Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - προσφυγάκι

Σελίδες: 123 ... 12
1
Κανένας επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν μένει έξω. Επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είναι οι διοριστέοι. Οι υπόλοιποι όπως και να αυτοχαρακτηριστείτε αποτύχατε στον αντικειμενικό σκοπό του διαγωνισμού που ήταν ο διορισμός (μέσω της κατάρτισης των σχετικών πινάκων κτλ).

Προσφύγετε δεν προσφύγετε τα μούτρα σας θα φάτε όπως τα τρώτε ανελλιπώς (και με συγκινητική συνέπεια μπορώ να πω) τα τελευταία 10 χρόνια. Έχει αποφανθεί άλλωστε το ΣΤΕ. Που θα προσφύγετε. Στο παγκόσμιο δικαστήριο του σύμπαντος;
Δεν έχει εκδικαστεί ακόμα η υπόθεσή μας. Για πια απόφαση του ΣτΕ μιλάς;

2


Φυσικά θα προσφύγουμε εναντίον ενός τέτοιου  συστήματος αν προταθεί, που αφήνει έξω τους επιτυχόντες ασεπ του Ασεπ του 2008, οι οποίοι δεν έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες.

3
Τι είχε προτείνει πέρσι η ΟΛΜΕ για τον τρόπο διορισμού
1 Αριθμός τέκνων
 Τρείς (3) μονάδες ανά τέκνο

2 Προϋπηρεσία σε δημόσια
σχολεία
Μία (1) μονάδα ανά μήνα έως ογδόντα τέσσερις
(84) μονάδες

3 Αναμονή χρόνου
πρόσληψης

Μία (1) μονάδα για κάθε έτος από την πρώτη
υποβολή αίτησης πρόσληψης ως αναπληρωτή ή
ωρομίσθιου έως την πρώτη πρόσληψη και έως
δέκα (10) μονάδες

4 Αξιολόγηση σε διαγωνισμό
του Α.Σ.Ε.Π. για την
πρόσληψη εκπαιδευτικών

Μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό υπεράνω της
βαθμολογίας μέσου όρου πενήντα πέντε (55) και
επιπλέον πέντε (5) μονάδες κατ’ αποκοπήν για
τους επιτυχόντες στον τελευταίο διαγωνισμό του
Α.Σ.Ε.Π
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/01/iche-protini-persi-olme-gia-ton-tropo-diorismou/

4
Τι είχε προτείνει πέρσι η ΟΛΜΕ για τον τρόπο διορισμού
1 Αριθμός τέκνων
 Τρείς (3) μονάδες ανά τέκνο

2 Προϋπηρεσία σε δημόσια
σχολεία
Μία (1) μονάδα ανά μήνα έως ογδόντα τέσσερις
(84) μονάδες

3 Αναμονή χρόνου
πρόσληψης

Μία (1) μονάδα για κάθε έτος από την πρώτη
υποβολή αίτησης πρόσληψης ως αναπληρωτή ή
ωρομίσθιου έως την πρώτη πρόσληψη και έως
δέκα (10) μονάδες

4 Αξιολόγηση σε διαγωνισμό
του Α.Σ.Ε.Π. για την
πρόσληψη εκπαιδευτικών

Μία (1) μονάδα για κάθε βαθμό υπεράνω της
βαθμολογίας μέσου όρου πενήντα πέντε (55) και
επιπλέον πέντε (5) μονάδες κατ’ αποκοπήν για
τους επιτυχόντες στον τελευταίο διαγωνισμό του
Α.Σ.Ε.Π
Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/01/iche-protini-persi-olme-gia-ton-tropo-diorismou/

5
στη δήλωσή του αναφέραται σε δύο κατηγοριες στους νέους και σε όσους έχουν παλιές επιτυχίες ασεπ και προϋπηρεσία, μου θυμίζει το μικτό σύστημα της Ιταλίας
πού λέει για τους νέους;

6
Προβληματισμό δημιουργεί δήλωση του Υπουργού Παιδείας στο πλαίσιο συνέντευξης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ που παρουσιάζει το protothema για ενδεχόμενες προσλήψεις και τον τρόπο που θα γίνουν αυτές καθώς σε αυτή αναφέρει: Αλλά δεν θέλω να δώσω μεγαλύτερες ελπίδες για το πώς θα μπορέσουν αυτά να υλοποιηθούν από τη χρονιά που μας έρχεται, γιατί, ξέρετε, για να μπορέσουν αυτοί οι άνθρωποι να διοριστούν, θα πρέπει να περάσουν τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ.
Ακολούθως ο υπουργός έκανε λόγο για δυο πραγματικότητες και συγκερασμό δείχοντας προς την κατεύθυνση ενός μεικτού συστήματος, χωρίς όμως να παραλείψει να αναφερθεί ξανά στις εξετάσεις: Ήδη υπάρχει κόσμος που έχει περάσει εξετάσεις του ΑΣΕΠ και περιμένει εδώ και πολλά χρόνια και βεβαίως υπάρχει μια πραγματικότητα που είναι ένας αριθμός αναπληρωτών, οι οποίοι ήδη εργάζονται στα σχολεία για πάρα πολλά χρόνια.
Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει ένας συγκερασμός σε ένα πλαίσιο δημόσιας διοίκησης, το οποίο είναι και πάρα πολύ δυσκίνητο. Δηλαδή, για να δώσουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι εξετάσεις και να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα και να παρθούν υπ’όψιν οι ενστάσεις κτλ, αυτά θέλουν μήνες δουλειάς.
Στη συνέχεια ο υπουργός δήλωσε τα εξής: Πάντως, εμείς είμαστε αισιόδοξοι ότι φέτος θα μπορέσουμε να κάνουμε κάποιους διορισμούς και βεβαίως έχουν εξασφαλιστεί τα αναγκαία κονδύλια για τους αναπληρωτές. Να ξέρετε, ότι η βαθιά μας πεποίθηση είναι ότι ένα σύστημα το οποίο έχει τόσους πολλούς αναπληρωτές καθηγητές, είναι ένα σύστημα που αργά ή γρήγορα θα μπει σε πολύ σοβαρά αδιέξοδα. Αυτό δεν έχει σχέση με την προσφορά αυτών των ανθρώπων. Αυτοί πραγματικά κάνουν ηρωικές προσπάθειες, με τις συλλογικές συμβάσεις που έχουν και με τις δυσκολίες της καθημερινότητας, που πρέπει να αντιμετωπίσουν και στην προσωπική τους ζωή. Αυτά δεν ενισχύουν τον παιδαγωγικό χαρακτήρα του σχολείου. ‘Αρα, το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό και εμείς ελπίζουμε να μπορέσει να λυθεί σε βάθος μιας τριετίας.

