειριστής να το διαγράψει απο εδώ, γιατί δεν ξέρω πως γίνεται (κι αν γίνεται)!

14
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Σωματείο καθηγητών ΠΕ06
« στις: Νοέμβριος 29, 2012, 03:53:25 μμ »
Όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.facebook.com/groups/374368829307700/ γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας ενός σωματείου με Πανελλήνια μορφή για καθηγητές ΠΕ 06. Προς το παρόν αυτό που χρειάζεται είναι η συμμετοχή πολλών μελών (εμπράκτως ή μη) ούτως ώστε όταν τα γραφειοκρατικά ολοκληρωθούν, να μπορούν να καταγραφούν ως μέλη. Καλόν θα είναι λοιπόν όσοι/όσες μπορούν να παραμένουν ενήμεροι-ες και δραστήριοι-ες όπου αυτό απαιτείται!

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162154
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 573
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 506

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.