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/12/exetasis-asep-sigkerasmos-ti-ennoi-piitis/

https://xenesglosses.eu/2016/12/gavroglou-imaste-esiodoxi-oti-kapious-diorismous-tha-echoume-fetos/

7
Συμφωνώ με την ιδέα να μην κάνουμε αίτηση του χρόνου. Και ναι, δηλώνω πως δε θα κάνω αίτηση, έτσι γιατί πρέπει να αγωνιζόμαστε. Θα ακολουθήσει κανείς όμως;

Για ποιον λόγο να μην κάνουμε αίτηση;
Αφού κοινή και δίκαιη γραμμή δεν υπάρχει.
Να υπάρξει πίεση για να διοριστούν ένα <<τσουβάλι>> αναπληρωτές αξίζουν δεν αξίζουν;
Α! όχι...
Αν μου πείτε ότι κανείς δεν θα κάνει αίτηση για να σταματήσει οθεσμός της αναπλήρωσης και να εφαρμοστεί ο νόμος,ξέρετε τί σημαίνει αυτό; Σήμαίναι ότι αύριο το πρωί πρέπει να γίνει νέος ασεπ να εφαρμοστεί ο εψηφισμένος νόμος 3848 και να δοθεί ευκαιρία και στους νέους.

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 15, 2016, 04:41:48 μμ »
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/anaplirotes-oromisthioi/758-dysprosita-scholeia-devterovathmias-ekpaidevshs.html

Λέω για τα δυσπρόσιτα που θα γίνει ενισχυτική ότι είναι λίγα.
Επίσης υπάρχει διαφορετικό καθεστώς για όσα έχουν 10-11 μόρια απο αυτά που έχουν 11-12.
Στους τωρινούς πίνακες ΄μετράνε όλα, αλλά με την εφαρμογή του ν 3848 νομίζω μόνο τα δεύτερα. Έτσι έχω καταλάβει.

9
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 15, 2016, 03:47:23 μμ »
Να υποθέσω φέτος θα γίνει μάχη για τα ΣΚΑΕ σε δυσπρόσιτα ε;

Πέρσι δεν το ήξεραν πολλοί ότι πλέον παίρνεις παραπάνω μόρια και στα
δυσπρόσιτα της ενισχυτικής και ήρθαν ως δώρο τα extra μόρια στους
"κάτω-κάτω" που ξενιτεύονταν καθημερινά (αφού όλα τα ΣΚΑΕ μέσα στις
πόλεις πιάνονταν από τους "πάνω-πάνω")

Ειδικά φέτος που θα είναι σχεδόν εξάμηνο θα κάνει καλή διαφορά...

Έ πόσα είναι τα δυσπρόσιτα;

Κάποια νησιά στα δωδεκάνησα η Σκύρος και δυο-τρια ακόμα;

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 15, 2016, 10:28:27 πμ »
Αν έχεις κληθεί στις Δυεπ ή ακω ή αμω μετά δεν μπορείς να πας ενισχυτική.
Αν κληθείς πρώτα ενισχυτική και μετά κληθείς σε δυεπ ή ακω ή άμω μπορείς να πας. Γενικά με την ενισχυτική δεν δεσμεύεσαι.

11
Άρα οι αιτήσεις λήγουν την Πέμπτη;

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 13, 2016, 07:28:30 μμ »
Συνάδελφοι, αν διοριστείς στην ενισχυτική δεν σε υπολογίζει πια το σύστημα για διορισμό στη γενική?Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Σε υπολογίζει

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 13, 2016, 05:01:22 μμ »
Εγώ (πε02) είχα πέρσι 15 ώρες.
Δυστυχώς οι περισσότερες δευτεροβάθμιες δεν έχουν αναρτήσει ακόμα τις ώρες, αλλά μόνο το πλήθος των καθηγητών.

14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2016-17
« στις: Δεκέμβριος 09, 2016, 06:17:34 μμ »
Μα είναι δυνατόν να πάρουν τώρα αναπληρωτές και να τους πληρώνουν τζάμπα αφού 15 μέρες τα σχολεία θα είναι κλειστά? Ας ελπίσουμε μόνο να γίνουν οι προσλήψεις αμέσως μετα το άνοιγμα

Είναι δυνατόν γιατί πλησιάζουν εκλογές...
όλα είναι δυνατά...

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160804
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 488
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 396
Σύνολο: 403

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.